abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220411650
Gefeliciteerd @Cat-astrophe *G*
pi_220411892
Gefeliciteerd rampenpoes
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220412266
Dank voor de (soms wat dubieuze :D ) felicitaties *O*

Vanmorgen online overleg: de hele club had slingers als achtergrond O+ _O_

Thuiswerkdagje dus nu is de laptop uit en ga ik dadelijk vlaai halen. En ontploft huis enigszins fatsoeneren.

Kado van de jatten: SLAANDE ruzie! Met gekrijs en vlokken haar. Dat werd zo hevig dat poes spontaan begon te plassen ;(
Gelukkig is er nu weer een gewapende vrede. Schoot kan gedeeld worden maar ontspannen liggen is er nog niet bij.
Geen idee waar deze meltdown vandaan kwam.

[ Bericht 2% gewijzigd door Cat-astrophe op 23-03-2026 13:17:44 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 23 maart 2026 @ 13:12:27 #279
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220412273
Feliz cumple, gatástrofe *O*
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220412305
Wat leuk van de slingers!
Nog plannen verder vandaag? Behalve de vrede bewaren tussen de katten :o ?

Ik heb mogelijk net gezegd dat ik nog geen 30 ben toen ik door een straat-goed-doel-meneer werd aangesproken die zei dat ik minstens 30 moest zijn :D . En nu zit ik te wachten op een desembroodje met gepocheerd ei en hollandaise saus O+ . Goed ontbijt (wel wat laat).
pi_220412344
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 13:17 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat leuk van de slingers!
Nog plannen verder vandaag? Behalve de vrede bewaren tussen de katten :o ?

Ik heb mogelijk net gezegd dat ik nog geen 30 ben toen ik door een straat-goed-doel-meneer werd aangesproken die zei dat ik minstens 30 moest zijn :D . En nu zit ik te wachten op een desembroodje met gepocheerd ei en hollandaise saus O+ . Goed ontbijt (wel wat laat).
Huis ontpuinen, vlaai halen, ouders op bezoek. Verder rustig dagje, wat gewoon heel fijn is na alle drukte. Komend weekend verjaardags etentje.

Forever 30 O+

En je ontbijt klinkt fantastisch _O_
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220412364
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 13:24 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Huis ontpuinen, vlaai halen, ouders op bezoek. Verder rustig dagje, wat gewoon heel fijn is na alle drukte. Komend weekend verjaardags etentje.

Forever 30 O+

En je ontbijt klinkt fantastisch _O_
Klinkt als een prima verjaardagsdagje zo inderdaad! En gezellig komend weekend etentje.

Ja, ik heb er ook erg veel zin in. Hopelijk is hij snel klaar en net zo lekker als ik hoop :P . En dan daarna even een rondje wandelen en hopen dat ik niet een al te grote after dinner dip krijg, want ik moet weer een uur rijden zo. Anders kan ik dat ook wel opknippen, maar zou chiller zijn als dat niet hoeft.

Edit: inmiddels is hij verschenen. Heerlijk :9 :9~
  Moderator maandag 23 maart 2026 @ 13:43:09 #283
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220412449
Je hebt het over een after dinner dip na een ontbijt op lunchtijd. Goed verhaal.

Welke hij? Is ie ook dertig?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220412505
Hij het broodje :D

Wel een beetje jammer dat banketbakkerij Jan de Groot, waar schijnbaar de lekkerste echte Bossche bollen vandaan komen, dicht is ;( . De Jumbo er vlakbij heeft ze wel, maar alleen per 4 grote of 6 kleinere en dat vind ik toch wat veel helaas. Dan maar richting de auto!
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 maart 2026 @ 14:09:03 #285
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220412595
Hier op kantoor blijf je 33 :+.
(we hebben twee opblaasbare drieën, die worden samen met de slingers opgehangen, als je jarig bent)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 23 maart 2026 @ 14:12:44 #286
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220412611
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:09 schreef borisz het volgende:
Hier op kantoor blijf je 33 :+.
(we hebben twee opblaasbare drieën, die worden samen met de slingers opgehangen, als je jarig bent)
Mijn vader zei altijd: "Ik ben 60 en een paar termijnen"
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  maandag 23 maart 2026 @ 14:23:26 #287
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220412670
Kennelijk had ik na mijn vorige jazz-avondje (of meer Swing, maar soit) de smaak te pakken en ging eens op zoek naar een jazz-club wat dichterbij. En vond een zogenaamde "Speak Easy" in Pilar, half uurtje rijden. En zondagavond live muziek, dus gaan. Via WhatsApp gaven ze duidelijk aan dat er een dresscode was, dus wij gingen helemaal los :P



We waren uiteindelijk wel zo´n beetje de enigen die moeite hadden gedaan, er zaten toch ook gewoon mensen in spijkerbroek en tshirt helaas. Maar goed, mocht de pret niet drukken, leuke avond, goed gegeten en prima alcoholvrije drankjes (een alcoholvrije gin-tonic en een alcoholvrije mojito geprobeerd). Gaan we vast vaker doen :Y

Edit: Om helemaal in stijl te blijven van een Speak Easy (illegale bar waar tijdens de drooglegging alcohol werd geschonken), was de bar niet te zien van buitenaf. Je komt aan bij een doodgewone type lunchroom, die uiteraard donker is ?s avonds, maar je gaat naar binnen en wordt dan door een "geheime" deur naar de bar geleid. Erg leuk :Y
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Moderator maandag 23 maart 2026 @ 14:47:16 #288
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220412829
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 13:53 schreef vlindertje89 het volgende:
Hij het broodje :D
Aha, ja in mijn hoofd was het een foutje en moest er verdwenen staan :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220412886
quote:
80s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:23 schreef flipsen het volgende:
Kennelijk had ik na mijn vorige jazz-avondje (of meer Swing, maar soit) de smaak te pakken en ging eens op zoek naar een jazz-club wat dichterbij. En vond een zogenaamde "Speak Easy" in Pilar, half uurtje rijden. En zondagavond live muziek, dus gaan. Via WhatsApp gaven ze duidelijk aan dat er een dresscode was, dus wij gingen helemaal los :P

[ afbeelding ]

We waren uiteindelijk wel zo´n beetje de enigen die moeite hadden gedaan, er zaten toch ook gewoon mensen in spijkerbroek en tshirt helaas. Maar goed, mocht de pret niet drukken, leuke avond, goed gegeten en prima alcoholvrije drankjes (een alcoholvrije gin-tonic en een alcoholvrije mojito geprobeerd). Gaan we vast vaker doen :Y

Edit: Om helemaal in stijl te blijven van een Speak Easy (illegale bar waar tijdens de drooglegging alcohol werd geschonken), was de bar niet te zien van buitenaf. Je komt aan bij een doodgewone type lunchroom, die uiteraard donker is ?s avonds, maar je gaat naar binnen en wordt dan door een "geheime" deur naar de bar geleid. Erg leuk :Y
Leuk!!
pi_220412890
quote:
80s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:12 schreef flipsen het volgende:

[..]
Mijn vader zei altijd: "Ik ben 60 en een paar termijnen"
Die pik ik :9
pi_220413460
Lekker middagje fietsen en foto's maken, zie vogeltopic :7
pi_220413821
Rustig dagje gehad maar nog steeds een pijnlijk lijf. Had vanochtend m’n knie verdraaid maar daar kan ik nu weer iets op lopen. Maar alles wat ik wilde doen oa kledingkast opruimen, moet maar even wachten.
Wel lekker op balkon gezeten, de zon is er nog, maar er is ook wat wind gekomen en dan merk je dat het nog best vroeg in het jaar is brrrr
We have far more in common than that which devides us..
pi_220413859
Dat was lekker goedkoop en zinloos shoppen zonder mobiel.
Zelfs het terrasje in de zon moest zonder mij.
Of was het briefje van vijf als backup in het sleuteltasje voldoende geweest?

Eigenlijk ben ik op zoek naar ‘drukkertjes’…
De doos met naaispullen is onlangs opgeruimd en daar was niks.
En het Sorbo rek bij ah had vanmiddag ook niks.
Toen vroeg ik aan een andere klant - ja, dat doe ik makkelijk - waar zij het zou zoeken en zij wees ook naar het Sorbo rek en die zei HEMA. Daar had ik geen zin meer in aan de andere kant van het dorp.
pi_220414907
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 16:57 schreef AnneX het volgende:
() HEMA ()
Dat is wel een van de weinige winkels met nog wat fournituren.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220414961
quote:
80s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:23 schreef flipsen het volgende:
Kennelijk had ik na mijn vorige jazz-avondje (of meer Swing, maar soit) de smaak te pakken en ging eens op zoek naar een jazz-club wat dichterbij. En vond een zogenaamde "Speak Easy" in Pilar, half uurtje rijden. En zondagavond live muziek, dus gaan. Via WhatsApp gaven ze duidelijk aan dat er een dresscode was, dus wij gingen helemaal los :P

[ afbeelding ]

We waren uiteindelijk wel zo´n beetje de enigen die moeite hadden gedaan, er zaten toch ook gewoon mensen in spijkerbroek en tshirt helaas. Maar goed, mocht de pret niet drukken, leuke avond, goed gegeten en prima alcoholvrije drankjes (een alcoholvrije gin-tonic en een alcoholvrije mojito geprobeerd). Gaan we vast vaker doen :Y

Edit: Om helemaal in stijl te blijven van een Speak Easy (illegale bar waar tijdens de drooglegging alcohol werd geschonken), was de bar niet te zien van buitenaf. Je komt aan bij een doodgewone type lunchroom, die uiteraard donker is ?s avonds, maar je gaat naar binnen en wordt dan door een "geheime" deur naar de bar geleid. Erg leuk :Y
Wat leuk :Y
Is jazz hip?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220415048
Werkdag alleen met twee kinderen overleefd ^O^ de hele bende de deur uitgewerkt, maar de huurauto gelopen (aar ik verdraaid lang moest wachten }:| ), gewerkt, op tijd vertrokken, kinderen opgehaald en ontvangen, eten op tafel gekwakt, nu op de bank hangen met filmpjes. Ik denk zomaar dat het kleine spook op tijd het bed ingaat, dan heb ik even tijd voor mezelf de puber.

Ik draaide hier vroeger mijn hand niet voor om maar vind het nu knap vermoeiend :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 23 maart 2026 @ 18:31:08 #297
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_220415154
Gefeliciteerd FFT en Cat!!

Mooi klote van je pijnlijke lijf Kaatje.

Hier is het windstil

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Moderator maandag 23 maart 2026 @ 18:54:21 #298
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220415320
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 18:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Gefeliciteerd FFT en Cat!!

Mooi klote van je pijnlijke lijf Kaatje.

Hier is het windstil

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rixona, of ben je naar de Achterhoek verhuisd?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220415589
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 18:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Hier is het windstil
Wil jij er niet nog een hondje bij?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220415927
MED / FOK! komt thuis! Met bijhorende downtime.

(En toen keek ik op hun fb pagina, maar die hoef ik niet in mijn tijdlijn...)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')