Op de beelden die ze deelt zie ik nette/feestelijke kleding. Van deze tijd.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 20:13 schreef Huisopdehoek het volgende:
Benieuwd hoe de rest van de boekenballers gekleed is.
Gelukkig hebben we debroervan iemand van hier, dus ik verwacht wel een verslagje 😁
Dion z'n pakkie aan. 100% en ik denk niet dat die viezerikken hun borg terug gaan krijgen. Let maar op. Sanneke daar straks weer over de rooie over en geen enkel zelfinzicht. Viezerikken met hun nooit dweilen. Bah.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 21:24 schreef brilduiker1973 het volgende:
Het is nog niet klaar. De caravan moet ook schoongemaakt worden!
Ik begin gewoon in te zien dat deze vrouw echt de mentale capaciteiten hier niet voor heeft... zij heeft echt een probleem naast haar autisme lopen wat vele malen erger is. Doet mij denken aan een achternicht van mij die mentaal achterloopt. Is 38 maar mentaal de capaciteiten van een meisje van 14.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 21:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke heeft vandaag 3 keer gehuild en gezegd dat ze wil dat het klaar is. Als ze nu eens van die bank af komt, dan is het sneller klaar 🫣
Ze heeft de plank waarschijnlijk volledig mis geslagen. En ze is toch niet uit de jaren 50, al gedraagt ze zich wel zo.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 21:27 schreef Harper het volgende:
[..]
Op de beelden die ze deelt zie ik nette/feestelijke kleding. Van deze tijd.
AM valt daar flink uit de toon 🫢quote:Op vrijdag 13 maart 2026 21:27 schreef Harper het volgende:
[..]
Op de beelden die ze deelt zie ik nette/feestelijke kleding. Van deze tijd.
Dat vind ik volledig aan Sanneke te verwijten. Zij is de hele dag thuis, enige momenten dat ze buiten komt is het met Dion.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 21:28 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Dion z'n pakkie aan. 100% en ik denk niet dat die viezerikken hun borg terug gaan krijgen. Let maar op. Sanneke daar straks weer over de rooie over en geen enkel zelfinzicht. Viezerikken met hun nooit dweilen. Bah.
Ik weet niet of ik het overdressed zou noemen...quote:Op vrijdag 13 maart 2026 21:31 schreef Miepje77 het volgende:
AM is totally overdressed en de plank volledig mis geslagen.
Ik vroeg me ook al af hoe het nou met die zonnepanelen zat, waarvoor ze naar Spanje moesten.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 21:35 schreef FluVo67 het volgende:
Bij de Nagelkerkjes geen woord over de zonnepanelen. Dit is gewoon een ordinaire vakantie met een lulverhaal
om de kinderen vrij van school te laten krijgen.
Die snap ik ook niet helemaal. Dat er nog zoveel te doen is heeft ze aan zichzelf te danken. Ze hebben die sleutel al bijna 4 weken. Wat heeft zij sindsdien gedaan?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 21:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke heeft vandaag 3 keer gehuild en gezegd dat ze wil dat het klaar is. Als ze nu eens van die bank af komt, dan is het sneller klaar 🫣
Niet?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 21:36 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het overdressed zou noemen...
Volgens mij boeit het totaal niet hoe je er daar bij loopt en verder is AM de grote onbekende want geen schrijfster. Ze is alleen een verdienmodel voor de uitgever, een soort melkkoetje.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 21:45 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Niet?
Het is wel volledig mis, volgens mij.
Haar eigen kindertijd is te privé. De kindertijd van haar kinderen in geuren en kleuren openbaar beschrijven is dan weer geen probleemquote:Op vrijdag 13 maart 2026 21:39 schreef Johanna38 het volgende:
Aldus DBM op threads:
“ Ik heb vorig jaar een story time gedaan over mijn twee bevallingen en volgens mij vonden jullie dat wel leuk? En ik wil weer een story time doen maar heb geen idee waarover. Ik heb wel een over onze zoektocht naar wat onze zoon had met zijn buik..? Of toch liever over waarom we van basisschool wisselden binnen een maand in groep 1?
dorade1953
Of over je jeugd. Je hebt wel eens laten weten dat die niet zo gemakkelijk was.
de.blije.mama
Auteur
Nee dat stukje houd ik verder prive. Ik heb wel eens gepraat over de kindermishandeling en seksueel misbruik maar de details hou ik voor me”
Echt, whyyyyyyyyyy?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |