Jaaa ik heb die 14 in 1(ofzo) ben alleen, maar moet m’n energie goed verdelen en heb autisme 😂quote:Op maandag 16 maart 2026 11:54 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Offtopic: Ninja heeft wel echt heel fijn spul! Ik heb hier 3 ninja's in huis. 🫣
Past niet op het aanrecht bij Sanneke. Dat staat vol met een afdruiprek.quote:Op maandag 16 maart 2026 13:42 schreef TantePien1990 het volgende:
[..]
Jaaa ik heb die 14 in 1(ofzo) ben alleen, maar moet m’n energie goed verdelen en heb autisme 😂
Maar dat ding is een uitkomst! Was even een aanschaf, maar heb hem sinds november en echt; dat ding heeft al meer uren gemaakt dan m’n kookplaat in 2,5 jaar geloof ik.
Aanrader, zeker voor de gezinnen met 2 werkende ouders!
Ju wil helemaal niet zo een kast. Ze wil gewoon linkjes delen.quote:Op maandag 16 maart 2026 13:45 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith vindt de kast die Sanneke heeft ook leuk. Zij delen de linkjes volgens mij. Al die linkjes van de Action zie ik bij meerdere fluflu's voorbij komen.
Sanneke kende zou ze dan het liefst een Ninja Creamy willen ipv een apparaat waar ze iets aan heeftquote:Op maandag 16 maart 2026 11:54 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Offtopic: Ninja heeft wel echt heel fijn spul! Ik heb hier 3 ninja's in huis. 🫣
Juuds_singlemom_life en juudsgeldlevenquote:Op maandag 16 maart 2026 13:55 schreef Jippiejappie het volgende:
Wat is de insta van Judith? Jullie maken mij nieuwsgierig
Klopt, net als van de hema, most wanted en nog een paar winkels.quote:Op maandag 16 maart 2026 13:45 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith vindt de kast die Sanneke heeft ook leuk. Zij delen de linkjes volgens mij. Al die linkjes van de Action zie ik bij meerdere fluflu's voorbij komen.
Niet altijd hoor, ze heeft een vreselijk onhandige bolderkar gekregen, 3x gepromoot en toen weer haar eigen simpele bolderkar gebruikt.quote:Op maandag 16 maart 2026 13:04 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Hehe ja die is ook wel fan volgens mij.
Milou doet tenminste nog wat met de spullen die ze heeft.
😂quote:Op maandag 16 maart 2026 13:56 schreef Mirp het volgende:
Judith zou haar geld nog verkopen als ze er meer geld voor kan krijgen.
Dat enorme gevaarte 🫣quote:Op maandag 16 maart 2026 14:03 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Niet altijd hoor, ze heeft een vreselijk onhandige bolderkar gekregen, 3x gepromoot en toen weer haar eigen simpele bolderkar gebruikt.
Hahaha toen ze met die enorme unit rondliep en ons wilde doen geloven dat het superhandig was 😂quote:Op maandag 16 maart 2026 14:03 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Niet altijd hoor, ze heeft een vreselijk onhandige bolderkar gekregen, 3x gepromoot en toen weer haar eigen simpele bolderkar gebruikt.
🤣 Nee haha, maar ik ben altijd dol op keukenapparatuur geweest en dol op koken. Helaas gaat dit nu minder makkelijk maar heb al jaren keukenapparatuur van ze, al voor de hype er was en ze net in Nederland zaten. Ik vind het echt topspul.quote:
Ik vind ze top voor iedereen. 😄 Ik ben chronisch ziek en thuis maar ik kan erdoor soms gezonde en makkelijke dingen mee maken die mij niet teveel energie kosten.quote:Op maandag 16 maart 2026 13:42 schreef TantePien1990 het volgende:
[..]
Jaaa ik heb die 14 in 1(ofzo) ben alleen, maar moet m’n energie goed verdelen en heb autisme 😂
Maar dat ding is een uitkomst! Was even een aanschaf, maar heb hem sinds november en echt; dat ding heeft al meer uren gemaakt dan m’n kookplaat in 2,5 jaar geloof ik.
Aanrader, zeker voor de gezinnen met 2 werkende ouders!
Stond vast niet in de planner of ze was nog brak of Julia heeft het verboden of ze wist de weg niet want afgesloten wegen.quote:Op maandag 16 maart 2026 14:50 schreef miep123456 het volgende:
Stond Am niet bij de finish voor Julia! Valt me wel wat tegen zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |