abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220337719
Sanneke gaat even vertellen hoe alles werkt rondom bieden op marktplaats en de frustraties daarbij. Mens ga inpakken!
I can't help it, if I'm lucky
pi_220337722
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 09:26 schreef Earring het volgende:

[..]
Hier kwam ik ook voor.
Niet te geloven toch. En wat een bende nog wat er mee moet!
Die keet en tuin zien er ook afgeleefd uit.
pi_220337726
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 09:29 schreef Missinglink24 het volgende:
Sanneke gaat even vertellen hoe alles werkt rondom bieden op marktplaats en de frustraties daarbij. Mens ga inpakken!
Echt, ik zit bijna tegen het scherm te roepen 🫣
pi_220337732
Sanneke lacht altijd alles weg; Dion wilde het huis al leeghebben haha, hij gaat zijn wekker om 6.15 zetten haha, hij gaat straks alles alleen doen haha, etc.
En zei ze nou dat ze zo naar haar moeder gaat?
pi_220337734
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 09:28 schreef papierentas het volgende:

[..]
Hoe krijg je het uberhaupt voorelkaar om zoveel spullen in zo'n caravan te slepen. Mijn hemel. En alles verhuizen ze nu gewoon, niks gaat naar de vuilstort. In het nieuwe huis zitten ze nog jaren met ingepakte dozen.
En dan zegt ze al lachende, Dion dacht al klaar te zijn, maar ik denk dat ik hier niet meer terugkom, want ik ga naar mijn moeder, met haar wat dingen doen. Echt, what the F. Van mij mocht ze bij haar moeder blijven. Echt wauw.
Ik zou als ik Dion was die verloving toch nog eens heroverwegen 🫣
pi_220337762
Ow Sanneke heeft nog een vriezer die ze wel weg wil geven, maar ze hadden geen tijd om hem te ontdooien en schoon te maken, dus nu gaat hij naar de stort, vol ijs. Ze hadden geen tijd... meid je zit dagelijks de hele dag op de bank, het had allang gedaan kunnen zijn, je hebt tijd zat. Zij schaamt zich echt niet.
pi_220337767
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 09:25 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dion is aan het verhuizen, en Sanneke zit op de bank te zeiken over marktplaats 🤦♀
De bank had Dion al heel slim mee genomen 😂. Maar Sanneke is heel inventief, heeft vast wat anders gevonden om op te zitten.
Onvoorstelbaar dat iemand zo kan zijn. En dat iemand niet gillend bij je weg rent. Is er dan niemand die er iets van zegt?!
pi_220337770
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 09:31 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik zou als ik Dion was die verloving toch nog eens heroverwegen 🫣
Ik zou me ook schamen naar degene die vandaag komt helpen. Je schaamt je toch kapot.
pi_220337774
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 09:36 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
De bank had Dion al heel slim mee genomen 😂. Maar Sanneke is heel inventief, heeft vast wat anders gevonden om op te zitten.
Onvoorstelbaar dat iemand zo kan zijn. En dat iemand niet gillend bij je weg rent. Is er dan niemand die er iets van zegt?!
Er staat nog een bed.
pi_220337808
Nou sanneke is inmiddels buiten.. staat te wachten op een lift naar haar moeder?
Misschien maar beter voor Dion, zij staat alleen maar in de weg. Zoals ik.de hele tijd alnzeg; Dion gaat die shit gewoon fixen..
pi_220337814
Ohh wat erg die verhuizing! Wie heeft er in godesnaam tijd om op de dag van je verhuizing uitgebreid te gaan klagen over Marktplaats. GA WAT DOEN! Echt nog nooit zoiets gezien.
pi_220337820
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 09:36 schreef papierentas het volgende:
Ow Sanneke heeft nog een vriezer die ze wel weg wil geven, maar ze hadden geen tijd om hem te ontdooien en schoon te maken, dus nu gaat hij naar de stort, vol ijs. Ze hadden geen tijd... meid je zit dagelijks de hele dag op de bank, het had allang gedaan kunnen zijn, je hebt tijd zat. Zij schaamt zich echt niet.
Geen woorden voor
pi_220337827
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 09:36 schreef papierentas het volgende:
Niemand begrijpt Sanneke. Iedereen is gek behalve zij.
pi_220337851
Ze moet een schop onder haar kont hebben en we dusdanig dat ze de komende 3 weken niet op de bank kan zitten. Dan kan ze dozen uitpakken, kasten inruimen, met kind de buurt verkennen, boodschappen doen en de tuin wat gaan opruimen zodat binkie daar wat kan spelen.
pi_220337866
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 09:49 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Niemand begrijpt Sanneke. Iedereen is gek behalve zij.
We hebben pas van de boze mama geleerd dat wij het allemaal verkeerd doen 👍
En we zijn natuurlijk knetter jaloers.. heb alleen nog niets gezien wat ik graag zou willen.. dus vraag me niet waarop ik precies jaloers ben
pi_220337888
En ze heeft nu verteld op welke camping ze zit. Heerlijk aan het strand en in de natuur. Ik snap dat het je ding moet zijn maar waarom niet iedere dag even een uurtje wandelen bij het strand of in de natuur? Het lijkt mij een mooie omgeving.

Of fietsen? Met zes minuten fietsen zit ze in een prachtig natuurgebied lijkt het.
pi_220338006
Zou ze ooit met Mijan op het strand zijn geweest?..

Ik zie dat Hellevoetsluis pakweg een kwartier fietsen is, zo afgesloten van de wereld is het echt niet en er is gewoon een geasfalteerd fietspad 🥲 Echt ongelooflijk hoe zij alles in het negatieve kan draaien zodat ze maar niks hoeft/kan. Ik gun die bakfiets van haar iemand die er wél mee gaat fietsen.
pi_220338073
En de Albert Heijn is 15 minuten met de bus, en de bus is 7 minuten lopen (vooruit misschien zit ze achter in het park maar alsnog). En maar 10 minuten fietsen. Ik snap haar geklaag nu nog minder
pi_220338076
Ik ben bijna in staat om naar Hellevoetsluis te rijden en even aan te pakken daar. Vooral veel naar de stort. Wij hebben een kennis die ook allerlei nutteloze troep bewaart en geld uitgeeft aan de (in mijn ogen) verkeerde dingen ten koste van de kinderen. Heel irritant maar uiteraard zijn dit volwassen mensen die het blijkbaar samen met elkaar eens zijn dat ze het zo doen. Ze staan niet onder toezicht dus dit is hoe zij hun leven blijkbaar kunnen leiden.

Ik kan heel slecht tegen de slachtofferrol en het verbergen achter diagnoses. Maar zolang Dion hun geld verdient en zij naar beider tevredenheid kan vegeteren op de bank kost het de maatschappij niet al te veel geld. Al hebben ze het zo berekend dat ze maximale toeslagen krijgen. Ik maak me wel zorgen over de ontwikkeling van het kind. Hopelijk laat ze hem wel naar het peuterwerk gaan.
pi_220338084
Ik denk dat ze de mevrouw op mp heeft overspoeld met berichtjes en gezeur en dat die daarom de advertentie eraf heeft gehaald.
pi_220338085
Ik keek even bij Sanne, geen woorden voor. Nog steeds heel veel dingen niet ingepakt.
Was de eerste ronde met Dion mee naar het huis gegaan, haal dozen leeg met keuken spullen en neem de tweede ronde de lege dozen weer mee terug om spullen in te pakken.
En dan als Dion de derde ronde wegbrengt zorg je dat je je bakfiets vol hebt en fiets je naar je nieuwe huis.

Nav van haar storie gekeken op welke camping ze zit, ik was daar dus de hele dag lekker buiten met kind. Boten kijken, wandelen, fietsen.

Wat is zij aartslui.
pi_220338089
Trouwens, ik had gegokt op verhuizen op 1 april, daar gaat mijn prijs! :)
pi_220338092
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 10:10 schreef Maretakje het volgende:
Ik keek even bij Sanne, geen woorden voor. Nog steeds heel veel dingen niet ingepakt.
Was de eerste ronde met Dion mee naar het huis gegaan, haal dozen leeg met keuken spullen en neem de tweede ronde de lege dozen weer mee terug om spullen in te pakken.
En dan als Dion de derde ronde wegbrengt zorg je dat je je bakfiets vol hebt en fiets je naar je nieuwe huis.

Nav van haar storie gekeken op welke camping ze zit, ik was daar dus de hele dag lekker buiten met kind. Boten kijken, wandelen, fietsen.

Wat is zij aartslui.
En al is het niet de hele dag, zij zeurde dat ze zich zo opgesloten voelde, ga in ieder geval een uurtje even lekker naar buiten (eventueel verspreid over de dag).
pi_220338107
quote:

[..]
Hoe krijg je het uberhaupt voorelkaar om zoveel spullen in zo'n caravan te slepen. Mijn hemel. En alles verhuizen ze nu gewoon, niks gaat naar de vuilstort. In het nieuwe huis zitten ze nog jaren met ingepakte dozen.
En dan zegt ze al lachende, Dion dacht al klaar te zijn, maar ik denk dat ik hier niet meer terugkom, want ik ga naar mijn moeder, met haar wat dingen doen. Echt, what the F. Van mij mocht ze bij haar moeder blijven. Echt wauw.
quote:

[..]
Afgelopen december hebben wij nieuwe buren gekregen, maar nu staat hun tuin vol met troep, lege dozen en spullen die ze schijnbaar niet meer gebruiken. Een paar weken terug hebben ze een kar vol geladen en naar de stort gebracht nu ligt de tuin weer vol. (en afgelopen week met die wind en regen werd het er niet beter op) Deze mensen ruimen schijnbaar ook pas op nu ze er wonen.
pi_220338114
Er is een bushalte op loopafstand!! Echt schiet mij maar lek hoor.. Hoe vaak heeft zij geklaagd over dat ze geen mogelijkheid had om met OV te gaan want de bushalte was te ver lopen? Hoe kun je in hemelsnaam zo enorm passief zijn 🤯 Op het park is een buitenspeeltuin én binnenspeeltuin, beide lijken me vrij toegankelijk. Sanneke heeft echt heel snel goede professionele hulp nodig voordat de nadelige effecten van haar gedrag overgaan op haar kind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')