abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220359605
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 18:52 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ach, wat kan er in een huis gebeuren? Zo’n ouder hoeft in elk geval niet bang te zijn dat de kinderen naar buiten gaan.
Kinderen worden bij haar ook vast aan het werk gezet. Zodat ze nog langer kan bankhangen
pi_220359679
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 18:56 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik zou even je link weghalen, ik zie je naam als ik de link aanklik.
Thanx, wil jij hem dan ook uit je quote?
pi_220359724
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 19:13 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Thanx, wil jij hem dan ook uit je quote?
Ik had hem express zonder het laatste stukje. 😄 Geen zorgen!
pi_220359738
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 19:22 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik had hem express zonder het laatste stukje. 😄 Geen zorgen!
👍🏼🙏🏼
pi_220359772
En dan nu de vraag van de dag: heeft Sanneke gekookt op inductie,?
pi_220359792
Zei Sanneke nou dat ze Scones mee had genomen om te geven als eten als iemand straks bevallen is?
Heel lief bedoeld hoor, maar ik had toch liever een ovenschotel met groenten ofzo ipv scones..
pi_220359832
Kleine irritatie maar ik vind Maike dus zoveel spelfouten maken. Vooral voor iemand die standaard in herhaling valt over het feit dat ze journalistiek gestudeerd heeft.

Nu ook weer: ‘heimwee krijg na deze tijd’. Kan simpelweg de snelheid zijn maar vind het zo slordig.
pi_220359854
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 19:30 schreef Hope88 het volgende:
Zei Sanneke nou dat ze Scones mee had genomen om te geven als eten als iemand straks bevallen is?
Heel lief bedoeld hoor, maar ik had toch liever een ovenschotel met groenten ofzo ipv scones..
Ik snapte de logica ook niet zo. Scones als in ‘afbakscones’ waar je dan zelf nog dingen bij moet kopen/doen.

En een ovenschotel.. dan moet ze koken hè? Misschien zelfs dingen aanbraden of o? Op indúctie..

En bestond dat 20 jaar geleden eigenlijk al, toen haar moeder de pannenset kocht?
pi_220359861
Goed zo, Jet!
pi_220359924
Gisteren maakte ze in shownieuws echt gehakt van de Bellinga's. Ook dat niemand meer moet kijken en moet ontvolgen.
pi_220359964
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 19:44 schreef Overrozen14 het volgende:
Gisteren maakte ze in shownieuws echt gehakt van de Bellinga's. Ook dat niemand meer moet kijken en moet ontvolgen.
Dat is het hele probleem. Mensen blijven maar kijken om welke reden dan ook en dragen op die manier bij.

Er is ook zo'n kansloos Insta account waar men zegt te strijden voor deze kinderen. Maar ondertussen lijkt het meer op een forum waarin iedere vlog wordt besproken en bekritiseert. Het lijkt daar nog niet helemaal doorgedrongen te zijn dat ze daardoor bijdragen aan het uitbuiten van die kinderen.

Geen views, geen inkomsten.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220359984
De Doornbosjes doen ook een mooi staaltje White Saviourism daar in SA
pi_220360020
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 19:38 schreef Johanna38 het volgende:
Goed zo, Jet!
Jet is een toppertje!
pi_220360068
Haha Jim woont in hetzelfde studentenhuis als waar ik heb gewoond heeeeel lang geleden.
pi_220360114
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 15:02 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dion heeft dus inderdaad de hele keet gisteren schoongemaakt
Als ik hem was zou ik rennen
pi_220360150
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 19:56 schreef brilduiker1973 het volgende:
Haha Jim woont in hetzelfde studentenhuis als waar ik heb gewoond heeeeel lang geleden.
Wat toevallig. Je keek wel even vreemd op dan zeker
pi_220360169
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 19:38 schreef Johanna38 het volgende:
Goed zo, Jet!
Waar zouden Jet en Lot ook moeten delen? De kamers zijn al zo klein daar
pi_220360178
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 20:00 schreef Nooomi het volgende:

[..]
Als ik hem was zou ik rennen
Hoe zou zijn familie naar Sanneke en deze relatie kijken?
pi_220360248
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 20:04 schreef Earring het volgende:

[..]
Wat toevallig. Je keek wel even vreemd op dan zeker
Ja ik dacht huh dit komt mij bekend voor toen die meiden naar buiten liepen.

[ Bericht 0% gewijzigd door brilduiker1973 op 16-03-2026 20:12:58 (Typo) ]
pi_220360253
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 20:05 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Waar zouden Jet en Lot ook moeten delen? De kamers zijn al zo klein daar
precies , te klein.
pi_220360254
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 20:06 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Hoe zou zijn familie naar Sanneke en deze relatie kijken?
Ik hoop echt dat mijn zoon later niet met een type zoals Sanneke thuiskomt. Je kan niks sturen daarin, dat weet ik. Maar mijn hemel zeg, lijkt me geen fijn idee dat je als ouders moet toekijken hoe er misbruik wordt gemaakt van de goedheid van je zoon.
pi_220360267
AM en Jim hebben nog steeds niet in de gaten dat hij op zijn rug loopt met iets wat een beetje dommig overkomt. De marketing afdeling van Stanno heeft ook zijn ogen dicht gehad.
pi_220360396
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 20:13 schreef Maremare het volgende:

[..]
Ik hoop echt dat mijn zoon later niet met een type zoals Sanneke thuiskomt. Je kan niks sturen daarin, dat weet ik. Maar mijn hemel zeg, lijkt me geen fijn idee dat je als ouders moet toekijken hoe er misbruik wordt gemaakt van de goedheid van je zoon.
Dit dus. Als ouder wil je het beste voor je kind. Waarschijnlijk zal Dion het wel voor Sanneke opnemen. Maar het is triest. Hopelijk gaat hij het ooit inzien dat het ook anders kan. En helemaal mee eens met degene die zeiden, als het andersom was dan hadden we de vrouw moeten redden. In dit geval moet Dion gered worden.
Volgens mij is dit ook zijn eerste relatie, dacht ik. Dus vergelijkingsmateriaal heeft hij niet.

Wat betreft financien. Ik hoop voor hem dat hij voor zichzelf ook spaart.
pi_220360444
Die Sofie N toch.
Social media is echt werk.
Het zal allemaal wel, maar die scheve, halve foto's met daarbij teksten bomvol taalfouten, is dus het resultaat van je werk??
Het is toch om je dood te schamen?
Ben wel benieuwd of de knd vandaag weer gewoon op school waren (na ongetwijfeld een late vlucht gisteravond), of dat ze vandaag pas vliegen en dus nog een dag vrij nemen.
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220360460
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 20:25 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Dit dus. Als ouder wil je het beste voor je kind. Waarschijnlijk zal Dion het wel voor Sanneke opnemen. Maar het is triest. Hopelijk gaat hij het ooit inzien dat het ook anders kan. En helemaal mee eens met degene die zeiden, als het andersom was dan hadden we de vrouw moeten redden. In dit geval moet Dion gered worden.
Volgens mij is dit ook zijn eerste relatie, dacht ik. Dus vergelijkingsmateriaal heeft hij niet.

Wat betreft financien. Ik hoop voor hem dat hij voor zichzelf ook spaart.
En als je dan zijn account bekijkt en ziet hoe hij bezig was met zelfontwikkeling vraag je je af waar het mis is gegaan. Hij is er met open ogen ingestonken. Hoewel ik vind dat hij ook niet al te snugger overkomt. Maar dat kan ook zo lijken doordat hij uitgecheckt lijkt.
pi_220360476
Jan kan een stap terug doen omdat de oudste kinderen veel werken. Zelfs als ze nog op school/ opleiding zitten.
Ze gaan wel kort naar Amerika. Hopelijk niet te veel last van een jetlag.
pi_220360491
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 20:37 schreef Lalaland79 het volgende:
Jan kan een stap terug doen omdat de oudste kinderen veel werken. Zelfs als ze nog op school/ opleiding zitten.
Als kind van zo'n stel laat je je daar toch niet voor lenen? Echt mijn ouders konden het bekijken met hun gereis elke week en ons alleen alles uit laten zoeken. Geld en dure spullen maken niet echt iets goed, maar daar denken zij vast anders over.
pi_220360496
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 20:32 schreef Geertje_G het volgende:
Die Sofie N toch.
Social media is echt werk.
Het zal allemaal wel, maar die scheve, halve foto's met daarbij teksten bomvol taalfouten, is dus het resultaat van je werk??
Het is toch om je dood te schamen?
Ben wel benieuwd of de knd vandaag weer gewoon op school waren (na ongetwijfeld een late vlucht gisteravond), of dat ze vandaag pas vliegen en dus nog een dag vrij nemen.
Ze zitten nog steeds in Spanje. Waarschijnlijk de hele week nog... En dan wordt er nav wat ze in hun vlog vertellen gereageerd dat niet iedereen het even goed heeft. Ze hadden een vrouwtje betrapt zien worden op winkeldiefstal. En dan ga je breed al je reizen uitmeten. Walgelijk arrogant mens. Ik gun hen dat ze ooit een toontje lager moet zingen.
pi_220360517
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 20:39 schreef papierentas het volgende:

[..]
Als kind van zo'n stel laat je je daar toch niet voor lenen? Echt mijn ouders konden het bekijken met hun gereis elke week en ons alleen alles uit laten zoeken. Geld en dure spullen maken niet echt iets goed, maar daar denken zij vast anders over.
De kinderen krijgen meer dan als ze ergens in loondienst zouden werken. Dus met geld en dure spullen laten ze zich uitbuiten. Te triest voor woorden.
pi_220360527
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 20:13 schreef Maremare het volgende:

[..]
Nou, dit! Ik zou ook niet op zo’n schoondochter als Sanneke, Debbie, Am of Dbm zitten te wachten
pi_220360531
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 20:34 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En als je dan zijn account bekijkt en ziet hoe hij bezig was met zelfontwikkeling vraag je je af waar het mis is gegaan. Hij is er met open ogen ingestonken. Hoewel ik vind dat hij ook niet al te snugger overkomt. Maar dat kan ook zo lijken doordat hij uitgecheckt lijkt.
Hij is op zijn minst een aanpakker en werkt wel keihard. Daar heeft hij dan een streepje voor op Sanneke.
Het is zonde, ik denk ook wel dat als je met Sanneke zit opgescheept, je ook zeker in haar negativiteit gezogen wordt.
pi_220360535
Het is niet alleen dat die knd in de zaken werken, maar ook nog eens voor de kleintjes zorgen als de ouders weer eens weg zijn. Maar ze krijgen wel veel duur merkspul dus ze zullen het wel best vinden? Erg veel moeite hoeven ze niet te doen in het leven.
pi_220360542
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 20:40 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
Ze zitten nog steeds in Spanje. Waarschijnlijk de hele week nog... En dan wordt er nav wat ze in hun vlog vertellen gereageerd dat niet iedereen het even goed heeft. Ze hadden een vrouwtje betrapt zien worden op winkeldiefstal. En dan ga je breed al je reizen uitmeten. Walgelijk arrogant mens. Ik gun hen dat ze ooit een toontje lager moet zingen.
Waar zie je dat ze er nog zijn? Dat bord dat ze vandaag plaatste kan ook een foto van gisteren zijn toch?
pi_220360546
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 20:37 schreef Lalaland79 het volgende:
Ze hebben geluk dat Eline zo’n harde werker is!
pi_220360559
Dat verhaal over Jet die altijd de deur open wilde doen als peuter heeft ze ook al eens precies zo verteld, maar dan over Lot. En volgens mij zit laatstgenoemde nog steeds in die drammerige fase 🫣
pi_220360560
Weet je wat ik echt niet begrijp. De mensen die altijd zo trots op Sanneke zijn en zo positief reageren op haar stories en insta post. Zien zij dan iets wat wij niet zien? 😂
Zouden zij dan wel een Sanneke in hun leven willen en aankunnen?

[ Bericht 1% gewijzigd door Jippiejappie op 16-03-2026 21:00:13 ]
pi_220360582
Sla je slag jongens, Judith heeft weer krokante kleren op vinted gezet
pi_220360584
Ik zie net die recap van de week van JvP en ik vind Koen er zo slecht uitzien op die foto’s. Of zijn die gewoon ongunstig genomen?
pi_220360592
Een tweedehands bikini van Judith 🤮 sorry maar dat is gewoon vies
pi_220360593
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 20:44 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Hij is op zijn minst een aanpakker en werkt wel keihard. Daar heeft hij dan een streepje voor op Sanneke.
Het is zonde, ik denk ook wel dat als je met Sanneke zit opgescheept, je ook zeker in haar negativiteit gezogen wordt.
Hij werkt zeker hard, daar zal ik niks van zeggen. Hij zal ook echt wel beseffen dat hij daarin geen keus heeft. Hij heeft Sanneke en dat dwingt hem om alles alleen te doen.
pi_220360604
Ik heb die vlog van NK eens bekeken, ik weet het heel slecht! Maar mijn oren klapperen ervan joh! Stan moet verplicht weer thuis komen wonen want op zichzelf gaat het niet goed. No shit Sherlock! Dat arme kind is gewoon gedwongen op zichzelf gaan wonen op 16 jarige leeftijd en ook nog eens helemaal alleen, zoek het maar uit.. Jan en Sofie lijken totaal geen besef te hebben dat zij deze problemen veroorzaakt hebben, of op z'n minst niks gedaan om hem te ondersteunen in het proces van op jezelf wonen. En dan woont ie zometeen in België, wat heeft ie daar aan als pa en ma constant van huis zijn? Ze doen alsof ze hem in de gaten willen houden maar ze zijn nooit thuis! Mag Eline hem het ondernemersschap gaan uitleggen tijdens de door haar gekookte maaltijd?
pi_220360622
Zou Junior trouwens wel iets van logopedie krijgen? Ik vind hem erg onduidelijk praten met behoorlijke slis..
pi_220360623
Dit heeft toch al eerder gespeeld? Of was dat met Noud?
Wat doen die jongens eigenlijk? Behalve in de zaak werken?
Hebben ze wel een diploma gehaald?
pi_220360634
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 20:47 schreef Jenn1806 het volgende:
Dat verhaal over Jet die altijd de deur open wilde doen als peuter heeft ze ook al eens precies zo verteld, maar dan over Lot. En volgens mij zit laatstgenoemde nog steeds in die drammerige fase 🫣
Precies wat ik dacht.
Lot doet dat nu en daar houdt iedereen wel rekening mee want anders zijn de rapen gaar
pi_220360637
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 20:52 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Hij werkt zeker hard, daar zal ik niks van zeggen. Hij zal ook echt wel beseffen dat hij daarin geen keus heeft. Hij heeft Sanneke en dat dwingt hem om alles alleen te doen.
Je hebt gelijk, ik zou ook (bewust) uitgecheckt zijn als ik met haar zou moeten leven
pi_220360645
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 20:54 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik heb die vlog van NK eens bekeken, ik weet het heel slecht! Maar mijn oren klapperen ervan joh! Stan moet verplicht weer thuis komen wonen want op zichzelf gaat het niet goed. No shit Sherlock! Dat arme kind is gewoon gedwongen op zichzelf gaan wonen op 16 jarige leeftijd en ook nog eens helemaal alleen, zoek het maar uit.. Jan en Sofie lijken totaal geen besef te hebben dat zij deze problemen veroorzaakt hebben, of op z'n minst niks gedaan om hem te ondersteunen in het proces van op jezelf wonen. En dan woont ie zometeen in België, wat heeft ie daar aan als pa en ma constant van huis zijn? Ze doen alsof ze hem in de gaten willen houden maar ze zijn nooit thuis! Mag Eline hem het ondernemersschap gaan uitleggen tijdens de door haar gekookte maaltijd?
En er is geen plaats in de herberg/villa voor iedereen, En dus slaapt Junior in het kantoor van Sofie op een matras/soort bed tegen een radiator en met een Ikea kast als afscheiding muurtje. En dan geef je bakken met geld uit aan reizen en dure merkkleding. En slapen je kinderen in een garage en in hokken en bezemkasten Het is niet te bevatten.
pi_220360662
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 20:56 schreef Geertje_G het volgende:
Dit heeft toch al eerder gespeeld? Of was dat met Noud?
Wat doen die jongens eigenlijk? Behalve in de zaak werken?
Hebben ze wel een diploma gehaald?
Hij is al eerder paar weken weer thuis geweest. En nu dus weer. Hij en Noud gaan nog naar de bakkersopleiding. Eline heeft die opleiding niet afgemaakt al beweren ze anders. Ze vinden school niet belangrijk...
pi_220360681
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 20:50 schreef Clavis het volgende:
Ik zie net die recap van de week van JvP en ik vind Koen er zo slecht uitzien op die foto’s. Of zijn die gewoon ongunstig genomen?
Hij zag er de laatste tijd juist veel beter uit. Maar hij is aan het verhuizen en er moesten spullen verdeeld worden bij MCW. Dat is vast vermoeiend.
pi_220360684
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 20:52 schreef Muisjeruisje het volgende:
Een tweedehands bikini van Judith 🤮 sorry maar dat is gewoon vies
Bikini's en ondergoed gedragen door anderen, ook al zijn die mensen erg schoon op zichzelf, nee bedankt. En dan een door Juud gedragen bikini, met haar blote foef en met wat we weten over haar hygiëne-standaard 🤢
pi_220360686
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 20:47 schreef Jippiejappie het volgende:
Weet je wat ik echt niet begrijp. De mensen die altijd zo trots op Sanneke zijn en zo positief reageren op haar stories en insta post. Zien zij dan iets wat wij niet zien? 😂
Zouden zij dan wel een Sanneke in hun leven willen en aankunnen?
Ik vraag mezelf dat ook altijd af. Of zijn zij ook dit soort types waardoor ze haar gedrag goedpraten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')