Ik ook, maar ik vermoed dat ze zelf echt niet door heeft dat het echt heel erg beschamend is hoe zij omgaat met de situatie. Ik denk dat ze gewoon precies genoeg hersencellen heeft om te doen wat ze doet, en zich er dus ook niet voor te schamen, want dit is gewoon wat ze kan.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:08 schreef Jippiejappie het volgende:
Waar ik eigenlijk heel benieuwd naar ben, is hoe Sanneke het allemaal zelf vindt gaan?
Of zij vindt dat ze zelf positief in het leven staat of niet?
Of ze vindt dat ze genoeg heeft bijgedragen aan de verhuizing.
Echt oprecht benieuwd.
Ik vraag me dan bij Sanneke wel ook oprecht af of zij echt goed heeft nagedacht over hoe verstandig het is (/was) om aan een kind te beginnen.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:20 schreef TantePien1990 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik vermoed dat ze zelf echt niet door heeft dat het echt heel erg beschamend is hoe zij omgaat met de situatie. Ik denk dat ze gewoon precies genoeg hersencellen heeft om te doen wat ze doet, en zich er dus ook niet voor te schamen, want dit is gewoon wat ze kan.
Een therapeut zei ooit; soms is het ook oke om te beseffen dat dit voor nu het hoogst haalbare is. En dat gebruiken we thuis nog wel eens als grap. ( ter verduidelijking; ik zat in een proces, en wilde meer dan kon, waarop dit gezegd werd, omdat dingen gewoon tijd kosten)
Ik vrees alleen dat dit voor sanneke niet tijdelijk is, maar dit is haar maximale kunnen.
En nee ik werk zelf ook niet (meer) omdat dat door autisme echt gewoon niet meer ging. Maar mijn dagelijks leven lijkt in werkelijk geen enkel opzicht op dat van haar, gelukkig niet. Dan zou ik denk ik zeer ongelukkig worden.
Het lijkt er eerder op dat ze klaar met MW zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 10:44 schreef Kaatjepuk het volgende:
Waar zijn de besties uit Uden van Michelle. Ik zie al langere tijd zowel hen als haar familie niet in beeld.
Zij zullen zeker zorgen hebben om Michelle maar ik schat zo in dat Michelle lekker doordendert op haar Louboutins! 👠
Stond die ook niet op t punt van bevallen?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:40 schreef lila01 het volgende:
[..]
Het lijkt er eerder op dat ze klaar met haar zijn.
Laatst trommelde Tim een paar besties op. Er kwamen er 2 en dat leek niet echt van harte.
Uberbestie Marieke lijkt helemaal uit beeld te zijn verdwenen.
Geen ideequote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Stond die ook niet op t punt van bevallen?
Ik denk dat Sanneke niet in staat is om na te denken over zulke beslissingen. Sanneke heeft behoeften die vervuld moeten worden. Of dat nou gaat om glazen met kersjes, sushi, een eierschaal, een bakfiets of een kind. Ze wil het en dus zorgt ze dat ze het krijgt. Lange termijn denken zit er niet in.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik vraag me dan bij Sanneke wel ook oprecht af of zij echt goed heeft nagedacht over hoe verstandig het is (/was) om aan een kind te beginnen.
Was dat niet een medewerkster van de webshop. Is natuurlijk ook een allerliefste bestie.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Stond die ook niet op t punt van bevallen?
😂quote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:58 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik denk dat hij, als er geen kind in het spel zou zijn geweest, dat hij er al een punt achter zou hebben gezet. Op zijn insta staat volgens mij zoiets als een reis voor zelfontwikkeling of zo. Het enige wat Sanneke ontwikkelt zijn doorligwonden.
Schoondochter niet, vriendin niet, vrouw niet, alles liever niet. Of naja gewoon niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:52 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik denk dat Sanneke niet in staat is om na te denken over zulke beslissingen. Sanneke heeft behoeften die vervuld moeten worden. Of dat nou gaat om glazen met kersjes, sushi, een eierschaal, een bakfiets of een kind. Ze wil het en dus zorgt ze dat ze het krijgt. Lange termijn denken zit er niet in.
En Sanneke, als ik Dion was had ik het al op een lopen gezet. Je moet je doodschamen dat je zeikt over zijn schilderij terwijl jij het hele hele huis tot villa kakelbont hebt laten maken zonder er zelf energie in te steken.
Je moest mijn schoondochter trouwens ook niet zijn.
©️rimboequeen #anticonceptiestampersquote:Op vrijdag 13 maart 2026 20:08 schreef AnnArt het volgende:
Aan het geklepper te horen is AM op haar anticonceptiestampers naar het boekenbal.
Het bed staat al klaar dus slapen zal wel lukken 😆quote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:37 schreef Deisyy het volgende:
De planning is nog steeds dat ze er morgen gaan slapen?
Ik vraag dit voor een user
Ze heeft die andere niet eens mee volgens mijquote:Op vrijdag 13 maart 2026 20:08 schreef AnnArt het volgende:
Aan het geklepper te horen is AM op haar anticonceptiestampers naar het boekenbal.
En wat hebben ze vandaag gedaan? De bingo kaart kan weer verder worden afgestreept.🥳quote:Op vrijdag 13 maart 2026 13:44 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En de Chinees waar ze graag eten en de churros tent etc etc
Die witte sneakers bij die jurk was echt een veel betere keus geweest. Verbijsterend hoe slecht ze zelf is juiste keuzes maken, je ziet toch zelf ook wat leuk staat of niet?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 20:27 schreef Danielle_ het volgende:
Nou, die witte hakjes eronder was ook een heel slecht idee geweest hoor. Jeetje wat een modeflater ook weer, dat is net zo goed anticonceptie 😂
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |