Ik denk in de halquote:Op zaterdag 14 maart 2026 17:30 schreef proud_mami het volgende:
Vind de woonkamer kleuren wel mooi, dat mint groene kastje bij de vloer en muur is wel nice. Benieuwd waar Dion’s schilderij komt. Wss niet in de woonkamer
Ze ziet er niet uit. Hoe dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:49 schreef Missinglink24 het volgende:
AM is een beetje brak met de make-up van gister nog op haar ogen. Heeft ze gisteravond of vanmorgen niet gedoucht?
Ik weet precies waar dit is. Dacht ook al dat ze daar zou zitten. En ja dat is echt een hele mooie omgeving en je zit zo aan het strand of bij het Quakjeswater. Zeker met die bakfiets.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:57 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
En ze heeft nu verteld op welke camping ze zit. Heerlijk aan het strand en in de natuur. Ik snap dat het je ding moet zijn maar waarom niet iedere dag even een uurtje wandelen bij het strand of in de natuur? Het lijkt mij een mooie omgeving.
Of fietsen? Met zes minuten fietsen zit ze in een prachtig natuurgebied lijkt het.
Verschrikkelijke manier inderdaad maar ik denk dat Dion heeft gedacht alles moet hier weg dus inpakken wat er ingepakt kan worden, madam heeft echt tijd zat gehad om overzicht te krijgen terwijl hij alles in het nieuwe huis had geregeld.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 16:55 schreef Jenn1806 het volgende:
Wat een afschuwelijke manier van verhuizen 🥲 Alles lijkt gewoon door elkaar in dozen en tassen te zijn gepleurd.. Zouden ze nou echt niet het verstand hebben om alles te sorteren, in dozen doen die vervolgens wel nog dícht kunnen en er dan opschrijven naar welke ruimte het moet/wat erin zit? Niet gek dat je zo het overzicht verliest 🫠
Dan logeer je in een hotel, hoef je zelf de douche niet te schrobben of droog te maken. Dan ga je toch even genieten van je badderbeurtje. En verwijder je die zwarte zones onder je ogen. Je gaat naar een Hot Wheels show, je staat niet op een baseball veld.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 17:15 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ze zal wel niet helemaal okselfris meer zijn
Of wel, door die geweldige deo natuurlijk!
Ranzig type en die foto met haar samenwerking is ook niet om aan te gluren met die bruine tanden.quote:
Haha nee ook niet🤣quote:Op zaterdag 14 maart 2026 07:55 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Of heb je de voorkeur voor neusgaten en kruis?
Alsof zij maar énig benul hebben wie die coureurs zijn..quote:Op zaterdag 14 maart 2026 17:27 schreef Jenn1806 het volgende:
Aargh de Geertsen zijn naar de Hot wheels stuntshow. Echt enorm spijt dat ik kaartjes heb gekocht voor de ahoy show voor een behoorlijk bedrag 😭 Er is werkelijk niemand in dat gezin die wat met hot wheels heeft dus waarom ze deze samenwerking aangaat is mij een raadsel 🙄 Of ja, gratis en hebben hebben hebben dát is de enige reden. En je mag ook de coureurs ontmoeten volgens AM, zou ze er nog bij vermelden dat dit ¤14,50 pp extra kosten boven de ticketprijs? Daar is ze zichzelf natuurlijk niet van bewust 😤
Dat zie ik ook wel gebeuren, anders zijn de doorligplekken teveel gecentreerd op de zuignap. Kan je beter verdelen over hakken en rug ook nog, lekker liggen 🙈quote:Op zaterdag 14 maart 2026 16:44 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat kan ik me helemaal voorstellen hoor, dat je in bijv. een studio kiest voor een slaapbank. Persoonlijk zou ik zo’n bank vervangen zodra ik meer ruimte zou hebben. Maar ik vind het ook wel weer echt iets voor Sanneke. Die bank kan gewoon uitgeklapt blijven staan.
De enige waarvan ik zou denken dat hij het leuk vind is Jim en die is er niet eens bijquote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:39 schreef Missinglink24 het volgende:
Wat doet AM daar, nog brak van het bal ongewassen met alle kinderen naar een uitje waar ze niks mee hebben
En… ze hoeft de trap niet op om te gaan slapen.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dat zie ik ook wel gebeuren, anders zijn de doorligplekken teveel gecentreerd op de zuignap. Kan je beter verdelen over hakken en rug ook nog, lekker liggen 🙈
Sam is er ook bij, volgens mij vind hij dergelijke dingen ook leuk. En Maarten.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:47 schreef Earring het volgende:
[..]
De enige waarvan ik zou denken dat hij het leuk vind is Jim en die is er niet eens bij
En Guus is die ook mee ? Wel een ander gezin Mirjam ?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:21 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Sam is er ook bij, volgens mij vind hij dergelijke dingen ook leuk. En Maarten.
Dat jochie wat hand in hand loopt met Jet is het zoontje van Mirjam(van IJsland) volgens mij.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:32 schreef Pumba2024 het volgende:
[..]
En Guus is die ook mee ? Wel een ander gezin Mirjam ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |