abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220352062
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 20:40 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Maar gaat voortaan wel lopend boodschappen doen. Zegt ze nu nog...
Ik geloof er helemaal niks van. Ik denk dat ze nog meer gaat aankomen. En straks is het janken als ze diabetes e.d. heeft.
pi_220352119
Hoeveel stappen zou Sanneke tijdens de verhuizing gezet hebben?
pi_220352134
Weer thuisbezorgd laten komen!
pi_220352137
Eten laten bezorgen, lopend boodschappen doen, en pakketjes laten bezorgen, scheelt zoveel tijd volgens Sanneke 🫣 maar die meid heeft toch tijd zat? Ze komt nergens en druk met schoonmaken is ze ook niet
pi_220352162
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 20:46 schreef RipCity het volgende:
Lekker man! Ze hoeft straks alleen nog maar 15 stappen naar de deur, en 15 stappen terug naar de bank en dan maar volgooien.

Zou Dion een feeder zijn?
Ja maak het mooi. Dion is geen feeder hoor dat is echt totaal wat anders.
pi_220352241
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 20:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
In kapsalon zit sla he!
Precies en op een pizza tomaat dus
I can't help it, if I'm lucky
pi_220352368
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 21:08 schreef Muisjeruisje het volgende:
Eten laten bezorgen, lopend boodschappen doen, en pakketjes laten bezorgen, scheelt zoveel tijd volgens Sanneke 🫣 maar die meid heeft toch tijd zat? Ze komt nergens en druk met schoonmaken is ze ook niet
Gezien de hoeveelheid rommel die ze hebben zou ik geen pakketjes meer laten bezorgen. En de enige tijd die je bespaart door eten te laten bezorgen is de tijd die je anders zou besteden aan koken. Boodschappen doen moet ze toch. En waarom moet zij tijd besparen? Zij doet 24/7 niks.
pi_220352385
Bij MCW stond onder de post van haar en Timmie een reactie dat diegene het niet zag (de liefde), maar ook alweer verdwenen (en vast geblokkeerd!).
En smetvrees in een zwembad. Wat maakt dit zwembad anders dan op Mallorca? En wat te denken van al die hotelbedden waar ze op slaapt. En kinderen weer in zwemkleding gepost.. Zo, zo dom.
pi_220352389
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 20:56 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik geloof er helemaal niks van. Ik denk dat ze nog meer gaat aankomen. En straks is het janken als ze diabetes e.d. heeft.
Ze krijgt toch sowieso diabetes? 🥲 Heeft ze wel eens gedeeld. Het lijkt er in ieder geval op dat ze het proces wat wil versnellen met haar ongezonde leefstijl 🫠 Leuk voor Mijan! Met een beetje "geluk" moeten er over X jaar een aantal tenen geamputeerd worden, heeft ze weer een excuus erbij om niet te bewegen. (Sarcasme natuurlijk, ik gun vanzelfsprekend niemand amputaties)
pi_220352437
Eten en pakketjes laten bezorgen en lopend naar de supermarkt.

Dat is wat Sanneke gelukkig maakt. Wat een treurnis.
pi_220352450
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 21:07 schreef brilduiker1973 het volgende:
Weer thuisbezorgd laten komen!
Ze nemen het er meteen goed van. Geld moet ook blijven rollen natuurliijk.
pi_220352464
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 21:36 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ze nemen het er meteen goed van. Geld moet ook blijven rollen natuurliijk.
Daar is een tikkie toch voor?
pi_220352469
Veraurru maakt voor dr zelf een snackbox voor de vlucht naar Bonaire. Echt hoezo oud ben je? Je hoeft je toch niet vol te proppen? Je krijgt eten aan boord en kunt altijd nog iets extra's kopen.
Ik snap dat je iets meeneemt, doe ik ook, maar zo'n box vol???
pi_220352474
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 21:34 schreef Lodelie het volgende:
Eten en pakketjes laten bezorgen en lopend naar de supermarkt.

Dat is wat Sanneke gelukkig maakt. Wat een treurnis.
Elke dag naar de supermarkt, dat blijft niet bij de nodige zaken, heerlijk elke dag lekkere dingen halen. Maar ik zie haar helemaal nog niet lopen met een boodschappentas.
pi_220352499
Zal ze niet overprikkeld raken van elke dag naar de winkels gaan? Zodat ze een goed excuus heeft om alles aan huis te kunnen laten bezorgen?
pi_220352503
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 21:37 schreef JeOmaJa het volgende:

[..]
Daar is een tikkie toch voor?
Ja, er zijn altijd weer mensen die na wat gejank wat geld overmaken. Anders hebben deze 2 zielige mensen geen thuisbezorgd op de bank.
pi_220352514
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 21:28 schreef Die_van_verderop het volgende:
Bij MCW stond onder de post van haar en Timmie een reactie dat diegene het niet zag (de liefde), maar ook alweer verdwenen (en vast geblokkeerd!).
En smetvrees in een zwembad. Wat maakt dit zwembad anders dan op Mallorca? En wat te denken van al die hotelbedden waar ze op slaapt. En kinderen weer in zwemkleding gepost.. Zo, zo dom.
Hoeveel issues heeft die vrouw? Nu weer smetvrees.
pi_220352523
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 21:38 schreef Lalaland79 het volgende:
Veraurru maakt voor dr zelf een snackbox voor de vlucht naar Bonaire. Echt hoezo oud ben je? Je hoeft je toch niet vol te proppen? Je krijgt eten aan boord en kunt altijd nog iets extra's kopen.
Ik snap dat je iets meeneemt, doe ik ook, maar zo'n box vol???
Samenwerking. Ik vraag me af of ze m ook echt mee gaat nemen. Handig zo’n grote bak in je handbagage.
pi_220352530
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 21:29 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Ze krijgt toch sowieso diabetes? 🥲 Heeft ze wel eens gedeeld. Het lijkt er in ieder geval op dat ze het proces wat wil versnellen met haar ongezonde leefstijl 🫠 Leuk voor Mijan! Met een beetje "geluk" moeten er over X jaar een aantal tenen geamputeerd worden, heeft ze weer een excuus erbij om niet te bewegen. (Sarcasme natuurlijk, ik gun vanzelfsprekend niemand amputaties)
Klopt. Tja. Op deze manier krijgt ze inderdaad wel diabetes in een moordtempo. Alsof ze het wilt krijgen ofzo. Echt ziekelijk is deze vrouw en haar eetgedrag. Ze heeft nota bene een kind om voor te leven, ik snap dit niet.
pi_220352550
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 21:43 schreef Lalaland79 het volgende:
Zal ze niet overprikkeld raken van elke dag naar de winkels gaan? Zodat ze een goed excuus heeft om alles aan huis te kunnen laten bezorgen?
Ik weet niet hoever de winkels zijn, maar vanuit de keet was het strand al te ver. Dus de winkels gaat ook echt niet gebeuren. Misschien de supermarkt om de hoek, de rest lekker vanaf de bank bestellen en tot op de drempel laten bezorgen.
pi_220352581
Of zou ze bedoelen dat Dion voortaan fijn lopend naar de winkels kan als hij thuiskomt uit zijn werk. En niet meer met de auto hoeft te rijden. Ik zie haar nog niet met een buggy of bakfiets gaan.
pi_220352651
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 21:55 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ik weet niet hoever de winkels zijn, maar vanuit de keet was het strand al te ver. Dus de winkels gaat ook echt niet gebeuren. Misschien de supermarkt om de hoek, de rest lekker vanaf de bank bestellen en tot op de drempel laten bezorgen.
Hopelijk heeft ze dan al wel de Ring deurbel zodat ze vanaf de bank tegen de bezorger kan zeggen dat het pakket voor de deur gezet kan worden. Dan kan zij blijven zitten waar ze zit en neemt Dion het na zijn werk wel mee naar binnen. Je moet het jezelf zo gemakkelijk mogelijk maken.
pi_220352787
Sanneke doet net of ze eerst midden op de prairie woonde en ze 3 dagen met paard en wagen onderweg was om boodschappen te gaan halen.
Je woonde niet in de outback, je woonde op een vakantiepark in Hellevoetsluis, je had een bakfiets, je kon gewoon naar de winkels en toen deed je het ook niet.
pi_220352826
Ik zou blij zijn dat ik kindvriendelijke buurt zou wonen voor mijn zoontje ipv een huis waar ik makkelijker pakketjes en eten kan laten bezorgen
pi_220352834
Wat is de Instagram naam van Sanneke?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')