abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220336953
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 23:57 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
En in zijn onderbroek op de gram 🫣
Ja die had ik niet per se hoeven zien als ik m'n ogen net 15 minuten open heb.
pi_220336991
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 07:45 schreef Applepony het volgende:

[..]
Ja die had ik niet per se hoeven zien als ik m'n ogen net 15 minuten open heb.
Of heb je de voorkeur voor neusgaten en kruis?
pi_220337011
Sanneke zal denk ik de eerste ritje maken naar het huis en daar dan ook blijven, om van daaruit de bepalen hoe alles ingedeeld en ingeruimd zal moeten worden. Voor diegene die meehelpen zal niet veel eten klaargelegd worden, omdat ze geen koelkast hebben. Aan het einde van de dag of morgen zal Dion en misschien nog andere terug gaan naar het vakantiehuisje om deze schoon te maken. Want zij moet bij Milan blijven, en Sanneke kan door haar autisme het niet handelen om nog 1 stap in het vakantiehuisje te zetten.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lonneke1983 op 14-03-2026 08:11:08 ]
pi_220337044
Sanneke heeft haar wekker niet om 6.15 uur gezet anders was daar zeker een story van
Waarschijnlijk staat zij op de planning van 11u want daarvoor staat de bank er al en kan zij verhuisd worden in de 2e of 3e rit naar het nieuwe huis

Dit heeft niks met autisme te maken maar dit is chronische luiheid
pi_220337053
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 07:58 schreef Lonneke1983 het volgende:
Sanneke zal denk ik de eerste ritje maken naar het huis en daar dan ook blijven, om van daaruit de bepalen hoe alles ingedeeld en ingeruimd zal moeten worden. Voor diegene die meehelpen zal niet veel eten klaargelegd worden , want geen koelkast en aan het einde van de dag of morgen zal Dion en misschien nog andere terug gaan naar het vakantiehuisje om deze schoon te maken, want zij moet bij Milan blijven, en ze gaan door haar autisme het niet handelen om nog 1 stap in het vakantiehuisje te zetten.
Nou de eerste rit moet Dion denk ik alleen doen. Want geloof niet dat ze ook om 6.15 op staat.
Echt lui en asociaal vind ik haar. Ze leek gewoon geïrriteerd te raken door de opmerking van Dion dat ze nog zoveel in moesten pakken omdat zij bijna niks had gedaan. (Video werd snel afgekapt)
Ik hoop dat Dion het lef heeft gehad om vanochtend het matras waar ze op slapen op te rollen en in de bus te schuiven voor de 1e rit, zodat ze wel uit bed moet. (Alhoewel de bank er nog staat)

[ Bericht 0% gewijzigd door Post-its op 14-03-2026 08:41:24 (Zei = zij) ]
pi_220337097
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 07:58 schreef Lonneke1983 het volgende:
Sanneke zal denk ik de eerste ritje maken naar het huis en daar dan ook blijven, om van daaruit de bepalen hoe alles ingedeeld en ingeruimd zal moeten worden. Voor diegene die meehelpen zal niet veel eten klaargelegd worden, omdat ze geen koelkast hebben. Aan het einde van de dag of morgen zal Dion en misschien nog andere terug gaan naar het vakantiehuisje om deze schoon te maken. Want zij moet bij Milan blijven, en Sanneke kan door haar autisme het niet handelen om nog 1 stap in het vakantiehuisje te zetten.
En ze kan natuurlijk ook niet te met te veel dingen slepen vanuit het busje Want als ze te lang in de regen blijft smelt ze.
pi_220337209
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 08:06 schreef Maanstteen55 het volgende:
Sanneke heeft haar wekker niet om 6.15 uur gezet anders was daar zeker een story van
Waarschijnlijk staat zij op de planning van 11u want daarvoor staat de bank er al en kan zij verhuisd worden in de 2e of 3e rit naar het nieuwe huis

Dit heeft niks met autisme te maken maar dit is chronische luiheid
Eerst nog douchen en ontbijten, anders kan ze niet functioneren.
pi_220337213
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 08:16 schreef Lonneke1983 het volgende:

[..]
En ze kan natuurlijk ook niet te met te veel dingen slepen vanuit het busje Want als ze te lang in de regen blijft smelt ze.
Zwaarbewolkt, waarschijnlijk rond 17.00 regen in Hellevoetsluis.
Maar ze moet zich natuurlijk daarop voorbereiden, dus ze kan echt niks doen..
pi_220337246
Ik heb eigenlijk gewoon geen woorden voor Sanneke, aartslui die meid.
Sanneke maakt gewoon misbruik van Dion’s goedheid, en helaas laat hij dat toe
pi_220337262
Vraag me af wanneer de zonnepanelen geplaatst gaan worden bij de Nagelkerkjes in Spanje. Ze hebben een mooie vakantie zo en Sofie slaapt er heerlijk. Ik denk dat ze misschien nog wel de hele week daar blijven. Vragen over wanneer ze terug gaan worden genegeerd. Net als vragen over de zonnepanelen. Wat zal de school er van vinden dat Sofie op FB beweert dat de school de studiedagen zo inplant dat de ouders dan een lang weekend weg kunnen? Het ging hier maar om 1 studiedag namelijk donderdag, ze liegt dus gewoon. Vraag me sowieso af hoe scholen omgaan met mensen die van alles op hun socials plaatsen over de scholen van hun kinderen. En helemaal als het foute informatie is of een school te kakken zetten.
  zaterdag 14 maart 2026 @ 09:00:57 #86
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220337440
Maike doet alsof haar zoontje zelf bepaalde wat hij voor kleding aan wilde en dat ze blij was dat ze niet naar buiten hoefden daarna. Ten eerste geloof ik er geen bal van hij dat zelf wil bepalen, ten tweede is haar kledingkeuze voor hem (en voor haarzelf) echt verschrikkelijk.
pi_220337527
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 08:36 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Eerst nog douchen en ontbijten, anders kan ze niet functioneren.
Na het douchen en ontbijten functioneert zij ook niet. Hoe zij ook denken dat ze vanmiddag hun kind weer kunnen halen. Denken zij echt dat er dan, zoals zij het aanpakken, ook maar iets is uitgepakt? Gaat niet gebeuren Sanneke en Dion.
Zoals Dion ook zei: eerst zet hij alles beneden. Dus alles later nogmaals verplaatsen naar de juiste ruimte. Geloof me, hun benedenverdieping zal nog heel lang een opslag zijn. En ik ben echt in shock over de hoeveelheid spullen die zij hebben. Zo onnodig.
pi_220337567
Ik zie S niet met een doos of zelfs maar enkele spullen de trap op gaan. Dus ook dat zal dan op anderen aankomen.
pi_220337580
Boeiende stories weer van AM. Het schrijven in het gastenboek door … had ik niet willen missen! En hoezo filmt zij weer iedereen daar? Irritant gedoe
pi_220337608
Ik zag wel dat Dion afgevallen was. Hij zei 6 kilo in 3 weken tijd. Geloof ik best want hij werkt zich rot. Als hij nog een stuk van baard afhaalt, die steeds langer wordt, scheelt dat ook weer een paar ons. Zijn verdere beharing laat ik maar achterwege, waarom Sanneke dat moet laten zien snap ik niet
pi_220337622
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 08:40 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik heb eigenlijk gewoon geen woorden voor Sanneke, aartslui die meid.
Sanneke maakt gewoon misbruik van Dion’s goedheid, en helaas laat hij dat toe
Ik weet ook echt niet wat ik zie... zelfs de slingers moest hij afhalen.. het roze ladekastje wat ze 2 weken geleden aan het uitzoeken was stond nog op tafel en niet in een doos
En alles is de schuld van autisme en haar kleine ventje 😵‍💫 ik ben gewoon in shock dat iemand knalt en nog geen 500 stappen zet daarbij
pi_220337653
Sanneke, echt geen woorden meer voor. Dion zet de wekker, zodat er in ieder geval iemand iets doet, want uit haar komt echt niks. Dan komt ze weer foto's tegen, of cadeaubonnen, meteen weer afgeleid en op film zetten. Het is de laatste week van februari en eerste week van maart prachtig weer geweest, zij had elke dag die bakfiets vol kunnen laden en naar het huis kunnen gaan om daar vast spullen neer te zetten, maar nee de prinses heeft het zwaar. En dan nog belachelijk gaan lopen doen dat je vriend tot zo laat bezig is en nu vroeg een wekker zet, echt onbeschoft en respectloos. Iemand moet het doen Sanneke. Ik ga me ook niet verbazen als ze eerdaags aankondigt dat ze zwanger is.
pi_220337654
Nou de bank is naar het nieuwe huis in de 2e rit dus Sanneke gaat met de 3e rit mee 👍 wat een puinzooi
pi_220337668
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 09:19 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Nou de bank is naar het nieuwe huis in de 2e rit dus Sanneke gaat met de 3e rit mee 👍 wat een puinzooi
Ik hoor wat mompelen 'ik ga zo naar m'n moeder'.

Is er überhaupt wel wat ingepakt?
Wat een enorme bende, nog nooit mensen zo zien verhuizen!
pi_220337672
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 09:15 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik weet ook echt niet wat ik zie... zelfs de slingers moest hij afhalen.. het roze ladekastje wat ze 2 weken geleden aan het uitzoeken was stond nog op tafel en niet in een doos
En alles is de schuld van autisme en haar kleine ventje 😵‍💫 ik ben gewoon in shock dat iemand knalt en nog geen 500 stappen zet daarbij
Ze knalt vanaf de bank. Ze zit op de bank op haar dooie gemakje dingen uit te zoeken. Zelden zo’n passief iemand gezien (op Debbie na dan, maar die rent voor leuke dingen voor haarzelf dan tenminste nog wel)
pi_220337682
Ze lacht ook nog dat dion het plan had nu al het huis leeg te hebben...
Komt echt niet bij haar op dat als alles al klaar had gestaan hij gisteren 2 ritjes had kunnen doen ipv alles in te moeten pakken... dan was het vandaag bank en matrassen en nog laatste dingen... doek door de toko en klaar

Maar nee Hahaha dion denkt zo dom... wat een domme ideeën hahaha hihi
(Ik doe Sanneke na... hoewel ik het vooral dom vind dat dion zijn goedheid aan haar verspilt)
pi_220337693
Dion is aan het verhuizen, en Sanneke zit op de bank te zeiken over marktplaats 🤦♀
pi_220337697
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 08:08 schreef Post-its het volgende:

[..]
Nou de eerste rit moet Dion denk ik alleen doen. Want geloof niet dat ze ook om 6.15 op staat.
Echt lui en asociaal vind ik haar. Ze leek gewoon geïrriteerd te raken door de opmerking van Dion dat ze nog zoveel in moesten pakken omdat zij bijna niks had gedaan. (Video werd snel afgekapt)

Waarom plaatst ze dat dan? Dat snap ik nooit zo goed
pi_220337698
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 09:25 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dion is aan het verhuizen, en Sanneke zit op de bank te zeiken over marktplaats 🤦♀
Hier kwam ik ook voor.
Niet te geloven toch. En wat een bende nog wat er mee moet!
pi_220337710
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 09:22 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Ik hoor wat mompelen 'ik ga zo naar m'n moeder'.

Is er überhaupt wel wat ingepakt?
Wat een enorme bende, nog nooit mensen zo zien verhuizen!
Hoe krijg je het uberhaupt voorelkaar om zoveel spullen in zo'n caravan te slepen. Mijn hemel. En alles verhuizen ze nu gewoon, niks gaat naar de vuilstort. In het nieuwe huis zitten ze nog jaren met ingepakte dozen.
En dan zegt ze al lachende, Dion dacht al klaar te zijn, maar ik denk dat ik hier niet meer terugkom, want ik ga naar mijn moeder, met haar wat dingen doen. Echt, what the F. Van mij mocht ze bij haar moeder blijven. Echt wauw.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')