SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Oei is alles nu in orde?quote:Op maandag 23 maart 2026 06:29 schreef sigme het volgende:
Hier werden we om half vijf uit bed gepiept door Mooitje, en om nadat die weer terug was naar haar mand en liefste weer terug bij mij in bed was en toch onrustbarend gepiep bij de mooitjes. Die bleken ontsnapt, nou ja, de helft dan. Dus dan maar allemaal losgelaten en erachteraan redderen met lapjes en dweiltjes en toen viel de stroom uit en was het pikkedonker. Nou ja. Alles kwam goed. Er was geen pup door een kabel geknaagd maar dweilwater in een stopcontact gekomen.
He bahquote:Op maandag 23 maart 2026 00:11 schreef Blues het volgende:
Kent u dat?
Een slagroom bekertje dat open staat in de koelkast, je wil kijken of het nog goed is, het zit wel een beetje vastgeplakt... mmm beetje wrikken en ja hij komt los.
Over je gezicht, haar, bril, trui, broek, 3/4 keukenvloer onder de vette slagroom, deuren keukenkastjes en vriezer/ koelkast deuren onder de slagroomspatten.
Weet je hoe vet dit allemaal is![]()
![]()
Ik ben wat eerder begonnen schoon te makenquote:Op maandag 23 maart 2026 06:39 schreef Clubsoda het volgende:
He bah![]()
Ik gooide laatste een kapo bekertje slagroom in de (lege) kliko, die was toch niet helemaal. Zes weken later besloot ik de bodem van de kliko toch maar schoon te maken![]()
Gefeliciteerd Cat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pfoequote:Op maandag 23 maart 2026 06:29 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Gefeliciteerd Cat![]()
Blues alles schoongekregen voordat je ging slapen? Of de boel de boel gelaten?
Hier werden we om half vijf uit bed gepiept door Mooitje, en om nadat die weer terug was naar haar mand en liefste weer terug bij mij in bed was en toch onrustbarend gepiep bij de mooitjes. Die bleken ontsnapt, nou ja, de helft dan. Dus dan maar allemaal losgelaten en erachteraan redderen met lapjes en dweiltjes en toen viel de stroom uit en was het pikkedonker. Nou ja. Alles kwam goed. Er was geen pup door een kabel geknaagd maar dweilwater in een stopcontact gekomen.
Hersteldagenquote:Op maandag 23 maart 2026 09:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Iew @:blues zoveel viezigheid en dan zo laat nog moeten opruimen
Ook niet fijn @:sigme wat een gedoe op de vroege ochtend. De mooitjes hebben laten zien dat ze in een ander nachthok moeten na deze eerste uitbraak.
De dag gisteren was super maar dat moet niet wekelijks hebben. Heel slecht geslapen, veel pijn en dat is nog lang niet over. Blij dat ik niet de boten hoef. Vanmiddag hopelijk lekker op de bank in de zon
Doosjes volquote:
Achquote:Op maandag 23 maart 2026 11:34 schreef Blues het volgende:
[..]
Doosjes vol
Niet dat het altijd helpt trouwens... laatste jaren met die gekke darmen/stoma zijn er vaak onbekende oorzaken waardoor hij wekelijks wel 1 of 2 dagen morfine nodig heeft en veel op bed ligt omdat het dan niet te harden is in zijn buik en stoma-opening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |