Laten we een beweging oprichten #savedionquote:Op maandag 16 maart 2026 17:06 schreef meesterinbreekster het volgende:
Dion gaat totaal opbranden als zij zo weinig blijft doen en niets alleen kan doen buitenshuis
# savedion
Ik ook. Maar niet voor de 14 in 1 gekozen maar Instantpot met ‘maar’ 12 functies 😂quote:Op maandag 16 maart 2026 11:54 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Offtopic: Ninja heeft wel echt heel fijn spul! Ik heb hier 3 ninja's in huis. 🫣
Told u so!!!quote:Op maandag 16 maart 2026 15:02 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dion heeft dus inderdaad de hele keet gisteren schoongemaakt
Helaas, ik ben geblokkeerd. Anders had ik in de vragenstickers gezet: Hoe vind je zelf dat de verhuizing is gegaan, schaam je je niet kapot dat je niks hebt gedaan?quote:Op maandag 16 maart 2026 16:33 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Stuur haar een linkje, kan ze het lekker vanaf de bank doen
Heeft ze hier gelezen over droogrek in de tuin. Oh nee, ze leest niet meer op foraquote:Op maandag 16 maart 2026 15:54 schreef Lostit het volgende:
En weer Lot zonder zitverhoger in de auto.
Geen idee waarom ze nu een droogrek halen, want ze hebben toch een nieuwe droger? En Jim de oude droger?
Die is voor Jim. Die ook hun aftandse droger heeft gekregen.quote:Op maandag 16 maart 2026 17:30 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Heeft ze hier gelezen over droogrek in de tuin. Oh nee, ze leest niet meer op fora
Hoop is uitgestelde teleurstellingquote:Op maandag 16 maart 2026 17:39 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Was ook te voorspellen, maar ja, je blijft toch hoop houden dat ze eens van de bank af komt
En dan nog klagen dat er veel minder keus dan in Rotterdam 🤣🤣.quote:Op maandag 16 maart 2026 17:28 schreef popje het volgende:
Als dat je leven is... yes ik kan spareribs eten, elke dag van de week een andere Thuisbezorgd
Ze was wel op het strand hè, dat UV-bord stond op de foto.quote:Op maandag 16 maart 2026 17:50 schreef FluVo67 het volgende:
Wat is Sofie Nagelkerke stil vandaag. Geen temperatuurborden, cocktails of bloemetjesfoto's. Zal ze ziek zijn? Of aan het sjouwen met de zonnepanelen? Dan kunnen ze morgen weer naar huis en de kindjes woensdag weer naar school.
Zou iemand haar vertrouwen met hun kind? 😯quote:Op maandag 16 maart 2026 17:28 schreef JaNeeDan het volgende:
Waarom moest ze destijds die bakfiets? Mede omdat ze dan in de toekomst haar kind kon vervoeren met vriendjes. Tegen de tijd dat haar kind naar school gaat is dat ding doorgeroest. Maar ach, dat ding is betaald door goedgelovige volgers dus boeit niet.
En vergeet eventuele volgende kind(eren) niet. Laten we het niet hopen, maar volgens mij wil sanne er wel nog 1.quote:Op maandag 16 maart 2026 17:28 schreef JaNeeDan het volgende:
Waarom moest ze destijds die bakfiets? Mede omdat ze dan in de toekomst haar kind kon vervoeren met vriendjes. Tegen de tijd dat haar kind naar school gaat is dat ding doorgeroest. Maar ach, dat ding is betaald door goedgelovige volgers dus boeit niet.
Maar dat is voor haar wel erg weinig voor een hele dag. Maak me bijna beetje zorgen om haar.quote:Op maandag 16 maart 2026 18:04 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
[..]
Ze was wel op het strand hè, dat UV-bord stond op de foto.
Daar wil ik niet over nadenken. Dat kan mijn moederhart niet aan.quote:Op maandag 16 maart 2026 18:16 schreef meesterinbreekster het volgende:
[..]
En vergeet eventuele volgende kind(eren) niet. Laten we het niet hopen, maar volgens mij wil sanne er wel nog 1.
Ach, wat kan er in een huis gebeuren? Zo’n ouder hoeft in elk geval niet bang te zijn dat de kinderen naar buiten gaan.quote:Op maandag 16 maart 2026 18:04 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Zou iemand haar vertrouwen met hun kind? 😯
Ik zou even je link weghalen, ik zie je naam als ik de link aanklik.quote:Op maandag 16 maart 2026 17:39 schreef proud_mami het volgende:
Deze influencer is echt grappig vind ik https://www.instagram.com/pietervalley
Maar volgens mij influenced hij niet want nog geen reclame gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |