abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220335103
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220335158
Sanneke heeft vandaag 3 keer gehuild en gezegd dat ze wil dat het klaar is. Als ze nu eens van die bank af komt, dan is het sneller klaar 🫣
pi_220335214
Het is nog niet klaar. De caravan moet ook schoongemaakt worden!
pi_220335229
Ik kijk toevallig nu pas terug naar Sanneke haar dag en oh mijn god.

Het is nog veel erger dan dat ik dacht. Ik hoop werkelijk waar niet dat zij ooit aan een 2e beginnen. Ze heeft niet eens de capaciteiten om in te kunnen pakken...

Ik maak mezelf werkelijk zorgen voor hun zoontje in de toekomst. Sanneke heeft misschien net de capaciteiten om alleen begeleid te wonen. :'( Triest... en dan ben je bijna 40 en moeder. Alleen maar verliezers in dat gezin. Hoe vaker ik hier na kijk, hoe meer medelijden ik eigenlijk heb met vooral M. en Dion.

En Dion is werkelijk uitgecheckt. Het boeit hem allemaal niet meer... mag niet eens van haar zijn schilderij neer hangen.
pi_220335245
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 20:13 schreef Huisopdehoek het volgende:
Benieuwd hoe de rest van de boekenballers gekleed is.

Gelukkig hebben we debroervan iemand van hier, dus ik verwacht wel een verslagje 😁
Op de beelden die ze deelt zie ik nette/feestelijke kleding. Van deze tijd.
pi_220335251
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 21:24 schreef brilduiker1973 het volgende:
Het is nog niet klaar. De caravan moet ook schoongemaakt worden!
Dion z'n pakkie aan. 100% en ik denk niet dat die viezerikken hun borg terug gaan krijgen. Let maar op. Sanneke daar straks weer over de rooie over en geen enkel zelfinzicht. Viezerikken met hun nooit dweilen. Bah.
pi_220335266
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 21:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke heeft vandaag 3 keer gehuild en gezegd dat ze wil dat het klaar is. Als ze nu eens van die bank af komt, dan is het sneller klaar 🫣
Ik begin gewoon in te zien dat deze vrouw echt de mentale capaciteiten hier niet voor heeft... zij heeft echt een probleem naast haar autisme lopen wat vele malen erger is. Doet mij denken aan een achternicht van mij die mentaal achterloopt. Is 38 maar mentaal de capaciteiten van een meisje van 14.

Snap eigenlijk niet dat de persoon die haar autisme heeft vastgesteld dit niet inziet.
pi_220335288
Oei dat filmpje van Minibelle die een spelletje met Maen doet 🫣 Zodra kind begint te gillen zegt moeders "oke" en krijgt haar zin, dat gedrag wordt daar enorm in stand gehouden. Of ben ik zo'n vreselijke moeder die het spel opruimt als er vals gespeeld wordt 😂 Sorry maar wij spelen hier gewoon volgens de spelregels en anders is het klaar. Ik doe heus wel eens alsof ik iets niet zie hoor en af en toe laat ik ze ongemerkt winnen 😉
pi_220335294
AM is totally overdressed en de plank volledig mis geslagen.
pi_220335296
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 21:27 schreef Harper het volgende:

[..]
Ze heeft de plank waarschijnlijk volledig mis geslagen. En ze is toch niet uit de jaren 50, al gedraagt ze zich wel zo.
pi_220335309
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 21:27 schreef Harper het volgende:

[..]
AM valt daar flink uit de toon 🫢
pi_220335326
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 21:28 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Dion z'n pakkie aan. 100% en ik denk niet dat die viezerikken hun borg terug gaan krijgen. Let maar op. Sanneke daar straks weer over de rooie over en geen enkel zelfinzicht. Viezerikken met hun nooit dweilen. Bah.
Dat vind ik volledig aan Sanneke te verwijten. Zij is de hele dag thuis, enige momenten dat ze buiten komt is het met Dion.
Die man werkt, klust en rijdt zijn vriendin rond.

Tamara vanmorgen: ik check uit dagje offline, vervolgens nog haar dag op een rij.. ik denk die jongen huilt de hele dag moet je dat melden? Maar wel met haar vriendin een DBM’tje doen toen.. sorry vrouw zoekt ook aandacht
pi_220335339
Bij de Nagelkerkjes geen woord over de zonnepanelen. Dit is gewoon een ordinaire vakantie met een lulverhaal
om de kinderen vrij van school te laten krijgen.
pi_220335343
Ik hou ook van lekker eten, maar 27,75 voor wat vis… Miloutje doet het goed 🤪
pi_220335346
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 21:31 schreef Miepje77 het volgende:
AM is totally overdressed en de plank volledig mis geslagen.
Ik weet niet of ik het overdressed zou noemen...
pi_220335359
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 21:35 schreef FluVo67 het volgende:
Bij de Nagelkerkjes geen woord over de zonnepanelen. Dit is gewoon een ordinaire vakantie met een lulverhaal
om de kinderen vrij van school te laten krijgen.
Ik vroeg me ook al af hoe het nou met die zonnepanelen zat, waarvoor ze naar Spanje moesten.
Gelukkig zijn er wel lieve vrienden mee.
pi_220335360
Am te filmen daar. Heb zelf altijd zo'n hekel aan mensen die tijdens theater zitten te filmen. Zo'n fel licht voor of naast je.
pi_220335362
Valt mij mee dat DBM niet met een boze vinger wijst naar de arts omdat vriendinnie zo benauwd is.
pi_220335375
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 21:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die snap ik ook niet helemaal. Dat er nog zoveel te doen is heeft ze aan zichzelf te danken. Ze hebben die sleutel al bijna 4 weken. Wat heeft zij sindsdien gedaan?
pi_220335386
Aldus DBM op threads:
“ Ik heb vorig jaar een story time gedaan over mijn twee bevallingen en volgens mij vonden jullie dat wel leuk? En ik wil weer een story time doen maar heb geen idee waarover. Ik heb wel een over onze zoektocht naar wat onze zoon had met zijn buik..? Of toch liever over waarom we van basisschool wisselden binnen een maand in groep 1?

dorade1953
Of over je jeugd. Je hebt wel eens laten weten dat die niet zo gemakkelijk was.
de.blije.mama

Auteur
Nee dat stukje houd ik verder prive. Ik heb wel eens gepraat over de kindermishandeling en seksueel misbruik maar de details hou ik voor me”

Echt, whyyyyyyyyyy?
pi_220335396
Nou Am is niet zo interessant, Edwin Smulders heeft haar niet gefotografeerd 🤣🤣
pi_220335446
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 21:36 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik weet niet of ik het overdressed zou noemen...
Niet?

Het is wel volledig mis, volgens mij.
pi_220335470
Ik zou als ik Dion en Sanne was ook meteen even een doekje halen over de spullen die je gaat verhuizen. Zo’n schilderij wat in de keuken hing moet toch onwijs vettig zijn?
  vrijdag 13 maart 2026 @ 21:48:49 #24
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220335478
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 21:45 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Niet?

Het is wel volledig mis, volgens mij.
Volgens mij boeit het totaal niet hoe je er daar bij loopt en verder is AM de grote onbekende want geen schrijfster. Ze is alleen een verdienmodel voor de uitgever, een soort melkkoetje.
pi_220335593
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 21:39 schreef Johanna38 het volgende:
Aldus DBM op threads:
“ Ik heb vorig jaar een story time gedaan over mijn twee bevallingen en volgens mij vonden jullie dat wel leuk? En ik wil weer een story time doen maar heb geen idee waarover. Ik heb wel een over onze zoektocht naar wat onze zoon had met zijn buik..? Of toch liever over waarom we van basisschool wisselden binnen een maand in groep 1?

dorade1953
Of over je jeugd. Je hebt wel eens laten weten dat die niet zo gemakkelijk was.
de.blije.mama

Auteur
Nee dat stukje houd ik verder prive. Ik heb wel eens gepraat over de kindermishandeling en seksueel misbruik maar de details hou ik voor me”

Echt, whyyyyyyyyyy?
Haar eigen kindertijd is te privé. De kindertijd van haar kinderen in geuren en kleuren openbaar beschrijven is dan weer geen probleem :')
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')