abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 18 maart 2026 @ 09:03:40 #1
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220370123
.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220370561
Ik heb gestemd in elk geval. Twee stemmen zelfs.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220370655
quote:
6s.gif Op woensdag 18 maart 2026 10:17 schreef sigme het volgende:
Ik heb gestemd in elk geval. Twee stemmen zelfs.
Spijtig dat Pootjes niet mag stemmen ;)
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator woensdag 18 maart 2026 @ 10:33:24 #4
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220370672
Dat mogen menselijke tienermoeders ook niet :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 18 maart 2026 @ 10:35:04 #5
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220370686
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 10:33 schreef derLudolf het volgende:
Dat mogen menselijke tienermoeders ook niet :P
Pootjes is een bejaarde kat :P
Géén tienermoederhond.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_220370742
Oh ja, stemmen. Ik moet dat zo ook nog even doen.

Ouders gisteren weer gezien, was fijn O+ . Nu werk, vanmiddag KNO arts (hoera! Kan ik hopelijk erna weer normaal horen en niet meer nat-watje-in-oor gevoel!) en dan daarna weer naar ouders.

Wat een heerlijk weer vandaag ook *O*
  Moderator woensdag 18 maart 2026 @ 10:44:31 #7
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220370756
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 10:35 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Pootjes is een bejaarde kat :P
Géén tienermoederhond.
Oh ja, nou ja tienermoeder (PVV) of bejaarde (50+) in beide gevallen is men hier blij dat het geen stemrecht heeft denk ik. :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220370798
Volgens mij kan je wel stemgerechtigd tienermoeder zijn.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator / Redactie Sport woensdag 18 maart 2026 @ 10:57:06 #9
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220370862
Na het eten en voordat onze uitslagenborrel begint ga ik stemmen op het stadhuis. Eerste prognose in Haarlem rond 22.30 wrs.

Ma gaat morgen helpen tellen van de stemmen op persoonsniveau. Net zoals in Haarlem wordt vanavond in Velsen alleen op partijniveau geteld.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220370945
Moggel :W

Ben al uit 1 werkapp (waar al die overige secr/doktersass in zitten) *G* App ook verwijderd >:)

Staks stemmen apo en boodschappen samen en dan duik ik de tuin in.
pi_220370971
Zit @Lucky-Strike in het stembureau! Suc6 !
pi_220370996
Ook zo stemmen, even langs een plantenwinkel om te kijken of ze nu iet gezelligs voor op het balkon hebben. Vanmiddag een (hopelijk) korte teamsoverleg en balkon op. Vanavond uiteten met eetclub
We have far more in common than that which devides us..
pi_220371059
Stempas mee, op weg naar huis langs stembureau.
Hopelijk vandaag een kortere dag dan gisteren. DRUK! En dan prop ik ook nog een workshop en drie trainingen in vijf werkdagen erbij :')
Nog anderhalve week en dan is het rustiger met prive en werk.

Vol hoofd door alle zaken waar je aan moet denken is vermoeiend :O
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 18 maart 2026 @ 11:19:24 #14
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220371106
Buenos días }:| Slechte nacht gehad hier, dat gebeurt me eigenlijk nooit. Paar keer wakker en moeilijk in slaap vallen. Kwam vast door te veel etentjes met klanten hehe. En door de stress omdat er vanaf vandaag meerdere dagen gestaakt zou worden in de luchtvaart hier. Gelukkig van de baan op het laatste moment (als in vannacht besloten), dus mijn klanten kunnen gewoon vliegen. Ik zou er erg veel last van hebben gehad deze week met meerdere vluchten voor verschillende klanten/groepjes. Kan ik nu relaxed gaan douchen en kijken hoe het ontbijtbuffet hier is c_/
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220371298
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 11:19 schreef flipsen het volgende:
Buenos días }:| Slechte nacht gehad hier, dat gebeurt me eigenlijk nooit. Paar keer wakker en moeilijk in slaap vallen. Kwam vast door te veel etentjes met klanten hehe. En door de stress omdat er vanaf vandaag meerdere dagen gestaakt zou worden in de luchtvaart hier. Gelukkig van de baan op het laatste moment (als in vannacht besloten), dus mijn klanten kunnen gewoon vliegen. Ik zou er erg veel last van hebben gehad deze week met meerdere vluchten voor verschillende klanten/groepjes. Kan ik nu relaxed gaan douchen en kijken hoe het ontbijtbuffet hier is c_/
Dan moet jij al die vluchten omzetten etc?
pi_220371451
Ik trof net een kennis die 'een rare dag had'. Druk, chaos, onverwachte zaken.
Ik zeg voor de grap: 'en het is niet eens volle maan.'

Zij: 'o jaaaa! Dat is morgen en hij staat in mijn teken en dat verklaart alles en bladibla!'

Lezer: ik twijfelde al dus even opgezocht: het is morgen geen volle maan _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220371526
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 12:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik trof net een kennis die 'een rare dag had'. Druk, chaos, onverwachte zaken.
Ik zeg voor de grap: 'en het is niet eens volle maan.'

Zij: 'o jaaaa! Dat is morgen en hij staat in mijn teken en dat verklaart alles en bladibla!'

Lezer: ik twijfelde al dus even opgezocht: het is morgen geen volle maan _O-
En ook geen vrijdag de 13e
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 18 maart 2026 @ 12:45:31 #18
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220371678
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 11:42 schreef Blues het volgende:

[..]
Dan moet jij al die vluchten omzetten etc?
Dat moet de luchtvaartmaatschappij doen, maar ik moet wel kijken of dat een beetje goed gaat (en transfers aanpassen, hotelreserveringen eventueel aanpassen, excursies wellicht annuleren et cetera).
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220372002
quote:
80s.gif Op woensdag 18 maart 2026 12:45 schreef flipsen het volgende:

[..]
Dat moet de luchtvaartmaatschappij doen, maar ik moet wel kijken of dat een beetje goed gaat (en transfers aanpassen, hotelreserveringen eventueel aanpassen, excursies wellicht annuleren et cetera).
Herinner me nog het gepuzzel tijdens 9/11 en later de gevolgen van die uitbarsting van de vulkaan op Ijsland.
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 18 maart 2026 @ 14:44:50 #20
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220372456
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 13:24 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Herinner me nog het gepuzzel tijdens 9/11 en later de gevolgen van die uitbarsting van de vulkaan op Ijsland.
Never a dull moment 8-)



Kopje KFC koffie om op de trein te wachten, dan anderhalf uur treinen naar Pilar. En dat kost dan... 450 peso. Mijn koffie kostte 2200 peso :P
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220372539
Balen van de slechte nacht @flipsen, maar *O* voor toch geen staking!
En succes @Lucky_Strike!

Ik voelde me even weer helemaal alsof ik in BluesCity was, toen ik door de villawijk naar het ziekenhuis niet-in-eigen-city liep. Heerlijk weer wel om van het busstation daarheen te lopen. Uiteraard wel veel te vroeg, maar ja, dan ben ik in elk geval op tijd :+
  woensdag 18 maart 2026 @ 15:17:15 #22
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220372615
hier maakte de workawayer mijn auto schoon, van binnen EN van buiten..
nu staat ie the shinen joh B-)

hier niet stemmen.. ook niet op de landelijke verkiezingen hier, over twee weken. wel leuk om al het verkiezings geneuzel overal te zien.. ( hier gaan de lijsttrekkers met zn alle ( 10 stuks geloof ik) een paar dagen op retraite en komt als publiciteit naar buiten dat ze samen staan te zingen aan een piano.. hallo jaren 70 O+ )

hier is het weer ook reuze aangenaam, dus het was extra aangenaam dat chef vandaag weer eens z'n slaapkamer uit kwam en we samen een rondje buiten deden O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 18 maart 2026 @ 15:29:11 #23
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220372679
#niet gestemd
pi_220373167
Allemaal fijne dingen @Barreltje! Is er al iets van hulp opgelijnd / gesprekken daarover gevoerd?

Ik kan weer horen O+ en super fijne arts. Nu lekker naar ouders O+
pi_220373283
quote:
7s.gif Op woensdag 18 maart 2026 15:17 schreef Barreltje het volgende:
hier maakte de workawayer mijn auto schoon, van binnen EN van buiten..
nu staat ie the shinen joh B-)

hier niet stemmen.. ook niet op de landelijke verkiezingen hier, over twee weken. wel leuk om al het verkiezings geneuzel overal te zien.. ( hier gaan de lijsttrekkers met zn alle ( 10 stuks geloof ik) een paar dagen op retraite en komt als publiciteit naar buiten dat ze samen staan te zingen aan een piano.. hallo jaren 70 O+ )

hier is het weer ook reuze aangenaam, dus het was extra aangenaam dat chef vandaag weer eens z'n slaapkamer uit kwam en we samen een rondje buiten deden O+
Gaat t ietsepiets beter met chef?
pi_220373441
Dat was weer.... interessant... *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220373612
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 17:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat was weer.... interessant... *O*
Watte *O*
pi_220373955
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 11:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
Stempas mee, op weg naar huis langs stembureau.
Hopelijk vandaag een kortere dag dan gisteren. DRUK! En dan prop ik ook nog een workshop en drie trainingen in vijf werkdagen erbij :')
Nog anderhalve week en dan is het rustiger met prive en werk.

Vol hoofd door alle zaken waar je aan moet denken is vermoeiend :O
Jeetje zeg…wat ben jij druk met van alles.
Vanavond met de benen hoog? Even niks.

Goed Vlindertje dat de oren het weer ‘doen’!

Oh…als de haven van Terschelling instort hebben wij geen weekje daar in juni. Net in het journaal. -O-

MnX moest vroeg weg - dus vroeg gegeten- om live verslag te doen van tellen in een ander stadje.
pi_220373988
Sirenes…twee brandweerwagens: schoorsteenbrand verderop. 🔥
Het is ook oefenavond. Toevallig.
pi_220374080
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 17:33 schreef Blues het volgende:

[..]
Watte *O*
Stembureau werken *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220374111
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 18:54 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Stembureau werken *O*
Oh jij ook! ^O^
Was het een bonte stoet? :D
pi_220374163
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 18:57 schreef Blues het volgende:

[..]
Oh jij ook! ^O^
Was het een bonte stoet? :D
Het was een bonte stoet!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220374315
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220374502
O+

Hier ook op een vrouw gestemd, en mijn man ook.
  woensdag 18 maart 2026 @ 19:49:02 #35
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220374634
Ook een vrouw, en dan ook nog eens een uit een klein dorp. Helaas was er geen een uit mijn dorp mogelijk.
pi_220374933
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 18:36 schreef AnneX het volgende:

[..]
Jeetje zeg…wat ben jij druk met van alles.
Vanavond met de benen hoog? Even niks.

Goed Vlindertje dat de oren het weer ‘doen’!

Oh…als de haven van Terschelling instort hebben wij geen weekje daar in juni. Net in het journaal. -O-

MnX moest vroeg weg - dus vroeg gegeten- om live verslag te doen van tellen in een ander stadje.

Dadelijk nog repetitie van koor2.
Plus overleg met dirigente over ons concert dit weekend (ander koor, zelfde dirigent). Waarbij ik intussen in het Land Der Geheimen ben beland met verrassingsmomenten die in het programma gepast moeten worden maar waarvan zij dus niks mag weten :+

Wordt weer een latertje.

Morgenvroeg starten met extern overleg. Normaal ga ik vooraf al een uurtje naar kantoor. Nu niet :W
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220374952
quote:
17s.gif Op woensdag 18 maart 2026 19:21 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Bekkie O+
pi_220375913
TV tip een indrukwekkende docu waar we nu naar kijekn:

https://www.tvgids.nl/inf(...)rnramp-van-binnenuit
pi_220376000
Thuis, heerlijk gegeten met de eetclub met social deal in de Witte Villa in Sonsbeek.

Uiteraard ook op een vrouw gestemd en iemand die hier in de wijk is opgegroeid, zag laatst een interview met haar en ze leek me een fijn mens.

Een slapende minimooitje ❤️
We have far more in common than that which devides us..
pi_220376587
Samen met B stemmen geteld. Onze woonplaats had geen tellers meer nodig toen we ons inschreven, dus we zijn in Vlindertje City gaan tellen in een wijk waar vooral DENK gestemd werd. :7

Er waren niet veel stemmen -O-
En wel veel tellers O+
Dus we waren 22:40 al klaar met tellen.
En het kwam uit qua stemmen en stempassen *G*

Burgerplicht gedaan 8-)
En was best gezellig.

We hebben als bedankje sokken gekregen O+
pi_220376626
Sokken! Wat aardig.

Opkomst% was 66% w/ in het grote dorp tegen 60% 4 jaar geleden.
In het wijkcentrum waar wij repeteren siepelde het de hele dag door.
Geen Efteling rijen zoals eerdere jaren gezien.
pi_220376930
Ik lig. Het was geen enerverende dag. Ik had mijn portie enerverend de vorige keer al gehad voor de komende 10 verkiezingen dus vandaag was perfect.

Desalniettemin waren we best laat klaar en was men op het gemeentehuis zelfs op ons aan het wachten als laatste stembureau. Men als in, team verkiezingen plus burgemeester plus alle partijen plus geïnteresseerde burgers die met zijn alleen een uitslagenfeestje vierden. Allemaal wachtend op ons :D
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 19 maart 2026 @ 02:13:55 #43
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220376977
Groeten vanaf de bushalte.
Van 5 naar 8. Het kan wel!

Later vandaag meer. Meer dan ik had verwacht
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 19 maart 2026 @ 06:46:02 #44
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220377125
Morguh!

Uitslagen niet enorm schokkend vind ik, ( behalve de winnende partij in het haagse) wat vind men er van in NL?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220377144
Nou, GL weer de grootste hier en Volt nieuw met een zetel. Ik vind het wel mooi :)

De akelige eigenwijze boomer is dus niet terug gekeerd, @Lucky_Strike? *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220377277
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2026 06:58 schreef Clubsoda het volgende:
Nou, GL weer de grootste hier en Volt nieuw met een zetel. Ik vind het wel mooi :)
Ja hier was ik ook van gecharmeerd :Y

Voor de rest ook meer dan prima voor ons durp wmb, ik blijf verbaasd dat de VVD niet meer wint. Al schijnt dat helemaal niet altijd zo te zijn geweest, ik verwacht het toch ieder jaar weer.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator donderdag 19 maart 2026 @ 07:57:55 #47
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220377302
In Emmen, waar landelijk 50% PVV heeft gestemd is de uitslag toch wel fijn. Lokale partij "Wakker Emmen" (ze hadden die naam al voordat de term wappie bestond) de grootste, gevolgd door CDA en PvdA (zonder GL ^O^ ) Daarna komen FvD en VVD.

Ik snap niet waarom je lokaal op een partij zou stemmen die niet eens een lokaal persoon op de poster heeft staan maar een kamerlid.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220377311
Mogge

Hier ook best blij met de uitslag

Maar blijf het bijzonder vinden dat forum 3 zetels heeft met een voorzitter die je niet in de buurt van je dochter wilt hebben
We have far more in common than that which devides us..
pi_220377356
Goede opkomst, lokale partijen kunnen een meerderheid vormen ^O^

Bedenk me net dat mijn overleg dadelijk op het gemeentehuis is (andere stad). Eens kijken of er nog sporen van een feestje te zien zijn.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220377366
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2026 06:58 schreef Clubsoda het volgende:
Nou, GL weer de grootste hier en Volt nieuw met een zetel. Ik vind het wel mooi :)

De akelige eigenwijze boomer is dus niet terug gekeerd, @:Lucky_Strike? *O*
Die was er inderdaad niet. We hadden een geweldig team, het werkte echt lekker. Ik had wel een heel mondige teller, die kon ook alleen maar negatieve dingen zeggen het eerste uur. Maar die kon toch lekker doorwerken, ze had echt de vaart er in.

Maar de uitslag :r Forum de grootste op ons stembureau met 20%. VVD de grootste in de gemeente, die krijgen 4 zetels. Maar doordat Forum de restzetel krijgt, zijn er ook 4 zetels voor hen :r :r :r :r :r
Spoilers!
pi_220377389
Goedemorgen!
Uitslag in mijn gemeente is wel ok. D66 heeft de wind in de zeilen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220377408
En kijk, zo mooi is de wereld hier:


Het deed mij denken aan dit kunstwerk:
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220377421
EHRMAGER GLPVDA GEWONNEN :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220377886
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2026 08:16 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Die was er inderdaad niet. We hadden een geweldig team, het werkte echt lekker. Ik had wel een heel mondige teller, die kon ook alleen maar negatieve dingen zeggen het eerste uur. Maar die kon toch lekker doorwerken, ze had echt de vaart er in.

Maar de uitslag :r Forum de grootste op ons stembureau met 20%. VVD de grootste in de gemeente, die krijgen 4 zetels. Maar doordat Forum de restzetel krijgt, zijn er ook 4 zetels voor hen :r :r :r :r :r
He bah -O-
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 19 maart 2026 @ 09:22:07 #55
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220378068


Goedemorgen 8-)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220378621
Goed geflyerd @borisz 👍🏼

Over het opkomst% - 66 % - in onze gemeente met 3 kleine (senioren!) kernen ben ik verheugd.
De lokale partijen hebben meer dan 30% van de stemmen.
Geen fvd w/
Voorlopige uitslag:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator donderdag 19 maart 2026 @ 10:34:57 #57
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220378633
quote:
7s.gif Op donderdag 19 maart 2026 08:22 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Uitslag in mijn gemeente is wel ok. D66 heeft de wind in de zeilen.
[ afbeelding ]
Er was nogal wat gedoe in je gemeente? De algoritmen dachten dat ik dat wel interessant vond dus werd er redelijk mee doodgegooid :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220379046
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2026 08:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge

Hier ook best blij met de uitslag

Maar blijf het bijzonder vinden dat forum 3 zetels heeft met een voorzitter die je niet in de buurt van je dochter wilt hebben
Bij onze buurgemeente Velsen heeft FVD veruit de meeste stemmen :{

Onze gemeente VVD op 1 (niet verassend) dan D66 en GL-PvdA.
Er hadden toch nog 403 (waaronder 2 van ons op de 1e vrouw) mens op SP gestemd.
Maar te weinig om in de raad te komen.
pi_220379075
Straks koffie bij onze vriendin en ik zag dat er 2 caches in de buurt van haar huis liggen *O*
  Moderator / Redactie Sport donderdag 19 maart 2026 @ 11:47:49 #60
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220379236
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2026 11:32 schreef Blues het volgende:

[..]
Bij onze buurgemeente Velsen heeft FVD veruit de meeste stemmen :{
Die had ik ook niet zien aankomen idd. 🤐. Mijn oude cluppie blijft daar wel stabiel op 6.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 19 maart 2026 @ 13:33:50 #61
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220380514
61% opkomst hier; FNP met 8 stemmen gewonnen van de kerk.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 19 maart 2026 @ 15:02:56 #62
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220381097
0% opkomst hier gok ik...
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220381133
Hiero. Waarschijnlijk de laatste Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #10
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220381379
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Hiero. Waarschijnlijk de laatste Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #10
Laatste?
  donderdag 19 maart 2026 @ 16:01:19 #65
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220381559
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Hiero. Waarschijnlijk de laatste Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #10
Vanwege de FOK!-trubbels? Of geen zin meer?
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  donderdag 19 maart 2026 @ 16:01:29 #66
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220381560
waarom nou weer laatste ?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 19 maart 2026 @ 16:05:48 #67
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220381599
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 16:32 schreef Blues het volgende:

[..]
Gaat t ietsepiets beter met chef?
ik moest hier nog even op reageren..

het lijkt beter te gaan met chef. hij is wat actiever
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gister was hij ook nog te vinden in de gym, dus dat zijn goede tekenen ( vooral als ie niet sport zijn dat GEEN goede tekenen )
dit weekend gaan we de schapen kudde wat verkleinen dus dat vereist nog wel wat van hem, ik ben benieuwd hoe dat gaat gaan..

hij heeft de huisarts nog niet gebeld,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op het werk gaat het bij mij nu ook beter, al is het wel even schakelen van 80 % naar ineens 120 % weer :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220381658
quote:
80s.gif Op donderdag 19 maart 2026 16:01 schreef flipsen het volgende:

[..]
Vanwege de FOK!-trubbels? Of geen zin meer?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 19 maart 2026 @ 16:24:15 #69
370431 drakin
vurig typje
pi_220381733
quote:
14s.gif Op donderdag 19 maart 2026 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Dan maar een eigen travelsnacksite maken
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220381782
quote:
88s.gif Op donderdag 19 maart 2026 16:24 schreef drakin het volgende:

[..]
Dan maar een eigen travelsnacksite maken
Ja nog ff
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')