abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220344839
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220344975
Onderhand heb ik met MCW te doen. De story met de Rice bakjes ziet ze er in en in moe uit. En straalt ze zoveel verdriet uit.
pi_220344984
Hoe AM daar staat te zwaaien, alsof ze de koningin is 🫣 Jammer voor haar zat er geen publiek meer..
pi_220345003
M mag nog een nachtje bij de schoonouders van Sanneke slapen, want ze wil hem zo niet ontvangen in herbouwd wat nog vol met zooi staat. En ze hebben geen kasten waar ze een deel in weg kan stoppen.

Denkt ze/denken ze nou echt dat het morgen veel beter is? Wel alles opgeruimd?
Het had al zo veel gescheeld als ze niet alles los had verhuisd, maar het gewoon in dozen had gedaan en op had geschreven wat er in zat.

Maar het was nog licht toen ze het filmpje af nam, dus ze kon nog een paar uur knallen.
Maar nee, ze moest live. Prioriteiten.
pi_220345014
Over het live gaan van Sanneke: waar kreeg ze kritiek op en hoe ging ze uit haar bol?

Maar hoe haal je het in je harses om live te gaan. Dat mokkel is zooooo lui. Ga Dion helpen! En alvast voorsorteren dat je morgen ook niks kan doen want Mijan. Ik zou echt helemaal krankjorum worden als ik Dion was. En woest 😡! Wel goed dat hij zegt dat ze een tweede kind helemaal niet aan kan. Niet dat ze zich daardoor laat weerhouden wat het is altijd ‘ik wil dit, ik wil dat’. Pffff moet even mijn bloeddruk laten zakken geloof ik |:( 8)7 ~O> o|O
pi_220345016
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:17 schreef Applepony het volgende:
Onderhand heb ik met MCW te doen. De story met de Rice bakjes ziet ze er in en in moe uit. En straalt ze zoveel verdriet uit.
Ze hoéft de opdracht niet te accepteren, ze hoéft niet tig stories van haar picture perfect life in scène te zetten en te filmen. Ze hoéft niet iedere dag stories te plaatsen.

Ze doet het allemaal zelf.
pi_220345062
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:22 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ze hoéft de opdracht niet te accepteren, ze hoéft niet tig stories van haar picture perfect life in scène te zetten en te filmen. Ze hoéft niet iedere dag stories te plaatsen.

Ze doet het allemaal zelf.
Zij is de enige die uit haar eigen ratrace kan stappen. Maar alles is content voor haar.

Ik zag net een story van Marlieke Koks dat ze haar aflevering ' Spieken met Marlieke' met Michelle door omstandigheden buiten haar macht niet live kan zetten.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220345085
quote:
Ze had om die tijd ook gewoon kunnen slapen. Maar blijkbaar filmt zij ‘s nachts om 1.30 uur liever bakjes.
pi_220345088
Sanneke vertelde ook geld te hebben gekregen van haar moeder en volgers, nieuwe koelkast van Dion zijn ouders en ze hebben "hulp van boven" gehad maar dat wilde ze niet uitleggen.
pi_220345114
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:21 schreef proud_mami het volgende:
Over het live gaan van Sanneke: waar kreeg ze kritiek op en hoe ging ze uit haar bol?

Maar hoe haal je het in je harses om live te gaan. Dat mokkel is zooooo lui. Ga Dion helpen! En alvast voorsorteren dat je morgen ook niks kan doen want Mijan. Ik zou echt helemaal krankjorum worden als ik Dion was. En woest 😡! Wel goed dat hij zegt dat ze een tweede kind helemaal niet aan kan. Niet dat ze zich daardoor laat weerhouden wat het is altijd ‘ik wil dit, ik wil dat’. Pffff moet even mijn bloeddruk laten zakken geloof ik |:( 8)7 ~O> o|O
Als Dion verstandig is houdt ie z’n leuter voor zichzelf. Dan heeft ze weinig te willen.
pi_220345133
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:30 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze had om die tijd ook gewoon kunnen slapen. Maar blijkbaar filmt zij ‘s nachts om 1.30 uur liever bakjes.
En eigenlijk gaat het niet om die bakjes maar om toch even te laten weten dat de spullen verdeeld zijn. Ik zie al voor me dat Koen aangeeft 4 Rice bakjes en bordjes te willen. Of zou Jacqueline ook mee mogen doen in deze verdeling want alles was van samen 🤪
pi_220345178
Sofie slaapt zo goed in Spanje. Omdat ze veel wandelt. Blijkbaar kan ze met haar schoenen alleen in Spanje wandelen en blokkeren ze als ze er in België mee wil wandelen.
pi_220345206
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:34 schreef Cyan het volgende:

[..]
En eigenlijk gaat het niet om die bakjes maar om toch even te laten weten dat de spullen verdeeld zijn. Ik zie al voor me dat Koen aangeeft 4 Rice bakjes en bordjes te willen. Of zou Jacqueline ook mee mogen doen in deze verdeling want alles was van samen 🤪
En om subtiel te laten weten dat de kinderen van Timmie er ook zijn. Want: bakjes voor de meisjes.
pi_220345229
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:21 schreef proud_mami het volgende:

Een volger zei dat zonder Dion ze het huis niet zou hebben en dat hij 99% van het werk had gedaan..

Ja - vond ze niet leuk.. Zonder haar had Dion ook niets bladiebla.. Daarvoor kreeg ze alleen maar complimenten van mensen die haar enablen dus vond ze de sfeer 'veel fijner'.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220345270
quote:
Dat doet ze zelf. Eerst in de hoogste versnelling de zaak doen (haar moeder werd zelfs ingeschakeld), dan 's nachts die bakjes en daarna weer met Timmie een weekendje weg. Dat kun je volgens mij ook heel anders plannen. Het is allemaal heel onlogisch.
pi_220345283
Was dat uitje naar Antwerpen bij AM nou eigenlijk voor Jim maar die moest dus werken ? Dat vind ik dan wel slechte planning
pi_220345297
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:30 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Precies. En ze hoeft niet glamoureus uit eten met Timmie en Iris in Amsterdam. Roomservice en vroeg slapen was ook een optie. Maar alles moet maximaal.
pi_220345332
Iemand de live van Sanneke gezien die een kleine samenvatting heeft? 🫣🤫
pi_220345466
Wel goed dat Dion inziet dat Sanneke nog een kind niet aan kan, hopelijk geeft hij niet toe aan haar
pi_220345467
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:47 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Precies. En ze hoeft niet glamoureus uit eten met Timmie en Iris in Amsterdam. Roomservice en vroeg slapen was ook een optie. Maar alles moet maximaal.
Doel van de story is laten weten dat Tim z’n kids ook op de boerderie zijn. Mies deer tegenwoordig ook niet meer dagelijks stories lijkt het
pi_220345515
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:46 schreef poohenzo het volgende:
Was dat uitje naar Antwerpen bij AM nou eigenlijk voor Jim maar die moest dus werken ? Dat vind ik dan wel slechte planning
Dat zal AM niet leuk hebben gevonden...hoe kan werken nu voor haar planning gaan.
pi_220345529
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:38 schreef Missinglink24 het volgende:
Dion zegt dat Sanneke een tweede kind niet aankan. Sanneke vindt dat heel stom dat hij dat zegt.
Ja hoor, +1 voor Dion dat hij dit inziet. Hoop dat Sanneke dit uiteindelijk ook in gaat zien.
pi_220345539
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:31 schreef Dekentje2402 het volgende:
Sanneke vertelde ook geld te hebben gekregen van haar moeder en volgers, nieuwe koelkast van Dion zijn ouders en ze hebben "hulp van boven" gehad maar dat wilde ze niet uitleggen.
Hulp van boven... buiten de dode kan ik niks bedenken?
pi_220345581
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:52 schreef Bubu2012 het volgende:
Iemand de live van Sanneke gezien die een kleine samenvatting heeft? 🫣🤫
Niet alles gezien, maar ze zat op de bank een soort van gekke gezichten te trekken, Dion liep continu spullen op te ruimen en zij kon dat nu niet want schijnbaar is ze bang voor trappen en kan ze niet met een doos de trap op of af lopen… er werden verschillende vragen gesteld, oa of ze een tweede kind wilde. En toen zei ze zoiets van kind nemen en daar werd wat op gereageerd van je neemt geen kind maar die krijg je, ze zou er bijna van gaan huilen. Dion vind in ieder geval dat zij geen tweede kind aan kan (verstandige man)
Verder waren er wat vragen over de verhuizing en waar het schilderij kwam te hangen 😂

Om het kort te houden, je hebt er niets aan gemist
pi_220345591
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 23:09 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Dat zal AM niet leuk hebben gevonden...hoe kan werken nu voor haar planning gaan.
Jim is ook aan het daten (volgens AM) dus wie weet wat zijn date vanavond leuker dan een avondje met de hele familie op een gesponsord uitje .. Bijzonder dat ook Guus niet mee was maar verder niet genoemd werd.
pi_220345610
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 23:17 schreef Maanstteen55 het volgende:

[..]
Niet alles gezien, maar ze zat op de bank een soort van gekke gezichten te trekken, Dion liep continu spullen op te ruimen en zij kon dat nu niet want schijnbaar is ze bang voor trappen en kan ze niet met een doos de trap op of af lopen… er werden verschillende vragen gesteld, oa of ze een tweede kind wilde. En toen zei ze zoiets van kind nemen en daar werd wat op gereageerd van je neemt geen kind maar die krijg je, ze zou er bijna van gaan huilen. Dion vind in ieder geval dat zij geen tweede kind aan kan (verstandige man)
Verder waren er wat vragen over de verhuizing en waar het schilderij kwam te hangen 😂

Dankjewel voor je moeite!
pi_220345673
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 23:17 schreef Maanstteen55 het volgende:

[..]

Hoe wil ze het dadelijk doen met M als ze bang is voor trappen?
pi_220345741
quote:
Het filmpje heeft ze opgenomen om half twee ' s nachts!
pi_220345864
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 23:33 schreef Lonneke1983 het volgende:

[..]
Hoe wil ze het dadelijk doen met M als ze bang is voor trappen?
Op die specifieke vraag heeft ze geen antwoord gegeven tijdens de live. Werd wel gevraagd door een volger.
pi_220345871
Sanneke kan geen trap lopen en dozen tillen tegelijk. Gister frikandel speciaal op en vandaag een kapsalon. Het leek voor mij wel duidelijk dat Dion degene is die een tweede kind vooralsnog niet ziet zitten. Ik kreeg het idee dat zij het wel zou willen.
pi_220345876
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:40 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En om subtiel te laten weten dat de kinderen van Timmie er ook zijn. Want: bakjes voor de meisjes.
Nou dan kunnen ze in ieder geval het commentaar op Tim dat hij zijn kinderen niet ziet achterwege laten.... scheelt ook weer toch
pi_220345919
Sanneke : ‘ik snap niet dat er zo veel spullen staan’
Ook Sanneke : -sleept 20 dozen met onverkoopbare Vinted ‘handel’ mee en alles van Mijan wat niet meer wordt gebruikt-

Dat snap ik niet, dat ze dat niet snapt.
Donder het gewoon weg.
pi_220345942
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 00:13 schreef Henrike het volgende:

[..]
Nou dan kunnen ze in ieder geval het commentaar op Tim dat hij zijn kinderen niet ziet achterwege laten.... scheelt ook weer toch
👏🏻👏🏻👏🏻
pi_220346065
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 00:11 schreef Clavis het volgende:
Sanneke kan geen trap lopen en dozen tillen tegelijk. Gister frikandel speciaal op en vandaag een kapsalon. Het leek voor mij wel duidelijk dat Dion degene is die een tweede kind vooralsnog niet ziet zitten. Ik kreeg het idee dat zij het wel zou willen.
Ik hoop dat hij zijn voorzorgsmaatregelen neemt..
pi_220346186
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 00:11 schreef Clavis het volgende:
Hoe gaat ze dat doen met haar kind? Die zie ik voorlopig nog niet zelf de trap op en af gaan.
pi_220346188
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 00:13 schreef Henrike het volgende:

[..]
Van mij uit is dat nooit gezegd. Ik ben eerder de andere kant: houd je kinderen langere tijd buiten je nieuwe relatie.
pi_220346264
De rommel is van de woonkamer verplaatst naar de bijkamer. Voorlopig dus geen mooie content. En iedereen zei al dat ze de bijkamer vol moesten zetten. Hoezo heeft niemand gezegd dat ze beter spullen weg kunnen geven of gooien?

En Sanneke die aan Dion vraagt of ze dingen moeten doen. Wat denkt ze zelf?
pi_220346335
quote:
Dat meen je toch niet echt he? Ze verdienen er vreselijk veel geld mee, ze hoeft het niet te doen .
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220346348
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:31 schreef Dekentje2402 het volgende:
Haar moeder heeft haar alvast geld gegeven van haar vader zijn erfenis?
Maar dan kan Sanneke wel zeggen dat ze gespaard hadden , maar dat was dan maar heel weinig , het duurste was dubbele huur, laminaat en verf, voor de rest hebben ze niet veel gekocht voor een verhuizing. De tafel was van een volger hoorde ik haar zeggen .

[ Bericht 13% gewijzigd door ikmoetdrieten op 15-03-2026 08:04:25 ]
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220346487
En als ze niet met een doos de trap op of af kan, dan neemt ze toch een los item mee naar boven? Of je stopt wat losse dingen in een tas en hangt die om en dan loop je naar boven.
Maar ik denk dat ‘naar boven lopen’ voor haar te zwaar is. Fysiek én mentaal.
pi_220346579
De eerste keer dat we verhuisde , ik weet wel dat we toen een aantal aanhangwagens vol naar de stort hebben gebracht , en bij Sanneke is dat allemaal weer mee gegaan naar het nieuwe huis . 😂
Ik bedoel, ik heb ook last van verzamelen , bij alles denk ik leg maar op zolder dit kan nog van pas komen / jammer om weg te gooien .
Maar met het verhuizen kom je er achter wat je allemaal bewaard .
Nu na 4 keer verhuizen heb ik gelukkig niet zoveel spullen meer( al blijft het bewaren van dingen mijn valkuil)
pi_220346620
Als je je kan ergeren aan de dikte van het steeltje van een wijnglas heb verder een gezegend leven, of niet?

En Sanneke heeft gewoon steeds een nieuw excuus om niks te doen en verbergt dit achter een stel ongepaste grappen richting Dion. Maar als een ander wat tegen/over haar zegt is het haat.

AM: die tanden!🤢 Zag het op de foto met kluun en bij hot wheels weer
pi_220346835
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 08:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Als je je kan ergeren aan de dikte van het steeltje van een wijnglas heb verder een gezegend leven, of niet?

En Sanneke heeft gewoon steeds een nieuw excuus om niks te doen en verbergt dit achter een stel ongepaste grappen richting Dion. Maar als een ander wat tegen/over haar zegt is het haat.

AM: die tanden!🤢 Zag het op de foto met kluun en bij hot wheels weer
Tja, die ene keer in de week, of zelfs maand dat ik een wijnglas beet heb kan ik me daar niet om druk om maken 😂. Maar misschien is dat anders als je zo’n glas dagelijks gebruikt?
Ik verbaas me ook over die vele beelden van zichzelf filmend in de spiegel.
Sanneke en AM: 🤮.
pi_220346964
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 02:50 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Sanneke ziet alles "zitten" wij zien Sanneke ook "zitten"😉
pi_220346968
Dat gehint van AM over de spannende dag voor Julia 🙄🙄 Ze zal wel haar eerste motorrijles hebben want dat is weer een verplichte hobby voor de Geertsen. Dat worden familie motorritjes met Pasen en de paardenritjes met kerst!
pi_220346980
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 07:10 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Van mij uit is dat nooit gezegd. Ik ben eerder de andere kant: houd je kinderen langere tijd buiten je nieuwe relatie.
Zeg ik ook niet, staat 'ze" niet je. Ik bedoel het niet persoonlijk maar in het algemeen 😉
pi_220347062
ik dacht; ik ga toch even anoniem kijken bij Sanneke. Maar echt ik blijf me verbazen. Ze snapt niet waar al die spullen vandaan komen? En dat het zo vol staat komt omdat ze geen kasten hebben. Nou Sanneke het verbaasd me niks als jij pas afgelopen 2 dagen wat bent gaan 'inpakken'
Voor mij was mijn verhuizing, 2,5 jaar gelezen, het moment om ook uit te zoeken. en te ontspullen. Maar goed, misschien geen goed vergelijk want ik ben alleen, en ben goed in opruimen en weggeven. Verkopen ben ik een stuk minder goed in, waardoor ik alles gewoon via FB of de kringloop weg doe. Met de verhuizing werd dat kringloop.
Daarnaast heb ik ALLES in dozen gepakt wat in dozen kon, en had ik dus alleen maar dozen staan, ipv losse zooi.

Op de dozen stond wat er in zat, en waar die dozen moesten waardoor ik de dozen gelijk in de juiste ruimte kon zetten, en tis echt niet te geloven, maar de dag dat ik verhuisde, was de dag dat ze dozen leeg waren.
En nee, ik had daar geen hulp bij, want mijn zus was net bevallen en daar waren vooral zorgen, mijn moeder was daar dus vooral nodig ivm een 2 jarige die ook zorg en aandacht nodig had. Vrienden hebben geholpen met het verhuizen met een kar, en verder heb ik alles zelf gedaan want inruimen is gewoon lastig door iemand die niet heel dichtbij staat vond ik.

Vrijdag avond had ik een vriend die met zn kar kon rijden voor mn bed, eethoek etc.de dozen had ik al zelf heen en weer gereden en om 21u zat ik op de bank, dozen leeg, bed opgemaakt.
Zaterdag werden de laatste lege dozen opgehaald die ik via FB maar weer mooi kwijt was =)
pi_220347135
Ik heb de live van Sanneke gezien. Het is voor mij duidelijk dat ze deels last heeft van haar autisme. Zodra iemand iets post wat ze anders bedoelde of niet zag aankomen (bijv #teamDion of over het kinderen krijgen), dan voelt ze zich aangevallen. Bijna tot aan tranen aan toe. Ze mist hier echt een filter.

Dat iedereen hier anders verhuist, dat kan. Wij zijn ook van het ordenen, dozen en labelen, maar zoals Sanneke verhuisd is, zo gaan er veel meer. Wij helpen wel eens vrienden en familie bij een verhuizing. De dozenordenaars zijn echt in de minderheid! Ik begrijp dat niet, want ik zou het niet kunnen zo. En als ik wel zo zou verhuizen, zou ik misschien ook net als Sanneke gewoon niet weten waar te beginnen. Al helemaal niet als je geen plek hebt om al die zooi in op te ruimen.

Dion kwam een stuk realistischer over (verhuizing, een tweede kind), maar tegelijkertijd is hij ook degene die tegen haar heeft gezegd dat ze live moest gaan.
pi_220347235
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 08:54 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik heb de live van Sanneke gezien. Het is voor mij duidelijk dat ze deels last heeft van haar autisme. Zodra iemand iets post wat ze anders bedoelde of niet zag aankomen (bijv #teamDion of over het kinderen krijgen), dan voelt ze zich aangevallen. Bijna tot aan tranen aan toe. Ze mist hier echt een filter.

Dat iedereen hier anders verhuist, dat kan. Wij zijn ook van het ordenen, dozen en labelen, maar zoals Sanneke verhuisd is, zo gaan er veel meer. Wij helpen wel eens vrienden en familie bij een verhuizing. De dozenordenaars zijn echt in de minderheid! Ik begrijp dat niet, want ik zou het niet kunnen zo. En als ik wel zo zou verhuizen, zou ik misschien ook net als Sanneke gewoon niet weten waar te beginnen. Al helemaal niet als je geen plek hebt om al die zooi in op te ruimen.

Dion kwam een stuk realistischer over (verhuizing, een tweede kind), maar tegelijkertijd is hij ook degene die tegen haar heeft gezegd dat ze live moest gaan.
Een van mijn broers heeft een verhuisbedrijf en die geeft idd aan dat de meerderheid van de mensen totaal geen systeem heeft als ze gaan verhuizen (men kan kiezen tussen zelf inpakken of de verhuizers dit laten doen).
pi_220347265
Dat filmpje van O en MCW in de auto waarin ze kinderen voor kinderen luisteren. mCW komt zo dwingend over met die hand en dat heen en weer slingeren. Het lijkt alsof O daar helemaal niet op zit te wachten.
pi_220347295
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:35 schreef Deisyy het volgende: @:Nooomi Sanneke is inderdaad verhuisd op 14 maart, je kan een maand gaan genieten van je abo *O*
Dankjewel!!! Moet ik hier nog iets voor doen, of gaat dit automatisch ? 😂
pi_220347340
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 08:43 schreef Jenn1806 het volgende:
Dat gehint van AM over de spannende dag voor Julia 🙄🙄 Ze zal wel haar eerste motorrijles hebben want dat is weer een verplichte hobby voor de Geertsen. Dat worden familie motorritjes met Pasen en de paardenritjes met kerst!
Een huis ?
pi_220347343
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 08:12 schreef ikmoetdrieten het volgende:
De eerste keer dat we verhuisde , ik weet wel dat we toen een aantal aanhangwagens vol naar de stort hebben gebracht , en bij Sanneke is dat allemaal weer mee gegaan naar het nieuwe huis . 😂
Ik bedoel, ik heb ook last van verzamelen , bij alles denk ik leg maar op zolder dit kan nog van pas komen / jammer om weg te gooien .
Maar met het verhuizen kom je er achter wat je allemaal bewaard .
Nu na 4 keer verhuizen heb ik gelukkig niet zoveel spullen meer( al blijft het bewaren van dingen mijn valkuil)
Haha, ik herken dit.
Wij zijn 2,5 jaar geleden ook weer verhuisd, net een newborn van 3+ maanden en een dochter van bijna 2. Avond van te voren de kinderen naar opa/oma gebracht.
Busje gehuurd, alle kasten in elkaar naar beneden gebracht en in 1 dag verhuisd. Toen 3 maanden met de kinderen in de garage gewoond omdat er verbouwd moest worden.
Volgende avond toen de kinderen er kwamen, was de garage " woonklaar " en stond er een container voor de deur om de zooi weg te gooien die weg kan. Ze heeft gewoon niet goed nagedacht.....
pi_220347367
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 08:54 schreef Flipperkast_007 het volgende:

Sanneke zal inderdaad deels last hebben van haar autisme. Maar net als dat het bij MCW de grote MCW show is, is het bij Sanneke de grote Sanneke show en weet ze heel goed hoe ze aandacht moet genereren door zielig te doen.

Als zij wil dat haar kind een fatsoenlijke opvoeding krijgt, normen en waarden aanleert, mag ze wel heel hard met zichzelf aan de slag gaan.
Dat kan niet alleen vanuit Dion komen. Bij hem heb ik trouwens ook grote twijfels maar dat is gebaseerd op wat Sanneke van hem laat zien en hoe hij maar als een sloof achter Sanneke aan huppelt en haar blijft pamperen.
pi_220347414
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 09:08 schreef Nooomi het volgende:

[..]
Haha, ik herken dit.
Wij zijn 2,5 jaar geleden ook weer verhuisd, net een newborn van 3+ maanden en een dochter van bijna 2. Avond van te voren de kinderen naar opa/oma gebracht.
Busje gehuurd, alle kasten in elkaar naar beneden gebracht en in 1 dag verhuisd. Toen 3 maanden met de kinderen in de garage gewoond omdat er verbouwd moest worden.
Volgende avond toen de kinderen er kwamen, was de garage " woonklaar " en stond er een container voor de deur om de zooi weg te gooien die weg kan. Ze heeft gewoon niet goed nagedacht.....
Nee ind
pi_220347532
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 09:03 schreef Hyacinth het volgende:
Dat filmpje van O en MCW in de auto waarin ze kinderen voor kinderen luisteren. mCW komt zo dwingend over met die hand en dat heen en weer slingeren. Het lijkt alsof O daar helemaal niet op zit te wachten.
Veel filmpjes met de kinderen zijn dwingend. Dansen voor de camera laatst met O, dan zie je haar ook kijken zo van moet dit mam. Was ze ook nog half naakt ook. Echt waarom?!
pi_220347661
Jan en Sofie zijn 1.5 week op vakantie in Oeganda geweest en denken nu alles te weten over dat land. In de vlog kraakt Jan Nederland af met al zijn regeltjes. Die hebben ze in Oeganda niet volgens hem. Misschien even nieuws van gisteren lezen dat de oppositieleider die heeft "verloren" van de president die er al 40 jaar zit het land is uitgevlucht. Dat er doden tijdens de verkiezingen zijn gevallen, internet door huidige president lam is gelegd tijdens
de verkiezingen. Homo en lesbienne zijn is er strafbaar. Maar volgens Jan zijn er geen regels en iedereen is gelukkig. Wat een domme vent is dat toch. Maar ze passen uitstekend in Oeganda want iedereen met kritiek op de Nagelkerkjes wordt door Sofie geblokkeerd en dus monddood gemakt. Niets is goed aan Nederland, ze verhuizen naar België maar als hun jongste zoon hulp/zorg nodig heeft voor school wordt wel verwacht dat Nederland dit regelt. En als dat niet gebeurt even weer sneren naar Nederland. Wat zijn dit voor egoïstische en wereldvreemde mensen?
  Moderator zondag 15 maart 2026 @ 09:36:06 #58
184769 crew  Deisyy
pi_220347715
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 09:05 schreef Nooomi het volgende:

[..]
Dankjewel!!! Moet ik hier nog iets voor doen, of gaat dit automatisch ? 😂
Je abo werkt al, je hebt een sterretje bij je naam.
Waarschijnlijk moet je bij de instellingen nog we de advertenties uitschakelen, tenzij je die leuk vind ;)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_220347772
quote:
Ik had precies hetzelfde gevoel. Ik kijk bijna altijd zonder geluid dus nog even met geluid gekeken om te horen of O ook niet zei dat ze niet wilde. Maar het was vooral muziek.
pi_220347811
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 09:36 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Je abo werkt al, je hebt een sterretje bij je naam.
Waarschijnlijk moet je bij de instellingen nog we de advertenties uitschakelen, tenzij je die leuk vind ;)
Thanks, ga ik doen!
pi_220347812
Nou Sanneke is aan het " knallen ". 😂
pi_220347814
quote:
Ja dat vond ik ook. Op een gegeven moment was ze ook klaar met zingen. Komt moeders weer verplicht haar hand vasthouden. Ik vond het zo ongemakkelijk om naar te kijken.
pi_220347876
quote:
17s.gif Op zondag 15 maart 2026 09:44 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ja dat vond ik ook. Op een gegeven moment was ze ook klaar met zingen. Komt moeders weer verplicht haar hand vasthouden. Ik vond het zo ongemakkelijk om naar te kijken.
Ook als ze niet in beeld is is het de grote MCW show
  zondag 15 maart 2026 @ 09:50:06 #64
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_220347885
quote:
17s.gif Op zondag 15 maart 2026 09:44 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Als ik het goed zie, schudt ze nog een keer kort haar hoofd en probeert, of beter gezegd dwingt, MCW het gewoon opnieuw.
pi_220347948
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 02:50 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik ook... anders is het bij Sanneke straks oepsie ik ben zwanger geworden hihihihahaha.
Ik vind dat om zwanger te worden je het beide moet willen. Leuk voor Dion als zij straks weer zwanger zou zijn. Daar gaat hij aan kapot en dat begrijp ik wel met Sanneke. Ze doet al niks tijdens die verhuizing laat staan als ze weer zwanger is.
pi_220348016
Sofie en Jan hebben nooit gekeken wat de behoeften van hun kinderen zijn, behalve als het ging om geld en spullen. Junior is veel tekort gekomen qua ontwikkelkansen. Aangezien ze toch genoeg geld hebben kunnen ze nu ook zelf hulp voor hem inkopen vind ik.
pi_220348060
Dat Sanneke het misschien niet overziet kwa autisme dat kan natuurlijk, maar ze is toch niet alleen? Dion kan haar helpen (desnoods iets van een stappenplan op een briefje) en haar moeder kan toch ook helpen? Als Dion haar opgehaald had dan hadden ze samen spullen kunnen inpakken of haar schoonmoeder/ouders (al waren die druk in net huis). Dat haar autisme “in de weg zit” kan ik best snappen maar vraag dan om assistentie van je familie en de familie had zelf ook kunnen zeggen goh Sanne zal ik je even helpen? (Maar dat moet ze wel willen natuurlijk) Maar aan de andere kant het is niet de eerste keer dat ze verhuist, dus je zou denken dat ze weet hoe verhuizen werk.
pi_220348070
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 10:11 schreef Snaky het volgende:
Sofie en Jan hebben nooit gekeken wat de behoeften van hun kinderen zijn, behalve als het ging om geld en spullen. Junior is veel tekort gekomen qua ontwikkelkansen. Aangezien ze toch genoeg geld hebben kunnen ze nu ook zelf hulp voor hem inkopen vind ik.
Eens. Ze geven veel geld uit maar dan wel aan dingen die anderen kunnen zien. De villa in Essen, de Porsche, merkkleding en designertassen voor de honden. Geld voor bijles uitgeven ziet niemand dus daar zijn ze dan weer te gierig voor. En zelf gaan ze ook niet met hem oefenen. Dat noemen ze apenkunstjes en dat doen ze niet. Wat er in zit komt er volgens Sofie wel uit. Of niet en dat zal haar ook een rotzorg zijn denk ik.
pi_220348116
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 08:43 schreef Jenn1806 het volgende:
AM moet gewoon weer interessant doen. Julia doet mee met een hardloopwedstrijd dacht ik. Heel spannend allemaal.. 🙄
pi_220348133
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 09:44 schreef Nooomi het volgende:
Nou Sanneke is aan het " knallen ". 😂
Alweer, of nog steeds? Ze knalt wat af deze dagen.
pi_220348148
Heeft iemand Sanneke verteld dat met een kruipend kind een traphekje wel zo veilig is?

Verder zie ik nu dat ze in haar story schrijft “ik heb de hele woonkamer en keuken opgeruimd” nou je hebt zitten kijken hoe iemand anders dat deed en dat hebben we allemaal gezien.
Ik zie alleen maar een open kast en losse troep, als ze zo hun Mijan weer thuis willen ontvangen hou ik m’n hart vast
pi_220348218
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 10:30 schreef Weerikier het volgende:

[..]
AM moet gewoon weer interessant doen. Julia doet mee met een hardloopwedstrijd dacht ik. Heel spannend allemaal.. 🙄
Apenkunstjes, zeggen ze dat echt?
pi_220348270
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 09:31 schreef FluVo67 het volgende:
Jan en Sofie zijn 1.5 week op vakantie in Oeganda geweest en denken nu alles te weten over dat land. In de vlog kraakt Jan Nederland af met al zijn regeltjes. Die hebben ze in Oeganda niet volgens hem. Misschien even nieuws van gisteren lezen dat de oppositieleider die heeft "verloren" van de president die er al 40 jaar zit het land is uitgevlucht. Dat er doden tijdens de verkiezingen zijn gevallen, internet door huidige president lam is gelegd tijdens
de verkiezingen. Homo en lesbienne zijn is er strafbaar. Maar volgens Jan zijn er geen regels en iedereen is gelukkig. Wat een domme vent is dat toch. Maar ze passen uitstekend in Oeganda want iedereen met kritiek op de Nagelkerkjes wordt door Sofie geblokkeerd en dus monddood gemakt. Niets is goed aan Nederland, ze verhuizen naar België maar als hun jongste zoon hulp/zorg nodig heeft voor school wordt wel verwacht dat Nederland dit regelt. En als dat niet gebeurt even weer sneren naar Nederland. Wat zijn dit voor egoïstische en wereldvreemde mensen?
Hij is echt de snuggerste niet
pi_220348284
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 10:54 schreef Snaky het volgende:

[..]
Apenkunstjes, zeggen ze dat echt?
Ja dat zegt ze echt op FB. Nu gaat de school er prat op dat ze geen socials van ouders volgen dus die zullen dit niet hebben gezien. Maar als je dit als juffrouw leest terwijl je je stinkende best doet dat kind wat te leren kan ik me voorstellen dat je je ook wel even achter je oren kabt.
pi_220348298
foute quote
pi_220348307
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 11:03 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Hij is echt de snuggerste niet
Klopt. En kan hij ook niet helpen. Maar of je dan jezelf als het alwetend orakel van Essen op YT moet etaleren? Denk beter van niet.
pi_220348377
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 10:20 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
Eens. Ze geven veel geld uit maar dan wel aan dingen die anderen kunnen zien. De villa in Essen, de Porsche, merkkleding en designertassen voor de honden. Geld voor bijles uitgeven ziet niemand dus daar zijn ze dan weer te gierig voor. En zelf gaan ze ook niet met hem oefenen. Dat noemen ze apenkunstjes en dat doen ze niet. Wat er in zit komt er volgens Sofie wel uit. Of niet en dat zal haar ook een rotzorg zijn denk ik.
Waar staat dat over Junior? Kan het niet vinden op FB?

Ik vind die jongen er altijd zo vermoeid uit zien, zielig hoe er met hem en overige kinderen wordt omgegaan!
pi_220348414
De podcast van MCW en Iris in vier zinnen:
MCW kwam iemand tegen van vroeger en wilde in gesprek maar diegene was met z’n vrienden en had geen tijd voor haar. Iris zou haar ex graag weer eens willen zien.
MCW heeft haar huis thuis gemaakt door foto’s op te hangen. De kinderen van Iris zagen verhuizen naar Spanje niet zitten.

Scheelt jullie luisteren.
pi_220348423
quote:

[..]
Oh serieus 😆 Tja alles moet daar breed uitgemeten worden want als de Geertsen iets doen is het heul speciaal! Zou AM wel rekening houden met haar nieuwe tijden om de was om te draaien zodat ze bij Julia kan kijken?
pi_220348497
Sanneke heeft geslapen van half 12 tot half 7 en is kapot. Hoe.dan?!

Ik lach(of huil) in newborn nachten🙈
pi_220348523
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 11:26 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Waar staat dat over Junior? Kan het niet vinden op FB?

Ik vind die jongen er altijd zo vermoeid uit zien, zielig hoe er met hem en overige kinderen wordt omgegaan!
l
Dat van de apenkunstjes stond/staat op FB. Al poosje geleden, nog voor hun Oegandatrip. En ze vroeg hulp in de stories, iets van zorg/leerhulp noemde ze het voor als je in België woont en in Nederland naar school gaat. Want ze werd van het kastje naar de muur gestuurd zei ze. Ze zijn naar België vertrokken zonder zich ook maar ergens in te verdiepen welke gevolgen dat zou hebben. En daar komen ze dan nu pas achter. Beetje laat.
pi_220348555
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 11:33 schreef JaNeeDan het volgende:
De podcast van MCW en Iris in vier zinnen:
MCW kwam iemand tegen van vroeger en wilde in gesprek maar diegene was met z’n vrienden en had geen tijd voor haar. Iris zou haar ex graag weer eens willen zien.
MCW heeft haar huis thuis gemaakt door foto’s op te hangen. De kinderen van Iris zagen verhuizen naar Spanje niet zitten.

Scheelt jullie luisteren.
En het huis van MCW is eigenlijk te duur. Tim wilde er niet wonen en Mies wilde er niet blijven.
En Mies smeert voor het eerst iets op dr gezicht en slikt nu eindelijk supplementen, allemaal dankzij Iris.
Ze vergeet even aaaaal die samenwerkingen die e in het verleden had
pi_220348569
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 11:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Sanneke heeft geslapen van half 12 tot half 7 en is kapot. Hoe.dan?!

Ik lach(of huil) in newborn nachten🙈
Eerlijk, dat zou mij ook opbreken en dat is voor mij een reden waarom ik op dit moment niet aan mijn kinderwens denk. Dat is absoluut niet uitvoerbaar.

Ik snap dan ook niet waarom zij vind dat ze wel aan een 2e toe is en Dion dus aangeeft dat ze dit niet aankan en dan boos wordt. Soms moet je de realiteit onder ogen zien en gaan dingen eenmaal niet.

Ik zie het wel bij haar helemaal zo gaan dat ze alsnog haar zin gaat doordrijven, het niet aankan en dat Dion dan thuis komt te zitten en ze uiteindelijk samen in de bijstand komen te zitten. Ongelukkig en wel.

Sanneke kan beter waarderen wat ze heeft ipv wat ze niet heeft. En dankbaar zijn en voor M. een goede moeder te zijn.

Er is echt werkelijk helemaal niks mis met 1 kind te hebben. En helemaal niet als je dat al eigenlijk niet aan kunt. Dan ben je juist egoïstisch om aan een 2e te denken of te beginnen.
pi_220348600
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 12:01 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Eerlijk, dat zou mij ook opbreken en dat is voor mij een reden waarom ik op dit moment niet aan mijn kinderwens denk. Dat is absoluut niet uitvoerbaar.

Ik snap dan ook niet waarom zij vind dat ze wel aan een 2e toe is en Dion dus aangeeft dat ze dit niet aankan en dan boos wordt. Soms moet je de realiteit onder ogen zien en gaan dingen eenmaal niet.

Ik zie het wel bij haar helemaal zo gaan dat ze alsnog haar zin gaat doordrijven, het niet aankan en dat Dion dan thuis komt te zitten en ze uiteindelijk samen in de bijstand komen te zitten. Ongelukkig en wel.

Sanneke kan beter waarderen wat ze heeft ipv wat ze niet heeft. En dankbaar zijn en voor M. een goede moeder te zijn.

Er is echt werkelijk helemaal niks mis met 1 kind te hebben. En helemaal niet als je dat al eigenlijk niet aan kunt. Dan ben je juist egoïstisch om aan een 2e te denken of te beginnen.
Maar opbreken na 1 zo'n nacht?
Gebroken nachten zijn ook mijn achilleshiel en ook wel de reden dat ik niet meer onregelmatig werk (/kan werken).
Ik snap wel dat er mensen zijn die slecht tegen weinig slaap kunnen, helemaal als je nog fatsoenlijk moet functioneren, maar Sanneke doet de hele dag niks anders dan op de bank zitten.

En ik snap ook niet hoe zij dan aan nog een kind zou denken.
pi_220348655
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 11:59 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
En het huis van MCW is eigenlijk te duur. Tim wilde er niet wonen en Mies wilde er niet blijven.
En Mies smeert voor het eerst iets op dr gezicht en slikt nu eindelijk supplementen, allemaal dankzij Iris.
En ze hadden serieuze plannen om naar Mallorca te emigreren maar toen kwamen ze Jacqueline tegen. Nu zou ze wel de ene week in Spanje willen wonen (als de kinderen de hele week bij Koen zouden zijn) en de andere week in Nederland.
pi_220348663
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 12:18 schreef Cyan het volgende:

[..]
En ze hadden serieuze plannen om naar Mallorca te emigreren maar toen kwamen ze Jacqueline tegen. Nu zou ze wel de ene week in Spanje willen wonen (als de kinderen de hele week bij Koen zouden zijn) en de andere week in Nederland.
Ze moet iedere zaterdag de klaver zien, ook als het niet 'haar' zaterdag is, dus iedere zaterdag naar de voetbal.
Maar ze wil ook wel week op, week af in Spanje gaan wonen.

Make it make sense🤷‍♀️.
pi_220348667
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 12:18 schreef Cyan het volgende:

[..]
Maar de kinderen zijn nooit een hele week bij Koen…
pi_220348687
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 12:06 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Gebroken nachten zijn ook mijn achilleshiel en ook wel de reden dat ik niet meer onregelmatig werk (/kan werken).
Ik snap wel dat er mensen zijn die slecht tegen weinig slaap kunnen, helemaal als je nog fatsoenlijk moet functioneren, maar Sanneke doet de hele dag niks anders dan op de bank zitten.

Mijan was er niet eens vannacht. Het probleem is dat opstaan in 6.30 uur voor haar als midden in de nacht voelt. Ze is moe van excuses bedenken om niks te doen en te klagen en zeiken. En op haar zuignap zitten en in die telefoon te loeren en lullen.

Ja het zit hoog |:( hele tijd autisme als excuus gebruiken of Mijan die plakt of whatever. Mens je bent gewoon aartslui! Ik geloof heus wel dat ze eea mankeert maar zoek hulp. Maar goed, zij zelf ziet het probleem niet en juist dat ís het probleem.
pi_220348688
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 12:06 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

Bij mij kan het dus daadwerkelijk opbreken, als ik mezelf al slecht voel. Maar ik heb longcovid plus nog chronische ziektes er bovenop dus ik denk dat dit wel anders is... al ben ik bang dat Sanneke door haar gewicht ook niet meer gezond is. Triest dat ze dit zelf niet in wilt zien.

Maar ik snap gewoon niet dat je dan in zo'n situatie een 2e kind überhaupt overweegt. Ik snap niet dat ze gewoon niet dankbaar kan zijn voor M. en voor hem de beste moeder kan zijn die in haar macht ligt.
pi_220348700
De nieuwste post van Jade 🥺 (ze is er nog hoor). Wat een kracht en positiviteit laat dat meisje zien. En wat heeft ze veel bereikt. Megaveel geld ingezameld, een stichting begonnen, mensen geïnspireerd.

De sporen die zij nalaat staan zo schril in contrast met die nutteloze influencers. AM die haar kinderen geen privacy gunt. Sanneke met haar eindeloze geklaag en gebedel. DBM met haar superlatieven en kinderen die elke dag naar de HAP moeten om niks. Minibelle die haar kinderen dwingt tot dingen die ze niet kunnen. MCW die doet alsof ze één of andere jetsetter is maar ondertussen zo afhankelijk en sneu is als wat. Lotte Ballijns en Junoordzij die zogenaamd van de zen en natuur zijn, maar ondertussen elke dag 10 ads laten zien om hun volgers zoveel mogelijk meuk aan te smeren.

Ik voel echt walging van die influencers na het zien van Jade haar post.
pi_220348706
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 11:59 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Die vrouw plamuurt haar poriën al jaren dicht. En idd al die samenwerkingen smeerde ze op film op haar gezicht.

En eerlijk gezegd snap ik Tim wel. Ik zou ook niet in een huis willen wonen waar exen hebben gewoond. In hetzelfde bed slapen ook niet.
pi_220348743
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 12:21 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
Maar de kinderen zijn nooit een hele week bij Koen…
Dan heeft ze geen content
pi_220348753
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 12:29 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Die vrouw plamuurt haar poriën al jaren dicht. En idd al die samenwerkingen smeerde ze op film op haar gezicht.

En eerlijk gezegd snap ik Tim wel. Ik zou ook niet in een huis willen wonen waar exen hebben gewoond. In hetzelfde bed slapen ook niet.
Sowieso snap ik dat meteen samenwonen niet
pi_220348756
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 12:27 schreef Hannah12345 het volgende:
De nieuwste post van Jade 🥺 (ze is er nog hoor). Wat een kracht en positiviteit laat dat meisje zien. En wat heeft ze veel bereikt. Megaveel geld ingezameld, een stichting begonnen, mensen geïnspireerd.

De sporen die zij nalaat staan zo schril in contrast met die nutteloze influencers. AM die haar kinderen geen privacy gunt. Sanneke met haar eindeloze geklaag en gebedel. DBM met haar superlatieven en kinderen die elke dag naar de HAP moeten om niks. Minibelle die haar kinderen dwingt tot dingen die ze niet kunnen. MCW die doet alsof ze één of andere jetsetter is maar ondertussen zo afhankelijk en sneu is als wat. Lotte Ballijns en Junoordzij die zogenaamd van de zen en natuur zijn, maar ondertussen elke dag 10 ads laten zien om hun volgers zoveel mogelijk meuk aan te smeren.

Ik voel echt walging van die influencers na het zien van Jade haar post.
Helemaal mee eens! Jade is zo enorm sterk geweest, echt vreselijk voor haar en haar naasten. Nooit klagen maar schouders eronder, kan menig flu nog wat van leren
pi_220348779
quote:

[..]

Als dat je standpunten zijn is daten op een bepaalde leeftijd wel heel lastig ;) En samenwonen in een nieuw huis is niet altijd direct verstandig.
pi_220348824
quote:

[..]
De CPC in Den Haag neem ik aan. Net als 40.000 andere mensen. Maximale afstand: halve marathon (dus zo'n 21 km). Dat is wel te doen als je traint en ook nog jong en fit bent. Wat ze is neem ik aan als ze bij de politie solliciteert.
Dus ... spannend... dat is wel wat overdreven.
pi_220348878
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 12:58 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
De CPC in Den Haag neem ik aan. Net als 40.000 andere mensen. Maximale afstand: halve marathon (dus zo'n 21 km). Dat is wel te doen als je traint en ook nog jong en fit bent. Wat ze is neem ik aan als ze bij de politie solliciteert.
Je ziet Jul regelmatig gaan/terugkomen van hardlopen. Dit in tegenstelling tot haar moeder, die dat een tijdje in haar planner had staan, maar wat ook weer is uitgedoofd als een nachtkaars.
pi_220348907
Maar als MW aangeeft dat het huis eigenlijk te duur is, waarom niet verkopen? Waarom dan gele besteden aan reisjes/vakanties/hotel/uit eten
pi_220348983
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 12:58 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Kan Julia het toch nog wel spannend vinden? Toen ik nog hardloopwedstrijden deed was ik ook altijd wel nerveus.
Niet zo zeer dat ik het dan zo'n spannende dag vond, maar AM kan weer lekker overdrijven.
pi_220349002
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 12:42 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Helemaal mee eens! Jade is zo enorm sterk geweest, echt vreselijk voor haar en haar naasten. Nooit klagen maar schouders eronder, kan menig flu nog wat van leren
Nou echt. Het is altijd maximaal janken om niks.
pi_220349010
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 12:40 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Sowieso snap ik dat meteen samenwonen niet
Ik ook niet. En dat hij met/voor haar werkt ook niet. Als zij het op haar heupen krijgt en haar heupen weer om een ander heen slaat heeft hij het nakijken.
pi_220349032
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 12:49 schreef Puala het volgende:

[..]
Als dat je standpunten zijn is daten op een bepaalde leeftijd wel heel lastig ;) En samenwonen in een nieuw huis is niet altijd direct verstandig.
Hahaha, dat snap ik maar ergens gaan wonen en slapen in een bed waar bij wijze van een week daarvoor nog exen woonden en sliepen vind ik wel echt een ander verhaal. En in dit geval lijkt samenwonen mij sowieso geen handige zet. Geef die kinderen wat rust.
pi_220349062
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 13:15 schreef Muisjeruisje het volgende:
Maar als MW aangeeft dat het huis eigenlijk te duur is, waarom niet verkopen? Waarom dan gele besteden aan reisjes/vakanties/hotel/uit eten
Het thuis van de kinderen? In hoeverre dat al een thuis was. En wat denk je van uiterlijk vertoon?
pi_220349140
Maar om gelijk een ander bed aan te schaffen is ook geen doen toch
pi_220349178
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 13:42 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het thuis van de kinderen? In hoeverre dat al een thuis was. En wat denk je van uiterlijk vertoon?
Het zal wel meevallen als ze zo met geld smijt.
pi_220349181
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 13:15 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik vermoed status en het plaatje. De boerderij hoort bij haar identiteit van nu.

Iemand noemde hier de term jetset-leven. Ik vermoed dat Mies (mede door Iris) verslaafd is geraakt aan dat plaatje.
Haar echte vriendinnen lijken heel anders (je weet wel die meiden die vroeger heerlijk op zaterdag voor de borrel kwamen in de tuin enz) Als je goed luistert naar de podcast is het een en al zoeken naar bevestiging. Een en al roepen: Kijk mij nou eens anders zijn, een strijder zijn, een carrièrevrouw zijn enz.
pi_220349187
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 13:52 schreef Loveischocolala het volgende:
Maar om gelijk een ander bed aan te schaffen is ook geen doen toch
Bij samenwonen zou ik dat echt wel doen. Op z’n minst een ander matras.
pi_220349227
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 11:04 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
Ja dat zegt ze echt op FB. Nu gaat de school er prat op dat ze geen socials van ouders volgen dus die zullen dit niet hebben gezien. Maar als je dit als juffrouw leest terwijl je je stinkende best doet dat kind wat te leren kan ik me voorstellen dat je je ook wel even achter je oren kabt.
Niet te geloven. Ze zijn natuurlijk niet al te slim maar dit is respectloos. Ben altijd benieuwd hoe men in zo'n dorp naar dat gezin kijkt.
pi_220349363
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 13:57 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Ik vermoed status en het plaatje. De boerderij hoort bij haar identiteit van nu.

Iemand noemde hier de term jetset-leven. Ik vermoed dat Mies (mede door Iris) verslaafd is geraakt aan dat plaatje.
Haar echte vriendinnen lijken heel anders (je weet wel die meiden die vroeger heerlijk op zaterdag voor de borrel kwamen in de tuin enz) Als je goed luistert naar de podcast is het een en al zoeken naar bevestiging. Een en al roepen: Kijk mij nou eens anders zijn, een strijder zijn, een carrièrevrouw zijn enz.
Iris is geen goede invloed
  Moderator / Colorchick zondag 15 maart 2026 @ 14:23:29 #110
382129 crew  Donna
pi_220349380
quote:

[..]

Huh? Hoezo? Je slaapt er toch ook in als je bij elkaar slaapt? Dan wordt dat met samenwonen toch niet ineens anders?
pi_220349414
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:23 schreef Donna het volgende:

[..]
Huh? Hoezo? Je slaapt er toch ook in als je bij elkaar slaapt? Dan wordt dat met samenwonen toch niet ineens anders?
Ik snap die gedachte hoor. En ik snap ook helemaal dat je tijdens het daten, de oriënterende fase, geen aanpassingen doet in een huis. Maar zodra er meer ontstaat zou ik echt eigen spullen willen. In elk geval geen spullen met een verleden.
pi_220349730
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 13:27 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Kan Julia het toch nog wel spannend vinden? Toen ik nog hardloopwedstrijden deed was ik ook altijd wel nerveus.
Niet zo zeer dat ik het dan zo'n spannende dag vond, maar AM kan weer lekker overdrijven.
Nee ik bedoel meer dat AM het dan wel redelijk overdrijft inderdaad. Kan me voorstellen dat een wedstrijd wel spannend is voor degene die meedoet.
pi_220349928
Jade is voor mij van grote betekenis in mijn kijk op dingen.
Ik heb recent echt een heel erg nare tijd gehad, en mentaal ben ik niet zo heel sterk. Iedereen om me heen maakte zich zorgen hoe ik dit allemaal zou gaan dealen.
Maar Jade heeft met haar account dingen in mij geraakt en veranderd.
Ik ben door haar zoveel meer gaan kijken naar de dingen die ik heb, en hoewel ik dankbaar was voor ‘mijn leven’ is dat toch echt wat anders dan leven vanuit dankbaarheid zoals Jade dat doet, en door haar gigantische kracht is daarin bij mij zeker wat veranderd.
Mijn hart huilt als ik denk aan haar en haar gezin.
Ik heb zelf afscheid genomen van mijn vader, die was ook nog te jong. Dat was precies zo, het bed kwam in huis, en de dagen die volgde waren intens en een bubbel.
Ik gun haar dan ook dat ze deze dagen samen met haar geliefde in rust mag doorbrengen, en dat media (welke vorm dan ook) niet non stop al haar berichten als nieuws delen.
pi_220349952
quote:

[..]
Nou dat. En in een hotel lig je ook op een bed waar veel mensen op hebben gelegen/gesekst.

Het bed van partner was nog redelijk nieuw. Ik heb er helemaal niks mee dat hij daar met iemand anders op heeft gelegen.
En de handdoeken, is dat geen probleem dan? Daar heeft de ex zich misschien ook mee afgedroogd, ook de intieme delen. Allemaal vervangen?
En de bank, daar hebben ze misschien ook samen op gelegen/gesekst.
  zondag 15 maart 2026 @ 15:41:16 #115
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220349981
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:36 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Nou dat. En in een hotel lig je ook op een bed waar veel mensen op hebben gelegen/gesekst.

Het bed van partner was nog redelijk nieuw. Ik heb er helemaal niks mee dat hij daar met iemand anders op heeft gelegen.
En de handdoeken, is dat geen probleem dan? Daar heeft de ex zich misschien ook mee afgedroogd, ook de intieme delen. Allemaal vervangen?
En de bank, daar hebben ze misschien ook samen op gelegen/gesekst.
En M zelf is ook al door anderen afgelebberd en uit elkaar getrokken.....dus ja
pi_220350006
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:20 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Iris is geen goede invloed
Iris is vreselijk over the top en met zichzelf ingenomen. En met haar moederrrrrr en Deeeevid en Ma-tsjella.
pi_220350011
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:27 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik snap die gedachte hoor. En ik snap ook helemaal dat je tijdens het daten, de oriënterende fase, geen aanpassingen doet in een huis. Maar zodra er meer ontstaat zou ik echt eigen spullen willen. In elk geval geen spullen met een verleden.
Gut. Hoe zit dat dan met je partner, die heeft ook een verleden :o
pi_220350052
quote:

[..]
Dus als je een date hebt bij een man thuis ga je niet in dat bed liggen want daar heeft een ex of meerdere exen van je date ook al in gelegen?
pi_220350360
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:43 schreef Puala het volgende:

[..]
Gut. Hoe zit dat dan met je partner, die heeft ook een verleden :o
Wij zijn niet van de één naar de ander gestapt en ook niet in een huis met een verleden. En hoe ik dat zeker weet? Wij kenden elkaar toen we beiden getrouwd waren. En nee, wij zijn niet voor elkaar gescheiden.
Ik vind een slaapkamer, een bed gewoon heel privé. Dat is mijn ruimte en die van mijn partner. Van niemand anders.

Wijt het maar aan mijn (niet vastgestelde) smetvrees.

[ Bericht 5% gewijzigd door JaNeeDan op 15-03-2026 17:05:27 ]
pi_220350536
Sanneke is naar boven geweest hoor
pi_220350554
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 16:47 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke is naar boven geweest hoor
Ze hoeft in ieder geval niet bang te zijn dat ze M moet tillen, want die gaat al zelf. Fijn, scheelt weer moe worden.
pi_220350622
De zittende stories zijn terug. Huis zal wel helemaal af zijn dan 🙃
pi_220350626
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 16:49 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ze hoeft in ieder geval niet bang te zijn dat ze M moet tillen, want die gaat al zelf. Fijn, scheelt weer moe worden.
En uiteraard zit ze nu weer op de bank
  Moderator / Colorchick zondag 15 maart 2026 @ 17:09:11 #124
382129 crew  Donna
pi_220350636
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:51 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dus als je een date hebt bij een man thuis ga je niet in dat bed liggen want daar heeft een ex of meerdere exen van je date ook al in gelegen?
Waarom quote je mij? Ik vraag toch hetzelfde? :)
pi_220350713
DBM moet écht even dimmen met dr overdrijven zeg! Vriendinnie oh zo ziek, moet nog perse gezien worden door huisarts, gister op het randje van prednison (hoe bepaalt ze dat uberhaupt??) maar nu wel lekker allemaal naar de verjaardag, morgen zal het wel weer drama zijn.
pi_220350837
Voor DBM
Is het een vorm van ziekelijke aandacht geworden.
Vervelend ook voor de kinderen, elke keer maar meegesleurd worden naar de HAP of HA.

AM heeft ook weer een smakelijk hapje gemaakt 🤭. Bevestigt weer dat haar kinderen alles proeven en eet door haar manier van opvoeden.
pi_220350925
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 17:24 schreef opwegnaar het volgende:
DBM moet écht even dimmen met dr overdrijven zeg! Vriendinnie oh zo ziek, moet nog perse gezien worden door huisarts, gister op het randje van prednison (hoe bepaalt ze dat uberhaupt??) maar nu wel lekker allemaal naar de verjaardag, morgen zal het wel weer drama zijn.
Ja, want anders moet ze morgen naar school net als andere kinderen. Stel je voor 😂 Moet moeders ook ineens weer naar de gym. Dat komt allemaal niet uit daar hoor!
pi_220351132
quote:
Die vrouw is echt niet goed. Hoe meer ellende hoe beter, want meer aandacht. Geen ellende? Geen probleem. Dan zuigt ze wel wat uit haar dikke duim. Eén van de vele fluflu's die een social media verbod zou moeten krijgen en een verplichte GGZ behandeling.

Volgens mij moet ik even afstand nemen van de influencers, na dat bericht van Jade kan ik ze helemaal niet meer uitstaan 😅.
pi_220351209
Kyra is ook weer actief. Ze verkoopt al haar babyspullen.

Kan ze over één of twee jaar weer mooi al die zooi opnieuw aanschaffen als wondertje nummer 4 zich aandient.
pi_220351229
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 09:22 schreef Applepony het volgende:

[..]
Veel filmpjes met de kinderen zijn dwingend. Dansen voor de camera laatst met O, dan zie je haar ook kijken zo van moet dit mam. Was ze ook nog half naakt ook. Echt waarom?!
Ja inderdaad. Het meiske halfbloot door Timmie gefilmd. Why???
pi_220351271
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:06 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Nee ik bedoel meer dat AM het dan wel redelijk overdrijft inderdaad. Kan me voorstellen dat een wedstrijd wel spannend is voor degene die meedoet.
Het is denk ik voor AM heel spannend want ja Julia moet het toch doen. Voor Julia leuk en spannend. Denk dat ze de 5km heeft gedaan want daar zie ik een JA Geerts in de uitslag staan.
pi_220351492
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 19:04 schreef Jees2008 het volgende:

[..]
Het is denk ik voor AM heel spannend want ja Julia moet het toch doen. Voor Julia leuk en spannend. Denk dat ze de 5km heeft gedaan want daar zie ik een JA Geerts in de uitslag staan.
heeft ze ook gedaan 5 km
pi_220351599
Blij dat ik tegenwoordig redelijk afzijdig blijf maar bizar wat ik de afgelopen dagen heb gezien bij de fluflus

O die verplicht moet dansen/handje vast houden met MCW

AM die denkt dat ze een grote wereldster is

En absoluut geen woorden voor Sanneke. Gelukkig was ik al geblokt want anders werd ik het nu wel.
Ja Sanneke je hebt mentale problemen, dat is heel vervelend, heb ik ook maar potverdorie ik heb een driedubbele enkelfractuur opgelopen in september en ik zet nog meer stappen op een dag. Hoe krijg je dit in hemelsnaam voor elkaar. Je hoeft niet alles in 1x klaar te hebben maar dat snapt iedereen maar dit?
En ja ik heb ook een kind en ik weet dus hoe het is. En ja mijn kind gaat naar school met de auto iedere dag 20 minuten enkele reis dus minstens 80 minuten op een dag En ja dat moeten we gewoon zelf doen en dat hebben we er voor over. Kom fucking met je reet van de bank af!
pi_220351618
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 17:48 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Voor DBM
Is het een vorm van ziekelijke aandacht geworden.
Vervelend ook voor de kinderen, elke keer maar meegesleurd worden naar de HAP of HA.

AM heeft ook weer een smakelijk hapje gemaakt 🤭. Bevestigt weer dat haar kinderen alles proeven en eet door haar manier van opvoeden.
Maar ze was gisteren wel in de sportschool ondanks dat ALLES tegenzit. (Dat een van de kinderen ziek is, is toch niet meer bijzonder daar)
pi_220351644
quote:
Ze hoopt maar dat vriendinnie wel een half dagje naar school kan morgen..
Als je naar een verjaardag kan en hele dag kan spelen, kan je morgen ook prima naar school!
pi_220351662
Ik herken ergens DBM wel. Zoon is in eerste levensjaar 2x opgenomen met een "normaal" iets dus ben ook altijd wel erg alert ondanks dat hij nu 10 is. Verschil zit er wel in dat ik niet alles op insta pleur
pi_220351811
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 19:58 schreef Hope88 het volgende:

[..]
Ze hoopt maar dat vriendinnie wel een half dagje naar school kan morgen..
Als je naar een verjaardag kan en hele dag kan spelen, kan je morgen ook prima naar school!
Nou precies dit! Waar is die vent van haar in dit verhaal?? Dat is toch ook een halfbakken soepstengel als ie dit allemaal maar normaal vindt 🙄
pi_220351877
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 17:48 schreef Blossemtje_twente het volgende:
En daarvoor kwam ze op haar vrije dag nog even online voor het gepeupel. Krijgt ze weer de nodige hartjes en reacties voor.
pi_220351882
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 20:00 schreef Wiepje het volgende:
Ik herken ergens DBM wel. Zoon is in eerste levensjaar 2x opgenomen met een "normaal" iets dus ben ook altijd wel erg alert ondanks dat hij nu 10 is. Verschil zit er wel in dat ik niet alles op insta pleur
DBM is nu al meerdere keren betrapt op leugens. Je kan echt niet uitgaan van wat zij allemaal uitkraamt.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220351884
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 20:29 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En daarvoor kwam ze op haar vrije dag nog even online voor het gepeupel. Krijgt ze weer de nodige hartjes en reacties voor.
Ja iedereen moet ff zien hoe Lot kippehartjes eet.
pi_220351945
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 20:00 schreef Wiepje het volgende:
Onze oudste is (ook) wel echt een zorgenkindje. Maar ik zit niet op dag 1 op de HAP en o zo ziek om de dag erna hem mee te slepen naar een verjaardag.
pi_220351955
Van alle kinderen Geerts zou het zo maar eens kunnen dat Lot in haar pubertijd of daarna de meeste problemen gaat krijgen. Die is zo gewend te leven met een camera op haar gericht, zo gewend om alle aandacht va AM te krijgen (ten koste van Jet en de rest). Maar er komt een moment dat die camera niet meer leuk is. Vandaag in ieder geval nog wel, even in beeld hoe ze aan het eten is. Op de vrije filmzondag van AM nog wel... want de likes zijn zo hard nodig.
pi_220351957
Sanneke geniet ondertussen van haar eerste thuisbezorgd maaltijd in het nieuwe huis. Mijlpalen!
pi_220351968
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 20:38 schreef Missinglink24 het volgende:
Sanneke geniet ondertussen van haar eerste thuisbezorgd maaltijd in het nieuwe huis. Mijlpalen!
#goals!
pi_220351969
quote:
Maar gaat voortaan wel lopend boodschappen doen. Zegt ze nu nog...
pi_220351974
quote:
Gister kapsalon! Zou zomaar de tweede keer kunnen zijn.
pi_220351979
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 20:40 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Haha laten bezorgen denk ik, want nu kan het. Helemaal nooit meer het huis uit.
pi_220351981
Zo gezond, die Sanneke. ☹️
pi_220352008
Lekker man! Ze hoeft straks alleen nog maar 15 stappen naar de deur, en 15 stappen terug naar de bank en dan maar volgooien.

Zou Dion een feeder zijn?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220352042
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 20:42 schreef Johanna38 het volgende:
Zo gezond, die Sanneke. ☹️
In kapsalon zit sla he!
pi_220352062
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 20:40 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Ik geloof er helemaal niks van. Ik denk dat ze nog meer gaat aankomen. En straks is het janken als ze diabetes e.d. heeft.
pi_220352119
Hoeveel stappen zou Sanneke tijdens de verhuizing gezet hebben?
pi_220352134
Weer thuisbezorgd laten komen!
pi_220352137
Eten laten bezorgen, lopend boodschappen doen, en pakketjes laten bezorgen, scheelt zoveel tijd volgens Sanneke 🫣 maar die meid heeft toch tijd zat? Ze komt nergens en druk met schoonmaken is ze ook niet
pi_220352162
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 20:46 schreef RipCity het volgende:
Lekker man! Ze hoeft straks alleen nog maar 15 stappen naar de deur, en 15 stappen terug naar de bank en dan maar volgooien.

Zou Dion een feeder zijn?
Ja maak het mooi. Dion is geen feeder hoor dat is echt totaal wat anders.
pi_220352241
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 20:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
In kapsalon zit sla he!
Precies en op een pizza tomaat dus
pi_220352368
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 21:08 schreef Muisjeruisje het volgende:
Eten laten bezorgen, lopend boodschappen doen, en pakketjes laten bezorgen, scheelt zoveel tijd volgens Sanneke 🫣 maar die meid heeft toch tijd zat? Ze komt nergens en druk met schoonmaken is ze ook niet
Gezien de hoeveelheid rommel die ze hebben zou ik geen pakketjes meer laten bezorgen. En de enige tijd die je bespaart door eten te laten bezorgen is de tijd die je anders zou besteden aan koken. Boodschappen doen moet ze toch. En waarom moet zij tijd besparen? Zij doet 24/7 niks.
pi_220352385
Bij MCW stond onder de post van haar en Timmie een reactie dat diegene het niet zag (de liefde), maar ook alweer verdwenen (en vast geblokkeerd!).
En smetvrees in een zwembad. Wat maakt dit zwembad anders dan op Mallorca? En wat te denken van al die hotelbedden waar ze op slaapt. En kinderen weer in zwemkleding gepost.. Zo, zo dom.
pi_220352389
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 20:56 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik geloof er helemaal niks van. Ik denk dat ze nog meer gaat aankomen. En straks is het janken als ze diabetes e.d. heeft.
Ze krijgt toch sowieso diabetes? 🥲 Heeft ze wel eens gedeeld. Het lijkt er in ieder geval op dat ze het proces wat wil versnellen met haar ongezonde leefstijl 🫠 Leuk voor Mijan! Met een beetje "geluk" moeten er over X jaar een aantal tenen geamputeerd worden, heeft ze weer een excuus erbij om niet te bewegen. (Sarcasme natuurlijk, ik gun vanzelfsprekend niemand amputaties)
pi_220352437
Eten en pakketjes laten bezorgen en lopend naar de supermarkt.

Dat is wat Sanneke gelukkig maakt. Wat een treurnis.
pi_220352450
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 21:07 schreef brilduiker1973 het volgende:
Weer thuisbezorgd laten komen!
Ze nemen het er meteen goed van. Geld moet ook blijven rollen natuurliijk.
pi_220352464
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 21:36 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ze nemen het er meteen goed van. Geld moet ook blijven rollen natuurliijk.
Daar is een tikkie toch voor?
pi_220352469
Veraurru maakt voor dr zelf een snackbox voor de vlucht naar Bonaire. Echt hoezo oud ben je? Je hoeft je toch niet vol te proppen? Je krijgt eten aan boord en kunt altijd nog iets extra's kopen.
Ik snap dat je iets meeneemt, doe ik ook, maar zo'n box vol???
pi_220352474
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 21:34 schreef Lodelie het volgende:
Eten en pakketjes laten bezorgen en lopend naar de supermarkt.

Dat is wat Sanneke gelukkig maakt. Wat een treurnis.
Elke dag naar de supermarkt, dat blijft niet bij de nodige zaken, heerlijk elke dag lekkere dingen halen. Maar ik zie haar helemaal nog niet lopen met een boodschappentas.
pi_220352499
Zal ze niet overprikkeld raken van elke dag naar de winkels gaan? Zodat ze een goed excuus heeft om alles aan huis te kunnen laten bezorgen?
pi_220352503
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 21:37 schreef JeOmaJa het volgende:

[..]
Daar is een tikkie toch voor?
Ja, er zijn altijd weer mensen die na wat gejank wat geld overmaken. Anders hebben deze 2 zielige mensen geen thuisbezorgd op de bank.
pi_220352514
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 21:28 schreef Die_van_verderop het volgende:
Bij MCW stond onder de post van haar en Timmie een reactie dat diegene het niet zag (de liefde), maar ook alweer verdwenen (en vast geblokkeerd!).
En smetvrees in een zwembad. Wat maakt dit zwembad anders dan op Mallorca? En wat te denken van al die hotelbedden waar ze op slaapt. En kinderen weer in zwemkleding gepost.. Zo, zo dom.
Hoeveel issues heeft die vrouw? Nu weer smetvrees.
pi_220352523
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 21:38 schreef Lalaland79 het volgende:
Veraurru maakt voor dr zelf een snackbox voor de vlucht naar Bonaire. Echt hoezo oud ben je? Je hoeft je toch niet vol te proppen? Je krijgt eten aan boord en kunt altijd nog iets extra's kopen.
Ik snap dat je iets meeneemt, doe ik ook, maar zo'n box vol???
Samenwerking. Ik vraag me af of ze m ook echt mee gaat nemen. Handig zo’n grote bak in je handbagage.
pi_220352530
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 21:29 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Ze krijgt toch sowieso diabetes? 🥲 Heeft ze wel eens gedeeld. Het lijkt er in ieder geval op dat ze het proces wat wil versnellen met haar ongezonde leefstijl 🫠 Leuk voor Mijan! Met een beetje "geluk" moeten er over X jaar een aantal tenen geamputeerd worden, heeft ze weer een excuus erbij om niet te bewegen. (Sarcasme natuurlijk, ik gun vanzelfsprekend niemand amputaties)
Klopt. Tja. Op deze manier krijgt ze inderdaad wel diabetes in een moordtempo. Alsof ze het wilt krijgen ofzo. Echt ziekelijk is deze vrouw en haar eetgedrag. Ze heeft nota bene een kind om voor te leven, ik snap dit niet.
pi_220352550
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 21:43 schreef Lalaland79 het volgende:
Zal ze niet overprikkeld raken van elke dag naar de winkels gaan? Zodat ze een goed excuus heeft om alles aan huis te kunnen laten bezorgen?
Ik weet niet hoever de winkels zijn, maar vanuit de keet was het strand al te ver. Dus de winkels gaat ook echt niet gebeuren. Misschien de supermarkt om de hoek, de rest lekker vanaf de bank bestellen en tot op de drempel laten bezorgen.
pi_220352581
Of zou ze bedoelen dat Dion voortaan fijn lopend naar de winkels kan als hij thuiskomt uit zijn werk. En niet meer met de auto hoeft te rijden. Ik zie haar nog niet met een buggy of bakfiets gaan.
pi_220352651
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 21:55 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ik weet niet hoever de winkels zijn, maar vanuit de keet was het strand al te ver. Dus de winkels gaat ook echt niet gebeuren. Misschien de supermarkt om de hoek, de rest lekker vanaf de bank bestellen en tot op de drempel laten bezorgen.
Hopelijk heeft ze dan al wel de Ring deurbel zodat ze vanaf de bank tegen de bezorger kan zeggen dat het pakket voor de deur gezet kan worden. Dan kan zij blijven zitten waar ze zit en neemt Dion het na zijn werk wel mee naar binnen. Je moet het jezelf zo gemakkelijk mogelijk maken.
pi_220352787
Sanneke doet net of ze eerst midden op de prairie woonde en ze 3 dagen met paard en wagen onderweg was om boodschappen te gaan halen.
Je woonde niet in de outback, je woonde op een vakantiepark in Hellevoetsluis, je had een bakfiets, je kon gewoon naar de winkels en toen deed je het ook niet.
pi_220352826
Ik zou blij zijn dat ik kindvriendelijke buurt zou wonen voor mijn zoontje ipv een huis waar ik makkelijker pakketjes en eten kan laten bezorgen
pi_220352834
Wat is de Instagram naam van Sanneke?
pi_220352837
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 22:52 schreef MissBaksel het volgende:
Wat is de Instagram naam van Sanneke?
Sanneke89
pi_220352856
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 22:53 schreef Earring het volgende:

[..]
Sanneke89
Dank je wel
pi_220352868
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 17:09 schreef Donna het volgende:

[..]
Waarom quote je mij? Ik vraag toch hetzelfde? :)
Foutje excuses
pi_220352877
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 20:20 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Nou precies dit! Waar is die vent van haar in dit verhaal?? Dat is toch ook een halfbakken soepstengel als ie dit allemaal maar normaal vindt 🙄
Want op dat feestje waren geen bacteriën ? Er zaten vast meer mensen dan afgelopen week in de wachtkamer van de huisarts.
Daarbij vind ik dat als je kind niet fit is, en je bang bent voor een opname of prednison, dat je beter een dagje uit kunt rusten .
Dan kan ze maandag misschien fit naar school.
Lukt dat niet dan is dat jammer maar naar een feestje gaan en hele dag volop spelen zal zeker geen goede invloed hebben.
pi_220352896
Wat een treurig bestaan hebben Dion & Sanneke.

Als Thuisbezorgd een van je hoogtepunten is. Zij zijn beide zwakbegaafd en ik heb niet de indruk dat de familie nu zoveel slimmer zijn zodat ze hen ondersteuning kunnen aanbieden.

Ik gun Mijan meer dan dit!
pi_220352984
DBM schrijft op 5 maart bij Jessica Huttinga,iemand met een TOS (taalontwikkelingsstoornis) dat Flip verbale dyspraxie heeft. Best bijzonder dat ze het altijd wel over laxeren en darmproblemen heeft maar nergens benoemt dat er nog meer problemen met haar vriendje zijn (buiten de autisme- en hoogbegaafdheidsonderzoeken).
Natuurlijk vind ik het goed dat ze dit niet op haar eigen insta benoemt maar waarom dan wel op de insta van iemand anders? En waarom wel zijn poepproblemen?
Waarom wel zijn privacy respecteren bij zijn ene diagnose en niet bij een andere (misschien nog wel gevoeliger liggend) probleem?
pi_220353329
Ik schrik wel hoor. Wat ik hier las: vrijdag patat, zaterdag kapsalon en zondag pizza ( zag ik).
En M dan? Potjes? Triest.
Zal dit nu elk weekend zo zijn? Ik denk niet dat het weekmenu nog wordt getoond op deze manier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')