Gefeliciteerd met Chef 🎉quote:Op zondag 22 maart 2026 08:57 schreef Barreltje het volgende:
Tevens is chef vandaag jarig en die heeft ontbijt op bed gevraagd..
What zijn jullie beste ontbijt op bed (of gewoon festelikk ontbijt, mag ook) ideeën?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door AnneX op 22-03-2026 09:23:44 ]
.quote:Op zondag 22 maart 2026 08:57 schreef Barreltje het volgende:
What zijn jullie beste ontbijt op bed (of gewoon festelikk ontbijt, mag ook) ideeën?
quote:Op zondag 22 maart 2026 09:08 schreef AnneX het volgende:
@:Barreltje succes met het leblam.
En @:sigme met de zeven mooiste puppy’s. Je bent er maar druk mee.![]()
Is het een muntje voor de verandering? Fles. Makkelijke® alias.
Gister is een klus geklaard. ‘Onze’ oude tuin eettafel - met granieten blad van 150 x 60 x 5 cm op stalen frame - stond in de weg bij de kopers.
MnX heeft die gister met hulp van die en gene weggehaald en op een plek neergezet, waarna iemand met een trekker het ding over de weg kan
vervoeren.Mooie nieuwe 2e leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo hadden wij hier van de vorige bewoners (die het goed verstopt hadden in een deel vd garage) een lood en loodzware marmeren 'plank' liggen.
We denken dat het ooit een tafelblad was geweest oid.
Met de grote garage/huisopruiming paar jaar geleden alles op MP/Nextdoor gezet en mensen die m kwamen halen waren er zo blij mee! Het zou weer een tafeltje worden.
Gefeliciteerd!!quote:Op zondag 22 maart 2026 08:57 schreef Barreltje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 maart 2026 12:48 schreef Blues het volgende:
Moet ik nu weer een naamchange aanvragen 🤔
[ link | afbeelding ]
Hier staat ook een hakselmachine. 13PK benzine motor er op. Voor takken vanaf een cm werkt het goed, tot 8cm geen probleem. Maar dan moeten de takken wel recht zijn. Het dunnen spul is een ramp. Dan lopen de messen vol.quote:Op zondag 22 maart 2026 18:34 schreef Candaasje het volgende:
We hebben sinds een half jaartje zo’n hakselmachine van Bosch. Voor echt dikke boomstammen/takken heb je er niks aan, maar voor het jaarlijkse snoeiafval is dat ding ideaal. Met de hoeveelheid vlinderstruiken en ligusters alleen al kunnen we elk voorjaar gerust 4x rijden met een volle aanhanger. (We mogen hier 8x langs de gemeente, en 2x per jaar komen ze grof snoeiafval ook wel ophalen, maar ik mis altijd de memo)
En het haksel*gaat gewoon onder de rest van de beplanting, totdat we straks echt een compostsysteemphe hebben gebouwd.
(*Met uitzondering van de braam, die gaat in de gft)
Ik ben nog even aan het genieten op m’n nieuwe tuinbankje (loungeset heet dat tegenwoordig…) terwijl een merel aan het badderen is in de vijver
Voor de Bzzzzquote:Op zondag 22 maart 2026 17:53 schreef z80 het volgende:
Mijn tuin doet Bzzz. En dat in meerdere bomen.
Weer een gft bak vol snoeihout die aan staat kan. Wegbrengen van snoeiafval kost geld. Dan meer om de nadere week een bak vol aan de straat.
De benzine hakselaar is voor dat werk niet geschikt. De rozentakken zijn te dun/flexibel er voor.quote:Op zondag 22 maart 2026 19:32 schreef Syrena het volgende:
Namen en rugnummers van de hakselaars pls![]()
We hebben veel rozenstruiken, twee flinke klimrozen die veel lange uitlopers aanmaken.
En 3 vlinderstruiken. En...en..en...
Wat geweldigquote:Op zondag 22 maart 2026 20:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Leeg huis….wat een enorm fijne dag gehad. Ze waren er ca 11.30 en het was net alsof er geen 50 jaar tussen had gezeten. Haar man kende ik niet maar ook dat klikte zo goed. Droge kelen van kletsen, herinneringen ophalen aan oma, haar vader en mijn moeder. Praten over de zorgen over haar moeder (die iedereen euthanasie gunt maar mag niet) en zorgen over haar zussen (dit is echt de leukste van de 3) eind van de middag kwamen broer schoonzus en zus, nog meer kletsen en lachen, samen eten. Mijn schoonzus werd erg moe (die was al de hele middag in touw) dus iedereen vertrok, mijn broer brengt de familie naar de trein in Utrecht zodat ze niet hoeven overstappen.
Ik ga nu de ontplofte keuken fatsoeneren, iedereen heeft aangeboden om te helpen maar dat doe ik toch echt liever zelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |