Hadden ze een winterslaap of waren ze elders aan het werk?quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:45 schreef sigme het volgende:
Oh, laat ik dan maar even verhalen van de bevers. Die zijn weer begonnen met bouwen.
[ afbeelding ]
Goed zo! Je zult vast met sommigen contact houden maar alle piepjes en bliepjes krijg je nietquote:Op donderdag 19 maart 2026 23:33 schreef Blues het volgende:
En... uit mn eigen poli interne app gegaanRust en beter voor afkicken.
Ik had ze altijd al op stilquote:Op donderdag 19 maart 2026 23:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Goed zo! Je zult vast met sommigen contact houden maar alle piepjes en bliepjes krijg je niet
Oh wat super!!quote:Op donderdag 19 maart 2026 23:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Zojuist even met mijn nichtje geappt. Ze vertrekken dar vandaag. Zo bijzonder dat ze zondag hier op de bank zitten.
Geen flauw idee. Dat hoor ik zondag wel. Haar man was piloot dus die heeft wel z’n contacten om veilig te reizenquote:Op donderdag 19 maart 2026 23:43 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh wat super!!
Waar hebben ze de overstap?
Oh, dat wist ik dus niet. Nú wel.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:36 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen.
@:annex Is het niet zo dat je geleisuiker juist maar kort moet koken voor een optimale werking?
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:28 schreef Barreltje het volgende:
die borrel glaasjes maken het wel goed![]()
Straks werken. Morgen naar de winkel.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:58 schreef Tuindier het volgende:
Ik eet zelf geen gelatine, maar zoiets of een ander bindmiddel (kun je pectine ook los krijgen, of agar-gaar) zou moeten werken lijkt me.
Op geleisuiker staat toch altijd dat je niet langer dan 7 minuten moet koken?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:22 schreef AnneX het volgende:
Check: Al weken Niesbuien - Tranende en jeukende ogen- loopneus.
Voor het eerst. Mag ik nu bij het clubje van @:fietsie en @:Lonaa ?
Bijtijds opgestaan en alle afgekoelde vloeibare marmelade terug in de pan en nog eens 25 minuten laten inkoken met een pondje geleisuiker.
Nog steeds vloeibaar!!!
Gelukkig ontbijt ik ‘s zomers met yoghurt, overnight oats en dan nu een eetlepel marmelade erdoor.![]()
Oh ja, en Twee borrel glaasjes liquor43 over 6 potten verdeeld. 😎
Sie haben Recht.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Op geleisuiker staat toch altijd dat je niet langer dan 7 minuten moet koken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boeien. Alle dagen zelfde dagenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:19 schreef Blues het volgende:
Goeiemerreg!
Ik dacht dat het zaterdag wasMn ritme is kwijt
Nou…ik vond het erg verwarrend!quote:
Het tuincentrum in het volgende dorp bezorgt ook aan huis.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:46 schreef Kaatje1 het volgende:
1400 gr runderlappen in de slowcooker voor zondag.
Zo even naar de plantenwinkel. Zag eergisteren daar iets wat ik op het balkon wil maar geen plek op de fiets.
Hier ook, ik ga alleen niet naar Intratuin maar naar een klein bloemenzaakje. En nu met lege fietstassen heen en hopelijk volle terug.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou…ik vond het erg verwarrend!
[..]
Het tuincentrum in het volgende dorp bezorgt ook aan huis.
Of is dat dorps…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |