abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220358433
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 15:58 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ben ik autistisch als ik daar de weg kwijt raak? 😂 Of welke diagnose kan ik uitbuiten?
Ze gooien daar elk jaar de route om. Ik kan daar zeer slecht tegen.
pi_220358437
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 16:12 schreef Manuela007 het volgende:

[..]
Wat moet Sanneke met een spaarpot? Geld moet rollen!
Misschien een idee om het een keer een spaarpot in te laten rollen.
pi_220358441
Sanneke heeft Dion zelf zo ver over zijn grenzen laten gaan omdat ze zelf te lui is dat ze iets uitvoert. Sanneke moet zichzelf kapot schamen, zij is degene die hem over zijn grenzen heen duwt omdat hij niet anders kan.
pi_220358444
Ze gaat nu ook niet vaker op de bakfiets fietsen, want is niet meer nodig. Wauw.

Gauw verkopen dat ding, dan kun je dat geld snel uitgeven aan nog meer zooi, ipv dat je lekker naar de kinderboerderij of het strand oid gaat.
pi_220358448
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 16:16 schreef Beertjeteddy het volgende:
Sanneke heeft Dion zelf zo ver over zijn grenzen laten gaan omdat ze zelf te lui is dat ze iets uitvoert. Sanneke moet zichzelf kapot schamen, zij is degene die hem over zijn grenzen heen duwt omdat hij niet anders kan.
Hij moest wel, want zij deed niks. Haha dan hadden ze 1 april niet eens gered. Wat voor wereld leeft zij in.
pi_220358450
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 16:16 schreef papierentas het volgende:
Ze gaat nu ook niet vaker op de bakfiets fietsen, want is niet meer nodig. Wauw.
Ook zoiets ja. Misschien 2x opgefietst en helemaal bij elkaar gebietst met tikkies.
pi_220358462
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 16:17 schreef papierentas het volgende:

[..]
Hij moest wel, want zij deed niks. Haha dan hadden ze 1 april niet eens gered. Wat voor wereld leeft zij in.
Exact. Ze moet zichzelf echt kapot schamen. Werkelijk, als hier de rollen waren omgedraaid hadden mensen gezegd dat zij weg moest gaan omdat hij van haar profileert en haar mentaal tot waanzin zou drijven en haar over haar grens zou laten gaan, keer op keer. Nu een vrouw het doet is het volgens haar volgers helemaal goed. Ugh... ik vind dit ook een vorm van een toxic relatie. Die 2 zijn niet goed voor elkaar.

Ik gun Sanneke iemand die harder voor haar is en Dion iemand die meer met hem draagt. Ik snap steeds meer waarom die jongen het in het begin toen hun zoon er net was het allemaal niet meer zag zitten.
  maandag 16 maart 2026 @ 16:20:34 #58
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_220358470
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 16:17 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ook zoiets ja. Misschien 2x opgefietst en helemaal bij elkaar gebietst met tikkies.
Hadden we hier allemaal al voorspeld toch. Ze moest en zou een bakfiets hebben, want dat zou al haar problemen oplossen. Twee keer op gefietst en nu heeft mevrouw ‘m niet meer nodig.
pi_220358475
Maar ze trapt regelmatig op de remen helpt hem waar ze kan....eh dat klopt niet met het beeld dat ze laat zien online
pi_220358478
Dion kan Sanneke beter een weekbudget geven anders vliegt het geld daar sneller eruit dan het erin komt 🫣 Echt absurd dat ze gewoon toegeeft dat ze meer gaat kopen nu ze daar woont terwijl ze geen cent te makken heeft. Als ik Dion was zou ik gezegd hebben je zorgt maar dat die keet schoon is, ik doe het niet. Maar waarschijnlijk is het zijn geld wat voor de borg gebruikt is😅
pi_220358484
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 16:20 schreef LALAA het volgende:

[..]
Hadden we hier allemaal al voorspeld toch. Ze moest en zou een bakfiets hebben, want dat zou al haar problemen oplossen. Twee keer op gefietst en nu heeft mevrouw ‘m niet meer nodig.
Zeker. Ik was er ook 1 van. En dan zijn er volgers van haar die openbaar reageren en echt werkelijk alles wat ze doet goed praten... ook echt een IQ en EQ van een pinda.
pi_220358539
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 15:55 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Omdat zij alles nodig vindt. Eierschaal, giraflamp die M zo omgooit, croissantlampje (of wat was het in de vorm van een croissant), glazen met kersen er op want ze hadden verder geen glazen..
walvis die obsessie met kersen trouwens?
Het zijn allemaal dingen die kleine kinderen ook leuk vinden
pi_220358604
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 15:40 schreef JaNeeDan het volgende:
Ze zegt het gewoon: ze koopt geen onnodige spullen.
Zo’n snackbakje en boekje van vanochtend dan? Noodzakelijk? Glazen met kersjes, een veel te dure lamp voor de kinderkamer, een vloerkleed voor de kinderkamer, eierschaal, een doos vol tassen die kwijt zijn, twintig kratten voor Vinted. Dat huis staat vol met onnodige zooi.
Echt, dit. Weet zij niet wat het woord onnodig betekend?
pi_220358620
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 16:10 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik zag net bij de Hema kersenspullen. Rennen Sanneke! Ook een spaarpot in de vorm van kersen.
Stuur haar een linkje, kan ze het lekker vanaf de bank doen
pi_220358635
quote:

Gauw verkopen dat ding, dan kun je dat geld snel uitgeven aan nog meer zooi, ipv dat je lekker naar de kinderboerderij of het strand oid gaat.
Schaamteloos. Ik heb het idee dat de vragen door Sanneke zelf bedacht worden a.d.h.v. wat ze hier leest.
pi_220358640
quote:

Bizar.
pi_220358647
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 16:35 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Schaamteloos. Ik heb het idee dat de vragen door Sanneke zelf bedacht worden a.d.h.v. wat ze hier leest.
Zou best eens kunnen ja
pi_220358650
Waarschijnlijk kan moet Dion vanavond verder met puin ruimen, wat een bende daar nog.
En gewoon lekker op je krent blijven zitten.
pi_220358659
Soms zou je denken dat Sanneke echt ragebait is. Maar nee, ze is echt zo.
  maandag 16 maart 2026 @ 16:41:47 #70
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220358665
Sanneke, hoe meer ik hier lees over haar en soms even bij haar kijk hoe meer ik ervan overtuigd ben dat er iets meer mis is dan alleen autisme. Helaas is het iets erfelijks als ik het zo zie.
DBM daar is ook iets flink mis in die bovenkamer en zo kan ik nog wel even en doorgaan. Het is ook niet voor niks dat dit soort mensen zoveel posten op de socials.
AM idem.
pi_220358682
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 16:35 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze leest niet mee want werd ze depressed van (zegt ze).
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  maandag 16 maart 2026 @ 16:43:56 #72
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_220358688
Echt, als ik Sannekes antwoorden op die vragen lees, krijg ik bijna plaatsvervangende schaamte.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_220358698
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 16:39 schreef Sstt1993 het volgende:
Waarschijnlijk kan moet Dion vanavond verder met puin ruimen, wat een bende daar nog.
En gewoon lekker op je krent blijven zitten.
Ik hoop eigenlijk dat hij gaat sporten, of in ieder geval iets gaan doen buitenshuis. Voor zichzelf, alleen. Zodat hij zijn hoofd wat leeg kan maken. Hij kan nu van de ene puinhoop, door de ander in. Nog een paar weken en hij ligt er compleet af.
pi_220358746
En Soof moet ons even laten zien dat ze het zon-stoplicht op het strand heeft gezien. Zou ze ook snappen wat het betekent en wanneer ze in de zomervakantie Junior uit de zon moet houden om te voorkomen dat die schoudertjes weer verbranden? Maar ze zijn dus nog in Spanje...
pi_220358791
Dion gaat totaal opbranden als zij zo weinig blijft doen en niets alleen kan doen buitenshuis

# savedion
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')