En dan nog energie over hebben om te gaan sporten. Die gast heeft al het verfwerk gedaan, de verhuizing, de keet gepoetst. Applaus voor hem!quote:Op maandag 16 maart 2026 15:02 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dion heeft dus inderdaad de hele keet gisteren schoongemaakt
of ze kon er niet komen met de auto en van het bestaan van OV heeft ze nog nooit gehoordquote:Op maandag 16 maart 2026 15:04 schreef Jees2008 het volgende:
[..]
Stond vast niet in de planner of ze was nog brak of Julia heeft het verboden of ze wist de weg niet want afgesloten wegen.
Waar zie je dat?quote:Op maandag 16 maart 2026 14:57 schreef poohenzo het volgende:
Nou Janneke Julie’s valt wel op tussen die andere dames , en dan bedoel ik niet omdat ze in een rolstoel zit …
Ze had het druk met een uur naar Mijan kijken. We mogen niet onderschatten hoe nodig en zwaar dat was na hem zoooooo lang te moeten hebben gemist!!! Dat hij zn vader dan amper ziet is jammer maar prioriteiten zijn prioriteitenquote:Op maandag 16 maart 2026 15:01 schreef Hope88 het volgende:
"Dion heeft gisteren alles schoon gemaakt"
Echt he, schaamt zij zich nooit?!
Ja - kritiek is niet welkomquote:Op maandag 16 maart 2026 15:08 schreef Clavis het volgende:
Ohh ik zou van alles in die vragensticker willen zetten. Maar dan word ik geblokkeerd denk ik.
Den Haag? Dat kan toch gewoon met de bakfiets? Ik gok erop dat AM geen zin had om te kijken. Net als bij Guus met de 4daagse.quote:Op maandag 16 maart 2026 15:08 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
of ze kon er niet komen met de auto en van het bestaan van OV heeft ze nog nooit gehoord
Eerlijk? Het zou mij niet verbazen dat ie het gewoon lekker vindt om even bij Sanneke weg te zijn.quote:Op maandag 16 maart 2026 15:07 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
En dan nog energie over hebben om te gaan sporten. Die gast heeft al het verfwerk gedaan, de verhuizing, de keet gepoetst. Applaus voor hem!
Ja dat denk ik ook. Hij vindt het wel best en had niet meer verwacht dan wat ze heeft laten zien.quote:Op maandag 16 maart 2026 15:36 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Eerlijk? Het zou mij niet verbazen dat ie het gewoon lekker vindt om even bij Sanneke weg te zijn.
Omdat zij alles nodig vindt. Eierschaal, giraflamp die M zo omgooit, croissantlampje (of wat was het in de vorm van een croissant), glazen met kersen er op want ze hadden verder geen glazen..quote:Op maandag 16 maart 2026 15:45 schreef papierentas het volgende:
De volgende vraag die Sanneke beantwoord zegt echt genoeg dat het licht niet aan staat bij haar.
'Ben je nu niet bang dat je veel meer gaat kopen, omdat alles binnen handbereik is?'
Haar antwoord; Nee niet bang want ik weet dat het zo zal zijn. Maar ben ook niet van het onnodige kopen. Ik weet ook niet waarom ik er bang voor zou moeten zijn?
Nee, want ikea biedt een voorspelbare gestructureerde looproute. En AM houdt niet van verrassingen en spontaan.quote:Op maandag 16 maart 2026 15:51 schreef Moppie1982 het volgende:
Am moet perse bij Ikea een droogrek halen, komt die vrouw weleens in een andere woonwinkel?
En een winkelvoorraad doe weinig wijzigt....of dat iig zo langzaam doet dat het lijkt alsof ze al 20 jaar hetzelfde verkopen.quote:Op maandag 16 maart 2026 15:56 schreef AnnArt het volgende:
[..]
Nee, want ikea biedt een voorspelbare gestructureerde looproute. En AM houdt niet van verrassingen en spontaan.
Ben ik autistisch als ik daar de weg kwijt raak? 😂 Of welke diagnose kan ik uitbuiten?quote:Op maandag 16 maart 2026 15:56 schreef AnnArt het volgende:
[..]
Nee, want ikea biedt een voorspelbare gestructureerde looproute. En AM houdt niet van verrassingen en spontaan.
Ze wilde graag gaan vissen met 1 van haar grote broers.quote:Op maandag 16 maart 2026 15:38 schreef Missinglink24 het volgende:
Jet krijgt een dag forel vissen kado voor haar verjaardag. Zou dit gesponsord zijn? Is toch helemaal niet leuk voor een dierenvriend, vissen?
Oh ja inderdaad.quote:Op maandag 16 maart 2026 15:08 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
of ze kon er niet komen met de auto en van het bestaan van OV heeft ze nog nooit gehoord
Wat moet Sanneke met een spaarpot? Geld moet rollen!quote:Op maandag 16 maart 2026 16:10 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik zag net bij de Hema kersenspullen. Rennen Sanneke! Ook een spaarpot in de vorm van kersen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |