En Dubai in aanbouw! Maar als we nog even de beelden terughalen van de verhuizing van Oudenbosch naar België, dan denk ik dat beddengoed in hotels vaker in de was gaan dan in huize Nagelkerke.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 15:50 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
Ja maar dan kun je niet opscheppen dat je behalve een villa in België ook nog een huis in Spanje hebt. En ik denk dat Sofie vies is van een bed waar meer mensen in hebben geslapen.
Ach je stopt nog wat spullen in een kast en je ziet het niet meer, dan is het er ook niet toch ofzo. Als je nu nog alles uit moet gaan zoeken, ben je wel wat laat, een hele hoop van die zooi hadden ze gewoon naar de kringloop en vuilstort moeten brengen vandaag. Wat een verzamelaars samen.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 16:24 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke was net lekker bezig en toen ineens stonden er nog meer spullen.... op de beelden zie je idd steeds meer spullen... maar op 1 spiegel na dan zie je niets weg gaan
En hoe bedoelt ze dat ze zoveel ontspult had? Afgelopen weken zagen we geen doos gevuld worden maar vele bestelde dozen geleegd
Dat kan ik me helemaal voorstellen hoor, dat je in bijv. een studio kiest voor een slaapbank. Persoonlijk zou ik zo’n bank vervangen zodra ik meer ruimte zou hebben. Maar ik vind het ook wel weer echt iets voor Sanneke. Die bank kan gewoon uitgeklapt blijven staan.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 15:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Het is/was Dion zijn bank zei Sanneke. Misschien woonde hij kleiner en heeft hij toen deze keuze gemaakt?
Ik verstond ook 20... maar kan niet toch?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 16:48 schreef Lalaland79 het volgende:
Ook al heeft Sanneke nog geen kasten zet wel alles in de ruimte waar het moet gaan komen. Ze hebben geen zolder of vliering volgens mij. Dus de maxi cosi en de rest van de babyspullen van Mijan moet denk op de content maak kamer komen.
En heeft ze nu 2 of 20 kratten met Vinted spul staan?
Die bovenverdieping was zo erg dat een zwijnenstal er nog netjes bij was. Ze heeft nu huishoudelijk hulp die dat moet voorkomen. Wasjes doet Sofie zelf. Zegt ze.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 16:27 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
En Dubai in aanbouw! Maar als we nog even de beelden terughalen van de verhuizing van Oudenbosch naar België, dan denk ik dat beddengoed in hotels vaker in de was gaan dan in huize Nagelkerke.
Het was er net als bij Sanneke nu.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 16:56 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
Die bovenverdieping was zo erg dat een zwijnenstal er nog netjes bij was. Ze heeft nu huishoudelijk hulp die dat moet voorkomen. Wasjes doet Sofie zelf. Zegt ze.
20? Wauw, ik verstond 2😬. Dus 20 dozen die naar de kringloop kunnen. Dat ruimt lekker op. En door.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 16:59 schreef papierentas het volgende:
Ja hoor Sanneke zegt het echt, 20 dozen. 20!!! En dat kan ook wel, want er stond echt heel veel op vinted, sommige dingen al meer dan een halfjaar, daar had je nu gewoon afscheid van moeten nemen. En ze snappen beiden echt niet hoe dit kan en waar alles vandaan komt. Hou toch op.
😱 serieus zooi mee slepen waar je eigenlijk vanaf wilt? En niet 1 of 2 bakken maar 20??quote:Op zaterdag 14 maart 2026 16:59 schreef papierentas het volgende:
Ja hoor Sanneke zegt het echt, 20 dozen. 20!!! En dat kan ook wel, want er stond echt heel veel op vinted, sommige dingen al meer dan een halfjaar, daar had je nu gewoon afscheid van moeten nemen. En ze snappen beiden echt niet hoe dit kan en waar alles vandaan komt. Hou toch op.
Ik heb nog een keer geluisterd, ik versta '20 grote kratten'. Of 'tig' kan ook nog, maar 2 zegt ze zeker niet. Dit zijn verzamelaars, ze weten niet wat ze kopen, ze weten niet wat ze hebben, ze weet niet waar ze het hebben gelaten etc.. en kopen dan dus maar weer nieuw, of voor de leuk of wat dan ook. Net als de keukenspullen, ze dacht dat ze alles ingeruimd had, je weet toch wat je aan keukenspullen hebt en je schrijft toch op dozen wat er in zit. Ze snappen het inderdaad niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 17:09 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
😱 serieus zooi mee slepen waar je eigenlijk vanaf wilt? En niet 1 of 2 bakken maar 20??
Even serieus... wij hadden 40 dozen totaal toen we gingen verhuizen met 2 personen 😱
Ze zal wel niet helemaal okselfris meer zijnquote:Op zaterdag 14 maart 2026 17:08 schreef Lostit het volgende:
AM nog met de make up van gisteren op door naar Antwerpen. En weer die Teletubbie knot.
Ik krijg echt error van deze verhuizingquote:Op zaterdag 14 maart 2026 16:55 schreef Jenn1806 het volgende:
Wat een afschuwelijke manier van verhuizen 🥲 Alles lijkt gewoon door elkaar in dozen en tassen te zijn gepleurd.. Zouden ze nou echt niet het verstand hebben om alles te sorteren, in dozen doen die vervolgens wel nog dícht kunnen en er dan opschrijven naar welke ruimte het moet/wat erin zit? Niet gek dat je zo het overzicht verliest 🫠
Haha ik ook, ben gewoon gaan rage cleanen in mijn eigen huis. Hele bovenverdieping is weer fris, bedankt Sanneke! 😁quote:Op zaterdag 14 maart 2026 17:17 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik krijg echt error van deze verhuizing
Ja idd, nu komt het goed uit hč? Zij lekker op de bank met besteld eten en maar in d’r foon lullen en Dion gaat wss dingen aansluiten, en alles neer zitten. Mevrouw geeft commentaar. Net goed van die spiegel 🤭 valt me nog mee dat ze niet jankt. Voel weer een tikkie aankomen voor een nieuwe ….quote:Op zaterdag 14 maart 2026 17:04 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
En o o o wat vind ze het erg dat mijan logeert... vanmorgen heel pleidooi hoe weinig last van prikkels ze had en nu geen poot uitsteken zodat kind niet terug kan.. ja echt duidelijk dat ze hem mist 🤦♂️ ze kan hem nu alleen niet de schuld geven van haar luiheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |