Huis ontpuinen, vlaai halen, ouders op bezoek. Verder rustig dagje, wat gewoon heel fijn is na alle drukte. Komend weekend verjaardags etentje.quote:Op maandag 23 maart 2026 13:17 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat leuk van de slingers!
Nog plannen verder vandaag? Behalve de vrede bewaren tussen de katten?
Ik heb mogelijk net gezegd dat ik nog geen 30 ben toen ik door een straat-goed-doel-meneer werd aangesproken die zei dat ik minstens 30 moest zijn. En nu zit ik te wachten op een desembroodje met gepocheerd ei en hollandaise saus
. Goed ontbijt (wel wat laat).
Klinkt als een prima verjaardagsdagje zo inderdaad! En gezellig komend weekend etentje.quote:Op maandag 23 maart 2026 13:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Huis ontpuinen, vlaai halen, ouders op bezoek. Verder rustig dagje, wat gewoon heel fijn is na alle drukte. Komend weekend verjaardags etentje.
Forever 30![]()
En je ontbijt klinkt fantastisch
Mijn vader zei altijd: "Ik ben 60 en een paar termijnen"quote:Op maandag 23 maart 2026 14:09 schreef borisz het volgende:
Hier op kantoor blijf je 33.
(we hebben twee opblaasbare drieën, die worden samen met de slingers opgehangen, als je jarig bent)
Aha, ja in mijn hoofd was het een foutje en moest er verdwenen staanquote:
Leuk!!quote:Op maandag 23 maart 2026 14:23 schreef flipsen het volgende:
Kennelijk had ik na mijn vorige jazz-avondje (of meer Swing, maar soit) de smaak te pakken en ging eens op zoek naar een jazz-club wat dichterbij. En vond een zogenaamde "Speak Easy" in Pilar, half uurtje rijden. En zondagavond live muziek, dus gaan. Via WhatsApp gaven ze duidelijk aan dat er een dresscode was, dus wij gingen helemaal los![]()
[ afbeelding ]
We waren uiteindelijk wel zo´n beetje de enigen die moeite hadden gedaan, er zaten toch ook gewoon mensen in spijkerbroek en tshirt helaas. Maar goed, mocht de pret niet drukken, leuke avond, goed gegeten en prima alcoholvrije drankjes (een alcoholvrije gin-tonic en een alcoholvrije mojito geprobeerd). Gaan we vast vaker doen
Edit: Om helemaal in stijl te blijven van een Speak Easy (illegale bar waar tijdens de drooglegging alcohol werd geschonken), was de bar niet te zien van buitenaf. Je komt aan bij een doodgewone type lunchroom, die uiteraard donker is ?s avonds, maar je gaat naar binnen en wordt dan door een "geheime" deur naar de bar geleid. Erg leuk
Die pik ikquote:Op maandag 23 maart 2026 14:12 schreef flipsen het volgende:
[..]
Mijn vader zei altijd: "Ik ben 60 en een paar termijnen"
Dat is wel een van de weinige winkels met nog wat fournituren.quote:
Wat leukquote:Op maandag 23 maart 2026 14:23 schreef flipsen het volgende:
Kennelijk had ik na mijn vorige jazz-avondje (of meer Swing, maar soit) de smaak te pakken en ging eens op zoek naar een jazz-club wat dichterbij. En vond een zogenaamde "Speak Easy" in Pilar, half uurtje rijden. En zondagavond live muziek, dus gaan. Via WhatsApp gaven ze duidelijk aan dat er een dresscode was, dus wij gingen helemaal los![]()
[ afbeelding ]
We waren uiteindelijk wel zo´n beetje de enigen die moeite hadden gedaan, er zaten toch ook gewoon mensen in spijkerbroek en tshirt helaas. Maar goed, mocht de pret niet drukken, leuke avond, goed gegeten en prima alcoholvrije drankjes (een alcoholvrije gin-tonic en een alcoholvrije mojito geprobeerd). Gaan we vast vaker doen
Edit: Om helemaal in stijl te blijven van een Speak Easy (illegale bar waar tijdens de drooglegging alcohol werd geschonken), was de bar niet te zien van buitenaf. Je komt aan bij een doodgewone type lunchroom, die uiteraard donker is ?s avonds, maar je gaat naar binnen en wordt dan door een "geheime" deur naar de bar geleid. Erg leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op maandag 23 maart 2026 18:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Gefeliciteerd FFT en Cat!!
Mooi klote van je pijnlijke lijf Kaatje.
Hier is het windstilRixona, of ben je naar de Achterhoek verhuisd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |