abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220402959
quote:
7s.gif Op zondag 22 maart 2026 07:33 schreef sigme het volgende:
Nog een iets oudere foto van ochtendlicht. Op hardlooprondje vorige week.
[ afbeelding ]

Hardlopen zal er voorlopig wel niet inzitten. Poetsen dweilen voeren dweilen voeren poetsen voeren
Maar je krijgt er zoveel voor terug O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 22 maart 2026 @ 08:24:03 #204
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220402986
quote:
7s.gif Op zondag 22 maart 2026 07:31 schreef sigme het volgende:
Oh, sterkte @:Barreltje
Heb je biest en kunstmelk etc standaard in huis?
Kunstwerk wel, biest niet.. dus dat is wel een ding..
We gaan hierna ook een warmte lamp kopen, want nu staan we te kloten met een elektrisch kacheltje (ik wil mn rekening niet weten eind deze maand :X)
Maar goed, zo komen we er met vallen en opstaan wel..
Ik vrees dat het met deze helaas wel te laat is allemaal.. :{
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 22 maart 2026 @ 08:24:57 #205
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220402992
quote:
10s.gif Op zondag 22 maart 2026 08:16 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Maar je krijgt er zoveel voor terug O+
Ik wilde dit ook typen..

Onze dank is iig groot O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 22 maart 2026 @ 08:25:10 #206
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220402995


De paaseitjes zijn vroeg dit jaar :+

Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 22 maart 2026 @ 08:57:41 #207
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220403110
Tevens is chef vandaag jarig en die heeft ontbijt op bed gevraagd..
What zijn jullie beste ontbijt op bed (of gewoon festelikk ontbijt, mag ook) ideeën?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator / Redactie Sport zondag 22 maart 2026 @ 08:58:20 #208
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220403112
Mogge.
Wordt PSV kampioen op Schoonenberg?

Dat weten we om 19u.

Eerst Spinning en boodschappen en dan rustig naar IJmuiden. :)
Gisteren Otterlo-Kootwijk-Garderen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220403131
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 08:57 schreef Barreltje het volgende:
Tevens is chef vandaag jarig en die heeft ontbijt op bed gevraagd..
What zijn jullie beste ontbijt op bed (of gewoon festelikk ontbijt, mag ook) ideeën?
Vriendin van mij won ooit een champagne-ontbijt. Heb je daar wat aan?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220403159
@Barreltje succes met het leblam.

En @sigme met de zeven mooiste puppy’s. Je bent er maar druk mee. _O_

Is het een muntje voor de verandering? Fles. Makkelijke® alias.

Gister is een klus geklaard. ‘Onze’ oude tuin eettafel - met granieten blad van 150 x 60 x 5 cm op stalen frame - stond in de weg bij de kopers.
MnX heeft die gister met hulp van die en gene weggehaald en op een plek neergezet, waarna iemand met een trekker het ding over de weg kan
vervoeren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door AnneX op 22-03-2026 09:18:46 ]
pi_220403198
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 08:57 schreef Barreltje het volgende:
Tevens is chef vandaag jarig en die heeft ontbijt op bed gevraagd..
What zijn jullie beste ontbijt op bed (of gewoon festelikk ontbijt, mag ook) ideeën?
Gefeliciteerd met Chef 🎉

Vandaag is hier niemand jarig: Ontbijt is een ‘luxe’ broodje met gerookte zalm, roerei en avocado.
De vis zou ik niet kruimelen in bed.

Wat sigme zegt klinkt feestelijk!
Wil hij dat vandaag nog? Of een keertje deze week?
(Verse) jus, eitje of scrambled eggs, yoghurt, muesli, honing, broodjes in soorten, allerlei beleg. En Jij ernaast!?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 4% gewijzigd door AnneX op 22-03-2026 09:23:44 ]
pi_220403222
Mogge!

Gefeliciteerd met de Chef @Barreltje en succes met het lammetje.

Fijne bestemming van jullie tafel @AnneX
We have far more in common than that which devides us..
pi_220403367
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 08:57 schreef Barreltje het volgende:
Tevens is chef vandaag jarig en die heeft ontbijt op bed gevraagd..
What zijn jullie beste ontbijt op bed (of gewoon festelikk ontbijt, mag ook) ideeën?
.
Full English of een Spaanse adaptatie er op. Maar dat is vooral omdat ik daar zelf zin in heb ik het moment :+
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_220403890
Je bent maar druk met die BOMmoedergeintjes! Oh @sigme, ik miste een pagina :+
pi_220403930
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2026 09:08 schreef AnneX het volgende:
@:Barreltje succes met het leblam.

En @:sigme met de zeven mooiste puppy’s. Je bent er maar druk mee. _O_

Is het een muntje voor de verandering? Fles. Makkelijke® alias.

Gister is een klus geklaard. ‘Onze’ oude tuin eettafel - met granieten blad van 150 x 60 x 5 cm op stalen frame - stond in de weg bij de kopers.
MnX heeft die gister met hulp van die en gene weggehaald en op een plek neergezet, waarna iemand met een trekker het ding over de weg kan
vervoeren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie nieuwe 2e leven.
Zo hadden wij hier van de vorige bewoners (die het goed verstopt hadden in een deel vd garage) een lood en loodzware marmeren 'plank' liggen.
We denken dat het ooit een tafelblad was geweest oid.

Met de grote garage/huisopruiming paar jaar geleden alles op MP/Nextdoor gezet en mensen die m kwamen halen waren er zo blij mee! Het zou weer een tafeltje worden.
pi_220403962
Na de koffie eerst maar eens gymmen en de enorme grote paarse koffer die we nog hebben van naar Australië schoonmaken. Die stond jaren ongebruikt in de garage maar te goed om weg te doen.

collegaVriendin wist nog van de koffer en nu vroeg ze die voor haar dochters. Die gaan naar NewYork voor hun spannende werk, workshops geven e.d.
https://www.instagram.com/cest_jeanne/

Zo geweldig hoe die carriëre zich ontvouwt _O_ Van een paar handschoenen maken, na meestercoupeur geworden te zijn, gaat deze dochter (met behulp van haar zus voor de marketing e.d.) sky high met haar handschoenen. Bekende personen dragen ze nu voor reclame-doeleinden en ze is nu al echt wel een naam in dat wereldje. Vriendin natuurlijk apetrots O+


En zijn wij er ook een beetje bij in de vorm van een paarse koffer _O-
pi_220403981
Over Australië gesproken, veel plezier met nichtje en fam @Kaatje1 vandaag!

En Feli voor @Barreltje s chef :*
  zondag 22 maart 2026 @ 11:45:40 #218
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220404031
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 08:57 schreef Barreltje het volgende:
Tevens is chef vandaag jarig en die heeft ontbijt op bed gevraagd..
What zijn jullie beste ontbijt op bed (of gewoon festelikk ontbijt, mag ook) ideeën?
Gefeliciteerd!! *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220404150
Leuke reis voor de koffer! Blues.

Bij het verrassende ontbijt vanmorgen ook de resterende sinaasappels en limoen en grapefruit geperst.
In de eeuwenoude pers. Dankjewel tante Nans. w/
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220404182
Ha zo'n pers hadden wij ook vroegah thuis.
pi_220404337
Moet ik nu weer een naamchange aanvragen 🤔

pi_220404346
quote:
10s.gif Op zondag 22 maart 2026 12:48 schreef Blues het volgende:
Moet ik nu weer een naamchange aanvragen 🤔

[ link | afbeelding ]
:D


En wat gaaf, die handschoenen! O+
pi_220407224
'Ouderwets' met fiets en pont




naar mn 'oude' zkh voor bezoek aan vriendin die ooit collega was.
(Niet die collegadin die mn bestie is inmiddels).
Ze is er niet best aan toe.. hopen op goede uitslagen en een behandeling.
Zo sneu allemaal, ff samen zitten janken ook. Arts die weekenddienst had, waar ik vorige week nog voor werkte ;) kwam ook nog ff.
Haar reactie om mij daar te zien :D
  zondag 22 maart 2026 @ 17:53:55 #224
63722 z80
I fink you freaky
pi_220407291
Mijn tuin doet Bzzz. En dat in meerdere bomen.
Weer een gft bak vol snoeihout die aan staat kan. Wegbrengen van snoeiafval kost geld. Dan meer om de nadere week een bak vol aan de straat.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator zondag 22 maart 2026 @ 18:26:57 #225
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220407534
Ik heb geen groene container, twee keer per jaar komen ze tot 6m³ ophalen met hoop voorwaarden.

Brengen kan ook, met een "kruiwagen" (max 3m³) voor ¤10 maar kom je met een grote aanhanger ¤88/ton en minimaal ¤17.

Maar volgens mij kan ik het ook bij een bedrijf hier in de staat kwijt.

Veel mensen uit het dorp werken bij dat bedrijf. Gisteren hielpen ze ook mee, bijvoorbeeld met een shoveltje rondrijden. Bakje zand hier, beetje grond daar. Ook bij de Kindergarten werd extra zand voor de zandbak geleverd. Tot grote vreugde van de aanwezige kinderen.
Maar eentje vond drie bakken niet genoeg. "Wanneer komt de shovel weer, we moeten meer zand hebben. Ik ga bellen met *insert naam bedrijf* "
_O-
Ben je ook vier ofzo
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220407612
We hebben sinds een half jaartje zo’n hakselmachine van Bosch. Voor echt dikke boomstammen/takken heb je er niks aan, maar voor het jaarlijkse snoeiafval is dat ding ideaal. Met de hoeveelheid vlinderstruiken en ligusters alleen al kunnen we elk voorjaar gerust 4x rijden met een volle aanhanger. (We mogen hier 8x langs de gemeente, en 2x per jaar komen ze grof snoeiafval ook wel ophalen, maar ik mis altijd de memo :') )

En het haksel*gaat gewoon onder de rest van de beplanting, totdat we straks echt een compostsysteemphe hebben gebouwd.
(*Met uitzondering van de braam, die gaat in de gft }:| )


Ik ben nog even aan het genieten op m’n nieuwe tuinbankje (loungeset heet dat tegenwoordig…) terwijl een merel aan het badderen is in de vijver O+
  zondag 22 maart 2026 @ 18:39:10 #227
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220407640
Wij mogen vanaf volgende maand weer iedere week de groenbak buiten zetten. *O*
Voor nu is het beetje snoeiafval verdelen, niet te veel in 1x snoeien.
Indien nodig mogen we bij de gemeente wel gratis wegbrengen.

Maar tot nu toe is dat niet nodig geweest.
  zondag 22 maart 2026 @ 18:54:12 #228
63722 z80
I fink you freaky
pi_220407733
quote:
7s.gif Op zondag 22 maart 2026 18:34 schreef Candaasje het volgende:
We hebben sinds een half jaartje zo’n hakselmachine van Bosch. Voor echt dikke boomstammen/takken heb je er niks aan, maar voor het jaarlijkse snoeiafval is dat ding ideaal. Met de hoeveelheid vlinderstruiken en ligusters alleen al kunnen we elk voorjaar gerust 4x rijden met een volle aanhanger. (We mogen hier 8x langs de gemeente, en 2x per jaar komen ze grof snoeiafval ook wel ophalen, maar ik mis altijd de memo :') )

En het haksel*gaat gewoon onder de rest van de beplanting, totdat we straks echt een compostsysteemphe hebben gebouwd.
(*Met uitzondering van de braam, die gaat in de gft }:| )

Ik ben nog even aan het genieten op m’n nieuwe tuinbankje (loungeset heet dat tegenwoordig…) terwijl een merel aan het badderen is in de vijver O+
Hier staat ook een hakselmachine. 13PK benzine motor er op. Voor takken vanaf een cm werkt het goed, tot 8cm geen probleem. Maar dan moeten de takken wel recht zijn. Het dunnen spul is een ramp. Dan lopen de messen vol.
Wat nu de bak in gaat is of dun en flexibel, of krom als een hoepel maar nog wel te knippen.

Het grove werk komt later dit jaar. Dan gaat de hakselaar weer aan. En de kettingzaag op de grote stukken.
Eens kijken of ik dit jaar wel een paar vierkante meter tuin terug kan krijgen van het groene geweld.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_220407959
Namen en rugnummers van de hakselaars pls :Y)
We hebben veel rozenstruiken, twee flinke klimrozen die veel lange uitlopers aanmaken.

En 3 vlinderstruiken. En...en..en... oO<
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_220408109
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 17:53 schreef z80 het volgende:
Mijn tuin doet Bzzz. En dat in meerdere bomen.
Weer een gft bak vol snoeihout die aan staat kan. Wegbrengen van snoeiafval kost geld. Dan meer om de nadere week een bak vol aan de straat.
Voor de Bzzzz O+
  zondag 22 maart 2026 @ 19:57:38 #231
63722 z80
I fink you freaky
pi_220408127
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 19:32 schreef Syrena het volgende:
Namen en rugnummers van de hakselaars pls :Y)
We hebben veel rozenstruiken, twee flinke klimrozen die veel lange uitlopers aanmaken.

En 3 vlinderstruiken. En...en..en... oO<
De benzine hakselaar is voor dat werk niet geschikt. De rozentakken zijn te dun/flexibel er voor.
Dan kom je uit op een twijgen hakselaar op 230V. Of een maatje groter voor veel volume 400V (krachtstroom/3 fase).
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_220408155
Leeg huis….wat een enorm fijne dag gehad. Ze waren er ca 11.30 en het was net alsof er geen 50 jaar tussen had gezeten. Haar man kende ik niet maar ook dat klikte zo goed. Droge kelen van kletsen, herinneringen ophalen aan oma, haar vader en mijn moeder. Praten over de zorgen over haar moeder (die iedereen euthanasie gunt maar mag niet) en zorgen over haar zussen (dit is echt de leukste van de 3) eind van de middag kwamen broer schoonzus en zus, nog meer kletsen en lachen, samen eten. Mijn schoonzus werd erg moe (die was al de hele middag in touw) dus iedereen vertrok, mijn broer brengt de familie naar de trein in Utrecht zodat ze niet hoeven overstappen.

Ik ga nu de ontplofte keuken fatsoeneren, iedereen heeft aangeboden om te helpen maar dat doe ik toch echt liever zelf.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220408176
Wij hebben een hakselaar van de Lidl. Doet het prima voor die paar keer per jaar dat we hem tevoorschijn halen.
pi_220408182
Wat fijn Kaatje zo’n lange gezellige dag met verre familie!
Ver als in ‘ andere kant van de wereld’.
Spreken jullie elkaar nog vaker tijdens hun verblijf? Voor hoe lang?
pi_220408194
Verder wordt de groenbak voor 1 euro geleegd, en kunnen we snoeiafval aan het einde van de straat in een soort permanente bladkorf gooien dus dat is ideaal.
pi_220408269
Vanmorgen begonnen met bier bezorgen maar de dag afgesloten met nog een paar uurtjes Efteling. Ook mijn goede camera meegenomen en dit plaatje gemaakt:

pi_220408370
@AnneX ze stappen woensdag op de boot voor een cruise naar Boekarest die 24 dagen duurt en dan gaan ze direct door naar huis waar ze op een zondag aankomen en zij de volgende dag de kleinkinderen moet opvangen en hij ook weer moet werken.
Ik blij het zo bijzonder vinden dat je meteen, na zo’n tijd alles weer oppikt. We hadden echt heel lang geen contact tot we een jaar of 10 geleden via fb weer contact kregen. En toen waren we 17 en 14 dus echt een leven geleden
We have far more in common than that which devides us..
pi_220408402
Mooie foto @Sarabi!
En klinkt als een heerlijke dag @Kaatje1 O+
En een beetje verdrietige dag voor @Blues :*
pi_220408562
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 20:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Leeg huis….wat een enorm fijne dag gehad. Ze waren er ca 11.30 en het was net alsof er geen 50 jaar tussen had gezeten. Haar man kende ik niet maar ook dat klikte zo goed. Droge kelen van kletsen, herinneringen ophalen aan oma, haar vader en mijn moeder. Praten over de zorgen over haar moeder (die iedereen euthanasie gunt maar mag niet) en zorgen over haar zussen (dit is echt de leukste van de 3) eind van de middag kwamen broer schoonzus en zus, nog meer kletsen en lachen, samen eten. Mijn schoonzus werd erg moe (die was al de hele middag in touw) dus iedereen vertrok, mijn broer brengt de familie naar de trein in Utrecht zodat ze niet hoeven overstappen.

Ik ga nu de ontplofte keuken fatsoeneren, iedereen heeft aangeboden om te helpen maar dat doe ik toch echt liever zelf.
Wat geweldig O+
pi_220408658
Thuis.
Concert was (meer dan) uitverkocht! Gelukkig konden we stoelen bijzetten in de ruimte. Tranen bij publiek, tranen bij koorleden, brok in de keel bij mij toen ik in mijn praatje memoreerde aan een (veeeel) te jong overleden koorlid (ouders waren er ook en vlogen me na afloop om de nek O+ ;( )

Na afloop met een paar mensen hapje gegeten. Nakkletsen, nagenieten en beetje afreageren over het wijvengezeur wat altijd bij zo'n event lijkt te horen.
Iemand vond een stukje plastic in het eten. Geen drama, wel gemeld en we kregen excuus en voor de hele tafel koffie van het huis ^O^

Wat een dag O+ Over tien jaar weer of zo. Maar nu even niet!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / Redactie Sport zondag 22 maart 2026 @ 20:53:54 #241
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220408673
Ook thuis. Telstarrrrrrrrrrrrrrrr O+. Het zat mee, maar verder terechte overwinning op PSV.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 22 maart 2026 @ 22:17:24 #242
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220409340
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2026 20:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
Thuis.
Concert was (meer dan) uitverkocht! Gelukkig konden we stoelen bijzetten in de ruimte. Tranen bij publiek, tranen bij koorleden, brok in de keel bij mij toen ik in mijn praatje memoreerde aan een (veeeel) te jong overleden koorlid (ouders waren er ook en vlogen me na afloop om de nek O+ ;( )

Na afloop met een paar mensen hapje gegeten. Nakkletsen, nagenieten en beetje afreageren over het wijvengezeur wat altijd bij zo'n event lijkt te horen.
Iemand vond een stukje plastic in het eten. Geen drama, wel gemeld en we kregen excuus en voor de hele tafel koffie van het huis ^O^

Wat een dag O+ Over tien jaar weer of zo. Maar nu even niet!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hosanna in excelsis *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220409435
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2026 20:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
Thuis.
Concert was (meer dan) uitverkocht! Gelukkig konden we stoelen bijzetten in de ruimte. Tranen bij publiek, tranen bij koorleden, brok in de keel bij mij toen ik in mijn praatje memoreerde aan een (veeeel) te jong overleden koorlid (ouders waren er ook en vlogen me na afloop om de nek O+ ;( )

Na afloop met een paar mensen hapje gegeten. Nakkletsen, nagenieten en beetje afreageren over het wijvengezeur wat altijd bij zo'n event lijkt te horen.
Iemand vond een stukje plastic in het eten. Geen drama, wel gemeld en we kregen excuus en voor de hele tafel koffie van het huis ^O^

Wat een dag O+ Over tien jaar weer of zo. Maar nu even niet!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 22 maart 2026 @ 22:33:03 #244
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220409459
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 20:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Leeg huis….wat een enorm fijne dag gehad. Ze waren er ca 11.30 en het was net alsof er geen 50 jaar tussen had gezeten. Haar man kende ik niet maar ook dat klikte zo goed. Droge kelen van kletsen, herinneringen ophalen aan oma, haar vader en mijn moeder. Praten over de zorgen over haar moeder (die iedereen euthanasie gunt maar mag niet) en zorgen over haar zussen (dit is echt de leukste van de 3) eind van de middag kwamen broer schoonzus en zus, nog meer kletsen en lachen, samen eten. Mijn schoonzus werd erg moe (die was al de hele middag in touw) dus iedereen vertrok, mijn broer brengt de familie naar de trein in Utrecht zodat ze niet hoeven overstappen.

Ik ga nu de ontplofte keuken fatsoeneren, iedereen heeft aangeboden om te helpen maar dat doe ik toch echt liever zelf.
Wat geweldig O+

Cat, ik snap niet wanneer ik je nou moet feliciteren maar ik wens je een fijne dag met minimaal 1 stuk vlaai :9
Spoilers!
pi_220409469
Morgen is Catje jarig *O*
  zondag 22 maart 2026 @ 22:35:09 #246
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220409470
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2026 22:33 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Wat geweldig O+

Cat, ik snap niet wanneer ik je nou moet feliciteren maar ik wens je een fijne dag met minimaal 1 stuk vlaai :9
Ik pay wel op any overblijvende vlaai :9 geen zorgen :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 22 maart 2026 @ 22:35:49 #247
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220409476
quote:
10s.gif Op zondag 22 maart 2026 22:35 schreef Blues het volgende:
Morgen is Catje jarig *O*
Lief is ze he O+ EN jarig, ook *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220409661
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 19:32 schreef Syrena het volgende:
Namen en rugnummers van de hakselaars pls :Y)
We hebben veel rozenstruiken, twee flinke klimrozen die veel lange uitlopers aanmaken.

En 3 vlinderstruiken. En...en..en... oO<
Bosch AXT 25D

https://www.karwei.nl/ass(...)r-axt-25-d/p/B338528

Hij kan iets minder grote takken aan dan die van nu Zet vermoed ik, maar voor lange scheuten (liefst wel wat droger hout m, met erg groen/nat spul gaat het wat moeizamer) werkt ie prima. Het is wel even een investering, en dit is nog zeker niet de duurste. Maar het scheelt ons veel ritjes op en neer, en door het beleid van onze gemeente (max 8 keer, tijdslot, afspraak ruim van tevoren maken…snel vol….) ook veel gedoe.
pi_220409743
Eerste afwas is klaar en opgeruimd, morgen de ander wanneer ik de moed kan opbrengen, denk dat het lijf er niet veel zin in zal hebben.

Ruik al een paar dagen iets zoets in huis, maar kon het niet thuisbrengen. Blijkt dat er 2 planten in bloei staan. Vaak krijg ik daar hoofdpijn van ( bv van hyacinten) maar hiervan nog niet.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220409858
Lang zal zij leven…in de gloria…met heel veel vlaai…in de gloria 🎶

Van Harte Cat! 🎉 🎂
pi_220409902
Gefeliciteerd @Cat-astrophe hele fijne dag, hopelijk kan je wat eerder naar huis en zingen ze mooie liedjes voor je *O* *O* *O*
We have far more in common than that which devides us..
pi_220409910
Kent u dat?
Een slagroom bekertje dat open staat in de koelkast, je wil kijken of het nog goed is, het zit wel een beetje vastgeplakt... mmm beetje wrikken en ja hij komt los.
Over je gezicht, haar, bril, trui, broek, 3/4 keukenvloer onder de vette slagroom, deuren keukenkastjes en vriezer/ koelkast deuren onder de slagroomspatten.

Weet je hoe vet dit allemaal is :X :'( o|O
pi_220409940
Oei. |:)
  maandag 23 maart 2026 @ 06:23:06 #254
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220410135
Gefeliciteerd @Cat-astrophe *O*

Gister drukke dag alsnog.
Ontbijt was met Amerikaanse pannenkoeken, gebakken ei, broodjes, croissant, aardbeien, een beetje "danish" gebak, donut en n-zoenen ( wat is het goede woord? Hier heten ze tegenwoordig schuimbollen )

Tijdens het uitbuiken kwam chefs broer met gezin en taart langs O+ even schakelen, maar heel gezellig . Daarna uit eten met z'n tweeën. Fijn. Chef was wel wat overprikkeld na alle drukte, dus kort gehouden en vroeg weer thuis.. alles bij elkaar een fijne dag.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220410148
Goedemorgen!

Gefeliciteerd Cat *O*
Blues alles schoongekregen voordat je ging slapen? Of de boel de boel gelaten?

Hier werden we om half vijf uit bed gepiept door Mooitje, en om nadat die weer terug was naar haar mand en liefste weer terug bij mij in bed was en toch onrustbarend gepiep bij de mooitjes. Die bleken ontsnapt, nou ja, de helft dan. Dus dan maar allemaal losgelaten en erachteraan redderen met lapjes en dweiltjes en toen viel de stroom uit en was het pikkedonker. Nou ja. Alles kwam goed. Er was geen pup door een kabel geknaagd maar dweilwater in een stopcontact gekomen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220410151
quote:
7s.gif Op maandag 23 maart 2026 06:29 schreef sigme het volgende:

Hier werden we om half vijf uit bed gepiept door Mooitje, en om nadat die weer terug was naar haar mand en liefste weer terug bij mij in bed was en toch onrustbarend gepiep bij de mooitjes. Die bleken ontsnapt, nou ja, de helft dan. Dus dan maar allemaal losgelaten en erachteraan redderen met lapjes en dweiltjes en toen viel de stroom uit en was het pikkedonker. Nou ja. Alles kwam goed. Er was geen pup door een kabel geknaagd maar dweilwater in een stopcontact gekomen.
Oei is alles nu in orde?
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220410160
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 00:11 schreef Blues het volgende:
Kent u dat?
Een slagroom bekertje dat open staat in de koelkast, je wil kijken of het nog goed is, het zit wel een beetje vastgeplakt... mmm beetje wrikken en ja hij komt los.
Over je gezicht, haar, bril, trui, broek, 3/4 keukenvloer onder de vette slagroom, deuren keukenkastjes en vriezer/ koelkast deuren onder de slagroomspatten.

Weet je hoe vet dit allemaal is :X :'( o|O
He bah -O-

Ik gooide laatste een kapo bekertje slagroom in de (lege) kliko, die was toch niet helemaal. Zes weken later besloot ik de bodem van de kliko toch maar schoon te maken }:|

Gefeliciteerd Cat!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220410275
Gisterochtend
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 23 maart 2026 @ 07:31:01 #259
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220410294
*O* van harte gefeliciteerd met je verjaardag lieve @Cat-astrophe *O*

Dat je maar een hele ouwe Bep mag worden :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220410420
Gefeliciteerd @Cat-astrophe! *O* hele fijne dag gewenst vandaag!
  Moderator maandag 23 maart 2026 @ 08:04:54 #261
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220410429
Gefeliciteerd Cat
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 maart 2026 @ 08:05:12 #262
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220410432

Gefeliciteerd Cat *O*
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator maandag 23 maart 2026 @ 08:06:14 #263
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220410438
Gelukkig na Orban en Fico geen derde gek aan het roer in Centraal Europa.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220410657
Gefeliciteerd Cat *O*
  maandag 23 maart 2026 @ 09:06:53 #265
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220410660
Gefeliciteerd Cat *O*
Spoilers!
pi_220410663
Mogge!

Iew @Blues zoveel viezigheid en dan zo laat nog moeten opruimen

Ook niet fijn @sigme wat een gedoe op de vroege ochtend. De mooitjes hebben laten zien dat ze in een ander nachthok moeten na deze eerste uitbraak.

De dag gisteren was super maar dat moet niet wekelijks hebben. Heel slecht geslapen, veel pijn en dat is nog lang niet over. Blij dat ik niet de boten hoef. Vanmiddag hopelijk lekker op de bank in de zon
We have far more in common than that which devides us..
pi_220411450
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 06:39 schreef Clubsoda het volgende:

He bah -O-

Ik gooide laatste een kapo bekertje slagroom in de (lege) kliko, die was toch niet helemaal. Zes weken later besloot ik de bodem van de kliko toch maar schoon te maken }:|

Gefeliciteerd Cat!
Ik ben wat eerder begonnen schoon te maken :D :X
Vanochtend meteen met heet water met een drup afwasmiddel de vloer met keukendeur (is zo'n balkonnetje) open gemopt.
Spetters schoongemaakt. Die zaten werkelijk overal *G* :')

Nu 'pekt' het niet meer ook. Had gisteravond laat/vannacht toen we naar bed wilden (wie controleert dan ook slagroom voor ze naar bed gaat 8)7 ) handdoek en theedoek die er hingen overheen gegooid en als schaatsend ff het ergste weggeschaatst _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220411518
@Blues _O-
Geen pilletje op voorraad?
We have far more in common than that which devides us..
pi_220411533
quote:
7s.gif Op maandag 23 maart 2026 06:29 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!

Gefeliciteerd Cat *O*
Blues alles schoongekregen voordat je ging slapen? Of de boel de boel gelaten?

Hier werden we om half vijf uit bed gepiept door Mooitje, en om nadat die weer terug was naar haar mand en liefste weer terug bij mij in bed was en toch onrustbarend gepiep bij de mooitjes. Die bleken ontsnapt, nou ja, de helft dan. Dus dan maar allemaal losgelaten en erachteraan redderen met lapjes en dweiltjes en toen viel de stroom uit en was het pikkedonker. Nou ja. Alles kwam goed. Er was geen pup door een kabel geknaagd maar dweilwater in een stopcontact gekomen.
Pfoe :o Je hebt best wel nachtdiensten tegenwoordig he!
pi_220411538
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 09:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Iew @:blues zoveel viezigheid en dan zo laat nog moeten opruimen

Ook niet fijn @:sigme wat een gedoe op de vroege ochtend. De mooitjes hebben laten zien dat ze in een ander nachthok moeten na deze eerste uitbraak.

De dag gisteren was super maar dat moet niet wekelijks hebben. Heel slecht geslapen, veel pijn en dat is nog lang niet over. Blij dat ik niet de boten hoef. Vanmiddag hopelijk lekker op de bank in de zon
Hersteldagen :*
pi_220411547
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 11:28 schreef Kaatje1 het volgende:
@:blues _O-
Geen pilletje op voorraad?
Doosjes vol ;)

Niet dat het altijd helpt trouwens... laatste jaren met die gekke darmen/stoma zijn er vaak onbekende oorzaken waardoor hij wekelijks wel 1 of 2 dagen morfine nodig heeft en veel op bed ligt omdat het dan niet te harden is in zijn buik en stoma-opening ;(
pi_220411562
Het is weer maandag geworden :o Eerste werkloze week alweer voorbij. Had bijna elke dag wel iets 'te doen', deze week helemaal leeg in de agenda.
g doet nu boodschappen voor 3 dagen, ik ga er straks uit met de fiets naar de bieb en meteen even kijken met camera bij de ooievaars hoe het ervoor staat daar.
Ik zag eergister met wandelen langs de vijver, dat de futen ook aan het 'baltsen' zijn. Waarbij ze hun koppies steeds buigen naar elkaar en als ze elkaar raken een O+ vormen. Dus op terugweg daar ook langs :D
pi_220411570
Cat van harte *G* Ouwe bep van fles :D

En @Barreltje je chef heeft nog wel een weg te gaan :*
pi_220411573
6 >:)
pi_220411599
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 11:34 schreef Blues het volgende:

[..]
Doosjes vol ;)

Niet dat het altijd helpt trouwens... laatste jaren met die gekke darmen/stoma zijn er vaak onbekende oorzaken waardoor hij wekelijks wel 1 of 2 dagen morfine nodig heeft en veel op bed ligt omdat het dan niet te harden is in zijn buik en stoma-opening ;(
Ach -O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_220411650
Gefeliciteerd @Cat-astrophe *G*
pi_220411892
Gefeliciteerd rampenpoes
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220412266
Dank voor de (soms wat dubieuze :D ) felicitaties *O*

Vanmorgen online overleg: de hele club had slingers als achtergrond O+ _O_

Thuiswerkdagje dus nu is de laptop uit en ga ik dadelijk vlaai halen. En ontploft huis enigszins fatsoeneren.

Kado van de jatten: SLAANDE ruzie! Met gekrijs en vlokken haar. Dat werd zo hevig dat poes spontaan begon te plassen ;(
Gelukkig is er nu weer een gewapende vrede. Schoot kan gedeeld worden maar ontspannen liggen is er nog niet bij.
Geen idee waar deze meltdown vandaan kwam.

[ Bericht 2% gewijzigd door Cat-astrophe op 23-03-2026 13:17:44 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 23 maart 2026 @ 13:12:27 #279
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220412273
Feliz cumple, gatástrofe *O*
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220412305
Wat leuk van de slingers!
Nog plannen verder vandaag? Behalve de vrede bewaren tussen de katten :o ?

Ik heb mogelijk net gezegd dat ik nog geen 30 ben toen ik door een straat-goed-doel-meneer werd aangesproken die zei dat ik minstens 30 moest zijn :D . En nu zit ik te wachten op een desembroodje met gepocheerd ei en hollandaise saus O+ . Goed ontbijt (wel wat laat).
pi_220412344
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 13:17 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat leuk van de slingers!
Nog plannen verder vandaag? Behalve de vrede bewaren tussen de katten :o ?

Ik heb mogelijk net gezegd dat ik nog geen 30 ben toen ik door een straat-goed-doel-meneer werd aangesproken die zei dat ik minstens 30 moest zijn :D . En nu zit ik te wachten op een desembroodje met gepocheerd ei en hollandaise saus O+ . Goed ontbijt (wel wat laat).
Huis ontpuinen, vlaai halen, ouders op bezoek. Verder rustig dagje, wat gewoon heel fijn is na alle drukte. Komend weekend verjaardags etentje.

Forever 30 O+

En je ontbijt klinkt fantastisch _O_
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220412364
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 13:24 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Huis ontpuinen, vlaai halen, ouders op bezoek. Verder rustig dagje, wat gewoon heel fijn is na alle drukte. Komend weekend verjaardags etentje.

Forever 30 O+

En je ontbijt klinkt fantastisch _O_
Klinkt als een prima verjaardagsdagje zo inderdaad! En gezellig komend weekend etentje.

Ja, ik heb er ook erg veel zin in. Hopelijk is hij snel klaar en net zo lekker als ik hoop :P . En dan daarna even een rondje wandelen en hopen dat ik niet een al te grote after dinner dip krijg, want ik moet weer een uur rijden zo. Anders kan ik dat ook wel opknippen, maar zou chiller zijn als dat niet hoeft.

Edit: inmiddels is hij verschenen. Heerlijk :9 :9~
  Moderator maandag 23 maart 2026 @ 13:43:09 #283
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220412449
Je hebt het over een after dinner dip na een ontbijt op lunchtijd. Goed verhaal.

Welke hij? Is ie ook dertig?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220412505
Hij het broodje :D

Wel een beetje jammer dat banketbakkerij Jan de Groot, waar schijnbaar de lekkerste echte Bossche bollen vandaan komen, dicht is ;( . De Jumbo er vlakbij heeft ze wel, maar alleen per 4 grote of 6 kleinere en dat vind ik toch wat veel helaas. Dan maar richting de auto!
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 maart 2026 @ 14:09:03 #285
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220412595
Hier op kantoor blijf je 33 :+.
(we hebben twee opblaasbare drieën, die worden samen met de slingers opgehangen, als je jarig bent)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 23 maart 2026 @ 14:12:44 #286
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220412611
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:09 schreef borisz het volgende:
Hier op kantoor blijf je 33 :+.
(we hebben twee opblaasbare drieën, die worden samen met de slingers opgehangen, als je jarig bent)
Mijn vader zei altijd: "Ik ben 60 en een paar termijnen"
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  maandag 23 maart 2026 @ 14:23:26 #287
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220412670
Kennelijk had ik na mijn vorige jazz-avondje (of meer Swing, maar soit) de smaak te pakken en ging eens op zoek naar een jazz-club wat dichterbij. En vond een zogenaamde "Speak Easy" in Pilar, half uurtje rijden. En zondagavond live muziek, dus gaan. Via WhatsApp gaven ze duidelijk aan dat er een dresscode was, dus wij gingen helemaal los :P



We waren uiteindelijk wel zo´n beetje de enigen die moeite hadden gedaan, er zaten toch ook gewoon mensen in spijkerbroek en tshirt helaas. Maar goed, mocht de pret niet drukken, leuke avond, goed gegeten en prima alcoholvrije drankjes (een alcoholvrije gin-tonic en een alcoholvrije mojito geprobeerd). Gaan we vast vaker doen :Y

Edit: Om helemaal in stijl te blijven van een Speak Easy (illegale bar waar tijdens de drooglegging alcohol werd geschonken), was de bar niet te zien van buitenaf. Je komt aan bij een doodgewone type lunchroom, die uiteraard donker is ?s avonds, maar je gaat naar binnen en wordt dan door een "geheime" deur naar de bar geleid. Erg leuk :Y
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Moderator maandag 23 maart 2026 @ 14:47:16 #288
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220412829
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 13:53 schreef vlindertje89 het volgende:
Hij het broodje :D
Aha, ja in mijn hoofd was het een foutje en moest er verdwenen staan :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220412886
quote:
80s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:23 schreef flipsen het volgende:
Kennelijk had ik na mijn vorige jazz-avondje (of meer Swing, maar soit) de smaak te pakken en ging eens op zoek naar een jazz-club wat dichterbij. En vond een zogenaamde "Speak Easy" in Pilar, half uurtje rijden. En zondagavond live muziek, dus gaan. Via WhatsApp gaven ze duidelijk aan dat er een dresscode was, dus wij gingen helemaal los :P

[ afbeelding ]

We waren uiteindelijk wel zo´n beetje de enigen die moeite hadden gedaan, er zaten toch ook gewoon mensen in spijkerbroek en tshirt helaas. Maar goed, mocht de pret niet drukken, leuke avond, goed gegeten en prima alcoholvrije drankjes (een alcoholvrije gin-tonic en een alcoholvrije mojito geprobeerd). Gaan we vast vaker doen :Y

Edit: Om helemaal in stijl te blijven van een Speak Easy (illegale bar waar tijdens de drooglegging alcohol werd geschonken), was de bar niet te zien van buitenaf. Je komt aan bij een doodgewone type lunchroom, die uiteraard donker is ?s avonds, maar je gaat naar binnen en wordt dan door een "geheime" deur naar de bar geleid. Erg leuk :Y
Leuk!!
pi_220412890
quote:
80s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:12 schreef flipsen het volgende:

[..]
Mijn vader zei altijd: "Ik ben 60 en een paar termijnen"
Die pik ik :9
pi_220413460
Lekker middagje fietsen en foto's maken, zie vogeltopic :7
pi_220413821
Rustig dagje gehad maar nog steeds een pijnlijk lijf. Had vanochtend m’n knie verdraaid maar daar kan ik nu weer iets op lopen. Maar alles wat ik wilde doen oa kledingkast opruimen, moet maar even wachten.
Wel lekker op balkon gezeten, de zon is er nog, maar er is ook wat wind gekomen en dan merk je dat het nog best vroeg in het jaar is brrrr
We have far more in common than that which devides us..
pi_220413859
Dat was lekker goedkoop en zinloos shoppen zonder mobiel.
Zelfs het terrasje in de zon moest zonder mij.
Of was het briefje van vijf als backup in het sleuteltasje voldoende geweest?

Eigenlijk ben ik op zoek naar ‘drukkertjes’…
De doos met naaispullen is onlangs opgeruimd en daar was niks.
En het Sorbo rek bij ah had vanmiddag ook niks.
Toen vroeg ik aan een andere klant - ja, dat doe ik makkelijk - waar zij het zou zoeken en zij wees ook naar het Sorbo rek en die zei HEMA. Daar had ik geen zin meer in aan de andere kant van het dorp.
pi_220414907
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 16:57 schreef AnneX het volgende:
() HEMA ()
Dat is wel een van de weinige winkels met nog wat fournituren.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220414961
quote:
80s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:23 schreef flipsen het volgende:
Kennelijk had ik na mijn vorige jazz-avondje (of meer Swing, maar soit) de smaak te pakken en ging eens op zoek naar een jazz-club wat dichterbij. En vond een zogenaamde "Speak Easy" in Pilar, half uurtje rijden. En zondagavond live muziek, dus gaan. Via WhatsApp gaven ze duidelijk aan dat er een dresscode was, dus wij gingen helemaal los :P

[ afbeelding ]

We waren uiteindelijk wel zo´n beetje de enigen die moeite hadden gedaan, er zaten toch ook gewoon mensen in spijkerbroek en tshirt helaas. Maar goed, mocht de pret niet drukken, leuke avond, goed gegeten en prima alcoholvrije drankjes (een alcoholvrije gin-tonic en een alcoholvrije mojito geprobeerd). Gaan we vast vaker doen :Y

Edit: Om helemaal in stijl te blijven van een Speak Easy (illegale bar waar tijdens de drooglegging alcohol werd geschonken), was de bar niet te zien van buitenaf. Je komt aan bij een doodgewone type lunchroom, die uiteraard donker is ?s avonds, maar je gaat naar binnen en wordt dan door een "geheime" deur naar de bar geleid. Erg leuk :Y
Wat leuk :Y
Is jazz hip?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220415048
Werkdag alleen met twee kinderen overleefd ^O^ de hele bende de deur uitgewerkt, maar de huurauto gelopen (aar ik verdraaid lang moest wachten }:| ), gewerkt, op tijd vertrokken, kinderen opgehaald en ontvangen, eten op tafel gekwakt, nu op de bank hangen met filmpjes. Ik denk zomaar dat het kleine spook op tijd het bed ingaat, dan heb ik even tijd voor mezelf de puber.

Ik draaide hier vroeger mijn hand niet voor om maar vind het nu knap vermoeiend :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 23 maart 2026 @ 18:31:08 #297
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_220415154
Gefeliciteerd FFT en Cat!!

Mooi klote van je pijnlijke lijf Kaatje.

Hier is het windstil

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Moderator maandag 23 maart 2026 @ 18:54:21 #298
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220415320
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 18:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Gefeliciteerd FFT en Cat!!

Mooi klote van je pijnlijke lijf Kaatje.

Hier is het windstil

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rixona, of ben je naar de Achterhoek verhuisd?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220415589
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 18:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Hier is het windstil
Wil jij er niet nog een hondje bij?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220415927
MED / FOK! komt thuis! Met bijhorende downtime.

(En toen keek ik op hun fb pagina, maar die hoef ik niet in mijn tijdlijn...)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 23 maart 2026 @ 19:56:32 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_220415957
quote:
5s.gif Op maandag 23 maart 2026 19:19 schreef sigme het volgende:

[..]
Wil jij er niet nog een hondje bij?
[ afbeelding ]
Zijn blik zegt:
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')