Stond zaterdag nog in de tuin bij de keet.quote:Op maandag 16 maart 2026 10:07 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Vraag me af of die niet allang is doorverkocht.
We kennen allemaal nog de filmpjes waarbij haar kind regelmatig werd bijgestuurd tijdens de avondvierdaagse.quote:Op maandag 16 maart 2026 09:46 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Dacht ik ook al... ze heeft echt geen idee wat een stuk lopen met een klas kinderen inhoud
Als ik de foto zie van Sanneke met haar verjaardag. Moet ik altijd denken aan Clowntje het Reuzenkindquote:Op maandag 16 maart 2026 09:51 schreef Earring het volgende:
[..]
Als je de storie ziet van gisteravond waar Dion ineens achter de schouder van Sanneke komt gluren dan denk je echt: dit is een aflevering knoop in je zakdoek
Wat goed dat ze weer iets heeft gevonden om tegenop te zien! En ze zegt het zelf al: het gaat iets sneller. Weet ze dus direct waar ze rekening mee moet houden.quote:Op maandag 16 maart 2026 10:19 schreef Mallorcameisje het volgende:
Sanneke ziet op tegen koken op inductie. De denkt dat ze wat in de oven schuift want geen inspiratie 🙃 Ik gok een pizza 🙋🏼♀
Klopt, het gaat wel echt sneller maar daar kan je rekening mee houden. Ook dit is geen Rocket Science.quote:Op maandag 16 maart 2026 10:30 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Nog niet heel lang geleden ging ik ook over van gas naar inductie... maar behalve dat de handeling anders is (gas aanzetten of op knopjes drukken) is het toch niet echt heel anders? Ze doet alsof je heel anders moet koken nu 🤔
Mis ik iets??
Triest voor die kinderen. Jan en Sofie zijn gewoon waardeloze oudersquote:Op maandag 16 maart 2026 09:18 schreef FluVo67 het volgende:
Je ouders kopen een villa waar geen plek is voor de hele kinderschare. Dan komt je als amper 16 jarige boven de winkel te wonen van je ouders waar je ook werkt. Dan ga je los zoals elke tiener zou doen, verslaapt je en komt te laat op je werk. En dan wordt er in de villa voor de jongste een hok afgetimmerd in het kantoor van mama zodat de losbandige zoon weer thuis kan komen wonen. Om hem onder het eten het ondernemersschap bij te brengen. Met de vlogcamera op zijn neus. Als de ouders überhaupt al thuis zijn. Want die zitten nogal eens in Spanje of gaan met lieve vrienden uit vreten. Welkom in de soap van de Nagelkerkjes!
Zou iemand hebben gezegd dat ze nieuwe pannen moest kopen/krijgen?quote:Op maandag 16 maart 2026 10:33 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Klopt, het gaat wel echt sneller maar daar kan je rekening mee houden. Ook dit is geen Rocket Science.
Ik hoop alleen wel dat ze goede pannen heeft.
Denk ik niet. Anders hadden we vast al pannen of een bedelactie voor pannen voorbij zien komen.quote:Op maandag 16 maart 2026 10:40 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Zou iemand hebben gezegd dat ze nieuwe pannen moest kopen/krijgen?
Gaat ze daar weer over jankenquote:Op maandag 16 maart 2026 10:46 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Denk ik niet. Anders hadden we vast al pannen of een bedelactie voor pannen voorbij zien komen.
En morgen een tikkie plaatsten voor pannen! Die meid heeft me echt een prioriteiten! Gewoon even een magneetje erop zetten, als hij blijft zitten kan ze koken 🤣🤣🤣quote:Op maandag 16 maart 2026 10:50 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Wel weer een excuus om thuisbezorgd aan te laten rukken.
Er zijn in Oudenbosch 2 appartementen, eentje is voor Merel en de ander voor Stan. Daar was geen plaats voor in de villa, vanaf het begin al niet. Eline heeft wel een eigen kamer in de villa in Essen. Noud slaapt in de garage die met heaters verwarmd wordt en Madelief heeft een hok zonder raam. Nu dus Junior ook in een afgetimmerd hok in mama's kantoor. Eén van de andere meiden heeft ook een eigen kamer en de ander een kamer/hok op de overloop waar de andere door naar haar kamer gaat. Allemaal hokken maar mevrouw heeft een kantoor met raam en plek genoeg voor de paspoppen met hun trouwkleding. Maar dat is aan de buitenkant van de villa met zwembad niet te zien. En daar gaat het om bij de Nagelkerkjes: uiterlijk vertoon. Deze mensen sporen echt niet.quote:Op maandag 16 maart 2026 10:16 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Is het niet gewoon zo dat hij plek moet maken voor Merel die terugkomt? Dan wonen Eline en Merel boven de winkel, en kan hij braaf weer terug bij papa en mama, die er toch nooit zijn. Moet hij wel elke dag met de scooter naar de ijsmakerij, waarbij ze de indruk geven dat hij daar altijd in zijn eentje werkt. Mocht hij eerst nog de helft van het jaar chocolade in de bakkerij maken, moet hij dat nu ook daar doen. In je eentje wonen, in je eentje werken, en dat op die leeftijd...
Dit idd! Heb echt niet al mijn pannen vernieuwd 🤣 maar goed Sanneke leest nu ergens dat ze nieuwe pannen moet dus gaat dit niet eens testen.. die wilt gewoon nieuwe pannen en kookt niet tot ze genoeg binnen heeft geharkt met aankomend tikkiequote:Op maandag 16 maart 2026 10:51 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
En morgen een tikkie plaatsten voor pannen! Die meid heeft me echt een prioriteiten! Gewoon even een magneetje erop zetten, als hij blijft zitten kan ze koken 🤣🤣🤣
Ik heb van mijn acht pannen er maar eentje hoeven vervangen... dus dat kan ook gewoon meevallen.quote:Op maandag 16 maart 2026 10:40 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Zou iemand hebben gezegd dat ze nieuwe pannen moest kopen/krijgen?
IN HAAR EENTJE??!quote:Op maandag 16 maart 2026 10:31 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Wat goed dat ze weer iets heeft gevonden om tegenop te zien! En ze zegt het zelf al: het gaat iets sneller. Weet ze dus direct waar ze rekening mee moet houden.
Maarrrr… ze gaat wel boodschappen doen! 🎉
Ja wij hadden een set die niet voor inductie geschikt was en een aantal andere pannen wel, die waren ook nog mooi vlak dus die hebben we niet hoeven vervangen.quote:Op maandag 16 maart 2026 11:12 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Ik heb van mijn acht pannen er maar eentje hoeven vervangen... dus dat kan ook gewoon meevallen.
Zoals alles bij Sannekequote:Op maandag 16 maart 2026 11:23 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke gaat wel weer gezond eten maar nu even niet want dat is nog moeilijk 🤔
Wij ook niet (wel gedaan omdat ik graag nieuwe pannen wilde). Maar geen idee waarom maar ik heb het idee dat Sanneke wel nieuwe nodig heeft.quote:Op maandag 16 maart 2026 11:12 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Ik heb van mijn acht pannen er maar eentje hoeven vervangen... dus dat kan ook gewoon meevallen.
"Morgen begin ik echt" mentaliteit 🤣👌quote:Op maandag 16 maart 2026 11:23 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke gaat wel weer gezond eten maar nu even niet want dat is nog moeilijk 🤔
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |