Valt AM niet onder de boomers? Ik ben van '90, dan ben je een millennial, toch? 🙈quote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:00 schreef Missinglink24 het volgende:
AM laat nu 'haar generatie' zien. Maar ik zie allemaal dingen die hot waren tijdens mijn puberteit zoals de Spice Girls etc
Help ben ik van dezelfde generatie als AM? (Ik ben een vroege millennial)
AM is een Xennial en heeft weer totaal geen flauw idee waar ze mee bezig is, heeft geen research gedaan naar het thema van vanavond en weet niet wat van haar generatie is.. Ze draagt jaren 50 kleding wat volgens haar past bij haar generatie en nu zijn aan de hand van de beelden de 90's en 00's haar generatie?? 😂😂 Die vrouw is volledig het spoor bijster joh.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:00 schreef Missinglink24 het volgende:
AM laat nu 'haar generatie' zien. Maar ik zie allemaal dingen die hot waren tijdens mijn puberteit zoals de Spice Girls etc
Help ben ik van dezelfde generatie als AM? (Ik ben een vroege millennial)
Ik vraag me af of die kaarten überhaupt nog geldig zijn 😅quote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:16 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke heeft verschillende cadeaukaarten teruggevonden. Die van de kaasboer zocht ze al jaren. Kan je nagaan wat voor ongeorganiseerde bende het daar is. Kan ze morgen eerst shoppen voordat ze haar handen uit de mouwen steekt voor de verhuizing.
Millennial is van 81 tm 96quote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Valt AM niet onder de boomers? Ik ben van '90, dan ben je een millennial, toch? 🙈
Ongetwijfeld niét. Kan ze daar weer over klagen en emo zijn, waardoor ze niet kan uitpakken.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:18 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of die kaarten überhaupt nog geldig zijn 😅
Sorry, was gen X ff vergeten hahaha. Nog steeds een soort zwangerschaps brein hier 😂quote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:20 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Millennial is van 81 tm 96
AM is idd een Gen X-er geen boomer hoor haha dat waren mijn ouders
Volgens mij staat er op die thuisbezorgd bon in stift 5,85 opgeschreven. Nou dat is wel echt boffen hoor. Als het nog geldig is kan ze net een broodje kroket bestellenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:16 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke heeft verschillende cadeaukaarten teruggevonden. Die van de kaasboer zocht ze al jaren. Kan je nagaan wat voor ongeorganiseerde bende het daar is. Kan ze morgen eerst shoppen voordat ze haar handen uit de mouwen steekt voor de verhuizing.
Moet ze alleen wel.de bezorgkosten alsnog betalen 🫣quote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:26 schreef Earring het volgende:
[..]
Volgens mij staat er op die thuisbezorgd bon in stift 5,85 opgeschreven. Nou dat is wel echt boffen hoor. Als het nog geldig is kan ze net een broodje kroket bestellen
Nou ik schat AM zeker 60 jaar zoals ze er nu uitzietquote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Sorry, was gen X ff vergeten hahaha. Nog steeds een soort zwangerschaps brein hier 😂
Mijn ouders zijn ook boomers denk ik, die hebben de pensioenleeftijd inmiddels bereikt. AM ziet er dan wel ouder uit, maar zo oud is ze nou ook weer niet 🙈
Absoluut! Maar ik begin steeds meer te denken dat Sanneke dit absoluut niet inziet... Al mag Dion vind ik ook wel eens een keer flink uit zijn plaat gaan dat ze eens van haar luie flikker af moet komen. Ik heb werkelijk nog nooit iemand zo weinig zien bewegen. Zelfs volgens mij mensen met bedrust bewegen meer.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 21:34 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Dat vind ik volledig aan Sanneke te verwijten. Zij is de hele dag thuis, enige momenten dat ze buiten komt is het met Dion.
Die man werkt, klust en rijdt zijn vriendin rond.
Tamara vanmorgen: ik check uit dagje offline, vervolgens nog haar dag op een rij.. ik denk die jongen huilt de hele dag moet je dat melden? Maar wel met haar vriendin een DBM’tje doen toen.. sorry vrouw zoekt ook aandacht
Nah ik vind dat ze er uit ziet hoe oud ze is (en dat is ok!), maar de make-up past haar weer eens niet. Ze kan er echt wel wat stralender uitzien dan dit.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:27 schreef Earring het volgende:
[..]
Nou ik schat AM zeker 60 jaar zoals ze er nu uitziet
Misschien een tikkie sturen ookquote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:22 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ongetwijfeld niét. Kan ze daar weer over klagen en emo zijn, waardoor ze niet kan uitpakken.
Volgens mij ziet iedereen er uitgeblust uit na 5 minuten in de buurt van Sanneke te zijn geweest. Deze man zit er elke vrije minuut mee opgescheept.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:32 schreef Applepony het volgende:
Jeetje, Dion ziet er echt uitgeblust uit.
Ze is gewoon ontzettend lui! En maakt misbruik van haar autismequote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:34 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Absoluut! Maar ik begin steeds meer te denken dat Sanneke dit absoluut niet inziet... Al mag Dion vind ik ook wel eens een keer flink uit zijn plaat gaan dat ze eens van haar luie flikker af moet komen. Ik heb werkelijk nog nooit iemand zo weinig zien bewegen. Zelfs volgens mij mensen met bedrust bewegen meer.
Ik denk niet dat zij begrijpt dat dweilen erbij hoort en überhaupt dat zij, omdat ze constant thuis zit en geen werk heeft bij uitstek degene zou moeten zijn die zou moeten schoonmaken en dweilen. Of als een puber denkt: ik heb daar helemaal geen zin in dus doe ik dat niet. Ik denk dat Sanneke echt een groter probleem heeft dan het autisme.
Dit is geen probleem van autisme... genoeg mensen met autisme die juist van een perfect schoon huis houden want orde. Dat geeft rust in het koppie. Rust, reinheid en regelmaat.
Haar autisme zorgt er niet voor dat ze niet in kan pakken of niet schoon kan maken. Het is toch te triest voor woorden dat je partner werkelijk waar alles moet doen in het huishouden + werken + 90% inpakken + verhuizen... en dan loopt ze zo hard te roepen dat ze het beu is. Het lijkt echt wel een kleuter die iets moet opruimen en haar zin niet krijgt.
Ik bedoel, anders film je toch niet elke keer dat je op je zuignap zit en eigenlijk geen flikker uitvoert en 500 stappen al teveel voor je zijn. Dan heb je echt wel een groter probleem dan je autisme.
Ik zou mezelf de ogen uit mijn kop schamen en het zeker niet delen.
Hier geldt een minimaal bestel bedrag. Maar ze hebben geld zat en anders zijn er tikkies.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:26 schreef Earring het volgende:
[..]
Volgens mij staat er op die thuisbezorgd bon in stift 5,85 opgeschreven. Nou dat is wel echt boffen hoor. Als het nog geldig is kan ze net een broodje kroket bestellen
Ja! Daar heeft ze het ontzettend mee getroffen. Ook een paar kinderen dus ze zullen niet snel klagen over lawaai, en een of meerdere kinderen kunnen daar altijd even terecht als het nodig is.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:26 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Tamara heeft volgens mij wel echt de liefste buren
Hoho, gekocht? We hebben het wel over AM. (En ik zag een link in haar story 😬)quote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM gaat naar het boekenbal.
Ook AM: kijk nou! Er leest een auteur voor uit zijn eigen boek!
Je.verwacht.het.niet.
En die look, ik weet niet wat ik zie. Het is het niet net niet, het is het volledig niet.
Het past totaal niet bij haar, het zou zogenaamd helemaal AM zijn vanwege de stippen die overeenkomen met se stippen op de anticonceptie stampers?
Het past niet bij haar generatie.
Het past niet op het boekenbal.
Ook grappig, de winkel waar ze het gekocht heeft, heeft fifties in de naam. Al een behoorlijke hint naar de verkeerde generatie zou je denken...
Een nachtje Efteling hotel gaat haar redden. Let maar op, die zitten daar binnenkort. Want verdiend enzo.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:55 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik denk dat Sanneke morgen kapot is aan het eind van de ochtend. Dat ze overprikkeld is en alleen maar kan huilen en het allemaal niet mert ziet zitten. Die moet de komende weken bijkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |