abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220338117
Zou je a.u.b. even normale woorden willen gebruiken? Thanks...

[ Bericht 35% gewijzigd door Donna op 14-03-2026 11:14:10 ]
pi_220338123
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 10:18 schreef Jenn1806 het volgende:
Er is een bushalte op loopafstand!! Echt schiet mij maar lek hoor.. Hoe vaak heeft zij geklaagd over dat ze geen mogelijkheid had om met OV te gaan want de bushalte was te ver lopen? Hoe kun je in hemelsnaam zo enorm passief zijn 🤯 Op het park is een buitenspeeltuin én binnenspeeltuin, beide lijken me vrij toegankelijk. Sanneke heeft echt heel snel goede professionele hulp nodig voordat de nadelige effecten van haar gedrag overgaan op haar kind.
10 minuten lopen naar de bushalte is voor haar al teveel. En een mooi excuus om dus nergens in Hellevoetsluis of omstreken heen te gaan. En dan kan je je alleen nog maar vastzuigen op de bank. Niks anders. Vindt zij.
pi_220338145
Na de stories van Sanneke van gisteravond dacht ik het dieptepunt wel te hebben gezien. Blijkt het toch nog erger te kunnen.
Lang verhaal kort: Dion is inmiddels bijna vier weken aan het werk + in zijn vrije tijd het huis opknappen + de puinhoop van hun leven bij elkaar te rapen. En Sanneke heeft alleen maar zitten klagen en zeuren en gaat vandaag met haar moeder op pad!

Ik ga het nu toch echt zeggen, mensen met LVB hebben meer kennis van hoe het leven werkt. En ik zal nooit zeggen dat ik vind dat iemand geen kind mag krijgen maar laten we in hemelsnaam hopen dat het bij dit stel bij één blijft.

En 60 euro bieden op tweedehands nachtkastjes is prima. Maar niet wanneer je je volgers zo voor de gek hebt gehouden dat zij geld hebben overgemaakt want jank, jank verhuizing en te weinig geld.

Er is in Sanneke haar opvoeding heel veel niet goed gegaan, anders kan je echt niet zo zijn. Autisme of niet.

En hoe ze ook steeds lacht met dat zelfingenomen gezicht. Zij denkt echt dat ze het heeft gemaakt in het leven. Sneu mens.

Ren Dion, ren!
pi_220338156
Ik hoop echt dat deze hele situatie Sanneke (en ook Dion) laten inzien dat zij hulp nodig heeft. Moet ze die ook wel willen accepteren en aannemen maar dit is toch geen manier om je leven te leven?
pi_220338164
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 10:21 schreef Beertjeteddy het volgende:
Wat een lui varken is het toch ook... echt geen woorden. Lekker bij je moeder gaan zitten. Klap van de molen heeft deze meid gehad.

Ik denk dan Dion blij is dat ze even opgedonderd is.

Vraag mezelf af hoe degene nu hier tegenaan kijkt die haar tikkie heeft betaald. Jij houd dit soort gedrag bij haar ook werkelijk in stand. Zij heeft iemand nodig die haar niet zielig vind maar moet gewoon gedrild worden.
Diegene van hier die een tikkie heeft betaald heeft uitgelegd wat de gedachte daarachter was. Laten we vooral niet wijzen naar iemand die dat heeft gedaan en zeggen dat dit gedrag daarmee in stand wordt gehouden. De enigen die dit gedrag in stand houden zijn Sanneke, Dion en hun familie/vrienden.
pi_220338241
Ik vind het dus grappig... ik wist allang waar Sanneke zat 😂 en dat alles te doen is op de fiets...
Ze snapt niet waarom het de poort van Zeeland heet want het is zuid Holland 🤦‍♂️ maar dat je van daar zo naar Zeeland kan fietsen snapt ze niet. 😂 ik heb ook nooit begrepen waarom ze niet lekker met die kleine door de duinen heeft gelopen
Er zijn op dat park meerdere prima speeltuinen... 3x struikelen en je zit op het strand
Heeft iemand ooit zomerse strand filmpjes gezien??
Supermarkt is aan te fietsen... eigenlijk alles wel 👌 en de fietspaden zijn helemaal top want er word in die regio geleefd op de fietsende tourist!
Ze is gewoon lui ..
pi_220338317
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 10:21 schreef Beertjeteddy het volgende:
Wat een lui varken is het toch ook... echt geen woorden. Lekker bij je moeder gaan zitten. Klap van de molen heeft deze meid gehad.

Ik denk dan Dion blij is dat ze even opgedonderd is.

Vraag mezelf af hoe degene nu hier tegenaan kijkt die haar tikkie heeft betaald. Jij houd dit soort gedrag bij haar ook werkelijk in stand. Zij heeft iemand nodig die haar niet zielig vind maar moet gewoon gedrild worden.
Ik begrijp niet dat mensen dit soort dingen blijven roepen als 'Ik denk dat Dion blij is dat ze even opgedonderd is.' Die twee hebben een relatie met elkaar. Ze zullen hier ongetwijfeld anders over denken.

Ik heb haar een duwtje in de rug gegeven, zoals anderen wellicht meedoen aan een tikkie van een andere actie. Achter zo'n tikkie zit wat mij betreft nooit de boodschap: en nu moet je je gedrag veranderen. Of: nu moet je je leven anders inrichten. Achter zo'n tikkie zit de boodschap: hier heb je een klein steuntje in de rug. Daarmee hou ik geen gedrag in stand, wat in jouw ogen oh zo slecht is.

Het gedrag wat ze laat zien, komt niet door betaalde tikkies. Dat komt door andere dingen. Of ik vind dat ze begeleiding nodig heeft, jazeker. Maar die hulp of begeleiding kan alleen als zij zelf merkt dat ze vastloopt en in de toekomst de dingen anders wil aanpakken.
pi_220338346
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 10:32 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Diegene van hier die een tikkie heeft betaald heeft uitgelegd wat de gedachte daarachter was. Laten we vooral niet wijzen naar iemand die dat heeft gedaan en zeggen dat dit gedrag daarmee in stand wordt gehouden. De enigen die dit gedrag in stand houden zijn Sanneke, Dion en hun familie/vrienden.
Indirect houd je er toch echt iemand levenstijl mee in stand. En het: ah, mensen betalen mij toch wel.
Ik zou spijt hebben als haren op mijn hoofd. Ik zou het mensen gunnen zoals bijvoorbeeld iemand die een go fund me start voor een ziek kind, of een zieke partner. Maar niet voor iemand die haar fouten niet in gaat zien. Al moet iedereen vooral zelf weten wat hij of zij met zijn geld doet. Er zijn alleen zoveel goede doelen... ik zou niet voor een Sanneke kunnen kiezen. Denk dat ik liever mijn geld in de fik steek. 😅
pi_220338390
Ik ben al een tijdje op reis en heb nogal wat tijdsverschil (non-spon!). Daarom lees ik nu eigenlijk voornamelijk met jullie mee. Maar door jullie berichten ben ik toch maar gaan kijken.

Ik ben nu t/m de levering van de koelkast.. en ik weet ik niet waar ik moet beginnen.
pi_220338436
Wie zou Sanneke haar bakfiets naar het nieuwe huis gaan rijden?
pi_220338457
Het eerste wat ik zie als ik het park google is een ballenbak/binnenspeeltuin. Is Sanne daar wel eens geweest met M? Ik denk het niet.
pi_220338475
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 10:58 schreef Manuela007 het volgende:
Dion zal door de schoonouders afgezet worden en hij kan dan met de laatste spulletjes naar de nieuwe woning fietsen
pi_220338489
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 10:47 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Ik begrijp niet dat mensen dit soort dingen blijven roepen als 'Ik denk dat Dion blij is dat ze even opgedonderd is.' Die twee hebben een relatie met elkaar. Ze zullen hier ongetwijfeld anders over denken.

Ik heb haar een duwtje in de rug gegeven, zoals anderen wellicht meedoen aan een tikkie van een andere actie. Achter zo'n tikkie zit wat mij betreft nooit de boodschap: en nu moet je je gedrag veranderen. Of: nu moet je je leven anders inrichten. Achter zo'n tikkie zit de boodschap: hier heb je een klein steuntje in de rug. Daarmee hou ik geen gedrag in stand, wat in jouw ogen oh zo slecht is.

Het gedrag wat ze laat zien, komt niet door betaalde tikkies. Dat komt door andere dingen. Of ik vind dat ze begeleiding nodig heeft, jazeker. Maar die hulp of begeleiding kan alleen als zij zelf merkt dat ze vastloopt en in de toekomst de dingen anders wil aanpakken.
Zelfs als je in een relatie met elkaar kun je wel eens ruzie of irritaties hebben. En dan kan je wel eens blij zijn dat de ander ff weg is. Waarom zou Dion nu niet even kunnen denken: Blij dat ze weg is, kan ik mijn gang gaan. Ze loopt alleen maar in de weg.

Ik snap persoonlijk echt niet dat jij een tikkie van haar hebt betaald. Echt niet. Maar weet je. Jouw geld. Maar er zijn zoveel goede begrijpelijke go fund me's en goede doelen.

Ik vind dat je door een tikkie te betalen ( en iedereen die dit doet ) dit soort gedrag indirect wel in stand houd. Dat is mijn mening.

Dat gedrag komt zeker niet door betaalde tikkies, maar als mensen je levenstijl bekostigen is het natuurlijk lekker makkelijk om een goede vriezer maar gewoon weg te pleuren omdat je geen zin had om deze te ontdooien. Dion en iedereen om haar heen houden haar zeker in stand maar de mensen die goedpraten wat ze doet en haar wat toeschuiven en vooral zeggen: Wat doe je het goed Sanneke en oh je hebt zo'n gelijk meid in haar berichten zijn ook echt mensen die haar niet helpen. Dat is gewoon niet helpend.

Wat eigenlijk zou helpen is als mensen eens zouden zeggen: Sanneke, denk eens na, dit is niet normaal.
Of Sanneke, zoek eens hulp. In het echt. Want mensen in het echt kun je niet blokken als het je niet aanstaat. Maar ik denk dat Sanneke helemaal loco gaat als iemand tegen haar in gaat.
pi_220338505
Wat me mateloos irriteert dat Sanneke zichzelf een soort boegbeeld voor mensen met autisme lijkt te vinden. Haar volgers met ASS (en nog erger, degene die vermoeden dat ze ASS zouden kunnen hebben) gaan zich zo identificeren met iets dat niet klopt, en niet-neurodivergenten gaan denken dat dit ASS is. Dat ze het niet overziet en daardoor in standje diepvries valt en overprikkeld raakt, dat zou nog kunnen. Maar dan kan je niet je stories volgooien, op MP zitten, of andere nutteloze dingen doen. Dan kan je namelijk helemaal niks. Zij heeft naast ASS een hele andere persoonlijkheidsdynamiek, maar gooit alles onder de noemer ASS. Heel kwalijk!

Dat zie ik ook bij een aantal accounts die roepen dat ze ADHD (of ASS) hebben, en dan precies 'kenmerken' opnoemen (en daar in hangen) die helemaal niet bij ADHD (of ASS) horen. Maar levert content, likes en dus omzet op. Maar je zou maar Dion zijn, of één van de hulptroepen. En dan maar flink op je tong bijten, en je maar voorhouden dat je dit voor Mijam doet, want dat ventje kan er niets aan doen. En Sanneke scrollend en commentaar leverend vanaf de bank of vanuit bed proberen te negeren. Ga er maar aan staan....
pi_220338509
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 10:55 schreef Utopica het volgende:
Ik ben al een tijdje op reis en heb nogal wat tijdsverschil (non-spon!). Daarom lees ik nu eigenlijk voornamelijk met jullie mee. Maar door jullie berichten ben ik toch maar gaan kijken.

Ik ben nu t/m de levering van de koelkast.. en ik weet ik niet waar ik moet beginnen.
Geniet van je reis!
pi_220338530
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 10:50 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Indirect houd je er toch echt iemand levenstijl mee in stand. En het: ah, mensen betalen mij toch wel.
Ik zou spijt hebben als haren op mijn hoofd. Ik zou het mensen gunnen zoals bijvoorbeeld iemand die een go fund me start voor een ziek kind, of een zieke partner. Maar niet voor iemand die haar fouten niet in gaat zien. Al moet iedereen vooral zelf weten wat hij of zij met zijn geld doet. Er zijn alleen zoveel goede doelen... ik zou niet voor een Sanneke kunnen kiezen. Denk dat ik liever mijn geld in de fik steek. 😅
Het gedrag van Sanneke beslaat zoveel meer dan bedelen om geld. Ik geef geld aan dakloze mensen. Ja, de kans bestaat dat zij daar alcohol of drugs voor kopen. Als ik de keuze maak om geld aan iemand te geven maak ik niet de keuze om te bepalen wat iemand met dat geld mag doen. Bij Sanneke heb ik wel heel sterk het gevoel dat ze niet eerlijk is. Ze hadden zogenaamd te weinig geld kunnen sparen. Daar heb ik echt mijn twijfels bij.

[ Bericht 5% gewijzigd door JaNeeDan op 14-03-2026 11:19:12 ]
pi_220338541
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 10:58 schreef Manuela007 het volgende:
Met een beetje geluk past die bakfiets in de bus. En anders zal Dion moeten trappen.
pi_220338552
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 11:05 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Zelfs als je in een relatie met elkaar kun je wel eens ruzie of irritaties hebben. En dan kan je wel eens blij zijn dat de ander ff weg is. Waarom zou Dion nu niet even kunnen denken: Blij dat ze weg is, kan ik mijn gang gaan. Ze loopt alleen maar in de weg.

Ik snap persoonlijk echt niet dat jij een tikkie van haar hebt betaald. Echt niet. Maar weet je. Jouw geld. Maar er zijn zoveel goede begrijpelijke go fund me's en goede doelen.

Ik vind dat je door een tikkie te betalen ( en iedereen die dit doet ) dit soort gedrag indirect wel in stand houd. Dat is mijn mening.

Dat gedrag komt zeker niet door betaalde tikkies, maar als mensen je levenstijl bekostigen is het natuurlijk lekker makkelijk om een goede vriezer maar gewoon weg te pleuren omdat je geen zin had om deze te ontdooien. Dion en iedereen om haar heen houden haar zeker in stand maar de mensen die goedpraten wat ze doet en haar wat toeschuiven en vooral zeggen: Wat doe je het goed Sanneke en oh je hebt zo'n gelijk meid in haar berichten zijn ook echt mensen die haar niet helpen. Dat is gewoon niet helpend.

Wat eigenlijk zou helpen is als mensen eens zouden zeggen: Sanneke, denk eens na, dit is niet normaal.
Of Sanneke, zoek eens hulp. In het echt. Want mensen in het echt kun je niet blokken als het je niet aanstaat. Maar ik denk dat Sanneke helemaal loco gaat als iemand tegen haar in gaat.
Zolang Dion dat niet plaatst op zijn Instagram, weet je dat toch helemaal niet. Dat is hoe jij er naar kijkt.
pi_220338561
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 11:07 schreef Lynnyl het volgende:
Wat me mateloos irriteert dat Sanneke zichzelf een soort boegbeeld voor mensen met autisme lijkt te vinden. Haar volgers met ASS (en nog erger, degene die vermoeden dat ze ASS zouden kunnen hebben) gaan zich zo identificeren met iets dat niet klopt, en niet-neurodivergenten gaan denken dat dit ASS is. Dat ze het niet overziet en daardoor in standje diepvries valt en overprikkeld raakt, dat zou nog kunnen. Maar dan kan je niet je stories volgooien, op MP zitten, of andere nutteloze dingen doen. Dan kan je namelijk helemaal niks. Zij heeft naast ASS een hele andere persoonlijkheidsdynamiek, maar gooit alles onder de noemer ASS. Heel kwalijk!

Dat zie ik ook bij een aantal accounts die roepen dat ze ADHD (of ASS) hebben, en dan precies 'kenmerken' opnoemen (en daar in hangen) die helemaal niet bij ADHD (of ASS) horen. Maar levert content, likes en dus omzet op. Maar je zou maar Dion zijn, of één van de hulptroepen. En dan maar flink op je tong bijten, en je maar voorhouden dat je dit voor Mijam doet, want dat ventje kan er niets aan doen. En Sanneke scrollend en commentaar leverend vanaf de bank of vanuit bed proberen te negeren. Ga er maar aan staan....
Ik zou het niet kunnen. Ik was al 100x uit mijn slof geschoten. Ik hoop toch dat Dion of haar moeder haar toch eens op haar nummer gaan zetten. Ik vind dit niet oké en ik word er plaatsvervangend geïrriteerd van. Ik snap gewoon niet dat je zo kunt zijn. Echt niet... ik liet het aan mijn man zien en die zei ook: Daar was ik niet mee verder gegaan. Onuitstaanbaar gedrag. Ondankbaar.
  Moderator / Colorchick zaterdag 14 maart 2026 @ 11:16:40 #145
382129 crew  Donna
pi_220338562
Kan het weer even een beetje normaal? Dankje...
Kan het weer even een beetje normaal? Dankje...
pi_220338585
Laatst in mijn dorp een actie voor een gezin dat in de ellende zit vanwege een vuurwerkincident.

Is dat dan wel een goed doel? Want hadden die mensen hun kinderen niet beter op kunnen voeden? Of hadden ze niet een betere verzekering kunnen nemen? Of moeten ze maar een extra schoonmaakbaan nemen, want eigenlijk is het eigen schuld, dikke bult? En mogen ze nu ineens niet meer een eten afhalen bij de Chinees, want oh oh oh, daar was het geld niet voor bedoeld?

En ook: stoppen ze nu met dit gedrag omdat ik heb gedoneerd? En krijg ik garantie dat het niet weer gebeurt?

Geld geven is geen voorwaarde.
pi_220338639
Sanneke vindt dat haar moeder mee kan doen aan ‘Een huis vol.’
Nou is dat een heel ander programma maar ik denk dat we allemaal begrijpen wat Sanneke bedoelt. Toch bijzonder hoe zij van zich afkijkt.
pi_220338653
En dan kun je daarbij altijd nog de vraag stellen of ik echt heb gedoneerd of dat ik dat heb gezegd, omdat ik zo'n lekkere relnicht ben.
pi_220338726
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 10:12 schreef Snaky het volgende:
Trouwens, ik had gegokt op verhuizen op 1 april, daar gaat mijn prijs! :)
Haha ik op 14 maart... Maar of het echt lukt 😂 en als het lukt is het door Dion!!!!
pi_220338741
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 11:13 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Met een beetje geluk past die bakfiets in de bus. En anders zal Dion moeten trappen.
Als die bank erin past gaat niemand die fiets fietsend weg brengen hoor... die past prima in de bus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')