Gaat goed met vriendin. Pakt langzaam leven weer op, besteld wat nieuwe inboedel hier en daar, gaat weer wat vrijwilligerswerk oppakken. Samen de bedankjes bekeken en voor en na mijn bezoek heb ik 2 geocaches gevonden bij haar in de buurt. Leuke manier om omgeving beetje te verkennen daar.quote:Op donderdag 19 maart 2026 11:37 schreef Blues het volgende:
Straks koffie bij onze vriendin en ik zag dat er 2 caches in de buurt van haar huis liggen
Ik wil wel een pot pindakaas doneren.quote:Op donderdag 19 maart 2026 17:22 schreef AnneX het volgende:
Sneu als Danny droog brood moet eten.
Kan iemand met een hypotheek in de schuldsanering?
Het ruikt hier heerlijk na een middagje sinaasappel marmelade bereiden.
Het werden 6 potten. Of het wat minder vloeibaar wordt is afwachten.
Het was ook wel een mix van wel 3 recepten.
En de afwas
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 19 maart 2026 18:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wil wel een pot pindakaas doneren.
Bon Joviquote:Op donderdag 19 maart 2026 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
IF THAT'S WHAT IT TAKES
THAT'S WHAT I'll DO![]()
Wat is je losse stoel?quote:Op donderdag 19 maart 2026 18:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Fijn van vriendin @:blues, dat ze aan het opkrabbelen is maar ook echt niet fijn van de andere vriendin.
Hulp was er vanmiddag dus schoon huis. Ik heb in de tussentijd mijn losse stoel schoongemaakt en daar mag je dan 24 uur niet in zitten. Da’s lastig, wil dat iedere keer automatisch doen
Gewoon een stoel, geen onderdeel van een bankstel.quote:
Oh ja natuurlijkquote:Op donderdag 19 maart 2026 19:05 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gewoon een stoel, geen onderdeel van een bankstel.
quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:31 schreef flipsen het volgende:
Hm, @:Blues is met pensioen en gelijk loopt het topic een stuk langzamer
Hadden ze een winterslaap of waren ze elders aan het werk?quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:45 schreef sigme het volgende:
Oh, laat ik dan maar even verhalen van de bevers. Die zijn weer begonnen met bouwen.
[ afbeelding ]
Goed zo! Je zult vast met sommigen contact houden maar alle piepjes en bliepjes krijg je nietquote:Op donderdag 19 maart 2026 23:33 schreef Blues het volgende:
En... uit mn eigen poli interne app gegaanRust en beter voor afkicken.
Ik had ze altijd al op stilquote:Op donderdag 19 maart 2026 23:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Goed zo! Je zult vast met sommigen contact houden maar alle piepjes en bliepjes krijg je niet
Oh wat super!!quote:Op donderdag 19 maart 2026 23:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Zojuist even met mijn nichtje geappt. Ze vertrekken dar vandaag. Zo bijzonder dat ze zondag hier op de bank zitten.
Geen flauw idee. Dat hoor ik zondag wel. Haar man was piloot dus die heeft wel z’n contacten om veilig te reizenquote:Op donderdag 19 maart 2026 23:43 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh wat super!!
Waar hebben ze de overstap?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |