Als ze dat al niet deed, dan wordt zij te nieuwsgierig nu. Another mental breakdown in 3,2,1quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:52 schreef Missinglink24 het volgende:
Sanneke is live en wordt gewaarschuwd niet op forums te kijken 🤣
En Dion mompelend op de achtergrondquote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:51 schreef Lalaland79 het volgende:
Sanneke is Live. Net waar je je energie in wil steken. Alles is leuker dan in en uitpakken.
Ze krijgt veel hartjes en oh oh wat zijn de volgers trots op haar.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:52 schreef Missinglink24 het volgende:
Ze zit ook in First dates.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:26 schreef Hannah12345 het volgende:
Ik kwam er net achter dat Sanneke en Dion elkaar hebben ontmoet in Lang Leve de Liefde, en ging daar wat fragmenten van terugkijken.
Wat een verschil met nu. Ik heb niet de hele aflevering terug kunnen vinden, maar in de fragmenten leek Sanne relaxed, positiever, ik zag humor, haar huid zag er veel rustiger uit.
Ik vraag me af of ze zich daar heel goed en leuk voor deed, of is er iets gebeurd waardoor ze nu zo passief en negatief is? Was ze voor de geboorte van M ook al zo? Ik kijk pas sinds een paar maanden af en toe haar stories.
Prio’s weer op orde! Of is ze live aan het uitpakken?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:52 schreef Missinglink24 het volgende:
Wat zeg jij nou voor gekke dingen 🫣 die zit lekker op de bank te niksenquote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:00 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Prio’s weer op orde! Of is ze live aan het uitpakken?
Waarom moeten mensen zo liegen tegen haar. Dat zijn exact ook dezelfde mensen die zeggen dat iemand niet dik is, maar vervolgens weegt degene 120kg met een lengte van 1.50m.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:58 schreef Earring het volgende:
[..]
Ze krijgt veel hartjes en oh oh wat zijn de volgers trots op haar.
Die zien toch echt wat anders?
En Sanneke ziet er wel fris en vrolijk uit
Waarom? Wat zegt ze in de live? Dat ze alleen thuisbezorgd gaat doen zekerquote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:12 schreef RipCity het volgende:
Ik hoor het al: sanneke is over een jaar 10kg dikker.
De 500lbs show kan straks casten in Nederland
ja ze loopt alle restaurants af te gaan waar ze kan bestellen. Smashburger, Sushi, turk, burger, burger, friet, frikandel etc.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:15 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Waarom? Wat zegt ze in de live? Dat ze alleen thuisbezorgd gaat doen zeker
Verschrikkelijk. Bestel dan op zijn minst dan gelijk een maaltijd voor je vent.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:24 schreef Marielle8585 het volgende:
Ze zegt in de live bijna niks. Behalve dat ze moe is en een zere rug heeft. O ja, ze hebben in Hellevoet helaas maar weinig restaurants die meedoen met thuisbezorgd. Al noemt ze een flinke rij op. In Rotterdam was dat veel beter geregeld. Daar bestelden ze bijna nooit 2x bij dezelfde. Ook denken ze dat ze ongeveer ¤3500-¤4000 kwijt waren voor verhuizing. Dion denkt eerst ¤10.000, maar Sanne zegt dat ze niet zoveel hebben. Ze zijn wel teleurgesteld dat ze weinig hulp hadden met verhuizen. Maar Sanne weet hoe het komt; ze verhuizen binnen dezelfde plaats. Mensen denken dat ze dan minder hulp nodig hebben. Sanne vergeet ze vertellen dat ze zelf amper iets gedaan heeft. Ze hoort van anderen dat er lelijk gepraat wordt op fora, maar die leest ze niet meer. Want daar werd ze in het verleden depressief van. Ze geeft aan dat ze nog weken bezig is met inpakken. Want ja, met Mijan erbij kan ze niet uitpakken.
Nou ja, toen was ik wel uitgetuned. En alle tijd dat Sanne op de bank zit te praten tegen haar telefoon, is Dion druk bezig spullen naar boven aan het sjouwen. O ja, de keuken is ook al te klein en staat al helemaal vol.
Jeetje, wat heeft Sanne een geluk met zo'n hardwerkende Dion. Respect wat deze man allemaal gedaan heeft afgelopen weken. Hij weet al wel dat hij zich maandag ziek gaat melden, migraine is onderweg!
Dat wordt beneden op de slaapbank slapen voor Dionquote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:38 schreef Missinglink24 het volgende:
Dion zegt dat Sanneke een tweede kind niet aankan. Sanneke vindt dat heel stom dat hij dat zegt.
Ja en af en toe roept ze tegen Dion dat iets moet blijven staan of juist nietquote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:45 schreef Applepony het volgende:
Sanneke die serieus al bijna een uur live is met vreemden in plaats van haar eigen vent te helpen?
😱😱quote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:46 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja en af en toe roept ze tegen Dion dat iets moet blijven staan of juist niet
Geen grap?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
ja ze loopt alle restaurants af te gaan waar ze kan bestellen. Smashburger, Sushi, turk, burger, burger, friet, frikandel etc.
Eerlijk, best een tikkeltje jaloers op. Mooie caravan hoor! De onze is 27 jaar oud, dus zo’n nieuwe is voor mij echt een droomquote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:37 schreef Lalaland79 het volgende:
Mooie caravan heeft Milou gekocht. Groot ding.
100 punten voor Dion.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:38 schreef Missinglink24 het volgende:
Dion zegt dat Sanneke een tweede kind niet aankan. Sanneke vindt dat heel stom dat hij dat zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |