abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220340622
Sanneke en haar moeder…. Een appel valt niet uit een perenboom zullen we maar zeggen
pi_220340625
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:48 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ze hebben ook een keer meegedaan met een tv programma jaren terug. Was de kritiek ook niet mals. Het is wel echt iets Russisch volgens mij ook, om de kinderen zo enorm te pushen.
Ook weer eerst dus een tv programma waar aan mee gedaan is. Dat lijkt wel een beetje een rode draad van een aantal influencers die hier besproken wordt. Gezin doet mee aan tv programma. Tv programma stopt maar die aandacht vonden de moeder/vader/persoon in kwestie toch wel heel erg prachtig dus wat doe je dan? Insta accountje de wereld inslingeren waarop je je gezin kan blijven tentoonstellen. En die likes en hartjes die komen wel en papa en mama krijgen zo hun dopamine shotjes met ieder hartje dat ze krijgen op die foto van een kindje dat zo schattig in bed ligt of zielig verhaal van een ziek kindje of verslag van het getalenteerde kind z'n sportwedstrijd. En als er niets interessants gebeurd, dan verzint je het gewoon en je deelt weer filmpje van je half ontblote kind of een enge ziekte die opduikt in je gezin en hoppa, daar zijn de hartjes weer!
Ze zijn echt in principe allemaal hetzelfde. Aandachts geil en simpel.
pi_220340632
En ja hoor Sanneke zit. :')
pi_220340647
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 14:20 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ze klinkt uitgeblust. Hoe dan?
pi_220340680
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 14:23 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ze heeft boven gefilmd... een hele trap op is heftig
pi_220340720
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 14:29 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze heeft boven gefilmd... een hele trap op is heftig
Zou ze de traplift al aangevraagd hebben?
pi_220340728
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 14:23 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Omdat ze werkelijk helemaal niks gewend is.
pi_220340808
Ik heb wat gemist denk ik, wat gaan de Geertsen doen in Antwerpen?
pi_220340839
De Nagelkerkjes hebben al weer een ontbijtje gescoord in de sjieke Rosas tent. En de markt over en dan tijd voor een drankje. Ik zou knettergek worden van elke dag de hele dag de hort op te gaan. Zou lekker bij het huis op het terras uitgebreid en op mijn gemak ontbijten. Beetje lezen, beetje luieren etc. Deze mensen lijken van de duvel bezeten te zijn. Ze MOETEN weg.
Over de zonnepanelen geen woord. Die worden denk ik ergens halverwege de week geplaatst. Komen denk ik volgend weekend pas terug. Schandalig. Hoop dat ouders op die school ook van zich laten horen.
pi_220340853
quote:
Touchdown!
pi_220340863
Zo sneu dat Jet niet eens erkent word door AM als ze thuis komt, meteen Lot weer
pi_220340866
quote:
De bank heeft haar ook gemist.
pi_220340930
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 14:48 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik heb wat gemist denk ik, wat gaan de Geertsen doen in Antwerpen?
Geen idee. Maar wie heeft de tassen ingepakt waar AM meestal dagen vooraf mee bezig is
pi_220341089
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 14:53 schreef FluVo67 het volgende:
De Nagelkerkjes hebben al weer een ontbijtje gescoord in de sjieke Rosas tent. En de markt over en dan tijd voor een drankje. Ik zou knettergek worden van elke dag de hele dag de hort op te gaan. Zou lekker bij het huis op het terras uitgebreid en op mijn gemak ontbijten. Beetje lezen, beetje luieren etc. Deze mensen lijken van de duvel bezeten te zijn. Ze MOETEN weg.
Over de zonnepanelen geen woord. Die worden denk ik ergens halverwege de week geplaatst. Komen denk ik volgend weekend pas terug. Schandalig. Hoop dat ouders op die school ook van zich laten horen.
Een kast van een huis en er dan alleen slapen. Volgens mij is een hotel dan goedkoper.
pi_220341221
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 14:12 schreef Muisjeruisje het volgende:
Waaaaarom heeft Judith in hemelsnaam nog steeds die witte trui aan?
Vlek op haar buik, model er alweer helemaal uit en in het algemeen helemaal grauw. Bah!
pi_220341255
Ik zet voor dat behang van Sanneke in op die photowall from sweden ofzo. Die doet ook echt alle fluflu’s met dat stickerbehang, Deviervankim, Debbie en dan nu zeker Sanneke. Geen haar op m’n hoofd dat ik daar dus ooit behang bestel, want Sanneke verdient niks aan haar kind hoor! Maar z’n behang bietst en krijgt ze wel gratiesz.
pi_220341262
Oke ik moest stiekem lachen. Blijkt Sanneke een spiegel op te hangen, valt deze 😂
pi_220341316
Zijn er opnamen bekend waarop Sanneke niet aan haar gezicht zit?
pi_220341324
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 15:47 schreef AnnArt het volgende:
Nee.
pi_220341335
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 15:22 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Een kast van een huis en er dan alleen slapen. Volgens mij is een hotel dan goedkoper.
Ja maar dan kun je niet opscheppen dat je behalve een villa in België ook nog een huis in Spanje hebt. En ik denk dat Sofie vies is van een bed waar meer mensen in hebben geslapen.
pi_220341352
Janneke met nepwimpers! Wat lelijk
Bij haar zus ook zo zonde die nepdingen maar dit staat echt afschuwelijk
pi_220341356
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 13:23 schreef JaNeeDan het volgende:
Och hemel, de bank blijkt een slaapbank te zijn. Ik heb het idee dat die, nu ze de ruimte hebben, vaak uitgeklapt zal zijn.
Maar even, wie heeft er nou een slaapbank in een gewoon huis? Mis ik een trend o.i.d.?
Het is/was Dion zijn bank zei Sanneke. Misschien woonde hij kleiner en heeft hij toen deze keuze gemaakt?
pi_220341480
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 15:40 schreef Danielle_ het volgende:
Ik zet voor dat behang van Sanneke in op die photowall from sweden ofzo. Die doet ook echt alle fluflu’s met dat stickerbehang, Deviervankim, Debbie en dan nu zeker Sanneke. Geen haar op m’n hoofd dat ik daar dus ooit behang bestel, want Sanneke verdient niks aan haar kind hoor! Maar z’n behang bietst en krijgt ze wel gratiesz.
Maar ook iedere flu ondervind problemen met het sticker behang 🤣 bij Kim kwam het los, bij Debbie was er ook van alles en nu bij sanne ligt het ook echt aan de muren 🤦‍♂️
Ik sla ook over
pi_220341512
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 15:47 schreef AnnArt het volgende:
Echt he... Moet zeggen ze influenced me wel want als ik maar seconde aan mn neus of gezicht zit denk ik al van: NIET DOEN dadelijk krijg je net zo'n rode vlekken gezicht als haar.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220341600
Sanneke was net lekker bezig en toen ineens stonden er nog meer spullen.... op de beelden zie je idd steeds meer spullen... maar op 1 spiegel na dan zie je niets weg gaan

En hoe bedoelt ze dat ze zoveel ontspult had? Afgelopen weken zagen we geen doos gevuld worden maar vele bestelde dozen geleegd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')