Maar je krijgt er zoveel voor terugquote:Op zondag 22 maart 2026 07:33 schreef sigme het volgende:
Nog een iets oudere foto van ochtendlicht. Op hardlooprondje vorige week.
[ afbeelding ]
Hardlopen zal er voorlopig wel niet inzitten. Poetsen dweilen voeren dweilen voeren poetsen voeren
Kunstwerk wel, biest niet.. dus dat is wel een ding..quote:Op zondag 22 maart 2026 07:31 schreef sigme het volgende:
Oh, sterkte @:Barreltje
Heb je biest en kunstmelk etc standaard in huis?
Ik wilde dit ook typen..quote:Op zondag 22 maart 2026 08:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Maar je krijgt er zoveel voor terug
Vriendin van mij won ooit een champagne-ontbijt. Heb je daar wat aan?quote:Op zondag 22 maart 2026 08:57 schreef Barreltje het volgende:
Tevens is chef vandaag jarig en die heeft ontbijt op bed gevraagd..
What zijn jullie beste ontbijt op bed (of gewoon festelikk ontbijt, mag ook) ideeën?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door AnneX op 22-03-2026 09:18:46 ]
Gefeliciteerd met Chef 🎉quote:Op zondag 22 maart 2026 08:57 schreef Barreltje het volgende:
Tevens is chef vandaag jarig en die heeft ontbijt op bed gevraagd..
What zijn jullie beste ontbijt op bed (of gewoon festelikk ontbijt, mag ook) ideeën?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door AnneX op 22-03-2026 09:23:44 ]
.quote:Op zondag 22 maart 2026 08:57 schreef Barreltje het volgende:
Tevens is chef vandaag jarig en die heeft ontbijt op bed gevraagd..
What zijn jullie beste ontbijt op bed (of gewoon festelikk ontbijt, mag ook) ideeën?
quote:Op zondag 22 maart 2026 09:08 schreef AnneX het volgende:
@:Barreltje succes met het leblam.
En @:sigme met de zeven mooiste puppy’s. Je bent er maar druk mee.![]()
Is het een muntje voor de verandering? Fles. Makkelijke® alias.
Gister is een klus geklaard. ‘Onze’ oude tuin eettafel - met granieten blad van 150 x 60 x 5 cm op stalen frame - stond in de weg bij de kopers.
MnX heeft die gister met hulp van die en gene weggehaald en op een plek neergezet, waarna iemand met een trekker het ding over de weg kan
vervoeren.Mooie nieuwe 2e leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo hadden wij hier van de vorige bewoners (die het goed verstopt hadden in een deel vd garage) een lood en loodzware marmeren 'plank' liggen.
We denken dat het ooit een tafelblad was geweest oid.
Met de grote garage/huisopruiming paar jaar geleden alles op MP/Nextdoor gezet en mensen die m kwamen halen waren er zo blij mee! Het zou weer een tafeltje worden.
Gefeliciteerd!!quote:Op zondag 22 maart 2026 08:57 schreef Barreltje het volgende:
Tevens is chef vandaag jarig en die heeft ontbijt op bed gevraagd..
What zijn jullie beste ontbijt op bed (of gewoon festelikk ontbijt, mag ook) ideeën?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 maart 2026 12:48 schreef Blues het volgende:
Moet ik nu weer een naamchange aanvragen 🤔
[ link | afbeelding ]
Hier staat ook een hakselmachine. 13PK benzine motor er op. Voor takken vanaf een cm werkt het goed, tot 8cm geen probleem. Maar dan moeten de takken wel recht zijn. Het dunnen spul is een ramp. Dan lopen de messen vol.quote:Op zondag 22 maart 2026 18:34 schreef Candaasje het volgende:
We hebben sinds een half jaartje zo’n hakselmachine van Bosch. Voor echt dikke boomstammen/takken heb je er niks aan, maar voor het jaarlijkse snoeiafval is dat ding ideaal. Met de hoeveelheid vlinderstruiken en ligusters alleen al kunnen we elk voorjaar gerust 4x rijden met een volle aanhanger. (We mogen hier 8x langs de gemeente, en 2x per jaar komen ze grof snoeiafval ook wel ophalen, maar ik mis altijd de memo)
En het haksel*gaat gewoon onder de rest van de beplanting, totdat we straks echt een compostsysteemphe hebben gebouwd.
(*Met uitzondering van de braam, die gaat in de gft)
Ik ben nog even aan het genieten op m’n nieuwe tuinbankje (loungeset heet dat tegenwoordig…) terwijl een merel aan het badderen is in de vijver
Voor de Bzzzzquote:Op zondag 22 maart 2026 17:53 schreef z80 het volgende:
Mijn tuin doet Bzzz. En dat in meerdere bomen.
Weer een gft bak vol snoeihout die aan staat kan. Wegbrengen van snoeiafval kost geld. Dan meer om de nadere week een bak vol aan de straat.
De benzine hakselaar is voor dat werk niet geschikt. De rozentakken zijn te dun/flexibel er voor.quote:Op zondag 22 maart 2026 19:32 schreef Syrena het volgende:
Namen en rugnummers van de hakselaars pls![]()
We hebben veel rozenstruiken, twee flinke klimrozen die veel lange uitlopers aanmaken.
En 3 vlinderstruiken. En...en..en...
Wat geweldigquote:Op zondag 22 maart 2026 20:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Leeg huis….wat een enorm fijne dag gehad. Ze waren er ca 11.30 en het was net alsof er geen 50 jaar tussen had gezeten. Haar man kende ik niet maar ook dat klikte zo goed. Droge kelen van kletsen, herinneringen ophalen aan oma, haar vader en mijn moeder. Praten over de zorgen over haar moeder (die iedereen euthanasie gunt maar mag niet) en zorgen over haar zussen (dit is echt de leukste van de 3) eind van de middag kwamen broer schoonzus en zus, nog meer kletsen en lachen, samen eten. Mijn schoonzus werd erg moe (die was al de hele middag in touw) dus iedereen vertrok, mijn broer brengt de familie naar de trein in Utrecht zodat ze niet hoeven overstappen.
Ik ga nu de ontplofte keuken fatsoeneren, iedereen heeft aangeboden om te helpen maar dat doe ik toch echt liever zelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 22 maart 2026 20:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
Thuis.
Concert was (meer dan) uitverkocht! Gelukkig konden we stoelen bijzetten in de ruimte. Tranen bij publiek, tranen bij koorleden, brok in de keel bij mij toen ik in mijn praatje memoreerde aan een (veeeel) te jong overleden koorlid (ouders waren er ook en vlogen me na afloop om de nek![]()
)
Na afloop met een paar mensen hapje gegeten. Nakkletsen, nagenieten en beetje afreageren over het wijvengezeur wat altijd bij zo'n event lijkt te horen.
Iemand vond een stukje plastic in het eten. Geen drama, wel gemeld en we kregen excuus en voor de hele tafel koffie van het huis
Wat een dagOver tien jaar weer of zo. Maar nu even niet!
Hosanna in excelsisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zondag 22 maart 2026 20:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
Thuis.
Concert was (meer dan) uitverkocht! Gelukkig konden we stoelen bijzetten in de ruimte. Tranen bij publiek, tranen bij koorleden, brok in de keel bij mij toen ik in mijn praatje memoreerde aan een (veeeel) te jong overleden koorlid (ouders waren er ook en vlogen me na afloop om de nek![]()
)
Na afloop met een paar mensen hapje gegeten. Nakkletsen, nagenieten en beetje afreageren over het wijvengezeur wat altijd bij zo'n event lijkt te horen.
Iemand vond een stukje plastic in het eten. Geen drama, wel gemeld en we kregen excuus en voor de hele tafel koffie van het huis
Wat een dagOver tien jaar weer of zo. Maar nu even niet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat geweldigquote:Op zondag 22 maart 2026 20:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Leeg huis….wat een enorm fijne dag gehad. Ze waren er ca 11.30 en het was net alsof er geen 50 jaar tussen had gezeten. Haar man kende ik niet maar ook dat klikte zo goed. Droge kelen van kletsen, herinneringen ophalen aan oma, haar vader en mijn moeder. Praten over de zorgen over haar moeder (die iedereen euthanasie gunt maar mag niet) en zorgen over haar zussen (dit is echt de leukste van de 3) eind van de middag kwamen broer schoonzus en zus, nog meer kletsen en lachen, samen eten. Mijn schoonzus werd erg moe (die was al de hele middag in touw) dus iedereen vertrok, mijn broer brengt de familie naar de trein in Utrecht zodat ze niet hoeven overstappen.
Ik ga nu de ontplofte keuken fatsoeneren, iedereen heeft aangeboden om te helpen maar dat doe ik toch echt liever zelf.
Ik pay wel op any overblijvende vlaaiquote:Op zondag 22 maart 2026 22:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat geweldig![]()
Cat, ik snap niet wanneer ik je nou moet feliciteren maar ik wens je een fijne dag met minimaal 1 stuk vlaai
Bosch AXT 25Dquote:Op zondag 22 maart 2026 19:32 schreef Syrena het volgende:
Namen en rugnummers van de hakselaars pls![]()
We hebben veel rozenstruiken, twee flinke klimrozen die veel lange uitlopers aanmaken.
En 3 vlinderstruiken. En...en..en...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Oei is alles nu in orde?quote:Op maandag 23 maart 2026 06:29 schreef sigme het volgende:
Hier werden we om half vijf uit bed gepiept door Mooitje, en om nadat die weer terug was naar haar mand en liefste weer terug bij mij in bed was en toch onrustbarend gepiep bij de mooitjes. Die bleken ontsnapt, nou ja, de helft dan. Dus dan maar allemaal losgelaten en erachteraan redderen met lapjes en dweiltjes en toen viel de stroom uit en was het pikkedonker. Nou ja. Alles kwam goed. Er was geen pup door een kabel geknaagd maar dweilwater in een stopcontact gekomen.
He bahquote:Op maandag 23 maart 2026 00:11 schreef Blues het volgende:
Kent u dat?
Een slagroom bekertje dat open staat in de koelkast, je wil kijken of het nog goed is, het zit wel een beetje vastgeplakt... mmm beetje wrikken en ja hij komt los.
Over je gezicht, haar, bril, trui, broek, 3/4 keukenvloer onder de vette slagroom, deuren keukenkastjes en vriezer/ koelkast deuren onder de slagroomspatten.
Weet je hoe vet dit allemaal is![]()
![]()
Ik ben wat eerder begonnen schoon te makenquote:Op maandag 23 maart 2026 06:39 schreef Clubsoda het volgende:
He bah![]()
Ik gooide laatste een kapo bekertje slagroom in de (lege) kliko, die was toch niet helemaal. Zes weken later besloot ik de bodem van de kliko toch maar schoon te maken![]()
Gefeliciteerd Cat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pfoequote:Op maandag 23 maart 2026 06:29 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Gefeliciteerd Cat![]()
Blues alles schoongekregen voordat je ging slapen? Of de boel de boel gelaten?
Hier werden we om half vijf uit bed gepiept door Mooitje, en om nadat die weer terug was naar haar mand en liefste weer terug bij mij in bed was en toch onrustbarend gepiep bij de mooitjes. Die bleken ontsnapt, nou ja, de helft dan. Dus dan maar allemaal losgelaten en erachteraan redderen met lapjes en dweiltjes en toen viel de stroom uit en was het pikkedonker. Nou ja. Alles kwam goed. Er was geen pup door een kabel geknaagd maar dweilwater in een stopcontact gekomen.
Hersteldagenquote:Op maandag 23 maart 2026 09:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Iew @:blues zoveel viezigheid en dan zo laat nog moeten opruimen
Ook niet fijn @:sigme wat een gedoe op de vroege ochtend. De mooitjes hebben laten zien dat ze in een ander nachthok moeten na deze eerste uitbraak.
De dag gisteren was super maar dat moet niet wekelijks hebben. Heel slecht geslapen, veel pijn en dat is nog lang niet over. Blij dat ik niet de boten hoef. Vanmiddag hopelijk lekker op de bank in de zon
Doosjes volquote:
Achquote:Op maandag 23 maart 2026 11:34 schreef Blues het volgende:
[..]
Doosjes vol
Niet dat het altijd helpt trouwens... laatste jaren met die gekke darmen/stoma zijn er vaak onbekende oorzaken waardoor hij wekelijks wel 1 of 2 dagen morfine nodig heeft en veel op bed ligt omdat het dan niet te harden is in zijn buik en stoma-opening
Huis ontpuinen, vlaai halen, ouders op bezoek. Verder rustig dagje, wat gewoon heel fijn is na alle drukte. Komend weekend verjaardags etentje.quote:Op maandag 23 maart 2026 13:17 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat leuk van de slingers!
Nog plannen verder vandaag? Behalve de vrede bewaren tussen de katten?
Ik heb mogelijk net gezegd dat ik nog geen 30 ben toen ik door een straat-goed-doel-meneer werd aangesproken die zei dat ik minstens 30 moest zijn. En nu zit ik te wachten op een desembroodje met gepocheerd ei en hollandaise saus
. Goed ontbijt (wel wat laat).
Klinkt als een prima verjaardagsdagje zo inderdaad! En gezellig komend weekend etentje.quote:Op maandag 23 maart 2026 13:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Huis ontpuinen, vlaai halen, ouders op bezoek. Verder rustig dagje, wat gewoon heel fijn is na alle drukte. Komend weekend verjaardags etentje.
Forever 30![]()
En je ontbijt klinkt fantastisch
Mijn vader zei altijd: "Ik ben 60 en een paar termijnen"quote:Op maandag 23 maart 2026 14:09 schreef borisz het volgende:
Hier op kantoor blijf je 33.
(we hebben twee opblaasbare drieën, die worden samen met de slingers opgehangen, als je jarig bent)
Aha, ja in mijn hoofd was het een foutje en moest er verdwenen staanquote:
Leuk!!quote:Op maandag 23 maart 2026 14:23 schreef flipsen het volgende:
Kennelijk had ik na mijn vorige jazz-avondje (of meer Swing, maar soit) de smaak te pakken en ging eens op zoek naar een jazz-club wat dichterbij. En vond een zogenaamde "Speak Easy" in Pilar, half uurtje rijden. En zondagavond live muziek, dus gaan. Via WhatsApp gaven ze duidelijk aan dat er een dresscode was, dus wij gingen helemaal los![]()
[ afbeelding ]
We waren uiteindelijk wel zo´n beetje de enigen die moeite hadden gedaan, er zaten toch ook gewoon mensen in spijkerbroek en tshirt helaas. Maar goed, mocht de pret niet drukken, leuke avond, goed gegeten en prima alcoholvrije drankjes (een alcoholvrije gin-tonic en een alcoholvrije mojito geprobeerd). Gaan we vast vaker doen
Edit: Om helemaal in stijl te blijven van een Speak Easy (illegale bar waar tijdens de drooglegging alcohol werd geschonken), was de bar niet te zien van buitenaf. Je komt aan bij een doodgewone type lunchroom, die uiteraard donker is ?s avonds, maar je gaat naar binnen en wordt dan door een "geheime" deur naar de bar geleid. Erg leuk
Die pik ikquote:Op maandag 23 maart 2026 14:12 schreef flipsen het volgende:
[..]
Mijn vader zei altijd: "Ik ben 60 en een paar termijnen"
Dat is wel een van de weinige winkels met nog wat fournituren.quote:
Wat leukquote:Op maandag 23 maart 2026 14:23 schreef flipsen het volgende:
Kennelijk had ik na mijn vorige jazz-avondje (of meer Swing, maar soit) de smaak te pakken en ging eens op zoek naar een jazz-club wat dichterbij. En vond een zogenaamde "Speak Easy" in Pilar, half uurtje rijden. En zondagavond live muziek, dus gaan. Via WhatsApp gaven ze duidelijk aan dat er een dresscode was, dus wij gingen helemaal los![]()
[ afbeelding ]
We waren uiteindelijk wel zo´n beetje de enigen die moeite hadden gedaan, er zaten toch ook gewoon mensen in spijkerbroek en tshirt helaas. Maar goed, mocht de pret niet drukken, leuke avond, goed gegeten en prima alcoholvrije drankjes (een alcoholvrije gin-tonic en een alcoholvrije mojito geprobeerd). Gaan we vast vaker doen
Edit: Om helemaal in stijl te blijven van een Speak Easy (illegale bar waar tijdens de drooglegging alcohol werd geschonken), was de bar niet te zien van buitenaf. Je komt aan bij een doodgewone type lunchroom, die uiteraard donker is ?s avonds, maar je gaat naar binnen en wordt dan door een "geheime" deur naar de bar geleid. Erg leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op maandag 23 maart 2026 18:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Gefeliciteerd FFT en Cat!!
Mooi klote van je pijnlijke lijf Kaatje.
Hier is het windstilRixona, of ben je naar de Achterhoek verhuisd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Zijn blik zegt:quote:Op maandag 23 maart 2026 19:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Wil jij er niet nog een hondje bij?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |