abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220356743
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220356917
De titel 😂😂😂
pi_220356992
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 11:54 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Offtopic: Ninja heeft wel echt heel fijn spul! Ik heb hier 3 ninja's in huis. 🫣
Jaaa ik heb die 14 in 1(ofzo) ben alleen, maar moet m’n energie goed verdelen en heb autisme 😂
Maar dat ding is een uitkomst! Was even een aanschaf, maar heb hem sinds november en echt; dat ding heeft al meer uren gemaakt dan m’n kookplaat in 2,5 jaar geloof ik.
Aanrader, zeker voor de gezinnen met 2 werkende ouders!
pi_220357035
Judith vindt de kast die Sanneke heeft ook leuk. Zij delen de linkjes volgens mij. Al die linkjes van de Action zie ik bij meerdere fluflu's voorbij komen.
pi_220357044
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 13:42 schreef TantePien1990 het volgende:

[..]
Jaaa ik heb die 14 in 1(ofzo) ben alleen, maar moet m’n energie goed verdelen en heb autisme 😂
Maar dat ding is een uitkomst! Was even een aanschaf, maar heb hem sinds november en echt; dat ding heeft al meer uren gemaakt dan m’n kookplaat in 2,5 jaar geloof ik.
Past niet op het aanrecht bij Sanneke. Dat staat vol met een afdruiprek.
pi_220357112
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 13:45 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith vindt de kast die Sanneke heeft ook leuk. Zij delen de linkjes volgens mij. Al die linkjes van de Action zie ik bij meerdere fluflu's voorbij komen.
Ju wil helemaal niet zo een kast. Ze wil gewoon linkjes delen.
pi_220357126
Wat is de insta van Judith? Jullie maken mij nieuwsgierig
pi_220357146
Judith zou haar geld nog verkopen als ze er meer geld voor kan krijgen.
pi_220357166
quote:

[..]
Sanneke kende zou ze dan het liefst een Ninja Creamy willen ipv een apparaat waar ze iets aan heeft
pi_220357169
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 13:55 schreef Jippiejappie het volgende:
Wat is de insta van Judith? Jullie maken mij nieuwsgierig
Juuds_singlemom_life en juudsgeldleven
pi_220357178
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 13:45 schreef JaNeeDan het volgende:
Klopt, net als van de hema, most wanted en nog een paar winkels.
pi_220357201
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 13:04 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Hehe ja die is ook wel fan volgens mij.
Milou doet tenminste nog wat met de spullen die ze heeft.
Niet altijd hoor, ze heeft een vreselijk onhandige bolderkar gekregen, 3x gepromoot en toen weer haar eigen simpele bolderkar gebruikt.
pi_220357348
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 13:56 schreef Mirp het volgende:
Judith zou haar geld nog verkopen als ze er meer geld voor kan krijgen.
😂
pi_220357354
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 14:03 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Niet altijd hoor, ze heeft een vreselijk onhandige bolderkar gekregen, 3x gepromoot en toen weer haar eigen simpele bolderkar gebruikt.
Dat enorme gevaarte 🫣
pi_220357397
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 14:03 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Hahaha toen ze met die enorme unit rondliep en ons wilde doen geloven dat het superhandig was 😂
pi_220357495
Krijgt Jim nou de afgedankte droger die om de haverklap kapot is van AM? Ik zou dat ding naar de milieustraat brengen als hij het niet meer doet.
pi_220357508
Stond Am niet bij de finish voor Julia! Valt me wel wat tegen zeg!
pi_220357510
Sanneke heeft weer tijd voor een vragensticker. Dan zal alles wel uitgepakt en opgeruimd zijn. Goed gedaan!
pi_220357539
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 12:17 schreef Earring het volgende:

[..]
Ben jij stiekum Milou? _O-
🤣 Nee haha, maar ik ben altijd dol op keukenapparatuur geweest en dol op koken. Helaas gaat dit nu minder makkelijk maar heb al jaren keukenapparatuur van ze, al voor de hype er was en ze net in Nederland zaten. Ik vind het echt topspul.
pi_220357547
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 13:42 schreef TantePien1990 het volgende:

[..]
Ik vind ze top voor iedereen. 😄 Ik ben chronisch ziek en thuis maar ik kan erdoor soms gezonde en makkelijke dingen mee maken die mij niet teveel energie kosten.
pi_220357555
Nou Janneke Julie’s valt wel op tussen die andere dames , en dan bedoel ik niet omdat ze in een rolstoel zit …
pi_220357574
"Dion heeft gisteren alles schoon gemaakt"
Echt he, schaamt zij zich nooit?!
pi_220357584
Dion heeft dus inderdaad de hele keet gisteren schoongemaakt
pi_220357587
Maar zouden de Nagelkerkjes nog in Spanje zijn? Hebben die twee jongsten nog vrij van school? Of is vandaag de dag van de zonnepanelen?
pi_220357594
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 14:50 schreef miep123456 het volgende:
Stond Am niet bij de finish voor Julia! Valt me wel wat tegen zeg!
Stond vast niet in de planner of ze was nog brak of Julia heeft het verboden of ze wist de weg niet want afgesloten wegen.
pi_220357635
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 15:02 schreef Muisjeruisje het volgende:
En dan nog energie over hebben om te gaan sporten. Die gast heeft al het verfwerk gedaan, de verhuizing, de keet gepoetst. Applaus voor hem!
pi_220357644
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 15:04 schreef Jees2008 het volgende:

[..]
Stond vast niet in de planner of ze was nog brak of Julia heeft het verboden of ze wist de weg niet want afgesloten wegen.
of ze kon er niet komen met de auto en van het bestaan van OV heeft ze nog nooit gehoord
pi_220357651
Ohh ik zou van alles in die vragensticker willen zetten. Maar dan word ik geblokkeerd denk ik.
pi_220357671
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 14:57 schreef poohenzo het volgende:
Nou Janneke Julie’s valt wel op tussen die andere dames , en dan bedoel ik niet omdat ze in een rolstoel zit …
Waar zie je dat?
pi_220357711
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 15:01 schreef Hope88 het volgende:
"Dion heeft gisteren alles schoon gemaakt"
Echt he, schaamt zij zich nooit?!
Ze had het druk met een uur naar Mijan kijken. We mogen niet onderschatten hoe nodig en zwaar dat was na hem zoooooo lang te moeten hebben gemist!!! Dat hij zn vader dan amper ziet is jammer maar prioriteiten zijn prioriteiten
pi_220357745
Ja stel je voor dat Dion bij Mijan moet blijven en Sanne zelf even met de bakfiets naar het huisje gaat om het schoon te maken. Ook nog dat slot op het hek dat steeds veranderd. Maar zij heeft de pizza wel besteld.
pi_220357899
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 15:10 schreef Earring het volgende:

[..]
Waar zie je dat?
Familia_ekkelenkamp, die zitten ook in de pillen
pi_220358000
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 15:08 schreef Clavis het volgende:
Ohh ik zou van alles in die vragensticker willen zetten. Maar dan word ik geblokkeerd denk ik.
Ja - kritiek is niet welkom
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220358119
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 15:08 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
of ze kon er niet komen met de auto en van het bestaan van OV heeft ze nog nooit gehoord
Den Haag? Dat kan toch gewoon met de bakfiets? Ik gok erop dat AM geen zin had om te kijken. Net als bij Guus met de 4daagse.
pi_220358149
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 15:07 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
En dan nog energie over hebben om te gaan sporten. Die gast heeft al het verfwerk gedaan, de verhuizing, de keet gepoetst. Applaus voor hem!
Eerlijk? Het zou mij niet verbazen dat ie het gewoon lekker vindt om even bij Sanneke weg te zijn.
pi_220358163
Jet krijgt een dag forel vissen kado voor haar verjaardag. Zou dit gesponsord zijn? Is toch helemaal niet leuk voor een dierenvriend, vissen?
I can't help it, if I'm lucky
pi_220358167
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 15:36 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Eerlijk? Het zou mij niet verbazen dat ie het gewoon lekker vindt om even bij Sanneke weg te zijn.
Ja dat denk ik ook. Hij vindt het wel best en had niet meer verwacht dan wat ze heeft laten zien.
pi_220358175
Ze zegt het gewoon: ze koopt geen onnodige spullen.
Zo’n snackbakje en boekje van vanochtend dan? Noodzakelijk? Glazen met kersjes, een veel te dure lamp voor de kinderkamer, een vloerkleed voor de kinderkamer, eierschaal, een doos vol tassen die kwijt zijn, twintig kratten voor Vinted. Dat huis staat vol met onnodige zooi.
pi_220358230
De volgende vraag die Sanneke beantwoord zegt echt genoeg dat het licht niet aan staat bij haar.

'Ben je nu niet bang dat je veel meer gaat kopen, omdat alles binnen handbereik is?'

Haar antwoord; Nee niet bang want ik weet dat het zo zal zijn. Maar ben ook niet van het onnodige kopen. Ik weet ook niet waarom ik er bang voor zou moeten zijn?
pi_220358265
Am moet perse bij Ikea een droogrek halen, komt die vrouw weleens in een andere woonwinkel?
pi_220358268
Sanneke loopt echt mentaal flink achter.

Zei trouwens toch dat Dion het huisje mocht schoonmaken. Zo niet verbaast. Sanneke wilt geen gram afvallen.
pi_220358282
En weer Lot zonder zitverhoger in de auto.

Geen idee waarom ze nu een droogrek halen, want ze hebben toch een nieuwe droger? En Jim de oude droger?
pi_220358301
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 15:45 schreef papierentas het volgende:
De volgende vraag die Sanneke beantwoord zegt echt genoeg dat het licht niet aan staat bij haar.

'Ben je nu niet bang dat je veel meer gaat kopen, omdat alles binnen handbereik is?'

Haar antwoord; Nee niet bang want ik weet dat het zo zal zijn. Maar ben ook niet van het onnodige kopen. Ik weet ook niet waarom ik er bang voor zou moeten zijn?
Omdat zij alles nodig vindt. Eierschaal, giraflamp die M zo omgooit, croissantlampje (of wat was het in de vorm van een croissant), glazen met kersen er op want ze hadden verder geen glazen..
walvis die obsessie met kersen trouwens?
pi_220358302
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 15:51 schreef Moppie1982 het volgende:
Am moet perse bij Ikea een droogrek halen, komt die vrouw weleens in een andere woonwinkel?
Nee, want ikea biedt een voorspelbare gestructureerde looproute. En AM houdt niet van verrassingen en spontaan.
pi_220358314
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 15:56 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Nee, want ikea biedt een voorspelbare gestructureerde looproute. En AM houdt niet van verrassingen en spontaan.
En een winkelvoorraad doe weinig wijzigt....of dat iig zo langzaam doet dat het lijkt alsof ze al 20 jaar hetzelfde verkopen.
pi_220358316
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 15:56 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Ben ik autistisch als ik daar de weg kwijt raak? 😂 Of welke diagnose kan ik uitbuiten?
  maandag 16 maart 2026 @ 16:05:15 #47
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220358367
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 15:38 schreef Missinglink24 het volgende:
Jet krijgt een dag forel vissen kado voor haar verjaardag. Zou dit gesponsord zijn? Is toch helemaal niet leuk voor een dierenvriend, vissen?
Ze wilde graag gaan vissen met 1 van haar grote broers.
Schattig dat L de ijsmachine bedankt 🤣
pi_220358400
Ik zag net bij de Hema kersenspullen. Rennen Sanneke! Ook een spaarpot in de vorm van kersen.
pi_220358401
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 15:08 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Oh ja inderdaad.
pi_220358412
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 16:10 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik zag net bij de Hema kersenspullen. Rennen Sanneke! Ook een spaarpot in de vorm van kersen.
Wat moet Sanneke met een spaarpot? Geld moet rollen!
pi_220358433
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 15:58 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ben ik autistisch als ik daar de weg kwijt raak? 😂 Of welke diagnose kan ik uitbuiten?
Ze gooien daar elk jaar de route om. Ik kan daar zeer slecht tegen.
pi_220358437
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 16:12 schreef Manuela007 het volgende:

[..]
Wat moet Sanneke met een spaarpot? Geld moet rollen!
Misschien een idee om het een keer een spaarpot in te laten rollen.
pi_220358441
Sanneke heeft Dion zelf zo ver over zijn grenzen laten gaan omdat ze zelf te lui is dat ze iets uitvoert. Sanneke moet zichzelf kapot schamen, zij is degene die hem over zijn grenzen heen duwt omdat hij niet anders kan.
pi_220358444
Ze gaat nu ook niet vaker op de bakfiets fietsen, want is niet meer nodig. Wauw.

Gauw verkopen dat ding, dan kun je dat geld snel uitgeven aan nog meer zooi, ipv dat je lekker naar de kinderboerderij of het strand oid gaat.
pi_220358448
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 16:16 schreef Beertjeteddy het volgende:
Sanneke heeft Dion zelf zo ver over zijn grenzen laten gaan omdat ze zelf te lui is dat ze iets uitvoert. Sanneke moet zichzelf kapot schamen, zij is degene die hem over zijn grenzen heen duwt omdat hij niet anders kan.
Hij moest wel, want zij deed niks. Haha dan hadden ze 1 april niet eens gered. Wat voor wereld leeft zij in.
pi_220358450
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 16:16 schreef papierentas het volgende:
Ze gaat nu ook niet vaker op de bakfiets fietsen, want is niet meer nodig. Wauw.
Ook zoiets ja. Misschien 2x opgefietst en helemaal bij elkaar gebietst met tikkies.
pi_220358462
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 16:17 schreef papierentas het volgende:

[..]
Hij moest wel, want zij deed niks. Haha dan hadden ze 1 april niet eens gered. Wat voor wereld leeft zij in.
Exact. Ze moet zichzelf echt kapot schamen. Werkelijk, als hier de rollen waren omgedraaid hadden mensen gezegd dat zij weg moest gaan omdat hij van haar profileert en haar mentaal tot waanzin zou drijven en haar over haar grens zou laten gaan, keer op keer. Nu een vrouw het doet is het volgens haar volgers helemaal goed. Ugh... ik vind dit ook een vorm van een toxic relatie. Die 2 zijn niet goed voor elkaar.

Ik gun Sanneke iemand die harder voor haar is en Dion iemand die meer met hem draagt. Ik snap steeds meer waarom die jongen het in het begin toen hun zoon er net was het allemaal niet meer zag zitten.
  maandag 16 maart 2026 @ 16:20:34 #58
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_220358470
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 16:17 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ook zoiets ja. Misschien 2x opgefietst en helemaal bij elkaar gebietst met tikkies.
Hadden we hier allemaal al voorspeld toch. Ze moest en zou een bakfiets hebben, want dat zou al haar problemen oplossen. Twee keer op gefietst en nu heeft mevrouw ‘m niet meer nodig.
pi_220358475
Maar ze trapt regelmatig op de remen helpt hem waar ze kan....eh dat klopt niet met het beeld dat ze laat zien online
pi_220358478
Dion kan Sanneke beter een weekbudget geven anders vliegt het geld daar sneller eruit dan het erin komt 🫣 Echt absurd dat ze gewoon toegeeft dat ze meer gaat kopen nu ze daar woont terwijl ze geen cent te makken heeft. Als ik Dion was zou ik gezegd hebben je zorgt maar dat die keet schoon is, ik doe het niet. Maar waarschijnlijk is het zijn geld wat voor de borg gebruikt is😅
pi_220358484
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 16:20 schreef LALAA het volgende:

[..]
Hadden we hier allemaal al voorspeld toch. Ze moest en zou een bakfiets hebben, want dat zou al haar problemen oplossen. Twee keer op gefietst en nu heeft mevrouw ‘m niet meer nodig.
Zeker. Ik was er ook 1 van. En dan zijn er volgers van haar die openbaar reageren en echt werkelijk alles wat ze doet goed praten... ook echt een IQ en EQ van een pinda.
pi_220358539
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 15:55 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Omdat zij alles nodig vindt. Eierschaal, giraflamp die M zo omgooit, croissantlampje (of wat was het in de vorm van een croissant), glazen met kersen er op want ze hadden verder geen glazen..
walvis die obsessie met kersen trouwens?
Het zijn allemaal dingen die kleine kinderen ook leuk vinden
pi_220358604
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 15:40 schreef JaNeeDan het volgende:
Ze zegt het gewoon: ze koopt geen onnodige spullen.
Zo’n snackbakje en boekje van vanochtend dan? Noodzakelijk? Glazen met kersjes, een veel te dure lamp voor de kinderkamer, een vloerkleed voor de kinderkamer, eierschaal, een doos vol tassen die kwijt zijn, twintig kratten voor Vinted. Dat huis staat vol met onnodige zooi.
Echt, dit. Weet zij niet wat het woord onnodig betekend?
pi_220358620
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 16:10 schreef JaNeeDan het volgende:
Stuur haar een linkje, kan ze het lekker vanaf de bank doen
pi_220358635
quote:

Gauw verkopen dat ding, dan kun je dat geld snel uitgeven aan nog meer zooi, ipv dat je lekker naar de kinderboerderij of het strand oid gaat.
Schaamteloos. Ik heb het idee dat de vragen door Sanneke zelf bedacht worden a.d.h.v. wat ze hier leest.
pi_220358640
quote:

Bizar.
pi_220358647
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 16:35 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Schaamteloos. Ik heb het idee dat de vragen door Sanneke zelf bedacht worden a.d.h.v. wat ze hier leest.
Zou best eens kunnen ja
pi_220358650
Waarschijnlijk kan moet Dion vanavond verder met puin ruimen, wat een bende daar nog.
En gewoon lekker op je krent blijven zitten.
pi_220358659
Soms zou je denken dat Sanneke echt ragebait is. Maar nee, ze is echt zo.
  maandag 16 maart 2026 @ 16:41:47 #70
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220358665
Sanneke, hoe meer ik hier lees over haar en soms even bij haar kijk hoe meer ik ervan overtuigd ben dat er iets meer mis is dan alleen autisme. Helaas is het iets erfelijks als ik het zo zie.
DBM daar is ook iets flink mis in die bovenkamer en zo kan ik nog wel even en doorgaan. Het is ook niet voor niks dat dit soort mensen zoveel posten op de socials.
AM idem.
pi_220358682
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 16:35 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze leest niet mee want werd ze depressed van (zegt ze).
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  maandag 16 maart 2026 @ 16:43:56 #72
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_220358688
Echt, als ik Sannekes antwoorden op die vragen lees, krijg ik bijna plaatsvervangende schaamte.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_220358698
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 16:39 schreef Sstt1993 het volgende:
Waarschijnlijk kan moet Dion vanavond verder met puin ruimen, wat een bende daar nog.
En gewoon lekker op je krent blijven zitten.
Ik hoop eigenlijk dat hij gaat sporten, of in ieder geval iets gaan doen buitenshuis. Voor zichzelf, alleen. Zodat hij zijn hoofd wat leeg kan maken. Hij kan nu van de ene puinhoop, door de ander in. Nog een paar weken en hij ligt er compleet af.
pi_220358746
En Soof moet ons even laten zien dat ze het zon-stoplicht op het strand heeft gezien. Zou ze ook snappen wat het betekent en wanneer ze in de zomervakantie Junior uit de zon moet houden om te voorkomen dat die schoudertjes weer verbranden? Maar ze zijn dus nog in Spanje...
pi_220358791
Dion gaat totaal opbranden als zij zo weinig blijft doen en niets alleen kan doen buitenshuis

# savedion
  maandag 16 maart 2026 @ 17:08:53 #76
3778 popje
pi_220358819
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 17:06 schreef meesterinbreekster het volgende:
Dion gaat totaal opbranden als zij zo weinig blijft doen en niets alleen kan doen buitenshuis

# savedion
Laten we een beweging oprichten #savedion
pi_220358853
quote:

[..]
Ik ook. Maar niet voor de 14 in 1 gekozen maar Instantpot met ‘maar’ 12 functies 😂

Ook sorry voor off-topic!
pi_220358870
quote:
Told u so!!!
pi_220358887
Gelukkig heeft Sanneke vandaag heerlijk kunnen genieten op de bank. Ze hoefde alleen maar even naar de Aldi. Opruimen kan niet hoor, slecht geslapen, zo moe. Zo ook weer te moe om te 'koken' zeker.
pi_220358900
Zullen we dadelijk natuurlijk weer een story krijgen waarbij Dion alleen aan de eettafel zit.
pi_220358914
S heeft een slechte/onrustige huid ‘omdat ze de afgelopen dagen slecht heeft gegeten’

Maar die onrustige huid heeft ze toch al maanden?

En ze gaat nu minder met de bakfiets want ze kan alles lopend. Wat is minder dan nooit?

En ze is super moe omdat ze vannacht super slecht heeft geslapen.
Dat wordt wat als M een (paar) keer ziek gaat worden. Of zal ze dan ook Dion het bed uit sturen?
pi_220358917
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 16:33 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Stuur haar een linkje, kan ze het lekker vanaf de bank doen
Helaas, ik ben geblokkeerd. Anders had ik in de vragenstickers gezet: Hoe vind je zelf dat de verhuizing is gegaan, schaam je je niet kapot dat je niks hebt gedaan?
pi_220358920
Hahahahaha die laatste story. :') Wat ze allemaal kan bestellen om te eten. Oh wat erg.
  maandag 16 maart 2026 @ 17:28:43 #84
3778 popje
pi_220358929
Als dat je leven is... yes ik kan spareribs eten, elke dag van de week een andere Thuisbezorgd
pi_220358930
Waarom moest ze destijds die bakfiets? Mede omdat ze dan in de toekomst haar kind kon vervoeren met vriendjes. Tegen de tijd dat haar kind naar school gaat is dat ding doorgeroest. Maar ach, dat ding is betaald door goedgelovige volgers dus boeit niet.
pi_220358945
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 15:54 schreef Lostit het volgende:
En weer Lot zonder zitverhoger in de auto.

Geen idee waarom ze nu een droogrek halen, want ze hebben toch een nieuwe droger? En Jim de oude droger?
Heeft ze hier gelezen over droogrek in de tuin. Oh nee, ze leest niet meer op fora _O-
pi_220358947
Iemand vraagt of er nog een tour komt. Sanneke haar antwoord: ‘als het af is, geef ONS ff.’
Ze heeft Dion verkeerd geschreven.
pi_220359005
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 17:30 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Heeft ze hier gelezen over droogrek in de tuin. Oh nee, ze leest niet meer op fora _O-
Die is voor Jim. Die ook hun aftandse droger heeft gekregen.
pi_220359007
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 17:16 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Told u so!!!
Was ook te voorspellen, maar ja, je blijft toch hoop houden dat ze eens van de bank af komt
pi_220359009
Deze influencer is echt grappig vind ik

Pieter Valley

Maar volgens mij influenced hij niet want nog geen reclame gezien :Y

[ Bericht 27% gewijzigd door proud_mami op 16-03-2026 19:13:15 ]
pi_220359013
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 17:39 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Was ook te voorspellen, maar ja, je blijft toch hoop houden dat ze eens van de bank af komt
Hoop is uitgestelde teleurstelling
pi_220359087
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 17:28 schreef popje het volgende:
Als dat je leven is... yes ik kan spareribs eten, elke dag van de week een andere Thuisbezorgd
En dan nog klagen dat er veel minder keus dan in Rotterdam 🤣🤣.
Ik bestel misschien 1 x per half jaar. Kan me niet voorstellen dat je zo blij wordt van het feit dat er zoveel opties zijn om eten te laten bezorgen.
pi_220359090
Wat is Sofie Nagelkerke stil vandaag. Geen temperatuurborden, cocktails of bloemetjesfoto's. Zal ze ziek zijn? Of aan het sjouwen met de zonnepanelen? Dan kunnen ze morgen weer naar huis en de kindjes woensdag weer naar school.
pi_220359208
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 17:50 schreef FluVo67 het volgende:
Wat is Sofie Nagelkerke stil vandaag. Geen temperatuurborden, cocktails of bloemetjesfoto's. Zal ze ziek zijn? Of aan het sjouwen met de zonnepanelen? Dan kunnen ze morgen weer naar huis en de kindjes woensdag weer naar school.
Ze was wel op het strand hè, dat UV-bord stond op de foto.
pi_220359213
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 17:28 schreef JaNeeDan het volgende:
Waarom moest ze destijds die bakfiets? Mede omdat ze dan in de toekomst haar kind kon vervoeren met vriendjes. Tegen de tijd dat haar kind naar school gaat is dat ding doorgeroest. Maar ach, dat ding is betaald door goedgelovige volgers dus boeit niet.
Zou iemand haar vertrouwen met hun kind? 😯
pi_220359299
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 17:28 schreef JaNeeDan het volgende:
En vergeet eventuele volgende kind(eren) niet. Laten we het niet hopen, maar volgens mij wil sanne er wel nog 1.
pi_220359426
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 18:04 schreef Lynnyl het volgende:

[..]

[..]
Ze was wel op het strand hè, dat UV-bord stond op de foto.
Maar dat is voor haar wel erg weinig voor een hele dag. Maak me bijna beetje zorgen om haar.
pi_220359527
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 18:16 schreef meesterinbreekster het volgende:

[..]
En vergeet eventuele volgende kind(eren) niet. Laten we het niet hopen, maar volgens mij wil sanne er wel nog 1.
Daar wil ik niet over nadenken. Dat kan mijn moederhart niet aan.
pi_220359531
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 18:04 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Zou iemand haar vertrouwen met hun kind? 😯
Ach, wat kan er in een huis gebeuren? Zo’n ouder hoeft in elk geval niet bang te zijn dat de kinderen naar buiten gaan.
pi_220359562
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 17:39 schreef proud_mami het volgende:
Deze influencer is echt grappig vind ik https://www.instagram.com/pietervalley

Maar volgens mij influenced hij niet want nog geen reclame gezien :Y
Ik zou even je link weghalen, ik zie je naam als ik de link aanklik.
pi_220359605
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 18:52 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ach, wat kan er in een huis gebeuren? Zo’n ouder hoeft in elk geval niet bang te zijn dat de kinderen naar buiten gaan.
Kinderen worden bij haar ook vast aan het werk gezet. Zodat ze nog langer kan bankhangen
pi_220359679
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 18:56 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik zou even je link weghalen, ik zie je naam als ik de link aanklik.
Thanx, wil jij hem dan ook uit je quote?
pi_220359724
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 19:13 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Thanx, wil jij hem dan ook uit je quote?
Ik had hem express zonder het laatste stukje. 😄 Geen zorgen!
pi_220359738
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 19:22 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik had hem express zonder het laatste stukje. 😄 Geen zorgen!
👍🏼🙏🏼
pi_220359772
En dan nu de vraag van de dag: heeft Sanneke gekookt op inductie,?
pi_220359792
Zei Sanneke nou dat ze Scones mee had genomen om te geven als eten als iemand straks bevallen is?
Heel lief bedoeld hoor, maar ik had toch liever een ovenschotel met groenten ofzo ipv scones..
pi_220359832
Kleine irritatie maar ik vind Maike dus zoveel spelfouten maken. Vooral voor iemand die standaard in herhaling valt over het feit dat ze journalistiek gestudeerd heeft.

Nu ook weer: ‘heimwee krijg na deze tijd’. Kan simpelweg de snelheid zijn maar vind het zo slordig.
pi_220359854
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 19:30 schreef Hope88 het volgende:
Zei Sanneke nou dat ze Scones mee had genomen om te geven als eten als iemand straks bevallen is?
Heel lief bedoeld hoor, maar ik had toch liever een ovenschotel met groenten ofzo ipv scones..
Ik snapte de logica ook niet zo. Scones als in ‘afbakscones’ waar je dan zelf nog dingen bij moet kopen/doen.

En een ovenschotel.. dan moet ze koken hè? Misschien zelfs dingen aanbraden of o? Op indúctie..

En bestond dat 20 jaar geleden eigenlijk al, toen haar moeder de pannenset kocht?
pi_220359861
Goed zo, Jet!
pi_220359924
Gisteren maakte ze in shownieuws echt gehakt van de Bellinga's. Ook dat niemand meer moet kijken en moet ontvolgen.
pi_220359964
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 19:44 schreef Overrozen14 het volgende:
Gisteren maakte ze in shownieuws echt gehakt van de Bellinga's. Ook dat niemand meer moet kijken en moet ontvolgen.
Dat is het hele probleem. Mensen blijven maar kijken om welke reden dan ook en dragen op die manier bij.

Er is ook zo'n kansloos Insta account waar men zegt te strijden voor deze kinderen. Maar ondertussen lijkt het meer op een forum waarin iedere vlog wordt besproken en bekritiseert. Het lijkt daar nog niet helemaal doorgedrongen te zijn dat ze daardoor bijdragen aan het uitbuiten van die kinderen.

Geen views, geen inkomsten.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220359984
De Doornbosjes doen ook een mooi staaltje White Saviourism daar in SA
pi_220360020
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 19:38 schreef Johanna38 het volgende:
Goed zo, Jet!
Jet is een toppertje!
pi_220360068
Haha Jim woont in hetzelfde studentenhuis als waar ik heb gewoond heeeeel lang geleden.
pi_220360114
quote:
Als ik hem was zou ik rennen
pi_220360150
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 19:56 schreef brilduiker1973 het volgende:
Haha Jim woont in hetzelfde studentenhuis als waar ik heb gewoond heeeeel lang geleden.
Wat toevallig. Je keek wel even vreemd op dan zeker
pi_220360169
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 19:38 schreef Johanna38 het volgende:
Goed zo, Jet!
Waar zouden Jet en Lot ook moeten delen? De kamers zijn al zo klein daar
pi_220360178
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 20:00 schreef Nooomi het volgende:

[..]
Als ik hem was zou ik rennen
Hoe zou zijn familie naar Sanneke en deze relatie kijken?
pi_220360248
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 20:04 schreef Earring het volgende:

[..]
Wat toevallig. Je keek wel even vreemd op dan zeker
Ja ik dacht huh dit komt mij bekend voor toen die meiden naar buiten liepen.

[ Bericht 0% gewijzigd door brilduiker1973 op 16-03-2026 20:12:58 (Typo) ]
pi_220360253
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 20:05 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Waar zouden Jet en Lot ook moeten delen? De kamers zijn al zo klein daar
precies , te klein.
pi_220360254
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 20:06 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Hoe zou zijn familie naar Sanneke en deze relatie kijken?
Ik hoop echt dat mijn zoon later niet met een type zoals Sanneke thuiskomt. Je kan niks sturen daarin, dat weet ik. Maar mijn hemel zeg, lijkt me geen fijn idee dat je als ouders moet toekijken hoe er misbruik wordt gemaakt van de goedheid van je zoon.
pi_220360267
AM en Jim hebben nog steeds niet in de gaten dat hij op zijn rug loopt met iets wat een beetje dommig overkomt. De marketing afdeling van Stanno heeft ook zijn ogen dicht gehad.
pi_220360396
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 20:13 schreef Maremare het volgende:

[..]
Ik hoop echt dat mijn zoon later niet met een type zoals Sanneke thuiskomt. Je kan niks sturen daarin, dat weet ik. Maar mijn hemel zeg, lijkt me geen fijn idee dat je als ouders moet toekijken hoe er misbruik wordt gemaakt van de goedheid van je zoon.
Dit dus. Als ouder wil je het beste voor je kind. Waarschijnlijk zal Dion het wel voor Sanneke opnemen. Maar het is triest. Hopelijk gaat hij het ooit inzien dat het ook anders kan. En helemaal mee eens met degene die zeiden, als het andersom was dan hadden we de vrouw moeten redden. In dit geval moet Dion gered worden.
Volgens mij is dit ook zijn eerste relatie, dacht ik. Dus vergelijkingsmateriaal heeft hij niet.

Wat betreft financien. Ik hoop voor hem dat hij voor zichzelf ook spaart.
pi_220360444
Die Sofie N toch.
Social media is echt werk.
Het zal allemaal wel, maar die scheve, halve foto's met daarbij teksten bomvol taalfouten, is dus het resultaat van je werk??
Het is toch om je dood te schamen?
Ben wel benieuwd of de knd vandaag weer gewoon op school waren (na ongetwijfeld een late vlucht gisteravond), of dat ze vandaag pas vliegen en dus nog een dag vrij nemen.
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220360460
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 20:25 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Dit dus. Als ouder wil je het beste voor je kind. Waarschijnlijk zal Dion het wel voor Sanneke opnemen. Maar het is triest. Hopelijk gaat hij het ooit inzien dat het ook anders kan. En helemaal mee eens met degene die zeiden, als het andersom was dan hadden we de vrouw moeten redden. In dit geval moet Dion gered worden.
Volgens mij is dit ook zijn eerste relatie, dacht ik. Dus vergelijkingsmateriaal heeft hij niet.

Wat betreft financien. Ik hoop voor hem dat hij voor zichzelf ook spaart.
En als je dan zijn account bekijkt en ziet hoe hij bezig was met zelfontwikkeling vraag je je af waar het mis is gegaan. Hij is er met open ogen ingestonken. Hoewel ik vind dat hij ook niet al te snugger overkomt. Maar dat kan ook zo lijken doordat hij uitgecheckt lijkt.
pi_220360476
Jan kan een stap terug doen omdat de oudste kinderen veel werken. Zelfs als ze nog op school/ opleiding zitten.
Ze gaan wel kort naar Amerika. Hopelijk niet te veel last van een jetlag.
pi_220360491
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 20:37 schreef Lalaland79 het volgende:
Jan kan een stap terug doen omdat de oudste kinderen veel werken. Zelfs als ze nog op school/ opleiding zitten.
Als kind van zo'n stel laat je je daar toch niet voor lenen? Echt mijn ouders konden het bekijken met hun gereis elke week en ons alleen alles uit laten zoeken. Geld en dure spullen maken niet echt iets goed, maar daar denken zij vast anders over.
pi_220360496
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 20:32 schreef Geertje_G het volgende:
Die Sofie N toch.
Het zal allemaal wel, maar die scheve, halve foto's met daarbij teksten bomvol taalfouten, is dus het resultaat van je werk??
Ben wel benieuwd of de knd vandaag weer gewoon op school waren (na ongetwijfeld een late vlucht gisteravond), of dat ze vandaag pas vliegen en dus nog een dag vrij nemen.
Ze zitten nog steeds in Spanje. Waarschijnlijk de hele week nog... En dan wordt er nav wat ze in hun vlog vertellen gereageerd dat niet iedereen het even goed heeft. Ze hadden een vrouwtje betrapt zien worden op winkeldiefstal. En dan ga je breed al je reizen uitmeten. Walgelijk arrogant mens. Ik gun hen dat ze ooit een toontje lager moet zingen.
pi_220360517
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 20:39 schreef papierentas het volgende:

[..]
Als kind van zo'n stel laat je je daar toch niet voor lenen? Echt mijn ouders konden het bekijken met hun gereis elke week en ons alleen alles uit laten zoeken. Geld en dure spullen maken niet echt iets goed, maar daar denken zij vast anders over.
De kinderen krijgen meer dan als ze ergens in loondienst zouden werken. Dus met geld en dure spullen laten ze zich uitbuiten. Te triest voor woorden.
pi_220360527
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 20:13 schreef Maremare het volgende:

[..]
Nou, dit! Ik zou ook niet op zo’n schoondochter als Sanneke, Debbie, Am of Dbm zitten te wachten
pi_220360531
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 20:34 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En als je dan zijn account bekijkt en ziet hoe hij bezig was met zelfontwikkeling vraag je je af waar het mis is gegaan. Hij is er met open ogen ingestonken. Hoewel ik vind dat hij ook niet al te snugger overkomt. Maar dat kan ook zo lijken doordat hij uitgecheckt lijkt.
Hij is op zijn minst een aanpakker en werkt wel keihard. Daar heeft hij dan een streepje voor op Sanneke.
Het is zonde, ik denk ook wel dat als je met Sanneke zit opgescheept, je ook zeker in haar negativiteit gezogen wordt.
pi_220360535
Het is niet alleen dat die knd in de zaken werken, maar ook nog eens voor de kleintjes zorgen als de ouders weer eens weg zijn. Maar ze krijgen wel veel duur merkspul dus ze zullen het wel best vinden? Erg veel moeite hoeven ze niet te doen in het leven.
pi_220360542
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 20:40 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
Ze zitten nog steeds in Spanje. Waarschijnlijk de hele week nog... En dan wordt er nav wat ze in hun vlog vertellen gereageerd dat niet iedereen het even goed heeft. Ze hadden een vrouwtje betrapt zien worden op winkeldiefstal. En dan ga je breed al je reizen uitmeten. Walgelijk arrogant mens. Ik gun hen dat ze ooit een toontje lager moet zingen.
Waar zie je dat ze er nog zijn? Dat bord dat ze vandaag plaatste kan ook een foto van gisteren zijn toch?
pi_220360546
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 20:37 schreef Lalaland79 het volgende:
Ze hebben geluk dat Eline zo’n harde werker is!
pi_220360559
Dat verhaal over Jet die altijd de deur open wilde doen als peuter heeft ze ook al eens precies zo verteld, maar dan over Lot. En volgens mij zit laatstgenoemde nog steeds in die drammerige fase 🫣
pi_220360560
Weet je wat ik echt niet begrijp. De mensen die altijd zo trots op Sanneke zijn en zo positief reageren op haar stories en insta post. Zien zij dan iets wat wij niet zien? 😂
Zouden zij dan wel een Sanneke in hun leven willen en aankunnen?

[ Bericht 1% gewijzigd door Jippiejappie op 16-03-2026 21:00:13 ]
pi_220360582
Sla je slag jongens, Judith heeft weer krokante kleren op vinted gezet
pi_220360584
Ik zie net die recap van de week van JvP en ik vind Koen er zo slecht uitzien op die foto’s. Of zijn die gewoon ongunstig genomen?
pi_220360592
Een tweedehands bikini van Judith 🤮 sorry maar dat is gewoon vies
pi_220360593
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 20:44 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Hij is op zijn minst een aanpakker en werkt wel keihard. Daar heeft hij dan een streepje voor op Sanneke.
Het is zonde, ik denk ook wel dat als je met Sanneke zit opgescheept, je ook zeker in haar negativiteit gezogen wordt.
Hij werkt zeker hard, daar zal ik niks van zeggen. Hij zal ook echt wel beseffen dat hij daarin geen keus heeft. Hij heeft Sanneke en dat dwingt hem om alles alleen te doen.
pi_220360604
Ik heb die vlog van NK eens bekeken, ik weet het heel slecht! Maar mijn oren klapperen ervan joh! Stan moet verplicht weer thuis komen wonen want op zichzelf gaat het niet goed. No shit Sherlock! Dat arme kind is gewoon gedwongen op zichzelf gaan wonen op 16 jarige leeftijd en ook nog eens helemaal alleen, zoek het maar uit.. Jan en Sofie lijken totaal geen besef te hebben dat zij deze problemen veroorzaakt hebben, of op z'n minst niks gedaan om hem te ondersteunen in het proces van op jezelf wonen. En dan woont ie zometeen in België, wat heeft ie daar aan als pa en ma constant van huis zijn? Ze doen alsof ze hem in de gaten willen houden maar ze zijn nooit thuis! Mag Eline hem het ondernemersschap gaan uitleggen tijdens de door haar gekookte maaltijd?
pi_220360622
Zou Junior trouwens wel iets van logopedie krijgen? Ik vind hem erg onduidelijk praten met behoorlijke slis..
pi_220360623
Dit heeft toch al eerder gespeeld? Of was dat met Noud?
Wat doen die jongens eigenlijk? Behalve in de zaak werken?
Hebben ze wel een diploma gehaald?
pi_220360634
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 20:47 schreef Jenn1806 het volgende:
Dat verhaal over Jet die altijd de deur open wilde doen als peuter heeft ze ook al eens precies zo verteld, maar dan over Lot. En volgens mij zit laatstgenoemde nog steeds in die drammerige fase 🫣
Precies wat ik dacht.
Lot doet dat nu en daar houdt iedereen wel rekening mee want anders zijn de rapen gaar
pi_220360637
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 20:52 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Hij werkt zeker hard, daar zal ik niks van zeggen. Hij zal ook echt wel beseffen dat hij daarin geen keus heeft. Hij heeft Sanneke en dat dwingt hem om alles alleen te doen.
Je hebt gelijk, ik zou ook (bewust) uitgecheckt zijn als ik met haar zou moeten leven
pi_220360645
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 20:54 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik heb die vlog van NK eens bekeken, ik weet het heel slecht! Maar mijn oren klapperen ervan joh! Stan moet verplicht weer thuis komen wonen want op zichzelf gaat het niet goed. No shit Sherlock! Dat arme kind is gewoon gedwongen op zichzelf gaan wonen op 16 jarige leeftijd en ook nog eens helemaal alleen, zoek het maar uit.. Jan en Sofie lijken totaal geen besef te hebben dat zij deze problemen veroorzaakt hebben, of op z'n minst niks gedaan om hem te ondersteunen in het proces van op jezelf wonen. En dan woont ie zometeen in België, wat heeft ie daar aan als pa en ma constant van huis zijn? Ze doen alsof ze hem in de gaten willen houden maar ze zijn nooit thuis! Mag Eline hem het ondernemersschap gaan uitleggen tijdens de door haar gekookte maaltijd?
En er is geen plaats in de herberg/villa voor iedereen, En dus slaapt Junior in het kantoor van Sofie op een matras/soort bed tegen een radiator en met een Ikea kast als afscheiding muurtje. En dan geef je bakken met geld uit aan reizen en dure merkkleding. En slapen je kinderen in een garage en in hokken en bezemkasten Het is niet te bevatten.
pi_220360662
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 20:56 schreef Geertje_G het volgende:
Dit heeft toch al eerder gespeeld? Of was dat met Noud?
Wat doen die jongens eigenlijk? Behalve in de zaak werken?
Hebben ze wel een diploma gehaald?
Hij is al eerder paar weken weer thuis geweest. En nu dus weer. Hij en Noud gaan nog naar de bakkersopleiding. Eline heeft die opleiding niet afgemaakt al beweren ze anders. Ze vinden school niet belangrijk...
pi_220360681
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 20:50 schreef Clavis het volgende:
Ik zie net die recap van de week van JvP en ik vind Koen er zo slecht uitzien op die foto’s. Of zijn die gewoon ongunstig genomen?
Hij zag er de laatste tijd juist veel beter uit. Maar hij is aan het verhuizen en er moesten spullen verdeeld worden bij MCW. Dat is vast vermoeiend.
pi_220360684
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 20:52 schreef Muisjeruisje het volgende:
Een tweedehands bikini van Judith 🤮 sorry maar dat is gewoon vies
Bikini's en ondergoed gedragen door anderen, ook al zijn die mensen erg schoon op zichzelf, nee bedankt. En dan een door Juud gedragen bikini, met haar blote foef en met wat we weten over haar hygiëne-standaard 🤢
pi_220360686
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 20:47 schreef Jippiejappie het volgende:
Weet je wat ik echt niet begrijp. De mensen die altijd zo trots op Sanneke zijn en zo positief reageren op haar stories en insta post. Zien zij dan iets wat wij niet zien? 😂
Zouden zij dan wel een Sanneke in hun leven willen en aankunnen?
Ik vraag mezelf dat ook altijd af. Of zijn zij ook dit soort types waardoor ze haar gedrag goedpraten?
pi_220360693
BonJoeri is op schrijfcursus geweesr bij Lotte denk ik. Of bij Blof. 😎

“ Er zit huil in me vast. Flinke tranen die branden achter m’n ogen. Ze willen er wel uit, maar ik kan het niet. Ik wil wel, maar waarom ook alweer precies. Wat is dit gevoel. Waarom voel ik me zo zwaar. Ik kan niet meer helder uit m’n ogen kijken. M’n blik is blur. Op de wereld. Op mezelf. Op de liefde. Voor de ander. Voor mezelf. Oef. Laat me huilen. En schoon m’n hoofd. m’n buik en m’n hart. Ik wil wel, maar het lukt niet.”
pi_220360715
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 21:04 schreef Johanna38 het volgende:

“ Er zit huil in me vast. Flinke tranen die branden achter m’n ogen. Ze willen er wel uit, maar ik kan het niet. Ik wil wel, maar waarom ook alweer precies. Wat is dit gevoel. Waarom voel ik me zo zwaar. Ik kan niet meer helder uit m’n ogen kijken. M’n blik is blur. Op de wereld. Op mezelf. Op de liefde. Voor de ander. Voor mezelf. Oef. Laat me huilen. En schoon m’n hoofd. m’n buik en m’n hart. Ik wil wel, maar het lukt niet.”
Hoe krijgt ie het geschreven 🤣
pi_220360717
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 21:02 schreef Maremare het volgende:

[..]
Bikini's en ondergoed gedragen door anderen, ook al zijn die mensen erg schoon op zichzelf, nee bedankt. En dan een door Juud gedragen bikini, met haar blote foef en met wat we weten over haar hygiëne-standaard 🤢
En zijn mensen die daar op opgewonden van raken. Dus wie weet wat het oplevert🤢🤢
pi_220360720
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 21:00 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
Hij is al eerder paar weken weer thuis geweest. En nu dus weer. Hij en Noud gaan nog naar de bakkersopleiding. Eline heeft die opleiding niet afgemaakt al beweren ze anders. Ze vinden school niet belangrijk...
Merel (heet ze geloof ik) moet straks ook ergens wonen toch als ze terug is uit Amerika. Zij zal wel in dat appartement gaan dan ga ik nu vanuit, er zal ergens plek gemaakt moeten worden. En maar pronken met de dure spulletjes en reizen naar de buitenwereld. Kijk ons eens met al onze lieve vrienden en huizen ,appartement in Dubai etc.. Zorg eerst eens voor de basis thuis, voor je kinderen, dit is gewoon pure armoe.
pi_220360724
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 21:00 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
Dus Eline heeft geen startkwalificatie? Nou ja, er is geld zat blijkbaar dus geen zaken waar ze zich druk om hoeven te maken.
pi_220360730
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 21:07 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Dus Eline heeft geen startkwalificatie? Nou ja, er is geld zat blijkbaar dus geen zaken waar ze zich druk om hoeven te maken.
Hun standaard antwoord is: je kan altijd nog bakker worden
pi_220360740
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 21:07 schreef papierentas het volgende:

[..]
Merel (heet ze geloof ik) moet straks ook ergens wonen toch als ze terug is uit Amerika. Zij zal wel in dat appartement gaan dan ga ik nu vanuit, er zal ergens plek gemaakt moeten worden. En maar pronken met de dure spulletjes en reizen naar de buitenwereld. Kijk ons eens met al onze lieve vrienden en huizen ,apparement in Dubai etc.. Zorg eerst eens voor de basis thuis, voor je kinderen, dit is gewoon pure armoe.
Ik dacht ergens dat Merel in Amerika zou blijven ze had of heeft al een tijd verkering. En na 4 jaar kan het okk zo zijn dat ze zelf niet meer terug wil naar NL
pi_220360781
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 20:58 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
En er is geen plaats in de herberg/villa voor iedereen, En dus slaapt Junior in het kantoor van Sofie op een matras/soort bed tegen een radiator en met een Ikea kast als afscheiding muurtje. En dan geef je bakken met geld uit aan reizen en dure merkkleding. En slapen je kinderen in een garage en in hokken en bezemkasten Het is niet te bevatten.
En Madelief heeft een kamer zonder raam
pi_220360793
quote:

[..]
🤢
pi_220360794
quote:
17s.gif Op maandag 16 maart 2026 21:02 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Hij zag er de laatste tijd juist veel beter uit. Maar hij is aan het verhuizen en er moesten spullen verdeeld worden bij MCW. Dat is vast vermoeiend.
Ik vind hem er vooral uitzien alsof er een last van hem afgevallen is. Stuk aantrekkelijker ook.
pi_220360798
quote:

Daar droog je toch van op, van een vent die zo praat 🫣
pi_220360805
quote:

[..]
Ik ben in alles ontzettend schoon en geef regelmatig kleding weg.
Onderkleding, sokken en zwemkleding gaat hier echt de kliko in, hoe nieuw het ook is.
pi_220360835
Soort van halve influencer. Wie volgt toevallig ook Romy Seep?

Ik vind het ook heel erg heftig dat zij haar gehandicapte zoon altijd zo kwetsbaar op het internet zet. En nu dat haar andere zoon bij haar komt huilen en dan een foto van jezelf erbij maken... ik weet niet maar ik snap niet waarom mensen het nodig vinden om bij dit soort momenten te denken: Ik pak mijn camera erbij zodat al mijn volgers dit zien.
pi_220360843
quote:

Gewoon laten gaan Joer! Het mag er allemaal zijn zou Lotte zeggen. Maar omdat zij even aan het skiën is zeg ik het. Doe maar, huil maar. En dan weer normaal doen.
pi_220360844
quote:

Dit vind ik echt cringe.

Er zit huil in me vast? :')
pi_220360873
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 21:19 schreef Beertjeteddy het volgende:

Ik vind het ook heel erg heftig dat zij haar gehandicapte zoon altijd zo kwetsbaar op het internet zet. En nu dat haar andere zoon bij haar komt huilen en dan een foto van jezelf erbij maken... ik weet niet maar ik snap niet waarom mensen het nodig vinden om bij dit soort momenten te denken: Ik pak mijn camera erbij zodat al mijn volgers dit zien.
Aantal jaren terug volgde ik haar een tijd. Aandachtsorgel, tegen alles en iedereen aanschoppen en vooral heel zielig zijn en hun meervoudig gehandicapte zoon inzetten.

Ik heb net gekeken maar die foto zie ik niet (meer).
pi_220360878
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 21:20 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Dit vind ik echt cringe.

Snij een verse ui. Komen ook de tranen van los.🙃 En doorrrrr.
pi_220360911
quote:

Ja zag ik weleens voorbij komen, denk Twitter? Vreselijk hoe zij etaleert.
pi_220360916
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 21:07 schreef papierentas het volgende:

[..]
Merel (heet ze geloof ik) moet straks ook ergens wonen toch als ze terug is uit Amerika. Zij zal wel in dat appartement gaan dan ga ik nu vanuit, er zal ergens plek gemaakt moeten worden. En maar pronken met de dure spulletjes en reizen naar de buitenwereld. Kijk ons eens met al onze lieve vrienden en huizen ,appartement in Dubai etc.. Zorg eerst eens voor de basis thuis, voor je kinderen, dit is gewoon pure armoe.
Merel komt deze zomer terug en heeft al een appartement boven de zaak in Oudenbosch.
pi_220360928
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 20:32 schreef Geertje_G het volgende:
Die Sofie N toch.
Ik snap weinig van het zonnepanelen verhaal.
En ook het "Jan wil ieder jaar 1.5 week samen weggaan". Dat doen ze al tijden toch? En zelfs veel meer dan 1.5 week. En opa en oma maar opdraven voor de tig kinderen die er persé moesten komen.
Zo vaak weg kun je toch gewoon niet maken met zoveel niet-volwassen kinderen?

Zo vind ik het ook erg vreemd dat de Jelies weer naar de Dominicaanse Republiek vliegen met de oudste twee dochters (en Janneke zelfs met een gebroken enkel). En al die andere kinderen worden gewoon ergens ondergebracht? En dat voor de illegale pillenhandel.
:N
pi_220360939
De Nagelkerkjes: ze gaan dus niet met alle kinderen naar de VS, er blijven er twee achter die waarschijnlijk aan het werk moeten blijven. Benieuwd wie niet mee mogen. En als social media zorgt voor je inkomen, maak dan fatsoenlijke content. Geen temperatuurborden, altijd dezelfde oranje teringkoffie, of dat geklef met Jan.

Ik had het Merel gegund dat ze lekker in de VS was gebleven of richting haar Canadese vriend (heeft ze die nog?) was gegaan ipv weer mee te moeten draaien bij de Nagelkerkjes. Zij gaat toch de taken van Sofie overnemen? Dan hoeft die helemaal niets meer te doen. En zal ze nog meer aan Jan gaan hangen. Positief: misschien is het Nederlands van Merel beter dan van Pabo-Soof.
pi_220360957
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 21:09 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ik dacht ergens dat Merel in Amerika zou blijven ze had of heeft al een tijd verkering. En na 4 jaar kan het okk zo zijn dat ze zelf niet meer terug wil naar NL
Rond kerst was ze met haar moeder aan het meelopen, om te kijken of ze werk van moeders over kan nemen als ze in mei klaar is. Ook schreven ze daar weer een dag later, dat ze de marketing gaat doen, een deel van moeder haar werk gaat overnemen en misschien een eigen ijssalon wil runnen. Kan natuurlijk ook allemaal in Amerika.
pi_220360960
Merel lijkt me wel de slimste van allemaal..
pi_220360967
quote:

[..]
Dit vind ik echt cringe.

Zou er niet gewoon een scheet dwars zitten?
pi_220360980
AM: ze is verbaasd over de lege studentenkoelkast bij Jim. Hoe dan? Hij schuift elke dag bij haar aan. Dan zou het toch vreemd zijn als zijn koelkast vol zou liggen. En ik hoop maar dat Jet volhoudt en ze geen kamer met Lot hoeft te delen als de grote zus uit huis gaat en AM het in haar bol krijgt om te gaan schuiven.
pi_220360996
quote:

Dit klinkt meer alsof hij ook geen zin meer heeft in z’n relatie, of lees ik dit verkeerd?

Ik ben helemaal geen machomannen-fan, maar dit vind ik echt verschrikkelijk.
Overigens ook bij vrouwen :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220361012
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 20:54 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik heb ook even gekeken want dacht: dat kan geen recente vlog zijn want dit speelde een tijd geleden.
Maar nu weer dus. Wat erg zeg! Want hoe denken zij controle te houden als ze er zelf nooit zijn? En die pubers zonder rijbewijs in België dumpen?
En Junior moet zijn slaapkamer uit en in plaats daarvan in een hoekje, tegen de verwarming aan, op Sofie´s "kantoor" slapen.

Wat erg zeg! Drie kinderen in een hok zonder raam of frisse lucht.
Junior met een lampje op batterijen, Noud met een verwarmlamp ipv echte verwarming.
Maar he, Sofie heeft haar villa met warm bad.
pi_220361013
Wat ligt die vloer bij Jim er raar in. Enorme spleten tussen de planken.
pi_220361025
Iets anders jullie opeens ook zoveel reclames/advertenties tussen door op insta bij verhalen
pi_220361029
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 21:39 schreef Lynnyl het volgende:
AM: ze is verbaasd over de lege studentenkoelkast bij Jim. Hoe dan? Hij schuift elke dag bij haar aan. Dan zou het toch vreemd zijn als zijn koelkast vol zou liggen. En ik hoop maar dat Jet volhoudt en ze geen kamer met Lot hoeft te delen als de grote zus uit huis gaat en AM het in haar bol krijgt om te gaan schuiven.
Als Juul het huis uit gaat, zouden Saar en Suus dan een eigen kamer krijgen?
pi_220361041
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 21:24 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Aantal jaren terug volgde ik haar een tijd. Aandachtsorgel, tegen alles en iedereen aanschoppen en vooral heel zielig zijn en hun meervoudig gehandicapte zoon inzetten.

Ik heb net gekeken maar die foto zie ik niet (meer).
Ze is precies nog zo. Laatste foto die ze heeft gepost in haar stories.
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 21:29 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Ja zag ik weleens voorbij komen, denk Twitter? Vreselijk hoe zij etaleert.
Twitter heb ik haar nooit gevolgd, maar het verbaast me niks als ze daar ook zit.
pi_220361050
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 21:32 schreef Lynnyl het volgende:
De Nagelkerkjes: ze gaan dus niet met alle kinderen naar de VS, er blijven er twee achter die waarschijnlijk aan het werk moeten blijven. Benieuwd wie niet mee mogen. En als social media zorgt voor je inkomen, maak dan fatsoenlijke content. Geen temperatuurborden, altijd dezelfde oranje teringkoffie, of dat geklef met Jan.

Ik had het Merel gegund dat ze lekker in de VS was gebleven of richting haar Canadese vriend (heeft ze die nog?) was gegaan ipv weer mee te moeten draaien bij de Nagelkerkjes. Zij gaat toch de taken van Sofie overnemen? Dan hoeft die helemaal niets meer te doen. En zal ze nog meer aan Jan gaan hangen. Positief: misschien is het Nederlands van Merel beter dan van Pabo-Soof.
Noud en Eline gaan niet mee.
pi_220361054
quote:

[..]
Dit vind ik echt cringe.

"Mijn blik is blur"

Het is in ieder geval niet geschreven door ChatGPT, dat is dan wel weer een puntje voor onze Joer.
pi_220361058
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 21:49 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dat mag ik hopen.
pi_220361103
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 21:50 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ze is precies nog zo. Laatste foto die ze heeft gepost in haar stories.
[..]
Twitter heb ik haar nooit gevolgd, maar het verbaast me niks als ze daar ook zit.
Nu wel gezien. Ik keek op insta bij haar posts. Ik wil haar stories niet aanklikken op insta, dus even anoniem gekeken. Ja, dit is hoe ze altijd al was. Over de rug van haar kind. En ook zij deed altijd maar zielig over geld, kosten etc.
pi_220361146
MCW

Nog meer mensen die het opvalt dat de godfather niet meer genoemd (of gezien) wordt?

(Alleen laatst heel even aan de overkant van het voetbalveld bij de kinderen).
  maandag 16 maart 2026 @ 22:13:34 #187
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220361165
quote:

Ik vind die vent zo'n droeftoeter, hij kijkt altijd alsof ie moet poepen. Sneuneus!
pi_220361166
Haai,

Even uit meeleesstand.

Ik durf niet op de linkjes van Sanneke te klikken, maar wie weet dit: zijn het random samenwerkingen? Of is het allemaal op bol te vinden?
Hoe werkt zo iets?

Wat bij AM wel duidelijk is in haar reclame waar je op uitkomt via de link is dat bij Sanneke onduidelijk en zo random.

Zou ze al een samenwerking hebben met thuisbezorgd?
Thnx voor deze titel 😅 *ik zeg hem met het reclame stemmetje in m’n hoofd als ik m lees*
pi_220361172
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 22:11 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MCW

Nog meer mensen die het opvalt dat de godfather niet meer genoemd (of gezien) wordt?

(Alleen laatst heel even aan de overkant van het voetbalveld bij de kinderen).
Tijdens voetbal waren de kleintjes bij papa en mama❤
pi_220361197
Mies doet net of die periode dat ze veel in t clubhuis was jaren geleden is . Maar voor mijn gevoel is t een paar mnd geleden? Ach, alles bij die meid gaat snel.
pi_220361204
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 22:03 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Nu wel gezien. Ik keek op insta bij haar posts. Ik wil haar stories niet aanklikken op insta, dus even anoniem gekeken. Ja, dit is hoe ze altijd al was. Over de rug van haar kind. En ook zij deed altijd maar zielig over geld, kosten etc.
Klopt. Vreselijk mens. Ze kwam weer eens voorbij.
pi_220361248
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 20:45 schreef Geertje_G het volgende:
Het is niet alleen dat die knd in de zaken werken, maar ook nog eens voor de kleintjes zorgen als de ouders weer eens weg zijn. Maar ze krijgen wel veel duur merkspul dus ze zullen het wel best vinden? Erg veel moeite hoeven ze niet te doen in het leven.
Ik vind het juist sneu voor ze. Omdat er geld is hoeven ze niet veel moeite te doen in het leven? Je kan zeggen wat je wil, maar bij Eline werkt hartstikke hard, kookt vaak, past op de kleintjes. Ik vind niet dat hun kinderen weinig moeite hoeven te doen, sterker nog ik vind dat ze verwaarloosd worden en dat maakt merkkleding, auto's en rijbewijzen niet goed.
pi_220361267
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 21:41 schreef LeSage het volgende:

[..]
Dit klinkt meer alsof hij ook geen zin meer heeft in z’n relatie, of lees ik dit verkeerd?

Ik ben helemaal geen machomannen-fan, maar dit vind ik echt verschrikkelijk.
Overigens ook bij vrouwen :')
Tsja je kan er vanalles in lezen, tis net een horoscoop.
pi_220361313
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 22:27 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Ik vind het juist sneu voor ze. Omdat er geld is hoeven ze niet veel moeite te doen in het leven? Je kan zeggen wat je wil, maar bij Eline werkt hartstikke hard, kookt vaak, past op de kleintjes. Ik vind niet dat hun kinderen weinig moeite hoeven te doen, sterker nog ik vind dat ze verwaarloosd worden en dat maakt merkkleding, auto's en rijbewijzen niet goed.
Ze hoeven zich niet druk te maken om werkgelegenheid, woonruimte, geld. Of ze hard werken kan ik niet beoordelen. Ze werken. Maar om het feit dat ze bv geen startkwalificatie hebben hoeven ze zich niet druk te maken. Nogal een luxe uitgangspositie in mijn ogen.
En ja, ik vind dit ook verwaarlozing.
pi_220361353
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 22:13 schreef Druivensapje het volgende:
Haai,

Even uit meeleesstand.

Ik durf niet op de linkjes van Sanneke te klikken, maar wie weet dit: zijn het random samenwerkingen? Of is het allemaal op bol te vinden?
Hoe werkt zo iets?

Wat bij AM wel duidelijk is in haar reclame waar je op uitkomt via de link is dat bij Sanneke onduidelijk en zo random.

Zou ze al een samenwerking hebben met thuisbezorgd?
Thnx voor deze titel 😅 *ik zeg hem met het reclame stemmetje in m’n hoofd als ik m lees*
Je kunt je als (wannabe) fluflu aanmelden bij de HEMA en Bol (onder andere) om linkjes te kunnen plaatsen waarbij je een paar cent krijgt als mensen daar op klikken.

En nu gewoon meeschrijven hè? 🤗
pi_220361363
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 21:49 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zouden ze dat willen denk je? Ze doen zoveel samen, volgens mij vinden ze het wel gezellig om een kamer te delen?
pi_220361456
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 22:27 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Ik zeg niet dat Eline lui is. Maar ze gaat geregeld met vakantie en de hort op voor een paar dagen. En om klussen voor een agency te doen. Dat zou ze in loondienst met een x aantal vakantiedagen wel laten. Ik vraag me af of zij wel haar toekomst in de bakkerij ziet. Ik denk eerder dat ze het ook wil gaan verdienen met TikTok en andere social media. Wat ik van haar op TikTok vind zal ik maar niet zeggen. Maar zou niet blij zijn als het mijn dochter was.
pi_220361536
quote:

[..]
:)
pi_220361542
quote:

[..]
Die dingen staan er al jaren op. Ze wast niet veel, maar heeft het toch voor elkaar gekregen om ze te verwassen. 😂
pi_220361546
quote:

Haha wat een idioot! Zou hij dronken geweest zijn toen hij deze onzin uitbraakte?
pi_220361555
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 22:49 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Zouden ze dat willen denk je? Ze doen zoveel samen, volgens mij vinden ze het wel gezellig om een kamer te delen?
Het kon toen Sam uit huis ging maar toen wilden ze niet. Daarom heeft J. nu een eigen kamertje (die sliep voorheen bij de tweeling op de kamer).

Ik hoop echt dat Annemarie niet door gaat drammen en dat ze J. haar eigen kamertje laat houden.
pi_220361562
Annemarie drijft toch haar zin door. Maar waarom zou Jet bij Lot moeten?
Wil ze een directiekamer maken op zolder?
pi_220361572
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 23:45 schreef Snaky het volgende:
Annemarie drijft toch haar zin door. Maar waarom zou Jet bij Lot moeten?
Wil ze een directiekamer maken op zolder?
Maar al zou ze dat willen, van L.'s kamer een werkkamer maken. Dan nog hoeft J. niet met L. op de kamer als Julia het huis uitgaat en de tweeling samen wil blijven. Ik heb ergens de indruk dat ze J. en L. weer dwangmatig samen wil voegen, net zoals ze van al haar kinderen setjes maakt. Tegen wil en dank.

(En nu moet ik naar bed, want ik moet tig schrijffouten wijzigen, zo moe ben ik 😜)
pi_220361576
Johan Jelies overtreft zich weer in de uitzending van vanavond.
Aida wordt 18 en wordt door va gedwongen om wijn te drinken. Zogenaamd om onder begeleiding van hem voor het eerst te drinken. Vervolgens noemt Aida alle sterke dranken op die ze wel gaat drinken. Ongetwijfeld heeft ze al het nodige op. Va is zelf ook op zijn 15e gaan drinken onder begeleiding van zijn va.
Vervolgens geeft va rijles aan Aida waarbij hij verkondigt dat een rijbewijs veel belangrijker is dan een diploma.
Ondertussen stimuleert moe de dochters van 18 en 19 om op korte termijn zwanger te raken.
pi_220361611
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 23:32 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Die dingen staan er al jaren op. Ze wast niet veel, maar heeft het toch voor elkaar gekregen om ze te verwassen. 😂
Hoe dan 😂
pi_220361638
De Jelies openen een kibbelingzaak zegt Janneke in een interview in de Libelle.
Voor de oudste meiden.
Ze noemt zichzelf een ondernemer en gezondheidscoach.
Past goed bij elkaar die kibbelingzaak en gezondheidscoach. Maar dat zien zij waarschijnlijk helemaal niet.
  dinsdag 17 maart 2026 @ 06:09:57 #207
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_220361894
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 19:30 schreef Hope88 het volgende:
Dat meen je? Zij was destijds toch boos dat de kraamvisite geen maaltijden had meegenomen? |:)
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_220361942
Tim Wolf met een Louis Vuitton sjaal. Die man verliest steeds meer zn eigen identiteit. Straks gaan we ook de enkelbroekjes en instappertjes bij hem zien.
pi_220361965
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 22:17 schreef Hyacinth het volgende:
Mies doet net of die periode dat ze veel in t clubhuis was jaren geleden is . Maar voor mijn gevoel is t een paar mnd geleden? Ach, alles bij die meid gaat snel.
En voor mijn gevoel was Tim daar al bij maar werd hij nog buiten beeld gehouden.
pi_220361979
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 06:39 schreef QuintyQ het volgende:
Tim Wolf met een Louis Vuitton sjaal. Die man verliest steeds meer zn eigen identiteit. Straks gaan we ook de enkelbroekjes en instappertjes bij hem zien.
Ik heb juist het idee dat MCW aan de LV sjaal is gegaan door hem. Net als die vreselijke Dior sneakers en Balenciaga sweaters. Een ANWB stel kan er nog wat van leren.
  Moderator / Colorchick dinsdag 17 maart 2026 @ 07:00:14 #211
382129 crew  Donna
pi_220361996
Nou goedemorgen allemaal.
Er is geveegd. :)
pi_220362007
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 23:34 schreef Snaky het volgende:

[..]
Haha wat een idioot! Zou hij dronken geweest zijn toen hij deze onzin uitbraakte?
Was dat maar zo ;(
pi_220362012
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 07:00 schreef Donna het volgende:
Nou goedemorgen allemaal.
Er is geveegd. :)

Uiteraard.

Maar niet goed, dan mag je bij pagina 6 ook wel even vegen is het niet dat was juist waar ik op reageerde en dat laat je staan.
  Moderator / Colorchick dinsdag 17 maart 2026 @ 07:16:00 #214
382129 crew  Donna
pi_220362022
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 07:09 schreef Seriously123 het volgende:

[..]
Uiteraard.

Maar niet goed, dan mag je bij pagina 6 ook wel even vegen is het niet dat was juist waar ik op reageerde en dat laat je staan.
Ik ben begonnen bij de reports en ben niet verder terug gegaan. Ik zal eens even kijken.
Vroeg me al af waar de reacties vandaan kwamen, maar kon het zo 123 niet vinden.

Algemeen; als het lange haar van de Geertsen meiden hier niet besproken wordt, geldt dat ook voor de haardracht van jongetjes. Het uiterlijk van de kinderen is echt off limits. Zet ook a.u.b. een TR als het daar over gaat.
En een discussie over moeders die haar kinderen scheert mag ergens anders..

[ Bericht 11% gewijzigd door Donna op 17-03-2026 07:24:43 ]
pi_220362034
quote:

Als je GrOte Liefde even op vakantie is... die mensen zitten zo aan elkaar vast geplakt dat ze hun eigen emoties niet meer kunnen reguleren blijkbaar.
pi_220362084
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 07:22 schreef meesterinbreekster het volgende:

[..]
Als je GrOte Liefde even op vakantie is... die mensen zitten zo aan elkaar vast geplakt dat ze hun eigen emoties niet meer kunnen reguleren blijkbaar.
Emotieregulatie lijkt bij veel fluflu’s een probleem te zijn. De meesten hebben vooral een talent ontwikkeld om overal in te blijven hangen en alles tot in den treure te herkauwen en te delen met volslagen vreemden.
En als hun eigen emoties even wat rustiger zijn gooien ze vrolijk die van hun kinderen online. Want ook die mogen er natuurlijk zijn. Klopt helemaal, maar bovenal hebben kinderen de bescherming nodig en zouden hun emoties veilig moeten zijn bij hun ouders. Maar helaas voor de kinderen van fluflu’s: er wordt gescoord over jullie ruggen. De oh’s, ah’s en ❤ moeten hoe dan ook komen.
pi_220362256
Schoot even hardop in de lach bij hvk...
Soms zie ik bedrijven spullen naar bepaalde flu's toesturen en denk dan echt... heeft echt niemand eerst gekeken wie of wat deze persoon is??
"Educatief speelgoed voor jonge kinderen , motorische ontwikkeling en schermvrij spelen"
🤣😂🤣👍 ja daarvoor... voor dit soort content moet je echt bij hvk zijn!! 5 jonge kinderen die met 6-0 achterstand staan in hun ontwikkeling omdat moeder filmpjes moet maken... kinderen die zelfs met tablet eten..
Dit speelgoed word binnen een week uit elkaar getrokken (want alleen de broertjes hebben het dus het moet stuk van de terror twins)
Echt weer een perfect voorbeeld van anti reclame
pi_220362272
Uitdragerij.... dat woord kan AM nooit zelf bedacht hebben. Valt ze wederom door de AI-mand.

En die dwingende optie om L bij J op haar kamer te laten slapen, kan idd goed voortkomen uit haar dwangmatige setjes-idee. Of omdat de drammende kleuter dat wil. Kan ook.
Iig hoop ik ook voor J. dat ze haar eigen kamertje mag blijven behouden. Ze heeft 'em net een jaar.
pi_220362273
quote:

En als je er wat van vindt, dan vindt ze dat je jaloers bent :? Zij heeft echt een heel rare gedachtekronkel. Maar ik vind beide jongens enorm kwetsbaar, het tweelingbroertje ook (want hoe heftig is dat, dat jij het gezonde kind bent) en ik zou het beide jongens gunnen als dat gewoon achter gesloten deuren bleef.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220362277
Sofie Nagelkerke wil nog maar eens even laten zien hoe goed ze het hebben met al hun reizen. Misschien moet ze zich afvragen waarom ze met villa in Essen en huis in Spanje nog steeds de behoefte voelt altijd op pad te zijn. Wat is het een rare compleet buiten de realiteit levende vrouw.
En ze zijn nu zo flexibel maar moeten nu wel weg terwijl de kinderen op school horen te zitten. Want een week studiedagen trapt natuurlijk niemand in.
pi_220362280
quote:

[..]
Dit vind ik echt cringe.

Dat is een zin die ik voor een peuter reuze koddig en knap zou vinden. Voor een volwassenen, not so much :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220362386
Sanneke kan niet wachten om het huis leuk aan te kleden voor Pasen 🤔😂 daarvoor moet je van de bank...
Ze bedoeld "kan niet wachten tot dion alles opgeruimd heeft. Zodat ik paasmeuk kan bestellen en hem kan vertellen waar hij wat neer moet zetten"
pi_220362423
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 08:18 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Soms zie ik bedrijven spullen naar bepaalde flu's toesturen en denk dan echt... heeft echt niemand eerst gekeken wie of wat deze persoon is??
"Educatief speelgoed voor jonge kinderen , motorische ontwikkeling en schermvrij spelen"
🤣😂🤣👍 ja daarvoor... voor dit soort content moet je echt bij hvk zijn!! 5 jonge kinderen die met 6-0 achterstand staan in hun ontwikkeling omdat moeder filmpjes moet maken... kinderen die zelfs met tablet eten..
Dit speelgoed word binnen een week uit elkaar getrokken (want alleen de broertjes hebben het dus het moet stuk van de terror twins)
Nou dat. Ik vraag me ook af hoe lang ze dat leuk blijven vinden. Het is iets voor L en Z hun leeftijden? Maar zo veel zooi daar dat het al snel ergens (inderdaad kapotgemaakt) beland. Zie moeders er niet voor aan dat ze samen met de 2 jongsten op de bank een boekje leest en
dingen benoemd/uitlegt.
pi_220362451
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 08:48 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Nou dat. Ik vraag me ook af hoe lang ze dat leuk blijven vinden. Het is iets voor L en Z hun leeftijden? Maar zo veel zooi daar dat het al snel ergens (inderdaad kapotgemaakt) beland. Zie moeders er niet voor aan dat ze samen met de 2 jongsten op de bank een boekje leest en
dingen benoemd/uitlegt.
Echt ja, zulke busy books zijn leuk, als je interactie hebt met je kind. Dan leren ze er namelijk wat van. Zie ik bij HVK toch echt niet gebeuren. Misschien kan ze het meenemen naar de bieb…
pi_220362456
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 08:45 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke kan niet wachten om het huis leuk aan te kleden voor Pasen 🤔😂 daarvoor moet je van de bank...
Ze bedoeld "kan niet wachten tot dion alles opgeruimd heeft. Zodat ik paasmeuk kan bestellen en hem kan vertellen waar hij wat neer moet zetten"
Eerste wat ik dacht, ga eerst opruimen! Ga je de paastakken op dozen zetten?

Echt haar prioriteiten liggen echt verkeerd..
pi_220362668
Die update van Pascal.. eerst dacht ik, ik heb dit al gelezen want er staat precies hetzelfde als in de vorige update, infuus gehad etc.
Maar ze eindigt met dat ze als doel heeft om binnenkort mee te doen met ee hardloopwedstrijd? Een halve marathon?? Ik snap hier helemaal niks van en in de comments mag je alleen maar jubelend reageren.
pi_220362688
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 08:18 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Nou inderdaad maar ook zij heeft veel volgers die het allemaal voor zoete koek slakken aan de comments te zien
pi_220362696
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 06:53 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik heb juist het idee dat MCW aan de LV sjaal is gegaan door hem. Net als die vreselijke Dior sneakers en Balenciaga sweaters. Een ANWB stel kan er nog wat van leren.
Ordinair stel.
pi_220362757
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 09:11 schreef Missinglink24 het volgende:
Die update van Pascal.. eerst dacht ik, ik heb dit al gelezen want er staat precies hetzelfde als in de vorige update, infuus gehad etc.
Maar ze eindigt met dat ze als doel heeft om binnenkort mee te doen met ee hardloopwedstrijd? Een halve marathon?? Ik snap hier helemaal niks van en in de comments mag je alleen maar jubelend reageren.
Die hardloopwedstrijd is haar doel.

Ze wilt daar niet binnenkort aan meedoen, dat houdt ze voor ogen om daarnaar toe te werken.
pi_220362760
Wat verstaat Sanneke allemaal onder jehuis aankleden voor Pasen? Dat us toch een paartjes in een vaas met hangertjes en een schaal met chocolade eitjes? Of mis ik iets?
  dinsdag 17 maart 2026 @ 09:28:58 #231
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_220362869
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 08:26 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Dat is een zin die ik voor een peuter reuze koddig en knap zou vinden. Voor een volwassenen, not so much :+
Mooie reactie ook van iemand: Afhankelijk van wat je precies wilt zeggen, zijn dit betere opties:
"Ik heb een brok in mijn keel." (Als je het gevoel hebt dat je moet huilen, maar het er niet uitkomt).
"Mijn tranen zitten hoog." (Als je heel emotioneel bent en bijna moet huilen).
"De huil zit vast." (Iets minder gebruikelijk, maar grammaticaal beter).

Nee, Bon Joeri zijn blik is blur, snap dat dan!

Zum kotsen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_220362897
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 09:14 schreef QuintyQ het volgende:

[..]
Ordinair stel.
Wat is er precies ordinair aan design kleding?
pi_220362912
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 22:49 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Je kunt je kont niet keren op hun slaapkamer. Ik gun ze dus meer ruimte (en privacy). Twee slaapkamers of een kamer met bedden en de andere kamer met bureau´s.
pi_220362941
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 00:49 schreef Latteanais het volgende:
De Jelies openen een kibbelingzaak zegt Janneke in een interview in de Libelle.
Voor de oudste meiden.
Ze noemt zichzelf een ondernemer en gezondheidscoach.
Past goed bij elkaar die kibbelingzaak en gezondheidscoach. Maar dat zien zij waarschijnlijk helemaal niet.
Voor de oudste meiden die slecht Spaans spreken? Vrij bijzonder.
Zouden ze weten dat je daarvoor een vergunning en certificaten/diploma´s nodig hebt?
pi_220363210
DBM haar nieuwe post, eigenlijk zijn zij en Sanneke nog gewoon meisjes in hun hoofd ipv volwassen vrouwen
pi_220363219
Jeetje... dbm krijgt niet genoeg complimenten dus geeft ze zichzelf maar flink wat veren in den a-hol
Jammer dat zelf inzicht ontbreekt.. of iig geen idee heeft hoe ze overkomt.. altijd eerlijk.. 😂🤣 als we de leugens zouden opschrijven zouden we ook een bestseller kunnen schrijven...
Altijd blij 🤣😂🤣 ja joh de boze mama is heel raar bedacht
Och die meid is echt de weg kwijt..

Bovendien krijg ik altijd kriebels van mensen die het over enorm veel trauma hebben en als ze dan vertellen waarvan is in haar geval dat haar vader heel streng was en ze haar bord leeg moest eten 🤔 zoals eigenlijk ieder kind... behalve haar kinderen... die geeft ze gratis en voor niets heel veel ander trauma 👌👍
pi_220363239
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 09:35 schreef Harper het volgende:

[..]
Zouden ze weten dat je daarvoor een vergunning en certificaten/diploma´s nodig hebt?
Volgens Johan is een rijbewijs al genoeg en meer waard dan diploma’s.
Wat een ontzettende eikel is die man!
pi_220363273
DBM
Ik ben allergisch voor mensen die zo schermen met trauma's alsof dat een eigenschap is of een kwaliteit.

En niet gewoon een trauma, nee nee genoeg trauma's voor vijf levens nog wel.

De tijd die ze aan insta besteedt kan ze beter traumatherapie gaan volgen dan.
pi_220363334
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 10:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Jeetje... dbm krijgt niet genoeg complimenten dus geeft ze zichzelf maar flink wat veren in den a-hol
Jammer dat zelf inzicht ontbreekt.. of iig geen idee heeft hoe ze overkomt.. altijd eerlijk.. 😂🤣 als we de leugens zouden opschrijven zouden we ook een bestseller kunnen schrijven...
Altijd blij 🤣😂🤣 ja joh de boze mama is heel raar bedacht
Och die meid is echt de weg kwijt..

Bovendien krijg ik altijd kriebels van mensen die het over enorm veel trauma hebben en als ze dan vertellen waarvan is in haar geval dat haar vader heel streng was en ze haar bord leeg moest eten 🤔 zoals eigenlijk ieder kind... behalve haar kinderen... die geeft ze gratis en voor niets heel veel ander trauma 👌👍
Mensen met trauma praten er eigenlijk vaak niet eens open over, ik schaam me als ik schrik van een dichtslaande deur, of een flesje dat omvalt, en ga dan niet heel hard roepen maar ik heb PTTS..en helemaal niet online roepen.. mijn omgeving weet dat ik trauma heb, dat ik herbelevingen heb en alleen slaap met Oxozopam.

Maar waarom zou ik het uitmelken? Ik wou juist dat ik het niet had, net als ik wou dat ik geen adhd had.. maar DBM gaat er mee om alsof ze de eerste prijs op het WK heeft gewonnen.. uitmelken noem ik dat, aandacht vragen en haar kinderen misbruiken met hun kwalen, want oh wat zijn ze zielig
pi_220363336
Keek even bij de boze eerlijke mama op threads en moest voor 2e keer lachen deze ochtend

Gisteren kreeg ik op Facebook zo een "clickbait" pagina bericht (heb even geprobeerd het te zoeken als bewijs maar niet te vinden) met van die kul verhalen.. dat ging over een gezin dat in hun straat een opvang had voor jongeren en dat daar sinds kort een jongen was gekomen waar die moeder een naar gevoel van kreeg maar de begeleiding van de opvang vertelde dat er niets was maar ze merkte ook dat die jongen extra in de gaten werd gehouden door het personeel. Na een opstootje in de speeltuin liet die moeder haar kind niet meer alleen buiten spelen. Toen op een dag ineens veel politie en had die jongen de woning kort en klein geslagen en bleek dat hij eerder veroordeeld was voor het mishandelen van dieren...

Lang verhaal... maar dbm heeft weer een verhaaltje gejat en vervormd alsof het haar zelf is overkomen 🤣😂👍
pi_220363350
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 10:34 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Keek even bij de boze eerlijke mama op threads en moest voor 2e keer lachen deze ochtend

Gisteren kreeg ik op Facebook zo een "clickbait" pagina bericht (heb even geprobeerd het te zoeken als bewijs maar niet te vinden) met van die kul verhalen.. dat ging over een gezin dat in hun straat een opvang had voor jongeren en dat daar sinds kort een jongen was gekomen waar die moeder een naar gevoel van kreeg maar de begeleiding van de opvang vertelde dat er niets was maar ze merkte ook dat die jongen extra in de gaten werd gehouden door het personeel. Na een opstootje in de speeltuin liet die moeder haar kind niet meer alleen buiten spelen. Toen op een dag ineens veel politie en had die jongen de woning kort en klein geslagen en bleek dat hij eerder veroordeeld was voor het mishandelen van dieren...

Lang verhaal... maar dbm heeft weer een verhaaltje gejat en vervormd alsof het haar zelf is overkomen 🤣😂👍
Ben op haar treads geblokt, deel je even haar mooie quotes?
pi_220363394
Niet perse een influencer verhaal maar BN-er maar te leuk om niet te delen:

Mijn man had een mooi verhaal. Hij was aan het werk in een groot grachtenpand, echt zo’n luxe huis met meerdere technische installaties. Tijdens zijn werk viel hem bij één van de ruimtes een barst op in een luikje.

Omdat de eigenaar niet thuis was, haalde hij iemand van het personeel erbij om het te laten zien. Die belde vervolgens de eigenaar om het door te geven.

Nou… die reageerde dus totaal niet relaxed 😅
Aan de telefoon werd meteen gesuggereerd dat mijn man het zelf veroorzaakt had.

Moet je net bij hem zijn. Hij bleef nog netjes en gaf aan dat hij het gewoon gemeld had en dat hij het echt wel gezegd zou hebben als hij iets stuk had gemaakt.

Maar toen het bleef doorgaan, was hij er klaar mee en zei iets in de trant van:
“Prima, dan stop ik er nu mee en zoek je het verder zelf maar uit.”

Toen draaide de sfeer ineens om en werd er wat gas teruggenomen. Later bood iemand van het personeel zelfs excuses aan en je merkte ook dat die zich er een beetje voor schaamde.

Grappige detail: eerder die dag had hij de eigenaar nog even gezien en toen was die juist heel vriendelijk.

En het huis zelf was ook wel next level — hij zag haar later letterlijk met haar hondje staan wachten op de lift om van de eerste naar de begane grond te gaan… terwijl ze met de trap allang beneden had kunnen zijn in die tijd 🤷🏼♀😂
pi_220363407
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 09:20 schreef Lalaland79 het volgende:
Wat verstaat Sanneke allemaal onder jehuis aankleden voor Pasen? Dat us toch een paartjes in een vaas met hangertjes en een schaal met chocolade eitjes? Of mis ik iets?
De eierschaal sowieso! En verder denk ik aan paashazen, paas vlaggetjes en vooral heel veel paaseitjes en paaskoeken en andere vreetzooi.
pi_220363421
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 10:38 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ben op haar treads geblokt, deel je even haar mooie quotes?
Bij deze (heel verhaal)

"Bij mijn ouders in de straat (koophuis hebben ze dus dan verhuis je niet zomaar) zit een begeleid wonen project gebeuren. Hardstikke leuk, nooit last gehad van die mensen toen ik daar opgroeide.

Maar nu wordt die stichting elke keer verplicht om ggz patienten op te nemen. Geeft alleen maar problemen en er is veel politie bij telkens. Kunnen die mensen ook niks aan doen maar is gewoon niet geschikt in een woonwijk waar vooral veel kinderen wonen.

Nou was de rust eindelijk wedergekeert toen de stichting huisvesting MOEST bieden aan een jeugd gedetineerde. Verplicht door de rechtbank. We wisten niet waarom alleen dat hij ten alle tijden 3 'bewakers' bij zich had. Ik zei gelijk al dat mijn kinderen niet meer alleen in de speeltuin mochten spelen. Speeltuin grenst aan de tuin van mn ouders, soort pleintje omringt door de huizen. Deze jongen woond 3 huizen naast mn ouders..

Anyway. 3 bewakers dus.
Mijn moeder vond het wat onzinnig want zoveel kon die jongen niet mankeren. Maar ik was standvast GEEN speeltuin zonder toezicht.

Het afgelopen jaar heeft hij het hele huis incl meubilair kort en klein geslagen in extreem agressive buien. Werd hij keer op keer opgepakt omdat hij 'ontsnapt' was. En heeft hij de hele buurt op stelten gezet.

Mijn moeder snapte steeds meer waarom ik mijn kids hier tegen wilde beschermen. Ik was vooral bang dat t een viezerik was.. maar dat was niet.
Wat hij precies gedaan had weten we niet maar wel dat het flink fout was.

Mn moeder belt net:
Ze had de begeleiding gesproken. Die had tussen neus en lippen door laten vallen dat hij daar niet langer mag wonen en ze het goed vond dat ik mijn kinderen daar niet meer alleen liet. Hij bleek telkens jonge diertjes te vermoorden op gruwelijke wijze. Het excaleerde steeds meer en het risico dat hij over zou gaan op een mens of kind was niet ondenkbaar. WATDEFUCK"

Dus in de basis is dit gewoon weer een gejat verhaal
pi_220363486
quote:
Nou was de rust eindelijk wedergekeert toen de stichting huisvesting MOEST bieden aan een jeugd gedetineerde. Verplicht door de rechtbank. We wisten niet waarom alleen dat hij ten alle tijden 3 'bewakers' bij zich had.
.

Het mag allemaal wat kosten hè? 🙄
pi_220363505
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 10:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Bij deze (heel verhaal)

"Bij mijn ouders in de straat (koophuis hebben ze dus dan verhuis je niet zomaar) zit een begeleid wonen project gebeuren. Hardstikke leuk, nooit last gehad van die mensen toen ik daar opgroeide.

Maar nu wordt die stichting elke keer verplicht om ggz patienten op te nemen. Geeft alleen maar problemen en er is veel politie bij telkens. Kunnen die mensen ook niks aan doen maar is gewoon niet geschikt in een woonwijk waar vooral veel kinderen wonen.

Nou was de rust eindelijk wedergekeert toen de stichting huisvesting MOEST bieden aan een jeugd gedetineerde. Verplicht door de rechtbank. We wisten niet waarom alleen dat hij ten alle tijden 3 'bewakers' bij zich had. Ik zei gelijk al dat mijn kinderen niet meer alleen in de speeltuin mochten spelen. Speeltuin grenst aan de tuin van mn ouders, soort pleintje omringt door de huizen. Deze jongen woond 3 huizen naast mn ouders..

Anyway. 3 bewakers dus.
Mijn moeder vond het wat onzinnig want zoveel kon die jongen niet mankeren. Maar ik was standvast GEEN speeltuin zonder toezicht.

Het afgelopen jaar heeft hij het hele huis incl meubilair kort en klein geslagen in extreem agressive buien. Werd hij keer op keer opgepakt omdat hij 'ontsnapt' was. En heeft hij de hele buurt op stelten gezet.

Mijn moeder snapte steeds meer waarom ik mijn kids hier tegen wilde beschermen. Ik was vooral bang dat t een viezerik was.. maar dat was niet.

Mn moeder belt net:
Ze had de begeleiding gesproken. Die had tussen neus en lippen door laten vallen dat hij daar niet langer mag wonen en ze het goed vond dat ik mijn kinderen daar niet meer alleen liet. Hij bleek telkens jonge diertjes te vermoorden op gruwelijke wijze. Het excaleerde steeds meer en het risico dat hij over zou gaan op een mens of kind was niet ondenkbaar. WATDEFUCK"

Oh wat erg! Zonder diagnose te plakken maar volgens ChatGPT kan dat passen bij:

Histrionische persoonlijkheidsstoornis

Mensen met deze stoornis:
• zoeken vaak constant aandacht
• gedragen zich dramatisch of overdreven emotioneel
• kunnen verhalen aandikken om interessanter over te komen

👉 Het draait vaak om de behoefte om gezien en gewaardeerd te worden.
pi_220363507
quote:

[..]
Bij deze (heel verhaal)

Anyway. 3 bewakers dus.

Mn moeder belt net:

🤣🤣🤣🤣🤣 sorry deze vrouw moet boeken gaan schrijven! Jeetjeeeee
Grappige is je hoorde haar er nooit over en nu opeens dit!

Pff wat een drama maakt zij om een prik! Alle kinderen moeten die prik, mijn kids hebben nooit na een prik een kado gehad! Het hoort erbij, juist als je ze afzondert worden ze banger en ja andere kinderen uit de klas zien hem zitten met zijn knuffel en historische moeder en een extra pleister! Arm kind
pi_220363511
Heb de post van bonjoeri gelezen. Hij is natuurlijk in een zwart gat gevallen nu lotte op vakantie is en zijn invulling niet meer haar filmen is. Sneu.
Ben bij haar ook wel benieuwd wat ze binnenharkt als influencer.
pi_220363522
HvK met de hashtag #schermvrij 😂😂 echt wie hou je voor de gek? Die kinderen zijn vergroeid met een scherm.
pi_220363543
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 11:08 schreef Clavis het volgende:
HvK met de hashtag #schermvrij 😂😂 echt wie hou je voor de gek? Die kinderen zijn vergroeid met een scherm.
Daaruit blijkt wel weer dat zo’n bedrijf totaal niet kijkt naar de fluffy, of het past bij de doelgroep.
Maar waarschijnlijk hebben ze het ook uitbesteed aan een agency waar HVK bij zit, en willen die alleen maar kunnen zeggen ‘het staat er op bij 23 fluflus hoor, kunnen we even cashen’?
pi_220363556
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 09:20 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Die hardloopwedstrijd is haar doel.

Ze wilt daar niet binnenkort aan meedoen, dat houdt ze voor ogen om daarnaar toe te werken.
Excuus het woord binnenkort ontbreekt inderdaad.
Dan nog snap ik er niks van dat dat het doel is.
pi_220363568
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 11:13 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Daaruit blijkt wel weer dat zo’n bedrijf totaal niet kijkt naar de fluffy, of het past bij de doelgroep.
Maar waarschijnlijk hebben ze het ook uitbesteed aan een agency waar HVK bij zit, en willen die alleen maar kunnen zeggen ‘het staat er op bij 23 fluflus hoor, kunnen we even cashen’?
Ik begrijp wel vaker niet waarom sommigen door een agency ingezet worden voor dingen die totaal niet bij de influencers passen. De Nagelkerkjes inzetten om verspilling tegen te gaan of om duurzaamheid te promoten: familie vliegt elk jaar paar keer de wereldbol rond. Dat is toch niet geloofwaardig?
pi_220363571
Jokkebrok he die Blije Mama. Niks nieuws maar wel goed als het een keertje duidelijk wordt voor iedereen, inclusief de jubelvolgers.
pi_220363589
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 11:06 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Oh wat erg! Zonder diagnose te plakken maar volgens ChatGPT kan dat passen bij:

Histrionische persoonlijkheidsstoornis

Mensen met deze stoornis:
• zoeken vaak constant aandacht
• gedragen zich dramatisch of overdreven emotioneel
• kunnen verhalen aandikken om interessanter over te komen

👉 Het draait vaak om de behoefte om gezien en gewaardeerd te worden.
Ja maar dit is ook totaal niet haar verhaal dat ze aandikt.. ze leest ergens een verhaal.. gooit er een eigen sausje over en het is spontaan haar waarheid 😂 net als toen haar zoon gestikt was..

Klinkt heftig maar heeft ze dat darm verhaal niet ook gewoon verzonnen nadat de zoon van sanne overleed? Had kind gewoon buikpijn en moeite met poepen en verzint ze zelf dat hij hetzelfde had als de oudste van sanne? Hoe ziek ik de gedachte bij mezelf ook vind .. het zou me ook niet verbazen
pi_220363604
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 09:35 schreef Harper het volgende:

[..]
Dat vroeg ik me ook gelijk af. Lijken me mensen van eerst doen en niet nadenken
pi_220363643
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 11:06 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
🤣🤣🤣🤣🤣 sorry deze vrouw moet boeken gaan schrijven! Jeetjeeeee
Grappige is je hoorde haar er nooit over en nu opeens dit!

Pff wat een drama maakt zij om een prik! Alle kinderen moeten die prik, mijn kids hebben nooit na een prik een kado gehad! Het hoort erbij, juist als je ze afzondert worden ze banger en ja andere kinderen uit de klas zien hem zitten met zijn knuffel en historische moeder en een extra pleister! Arm kind
Echt die prik 🤦‍♂️ ik moet morgen 👍 (met kind he... niet zelf 😂🤣) enige reden waarom ik nu al weet dat we na afloop een ijsje gaan doen is omdat het super lekker weer is en we er langs gaan fietsen 😂 komen ook langs de action maar zou niet weten waarom we extra meuk moeten binnen slepen
Het gaat altijd super relaxed... lopen naar binnen in de rij kind gaat zitten geeft geen krimp en we lopen naar buiten 👍
pi_220363664
Volgens mij praat DBM vriendje ook voor een groot deel die prikangst aan. Want vriendje weet dat ie daarna altijd weer een of ander prul mag uitzoeken, dus die denkt ook, als ik niet meer bang ben dan krijg ik niks..

En DBM is zo'n ongelooflijke leugenaar. Als ze zegt dat haar zoon vloeiend Engels spreekt, hoe kan hij dan verbale dyspraxie hebben? En echt, hoeveel veren zij zichzelf in dr kont steekt, echt niet normaal..
pi_220363666
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 11:32 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Echt die prik 🤦‍♂️ ik moet morgen 👍 (met kind he... niet zelf 😂🤣) enige reden waarom ik nu al weet dat we na afloop een ijsje gaan doen is omdat het super lekker weer is en we er langs gaan fietsen 😂 komen ook langs de action maar zou niet weten waarom we extra meuk moeten binnen slepen
Het gaat altijd super relaxed... lopen naar binnen in de rij kind gaat zitten geeft geen krimp en we lopen naar buiten 👍
Die van mij gingen altijd buiten spelen met klasgenootjes tot wij ze riepen haha geen stress iedereen kreeg die prik!
Ja idd heerlijk even een ijsje eten, genieten zijn ze het zo vergeten.. vaak na de prik al.
Maar lekker weer een reden om een knuffel te halen, en voor vriendinnie ook denk ik, benieuwd of ze weer in de auto wacht?? Want bacillen.. deze vrouw verdient een Oscar met haar drama
  dinsdag 17 maart 2026 @ 11:38:08 #259
3778 popje
pi_220363672
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 11:36 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Die van mij gingen altijd buiten spelen met klasgenootjes tot wij ze riepen haha geen stress iedereen kreeg die prik!
Ja idd heerlijk even een ijsje eten, genieten zijn ze het zo vergeten.. vaak na de prik al.
Maar lekker weer een reden om een knuffel te halen, en voor vriendinnie ook denk ik, benieuwd of ze weer in de auto wacht?? Want bacillen.. deze vrouw verdient een Oscar met haar drama
Volgens mij heeft DBM elke dag wel iets medisch te doen, ik heb het idee dat dat haar levensinvulling is, dat onderzoeken aflopen, naar de HAP, bezig met communiceren over diagnoses, heraanvragen van onderzoeken van mensen die haar niet serieus zouden hebben genomen...
pi_220363676
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 11:35 schreef opwegnaar het volgende:
Volgens mij praat DBM vriendje ook voor een groot deel die prikangst aan. Want vriendje weet dat ie daarna altijd weer een of ander prul mag uitzoeken, dus die denkt ook, als ik niet meer bang ben dan krijg ik niks..

En DBM is zo'n ongelooflijke leugenaar. Als ze zegt dat haar zoon vloeiend Engels spreekt, hoe kan hij dan verbale dyspraxie hebben? En echt, hoeveel veren zij zichzelf in dr kont steekt, echt niet normaal..
Zij praat ze alles aan, je kan als ouder er ook gewoon niet over praten en zeggen kom we gaan naar de ggd met al je klasgenoten, je krijgt een prik. Punt hoef je geen drama van te maken, als haar kind met spoed moet worden geprikt zeg je toch ook niet kan het in een hokje?
Deze vrouw heeft echt hulp nodig, en niet voor autisme of adhd maar echt psychische hulp. Ze is naast een pathologische leugenaar ook echt een aandachtstrekker
pi_220363680
Tja mijn zoon was ook heel relaxed tot hij aan de beurt was en er geen land mee te bezeilen was. Moesten wij later apart op andere locatie weer komen. Was ook nog een heel gedoe maar uiteindelijk gelukt.

En ja hem wel wat speciaals beloofd na de tijd, een suikerspin, in zo’n bak. Tja dat vond ik wel verdiend eigenlijk.

Dus ik vind er niet zoveel van dat ze haar zoon daarna een cadeautje laat uitzoeken als ze al weet dat de kans op drama groot is
pi_220363692
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 11:38 schreef popje het volgende:

[..]
Volgens mij heeft DBM elke dag wel iets medisch te doen, ik heb het idee dat dat haar levensinvulling is, dat onderzoeken aflopen, naar de HAP, bezig met communiceren over diagnoses, heraanvragen van onderzoeken van mensen die haar niet serieus zouden hebben genomen...
Ze heeft ook niets anders om handen, zie haar nooit lekker op de fiets naar de markt gaan
Of lekker lunchen of koffiedrinken met vriendinnen.

Haar dag bestaat uit ontbijtjes, kinderen brengen en halen, boodschappen, Action want hoofd is vol, sporten en wasjes draaien en dan heeft ze nog tig onderzoeken die ze elke keer wel weer verzint voor onderzoeken.

En verhaaltjes schrijven op treads
pi_220363704
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 11:38 schreef Spezi het volgende:
Tja mijn zoon was ook heel relaxed tot hij aan de beurt was en er geen land mee te bezeilen was. Moesten wij later apart op andere locatie weer komen. Was ook nog een heel gedoe maar uiteindelijk gelukt.

En ja hem wel wat speciaals beloofd na de tijd, een suikerspin, in zo’n bak. Tja dat vond ik wel verdiend eigenlijk.

Dus ik vind er niet zoveel van dat ze haar zoon daarna een cadeautje laat uitzoeken als ze al weet dat de kans op drama groot is
Maar bij jouw gebeurde het op het moment.. je was niet al dagen aan het bedenken dat het mis zou gaan toch?
Dat is gewoon moeder zijn, kan ieder overkomen. Maar je al dagen druk maken en je zorgen op je kind gooien nee fout
pi_220363730
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 11:41 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Maar bij jouw gebeurde het op het moment.. je was niet al dagen aan het bedenken dat het mis zou gaan toch?
Dat is gewoon moeder zijn, kan ieder overkomen. Maar je al dagen druk maken en je zorgen op je kind gooien nee fout
Das waar. We zagen het echt niet aankomen omdat eerdere prikken prima gingen.

Maar eerlijk is eerlijk mocht kind nog een keer een prik moeten dan kan het maar zo zijn dat ik me door deze ervaring wel druk om maak.

Anyway hier begrijp ik dbm dus wel in.
pi_220363748
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 11:46 schreef Spezi het volgende:

[..]
Das waar. We zagen het echt niet aankomen omdat eerdere prikken prima gingen.

Maar eerlijk is eerlijk mocht kind nog een keer een prik moeten dan kan het maar zo zijn dat ik me door deze ervaring wel druk om maak.

Anyway hier begrijp ik dbm dus wel in.
Ja ik snap dat je het spannend vind na je ervaring, maar ik neem aan dat je je eigen spanning niet op je kind overbrengt? Dat doet DBM duidelijk wel, en zo krijgt je kind vaak een trauma want het wordt aangepraat.
Ik snap jouw helemaal, maar ik denk dat je twee soorten moeders hierin hebt, de één die weet dat het spannend kan zijn, maar haar eigen spanning niet op het kind overbrengt.
Of de moeder die al weken loopt te zeggen, oh je krijgt een prikkie flippie! Je bent altijd zo bang, gelukkig mag je in een hokje en daarna een kadootje..

Daar zit het verschil in, maar dat is mijn mening.
pi_220363757
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 11:38 schreef Spezi het volgende:

Mijn middelste was ook altijd gedoe hoor.. maar dbm maakt het zo groot... kind krijgt vooraf al te horen dat het drama is! Moet verdoving pleisters plakken enzovoort..
Mijn middelste kreeg op den duur niet eens te horen wat we gingen doen... ineens stond ze in die rij en zei ze met een piep stem "een prik he?" En ze was heel blij dat ik haar die stress niet vooraf gegeven heb (zegt ze nu zelf)
En die prikken zijn hier eigenlijk altijd met mooi weer geweest dus altijd een ijsje.. geen zooi gewoon iets lekkers en gezellig
Vergeet niet dat flip en flap wekelijks in het ziekenhuis zitten en iets krijgen daarvoor..
pi_220363762
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 11:51 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ja ik snap dat je het spannend vind na je ervaring, maar ik neem aan dat je je eigen spanning niet op je kind overbrengt? Dat doet DBM duidelijk wel, en zo krijgt je kind vaak een trauma want het wordt aangepraat.
Ik snap jouw helemaal, maar ik denk dat je twee soorten moeders hierin hebt, de één die weet dat het spannend kan zijn, maar haar eigen spanning niet op het kind overbrengt.
Of de moeder die al weken loopt te zeggen, oh je krijgt een prikkie flippie! Je bent altijd zo bang, gelukkig mag je in een hokje en daarna een kadootje..

Daar zit het verschil in, maar dat is mijn mening.
Ja dat is waar dat is niet gezond inderdaad. We hebben het er gewoon terloops over dat het moet gebeuren niet meer niet minder. Niet groter, spannender etc maken dan het is. Sommige dingen moeten gewoon.

Ontopic: wat fijn dat J van AM krijgt voor haar verjaardag wat ze graag wil :)
pi_220363769
Ik begrijp haar ook en vind goed dat ze het zo gaat regelen.
pi_220363781
Trouwens wel bijzonder dat dbm haar threads verhalen bijna altijd anders zijn dan insta
Op insta heeft flap voor het weekend het benauwd maar nog niet voldoende voor prednison enzo... gelukkig kunnen ze dus naar 2 kinder feestjes!
Op threads heeft flip in het weekend een astma aanval en word met geen woord gesproken over kinder feestjes 🤔🤷
pi_220363796
Zonder dat ik iemand wil beledigen, want ik heb zelf trauma's genoeg, misschien wel voor 6 levens 😉
Maar trauma's worden tegenwoordig gebruikt alsof het mode accessoires zijn.
Als je geen trauma hebt hoor je er niet bij.
pi_220363808
Tegenwoordig wordt het al een trauma genoemd (vooral door fluflu’s) als je ouders je vroeger een keer 2 verschillende sokken hebben aangedaan.
pi_220363810
Dus die ‘begeleiding’ van die jeugdige gedetineerde zal haar moeder hebben verteld wat die gozer allemaal heeft uitgespookt?? Jonge beestjes vermoorden?? Yeah right, alsof zij daarover mogen praten 🫠 Avg/beroepsgeheim? Dikke duim heeft de ‘blije’boze mama ook 🤡
Maar dit verhaal was verzonnen of bij iemand anders te lezen ook? Dat van die zogenaamde verstikking weet ik nog, dat las ik die ochtend bij iemand anders op insta 🙃🤥
pi_220363835
AM ‘doet ook maar wat met de opvoeding en influencen’

Nee Pinokkio, je plaatst bewust samenwerkingen zonder het te melden, je filmt bewust je kinderen zodat je 100 stories per dag haalt, waar ranzige mannen zich op kunnen verlekkeren volgers zó van genieten en je presenteert je bij het hulpje van de burgemeester als ‘expert op het gebied van familievloggen’
pi_220363862
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 12:00 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Zonder dat ik iemand wil beledigen, want ik heb zelf trauma's genoeg, misschien wel voor 6 levens 😉
Maar trauma's worden tegenwoordig gebruikt alsof het mode accessoires zijn.
Als je geen trauma hebt hoor je er niet bij.
Maar dat is wat ik bedoelde, als je echt een trauma hebt loop je er niet mee te koop, en helemaal niet voor onbekende mensen
pi_220363874
MCW met Tim een nachtje in het clubhuis, omdat haar ogen ontstoken zijn.
Tja, die lenzen weer te lang in gehad natuurlijk. En haar stem klonk ook alsof ze schuurpapier had gegeten.
Misschien gewoon eens een tijdje lekker thuis en op je werk je ding doen en niet
aldoor heen en weer vliegen naar Amsterdam.
pi_220363888
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 22:13 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Tijdens voetbal waren de kleintjes bij papa en mama❤
Maar papa komt niet meer in beeld en al helemaal niet meer samen met Mies
pi_220363927
Ben benieuwd welke samenwerkingen AM niet meer gaat doen
pi_220363931
DBM plaatst het volgende op Threads:

Yesss mijn dochter heeft een vruchtensap gevonden die ze lekker vind. Extra kcal 🙌🏼

Zij doet het gewoon ECHT om reacties uit te lokken en te rellen. Natuurlijk gaan mensen daarop reageren dat siroop niet gezond is...maar dan kan zij weer met dr grote bek dr overheen dat vriendinnie Arfid heeft en moet aankomen. En dan is de hele wereld weer gemeen tegen haar, is het huilie huilie en pestgedrag...
pi_220363959
quote:

[..]
Bij deze (heel verhaal)

Anyway. 3 bewakers dus.

Mn moeder belt net:

Lekker weer hoe jeugdzorg/gezinshuizen weer lekker worden uitgelicht. Zo schadelijk dit soort kul.
pi_220363969
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 11:07 schreef meesterinbreekster het volgende:
Heb de post van bonjoeri gelezen. Hij is natuurlijk in een zwart gat gevallen nu lotte op vakantie is en zijn invulling niet meer haar filmen is. Sneu.
Ben bij haar ook wel benieuwd wat ze binnenharkt als influencer.
Ik denk dat dat schrikbarend veel is, zij heeft zelfs iemand in dienst die haar Vinted beheert. En dan dat huis, niet goedkoop en ook nog eens flink verbouwd. Onze authentieke Lotje, oh zo duurzaam en oh zo in de wolletjes maar nu in de sneeuw op de ski’s draagt ze Björn Borg en is er geen wol te bekennen. Al gaat ze nu vast en zeker zeggen dat dat de onderlaag was, ergens tussen de BB sportbh, de c-fab body en de skikleding van Björn.
pi_220363992
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 12:16 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Maar dat is wat ik bedoelde, als je echt een trauma hebt loop je er niet mee te koop, en helemaal niet voor onbekende mensen
Nee precies, heb jouw bericht denk ik niet gelezen sorry 🫣.
Mijn directe omgeving weet er best van, maar het gaat er echt niet constant over.
pi_220363993
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 11:40 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ze heeft ook niets anders om handen, zie haar nooit lekker op de fiets naar de markt gaan
Of lekker lunchen of koffiedrinken met vriendinnen.

Haar dag bestaat uit ontbijtjes, kinderen brengen en halen, boodschappen, Action want hoofd is vol, sporten en wasjes draaien en dan heeft ze nog tig onderzoeken die ze elke keer wel weer verzint voor onderzoeken.

En verhaaltjes schrijven op treads
Ze beleeft idd weinig buiten huishouden en sporten. Ze is 30!! Dat is toch een houding voor iemand van 80+
pi_220364023
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 12:46 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ze beleeft idd weinig buiten huishouden en sporten. Ze is 30!! Dat is toch een houding voor iemand van 80+
En die zijn soms nog actiever! Ik ken heel kwieke tachtigers.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 12:37 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Lekker weer hoe jeugdzorg/gezinshuizen weer lekker worden uitgelicht. Zo schadelijk dit soort kul.
Ja! Echt schadelijk, en ook voor de GGZ.
pi_220364036
de bedrijfsreis van de Jelies en de rest van die spaanse sekte komen met een pillenlijn voor dieren uit. Wel gezellig, kun je samen met je kat of hond aan de pillen. En dan niet verwisselen anders valt je hond af en krijg jij een glanzende vacht of zo.
pi_220364041
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 12:54 schreef poohenzo het volgende:
de bedrijfsreis van de Jelies en de rest van die spaanse sekte komen met een pillenlijn voor dieren uit. Wel gezellig, kun je samen met je kat of hond aan de pillen. En dan niet verwisselen anders valt je hond af en krijg jij een glanzende vacht of zo.
😂
pi_220364050
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 12:40 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ik denk dat dat schrikbarend veel is, zij heeft zelfs iemand in dienst die haar Vinted beheert. En dan dat huis, niet goedkoop en ook nog eens flink verbouwd. Onze authentieke Lotje, oh zo duurzaam en oh zo in de wolletjes maar nu in de sneeuw op de ski’s draagt ze Björn Borg en is er geen wol te bekennen. Al gaat ze nu vast en zeker zeggen dat dat de onderlaag was, ergens tussen de BB sportbh, de c-fab body en de skikleding van Björn.
Ja het huis, een grote auto, nieuw lichaam. En bonjoeri is ook in dienst bij haar. Dus het kan niet op denk ik.
pi_220364052
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 12:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Nee precies, heb jouw bericht denk ik niet gelezen sorry 🫣.
Mijn directe omgeving weet er best van, maar het gaat er echt niet constant over.
Hoef je geen sorry voor te zeggen! Ik lees ook wel eens overheen!

Nee precies dat elke keer je trauma erbij halen, pff
pi_220364055
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 12:46 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Denk dat mijn oma van 85 meer beleefd dan zij, wat de suf bestaan
pi_220364280
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 12:57 schreef Lostit het volgende:

[..]
Ja het huis, een grote auto, nieuw lichaam. En bonjoeri is ook in dienst bij haar. Dus het kan niet op denk ik.
Het klinkt in die post of dat niet echt bonjoeri zijn roeping is 😅
pi_220364303
oh jemig AM moet Lot weer filmen terwijl ze staat te zeuren en te klagen over een snoepje. Waarom toch? Je kind neerzetten als een vervelend kind voor je 100K volgers.....ik snap het niet.
pi_220364307
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 12:24 schreef lila01 het volgende:

[..]
Maar papa komt niet meer in beeld en al helemaal niet meer samen met Mies
Dat is waar.
pi_220364325
AM, de onuitputtelijke bron van tegenstrijdigheden. Ze was toch zo bewust bezig met opvoeding en met influencen? En nu 'doet ze maar wat'
Dat mensen daar niet doorheen prikken zeg.
  dinsdag 17 maart 2026 @ 13:21:54 #293
3778 popje
pi_220364327
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 12:57 schreef Lostit het volgende:

[..]
Maar Bonjoeri zegt ook dat hij zoekende is qua werk en daarom huilt...
pi_220364355
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 13:21 schreef popje het volgende:

[..]
Maar Bonjoeri zegt ook dat hij zoekende is qua werk en daarom huilt...
ik denk dat 50% van de werkende mensen soms wil huilen als het maandagochtend is, neemt niet weg dat je dan zonder te zaniken gewoon naar je werk gaat. Ik kan niks met zo'n aansteller als Bon Joeri.
  dinsdag 17 maart 2026 @ 13:27:48 #295
3778 popje
pi_220364378
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 13:26 schreef poohenzo het volgende:

[..]
ik denk dat 50% van de werkende mensen soms wil huilen als het maandagochtend is, neemt niet weg dat je dan zonder te zaniken gewoon naar je werk gaat. Ik kan niks met zo'n aansteller als Bon Joeri.
Nee ik bedoel juist dat Bonjoeri niet gelukkig is in zijn werk bij Lotte
pi_220364440
Ik zou ook niet gelukkig worden van “werk” als influencers. Je voegt totaal geen waarde toe aan de maatschappij. Arme Bonjoeri.
pi_220364502
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 12:54 schreef poohenzo het volgende:
Omg dit kan niet echt zijn toch? _O-
pi_220364568
HVK heeft weer een schnabbel in Naarden-Vesting? Het lijkt me niet dat ze voor een speeltuintje daarheen gaat.

Gelukkig draait ze nooit haar hand om voor een drukke dag, klaagt ze er nooit over 🙄
pi_220364600
Judith zit op dag 11 met haar trui?? 🤯
pi_220364649
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 13:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Judith zit op dag 11 met haar trui?? 🤯
Scheelt wassen, dan kan de trui gelijk in de container
pi_220364736
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 14:00 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Scheelt wassen, dan kan de trui gelijk in de container