Dat appelsap wat ze zei was nep ? ( wat kinderachtig op die leeftijdquote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:49 schreef Missinglink24 het volgende:
AM is een beetje brak met de make-up van gister nog op haar ogen. Heeft ze gisteravond of vanmorgen niet gedoucht?
Weet nog dat ik zwanger was van de oudste en mensen deden alsof ik spontaan niets meer zou kunnen 🤔 waarom zou ze geen dozen kunnen inpakken als ze zwanger is? Kan ze niet poetsen? Zou alleen snappen dat ze geen zware dozen gaat tillen en meubels schuiven..quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:57 schreef LALAA het volgende:
Eerder werd hier geopperd dat Sanneke zwanger is, en het zou voor mij de enige verklaring zijn waarom ze nu helemaal niks doet en haar omgeving dat accepteert.
Ja volgens is ie idd verhuist al. Maar ze kan toch dingen uitpakken inboet nieuwe huis? WTF doe je bij je moeder?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Is haar eigen bank al verhuisd misschien? 🙈
Dat snappen wij, maar het lijkt mij iets waar zij ultiem van zou profiteren.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 13:05 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Weet nog dat ik zwanger was van de oudste en mensen deden alsof ik spontaan niets meer zou kunnen 🤔 waarom zou ze geen dozen kunnen inpakken als ze zwanger is? Kan ze niet poetsen? Zou alleen snappen dat ze geen zware dozen gaat tillen en meubels schuiven..
Wil net zeggen. Als een man zichzelf zo zou gedragen zouden we het toxic vinden maar als een vrouw een man zo behandeld is het blijkbaar in sommige mensen hun ogen heel normaal.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:06 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet durft te plaatsen, net als niet durven om tegen Sanneke in te gaan. Aanname uiteraard, maar als men dat niet ziet, dan blijkbaar vindt men dat ook normaal gedrag.
Rode vlaggen en alarmbellen liggen voor het oprapen
Want een zwangere kan niks? Mag hopen dat haar omgeving niet zo achterlijk is.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:57 schreef LALAA het volgende:
Eerder werd hier geopperd dat Sanneke zwanger is, en het zou voor mij de enige verklaring zijn waarom ze nu helemaal niks doet en haar omgeving dat accepteert.
Stond denk ik niet in de planner.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:49 schreef Missinglink24 het volgende:
AM is een beetje brak met de make-up van gister nog op haar ogen. Heeft ze gisteravond of vanmorgen niet gedoucht?
Ja toen ik zwanger was , moest ik ook gewoon nog in de horeca werken , dus waarom zij geen dozen in zou kunnen pakken snap ik dan niet, maar nu heeft ze helemaal niets gedaan ( en als ze dan niet zwanger is? Dan is het een erg lui wijfquote:Op zaterdag 14 maart 2026 13:05 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Weet nog dat ik zwanger was van de oudste en mensen deden alsof ik spontaan niets meer zou kunnen 🤔 waarom zou ze geen dozen kunnen inpakken als ze zwanger is? Kan ze niet poetsen? Zou alleen snappen dat ze geen zware dozen gaat tillen en meubels schuiven..
maar dat is hetzelfde als met Judith die loopt te schooieren om geld en geld extra belegt en een spaarrekening heeft.quote:[
Op zaterdag 14 maart 2026 13:25 schreef Jippiejappie het volgende:
En nog even over het feit dat mensen haar tikkie betalen.
Dat zal dan allemaal wel goed bedoelt zijn, maar het gaat er in dit geval bij Sanneke er vooral om dat ze eerst een zielig verhaal vertelt over geen geld hebben voor bakfiets, of weinig geld hebben voor verhuizing en dan een tikkie open gooit. Om vervolgens allemaal onzin te kopen ipv de basis benodigdheden.
Dat er dan geen voorwaarde aan zit oke, maar eigenlijk ben je wel opgelicht door haar, want je geeft geld op basis van wat zij je vertelt. En vervolgens doet ze precies het tegenovergestelde ermee.
Het was de bank die is meegekomen uit Dion zijn huis. Misschien was hij kleinbehuisd/wilde hij het hebben als logeerbank ofzo.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 13:23 schreef JaNeeDan het volgende:
Och hemel, de bank blijkt een slaapbank te zijn. Ik heb het idee dat die, nu ze de ruimte hebben, vaak uitgeklapt zal zijn.
Maar even, wie heeft er nou een slaapbank in een gewoon huis? Mis ik een trend o.i.d.?
Neenee, filmen en straks zitten.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 13:48 schreef Huisopdehoek het volgende:
De kast met lades staat in M zijn kamer, de lades in de andere kamer. Hup meid, leg die telefoon weg, haal de spullen uit de la als het te zwaar is, hang de lades er in en leg de spullen er weer in.
Enzovoort.
Maar dan ziet ze de inhoud van de lades en wil ze alles bekijken en op istagram laten zien🤪quote:Op zaterdag 14 maart 2026 13:48 schreef Huisopdehoek het volgende:
De kast met lades staat in M zijn kamer, de lades in de andere kamer. Hup meid, leg die telefoon weg, haal de spullen uit de la als het te zwaar is, hang de lades er in en leg de spullen er weer in.
Enzovoort.
Ik ben een tijd geleden door haar geblokkeerd omdat ik zei dat ik het sneu vond dat er zoveel druk op de kinderen werd gelegd, ik vroeg waarom ze dat presteren zo belangrijk vond.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:24 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Ik zeg het niet snel. Maar minibelle, dat vind ik nou echt een slechte moeder. Heeft 3 leuke dochters die op school alle 3 gewoon gemiddeld tot ietsje onder gemiddeld presteren en deze vrouw kan dat niet handelen. Er is volgens haar van alles met die meiden aan de hand en het ligt aan alles en iedereen dat haar dochters niet als super speciale wonder kinderen worden behandeld.
En dan thuis volledig vastlopen in de opvoeding en zelf die meiden totaal geen richting en ondersteuning kunnen geven en dat proberen te maskeren door maar met de meisjes rond te rennen van tennis naar hockey naar koninklijke kunst academie, privé tekenles en plus klasjes.
En dan een boterletter van een vader erbij die van voor niet weet wat er achter gebeurd. Heel zielig.
Snap ik hoor. Maar dan zou ik hem nu niet meer in de woonkamer zetten.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 13:50 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Het was de bank die is meegekomen uit Dion zijn huis. Misschien was hij kleinbehuisd/wilde hij het hebben als logeerbank ofzo.
En ze zit weer op de bank 🫣quote:Op zaterdag 14 maart 2026 13:09 schreef proud_mami het volgende:
Ze is in het huis!!!!! Aan het filmen uiteraard
For the time being voldoet hij goed denk ik. En is al naar S kont gevormd, dus zit prima voor haar.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 14:03 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Snap ik hoor. Maar dan zou ik hem nu niet meer in de woonkamer zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |