abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220355494
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 11:30 schreef Loveischocolala het volgende:
Judith alleen handbagage kan niet veel mee gelukkig draagt ze kleding ook tig keer haha
5 dagen... enige wat dus mee moet is haar nette setje voor het feestje en het cadeautje 👌 kleding is niet nodig dat kan allemaal prima 5 dagen
pi_220355532
Wat een onzin ook weer gekocht. Die 2 gaan failliet als ze dagelijks boodschappen gaat doen...
pi_220355558
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 10:19 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Stond zaterdag nog in de tuin bij de keet.
Roest te verzamelen?
pi_220355574
quote:
9s.gif Op maandag 16 maart 2026 11:39 schreef Beertjeteddy het volgende:
Wat een onzin ook weer gekocht. Die 2 gaan failliet als ze dagelijks boodschappen gaat doen...
Ja hier dacht ik ook aan. Kan nog wel eens heel verkeerd uitpakken dat ze dichterbij de winkels woont.
pi_220355577
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 10:51 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
En morgen een tikkie plaatsten voor pannen! Die meid heeft me echt een prioriteiten! Gewoon even een magneetje erop zetten, als hij blijft zitten kan ze koken 🤣🤣🤣
Een Ninja Foodi 14-in-1 is wel wat voor haar, Multicooker alles in één met airfryer zelfs
pi_220355587
quote:
9s.gif Op maandag 16 maart 2026 11:39 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ja, en ook echt niet echt iets gekocht waar je dan een paar dagen mee doet. Roomboterpuntjes, ja heerlijk, morgen weer een nieuwe zak. Gelukkig zit de Aldi op loopafstand, kan ze er elke dag shoppen en het huis nog verder volstorten met zooi, want kennelijk heeft de verhuizing nog steeds niet genoeg indruk gemaakt qua troep wat ze hebben. Maar ze snappen er echt helemaal niks van waar alles vandaan komt. Koopziek.
pi_220355622
Mis de eieren voor haar eierschaaltje. Moet toch een keer getest worden voor Pasen. Of kunnen eieren niet gekookt worden op inductie? 🤔
pi_220355641
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 08:58 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Ik was dus even heel benieuwd hoe ver het was 😳😳😳een kwartier(!!!!!) met de fiets 😭😭😭 van hun hut naar een supermarkt!! Ik weet niet wat ik moet zeggen, en ben verbaasd dat ik er verbaasd over ben hoe deze vrouw is 😭😭
New York Pizza op 3,7km fietsafstand. Luier dan Sanneke krijg je ze niet hoor!! Met haar ‘het waait hier’. En dan nu alweer allemaal rommel kopen bij de winkel. En boontjes en een pak melk. 😂
pi_220355682
Sanneke heeft ruimte! Die gevuld moet worden. Met o.a. een snackbakje voor als kind ergens gaat logeren. Want dan moet hij zelf eten mee? En een bakje hebben ze echt nergens tussen de spullen? En dan nog een boek waarvan ze er thuis achterkomt dat het nog te moeilijk is. Maar er is weer geld uitgegeven. Dat is heel belangrijk!
pi_220355703
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 11:52 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke heeft ruimte! Die gevuld moet worden. Met o.a. een snackbakje voor als kind ergens gaat logeren. Want dan moet hij zelf eten mee? En een bakje hebben ze echt nergens tussen de spullen? En dan nog een boek waarvan ze er thuis achterkomt dat het nog te moeilijk is. Maar er is weer geld uitgegeven. Dat is heel belangrijk!
Die tikkies moeten uitgegeven worden!!
pi_220355704
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 11:49 schreef Jippiejappie het volgende:
Mis de eieren voor haar eierschaaltje. Moet toch een keer getest worden voor Pasen. Of kunnen eieren niet gekookt worden op inductie? 🤔
Die kun je ook kant-en-klaar gekookt kopen. Vaak gekleurd, zal wel leuk staan op haar eierschaal en ze zal blij zijn dat ze binkie nu deze ervaring mee kan geven, want in de hut had ze die schaal nog niet en dat was heel verdrietig
pi_220355710
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 11:45 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Een Ninja Foodi 14-in-1 is wel wat voor haar, Multicooker alles in één met airfryer zelfs
Offtopic: Ninja heeft wel echt heel fijn spul! Ik heb hier 3 ninja's in huis. 🫣
pi_220355800
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 09:43 schreef JaNeeDan het volgende:
Twee km. lopen met een klas vol 6/7 jarigen zal niet meevallen Judith. Vandaar waarschijnlijk de keuze voor auto’s.
Gelukkig weet ze dat haar eigen kind (op de fiets) nog niet verkeersveilig is. Hoe denkt ze dat 2, max 3 leerkrachten 20/25 minuten enkele reis gaan wandelen met een groep van 25+ kinderen in de leeftijd van haar zoon? En hoe denkt ze dat dat past binnen de onderwijstijd? Oh wacht, zeker dat laatste boeit haar niet want ze verslapen zich graag en kunnen ook echt niet anders dan buiten de vakanties om naar Spanje. Maar afgelopen week met het atletiek feestje wel even opscheppen dat B niet veel slaap nodig heeft en dus wel tot 21.30 kon feesten. Tot ‘ie zich verslaapt voor school, dan had z’n lichaam het nodig dus dan is het goed om daar aan toe te geven en vooral geen wekker te zetten. Krom krommer kromst. Ik gok trouwens dat Judith zich al voor de recente ontwikkelingen rondom brandstofprijzen aangemeld had als ouder om voor dit uitje te rijden. Anders had ze er nog geen seconde over nagedacht😂
pi_220355821
Ik moet echt bijna huilen door het onvermogen op alle vlakken wat Sanneke laat zien.
Ik had even de hoop dat een huis haar onvrede, of wat het dan ook mag zijn, zou temperen. Maar dag 1 in het huis en ze gaat vrolijk verder met onzin kopen, excuses verzinnen. Ik heb ooit over iemand gezegd dat ze die persoon de pinpas af moesten nemen maar bij Sanneke zou dat ook raadzaam zijn. Of budgetbeheer o.i.d.
pi_220355828
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 10:31 schreef Lonneke1983 het volgende:

[..]
Als ik de foto zie van Sanneke met haar verjaardag. Moet ik altijd denken aan Clowntje het Reuzenkind
Kloontje het reuze kind, land van Ooit! Die vond ik altijd wel grappig.
pi_220355923
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 12:00 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik moet echt bijna huilen door het onvermogen op alle vlakken wat Sanneke laat zien.
Ik had even de hoop dat een huis haar onvrede, of wat het dan ook mag zijn, zou temperen. Maar dag 1 in het huis en ze gaat vrolijk verder met onzin kopen, excuses verzinnen. Ik heb ooit over iemand gezegd dat ze die persoon de pinpas af moesten nemen maar bij Sanneke zou dat ook raadzaam zijn. Of budgetbeheer o.i.d.
Zij snapt ook duidelijk niet dat je prima die bakken bij Aldi voorbij kunt lopen zonder erin te kijken. Gewoon een lijstje maken wat je nodig hebt, dat halen en klaar. Verder doorlopen en niet naar kijken. Helemaal als ze nu elke dag naar Aldi gaat, gaat dit een hele dure hobby worden. Ze vergeet straks waar ze voor kwam, dan kan ze 2 of 3 keer per dag er naartoe om niet te kopen wat ze nodig heeft.
pi_220355936
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 11:27 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Zoals alles bij Sanneke 8)7
Manana manana
pi_220355955
En ze krijgt heel veel opmerkingen in DM over de pannen als ze het over inductie heeft. Hahaha, nee ze leest hier echt niet mee hoor! Maar wees gerust allemaal, ze heeft nieuwe pannen van haar moeder en die kunnen op inductie.
pi_220355970
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 11:54 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Offtopic: Ninja heeft wel echt heel fijn spul! Ik heb hier 3 ninja's in huis. 🫣
Ben jij stiekum Milou? _O-
pi_220355981
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 12:13 schreef papierentas het volgende:
En ze krijgt heel veel opmerkingen in DM over de pannen als ze het over inductie heeft. Hahaha, nee ze leest hier echt niet mee hoor! Maar wees gerust allemaal, ze heeft nieuwe pannen van haar moeder en die kunnen op inductie.
Ze moet aan iets haar 24uur vol maken. Luie donder ook.
pi_220355997
Altijd die beren op de weg zien en zichzelf zielig vinden. Pfff ik snap wel dat ze chronisch moe is. Kost echt veel energie om zo door het leven te gaan. Uitgekookt is ze
pi_220356000
Sanneke heeft meegelezen over de pannen.
pi_220356138
Dus Sanneke haar moeder heeft 20 jaar geleden pannen en bestek voor Sanneke gekocht en dat voor 20 jaar op de zolder gezet? Ik snap wel waar die verzamelwoede vandaan komt😬
pi_220356469
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 12:07 schreef papierentas het volgende:

[..]
Zij snapt ook duidelijk niet dat je prima die bakken bij Aldi voorbij kunt lopen zonder erin te kijken. Gewoon een lijstje maken wat je nodig hebt, dat halen en klaar. Verder doorlopen en niet naar kijken.
Of: kijken, zeggen "goh wat leuk" en het dan NIET kopen. Ook nog een optie. Normaal gesproken.
pi_220356479
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 12:17 schreef Earring het volgende:

[..]
Ben jij stiekum Milou? _O-
Hehe ja die is ook wel fan volgens mij.
Milou doet tenminste nog wat met de spullen die ze heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')