abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220349010
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 12:40 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Sowieso snap ik dat meteen samenwonen niet
Ik ook niet. En dat hij met/voor haar werkt ook niet. Als zij het op haar heupen krijgt en haar heupen weer om een ander heen slaat heeft hij het nakijken.
pi_220349032
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 12:49 schreef Puala het volgende:

[..]
Als dat je standpunten zijn is daten op een bepaalde leeftijd wel heel lastig ;) En samenwonen in een nieuw huis is niet altijd direct verstandig.
Hahaha, dat snap ik maar ergens gaan wonen en slapen in een bed waar bij wijze van een week daarvoor nog exen woonden en sliepen vind ik wel echt een ander verhaal. En in dit geval lijkt samenwonen mij sowieso geen handige zet. Geef die kinderen wat rust.
pi_220349062
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 13:15 schreef Muisjeruisje het volgende:
Maar als MW aangeeft dat het huis eigenlijk te duur is, waarom niet verkopen? Waarom dan gele besteden aan reisjes/vakanties/hotel/uit eten
Het thuis van de kinderen? In hoeverre dat al een thuis was. En wat denk je van uiterlijk vertoon?
pi_220349140
Maar om gelijk een ander bed aan te schaffen is ook geen doen toch
pi_220349178
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 13:42 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het thuis van de kinderen? In hoeverre dat al een thuis was. En wat denk je van uiterlijk vertoon?
Het zal wel meevallen als ze zo met geld smijt.
pi_220349181
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 13:15 schreef Muisjeruisje het volgende:
Maar als MW aangeeft dat het huis eigenlijk te duur is, waarom niet verkopen? Waarom dan gele besteden aan reisjes/vakanties/hotel/uit eten
Ik vermoed status en het plaatje. De boerderij hoort bij haar identiteit van nu.

Iemand noemde hier de term jetset-leven. Ik vermoed dat Mies (mede door Iris) verslaafd is geraakt aan dat plaatje.
Haar echte vriendinnen lijken heel anders (je weet wel die meiden die vroeger heerlijk op zaterdag voor de borrel kwamen in de tuin enz) Als je goed luistert naar de podcast is het een en al zoeken naar bevestiging. Een en al roepen: Kijk mij nou eens anders zijn, een strijder zijn, een carrièrevrouw zijn enz.
pi_220349187
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 13:52 schreef Loveischocolala het volgende:
Maar om gelijk een ander bed aan te schaffen is ook geen doen toch
Bij samenwonen zou ik dat echt wel doen. Op z’n minst een ander matras.
pi_220349227
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 11:04 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
Ja dat zegt ze echt op FB. Nu gaat de school er prat op dat ze geen socials van ouders volgen dus die zullen dit niet hebben gezien. Maar als je dit als juffrouw leest terwijl je je stinkende best doet dat kind wat te leren kan ik me voorstellen dat je je ook wel even achter je oren kabt.
Niet te geloven. Ze zijn natuurlijk niet al te slim maar dit is respectloos. Ben altijd benieuwd hoe men in zo'n dorp naar dat gezin kijkt.
pi_220349363
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 13:57 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Ik vermoed status en het plaatje. De boerderij hoort bij haar identiteit van nu.

Iemand noemde hier de term jetset-leven. Ik vermoed dat Mies (mede door Iris) verslaafd is geraakt aan dat plaatje.
Haar echte vriendinnen lijken heel anders (je weet wel die meiden die vroeger heerlijk op zaterdag voor de borrel kwamen in de tuin enz) Als je goed luistert naar de podcast is het een en al zoeken naar bevestiging. Een en al roepen: Kijk mij nou eens anders zijn, een strijder zijn, een carrièrevrouw zijn enz.
Iris is geen goede invloed
  Moderator / Colorchick zondag 15 maart 2026 @ 14:23:29 #110
382129 crew  Donna
pi_220349380
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 12:29 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Die vrouw plamuurt haar poriën al jaren dicht. En idd al die samenwerkingen smeerde ze op film op haar gezicht.

En eerlijk gezegd snap ik Tim wel. Ik zou ook niet in een huis willen wonen waar exen hebben gewoond. In hetzelfde bed slapen ook niet.
Huh? Hoezo? Je slaapt er toch ook in als je bij elkaar slaapt? Dan wordt dat met samenwonen toch niet ineens anders?
pi_220349414
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:23 schreef Donna het volgende:

[..]
Huh? Hoezo? Je slaapt er toch ook in als je bij elkaar slaapt? Dan wordt dat met samenwonen toch niet ineens anders?
Ik snap die gedachte hoor. En ik snap ook helemaal dat je tijdens het daten, de oriënterende fase, geen aanpassingen doet in een huis. Maar zodra er meer ontstaat zou ik echt eigen spullen willen. In elk geval geen spullen met een verleden.
pi_220349730
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 13:27 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Kan Julia het toch nog wel spannend vinden? Toen ik nog hardloopwedstrijden deed was ik ook altijd wel nerveus.
Niet zo zeer dat ik het dan zo'n spannende dag vond, maar AM kan weer lekker overdrijven.
Nee ik bedoel meer dat AM het dan wel redelijk overdrijft inderdaad. Kan me voorstellen dat een wedstrijd wel spannend is voor degene die meedoet.
pi_220349928
Jade is voor mij van grote betekenis in mijn kijk op dingen.
Ik heb recent echt een heel erg nare tijd gehad, en mentaal ben ik niet zo heel sterk. Iedereen om me heen maakte zich zorgen hoe ik dit allemaal zou gaan dealen.
Maar Jade heeft met haar account dingen in mij geraakt en veranderd.
Ik ben door haar zoveel meer gaan kijken naar de dingen die ik heb, en hoewel ik dankbaar was voor ‘mijn leven’ is dat toch echt wat anders dan leven vanuit dankbaarheid zoals Jade dat doet, en door haar gigantische kracht is daarin bij mij zeker wat veranderd.
Mijn hart huilt als ik denk aan haar en haar gezin.
Ik heb zelf afscheid genomen van mijn vader, die was ook nog te jong. Dat was precies zo, het bed kwam in huis, en de dagen die volgde waren intens en een bubbel.
Ik gun haar dan ook dat ze deze dagen samen met haar geliefde in rust mag doorbrengen, en dat media (welke vorm dan ook) niet non stop al haar berichten als nieuws delen.
pi_220349952
quote:

[..]
Nou dat. En in een hotel lig je ook op een bed waar veel mensen op hebben gelegen/gesekst.

Het bed van partner was nog redelijk nieuw. Ik heb er helemaal niks mee dat hij daar met iemand anders op heeft gelegen.
En de handdoeken, is dat geen probleem dan? Daar heeft de ex zich misschien ook mee afgedroogd, ook de intieme delen. Allemaal vervangen?
En de bank, daar hebben ze misschien ook samen op gelegen/gesekst.
  zondag 15 maart 2026 @ 15:41:16 #115
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220349981
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:36 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Nou dat. En in een hotel lig je ook op een bed waar veel mensen op hebben gelegen/gesekst.

Het bed van partner was nog redelijk nieuw. Ik heb er helemaal niks mee dat hij daar met iemand anders op heeft gelegen.
En de handdoeken, is dat geen probleem dan? Daar heeft de ex zich misschien ook mee afgedroogd, ook de intieme delen. Allemaal vervangen?
En de bank, daar hebben ze misschien ook samen op gelegen/gesekst.
En M zelf is ook al door anderen afgelebberd en uit elkaar getrokken.....dus ja
pi_220350006
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:20 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Iris is geen goede invloed
Iris is vreselijk over the top en met zichzelf ingenomen. En met haar moederrrrrr en Deeeevid en Ma-tsjella.
pi_220350011
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:27 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik snap die gedachte hoor. En ik snap ook helemaal dat je tijdens het daten, de oriënterende fase, geen aanpassingen doet in een huis. Maar zodra er meer ontstaat zou ik echt eigen spullen willen. In elk geval geen spullen met een verleden.
Gut. Hoe zit dat dan met je partner, die heeft ook een verleden :o
pi_220350052
quote:

[..]
Dus als je een date hebt bij een man thuis ga je niet in dat bed liggen want daar heeft een ex of meerdere exen van je date ook al in gelegen?
pi_220350360
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:43 schreef Puala het volgende:

[..]
Gut. Hoe zit dat dan met je partner, die heeft ook een verleden :o
Wij zijn niet van de één naar de ander gestapt en ook niet in een huis met een verleden. En hoe ik dat zeker weet? Wij kenden elkaar toen we beiden getrouwd waren. En nee, wij zijn niet voor elkaar gescheiden.
Ik vind een slaapkamer, een bed gewoon heel privé. Dat is mijn ruimte en die van mijn partner. Van niemand anders.

Wijt het maar aan mijn (niet vastgestelde) smetvrees.

[ Bericht 5% gewijzigd door JaNeeDan op 15-03-2026 17:05:27 ]
pi_220350536
Sanneke is naar boven geweest hoor
pi_220350554
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 16:47 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke is naar boven geweest hoor
Ze hoeft in ieder geval niet bang te zijn dat ze M moet tillen, want die gaat al zelf. Fijn, scheelt weer moe worden.
pi_220350622
De zittende stories zijn terug. Huis zal wel helemaal af zijn dan 🙃
pi_220350626
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 16:49 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ze hoeft in ieder geval niet bang te zijn dat ze M moet tillen, want die gaat al zelf. Fijn, scheelt weer moe worden.
En uiteraard zit ze nu weer op de bank
  Moderator / Colorchick zondag 15 maart 2026 @ 17:09:11 #124
382129 crew  Donna
pi_220350636
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:51 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dus als je een date hebt bij een man thuis ga je niet in dat bed liggen want daar heeft een ex of meerdere exen van je date ook al in gelegen?
Waarom quote je mij? Ik vraag toch hetzelfde? :)
pi_220350713
DBM moet écht even dimmen met dr overdrijven zeg! Vriendinnie oh zo ziek, moet nog perse gezien worden door huisarts, gister op het randje van prednison (hoe bepaalt ze dat uberhaupt??) maar nu wel lekker allemaal naar de verjaardag, morgen zal het wel weer drama zijn.
pi_220350837
Voor DBM
Is het een vorm van ziekelijke aandacht geworden.
Vervelend ook voor de kinderen, elke keer maar meegesleurd worden naar de HAP of HA.

AM heeft ook weer een smakelijk hapje gemaakt 🤭. Bevestigt weer dat haar kinderen alles proeven en eet door haar manier van opvoeden.
pi_220350925
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 17:24 schreef opwegnaar het volgende:
DBM moet écht even dimmen met dr overdrijven zeg! Vriendinnie oh zo ziek, moet nog perse gezien worden door huisarts, gister op het randje van prednison (hoe bepaalt ze dat uberhaupt??) maar nu wel lekker allemaal naar de verjaardag, morgen zal het wel weer drama zijn.
Ja, want anders moet ze morgen naar school net als andere kinderen. Stel je voor 😂 Moet moeders ook ineens weer naar de gym. Dat komt allemaal niet uit daar hoor!
pi_220351132
quote:
Die vrouw is echt niet goed. Hoe meer ellende hoe beter, want meer aandacht. Geen ellende? Geen probleem. Dan zuigt ze wel wat uit haar dikke duim. Eén van de vele fluflu's die een social media verbod zou moeten krijgen en een verplichte GGZ behandeling.

Volgens mij moet ik even afstand nemen van de influencers, na dat bericht van Jade kan ik ze helemaal niet meer uitstaan 😅.
pi_220351209
Kyra is ook weer actief. Ze verkoopt al haar babyspullen.

Kan ze over één of twee jaar weer mooi al die zooi opnieuw aanschaffen als wondertje nummer 4 zich aandient.
pi_220351229
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 09:22 schreef Applepony het volgende:

[..]
Veel filmpjes met de kinderen zijn dwingend. Dansen voor de camera laatst met O, dan zie je haar ook kijken zo van moet dit mam. Was ze ook nog half naakt ook. Echt waarom?!
Ja inderdaad. Het meiske halfbloot door Timmie gefilmd. Why???
pi_220351271
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:06 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Nee ik bedoel meer dat AM het dan wel redelijk overdrijft inderdaad. Kan me voorstellen dat een wedstrijd wel spannend is voor degene die meedoet.
Het is denk ik voor AM heel spannend want ja Julia moet het toch doen. Voor Julia leuk en spannend. Denk dat ze de 5km heeft gedaan want daar zie ik een JA Geerts in de uitslag staan.
pi_220351492
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 19:04 schreef Jees2008 het volgende:

[..]
Het is denk ik voor AM heel spannend want ja Julia moet het toch doen. Voor Julia leuk en spannend. Denk dat ze de 5km heeft gedaan want daar zie ik een JA Geerts in de uitslag staan.
heeft ze ook gedaan 5 km
pi_220351599
Blij dat ik tegenwoordig redelijk afzijdig blijf maar bizar wat ik de afgelopen dagen heb gezien bij de fluflus

O die verplicht moet dansen/handje vast houden met MCW

AM die denkt dat ze een grote wereldster is

En absoluut geen woorden voor Sanneke. Gelukkig was ik al geblokt want anders werd ik het nu wel.
Ja Sanneke je hebt mentale problemen, dat is heel vervelend, heb ik ook maar potverdorie ik heb een driedubbele enkelfractuur opgelopen in september en ik zet nog meer stappen op een dag. Hoe krijg je dit in hemelsnaam voor elkaar. Je hoeft niet alles in 1x klaar te hebben maar dat snapt iedereen maar dit?
En ja ik heb ook een kind en ik weet dus hoe het is. En ja mijn kind gaat naar school met de auto iedere dag 20 minuten enkele reis dus minstens 80 minuten op een dag En ja dat moeten we gewoon zelf doen en dat hebben we er voor over. Kom fucking met je reet van de bank af!
pi_220351618
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 17:48 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Voor DBM
Is het een vorm van ziekelijke aandacht geworden.
Vervelend ook voor de kinderen, elke keer maar meegesleurd worden naar de HAP of HA.

AM heeft ook weer een smakelijk hapje gemaakt 🤭. Bevestigt weer dat haar kinderen alles proeven en eet door haar manier van opvoeden.
Maar ze was gisteren wel in de sportschool ondanks dat ALLES tegenzit. (Dat een van de kinderen ziek is, is toch niet meer bijzonder daar)
pi_220351644
quote:
Ze hoopt maar dat vriendinnie wel een half dagje naar school kan morgen..
Als je naar een verjaardag kan en hele dag kan spelen, kan je morgen ook prima naar school!
pi_220351662
Ik herken ergens DBM wel. Zoon is in eerste levensjaar 2x opgenomen met een "normaal" iets dus ben ook altijd wel erg alert ondanks dat hij nu 10 is. Verschil zit er wel in dat ik niet alles op insta pleur
pi_220351811
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 19:58 schreef Hope88 het volgende:

[..]
Ze hoopt maar dat vriendinnie wel een half dagje naar school kan morgen..
Als je naar een verjaardag kan en hele dag kan spelen, kan je morgen ook prima naar school!
Nou precies dit! Waar is die vent van haar in dit verhaal?? Dat is toch ook een halfbakken soepstengel als ie dit allemaal maar normaal vindt 🙄
pi_220351877
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 17:48 schreef Blossemtje_twente het volgende:
En daarvoor kwam ze op haar vrije dag nog even online voor het gepeupel. Krijgt ze weer de nodige hartjes en reacties voor.
pi_220351882
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 20:00 schreef Wiepje het volgende:
Ik herken ergens DBM wel. Zoon is in eerste levensjaar 2x opgenomen met een "normaal" iets dus ben ook altijd wel erg alert ondanks dat hij nu 10 is. Verschil zit er wel in dat ik niet alles op insta pleur
DBM is nu al meerdere keren betrapt op leugens. Je kan echt niet uitgaan van wat zij allemaal uitkraamt.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220351884
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 20:29 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En daarvoor kwam ze op haar vrije dag nog even online voor het gepeupel. Krijgt ze weer de nodige hartjes en reacties voor.
Ja iedereen moet ff zien hoe Lot kippehartjes eet.
pi_220351945
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 20:00 schreef Wiepje het volgende:
Onze oudste is (ook) wel echt een zorgenkindje. Maar ik zit niet op dag 1 op de HAP en o zo ziek om de dag erna hem mee te slepen naar een verjaardag.
pi_220351955
Van alle kinderen Geerts zou het zo maar eens kunnen dat Lot in haar pubertijd of daarna de meeste problemen gaat krijgen. Die is zo gewend te leven met een camera op haar gericht, zo gewend om alle aandacht va AM te krijgen (ten koste van Jet en de rest). Maar er komt een moment dat die camera niet meer leuk is. Vandaag in ieder geval nog wel, even in beeld hoe ze aan het eten is. Op de vrije filmzondag van AM nog wel... want de likes zijn zo hard nodig.
pi_220351957
Sanneke geniet ondertussen van haar eerste thuisbezorgd maaltijd in het nieuwe huis. Mijlpalen!
pi_220351968
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 20:38 schreef Missinglink24 het volgende:
Sanneke geniet ondertussen van haar eerste thuisbezorgd maaltijd in het nieuwe huis. Mijlpalen!
#goals!
pi_220351969
quote:
Maar gaat voortaan wel lopend boodschappen doen. Zegt ze nu nog...
pi_220351974
quote:
Gister kapsalon! Zou zomaar de tweede keer kunnen zijn.
pi_220351979
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 20:40 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Maar gaat voortaan wel lopend boodschappen doen. Zegt ze nu nog...
Haha laten bezorgen denk ik, want nu kan het. Helemaal nooit meer het huis uit.
pi_220351981
Zo gezond, die Sanneke. ☹️
pi_220352008
Lekker man! Ze hoeft straks alleen nog maar 15 stappen naar de deur, en 15 stappen terug naar de bank en dan maar volgooien.

Zou Dion een feeder zijn?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220352042
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 20:42 schreef Johanna38 het volgende:
Zo gezond, die Sanneke. ☹️
In kapsalon zit sla he!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')