Ja, want anders moet ze morgen naar school net als andere kinderen. Stel je voor 😂 Moet moeders ook ineens weer naar de gym. Dat komt allemaal niet uit daar hoor!quote:Op zondag 15 maart 2026 17:24 schreef opwegnaar het volgende:
DBM moet écht even dimmen met dr overdrijven zeg! Vriendinnie oh zo ziek, moet nog perse gezien worden door huisarts, gister op het randje van prednison (hoe bepaalt ze dat uberhaupt??) maar nu wel lekker allemaal naar de verjaardag, morgen zal het wel weer drama zijn.
Die vrouw is echt niet goed. Hoe meer ellende hoe beter, want meer aandacht. Geen ellende? Geen probleem. Dan zuigt ze wel wat uit haar dikke duim. Eén van de vele fluflu's die een social media verbod zou moeten krijgen en een verplichte GGZ behandeling.quote:Op zondag 15 maart 2026 17:24 schreef opwegnaar het volgende:
DBM moet écht even dimmen met dr overdrijven zeg! Vriendinnie oh zo ziek, moet nog perse gezien worden door huisarts, gister op het randje van prednison (hoe bepaalt ze dat uberhaupt??) maar nu wel lekker allemaal naar de verjaardag, morgen zal het wel weer drama zijn.
Ja inderdaad. Het meiske halfbloot door Timmie gefilmd. Why???quote:Op zondag 15 maart 2026 09:22 schreef Applepony het volgende:
[..]
Veel filmpjes met de kinderen zijn dwingend. Dansen voor de camera laatst met O, dan zie je haar ook kijken zo van moet dit mam. Was ze ook nog half naakt ook. Echt waarom?!
Het is denk ik voor AM heel spannend want ja Julia moet het toch doen. Voor Julia leuk en spannend. Denk dat ze de 5km heeft gedaan want daar zie ik een JA Geerts in de uitslag staan.quote:Op zondag 15 maart 2026 15:06 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Nee ik bedoel meer dat AM het dan wel redelijk overdrijft inderdaad. Kan me voorstellen dat een wedstrijd wel spannend is voor degene die meedoet.
heeft ze ook gedaan 5 kmquote:Op zondag 15 maart 2026 19:04 schreef Jees2008 het volgende:
[..]
Het is denk ik voor AM heel spannend want ja Julia moet het toch doen. Voor Julia leuk en spannend. Denk dat ze de 5km heeft gedaan want daar zie ik een JA Geerts in de uitslag staan.
Maar ze was gisteren wel in de sportschool ondanks dat ALLES tegenzit. (Dat een van de kinderen ziek is, is toch niet meer bijzonder daar)quote:Op zondag 15 maart 2026 17:48 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Voor DBM
Is het een vorm van ziekelijke aandacht geworden.
Vervelend ook voor de kinderen, elke keer maar meegesleurd worden naar de HAP of HA.
AM heeft ook weer een smakelijk hapje gemaakt 🤭. Bevestigt weer dat haar kinderen alles proeven en eet door haar manier van opvoeden.
Ze hoopt maar dat vriendinnie wel een half dagje naar school kan morgen..quote:Op zondag 15 maart 2026 17:24 schreef opwegnaar het volgende:
Nou precies dit! Waar is die vent van haar in dit verhaal?? Dat is toch ook een halfbakken soepstengel als ie dit allemaal maar normaal vindt 🙄quote:Op zondag 15 maart 2026 19:58 schreef Hope88 het volgende:
[..]
Ze hoopt maar dat vriendinnie wel een half dagje naar school kan morgen..
Als je naar een verjaardag kan en hele dag kan spelen, kan je morgen ook prima naar school!
En daarvoor kwam ze op haar vrije dag nog even online voor het gepeupel. Krijgt ze weer de nodige hartjes en reacties voor.quote:Op zondag 15 maart 2026 17:48 schreef Blossemtje_twente het volgende:
AM heeft ook weer een smakelijk hapje gemaakt 🤭. Bevestigt weer dat haar kinderen alles proeven en eet door haar manier van opvoeden.
DBM is nu al meerdere keren betrapt op leugens. Je kan echt niet uitgaan van wat zij allemaal uitkraamt.quote:Op zondag 15 maart 2026 20:00 schreef Wiepje het volgende:
Ik herken ergens DBM wel. Zoon is in eerste levensjaar 2x opgenomen met een "normaal" iets dus ben ook altijd wel erg alert ondanks dat hij nu 10 is. Verschil zit er wel in dat ik niet alles op insta pleur
Ja iedereen moet ff zien hoe Lot kippehartjes eet.quote:Op zondag 15 maart 2026 20:29 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En daarvoor kwam ze op haar vrije dag nog even online voor het gepeupel. Krijgt ze weer de nodige hartjes en reacties voor.
Onze oudste is (ook) wel echt een zorgenkindje. Maar ik zit niet op dag 1 op de HAP en o zo ziek om de dag erna hem mee te slepen naar een verjaardag.quote:Op zondag 15 maart 2026 20:00 schreef Wiepje het volgende:
Ik herken ergens DBM wel. Zoon is in eerste levensjaar 2x opgenomen met een "normaal" iets dus ben ook altijd wel erg alert ondanks dat hij nu 10 is. Verschil zit er wel in dat ik niet alles op insta pleur
#goals!quote:Op zondag 15 maart 2026 20:38 schreef Missinglink24 het volgende:
Sanneke geniet ondertussen van haar eerste thuisbezorgd maaltijd in het nieuwe huis. Mijlpalen!
Maar gaat voortaan wel lopend boodschappen doen. Zegt ze nu nog...quote:Op zondag 15 maart 2026 20:38 schreef Missinglink24 het volgende:
Sanneke geniet ondertussen van haar eerste thuisbezorgd maaltijd in het nieuwe huis. Mijlpalen!
Gister kapsalon! Zou zomaar de tweede keer kunnen zijn.quote:Op zondag 15 maart 2026 20:38 schreef Missinglink24 het volgende:
Haha laten bezorgen denk ik, want nu kan het. Helemaal nooit meer het huis uit.quote:Op zondag 15 maart 2026 20:40 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Maar gaat voortaan wel lopend boodschappen doen. Zegt ze nu nog...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |