abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220395117
Ik vind pretparken eng, maar het gezelschap waar ik mee was altijd leuk. Dus ik ben met liefde “jassen en tassen” oppasser
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zaterdag 21 maart 2026 @ 12:01:33 #152
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220395228
Klusdag in het dorp, ik help bij de Kita. Zijn ook een paar kinderen mee met de ouders die daar helpen.
Kleine NSB'ertjes hoor.
"Oh da Fahrt ein Trecker über die Brücke, die darf da nicht fahren"
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 21 maart 2026 @ 12:19:33 #153
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220395548
Ik moest gisteren zo lachen, hoorde dat de vrouw van Peter Hegseth in het Pentagon de bijnaam
Yoko Ono heeft
pi_220395550
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 10:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Ik speelde vroeger wel met Barbie’s maar ik ben van ver voor de tijd dat ze haar eigen meubilair had. Ik maakte alles van lego en bambino en de “muren van haar huis was een klein rood koffertje (@:annex en @:blues weten vast wel wat ik bedoel 😂). Haar kleren maakte ik zelf, meestal gehaakt en wij gingen op 30 april vaak een dagje naar Duitsland en dan mochten we iets uitzoeken en ik koos dan altijd een kledingstuk voor Barbie. Ik heb haar trouwens nog steeds, ze woont op de vensterbank van mijn slaapkamer
Ik had nepperts geloof ik, speelde bijna niet met poppen was meer buiten en speelde met broer met de racebaan O+
pi_220395554
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 10:17 schreef Candaasje het volgende:
Sterkte en veel plezier @:Sarabi :D

Dank allen! Was erg leuk. Vooral Parijs zelf en Disney O+ , Versailles was leuk voor een keer. Het is echt indrukwekkend hoeveel grootheidswaanzin die koningen hadden, maar binnen is er door de revolutie natuurlijk niet heel veel authentieks overgebleven. En hier was het wel écht filelopen. Daarbij; mijn eigen tuin vind ik nu al mooier, ondanks dat er nog veel aangeplant moet worden :6

Disney was voor mij 24 jaar geleden (toen was het Studio Park nog in aanbouw). Hoewel mijn animatiehart echt wel wat moeite heeft met de hyperkapitalistisch visie achter het huidige bedrijf Disney, vond ik het heel fijn weer even in die animatiewereld te kunnen duiken O+ De (musical) shows, de parades en de afsluitende show waren een mooie ode aan ook de klassiekere films O+ O+

Sommige attracties waren wel wat verouderd (en dan toch lange wachtrijen, maar ik denk dat dat ook een deel ‘nostalgie’ was zoals de Efteling ook kent) maar ze hadden ook veel fantastische, nieuwere animatronics en ik vind hun thematisering ook bij veel achtbanen goed gedaan. (Dat je in een mijnkarretje zit en halverwege naast je opeens een geit de was op ziet eten bij een mijnwerkershutje :D ).

En dat je gewoon de hele dag met Mickey- oren op je hoofd kunt lopen is natuurlijk ook een plus :+ O+ :
(Ik voel die haarband nog zitten :') )

Hoeft mij echt niet elk jaar, maar ik vond het een heel leuke ervaring. En dat C. geregeld had dat we een nachtje in het ‘Mickey’ hotel (New Port Bay) met uitzicht op de vijver sliepen, was natuurlijk heel romantisch O+
Leuk! En C _O_
  zaterdag 21 maart 2026 @ 12:22:07 #156
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220395570
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 12:01 schreef derLudolf het volgende:
Klusdag in het dorp, ik help bij de Kita. Zijn ook een paar kinderen mee met de ouders die daar helpen.
Kleine NSB'ertjes hoor.
"Oh da Fahrt ein Trecker über die Brücke, die darf da nicht fahren"
[nsb mode] “Oh, da fährt ein Traktor über die Brücke, der darf da nicht fahren.”[/nsb mode]
pi_220395599
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 12:19 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik moest gisteren zo lachen, hoorde dat de vrouw van Peter Hegseth in het Pentagon de bijnaam
Yoko Ono heeft
:D
pi_220395613
Dagboek vandaag:
4 wassen/sjes (ik maak kleinere wasjes dan eerst, wasmachine maakte een beetje gek geluid vorige keer, nu gaat het goed).
Krant, koffie in zonnetje, wachten op g die de boodschappen doet.

Al weken geen picnic meer, tijd genoeg om om de beurt voor een paar dagen te kopen incl fietsritjjes voor mij en g komt er ook nog eens 'uit' :D

Verder niet veel vandaag, zaterdag is altijd beetje 'rustdag' incl de wassen en bed verschonen.
pi_220395630
Morgenmiddag naar oud-collega in ons (voor mij nu ook :P ) oude zkh. Ze is er niet best aan toe ;(
pi_220395671
Dagboek:
Was zit in de machine en die gaat zo naar het balkon om te drogen, draadjesvleesjus wat op smaak gemaakt, zo erwtensoep en griesmeelpudding maken. Tetris in de koelkast doen 😉 om alles kwijt te kunnen. Mijn (niet meer zo) nieuwe koelkast is heel fijn (no frost) maar heeft helaas ook minder inhoud dan de niet zo fijne (veel frost) koelkast.

Er moet ook nog even gedweild worden maar vandaag of morgenochtend, dat zie ik nog wel.

Straks lekker met boek op balkon in de zon (hopelijk warm genoeg daar).

Geappt met nichtje, die zijn nu in Amsterdam en komen morgen rond 12 uur hier
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 21 maart 2026 @ 13:08:44 #161
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220395946
Hier werkdagje vandaag. Gisteravond met klanten uit eten geweest die hun 50 (!) jardige huwelijk vierden. Wat een leuk stel :D Avond vloog voorbij en we kwamen weer eens te laat bij de tangoshow, mochten nog nét naar binnen :P De dame schrijft ook heel enthousiast op PolarSteps met geweldige foto´s erbij.

Tot 2 jaar geleden werkte ik in de omgeving van Salta met een kleine B&B die gerund werd door een enthousiast Nederlands stel (inmiddels zijn ze terug naar NL). Zij zeiden wel vaker tegen me: "Wat heb jij toch leuke klanten, hoe doe je dat? Echt áltijd!". En het klopt *)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220395962
Yoko One, briljante vrouw, groot kunstenares, zeer effectief zeer misogyn door het slijk gehaald.

Ik betwijfel of de echtgenote van Peter Hegseth iets met haar gemeen heeft.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220396016
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 13:09 schreef sigme het volgende:
Yoko One, briljante vrouw, groot kunstenares, zeer effectief zeer misogyn door het slijk gehaald.

Ik betwijfel of de echtgenote van Peter Hegseth iets met haar gemeen heeft.
Ja maar…de Beatles uit elkaar gespeeld. -O-

Over Pete begin ik maar niet. Die manipuleert een compleet volk en de administratie. Net als zijn commander in chief. Doof en blind.
Na ons de Zondvloed.
pi_220396060
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 13:16 schreef AnneX het volgende:
Ja maar…de Beatles uit elkaar gespeeld.
'tuurlijk. Zonder Yoko Ono waren die vast bij elkaar gebleven :')
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220396129
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 13:16 schreef AnneX het volgende:

[..]
Ja maar…de Beatles uit elkaar gespeeld. -O-

Over Pete begin ik maar niet. Die manipuleert een compleet volk en de administratie. Net als zijn commander in chief. Doof en blind.
Na ons de Zondvloed.
Thomas Erdbrink zei in de krant van vandaag dat je bij de Amerikanen niet op de woorden van de leiders moet letten, maar op de 3e laag. Hoge generaals en ambtenaren. Die zeiden al dat deze oorlog niet goed gaat uitpakken.
Maar we gaan toch spullen, materieel sturen.

8)7
pi_220396190
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 13:28 schreef Blues het volgende:

[..]
Thomas Erdbrink zei in de krant van vandaag dat je bij de Amerikanen niet op de woorden van de leiders moet letten, maar op de 3e laag. Hoge generaals en ambtenaren. Die zeiden al dat deze oorlog niet goed gaat uitpakken.
Maar we gaan toch spullen, materieel sturen.

8)7
Wat heeft het voor nut om op de woorden te letten als hun daden zijn dat ze die oorlog ingaan?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220396246
quote:
5s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 13:32 schreef sigme het volgende:


Wat heeft het voor nut om op de woorden te letten als hun daden zijn dat ze die oorlog ingaan?
Context was of je de/een oorlog ziet aankomen.
pi_220396622
En in onze mail:

quote:
Misschien hoor of lees je dat de energieprijzen op dit moment stijgen. Dat kan een onzeker gevoel geven. Logisch, want energie is iets dat je elke dag gebruikt.

Goed nieuws: jij hoeft je geen zorgen te maken over stijgende prijzen. Je hebt gekozen voor een vast energiecontract. Daarom blijven jouw energietarieven gewoon hetzelfde.



Dat betekent voor jou

Je hebt een goede keuze gemaakt door voor een vast contract te kiezen. Want jouw tarieven staan vast tot 13 november 2027. Dit betekent dat:



jouw tarieven niet stijgen als energie duurder wordt

je altijd weet wat je betaalt

je niet voor onverwachte kosten komt te staan

Overstappen is nu vaak niet voordeliger. Nieuwe energiecontracten worden afgesloten tegen de prijzen van dit moment. En die liggen hoger dan toen jij je contract afsloot. Daarom is de kans klein dat je ergens anders goedkoper uit bent.

Je hebt dus een goede keuze gemaakt door te kiezen voor een contract met vaste tarieven.

Wel ff lekker om te lezen :%
pi_220396688
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 13:37 schreef Blues het volgende:

[..]
Context was of je de/een oorlog ziet aankomen.
Paar weken geleden ook een “duider” op tv dat ze op het Pentagon tijdens voorbesprekingen voor zoiets geen pizza’s meer mogen bestellen :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_220396851
Gisteren gewerkt, late lunch met vriendin en ijscoupe. Dus diner maar overgeslagen en door naar de generale. Zes strijkers plus piano, zo gaaf!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarna nog de laatste cijfers kaartverkoop bijgewerkt en noedels gegeten (honger!). Slapen en vanmorgen repetitie.
Daarna nog last minute boodschappen gedaan en nu een paar uur thuis. Want een poos geleden leek het me een goed plan om me in te schrijven voor de jaarlijkse stadskwis. Haske leuk, maar een hele avond vragen en puzzels oplossen... tis druk.
Inmiddels draait was twee van drie. Want droogweer buiten O+
Hopelijk niet te laat thuis want morgenvroeg zwemmen. En tegen de middag naar concertlocatie voor opbouw, concert en opruimen.

Daarna deaud.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tv geeft al dagen foutmelding. Maar dat is niet erg. Toch geen tijd om te kijken _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 21 maart 2026 @ 14:47:11 #171
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220396889
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 14:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
Gisteren gewerkt, late lunch met vriendin en ijscoupe. Dus diner maar overgeslagen en door naar de generale. Zes strijkers plus piano, zo gaaf!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was vorige week toen ik toch in the big city was, naar een jazzclub gegaan met een "swing" orkest. Erg geslaagd, hoewel ik eerlijk gezegd ietsjes TE ver vooraan zat. Eerste rij, gewone tafeltjes, als ik wilde kon ik de pagina van de partituur omslaan :P Maar "volledig" orkest met piano, gitaar, contrabas en drums, met daarnaast 4 saxen in 3 groottes, 3 trombones en 4 trompetten. Maar wat een divers pluimage (in tegenstelling tot violistes, helemaal mee eens).
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Moderator zaterdag 21 maart 2026 @ 14:50:05 #172
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220396911
Was het geen swingclub met jazz orkest?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 21 maart 2026 @ 15:02:21 #173
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220396985
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 14:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dus diner maar overgeslagen [bla bla] en noedels gegeten (honger!).
Goh :+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220397082
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 14:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
Gisteren gewerkt, late lunch met vriendin en ijscoupe. Dus diner maar overgeslagen en door naar de generale. Zes strijkers plus piano, zo gaaf!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarna nog de laatste cijfers kaartverkoop bijgewerkt en noedels gegeten (honger!). Slapen en vanmorgen repetitie.
Daarna nog last minute boodschappen gedaan en nu een paar uur thuis. Want een poos geleden leek het me een goed plan om me in te schrijven voor de jaarlijkse stadskwis. Haske leuk, maar een hele avond vragen en puzzels oplossen... tis druk.
Inmiddels draait was twee van drie. Want droogweer buiten O+
Hopelijk niet te laat thuis want morgenvroeg zwemmen. En tegen de middag naar concertlocatie voor opbouw, concert en opruimen.

Daarna deaud.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tv geeft al dagen foutmelding. Maar dat is niet erg. Toch geen tijd om te kijken _O-
Wat een drukke Cat :o _O_
En vdg of morgen jarig? *O*
pi_220397179
quote:
80s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 14:47 schreef flipsen het volgende:

[..]
Ik was vorige week toen ik toch in the big city was, naar een jazzclub gegaan met een "swing" orkest. Erg geslaagd, hoewel ik eerlijk gezegd ietsjes TE ver vooraan zat. Eerste rij, gewone tafeltjes, als ik wilde kon ik de pagina van de partituur omslaan :P Maar "volledig" orkest met piano, gitaar, contrabas en drums, met daarnaast 4 saxen in 3 groottes, 3 trombones en 4 trompetten. Maar wat een divers pluimage (in tegenstelling tot violistes, helemaal mee eens).
Lol ja, balans is alles. Dirigente heeft de beste plekken in de zaal bepaald qua geluid (en dat is niet waar wij als koor staan :+ ) dus iedereen is nu aan haar fans aan het vertellen waar ze het beste kunnen gaan zitten morgen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220397186
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 15:19 schreef Blues het volgende:

[..]
Wat een drukke Cat :o _O_
En vdg of morgen jarig? *O*
Maandag = werkdag ;)
Dit is weekend 'vieren' _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220397195
Oh, en iedereen gaat blijkbaar scheiden. Deze week kwamen drie (helften van) stellen met het nieuws. Tot dusver. Week is nog niet om. Morgen 'zie' ik nog ruim 100 man :X
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220397430
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 14:14 schreef Blues het volgende:
En in onze mail:
[..]
Wel ff lekker om te lezen :%
Wat een geruststelling! w/
Vorige week wuifde/woof de verhuurder/buurman mijn vraag weg over welk contract hij had. “Niks vast contract” werd er gemompeld. o|O

Afgekoeld is de marmelade redelijk vast. In de koelkast gezet.
Één pot was best vloeibaar en daar heb ik nog eens de juiste 😉hoeveelheid blaadjes gelatine toegevoegd. Volgens de adviezen bij AI. 😎
Buurvrouw was er en kreeg een lepeltje te proeven. Dus één pot gaat naar haar.
pi_220397453
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 15:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
Oh, en iedereen gaat blijkbaar scheiden. Deze week kwamen drie (helften van) stellen met het nieuws. Tot dusver. Week is nog niet om. Morgen 'zie' ik nog ruim 100 man :X
-O-

Succes morgen met concert🎶
pi_220397893
Wat een drukte bij @Cat-astrophe Feestje tussendoor vieren :D
En bah, scheidingen, hopelijk dat het bij dxe drie blijft, da’s meer dan genoeg.

Ik heb ook net een vast jaar contract afgesloten, op een avond toen het nog kon (volgende ochtend werd die mogelijkheid opgeschort) gaat 1 april in dus pik de winter mee.

Een vriend heeft een bak erwtensoep opgehaald, dat kreeg ik niet meer kwijt in de koelkast. Hij heel blij (ik ook) maar hij bleef me net iets te lang :D

En de griesmeelpudding staat op te stijven in een cakevorm.
Maandag de koelkast maar eens uitmesten en alles weer op de juiste plek zetten.
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')