Ja die had ik niet per se hoeven zien als ik m'n ogen net 15 minuten open heb.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En in zijn onderbroek op de gram 🫣
Of heb je de voorkeur voor neusgaten en kruis?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 07:45 schreef Applepony het volgende:
[..]
Ja die had ik niet per se hoeven zien als ik m'n ogen net 15 minuten open heb.
Nou de eerste rit moet Dion denk ik alleen doen. Want geloof niet dat ze ook om 6.15 op staat.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 07:58 schreef Lonneke1983 het volgende:
Sanneke zal denk ik de eerste ritje maken naar het huis en daar dan ook blijven, om van daaruit de bepalen hoe alles ingedeeld en ingeruimd zal moeten worden. Voor diegene die meehelpen zal niet veel eten klaargelegd worden , want geen koelkast en aan het einde van de dag of morgen zal Dion en misschien nog andere terug gaan naar het vakantiehuisje om deze schoon te maken, want zij moet bij Milan blijven, en ze gaan door haar autisme het niet handelen om nog 1 stap in het vakantiehuisje te zetten.
En ze kan natuurlijk ook niet te met te veel dingen slepen vanuit het busje Want als ze te lang in de regen blijft smelt ze.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 07:58 schreef Lonneke1983 het volgende:
Sanneke zal denk ik de eerste ritje maken naar het huis en daar dan ook blijven, om van daaruit de bepalen hoe alles ingedeeld en ingeruimd zal moeten worden. Voor diegene die meehelpen zal niet veel eten klaargelegd worden, omdat ze geen koelkast hebben. Aan het einde van de dag of morgen zal Dion en misschien nog andere terug gaan naar het vakantiehuisje om deze schoon te maken. Want zij moet bij Milan blijven, en Sanneke kan door haar autisme het niet handelen om nog 1 stap in het vakantiehuisje te zetten.
Eerst nog douchen en ontbijten, anders kan ze niet functioneren.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 08:06 schreef Maanstteen55 het volgende:
Sanneke heeft haar wekker niet om 6.15 uur gezet anders was daar zeker een story van
Waarschijnlijk staat zij op de planning van 11u want daarvoor staat de bank er al en kan zij verhuisd worden in de 2e of 3e rit naar het nieuwe huis
Dit heeft niks met autisme te maken maar dit is chronische luiheid
Zwaarbewolkt, waarschijnlijk rond 17.00 regen in Hellevoetsluis.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 08:16 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
En ze kan natuurlijk ook niet te met te veel dingen slepen vanuit het busje Want als ze te lang in de regen blijft smelt ze.
Na het douchen en ontbijten functioneert zij ook niet. Hoe zij ook denken dat ze vanmiddag hun kind weer kunnen halen. Denken zij echt dat er dan, zoals zij het aanpakken, ook maar iets is uitgepakt? Gaat niet gebeuren Sanneke en Dion.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 08:36 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Eerst nog douchen en ontbijten, anders kan ze niet functioneren.
Ik weet ook echt niet wat ik zie... zelfs de slingers moest hij afhalen.. het roze ladekastje wat ze 2 weken geleden aan het uitzoeken was stond nog op tafel en niet in een doosquote:Op zaterdag 14 maart 2026 08:40 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik heb eigenlijk gewoon geen woorden voor Sanneke, aartslui die meid.
Sanneke maakt gewoon misbruik van Dion’s goedheid, en helaas laat hij dat toe
Ik hoor wat mompelen 'ik ga zo naar m'n moeder'.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:19 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Nou de bank is naar het nieuwe huis in de 2e rit dus Sanneke gaat met de 3e rit mee 👍 wat een puinzooi
Ze knalt vanaf de bank. Ze zit op de bank op haar dooie gemakje dingen uit te zoeken. Zelden zo’n passief iemand gezien (op Debbie na dan, maar die rent voor leuke dingen voor haarzelf dan tenminste nog wel)quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:15 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik weet ook echt niet wat ik zie... zelfs de slingers moest hij afhalen.. het roze ladekastje wat ze 2 weken geleden aan het uitzoeken was stond nog op tafel en niet in een doos
En alles is de schuld van autisme en haar kleine ventje 😵💫 ik ben gewoon in shock dat iemand knalt en nog geen 500 stappen zet daarbij
Waarom plaatst ze dat dan? Dat snap ik nooit zo goedquote:Op zaterdag 14 maart 2026 08:08 schreef Post-its het volgende:
[..]
Nou de eerste rit moet Dion denk ik alleen doen. Want geloof niet dat ze ook om 6.15 op staat.
Echt lui en asociaal vind ik haar. Ze leek gewoon geïrriteerd te raken door de opmerking van Dion dat ze nog zoveel in moesten pakken omdat zij bijna niks had gedaan. (Video werd snel afgekapt)
Hier kwam ik ook voor.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:25 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dion is aan het verhuizen, en Sanneke zit op de bank te zeiken over marktplaats 🤦♀
Hoe krijg je het uberhaupt voorelkaar om zoveel spullen in zo'n caravan te slepen. Mijn hemel. En alles verhuizen ze nu gewoon, niks gaat naar de vuilstort. In het nieuwe huis zitten ze nog jaren met ingepakte dozen.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:22 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Ik hoor wat mompelen 'ik ga zo naar m'n moeder'.
Is er überhaupt wel wat ingepakt?
Wat een enorme bende, nog nooit mensen zo zien verhuizen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |