Spijtig dat Pootjes niet mag stemmenquote:Op woensdag 18 maart 2026 10:17 schreef sigme het volgende:
Ik heb gestemd in elk geval. Twee stemmen zelfs.
Pootjes is een bejaarde katquote:Op woensdag 18 maart 2026 10:33 schreef derLudolf het volgende:
Dat mogen menselijke tienermoeders ook niet
Oh ja, nou ja tienermoeder (PVV) of bejaarde (50+) in beide gevallen is men hier blij dat het geen stemrecht heeft denk ik.quote:Op woensdag 18 maart 2026 10:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Pootjes is een bejaarde kat
Géén tienermoederhond.
Dan moet jij al die vluchten omzetten etc?quote:Op woensdag 18 maart 2026 11:19 schreef flipsen het volgende:
Buenos díasSlechte nacht gehad hier, dat gebeurt me eigenlijk nooit. Paar keer wakker en moeilijk in slaap vallen. Kwam vast door te veel etentjes met klanten hehe. En door de stress omdat er vanaf vandaag meerdere dagen gestaakt zou worden in de luchtvaart hier. Gelukkig van de baan op het laatste moment (als in vannacht besloten), dus mijn klanten kunnen gewoon vliegen. Ik zou er erg veel last van hebben gehad deze week met meerdere vluchten voor verschillende klanten/groepjes. Kan ik nu relaxed gaan douchen en kijken hoe het ontbijtbuffet hier is
En ook geen vrijdag de 13equote:Op woensdag 18 maart 2026 12:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik trof net een kennis die 'een rare dag had'. Druk, chaos, onverwachte zaken.
Ik zeg voor de grap: 'en het is niet eens volle maan.'
Zij: 'o jaaaa! Dat is morgen en hij staat in mijn teken en dat verklaart alles en bladibla!'
Lezer: ik twijfelde al dus even opgezocht: het is morgen geen volle maan
Dat moet de luchtvaartmaatschappij doen, maar ik moet wel kijken of dat een beetje goed gaat (en transfers aanpassen, hotelreserveringen eventueel aanpassen, excursies wellicht annuleren et cetera).quote:Op woensdag 18 maart 2026 11:42 schreef Blues het volgende:
[..]
Dan moet jij al die vluchten omzetten etc?
Herinner me nog het gepuzzel tijdens 9/11 en later de gevolgen van die uitbarsting van de vulkaan op Ijsland.quote:Op woensdag 18 maart 2026 12:45 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dat moet de luchtvaartmaatschappij doen, maar ik moet wel kijken of dat een beetje goed gaat (en transfers aanpassen, hotelreserveringen eventueel aanpassen, excursies wellicht annuleren et cetera).
Never a dull momentquote:Op woensdag 18 maart 2026 13:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Herinner me nog het gepuzzel tijdens 9/11 en later de gevolgen van die uitbarsting van de vulkaan op Ijsland.
Gaat t ietsepiets beter met chef?quote:Op woensdag 18 maart 2026 15:17 schreef Barreltje het volgende:
hier maakte de workawayer mijn auto schoon, van binnen EN van buiten..
nu staat ie the shinen joh![]()
hier niet stemmen.. ook niet op de landelijke verkiezingen hier, over twee weken. wel leuk om al het verkiezings geneuzel overal te zien.. ( hier gaan de lijsttrekkers met zn alle ( 10 stuks geloof ik) een paar dagen op retraite en komt als publiciteit naar buiten dat ze samen staan te zingen aan een piano.. hallo jaren 70)
hier is het weer ook reuze aangenaam, dus het was extra aangenaam dat chef vandaag weer eens z'n slaapkamer uit kwam en we samen een rondje buiten deden
Jeetje zeg…wat ben jij druk met van alles.quote:Op woensdag 18 maart 2026 11:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
Stempas mee, op weg naar huis langs stembureau.
Hopelijk vandaag een kortere dag dan gisteren. DRUK! En dan prop ik ook nog een workshop en drie trainingen in vijf werkdagen erbij![]()
Nog anderhalve week en dan is het rustiger met prive en werk.
Vol hoofd door alle zaken waar je aan moet denken is vermoeiend
Stembureau werkenquote:
Het was een bonte stoet!quote:
Dadelijk nog repetitie van koor2.quote:Op woensdag 18 maart 2026 18:36 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jeetje zeg…wat ben jij druk met van alles.
Vanavond met de benen hoog? Even niks.
Goed Vlindertje dat de oren het weer ‘doen’!
Oh…als de haven van Terschelling instort hebben wij geen weekje daar in juni. Net in het journaal.
MnX moest vroeg weg - dus vroeg gegeten- om live verslag te doen van tellen in een ander stadje.
Ja hier was ik ook van gecharmeerdquote:Op donderdag 19 maart 2026 06:58 schreef Clubsoda het volgende:
Nou, GL weer de grootste hier en Volt nieuw met een zetel. Ik vind het wel mooi![]()
Die was er inderdaad niet. We hadden een geweldig team, het werkte echt lekker. Ik had wel een heel mondige teller, die kon ook alleen maar negatieve dingen zeggen het eerste uur. Maar die kon toch lekker doorwerken, ze had echt de vaart er in.quote:Op donderdag 19 maart 2026 06:58 schreef Clubsoda het volgende:
Nou, GL weer de grootste hier en Volt nieuw met een zetel. Ik vind het wel mooi![]()
De akelige eigenwijze boomer is dus niet terug gekeerd, @:Lucky_Strike?
He bahquote:Op donderdag 19 maart 2026 08:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die was er inderdaad niet. We hadden een geweldig team, het werkte echt lekker. Ik had wel een heel mondige teller, die kon ook alleen maar negatieve dingen zeggen het eerste uur. Maar die kon toch lekker doorwerken, ze had echt de vaart er in.
Maar de uitslagForum de grootste op ons stembureau met 20%. VVD de grootste in de gemeente, die krijgen 4 zetels. Maar doordat Forum de restzetel krijgt, zijn er ook 4 zetels voor hen
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er was nogal wat gedoe in je gemeente? De algoritmen dachten dat ik dat wel interessant vond dus werd er redelijk mee doodgegooidquote:Op donderdag 19 maart 2026 08:22 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Uitslag in mijn gemeente is wel ok. D66 heeft de wind in de zeilen.
[ afbeelding ]
Bij onze buurgemeente Velsen heeft FVD veruit de meeste stemmenquote:Op donderdag 19 maart 2026 08:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge
Hier ook best blij met de uitslag
Maar blijf het bijzonder vinden dat forum 3 zetels heeft met een voorzitter die je niet in de buurt van je dochter wilt hebben
Die had ik ook niet zien aankomen idd. 🤐. Mijn oude cluppie blijft daar wel stabiel op 6.quote:Op donderdag 19 maart 2026 11:32 schreef Blues het volgende:
[..]
Bij onze buurgemeente Velsen heeft FVD veruit de meeste stemmen![]()
Laatste?quote:Op donderdag 19 maart 2026 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Hiero. Waarschijnlijk de laatste Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #10
Vanwege de FOK!-trubbels? Of geen zin meer?quote:Op donderdag 19 maart 2026 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Hiero. Waarschijnlijk de laatste Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #10
ik moest hier nog even op reageren..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gister was hij ook nog te vinden in de gym, dus dat zijn goede tekenen ( vooral als ie niet sport zijn dat GEEN goede tekenen )
dit weekend gaan we de schapen kudde wat verkleinen dus dat vereist nog wel wat van hem, ik ben benieuwd hoe dat gaat gaan..
hij heeft de huisarts nog niet gebeld,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op het werk gaat het bij mij nu ook beter, al is het wel even schakelen van 80 % naar ineens 120 % weer
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op donderdag 19 maart 2026 16:01 schreef flipsen het volgende:
[..]
Vanwege de FOK!-trubbels? Of geen zin meer?
Dan maar een eigen travelsnacksite makenquote:
Ja nog ffquote:Op donderdag 19 maart 2026 16:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan maar een eigen travelsnacksite maken
Als je er niet te lang mee wacht kun je alle snacks die je hier geplaatst hebt er nog heen verhuizen.quote:
Nee. Maar gewoon veel te veel moeite.quote:Op donderdag 19 maart 2026 16:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je er niet te lang mee wacht kun je alle snacks die je hier geplaatst hebt er nog heen verhuizen.
Of heb je ze thuis ook opgeslagen?
Ctrl + vquote:Op donderdag 19 maart 2026 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Maar gewoon veel te veel moeite.
Gaat goed met vriendin. Pakt langzaam leven weer op, besteld wat nieuwe inboedel hier en daar, gaat weer wat vrijwilligerswerk oppakken. Samen de bedankjes bekeken en voor en na mijn bezoek heb ik 2 geocaches gevonden bij haar in de buurt. Leuke manier om omgeving beetje te verkennen daar.quote:Op donderdag 19 maart 2026 11:37 schreef Blues het volgende:
Straks koffie bij onze vriendin en ik zag dat er 2 caches in de buurt van haar huis liggen
Ik wil wel een pot pindakaas doneren.quote:Op donderdag 19 maart 2026 17:22 schreef AnneX het volgende:
Sneu als Danny droog brood moet eten.
Kan iemand met een hypotheek in de schuldsanering?
Het ruikt hier heerlijk na een middagje sinaasappel marmelade bereiden.
Het werden 6 potten. Of het wat minder vloeibaar wordt is afwachten.
Het was ook wel een mix van wel 3 recepten.
En de afwas
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 19 maart 2026 18:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wil wel een pot pindakaas doneren.
Bon Joviquote:Op donderdag 19 maart 2026 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
IF THAT'S WHAT IT TAKES
THAT'S WHAT I'll DO![]()
Wat is je losse stoel?quote:Op donderdag 19 maart 2026 18:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Fijn van vriendin @:blues, dat ze aan het opkrabbelen is maar ook echt niet fijn van de andere vriendin.
Hulp was er vanmiddag dus schoon huis. Ik heb in de tussentijd mijn losse stoel schoongemaakt en daar mag je dan 24 uur niet in zitten. Da’s lastig, wil dat iedere keer automatisch doen
Gewoon een stoel, geen onderdeel van een bankstel.quote:
Oh ja natuurlijkquote:Op donderdag 19 maart 2026 19:05 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gewoon een stoel, geen onderdeel van een bankstel.
quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:31 schreef flipsen het volgende:
Hm, @:Blues is met pensioen en gelijk loopt het topic een stuk langzamer
Hadden ze een winterslaap of waren ze elders aan het werk?quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:45 schreef sigme het volgende:
Oh, laat ik dan maar even verhalen van de bevers. Die zijn weer begonnen met bouwen.
[ afbeelding ]
Goed zo! Je zult vast met sommigen contact houden maar alle piepjes en bliepjes krijg je nietquote:Op donderdag 19 maart 2026 23:33 schreef Blues het volgende:
En... uit mn eigen poli interne app gegaanRust en beter voor afkicken.
Ik had ze altijd al op stilquote:Op donderdag 19 maart 2026 23:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Goed zo! Je zult vast met sommigen contact houden maar alle piepjes en bliepjes krijg je niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |