Die keet en tuin zien er ook afgeleefd uit.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:26 schreef Earring het volgende:
[..]
Hier kwam ik ook voor.
Niet te geloven toch. En wat een bende nog wat er mee moet!
Echt, ik zit bijna tegen het scherm te roepen 🫣quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:29 schreef Missinglink24 het volgende:
Sanneke gaat even vertellen hoe alles werkt rondom bieden op marktplaats en de frustraties daarbij. Mens ga inpakken!
Ik zou als ik Dion was die verloving toch nog eens heroverwegen 🫣quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:28 schreef papierentas het volgende:
[..]
Hoe krijg je het uberhaupt voorelkaar om zoveel spullen in zo'n caravan te slepen. Mijn hemel. En alles verhuizen ze nu gewoon, niks gaat naar de vuilstort. In het nieuwe huis zitten ze nog jaren met ingepakte dozen.
En dan zegt ze al lachende, Dion dacht al klaar te zijn, maar ik denk dat ik hier niet meer terugkom, want ik ga naar mijn moeder, met haar wat dingen doen. Echt, what the F. Van mij mocht ze bij haar moeder blijven. Echt wauw.
De bank had Dion al heel slim mee genomen 😂. Maar Sanneke is heel inventief, heeft vast wat anders gevonden om op te zitten.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:25 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dion is aan het verhuizen, en Sanneke zit op de bank te zeiken over marktplaats 🤦♀
Ik zou me ook schamen naar degene die vandaag komt helpen. Je schaamt je toch kapot.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:31 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik zou als ik Dion was die verloving toch nog eens heroverwegen 🫣
Er staat nog een bed.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:36 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
De bank had Dion al heel slim mee genomen 😂. Maar Sanneke is heel inventief, heeft vast wat anders gevonden om op te zitten.
Onvoorstelbaar dat iemand zo kan zijn. En dat iemand niet gillend bij je weg rent. Is er dan niemand die er iets van zegt?!
Geen woorden voorquote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:36 schreef papierentas het volgende:
Ow Sanneke heeft nog een vriezer die ze wel weg wil geven, maar ze hadden geen tijd om hem te ontdooien en schoon te maken, dus nu gaat hij naar de stort, vol ijs. Ze hadden geen tijd... meid je zit dagelijks de hele dag op de bank, het had allang gedaan kunnen zijn, je hebt tijd zat. Zij schaamt zich echt niet.
Niemand begrijpt Sanneke. Iedereen is gek behalve zij.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:36 schreef papierentas het volgende:
Ow Sanneke heeft nog een vriezer die ze wel weg wil geven, maar ze hadden geen tijd om hem te ontdooien en schoon te maken, dus nu gaat hij naar de stort, vol ijs. Ze hadden geen tijd... meid je zit dagelijks de hele dag op de bank, het had allang gedaan kunnen zijn, je hebt tijd zat. Zij schaamt zich echt niet.
We hebben pas van de boze mama geleerd dat wij het allemaal verkeerd doen 👍quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:49 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Niemand begrijpt Sanneke. Iedereen is gek behalve zij.
En al is het niet de hele dag, zij zeurde dat ze zich zo opgesloten voelde, ga in ieder geval een uurtje even lekker naar buiten (eventueel verspreid over de dag).quote:Op zaterdag 14 maart 2026 10:10 schreef Maretakje het volgende:
Ik keek even bij Sanne, geen woorden voor. Nog steeds heel veel dingen niet ingepakt.
Was de eerste ronde met Dion mee naar het huis gegaan, haal dozen leeg met keuken spullen en neem de tweede ronde de lege dozen weer mee terug om spullen in te pakken.
En dan als Dion de derde ronde wegbrengt zorg je dat je je bakfiets vol hebt en fiets je naar je nieuwe huis.
Nav van haar storie gekeken op welke camping ze zit, ik was daar dus de hele dag lekker buiten met kind. Boten kijken, wandelen, fietsen.
Wat is zij aartslui.
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:28 schreef papierentas het volgende:
[..]
Hoe krijg je het uberhaupt voorelkaar om zoveel spullen in zo'n caravan te slepen. Mijn hemel. En alles verhuizen ze nu gewoon, niks gaat naar de vuilstort. In het nieuwe huis zitten ze nog jaren met ingepakte dozen.
En dan zegt ze al lachende, Dion dacht al klaar te zijn, maar ik denk dat ik hier niet meer terugkom, want ik ga naar mijn moeder, met haar wat dingen doen. Echt, what the F. Van mij mocht ze bij haar moeder blijven. Echt wauw.
Afgelopen december hebben wij nieuwe buren gekregen, maar nu staat hun tuin vol met troep, lege dozen en spullen die ze schijnbaar niet meer gebruiken. Een paar weken terug hebben ze een kar vol geladen en naar de stort gebracht nu ligt de tuin weer vol. (en afgelopen week met die wind en regen werd het er niet beter op) Deze mensen ruimen schijnbaar ook pas op nu ze er wonen.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:28 schreef papierentas het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |