abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220342086
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 17:30 schreef proud_mami het volgende:
Vind de woonkamer kleuren wel mooi, dat mint groene kastje bij de vloer en muur is wel nice. Benieuwd waar Dion’s schilderij komt. Wss niet in de woonkamer 8)7
Ik denk in de hal
I can't help it, if I'm lucky
pi_220342098
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:49 schreef Missinglink24 het volgende:
AM is een beetje brak met de make-up van gister nog op haar ogen. Heeft ze gisteravond of vanmorgen niet gedoucht?
Ze ziet er niet uit. Hoe dan?
pi_220342111
Waarom hebben ze eigenlijk geen kasten? Die zijn toch vorige week bij Ikea gehaald? Een vriendin heeft toen gereden. Dat was zondag, het is nu zaterdag. Die kasten hadden al in elkaar gezet kunnen zijn als Sanneke de keet had ingepakt. Maar helaas moest Dion dat gisteren doen. Een verloren dag. Vind het wel mooi dat Dion z’n ouders het kind bij zich houden en niet zijn gaan helpen.
pi_220342115
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 17:32 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ik denk in de hal
Of in zo’n stelling in de schuur.
pi_220342134
Ik wil een ijsjes spiegel, ik wil een elektrische dweil, ik wil ah kraskaartjes, ik wil tikkies, ik wil een huis, ik wil ik wil ik wil. En anders ga ik janken en pulken aan mn gezicht en ga ik zeggen dat ik het zwaar heb, en iedereen is gemeen.
pi_220342140
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 09:57 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
En ze heeft nu verteld op welke camping ze zit. Heerlijk aan het strand en in de natuur. Ik snap dat het je ding moet zijn maar waarom niet iedere dag even een uurtje wandelen bij het strand of in de natuur? Het lijkt mij een mooie omgeving.

Of fietsen? Met zes minuten fietsen zit ze in een prachtig natuurgebied lijkt het.
Ik weet precies waar dit is. Dacht ook al dat ze daar zou zitten. En ja dat is echt een hele mooie omgeving en je zit zo aan het strand of bij het Quakjeswater. Zeker met die bakfiets.
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_220342203
Sanneke moet chillen van Dion. Ik denk dat opa en oma nog maanden hun kleinzoon te logeren hebben.
pi_220342231
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 16:55 schreef Jenn1806 het volgende:
Wat een afschuwelijke manier van verhuizen 🥲 Alles lijkt gewoon door elkaar in dozen en tassen te zijn gepleurd.. Zouden ze nou echt niet het verstand hebben om alles te sorteren, in dozen doen die vervolgens wel nog dícht kunnen en er dan opschrijven naar welke ruimte het moet/wat erin zit? Niet gek dat je zo het overzicht verliest 🫠
Verschrikkelijke manier inderdaad maar ik denk dat Dion heeft gedacht alles moet hier weg dus inpakken wat er ingepakt kan worden, madam heeft echt tijd zat gehad om overzicht te krijgen terwijl hij alles in het nieuwe huis had geregeld.

Ik ben ooit in een soort paniek situatie vertrokken bij m’n ex en toen is familie komen helpen en in 2 uurtjes tijd hadden we al mijn spullen uit het huis daar weg gehaald, zag er ook ongeveer zo uit. Krijg bijna een beetje flashbacks naar dat als ik dit zo zie
pi_220342239
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 17:15 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ze zal wel niet helemaal okselfris meer zijn

Of wel, door die geweldige deo natuurlijk!
Dan logeer je in een hotel, hoef je zelf de douche niet te schrobben of droog te maken. Dan ga je toch even genieten van je badderbeurtje. En verwijder je die zwarte zones onder je ogen. Je gaat naar een Hot Wheels show, je staat niet op een baseball veld.
pi_220342253
AM: betaald partnerschap voor een show in Antwerpen die ook naar Rotterdam komt. Moet het dan zorgen dat haar 'sfeerbeelden' zorgen dat er extra publiek naar Antwerpen en Rotterdam komt? Dit lijkt me meer iets voor de mannen Geerts dan voor Lot.
  zaterdag 14 maart 2026 @ 18:13:55 #261
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220342299
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 17:35 schreef Harper het volgende:

[..]
Ze ziet er niet uit. Hoe dan?
Ranzig type en die foto met haar samenwerking is ook niet om aan te gluren met die bruine tanden.
pi_220342345
Applaus voor DBM ze stond in de sportschool ondanks dat ALLES tegenzit, haar dochter is ziek (wanneer niet) dat is sneu maar zit dan alles tegen? Het meisje moet opknappen, waarschijnlijk met super zware medicijnen 😉, maar zo ernstig is dat toch niet?
pi_220342653
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 07:55 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Of heb je de voorkeur voor neusgaten en kruis?
Haha nee ook niet🤣
pi_220342713
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 17:27 schreef Jenn1806 het volgende:
Aargh de Geertsen zijn naar de Hot wheels stuntshow. Echt enorm spijt dat ik kaartjes heb gekocht voor de ahoy show voor een behoorlijk bedrag 😭 Er is werkelijk niemand in dat gezin die wat met hot wheels heeft dus waarom ze deze samenwerking aangaat is mij een raadsel 🙄 Of ja, gratis en hebben hebben hebben dát is de enige reden. En je mag ook de coureurs ontmoeten volgens AM, zou ze er nog bij vermelden dat dit ¤14,50 pp extra kosten boven de ticketprijs? Daar is ze zichzelf natuurlijk niet van bewust 😤
Alsof zij maar énig benul hebben wie die coureurs zijn..
pi_220342998
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 16:44 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat kan ik me helemaal voorstellen hoor, dat je in bijv. een studio kiest voor een slaapbank. Persoonlijk zou ik zo’n bank vervangen zodra ik meer ruimte zou hebben. Maar ik vind het ook wel weer echt iets voor Sanneke. Die bank kan gewoon uitgeklapt blijven staan.
Dat zie ik ook wel gebeuren, anders zijn de doorligplekken teveel gecentreerd op de zuignap. Kan je beter verdelen over hakken en rug ook nog, lekker liggen 🙈
pi_220343122
Wat doet AM daar, nog brak van het bal ongewassen met alle kinderen naar een uitje waar ze niks mee hebben
pi_220343237
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 19:39 schreef Missinglink24 het volgende:
Wat doet AM daar, nog brak van het bal ongewassen met alle kinderen naar een uitje waar ze niks mee hebben
De enige waarvan ik zou denken dat hij het leuk vind is Jim en die is er niet eens bij
pi_220343256
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 19:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dat zie ik ook wel gebeuren, anders zijn de doorligplekken teveel gecentreerd op de zuignap. Kan je beter verdelen over hakken en rug ook nog, lekker liggen 🙈
En… ze hoeft de trap niet op om te gaan slapen.
pi_220343673
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 19:47 schreef Earring het volgende:

[..]
De enige waarvan ik zou denken dat hij het leuk vind is Jim en die is er niet eens bij
Sam is er ook bij, volgens mij vind hij dergelijke dingen ook leuk. En Maarten.
pi_220343740
Ik kwam er net achter dat Sanneke en Dion elkaar hebben ontmoet in Lang Leve de Liefde, en ging daar wat fragmenten van terugkijken.

Wat een verschil met nu. Ik heb niet de hele aflevering terug kunnen vinden, maar in de fragmenten leek Sanne relaxed, positiever, ik zag humor, haar huid zag er veel rustiger uit.

Ik vraag me af of ze zich daar heel goed en leuk voor deed, of is er iets gebeurd waardoor ze nu zo passief en negatief is? Was ze voor de geboorte van M ook al zo? Ik kijk pas sinds een paar maanden af en toe haar stories.
pi_220343827
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 20:21 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Sam is er ook bij, volgens mij vind hij dergelijke dingen ook leuk. En Maarten.
En Guus is die ook mee ? Wel een ander gezin Mirjam ?
pi_220343939
AM deelt ironisch genoeg beelden van de schrijver Haroon die voorleest uit zijn boek over gezinsbreuken.

Samenvatting: kinderen zijn geen bezit. Het enige wat je voor je kinderen kan wensen is dat ze zichzelf kunnen zijn, en gelukkig worden.

AM kan dat waarschijnlijk alleen maar zien in de dynamiek met haar eigen ouders. Maar de ondergesneeuwde J, de tweeling en G die zelden relaxed op beeld staan, en Sam zijn afstandelijke houding tijdens hun Noorwegen tripje, ziet ze voor het gemak over het hoofd.
pi_220344118
Sanneke is Live. Net waar je je energie in wil steken. Alles is leuker dan in en uitpakken.
pi_220344120
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 20:32 schreef Pumba2024 het volgende:

[..]
En Guus is die ook mee ? Wel een ander gezin Mirjam ?
Dat jochie wat hand in hand loopt met Jet is het zoontje van Mirjam(van IJsland) volgens mij.
Guus zie ik (nog) niet
pi_220344131
Sanneke is live en wordt gewaarschuwd niet op forums te kijken 🤣
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')