abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 18 maart 2026 @ 09:03:40 #1
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220370123
.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220370561
Ik heb gestemd in elk geval. Twee stemmen zelfs.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220370655
quote:
6s.gif Op woensdag 18 maart 2026 10:17 schreef sigme het volgende:
Ik heb gestemd in elk geval. Twee stemmen zelfs.
Spijtig dat Pootjes niet mag stemmen ;)
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator woensdag 18 maart 2026 @ 10:33:24 #4
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220370672
Dat mogen menselijke tienermoeders ook niet :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 18 maart 2026 @ 10:35:04 #5
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220370686
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 10:33 schreef derLudolf het volgende:
Dat mogen menselijke tienermoeders ook niet :P
Pootjes is een bejaarde kat :P
Géén tienermoederhond.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_220370742
Oh ja, stemmen. Ik moet dat zo ook nog even doen.

Ouders gisteren weer gezien, was fijn O+ . Nu werk, vanmiddag KNO arts (hoera! Kan ik hopelijk erna weer normaal horen en niet meer nat-watje-in-oor gevoel!) en dan daarna weer naar ouders.

Wat een heerlijk weer vandaag ook *O*
  Moderator woensdag 18 maart 2026 @ 10:44:31 #7
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220370756
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 10:35 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Pootjes is een bejaarde kat :P
Géén tienermoederhond.
Oh ja, nou ja tienermoeder (PVV) of bejaarde (50+) in beide gevallen is men hier blij dat het geen stemrecht heeft denk ik. :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220370798
Volgens mij kan je wel stemgerechtigd tienermoeder zijn.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator / Redactie Sport woensdag 18 maart 2026 @ 10:57:06 #9
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220370862
Na het eten en voordat onze uitslagenborrel begint ga ik stemmen op het stadhuis. Eerste prognose in Haarlem rond 22.30 wrs.

Ma gaat morgen helpen tellen van de stemmen op persoonsniveau. Net zoals in Haarlem wordt vanavond in Velsen alleen op partijniveau geteld.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220370945
Moggel :W

Ben al uit 1 werkapp (waar al die overige secr/doktersass in zitten) *G* App ook verwijderd >:)

Staks stemmen apo en boodschappen samen en dan duik ik de tuin in.
pi_220370971
Zit @Lucky-Strike in het stembureau! Suc6 !
pi_220370996
Ook zo stemmen, even langs een plantenwinkel om te kijken of ze nu iet gezelligs voor op het balkon hebben. Vanmiddag een (hopelijk) korte teamsoverleg en balkon op. Vanavond uiteten met eetclub
We have far more in common than that which devides us..
pi_220371059
Stempas mee, op weg naar huis langs stembureau.
Hopelijk vandaag een kortere dag dan gisteren. DRUK! En dan prop ik ook nog een workshop en drie trainingen in vijf werkdagen erbij :')
Nog anderhalve week en dan is het rustiger met prive en werk.

Vol hoofd door alle zaken waar je aan moet denken is vermoeiend :O
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 18 maart 2026 @ 11:19:24 #14
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220371106
Buenos días }:| Slechte nacht gehad hier, dat gebeurt me eigenlijk nooit. Paar keer wakker en moeilijk in slaap vallen. Kwam vast door te veel etentjes met klanten hehe. En door de stress omdat er vanaf vandaag meerdere dagen gestaakt zou worden in de luchtvaart hier. Gelukkig van de baan op het laatste moment (als in vannacht besloten), dus mijn klanten kunnen gewoon vliegen. Ik zou er erg veel last van hebben gehad deze week met meerdere vluchten voor verschillende klanten/groepjes. Kan ik nu relaxed gaan douchen en kijken hoe het ontbijtbuffet hier is c_/
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220371298
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 11:19 schreef flipsen het volgende:
Buenos días }:| Slechte nacht gehad hier, dat gebeurt me eigenlijk nooit. Paar keer wakker en moeilijk in slaap vallen. Kwam vast door te veel etentjes met klanten hehe. En door de stress omdat er vanaf vandaag meerdere dagen gestaakt zou worden in de luchtvaart hier. Gelukkig van de baan op het laatste moment (als in vannacht besloten), dus mijn klanten kunnen gewoon vliegen. Ik zou er erg veel last van hebben gehad deze week met meerdere vluchten voor verschillende klanten/groepjes. Kan ik nu relaxed gaan douchen en kijken hoe het ontbijtbuffet hier is c_/
Dan moet jij al die vluchten omzetten etc?
pi_220371451
Ik trof net een kennis die 'een rare dag had'. Druk, chaos, onverwachte zaken.
Ik zeg voor de grap: 'en het is niet eens volle maan.'

Zij: 'o jaaaa! Dat is morgen en hij staat in mijn teken en dat verklaart alles en bladibla!'

Lezer: ik twijfelde al dus even opgezocht: het is morgen geen volle maan _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220371526
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 12:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik trof net een kennis die 'een rare dag had'. Druk, chaos, onverwachte zaken.
Ik zeg voor de grap: 'en het is niet eens volle maan.'

Zij: 'o jaaaa! Dat is morgen en hij staat in mijn teken en dat verklaart alles en bladibla!'

Lezer: ik twijfelde al dus even opgezocht: het is morgen geen volle maan _O-
En ook geen vrijdag de 13e
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 18 maart 2026 @ 12:45:31 #18
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220371678
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 11:42 schreef Blues het volgende:

[..]
Dan moet jij al die vluchten omzetten etc?
Dat moet de luchtvaartmaatschappij doen, maar ik moet wel kijken of dat een beetje goed gaat (en transfers aanpassen, hotelreserveringen eventueel aanpassen, excursies wellicht annuleren et cetera).
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220372002
quote:
80s.gif Op woensdag 18 maart 2026 12:45 schreef flipsen het volgende:

[..]
Dat moet de luchtvaartmaatschappij doen, maar ik moet wel kijken of dat een beetje goed gaat (en transfers aanpassen, hotelreserveringen eventueel aanpassen, excursies wellicht annuleren et cetera).
Herinner me nog het gepuzzel tijdens 9/11 en later de gevolgen van die uitbarsting van de vulkaan op Ijsland.
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 18 maart 2026 @ 14:44:50 #20
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220372456
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 13:24 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Herinner me nog het gepuzzel tijdens 9/11 en later de gevolgen van die uitbarsting van de vulkaan op Ijsland.
Never a dull moment 8-)



Kopje KFC koffie om op de trein te wachten, dan anderhalf uur treinen naar Pilar. En dat kost dan... 450 peso. Mijn koffie kostte 2200 peso :P
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220372539
Balen van de slechte nacht @flipsen, maar *O* voor toch geen staking!
En succes @Lucky_Strike!

Ik voelde me even weer helemaal alsof ik in BluesCity was, toen ik door de villawijk naar het ziekenhuis niet-in-eigen-city liep. Heerlijk weer wel om van het busstation daarheen te lopen. Uiteraard wel veel te vroeg, maar ja, dan ben ik in elk geval op tijd :+
  woensdag 18 maart 2026 @ 15:17:15 #22
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220372615
hier maakte de workawayer mijn auto schoon, van binnen EN van buiten..
nu staat ie the shinen joh B-)

hier niet stemmen.. ook niet op de landelijke verkiezingen hier, over twee weken. wel leuk om al het verkiezings geneuzel overal te zien.. ( hier gaan de lijsttrekkers met zn alle ( 10 stuks geloof ik) een paar dagen op retraite en komt als publiciteit naar buiten dat ze samen staan te zingen aan een piano.. hallo jaren 70 O+ )

hier is het weer ook reuze aangenaam, dus het was extra aangenaam dat chef vandaag weer eens z'n slaapkamer uit kwam en we samen een rondje buiten deden O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 18 maart 2026 @ 15:29:11 #23
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220372679
#niet gestemd
pi_220373167
Allemaal fijne dingen @Barreltje! Is er al iets van hulp opgelijnd / gesprekken daarover gevoerd?

Ik kan weer horen O+ en super fijne arts. Nu lekker naar ouders O+
pi_220373283
quote:
7s.gif Op woensdag 18 maart 2026 15:17 schreef Barreltje het volgende:
hier maakte de workawayer mijn auto schoon, van binnen EN van buiten..
nu staat ie the shinen joh B-)

hier niet stemmen.. ook niet op de landelijke verkiezingen hier, over twee weken. wel leuk om al het verkiezings geneuzel overal te zien.. ( hier gaan de lijsttrekkers met zn alle ( 10 stuks geloof ik) een paar dagen op retraite en komt als publiciteit naar buiten dat ze samen staan te zingen aan een piano.. hallo jaren 70 O+ )

hier is het weer ook reuze aangenaam, dus het was extra aangenaam dat chef vandaag weer eens z'n slaapkamer uit kwam en we samen een rondje buiten deden O+
Gaat t ietsepiets beter met chef?
pi_220373441
Dat was weer.... interessant... *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220373612
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 17:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat was weer.... interessant... *O*
Watte *O*
pi_220373955
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 11:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
Stempas mee, op weg naar huis langs stembureau.
Hopelijk vandaag een kortere dag dan gisteren. DRUK! En dan prop ik ook nog een workshop en drie trainingen in vijf werkdagen erbij :')
Nog anderhalve week en dan is het rustiger met prive en werk.

Vol hoofd door alle zaken waar je aan moet denken is vermoeiend :O
Jeetje zeg…wat ben jij druk met van alles.
Vanavond met de benen hoog? Even niks.

Goed Vlindertje dat de oren het weer ‘doen’!

Oh…als de haven van Terschelling instort hebben wij geen weekje daar in juni. Net in het journaal. -O-

MnX moest vroeg weg - dus vroeg gegeten- om live verslag te doen van tellen in een ander stadje.
pi_220373988
Sirenes…twee brandweerwagens: schoorsteenbrand verderop. 🔥
Het is ook oefenavond. Toevallig.
pi_220374080
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 17:33 schreef Blues het volgende:

[..]
Watte *O*
Stembureau werken *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220374111
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 18:54 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Stembureau werken *O*
Oh jij ook! ^O^
Was het een bonte stoet? :D
pi_220374163
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 18:57 schreef Blues het volgende:

[..]
Oh jij ook! ^O^
Was het een bonte stoet? :D
Het was een bonte stoet!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220374315
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220374502
O+

Hier ook op een vrouw gestemd, en mijn man ook.
  woensdag 18 maart 2026 @ 19:49:02 #35
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220374634
Ook een vrouw, en dan ook nog eens een uit een klein dorp. Helaas was er geen een uit mijn dorp mogelijk.
pi_220374933
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 18:36 schreef AnneX het volgende:

[..]
Jeetje zeg…wat ben jij druk met van alles.
Vanavond met de benen hoog? Even niks.

Goed Vlindertje dat de oren het weer ‘doen’!

Oh…als de haven van Terschelling instort hebben wij geen weekje daar in juni. Net in het journaal. -O-

MnX moest vroeg weg - dus vroeg gegeten- om live verslag te doen van tellen in een ander stadje.

Dadelijk nog repetitie van koor2.
Plus overleg met dirigente over ons concert dit weekend (ander koor, zelfde dirigent). Waarbij ik intussen in het Land Der Geheimen ben beland met verrassingsmomenten die in het programma gepast moeten worden maar waarvan zij dus niks mag weten :+

Wordt weer een latertje.

Morgenvroeg starten met extern overleg. Normaal ga ik vooraf al een uurtje naar kantoor. Nu niet :W
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220374952
quote:
17s.gif Op woensdag 18 maart 2026 19:21 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Bekkie O+
pi_220375913
TV tip een indrukwekkende docu waar we nu naar kijekn:

https://www.tvgids.nl/inf(...)rnramp-van-binnenuit
pi_220376000
Thuis, heerlijk gegeten met de eetclub met social deal in de Witte Villa in Sonsbeek.

Uiteraard ook op een vrouw gestemd en iemand die hier in de wijk is opgegroeid, zag laatst een interview met haar en ze leek me een fijn mens.

Een slapende minimooitje ❤️
We have far more in common than that which devides us..
pi_220376587
Samen met B stemmen geteld. Onze woonplaats had geen tellers meer nodig toen we ons inschreven, dus we zijn in Vlindertje City gaan tellen in een wijk waar vooral DENK gestemd werd. :7

Er waren niet veel stemmen -O-
En wel veel tellers O+
Dus we waren 22:40 al klaar met tellen.
En het kwam uit qua stemmen en stempassen *G*

Burgerplicht gedaan 8-)
En was best gezellig.

We hebben als bedankje sokken gekregen O+
pi_220376626
Sokken! Wat aardig.

Opkomst% was 66% w/ in het grote dorp tegen 60% 4 jaar geleden.
In het wijkcentrum waar wij repeteren siepelde het de hele dag door.
Geen Efteling rijen zoals eerdere jaren gezien.
pi_220376930
Ik lig. Het was geen enerverende dag. Ik had mijn portie enerverend de vorige keer al gehad voor de komende 10 verkiezingen dus vandaag was perfect.

Desalniettemin waren we best laat klaar en was men op het gemeentehuis zelfs op ons aan het wachten als laatste stembureau. Men als in, team verkiezingen plus burgemeester plus alle partijen plus geïnteresseerde burgers die met zijn alleen een uitslagenfeestje vierden. Allemaal wachtend op ons :D
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 19 maart 2026 @ 02:13:55 #43
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220376977
Groeten vanaf de bushalte.
Van 5 naar 8. Het kan wel!

Later vandaag meer. Meer dan ik had verwacht
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 19 maart 2026 @ 06:46:02 #44
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220377125
Morguh!

Uitslagen niet enorm schokkend vind ik, ( behalve de winnende partij in het haagse) wat vind men er van in NL?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220377144
Nou, GL weer de grootste hier en Volt nieuw met een zetel. Ik vind het wel mooi :)

De akelige eigenwijze boomer is dus niet terug gekeerd, @Lucky_Strike? *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220377277
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2026 06:58 schreef Clubsoda het volgende:
Nou, GL weer de grootste hier en Volt nieuw met een zetel. Ik vind het wel mooi :)
Ja hier was ik ook van gecharmeerd :Y

Voor de rest ook meer dan prima voor ons durp wmb, ik blijf verbaasd dat de VVD niet meer wint. Al schijnt dat helemaal niet altijd zo te zijn geweest, ik verwacht het toch ieder jaar weer.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator donderdag 19 maart 2026 @ 07:57:55 #47
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220377302
In Emmen, waar landelijk 50% PVV heeft gestemd is de uitslag toch wel fijn. Lokale partij "Wakker Emmen" (ze hadden die naam al voordat de term wappie bestond) de grootste, gevolgd door CDA en PvdA (zonder GL ^O^ ) Daarna komen FvD en VVD.

Ik snap niet waarom je lokaal op een partij zou stemmen die niet eens een lokaal persoon op de poster heeft staan maar een kamerlid.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220377311
Mogge

Hier ook best blij met de uitslag

Maar blijf het bijzonder vinden dat forum 3 zetels heeft met een voorzitter die je niet in de buurt van je dochter wilt hebben
We have far more in common than that which devides us..
pi_220377356
Goede opkomst, lokale partijen kunnen een meerderheid vormen ^O^

Bedenk me net dat mijn overleg dadelijk op het gemeentehuis is (andere stad). Eens kijken of er nog sporen van een feestje te zien zijn.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220377366
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2026 06:58 schreef Clubsoda het volgende:
Nou, GL weer de grootste hier en Volt nieuw met een zetel. Ik vind het wel mooi :)

De akelige eigenwijze boomer is dus niet terug gekeerd, @:Lucky_Strike? *O*
Die was er inderdaad niet. We hadden een geweldig team, het werkte echt lekker. Ik had wel een heel mondige teller, die kon ook alleen maar negatieve dingen zeggen het eerste uur. Maar die kon toch lekker doorwerken, ze had echt de vaart er in.

Maar de uitslag :r Forum de grootste op ons stembureau met 20%. VVD de grootste in de gemeente, die krijgen 4 zetels. Maar doordat Forum de restzetel krijgt, zijn er ook 4 zetels voor hen :r :r :r :r :r
Spoilers!
pi_220377389
Goedemorgen!
Uitslag in mijn gemeente is wel ok. D66 heeft de wind in de zeilen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220377408
En kijk, zo mooi is de wereld hier:


Het deed mij denken aan dit kunstwerk:
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220377421
EHRMAGER GLPVDA GEWONNEN :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220377886
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2026 08:16 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Die was er inderdaad niet. We hadden een geweldig team, het werkte echt lekker. Ik had wel een heel mondige teller, die kon ook alleen maar negatieve dingen zeggen het eerste uur. Maar die kon toch lekker doorwerken, ze had echt de vaart er in.

Maar de uitslag :r Forum de grootste op ons stembureau met 20%. VVD de grootste in de gemeente, die krijgen 4 zetels. Maar doordat Forum de restzetel krijgt, zijn er ook 4 zetels voor hen :r :r :r :r :r
He bah -O-
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 19 maart 2026 @ 09:22:07 #55
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220378068


Goedemorgen 8-)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220378621
Goed geflyerd @borisz 👍🏼

Over het opkomst% - 66 % - in onze gemeente met 3 kleine (senioren!) kernen ben ik verheugd.
De lokale partijen hebben meer dan 30% van de stemmen.
Geen fvd w/
Voorlopige uitslag:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator donderdag 19 maart 2026 @ 10:34:57 #57
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220378633
quote:
7s.gif Op donderdag 19 maart 2026 08:22 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Uitslag in mijn gemeente is wel ok. D66 heeft de wind in de zeilen.
[ afbeelding ]
Er was nogal wat gedoe in je gemeente? De algoritmen dachten dat ik dat wel interessant vond dus werd er redelijk mee doodgegooid :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220379046
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2026 08:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge

Hier ook best blij met de uitslag

Maar blijf het bijzonder vinden dat forum 3 zetels heeft met een voorzitter die je niet in de buurt van je dochter wilt hebben
Bij onze buurgemeente Velsen heeft FVD veruit de meeste stemmen :{

Onze gemeente VVD op 1 (niet verassend) dan D66 en GL-PvdA.
Er hadden toch nog 403 (waaronder 2 van ons op de 1e vrouw) mens op SP gestemd.
Maar te weinig om in de raad te komen.
pi_220379075
Straks koffie bij onze vriendin en ik zag dat er 2 caches in de buurt van haar huis liggen *O*
  Moderator / Redactie Sport donderdag 19 maart 2026 @ 11:47:49 #60
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220379236
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2026 11:32 schreef Blues het volgende:

[..]
Bij onze buurgemeente Velsen heeft FVD veruit de meeste stemmen :{
Die had ik ook niet zien aankomen idd. 🤐. Mijn oude cluppie blijft daar wel stabiel op 6.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 19 maart 2026 @ 13:33:50 #61
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220380514
61% opkomst hier; FNP met 8 stemmen gewonnen van de kerk.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 19 maart 2026 @ 15:02:56 #62
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220381097
0% opkomst hier gok ik...
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220381133
Hiero. Waarschijnlijk de laatste Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #10
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220381379
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Hiero. Waarschijnlijk de laatste Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #10
Laatste?
  donderdag 19 maart 2026 @ 16:01:19 #65
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220381559
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Hiero. Waarschijnlijk de laatste Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #10
Vanwege de FOK!-trubbels? Of geen zin meer?
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  donderdag 19 maart 2026 @ 16:01:29 #66
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220381560
waarom nou weer laatste ?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 19 maart 2026 @ 16:05:48 #67
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220381599
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 16:32 schreef Blues het volgende:

[..]
Gaat t ietsepiets beter met chef?
ik moest hier nog even op reageren..

het lijkt beter te gaan met chef. hij is wat actiever
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gister was hij ook nog te vinden in de gym, dus dat zijn goede tekenen ( vooral als ie niet sport zijn dat GEEN goede tekenen )
dit weekend gaan we de schapen kudde wat verkleinen dus dat vereist nog wel wat van hem, ik ben benieuwd hoe dat gaat gaan..

hij heeft de huisarts nog niet gebeld,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op het werk gaat het bij mij nu ook beter, al is het wel even schakelen van 80 % naar ineens 120 % weer :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220381658
quote:
80s.gif Op donderdag 19 maart 2026 16:01 schreef flipsen het volgende:

[..]
Vanwege de FOK!-trubbels? Of geen zin meer?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 19 maart 2026 @ 16:24:15 #69
370431 drakin
vurig typje
pi_220381733
quote:
14s.gif Op donderdag 19 maart 2026 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Dan maar een eigen travelsnacksite maken
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220381782
quote:
88s.gif Op donderdag 19 maart 2026 16:24 schreef drakin het volgende:

[..]
Dan maar een eigen travelsnacksite maken
Ja nog ff
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 19 maart 2026 @ 16:34:06 #71
370431 drakin
vurig typje
pi_220381793
quote:
15s.gif Op donderdag 19 maart 2026 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ja nog ff
Als je er niet te lang mee wacht kun je alle snacks die je hier geplaatst hebt er nog heen verhuizen.

Of heb je ze thuis ook opgeslagen?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220381820
quote:
88s.gif Op donderdag 19 maart 2026 16:34 schreef drakin het volgende:

[..]
Als je er niet te lang mee wacht kun je alle snacks die je hier geplaatst hebt er nog heen verhuizen.

Of heb je ze thuis ook opgeslagen?
Nee. Maar gewoon veel te veel moeite.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 19 maart 2026 @ 16:38:57 #73
370431 drakin
vurig typje
pi_220381828
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Nee. Maar gewoon veel te veel moeite.
Ctrl + v
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220381840
Beter blijft Fok gewoon bestaan. Maar ja.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220382134
Sneu als Danny droog brood moet eten.
Kan iemand met een hypotheek in de schuldsanering?

Het ruikt hier heerlijk na een middagje sinaasappel marmelade bereiden.
Het werden 6 potten. Of het wat minder vloeibaar wordt is afwachten.
Het was ook wel een mix van wel 3 recepten.
En de afwas |:)
pi_220382182
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2026 11:37 schreef Blues het volgende:
Straks koffie bij onze vriendin en ik zag dat er 2 caches in de buurt van haar huis liggen *O*
Gaat goed met vriendin. Pakt langzaam leven weer op, besteld wat nieuwe inboedel hier en daar, gaat weer wat vrijwilligerswerk oppakken. Samen de bedankjes bekeken en voor en na mijn bezoek heb ik 2 geocaches gevonden bij haar in de buurt. Leuke manier om omgeving beetje te verkennen daar.
Mooi gebied sowieso (Vogelenzang)

Nu aan een rood Siciliaans wijntje die ik kreeg van siciliaanse coll O+ :9

En appen met vriendin die in ons oude (zij was ooit coll) zkh ligt. En zo uitslag krijgt waar fam bij moet zijn :X

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 19-03-2026 18:27:08 ]
  Moderator donderdag 19 maart 2026 @ 17:56:06 #77
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220382311
Was een tijdje rustig met prijsstijgingen maar alweer 9 cent er bij op tov vanavond :(
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220382351
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 19 maart 2026 @ 18:05:51 #79
370431 drakin
vurig typje
pi_220382371
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2026 17:22 schreef AnneX het volgende:
Sneu als Danny droog brood moet eten.
Kan iemand met een hypotheek in de schuldsanering?

Het ruikt hier heerlijk na een middagje sinaasappel marmelade bereiden.
Het werden 6 potten. Of het wat minder vloeibaar wordt is afwachten.
Het was ook wel een mix van wel 3 recepten.
En de afwas |:)
Ik wil wel een pot pindakaas doneren.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220382381
quote:
88s.gif Op donderdag 19 maart 2026 18:05 schreef drakin het volgende:

[..]
Ik wil wel een pot pindakaas doneren.
Bekijk deze YouTube-video

IF THAT'S WHAT IT TAKES

THAT'S WHAT I'll DO *O* _O_
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 19 maart 2026 @ 18:08:41 #81
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220382389
quote:
17s.gif Op donderdag 19 maart 2026 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Bekijk deze YouTube-video

IF THAT'S WHAT IT TAKES

THAT'S WHAT I'll DO *O* _O_
Bon Jovi O+
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_220382480
Fijn van vriendin @Blues, dat ze aan het opkrabbelen is maar ook echt niet fijn van de andere vriendin.

Hulp was er vanmiddag dus schoon huis. Ik heb in de tussentijd mijn losse stoel schoongemaakt en daar mag je dan 24 uur niet in zitten. Da’s lastig, wil dat iedere keer automatisch doen :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_220382652
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 18:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Fijn van vriendin @:blues, dat ze aan het opkrabbelen is maar ook echt niet fijn van de andere vriendin.

Hulp was er vanmiddag dus schoon huis. Ik heb in de tussentijd mijn losse stoel schoongemaakt en daar mag je dan 24 uur niet in zitten. Da’s lastig, wil dat iedere keer automatisch doen :D
Wat is je losse stoel?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 19 maart 2026 @ 18:53:33 #84
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220382661
Op deze vrije dag eerst rustig aangedaan en toen weer eens naar de Cronjéstraat. Was er al even niet meer geweeest. Nu een winkelstraat waar bijna niets leeg staat. Dat is itt tot het centrum wel anders. Bij Henk Wisker Paardenworst en Paardenhaché meegenomen :9.

En daarna eens de weg overgestoken naar de begraafplaats Kleverlaan. Zo vaak langs gereden, maar nog nooit bezocht. Heerlijk weertje om daar eens te wandelen (en uit de blije kater los te laten :P)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220382754
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2026 18:52 schreef Blues het volgende:

[..]
Wat is je losse stoel?
Gewoon een stoel, geen onderdeel van een bankstel.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220382834
De like voor eerste deel van je post @Blues, een :* voor het laatste stukje.

Fijn van schoon huis @Kaatje1!
pi_220383820
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 19:05 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Gewoon een stoel, geen onderdeel van een bankstel.
Oh ja natuurlijk :D
  donderdag 19 maart 2026 @ 21:31:04 #88
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220384304
Hm, @Blues is met pensioen en gelijk loopt het topic een stuk langzamer
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220384420
quote:
80s.gif Op donderdag 19 maart 2026 21:31 schreef flipsen het volgende:
Hm, @:Blues is met pensioen en gelijk loopt het topic een stuk langzamer
pi_220384433
:P
pi_220384449
:P :P

[ Bericht 38% gewijzigd door Blues op 19-03-2026 21:46:02 (Geklooi) ]
pi_220384452
Oh, laat ik dan maar even verhalen van de bevers. Die zijn weer begonnen met bouwen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220384552
quote:
7s.gif Op donderdag 19 maart 2026 21:45 schreef sigme het volgende:
Oh, laat ik dan maar even verhalen van de bevers. Die zijn weer begonnen met bouwen.
[ afbeelding ]
Hadden ze een winterslaap of waren ze elders aan het werk?
We have far more in common than that which devides us..
pi_220384555
Ach…Mooitje is weer slanker dan een paar weken terug!

En de bevers beveren voort. w/

Morgen de marmelade nog maar eens in de pan doen met een bergje gelei suiker.
Oh plus nog een borrel glaasje Liquor 43 😎
pi_220385301
En... uit mn eigen poli interne app gegaan :P Rust en beter voor afkicken.
pi_220385303
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2026 23:33 schreef Blues het volgende:
En... uit mn eigen poli interne app gegaan :P Rust en beter voor afkicken.
Goed zo! Je zult vast met sommigen contact houden maar alle piepjes en bliepjes krijg je niet
We have far more in common than that which devides us..
pi_220385319
Zojuist even met mijn nichtje geappt. Ze vertrekken dar vandaag. Zo bijzonder dat ze zondag hier op de bank zitten.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220385320
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 23:34 schreef Kaatje1 het volgende:

Goed zo! Je zult vast met sommigen contact houden maar alle piepjes en bliepjes krijg je niet
Ik had ze altijd al op stil :D

Maar er gingen allerlei roosterdingen heen en weer en ze gingen weer zaterdagen werken ivm achterstanden en dacht, dit is niet goed voor me om dit allemaal te lezen. En niet meer relevant. :7
Ze kunnen me idd altijd privé appen. Sommige doen dat al.
pi_220385323
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 23:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Zojuist even met mijn nichtje geappt. Ze vertrekken dar vandaag. Zo bijzonder dat ze zondag hier op de bank zitten.
Oh wat super!!
Waar hebben ze de overstap?
pi_220385326
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2026 23:43 schreef Blues het volgende:

[..]
Oh wat super!!
Waar hebben ze de overstap?
Geen flauw idee. Dat hoor ik zondag wel. Haar man was piloot dus die heeft wel z’n contacten om veilig te reizen
We have far more in common than that which devides us..
pi_220386018
Goedemorgen!
Willekeurige mooie foto (van hardlooprondje vorige week)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220386717
Check: Al weken Niesbuien - Tranende en jeukende ogen- loopneus.

Voor het eerst. Mag ik nu bij het clubje van @fietsie en @Lonaa ?

Bijtijds opgestaan en alle afgekoelde vloeibare marmelade terug in de pan en nog eens 25 minuten laten inkoken met een pondje geleisuiker.
Nog steeds vloeibaar!!!
Gelukkig ontbijt ik ‘s zomers met yoghurt, overnight oats en dan nu een eetlepel marmelade erdoor. :Y)
Oh ja, en Twee borrel glaasjes liquor43 over 6 potten verdeeld. 😎
  vrijdag 20 maart 2026 @ 09:28:51 #103
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220386839
die borrel glaasjes maken het wel goed :9

wij hadden gister varkenspoot als avond eten ( en vanavond ook ) Heerlijk zulke winter gerechten O+

Morgen grote slacht dag, dus eten we faorese, gefermenteerde schapen ribben, gekookt en / of gegrild. Dan stinkt dus het hele huis naar gefermenteerd.. das wat minder...vanavond m'n kleding alvast inpakken en in de gym zetten :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220386952
Goedemorgen.

@AnneX Is het niet zo dat je geleisuiker juist maar kort moet koken voor een optimale werking?
pi_220386988
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 09:36 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen.

@:annex Is het niet zo dat je geleisuiker juist maar kort moet koken voor een optimale werking?
Oh, dat wist ik dus niet. Nú wel.
Dan begrijp ik ook dat men zegt dat er max 5 min gekookt hoeft te worden.
En ik dacht gelezen te hebben, dat het te maken had met bitter worden van de marmelade.

Inderdaad o|O
AI
Geleisuiker moet kort gekookt worden, meestal slechts 1 tot 3 minuten nadat het mengsel borrelend kookt. Te lang koken zorgt ervoor dat de geleerkracht (pectine) verloren gaat, waardoor de jam of gelei vloeibaar blijft in plaats van opstijft.

MnAX stelt voor om gelatine blaadjes te gebruiken…Zou dat een optie zijn?
pi_220387073
Ik eet zelf geen gelatine, maar zoiets of een ander bindmiddel (kun je pectine ook los krijgen, of agar-gaar) zou moeten werken lijkt me.
pi_220387078
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 09:28 schreef Barreltje het volgende:
die borrel glaasjes maken het wel goed :9
_O_
pi_220387095
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 09:58 schreef Tuindier het volgende:
Ik eet zelf geen gelatine, maar zoiets of een ander bindmiddel (kun je pectine ook los krijgen, of agar-gaar) zou moeten werken lijkt me.
Straks werken. Morgen naar de winkel.
Dank voor het meedenken.💐
  Moderator vrijdag 20 maart 2026 @ 10:51:12 #109
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220387395
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 09:22 schreef AnneX het volgende:
Check: Al weken Niesbuien - Tranende en jeukende ogen- loopneus.

Voor het eerst. Mag ik nu bij het clubje van @:fietsie en @:Lonaa ?

Bijtijds opgestaan en alle afgekoelde vloeibare marmelade terug in de pan en nog eens 25 minuten laten inkoken met een pondje geleisuiker.
Nog steeds vloeibaar!!!
Gelukkig ontbijt ik ‘s zomers met yoghurt, overnight oats en dan nu een eetlepel marmelade erdoor. :Y)
Oh ja, en Twee borrel glaasjes liquor43 over 6 potten verdeeld. 😎
Op geleisuiker staat toch altijd dat je niet langer dan 7 minuten moet koken?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220387473
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 10:51 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Op geleisuiker staat toch altijd dat je niet langer dan 7 minuten moet koken?
Sie haben Recht. >:O

Er staat nog veel meer. Lezen AnneX ! Lezen!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220387524
Goeiemerreg!
Ik dacht dat het zaterdag was :') Mn ritme is kwijt :D
pi_220387540
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 11:19 schreef Blues het volgende:
Goeiemerreg!
Ik dacht dat het zaterdag was :') Mn ritme is kwijt :D
Boeien. Alle dagen zelfde dagen ^O^
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220387548
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 11:22 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Boeien. Alle dagen zelfde dagen ^O^
*G*
pi_220387553
En weer heerlijk de hele dag laatste restanten van de top 400 filmmuziek op radio klassiek O+

https://www.npoklassiek.nl/programmas/filmmuziek-toplijst

[ Bericht 33% gewijzigd door Blues op 20-03-2026 11:37:22 ]
pi_220387732
1400 gr runderlappen in de slowcooker voor zondag.

Zo even naar de plantenwinkel. Zag eergisteren daar iets wat ik op het balkon wil maar geen plek op de fiets.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220387843
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 11:22 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Boeien. Alle dagen zelfde dagen ^O^
Nou…ik vond het erg verwarrend!
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 11:46 schreef Kaatje1 het volgende:
1400 gr runderlappen in de slowcooker voor zondag.

Zo even naar de plantenwinkel. Zag eergisteren daar iets wat ik op het balkon wil maar geen plek op de fiets.
Het tuincentrum in het volgende dorp bezorgt ook aan huis.
Of is dat dorps…
pi_220387866
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 12:03 schreef AnneX het volgende:

[..]
Nou…ik vond het erg verwarrend!
[..]
Het tuincentrum in het volgende dorp bezorgt ook aan huis.
Of is dat dorps…
Hier ook, ik ga alleen niet naar Intratuin maar naar een klein bloemenzaakje. En nu met lege fietstassen heen en hopelijk volle terug.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220387868
Goedemiddag *O*
Vanavond mogen we weer een proeverij geven aan een groep bierliefhebbers.
  Moderator vrijdag 20 maart 2026 @ 12:33:42 #119
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220388199
Schadevrije jaren meenemen van NL naar D, gedoe. Dacht het geregeld te hebben maar nu zijn er ineens nieuwe regeltjes
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 maart 2026 @ 13:20:04 #120
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220388537
Vrijdag op kantoor... Alleen we zijn met 3. En dat is niet goed voor de productiviteit.
Gelukkig nog wel wat zinvolle dingen gedaan.

En een Turkse pizza met de lunch maakt veel goed :9
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator vrijdag 20 maart 2026 @ 14:12:35 #121
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220388818
Nog 35 minuten :s)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 maart 2026 @ 16:07:19 #122
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220390018
*tromgeroffel*

Ik heb vier stemmen gekregen. B:)B

Sjerrie heeft in Haarlem de voorkeursdrempel gehaald :'). Hij woont in Amsterdam en duwde tig lijsten.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220390383
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 11:27 schreef Blues het volgende:
En weer heerlijk de hele dag laatste restanten van de top 400 filmmuziek op radio klassiek O+

https://www.npoklassiek.nl/programmas/filmmuziek-toplijst
Op nr 1 weer Schindlers list. 3 nrs van de film _O_ :'(
  vrijdag 20 maart 2026 @ 17:00:13 #124
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220390415
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 16:07 schreef borisz het volgende:
*tromgeroffel*

Ik heb vier stemmen gekregen. B:)B

Sjerrie heeft in Haarlem de voorkeursdrempel gehaald :'). Hij woont in Amsterdam en duwde tig lijsten.
hier, alvast 5 likes *)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220390527
:D
pi_220390721
Voor de zekerheid even gereserveerd in het pannenkoek restaurant.
Druk druk..
Hoor ik net dat het Nationale Pannenkoekendag is w/
pi_220390752
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 17:49 schreef AnneX het volgende:
Voor de zekerheid even gereserveerd in het pannenkoek restaurant.
Druk druk..
Hoor ik net dat het Nationale Pannenkoekendag is w/
Oeh jaloers (ver fietsen en in mijn uppie, nah)
We have far more in common than that which devides us..
pi_220391039
Avond! Wij zijn op de terugweg van een midweekje Parijs. Inclusief twee dagen Disney. C. nam me mee om te vieren dat we 20 jaar samen waren afgelopen woensdag O+

pi_220391043
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 17:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Oeh jaloers (ver fietsen en in mijn uppie, nah)
Ja hè…als het woord eenmaal gevallen is dan móet ik pannenkoeken.
Zelf bak ik niet (meer).
Als buren bakten voor de kinderen en vriendjes, was er voor mij ook eentje :Y)
pi_220391049
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 18:27 schreef Candaasje het volgende:
Avond! Wij zijn op de terugweg van een midweekje Parijs. Inclusief twee dagen Disney. C. nam me mee om te vieren dat we 20 jaar samen waren afgelopen woensdag O+

[ link | afbeelding ]
imgbb veilig
Gefeliciteerd @Candaasje *;
pi_220391138
Wat een leuke verrassing @Candaasje en gefeliciteerd *O*

Pannenkoeken bakken doe ik ook niet @AnneX Niet eetbaar die dingen van mij.

Net alle boodschappen voor dit weekend uitgepakt en ingeruimd. T ruikt hier heerlijk naar draadjesvlees. Het lees was nogal dik dus wat langer dan normaal in de slowcooker, al viel het net al uit elkaar :9~
We have far more in common than that which devides us..
pi_220391647
Wat heerlijk @Candaasje! En gefeliciteerd met het jubileum *O*
pi_220391866
Pff ik had de film “Barbie” opgenomen, dat duurde 5 minuten _O-
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 20 maart 2026 @ 20:14:48 #134
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220391962
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 20:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Pff ik had de film “Barbie” opgenomen, dat duurde 5 minuten _O-
Neeee, gewoon kijken joh. Hij is heerlijk maatschappijkritisch O+
Spoilers!
pi_220391988
Ja, Barbie is tof O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220391996
T is sowieso veel te roze voor mij :P
We have far more in common than that which devides us..
pi_220392027
Dat is part of the deal O-) My job is beach O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220392237
Afgezet. Misschien ooit nog eens maar nu niet.
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 20 maart 2026 @ 22:26:34 #139
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220392851
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 20:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Afgezet. Misschien ooit nog eens maar nu niet.
Ik vond het ook zwaar tegenvallen helaas (in de bioscoop gezien, we keken er echt naar uit)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220393482
Hi Barbies O+.
pi_220393799
Ik vond het een heerlijke film. Binnenkort krijg ik er ook een shirt van :D
pi_220393850
Gisteren een proeverij gegeven, was eg leuk.
Wel weer pas na middernacht thuis en nu alweer onderweg voor bezorgen (en tussendoor nog een boekenclub :+)
pi_220394616
Sterkte en veel plezier @Sarabi :D

Dank allen! Was erg leuk. Vooral Parijs zelf en Disney O+ , Versailles was leuk voor een keer. Het is echt indrukwekkend hoeveel grootheidswaanzin die koningen hadden, maar binnen is er door de revolutie natuurlijk niet heel veel authentieks overgebleven. En hier was het wel écht filelopen. Daarbij; mijn eigen tuin vind ik nu al mooier, ondanks dat er nog veel aangeplant moet worden :6

Disney was voor mij 24 jaar geleden (toen was het Studio Park nog in aanbouw). Hoewel mijn animatiehart echt wel wat moeite heeft met de hyperkapitalistisch visie achter het huidige bedrijf Disney, vond ik het heel fijn weer even in die animatiewereld te kunnen duiken O+ De (musical) shows, de parades en de afsluitende show waren een mooie ode aan ook de klassiekere films O+ O+

Sommige attracties waren wel wat verouderd (en dan toch lange wachtrijen, maar ik denk dat dat ook een deel ‘nostalgie’ was zoals de Efteling ook kent) maar ze hadden ook veel fantastische, nieuwere animatronics en ik vind hun thematisering ook bij veel achtbanen goed gedaan. (Dat je in een mijnkarretje zit en halverwege naast je opeens een geit de was op ziet eten bij een mijnwerkershutje :D ).

En dat je gewoon de hele dag met Mickey- oren op je hoofd kunt lopen is natuurlijk ook een plus :+ O+ :
(Ik voel die haarband nog zitten :') )


Hoeft mij echt niet elk jaar, maar ik vond het een heel leuke ervaring. En dat C. geregeld had dat we een nachtje in het ‘Mickey’ hotel (New Port Bay) met uitzicht op de vijver sliepen, was natuurlijk heel romantisch O+
pi_220394620
Ik kon Barbie ook zeer waarderen :Y

Qua boodschap lag het er soms wel errrrug dik bovenop, maar al die leuke details (de voetjes, al dat plastic meubilair) waren echt pure nostalgie O+
pi_220394702
Mogge!

Ik speelde vroeger wel met Barbie’s maar ik ben van ver voor de tijd dat ze haar eigen meubilair had. Ik maakte alles van lego en bambino en de “muren van haar huis was een klein rood koffertje (@AnneX en @Blues weten vast wel wat ik bedoel 😂). Haar kleren maakte ik zelf, meestal gehaakt en wij gingen op 30 april vaak een dagje naar Duitsland en dan mochten we iets uitzoeken en ik koos dan altijd een kledingstuk voor Barbie. Ik heb haar trouwens nog steeds, ze woont op de vensterbank van mijn slaapkamer
We have far more in common than that which devides us..
pi_220394798
Nooit een Barbie gehad of gewild maar ik vond de film wel tof.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220395060
Mogguh.
Moeders vond mij té oud voor poppen.Hup weg!
Verder heb ik niks met roze en Barbies.
Ook niet met pretparken als Disney of de Efteling.

De verslagen en belevenissen van Lucky en Candaasje zijn leuk om te lezen.
En dan vraag ik mij af wat mij mankeert, dat ik dat niet zo beleven kan.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 21 maart 2026 @ 11:40:01 #148
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220395077
Ik had wel genoten van de Barbie-film

Groeten uit Kootwijk. Niet langs de Radio dit keer. Vanuit Otterlo via Kootwijk(erzand) naar Garderen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220395086
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 11:36 schreef AnneX het volgende:
Mogguh.
Moeders vond mij té oud voor poppen.Hup weg!
Verder heb ik niks met roze en Barbies.
Ook niet met pretparken als Disney of de Efteling.

De verslagen en belevenissen van Lucky en Candaasje zijn leuk om te lezen.
En dan vraag ik mij af wat mij mankeert, dat ik dat niet zo beleven kan.
Lijkt me niet toch? Iedereen is anders, heeft zijn/haar eigen hobby’s en interesses?

De ene wordt dol van fotografie, de ander van animstiefilms, weer een ander duikt in de wereld van het brouwen van bier of verzamelt briefgeld, sommigen vinden weer van alles wat een beetje leuk… zoveel smaken en wensen O+
pi_220395092
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 11:36 schreef AnneX het volgende:
Mogguh.
Moeders vond mij té oud voor poppen.Hup weg!
Verder heb ik niks met roze en Barbies.
Ook niet met pretparken als Disney of de Efteling.

De verslagen en belevenissen van Lucky en Candaasje zijn leuk om te lezen.
En dan vraag ik mij af wat mij mankeert, dat ik dat niet zo beleven kan.
Oh, ik sta aan jouw kant hoor :Y
Pretparken vind ik vreselijk, het idee alleen al :D
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220395117
Ik vind pretparken eng, maar het gezelschap waar ik mee was altijd leuk. Dus ik ben met liefde “jassen en tassen” oppasser
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zaterdag 21 maart 2026 @ 12:01:33 #152
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220395228
Klusdag in het dorp, ik help bij de Kita. Zijn ook een paar kinderen mee met de ouders die daar helpen.
Kleine NSB'ertjes hoor.
"Oh da Fahrt ein Trecker über die Brücke, die darf da nicht fahren"
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 21 maart 2026 @ 12:19:33 #153
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220395548
Ik moest gisteren zo lachen, hoorde dat de vrouw van Peter Hegseth in het Pentagon de bijnaam
Yoko Ono heeft
pi_220395550
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 10:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Ik speelde vroeger wel met Barbie’s maar ik ben van ver voor de tijd dat ze haar eigen meubilair had. Ik maakte alles van lego en bambino en de “muren van haar huis was een klein rood koffertje (@:annex en @:blues weten vast wel wat ik bedoel 😂). Haar kleren maakte ik zelf, meestal gehaakt en wij gingen op 30 april vaak een dagje naar Duitsland en dan mochten we iets uitzoeken en ik koos dan altijd een kledingstuk voor Barbie. Ik heb haar trouwens nog steeds, ze woont op de vensterbank van mijn slaapkamer
Ik had nepperts geloof ik, speelde bijna niet met poppen was meer buiten en speelde met broer met de racebaan O+
pi_220395554
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 10:17 schreef Candaasje het volgende:
Sterkte en veel plezier @:Sarabi :D

Dank allen! Was erg leuk. Vooral Parijs zelf en Disney O+ , Versailles was leuk voor een keer. Het is echt indrukwekkend hoeveel grootheidswaanzin die koningen hadden, maar binnen is er door de revolutie natuurlijk niet heel veel authentieks overgebleven. En hier was het wel écht filelopen. Daarbij; mijn eigen tuin vind ik nu al mooier, ondanks dat er nog veel aangeplant moet worden :6

Disney was voor mij 24 jaar geleden (toen was het Studio Park nog in aanbouw). Hoewel mijn animatiehart echt wel wat moeite heeft met de hyperkapitalistisch visie achter het huidige bedrijf Disney, vond ik het heel fijn weer even in die animatiewereld te kunnen duiken O+ De (musical) shows, de parades en de afsluitende show waren een mooie ode aan ook de klassiekere films O+ O+

Sommige attracties waren wel wat verouderd (en dan toch lange wachtrijen, maar ik denk dat dat ook een deel ‘nostalgie’ was zoals de Efteling ook kent) maar ze hadden ook veel fantastische, nieuwere animatronics en ik vind hun thematisering ook bij veel achtbanen goed gedaan. (Dat je in een mijnkarretje zit en halverwege naast je opeens een geit de was op ziet eten bij een mijnwerkershutje :D ).

En dat je gewoon de hele dag met Mickey- oren op je hoofd kunt lopen is natuurlijk ook een plus :+ O+ :
(Ik voel die haarband nog zitten :') )

Hoeft mij echt niet elk jaar, maar ik vond het een heel leuke ervaring. En dat C. geregeld had dat we een nachtje in het ‘Mickey’ hotel (New Port Bay) met uitzicht op de vijver sliepen, was natuurlijk heel romantisch O+
Leuk! En C _O_
  zaterdag 21 maart 2026 @ 12:22:07 #156
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220395570
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 12:01 schreef derLudolf het volgende:
Klusdag in het dorp, ik help bij de Kita. Zijn ook een paar kinderen mee met de ouders die daar helpen.
Kleine NSB'ertjes hoor.
"Oh da Fahrt ein Trecker über die Brücke, die darf da nicht fahren"
[nsb mode] “Oh, da fährt ein Traktor über die Brücke, der darf da nicht fahren.”[/nsb mode]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')