abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220333721
Ik moet nu dus via een site bij sanneke kijken omdat ze me geblokt heeft, maar daar zie ik niet dat Dion nu bezig is, maar wellicht zit er vertraging op die site.
Ik zie als laatste een foto van een bende en action dozen.
Maar jeeeee ik ben misschien ook maar blij dat ik geblokt ben.

Autist hier, die echt wel flink moeite heeft met het leven bij te benen. Maar er zijn meerdere 'types' de ene kan juist nergens aan beginnen, en de ander is enorm gestructureerd. Ik denk dat daar het verschil zit. Ik ben 3 jaar geleden verhuisd, en ik ben single. Er heeft letterlijk niemand wat gedaan voor mij qua inpakken, en een week voor de verhuizing was alles wat kon, ingepakt. Mijn vriezer had genoeg voorraad, en dus at ik daar uit, dus mijn pannen etc. alles ingepakt in dozen. Aan dozen letterlijk geen cent uit gegeven, want bananendozen bij de groenteboer en de supermarkten gehaald. En nee, ik ben heus niet perfect, maar ik krijg er echt kortsluiting van van wat ik zie en lees van Sanneke.

Echt alle lof voor Dion, ze zijn beiden niet heel slim volgens mij. Maar Dion pakt wel door, wellicht omdat hij beseft dat als hij dat niet doet, zijn verloofde morgen als een tiran gaat lopen tieren dat het niet gaat lukken zo. Maar jeetje. en wat krijgt hij er voor terug? Een sh*tload aan gemene opmerkingen van Sannie, 'gezellig' in zn eentje aan tafel eten, en dan zwijg ik maar even wat er op zn bord zal liggen. Vast niet een voedzame maaltijd die een hardewerker kan gebruiken.
pi_220333749
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 19:08 schreef Jippiejappie het volgende:
Waar ik eigenlijk heel benieuwd naar ben, is hoe Sanneke het allemaal zelf vindt gaan?
Of zij vindt dat ze zelf positief in het leven staat of niet?
Of ze vindt dat ze genoeg heeft bijgedragen aan de verhuizing.
Echt oprecht benieuwd.
Ik ook, maar ik vermoed dat ze zelf echt niet door heeft dat het echt heel erg beschamend is hoe zij omgaat met de situatie. Ik denk dat ze gewoon precies genoeg hersencellen heeft om te doen wat ze doet, en zich er dus ook niet voor te schamen, want dit is gewoon wat ze kan.

Een therapeut zei ooit; soms is het ook oke om te beseffen dat dit voor nu het hoogst haalbare is. En dat gebruiken we thuis nog wel eens als grap. ( ter verduidelijking; ik zat in een proces, en wilde meer dan kon, waarop dit gezegd werd, omdat dingen gewoon tijd kosten)
Ik vrees alleen dat dit voor sanneke niet tijdelijk is, maar dit is haar maximale kunnen.
En nee ik werk zelf ook niet (meer) omdat dat door autisme echt gewoon niet meer ging. Maar mijn dagelijks leven lijkt in werkelijk geen enkel opzicht op dat van haar, gelukkig niet. Dan zou ik denk ik zeer ongelukkig worden.
pi_220333890
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 19:20 schreef TantePien1990 het volgende:

[..]
Ik ook, maar ik vermoed dat ze zelf echt niet door heeft dat het echt heel erg beschamend is hoe zij omgaat met de situatie. Ik denk dat ze gewoon precies genoeg hersencellen heeft om te doen wat ze doet, en zich er dus ook niet voor te schamen, want dit is gewoon wat ze kan.

Een therapeut zei ooit; soms is het ook oke om te beseffen dat dit voor nu het hoogst haalbare is. En dat gebruiken we thuis nog wel eens als grap. ( ter verduidelijking; ik zat in een proces, en wilde meer dan kon, waarop dit gezegd werd, omdat dingen gewoon tijd kosten)
Ik vrees alleen dat dit voor sanneke niet tijdelijk is, maar dit is haar maximale kunnen.
En nee ik werk zelf ook niet (meer) omdat dat door autisme echt gewoon niet meer ging. Maar mijn dagelijks leven lijkt in werkelijk geen enkel opzicht op dat van haar, gelukkig niet. Dan zou ik denk ik zeer ongelukkig worden.
Ik vraag me dan bij Sanneke wel ook oprecht af of zij echt goed heeft nagedacht over hoe verstandig het is (/was) om aan een kind te beginnen.
  Moderator vrijdag 13 maart 2026 @ 19:37:27 #279
184769 crew  Deisyy
pi_220333949
De planning is nog steeds dat ze er morgen gaan slapen?

Ik vraag dit voor een user O-)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_220333987
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 10:44 schreef Kaatjepuk het volgende:
Waar zijn de besties uit Uden van Michelle. Ik zie al langere tijd zowel hen als haar familie niet in beeld.

Zij zullen zeker zorgen hebben om Michelle maar ik schat zo in dat Michelle lekker doordendert op haar Louboutins! 👠
Het lijkt er eerder op dat ze klaar met MW zijn.
Laatst trommelde Tim een paar besties op. Er kwamen er 2 en dat leek niet echt van harte.
Uberbestie Marieke lijkt helemaal uit beeld te zijn verdwenen.
pi_220334010
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 19:40 schreef lila01 het volgende:

[..]
Het lijkt er eerder op dat ze klaar met haar zijn.
Laatst trommelde Tim een paar besties op. Er kwamen er 2 en dat leek niet echt van harte.
Uberbestie Marieke lijkt helemaal uit beeld te zijn verdwenen.
Stond die ook niet op t punt van bevallen?
pi_220334121
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 19:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Geen idee
pi_220334134
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 19:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik vraag me dan bij Sanneke wel ook oprecht af of zij echt goed heeft nagedacht over hoe verstandig het is (/was) om aan een kind te beginnen.
Ik denk dat Sanneke niet in staat is om na te denken over zulke beslissingen. Sanneke heeft behoeften die vervuld moeten worden. Of dat nou gaat om glazen met kersjes, sushi, een eierschaal, een bakfiets of een kind. Ze wil het en dus zorgt ze dat ze het krijgt. Lange termijn denken zit er niet in.

En Sanneke, als ik Dion was had ik het al op een lopen gezet. Je moet je doodschamen dat je zeikt over zijn schilderij terwijl jij het hele hele huis tot villa kakelbont hebt laten maken zonder er zelf energie in te steken.
Je moest mijn schoondochter trouwens ook niet zijn.
pi_220334152
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 19:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Was dat niet een medewerkster van de webshop. Is natuurlijk ook een allerliefste bestie.
pi_220334183
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 18:58 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik denk dat hij, als er geen kind in het spel zou zijn geweest, dat hij er al een punt achter zou hebben gezet. Op zijn insta staat volgens mij zoiets als een reis voor zelfontwikkeling of zo. Het enige wat Sanneke ontwikkelt zijn doorligwonden.
😂
pi_220334320
Aan het geklepper te horen is AM op haar anticonceptiestampers naar het boekenbal.
pi_220334321
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 19:52 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik denk dat Sanneke niet in staat is om na te denken over zulke beslissingen. Sanneke heeft behoeften die vervuld moeten worden. Of dat nou gaat om glazen met kersjes, sushi, een eierschaal, een bakfiets of een kind. Ze wil het en dus zorgt ze dat ze het krijgt. Lange termijn denken zit er niet in.

En Sanneke, als ik Dion was had ik het al op een lopen gezet. Je moet je doodschamen dat je zeikt over zijn schilderij terwijl jij het hele hele huis tot villa kakelbont hebt laten maken zonder er zelf energie in te steken.
Je moest mijn schoondochter trouwens ook niet zijn.
Schoondochter niet, vriendin niet, vrouw niet, alles liever niet. Of naja gewoon niet.
pi_220334329
Ik kijk nog niet zo lang, maar toch al wel een tijdje af en toe bij dbm.
Ze heeft het over traumatische ziekenhuisopnames en ook vandaag hoopt ze dat ze het weekend doorkomen zonder opname.

Maar puntje bij paaltje heb ik in de afgelopen tijd geen enkele ziekenhuisopname gezien. Dus waarom blijft ze dat zo benoemen?

Ik volg Pascalle niet en kijk niet hij haar omdat zij niet echt ziek is. Ik krijg hetzelfde gevoel bij dbm, zij is ziek/heeft issues.
pi_220334355
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 20:08 schreef AnnArt het volgende:
Aan het geklepper te horen is AM op haar anticonceptiestampers naar het boekenbal.
©️rimboequeen #anticonceptiestampers
pi_220334378
Benieuwd hoe de rest van de boekenballers gekleed is.

Gelukkig hebben we debroervan iemand van hier, dus ik verwacht wel een verslagje 😁
pi_220334409
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 19:37 schreef Deisyy het volgende:
De planning is nog steeds dat ze er morgen gaan slapen?

Ik vraag dit voor een user O-)
Het bed staat al klaar dus slapen zal wel lukken 😆
pi_220334464
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 20:08 schreef AnnArt het volgende:
Ze heeft die andere niet eens mee volgens mij
pi_220334530
Nou, die witte hakjes eronder was ook een heel slecht idee geweest hoor. Jeetje wat een modeflater ook weer, dat is net zo goed anticonceptie 😂
pi_220334578
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 13:44 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
En de Chinees waar ze graag eten en de churros tent etc etc
En wat hebben ze vandaag gedaan? De bingo kaart kan weer verder worden afgestreept.🥳
pi_220334724
Wat een enorme bende bij Sanneke en Dion. En dat zit maar steeds 'zoveel is er niet meer in te pakken, we zijn er bijna'. Meid je hebt uberhaupt nog niks ingepakt en als het wel zo is, dan ben je echt voor het gemak 90% vergeten. Geen idee of ze morgen hulp hebben, maar het gaat voor iedereen daar een hele lange, zware dag worden. Ik zou Sanneke ook uit logeren gestuurd hebben, die wil je toch niet om je heen hebben op deze manier.
  vrijdag 13 maart 2026 @ 20:51:08 #296
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_220334833
Serieus, wat een aanfluiting, Dion die werkt en Sanneke die op haar gat commentaar geeft...
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_220334841
Je zou maar de verhuurder van die caravan zijn, die krijg je volledig uitgeleefd en smerig terug
Waarschijnlijk of met extra spullen die ze niet meer verhuizen en dachten dat niet van hun was of er missen spullen, het kan alle kanten op bij deze chaoten
  vrijdag 13 maart 2026 @ 21:00:07 #298
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220334915
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 20:27 schreef Danielle_ het volgende:
Nou, die witte hakjes eronder was ook een heel slecht idee geweest hoor. Jeetje wat een modeflater ook weer, dat is net zo goed anticonceptie 😂
Die witte sneakers bij die jurk was echt een veel betere keus geweest. Verbijsterend hoe slecht ze zelf is juiste keuzes maken, je ziet toch zelf ook wat leuk staat of niet?
pi_220334955
Wat ik bijzonder vind bij Dbm:
Ongeveer 2 a3 weken geleden poste ze dat flap dus eigenlijk nooit astma had gehad, en het was geen cf.

Vanaf die tijd tot gisteren, toen ze van de arts hoorde dat het toch astma was, is het kind opeens weer benauwd, pufjes , eventuele opname enzovoort.
Wat ik me dan afvraag: als de arts haar niet had gezegd dat het toch astma was wat was er dan gebeurd?
Het gesprek met de arts was nog maar net afgerond en hup daar is de astma weer?
pi_220334976
Nou je kan veel over Judith zeggen maar ze doet in ieder geval niet zo moeilijk over een kinderfeestje 😅
I can't help it, if I'm lucky
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')