Wat doet ze daar in godsnaam op de dag dat ze zelf aan het verhuizen is? Als ze echt haar moeder gaat helpen opruimen nu dan is dat echt een hele dikke middelvinger naar Dion. Ook van zijn schoonmoeder. Weten we meteen van wie ze het heeft.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:39 schreef Lynnyl het volgende:
Ik zou stuk gaan als Sanneke nu bij haar moeder zou zijn om haar te helpen met inpakken van al die boeken
Ik heb geen idee wat de afmeting is van die bakfiets. Die bank is niet zo groot.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:37 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Als die bank erin past gaat niemand die fiets fietsend weg brengen hoor... die past prima in de bus
Dus moeder moedigd dit gedrag ook aan dus. Zou me echt kapot schamenquote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:43 schreef Clavis het volgende:
Ze zit gewoon echt op haar gat bij haar moeder thuis 🤯🤯🤯
Ik ben na alle beelden van de verhuizing eigenlijk meer verbaasd dat mensen hier verbaasd over zijn 😂🤣quote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:43 schreef Clavis het volgende:
Ze zit gewoon echt op haar gat bij haar moeder thuis 🤯🤯🤯
Ja ik ben denk ik nog steeds zo naïef dat ik denk ‘maar de dag van de verhuizing zal ze toch wel íets doen?’. Het zit er gewoon echt niet in.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik ben na alle beelden van de verhuizing eigenlijk meer verbaasd dat mensen hier verbaasd over zijn 😂🤣
Gelukkig is een vriend van dion hem aan het helpen... is toch bizar deze mensen
Ik denk dat hij niet durft te plaatsen, net als niet durven om tegen Sanneke in te gaan. Aanname uiteraard, maar als men dat niet ziet, dan blijkbaar vindt men dat ook normaal gedrag.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:15 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Zolang Dion dat niet plaatst op zijn Instagram, weet je dat toch helemaal niet. Dat is hoe jij er naar kijkt.
Die moeder heeft ook een huis vol zooi zo te zienquote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:27 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke vindt dat haar moeder mee kan doen aan ‘Een huis vol.’
Nou is dat een heel ander programma maar ik denk dat we allemaal begrijpen wat Sanneke bedoelt. Toch bijzonder hoe zij van zich afkijkt.
Geniet van je reis!quote:Op zaterdag 14 maart 2026 10:55 schreef Utopica het volgende:
Ik ben al een tijdje op reis en heb nogal wat tijdsverschil (non-spon!). Daarom lees ik nu eigenlijk voornamelijk met jullie mee. Maar door jullie berichten ben ik toch maar gaan kijken.
Ik ben nu t/m de levering van de koelkast.. en ik weet ik niet waar ik moet beginnen.
Echt ongelooflijkquote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:48 schreef proud_mami het volgende:
Nou madam, zit nu bij haar moeder op de bank? Why???![]()
![]()
Die hoop had ik ook. Ook omdat hun kind naar opa en oma moest.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:57 schreef Clavis het volgende:
[..]
Ja ik ben denk ik nog steeds zo naïef dat ik denk ‘maar de dag van de verhuizing zal ze toch wel íets doen?’. Het zit er gewoon echt niet in.
Dat kan allemaal in dozen en naar het huis van Sanneke (aangezien Dion niet eens zijn schilderij in de kamer mag ophangen noem ik het niet zijn huis) zodat zij het ooit op Vinted kan zetten.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:08 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Die moeder heeft ook een huis vol zooi zo te zien
Ik zeg het niet snel. Maar minibelle, dat vind ik nou echt een slechte moeder. Heeft 3 leuke dochters die op school alle 3 gewoon gemiddeld tot ietsje onder gemiddeld presteren en deze vrouw kan dat niet handelen. Er is volgens haar van alles met die meiden aan de hand en het ligt aan alles en iedereen dat haar dochters niet als super speciale wonder kinderen worden behandeld.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 21:31 schreef Jenn1806 het volgende:
Oei dat filmpje van Minibelle die een spelletje met Maen doet 🫣 Zodra kind begint te gillen zegt moeders "oke" en krijgt haar zin, dat gedrag wordt daar enorm in stand gehouden. Of ben ik zo'n vreselijke moeder die het spel opruimt als er vals gespeeld wordt 😂 Sorry maar wij spelen hier gewoon volgens de spelregels en anders is het klaar. Ik doe heus wel eens alsof ik iets niet zie hoor en af en toe laat ik ze ongemerkt winnen 😉
Is haar eigen bank al verhuisd misschien? 🙈quote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:48 schreef proud_mami het volgende:
Nou madam, zit nu bij haar moeder op de bank? Why???![]()
![]()
Als ik zie hoeveel er nog moet worden verhuist dan lukt dat niet, ik dacht dat sanneke mee zou helpen maar die gaat ook nog weg ( belachelijk)Dat Dion dat goed vind, hij zal het wel niet erg vinden dt de huur langer door looptquote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:35 schreef Nooomi het volgende:
[..]
Haha ik op 14 maart... Maar of het echt lukt 😂 en als het lukt is het door Dion!!!!
Voor de flauwekul want ze heeft niets gedaanquote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:47 schreef JaNeeDan het volgende:
Waarom moest het kind eigenlijk bij opa en oma slapen? Dat was toch zodat Sanneke en Dion konden knallen en verhuizen?
Ze hebben ook een keer meegedaan met een tv programma jaren terug. Was de kritiek ook niet mals. Het is wel echt iets Russisch volgens mij ook, om de kinderen zo enorm te pushen.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:24 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Ik zeg het niet snel. Maar minibelle, dat vind ik nou echt een slechte moeder. Heeft 3 leuke dochters die op school alle 3 gewoon gemiddeld tot ietsje onder gemiddeld presteren en deze vrouw kan dat niet handelen. Er is volgens haar van alles met die meiden aan de hand en het ligt aan alles en iedereen dat haar dochters niet als super speciale wonder kinderen worden behandeld.
En dan thuis volledig vastlopen in de opvoeding en zelf die meiden totaal geen richting en ondersteuning kunnen geven en dat proberen te maskeren door maar met de meisjes rond te rennen van tennis naar hockey naar koninklijke kunst academie, privé tekenles en plus klasjes.
En dan een boterletter van een vader erbij die van voor niet weet wat er achter gebeurd. Heel zielig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |