abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220336005
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 22:57 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Een nachtje Efteling hotel gaat haar redden. Let maar op, die zitten daar binnenkort. Want verdiend enzo.
Ja want ze heeft ook haar verjaardag niet kunnen vieren he
I can't help it, if I'm lucky
pi_220336009
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 22:53 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Hoho, gekocht? We hebben het wel over AM. (En ik zag een link in haar story 😬)
Ik versprak me 😂 excuus
De winkel waar ze de jurk gratis heeft opgehaald.
pi_220336029
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 23:01 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja want ze heeft ook haar verjaardag niet kunnen vieren he
En de nieuwe koelkast hebben ze gekregen dus er is geld over wat uitgegeven moet worden.
pi_220336061
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 22:37 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Volgens mij ziet iedereen er uitgeblust uit na 5 minuten in de buurt van Sanneke te zijn geweest. Deze man zit er elke vrije minuut mee opgescheept.
Hij is waarschijnlijk ook al lang blij dat die iemand heeft
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220336081
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 22:38 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ze is gewoon ontzettend lui! En maakt misbruik van haar autisme
Ik weet het niet. Hoe langer ik er naar kijk, hoe meer ik denk dat Sanneke een mentale achterstand heeft. Sorry, ik kan het gewoon niet anders verwoorden. Hoe kan je dit soort dingen anders totaal zonder schaamte doen?

Je kunt werkelijk toch niet zo lui zijn?
pi_220336093
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 23:11 schreef RipCity het volgende:

[..]
Hij is waarschijnlijk ook al lang blij dat die iemand heeft
Triest als dat zo is. Ik denk dat ik liever levenslang alleen zou zijn dan 1 dag met Sanneke samen. Daar zou ik binnen het eerste uur slaande ruzie mee hebben.
pi_220336108
Nou of Dion is sarcastisch, maar hij zegt wel omdat jij zo weinig gedaan hebt
pi_220336207
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 21:26 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik kijk toevallig nu pas terug naar Sanneke haar dag en oh mijn god.

Het is nog veel erger dan dat ik dacht. Ik hoop werkelijk waar niet dat zij ooit aan een 2e beginnen. Ze heeft niet eens de capaciteiten om in te kunnen pakken...

Ik maak mezelf werkelijk zorgen voor hun zoontje in de toekomst. Sanneke heeft misschien net de capaciteiten om alleen begeleid te wonen. :'( Triest... en dan ben je bijna 40 en moeder. Alleen maar verliezers in dat gezin. Hoe vaker ik hier na kijk, hoe meer medelijden ik eigenlijk heb met vooral M. en Dion.

En Dion is werkelijk uitgecheckt. Het boeit hem allemaal niet meer... mag niet eens van haar zijn schilderij neer hangen.
Exact dit had ik ook!!! Ik weet gewoon niet wat te zeggen/denken over haar, maar wat jij zegt klopt gewoon precies!!! Dit is echt niet oké, hoe lui zij is 😭 Ik krijg er een error van, en plaatsvervangende woede bijna 🙈 Dion is afgevallen zegt hij, hoe kan zij nou zeggen ja ik ook!!! Mijn hemel 😵💫
pi_220336291
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 22:32 schreef Applepony het volgende:
Jeetje, Dion ziet er echt uitgeblust uit.
En in zijn onderbroek op de gram 🫣
pi_220336314
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 23:32 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Exact dit had ik ook!!! Ik weet gewoon niet wat te zeggen/denken over haar, maar wat jij zegt klopt gewoon precies!!! Dit is echt niet oké, hoe lui zij is 😭 Ik krijg er een error van, en plaatsvervangende woede bijna 🙈 Dion is afgevallen zegt hij, hoe kan zij nou zeggen ja ik ook!!! Mijn hemel 😵💫
Ik heb de laatste stories niet geluisterd maar ik geloof er alles van dat Dion is afgevallen maar eh Sanneke? Volgens mij komt zij alleen maar aan. 🫣 Je kunt niet afvallen van op de bank te blijven zitten, maximaal 500 stappen te doen en troep te eten.

Sanneke heeft een dokter Now nodig. Gewoon iemand die haar zo uitlegd dat wat ze zogenaamd doet bullshit is.

[ Bericht 5% gewijzigd door Beertjeteddy op 14-03-2026 00:09:01 ]
pi_220336322
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 00:03 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik heb de laatste stories niet geluisterd maar ik geloof er alles van dat Dion is afgevallen maar eh Sanneke? Volgens mij komt zij alleen maar aan. 🫣 Je kunt niet afvallen van op de bank te blijven zitten, maximaal 500 stappen te doen en troep te eten. Ze zegt hier inderdaad ik ben ook afgevallen door al dat slechte eten 🤔 En Dion zegt later ergens nog iets als ‘ja omdat jij zo weinig hebt gedaan’ 😱

Sanneke heeft een dokter Now nodig. Gewoon iemand die haar zo uitlegd dat wat ze zogenaamd doet bullshit is.
pi_220336330
De laatste stories van Sanneke, ik weet echt niet wat ik zie en tegelijkertijd verbaast het mij niet. Foto’s kijken op de avond voor de verhuizing, Dion belachelijk maken omdat hij de wekker zo vroeg heeft gezet, blazen omdat Dion gisteren pas laat thuis was en vanochtend vroeg de deur weer uit ging, Dion heeft alleen spullen naar de bus gesjouwd, morgen komt er een vriend helpen. En Sanneke? Die heeft geen enkel plan. Die lacht wat, doet zichzelf nog dommer voor dan ze is en heeft werkelijk geen idee hoe het leven werkt.
En dit, een leven met Sanneke, is Dion zijn eigen keuze. Maar mijn hart huilt voor hun kind.

[ Bericht 0% gewijzigd door JaNeeDan op 14-03-2026 07:47:29 ]
pi_220336332
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 21:26 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik kijk toevallig nu pas terug naar Sanneke haar dag en oh mijn god.

Het is nog veel erger dan dat ik dacht. Ik hoop werkelijk waar niet dat zij ooit aan een 2e beginnen. Ze heeft niet eens de capaciteiten om in te kunnen pakken...

Ik maak mezelf werkelijk zorgen voor hun zoontje in de toekomst. Sanneke heeft misschien net de capaciteiten om alleen begeleid te wonen. :'( Triest... en dan ben je bijna 40 en moeder. Alleen maar verliezers in dat gezin. Hoe vaker ik hier na kijk, hoe meer medelijden ik eigenlijk heb met vooral M. en Dion.

En Dion is werkelijk uitgecheckt. Het boeit hem allemaal niet meer... mag niet eens van haar zijn schilderij neer hangen.
Wonderbaarlijk genoeg kan ze wel inpakken als ze op (een gesponsorde) vakantie gaan.
pi_220336339
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 00:08 schreef JaNeeDan het volgende:
De laatste stories van Sanneke, ik weet echt niet wat ik zie en tegelijkertijd verbaasd het mij niet. Foto’s kijken op de avond voor de verhuizing, Dion belachelijk maken omdat hij de wekker zo vroeg heeft gezet, blazen omdat Dion gisteren pas laat thuis was en vanochtend vroeg de deur weer uit ging, Dion heeft alleen spullen naar de bus gesjouwd, morgen komt er een vriend helpen. En Sanneke? Die heeft geen enkel plan. Die lacht wat, doet zichzelf nog dommer voor dan ze is en heeft werkelijk geen idee hoe het leven werkt.
En dit, een leven met Sanneke, is Dion zijn eigen keuze. Maar mijn hart huilt voor hun kind.
Precies dat laatste. Ik hoop zo, zo dat zij geen ander kind hierbij betrekken. :'(
pi_220336373
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 00:03 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik heb de laatste stories niet geluisterd maar ik geloof er alles van dat Dion is afgevallen maar eh Sanneke? Volgens mij komt zij alleen maar aan. 🫣 Je kunt niet afvallen van op de bank te blijven zitten, maximaal 500 stappen te doen en troep te eten.

[ afbeelding ]
Maar ze is gewoon dik maar wel gezond hoor roept ze altijd 🤡
Ik denk dat Dion het heerlijk vind om zich nuttig te maken en dat graag zonder haar doet.
pi_220336392
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 00:10 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Precies dat laatste. Ik hoop zo, zo dat zij geen ander kind hierbij betrekken. :'(
Ik houd mijn hart vast... Het valt mij op dat ze de laatste tijd vrijwel alleen haar gezicht laat zien/filmt.
pi_220336404
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 00:08 schreef JaNeeDan het volgende:
De laatste stories van Sanneke, ik weet echt niet wat ik zie en tegelijkertijd verbaasd het mij niet. Foto’s kijken op de avond voor de verhuizing, Dion belachelijk maken omdat hij de wekker zo vroeg heeft gezet, blazen omdat Dion gisteren pas laat thuis was en vanochtend vroeg de deur weer uit ging, Dion heeft alleen spullen naar de bus gesjouwd, morgen komt er een vriend helpen. En Sanneke? Die heeft geen enkel plan. Die lacht wat, doet zichzelf nog dommer voor dan ze is en heeft werkelijk geen idee hoe het leven werkt.
Dit!
pi_220336440
Ik zit inderdaad die laatste stories toch nog eens even te luisteren.

Sanneke zou zichzelf kapot moeten schamen. Echt. Dion doet zoveel en zij doet werkelijk niks. Echt niks. Ze zou trots op hem moeten zijn. En zeiken als werkloze omdat je een keer voor een verhuizing als je partner de wekker zet om 06:00... wat wilt zij? Uitslapen tot 11 ofzo? 🫣
pi_220336490
Aan haar reactie te zien is het al duidelijk dat zij om 06:15 nog even op haar andere zij gaat liggen.
Hoe bedoel je ook Dion gaat alles alleen doen? Echt waarom zou je niet zelf je spulletjes in en uit de bus sjouwen? Achterlijk hoor. En ja helemaal eens dat ze meer heeft dan autisme alleen.
Volgens mij had ze zelfs vorige zich een beetje versproken daarover.
pi_220336827
Aan de filmpjes van AM te zien viel ze behoorlijk uit de toon behoorlijk op tussen alle mensen in feestkleding. En ze is niet van de zijde van die Neeltje afgeweken, afgaand op de foto’s.

Ik hoop dat ze een leuke avond heeft gehad, en veel nieuwe literaire medeschrijvers heeft ontmoet. Misschien kan ze er wel een keer een podcast mee maken. Exclusief voor een doos.
pi_220336833
Ik vind het oprecht sneu voor Dion. Ja hij heeft zelf voor deze relatie gekozen, maar hij verdiend het niet om zo behandeld te worden.

Mijn man en ik spreken vloeiend sarcasme, maar als ik (of hij) een hele dag bezig ben geweest met een verhuizing is er gewoon dankbaarheid i.p.v. sneren over en weer.
Mijan moest gaan logeren, zodat zij 'weer' kon knallen en dan zaniken dat je vroeg op moet?
pi_220336845
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 06:07 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vind het oprecht sneu voor Dion. Ja hij heeft zelf voor deze relatie gekozen, maar hij verdiend het niet om zo behandeld te worden.

Mijn man en ik spreken vloeiend sarcasme, maar als ik (of hij) een hele dag bezig ben geweest met een verhuizing is er gewoon dankbaarheid i.p.v. sneren over en weer.
Mijan moest gaan logeren, zodat zij 'weer' kon knallen en dan zaniken dat je vroeg op moet?
En juist in zulke stressvolle momenten als een verhuizing komt je ware aard naar boven. Ze is gewoon een gemeen en naar persoon.
pi_220336869
Filmpjes vanuit bed van Sanneke om 23.00 uur:
‘het viel ons tegen hoe veel we (..) nog moesten inpakken vandaag’
Nou, als ik alle losse troep zie die er nog ligt en staat, dan gaat het ze nog veel meer tegenvallen hoeveel ze vandaag, de dag van de verhuizing, nog moeten doen.

Dion zet te wekker om 6.15 want die gaat wel knallen. S zegt ‘dat ze nooit zo laat naar bed gaan’ dus die zal het vroege opstaan niet trekken want autisme en wind en emo. En als ze dan (uren) later wel in staat is om wat te doen, zal ze in plaats van nou écht in te gaan pakken wel weer van alles gaan oppakken, bekijken, wegleggen want pakt ze later nog wel in, op de bank zitten en uitpuffen daarvan.

Maar hé, zij gaat de dozen uitpakken in het nieuwe huis. Dat is haar taak. Als het niet waait. Maar dat moet wel wachten want zodra ze voet over de drempel zet in dat huis moet gaat ze binkie halen want die heeft ze zo gemist. En dan zijn nieuwe kamer laten zien. En de nieuwe prullenbak. En giraffenlamp.
Maar zijn kleding is nog niet uitgepakt, dus dan daar weer stress en emo over.

Luiaard.
pi_220336880
Dion is niet te stoppen..
Maar Sanneke is wel te stoppen 4 weken geleden al bij de eerste beste verhuisdoos die ze heeft aangeraakt.
pi_220336883
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 06:56 schreef Jippiejappie het volgende:
Dion is niet te stoppen..
Maar Sanneke is wel te stoppen 4 weken geleden al bij de eerste beste verhuisdoos die ze heeft aangeraakt.
En ze wisten al heel lang dat ze de hut uit moesten, waren aan het reageren op woningen.
Dan ga je toch alvast dingen uitzoeken/opruimen/inpakken wat je toch niet nodig hebt maar wel wil bewaren?

Maar dat kan niet vanaf de bank en door autisme kan je natuurlijk geen doos inpakken of een kastje schoonmaken. 🙄
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')