abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220339893
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:49 schreef Missinglink24 het volgende:
AM is een beetje brak met de make-up van gister nog op haar ogen. Heeft ze gisteravond of vanmorgen niet gedoucht?
Dat appelsap wat ze zei was nep ? ( wat kinderachtig op die leeftijd
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
  zaterdag 14 maart 2026 @ 12:57:21 #177
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_220340034
Eerder werd hier geopperd dat Sanneke zwanger is, en het zou voor mij de enige verklaring zijn waarom ze nu helemaal niks doet en haar omgeving dat accepteert.
pi_220340100
Nou ze laat zich toch in het huis zien.
Hup met die handjes wapperen en nu "knallen"
pi_220340146
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:57 schreef LALAA het volgende:
Eerder werd hier geopperd dat Sanneke zwanger is, en het zou voor mij de enige verklaring zijn waarom ze nu helemaal niks doet en haar omgeving dat accepteert.
Weet nog dat ik zwanger was van de oudste en mensen deden alsof ik spontaan niets meer zou kunnen 🤔 waarom zou ze geen dozen kunnen inpakken als ze zwanger is? Kan ze niet poetsen? Zou alleen snappen dat ze geen zware dozen gaat tillen en meubels schuiven..
pi_220340151
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Is haar eigen bank al verhuisd misschien? 🙈
Ja volgens is ie idd verhuist al. Maar ze kan toch dingen uitpakken inboet nieuwe huis? WTF doe je bij je moeder?
pi_220340173
Ze is in het huis!!!!! Aan het filmen uiteraard 8)7

[ Bericht 3% gewijzigd door proud_mami op 14-03-2026 13:50:50 ]
pi_220340187
Fijn dat Jet ook iets mag zeggen tegen AM als ze thuis komt en Lot niet alle aandacht opeist.

Oh nee wacht…
  zaterdag 14 maart 2026 @ 13:12:50 #183
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_220340197
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 13:05 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Weet nog dat ik zwanger was van de oudste en mensen deden alsof ik spontaan niets meer zou kunnen 🤔 waarom zou ze geen dozen kunnen inpakken als ze zwanger is? Kan ze niet poetsen? Zou alleen snappen dat ze geen zware dozen gaat tillen en meubels schuiven..
Dat snappen wij, maar het lijkt mij iets waar zij ultiem van zou profiteren.
pi_220340241
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:06 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Ik denk dat hij niet durft te plaatsen, net als niet durven om tegen Sanneke in te gaan. Aanname uiteraard, maar als men dat niet ziet, dan blijkbaar vindt men dat ook normaal gedrag.
Rode vlaggen en alarmbellen liggen voor het oprapen
Wil net zeggen. Als een man zichzelf zo zou gedragen zouden we het toxic vinden maar als een vrouw een man zo behandeld is het blijkbaar in sommige mensen hun ogen heel normaal.
pi_220340242
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:57 schreef LALAA het volgende:
Want een zwangere kan niks? Mag hopen dat haar omgeving niet zo achterlijk is.
pi_220340269
Och hemel, de bank blijkt een slaapbank te zijn. Ik heb het idee dat die, nu ze de ruimte hebben, vaak uitgeklapt zal zijn.
Maar even, wie heeft er nou een slaapbank in een gewoon huis? Mis ik een trend o.i.d.?
pi_220340273
En nog even over het feit dat mensen haar tikkie betalen.
Dat zal dan allemaal wel goed bedoelt zijn, maar het gaat er in dit geval bij Sanneke er vooral om dat ze eerst een zielig verhaal vertelt over geen geld hebben voor bakfiets, of weinig geld hebben voor verhuizing en dan een tikkie open gooit. Om vervolgens allemaal onzin te kopen ipv de basis benodigdheden.

Dat er dan geen voorwaarde aan zit oke, maar eigenlijk ben je wel opgelicht door haar, want je geeft geld op basis van wat zij je vertelt. En vervolgens doet ze precies het tegenovergestelde ermee.
pi_220340310
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:49 schreef Missinglink24 het volgende:
AM is een beetje brak met de make-up van gister nog op haar ogen. Heeft ze gisteravond of vanmorgen niet gedoucht?
Stond denk ik niet in de planner.
pi_220340368
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 13:05 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ja toen ik zwanger was , moest ik ook gewoon nog in de horeca werken , dus waarom zij geen dozen in zou kunnen pakken snap ik dan niet, maar nu heeft ze helemaal niets gedaan ( en als ze dan niet zwanger is? Dan is het een erg lui wijf
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220340402
quote:
0s.gif [
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 13:25 schreef Jippiejappie het volgende:
En nog even over het feit dat mensen haar tikkie betalen.
Dat zal dan allemaal wel goed bedoelt zijn, maar het gaat er in dit geval bij Sanneke er vooral om dat ze eerst een zielig verhaal vertelt over geen geld hebben voor bakfiets, of weinig geld hebben voor verhuizing en dan een tikkie open gooit. Om vervolgens allemaal onzin te kopen ipv de basis benodigdheden.

Dat er dan geen voorwaarde aan zit oke, maar eigenlijk ben je wel opgelicht door haar, want je geeft geld op basis van wat zij je vertelt. En vervolgens doet ze precies het tegenovergestelde ermee.
maar dat is hetzelfde als met Judith die loopt te schooieren om geld en geld extra belegt en een spaarrekening heeft.
Er zijn mensen die daar intrappen , dat zijn domme mensen (of goedzakken), maar helaas kun je dus niet meer in de intenties van sommige mensen geloven .
pi_220340422
De kast met lades staat in M zijn kamer, de lades in de andere kamer. Hup meid, leg die telefoon weg, haal de spullen uit de la als het te zwaar is, hang de lades er in en leg de spullen er weer in.

Enzovoort.
pi_220340441
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 13:23 schreef JaNeeDan het volgende:
Och hemel, de bank blijkt een slaapbank te zijn. Ik heb het idee dat die, nu ze de ruimte hebben, vaak uitgeklapt zal zijn.
Maar even, wie heeft er nou een slaapbank in een gewoon huis? Mis ik een trend o.i.d.?
Het was de bank die is meegekomen uit Dion zijn huis. Misschien was hij kleinbehuisd/wilde hij het hebben als logeerbank ofzo.
pi_220340445
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 13:48 schreef Huisopdehoek het volgende:
De kast met lades staat in M zijn kamer, de lades in de andere kamer. Hup meid, leg die telefoon weg, haal de spullen uit de la als het te zwaar is, hang de lades er in en leg de spullen er weer in.

Enzovoort.
Neenee, filmen en straks zitten.
pi_220340448
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 13:48 schreef Huisopdehoek het volgende:

Enzovoort.
Maar dan ziet ze de inhoud van de lades en wil ze alles bekijken en op istagram laten zien🤪
Hoe gaat ze dat oplossen. Zal ze dat kunnen weerstaan? Zijn toch weer geluks momentje die ze dan mist...

[ Bericht 6% gewijzigd door Lalaland79 op 14-03-2026 13:53:28 (Toevoeging ) ]
pi_220340519
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:24 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Ik zeg het niet snel. Maar minibelle, dat vind ik nou echt een slechte moeder. Heeft 3 leuke dochters die op school alle 3 gewoon gemiddeld tot ietsje onder gemiddeld presteren en deze vrouw kan dat niet handelen. Er is volgens haar van alles met die meiden aan de hand en het ligt aan alles en iedereen dat haar dochters niet als super speciale wonder kinderen worden behandeld.
En dan thuis volledig vastlopen in de opvoeding en zelf die meiden totaal geen richting en ondersteuning kunnen geven en dat proberen te maskeren door maar met de meisjes rond te rennen van tennis naar hockey naar koninklijke kunst academie, privé tekenles en plus klasjes.
En dan een boterletter van een vader erbij die van voor niet weet wat er achter gebeurd. Heel zielig.
Ik ben een tijd geleden door haar geblokkeerd omdat ik zei dat ik het sneu vond dat er zoveel druk op de kinderen werd gelegd, ik vroeg waarom ze dat presteren zo belangrijk vond.
Omdat ze hoogbegaafd waren hadden ze dat nodig zei ze, ze heeft toen mijn vraag nog online gegooid en me echt te kakken gezet, terwijl ik echt een nette vraag stelde.
Ik begreep het niet en zij wist wel hoe het moest en wat ze nodig hadden.
Ik heb nog gezegd dat ze daar spijt van ging krijgen, dat de kinderen haar daar in de toekomst op afrekenen dat ze nooit eens niks mogen doen, in de weekenden werden ze bijgespijkerd voor school, sport enz.
Zo zielig voor de meiden, die worden een leuke jeugd ontnomen door de druk van moeder
pi_220340532
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 13:50 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Het was de bank die is meegekomen uit Dion zijn huis. Misschien was hij kleinbehuisd/wilde hij het hebben als logeerbank ofzo.
Snap ik hoor. Maar dan zou ik hem nu niet meer in de woonkamer zetten.
pi_220340541
Ik liep achter maar keek even bij am
Ze lijkt op Cruella Devil of hoe heet die dame uit die dalmatiër film
pi_220340571
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 13:09 schreef proud_mami het volgende:
Ze is in het huis!!!!! Aan het filmen uiteraard 8)7
En ze zit weer op de bank 🫣
pi_220340572
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 14:03 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Snap ik hoor. Maar dan zou ik hem nu niet meer in de woonkamer zetten.
For the time being voldoet hij goed denk ik. En is al naar S kont gevormd, dus zit prima voor haar.
pi_220340589
Waaaaarom heeft Judith in hemelsnaam nog steeds die witte trui aan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')