abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220335103
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220335158
Sanneke heeft vandaag 3 keer gehuild en gezegd dat ze wil dat het klaar is. Als ze nu eens van die bank af komt, dan is het sneller klaar 🫣
pi_220335214
Het is nog niet klaar. De caravan moet ook schoongemaakt worden!
pi_220335229
Ik kijk toevallig nu pas terug naar Sanneke haar dag en oh mijn god.

Het is nog veel erger dan dat ik dacht. Ik hoop werkelijk waar niet dat zij ooit aan een 2e beginnen. Ze heeft niet eens de capaciteiten om in te kunnen pakken...

Ik maak mezelf werkelijk zorgen voor hun zoontje in de toekomst. Sanneke heeft misschien net de capaciteiten om alleen begeleid te wonen. :'( Triest... en dan ben je bijna 40 en moeder. Alleen maar verliezers in dat gezin. Hoe vaker ik hier na kijk, hoe meer medelijden ik eigenlijk heb met vooral M. en Dion.

En Dion is werkelijk uitgecheckt. Het boeit hem allemaal niet meer... mag niet eens van haar zijn schilderij neer hangen.
pi_220335245
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 20:13 schreef Huisopdehoek het volgende:
Benieuwd hoe de rest van de boekenballers gekleed is.

Gelukkig hebben we debroervan iemand van hier, dus ik verwacht wel een verslagje 😁
Op de beelden die ze deelt zie ik nette/feestelijke kleding. Van deze tijd.
pi_220335251
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 21:24 schreef brilduiker1973 het volgende:
Het is nog niet klaar. De caravan moet ook schoongemaakt worden!
Dion z'n pakkie aan. 100% en ik denk niet dat die viezerikken hun borg terug gaan krijgen. Let maar op. Sanneke daar straks weer over de rooie over en geen enkel zelfinzicht. Viezerikken met hun nooit dweilen. Bah.
pi_220335266
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 21:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke heeft vandaag 3 keer gehuild en gezegd dat ze wil dat het klaar is. Als ze nu eens van die bank af komt, dan is het sneller klaar 🫣
Ik begin gewoon in te zien dat deze vrouw echt de mentale capaciteiten hier niet voor heeft... zij heeft echt een probleem naast haar autisme lopen wat vele malen erger is. Doet mij denken aan een achternicht van mij die mentaal achterloopt. Is 38 maar mentaal de capaciteiten van een meisje van 14.

Snap eigenlijk niet dat de persoon die haar autisme heeft vastgesteld dit niet inziet.
pi_220335288
Oei dat filmpje van Minibelle die een spelletje met Maen doet 🫣 Zodra kind begint te gillen zegt moeders "oke" en krijgt haar zin, dat gedrag wordt daar enorm in stand gehouden. Of ben ik zo'n vreselijke moeder die het spel opruimt als er vals gespeeld wordt 😂 Sorry maar wij spelen hier gewoon volgens de spelregels en anders is het klaar. Ik doe heus wel eens alsof ik iets niet zie hoor en af en toe laat ik ze ongemerkt winnen 😉
pi_220335294
AM is totally overdressed en de plank volledig mis geslagen.
pi_220335296
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 21:27 schreef Harper het volgende:

[..]
Ze heeft de plank waarschijnlijk volledig mis geslagen. En ze is toch niet uit de jaren 50, al gedraagt ze zich wel zo.
pi_220335309
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 21:27 schreef Harper het volgende:

[..]
AM valt daar flink uit de toon 🫢
pi_220335326
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 21:28 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Dion z'n pakkie aan. 100% en ik denk niet dat die viezerikken hun borg terug gaan krijgen. Let maar op. Sanneke daar straks weer over de rooie over en geen enkel zelfinzicht. Viezerikken met hun nooit dweilen. Bah.
Dat vind ik volledig aan Sanneke te verwijten. Zij is de hele dag thuis, enige momenten dat ze buiten komt is het met Dion.
Die man werkt, klust en rijdt zijn vriendin rond.

Tamara vanmorgen: ik check uit dagje offline, vervolgens nog haar dag op een rij.. ik denk die jongen huilt de hele dag moet je dat melden? Maar wel met haar vriendin een DBM’tje doen toen.. sorry vrouw zoekt ook aandacht
pi_220335339
Bij de Nagelkerkjes geen woord over de zonnepanelen. Dit is gewoon een ordinaire vakantie met een lulverhaal
om de kinderen vrij van school te laten krijgen.
pi_220335343
Ik hou ook van lekker eten, maar 27,75 voor wat vis… Miloutje doet het goed 🤪
pi_220335346
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 21:31 schreef Miepje77 het volgende:
AM is totally overdressed en de plank volledig mis geslagen.
Ik weet niet of ik het overdressed zou noemen...
pi_220335359
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 21:35 schreef FluVo67 het volgende:
Bij de Nagelkerkjes geen woord over de zonnepanelen. Dit is gewoon een ordinaire vakantie met een lulverhaal
om de kinderen vrij van school te laten krijgen.
Ik vroeg me ook al af hoe het nou met die zonnepanelen zat, waarvoor ze naar Spanje moesten.
Gelukkig zijn er wel lieve vrienden mee.
pi_220335360
Am te filmen daar. Heb zelf altijd zo'n hekel aan mensen die tijdens theater zitten te filmen. Zo'n fel licht voor of naast je.
pi_220335362
Valt mij mee dat DBM niet met een boze vinger wijst naar de arts omdat vriendinnie zo benauwd is.
pi_220335375
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 21:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die snap ik ook niet helemaal. Dat er nog zoveel te doen is heeft ze aan zichzelf te danken. Ze hebben die sleutel al bijna 4 weken. Wat heeft zij sindsdien gedaan?
pi_220335386
Aldus DBM op threads:
“ Ik heb vorig jaar een story time gedaan over mijn twee bevallingen en volgens mij vonden jullie dat wel leuk? En ik wil weer een story time doen maar heb geen idee waarover. Ik heb wel een over onze zoektocht naar wat onze zoon had met zijn buik..? Of toch liever over waarom we van basisschool wisselden binnen een maand in groep 1?

dorade1953
Of over je jeugd. Je hebt wel eens laten weten dat die niet zo gemakkelijk was.
de.blije.mama

Auteur
Nee dat stukje houd ik verder prive. Ik heb wel eens gepraat over de kindermishandeling en seksueel misbruik maar de details hou ik voor me”

Echt, whyyyyyyyyyy?
pi_220335396
Nou Am is niet zo interessant, Edwin Smulders heeft haar niet gefotografeerd 🤣🤣
pi_220335446
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 21:36 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik weet niet of ik het overdressed zou noemen...
Niet?

Het is wel volledig mis, volgens mij.
pi_220335470
Ik zou als ik Dion en Sanne was ook meteen even een doekje halen over de spullen die je gaat verhuizen. Zo’n schilderij wat in de keuken hing moet toch onwijs vettig zijn?
  vrijdag 13 maart 2026 @ 21:48:49 #24
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220335478
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 21:45 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Niet?

Het is wel volledig mis, volgens mij.
Volgens mij boeit het totaal niet hoe je er daar bij loopt en verder is AM de grote onbekende want geen schrijfster. Ze is alleen een verdienmodel voor de uitgever, een soort melkkoetje.
pi_220335593
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 21:39 schreef Johanna38 het volgende:
Aldus DBM op threads:
“ Ik heb vorig jaar een story time gedaan over mijn twee bevallingen en volgens mij vonden jullie dat wel leuk? En ik wil weer een story time doen maar heb geen idee waarover. Ik heb wel een over onze zoektocht naar wat onze zoon had met zijn buik..? Of toch liever over waarom we van basisschool wisselden binnen een maand in groep 1?

dorade1953
Of over je jeugd. Je hebt wel eens laten weten dat die niet zo gemakkelijk was.
de.blije.mama

Auteur
Nee dat stukje houd ik verder prive. Ik heb wel eens gepraat over de kindermishandeling en seksueel misbruik maar de details hou ik voor me”

Echt, whyyyyyyyyyy?
Haar eigen kindertijd is te privé. De kindertijd van haar kinderen in geuren en kleuren openbaar beschrijven is dan weer geen probleem :')
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_220335598
AM laat nu 'haar generatie' zien. Maar ik zie allemaal dingen die hot waren tijdens mijn puberteit zoals de Spice Girls etc
Help ben ik van dezelfde generatie als AM? (Millenial)

[ Bericht 6% gewijzigd door Missinglink24 op 13-03-2026 22:15:34 ]
I can't help it, if I'm lucky
pi_220335738
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 22:00 schreef Missinglink24 het volgende:
AM laat nu 'haar generatie' zien. Maar ik zie allemaal dingen die hot waren tijdens mijn puberteit zoals de Spice Girls etc
Help ben ik van dezelfde generatie als AM? (Ik ben een vroege millennial)
Valt AM niet onder de boomers? Ik ben van '90, dan ben je een millennial, toch? 🙈
pi_220335740
Sanneke heeft verschillende cadeaukaarten teruggevonden. Die van de kaasboer zocht ze al jaren. Kan je nagaan wat voor ongeorganiseerde bende het daar is. Kan ze morgen eerst shoppen voordat ze haar handen uit de mouwen steekt voor de verhuizing.
pi_220335750
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 22:00 schreef Missinglink24 het volgende:
Help ben ik van dezelfde generatie als AM? (Ik ben een vroege millennial)
AM is een Xennial en heeft weer totaal geen flauw idee waar ze mee bezig is, heeft geen research gedaan naar het thema van vanavond en weet niet wat van haar generatie is.. Ze draagt jaren 50 kleding wat volgens haar past bij haar generatie en nu zijn aan de hand van de beelden de 90's en 00's haar generatie?? 😂😂 Die vrouw is volledig het spoor bijster joh.
pi_220335757
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 22:16 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke heeft verschillende cadeaukaarten teruggevonden. Die van de kaasboer zocht ze al jaren. Kan je nagaan wat voor ongeorganiseerde bende het daar is. Kan ze morgen eerst shoppen voordat ze haar handen uit de mouwen steekt voor de verhuizing.
Ik vraag me af of die kaarten überhaupt nog geldig zijn 😅
pi_220335769
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 22:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Valt AM niet onder de boomers? Ik ben van '90, dan ben je een millennial, toch? 🙈
Millennial is van 81 tm 96

AM is idd een Gen X-er geen boomer hoor haha dat waren mijn ouders
pi_220335774
AM gaat naar het boekenbal.
Ook AM: kijk nou! Er leest een auteur voor uit zijn eigen boek!

Je.verwacht.het.niet.

En die look, ik weet niet wat ik zie. Het is het niet net niet, het is het volledig niet.
Het past totaal niet bij haar, het zou zogenaamd helemaal AM zijn vanwege de stippen die overeenkomen met se stippen op de anticonceptie stampers?
Het past niet bij haar generatie.
Het past niet op het boekenbal.

Ook grappig, de winkel waar ze het gekocht heeft, heeft fifties in de naam. Al een behoorlijke hint naar de verkeerde generatie zou je denken...
pi_220335779
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 22:18 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Ik vraag me af of die kaarten überhaupt nog geldig zijn 😅
Ongetwijfeld niét. Kan ze daar weer over klagen en emo zijn, waardoor ze niet kan uitpakken.
pi_220335782
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 22:20 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Millennial is van 81 tm 96

AM is idd een Gen X-er geen boomer hoor haha dat waren mijn ouders
Sorry, was gen X ff vergeten hahaha. Nog steeds een soort zwangerschaps brein hier 😂
Mijn ouders zijn ook boomers denk ik, die hebben de pensioenleeftijd inmiddels bereikt. AM ziet er dan wel ouder uit, maar zo oud is ze nou ook weer niet 🙈
pi_220335794
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 22:16 schreef JaNeeDan het volgende:
Volgens mij staat er op die thuisbezorgd bon in stift 5,85 opgeschreven. Nou dat is wel echt boffen hoor. Als het nog geldig is kan ze net een broodje kroket bestellen
pi_220335795
Tamara heeft volgens mij wel echt de liefste buren
pi_220335797
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 22:26 schreef Earring het volgende:

[..]
Volgens mij staat er op die thuisbezorgd bon in stift 5,85 opgeschreven. Nou dat is wel echt boffen hoor. Als het nog geldig is kan ze net een broodje kroket bestellen
Moet ze alleen wel.de bezorgkosten alsnog betalen 🫣
pi_220335800
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 22:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Sorry, was gen X ff vergeten hahaha. Nog steeds een soort zwangerschaps brein hier 😂
Mijn ouders zijn ook boomers denk ik, die hebben de pensioenleeftijd inmiddels bereikt. AM ziet er dan wel ouder uit, maar zo oud is ze nou ook weer niet 🙈
Nou ik schat AM zeker 60 jaar zoals ze er nu uitziet
pi_220335817
Jeetje, Dion ziet er echt uitgeblust uit.
pi_220335831
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 21:34 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Dat vind ik volledig aan Sanneke te verwijten. Zij is de hele dag thuis, enige momenten dat ze buiten komt is het met Dion.
Die man werkt, klust en rijdt zijn vriendin rond.

Tamara vanmorgen: ik check uit dagje offline, vervolgens nog haar dag op een rij.. ik denk die jongen huilt de hele dag moet je dat melden? Maar wel met haar vriendin een DBM’tje doen toen.. sorry vrouw zoekt ook aandacht
Absoluut! Maar ik begin steeds meer te denken dat Sanneke dit absoluut niet inziet... Al mag Dion vind ik ook wel eens een keer flink uit zijn plaat gaan dat ze eens van haar luie flikker af moet komen. Ik heb werkelijk nog nooit iemand zo weinig zien bewegen. Zelfs volgens mij mensen met bedrust bewegen meer.

Ik denk niet dat zij begrijpt dat dweilen erbij hoort en überhaupt dat zij, omdat ze constant thuis zit en geen werk heeft bij uitstek degene zou moeten zijn die zou moeten schoonmaken en dweilen. Of als een puber denkt: ik heb daar helemaal geen zin in dus doe ik dat niet. Ik denk dat Sanneke echt een groter probleem heeft dan het autisme.

Dit is geen probleem van autisme... genoeg mensen met autisme die juist van een perfect schoon huis houden want orde. Dat geeft rust in het koppie. Rust, reinheid en regelmaat.

Haar autisme zorgt er niet voor dat ze niet in kan pakken of niet schoon kan maken. Het is toch te triest voor woorden dat je partner werkelijk waar alles moet doen in het huishouden + werken + 90% inpakken + verhuizen... en dan loopt ze zo hard te roepen dat ze het beu is. Het lijkt echt wel een kleuter die iets moet opruimen en haar zin niet krijgt. :'(

Ik bedoel, anders film je toch niet elke keer dat je op je zuignap zit en eigenlijk geen flikker uitvoert en 500 stappen al teveel voor je zijn. Dan heb je echt wel een groter probleem dan je autisme.

Ik zou mezelf de ogen uit mijn kop schamen en het zeker niet delen.
pi_220335835
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 22:27 schreef Earring het volgende:

[..]
Nou ik schat AM zeker 60 jaar zoals ze er nu uitziet
Nah ik vind dat ze er uit ziet hoe oud ze is (en dat is ok!), maar de make-up past haar weer eens niet. Ze kan er echt wel wat stralender uitzien dan dit.
pi_220335843
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 22:22 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ongetwijfeld niét. Kan ze daar weer over klagen en emo zijn, waardoor ze niet kan uitpakken.
Misschien een tikkie sturen ook
pi_220335853
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 22:32 schreef Applepony het volgende:
Volgens mij ziet iedereen er uitgeblust uit na 5 minuten in de buurt van Sanneke te zijn geweest. Deze man zit er elke vrije minuut mee opgescheept.
pi_220335860
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 22:34 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Absoluut! Maar ik begin steeds meer te denken dat Sanneke dit absoluut niet inziet... Al mag Dion vind ik ook wel eens een keer flink uit zijn plaat gaan dat ze eens van haar luie flikker af moet komen. Ik heb werkelijk nog nooit iemand zo weinig zien bewegen. Zelfs volgens mij mensen met bedrust bewegen meer.

Ik denk niet dat zij begrijpt dat dweilen erbij hoort en überhaupt dat zij, omdat ze constant thuis zit en geen werk heeft bij uitstek degene zou moeten zijn die zou moeten schoonmaken en dweilen. Of als een puber denkt: ik heb daar helemaal geen zin in dus doe ik dat niet. Ik denk dat Sanneke echt een groter probleem heeft dan het autisme.

Dit is geen probleem van autisme... genoeg mensen met autisme die juist van een perfect schoon huis houden want orde. Dat geeft rust in het koppie. Rust, reinheid en regelmaat.

Haar autisme zorgt er niet voor dat ze niet in kan pakken of niet schoon kan maken. Het is toch te triest voor woorden dat je partner werkelijk waar alles moet doen in het huishouden + werken + 90% inpakken + verhuizen... en dan loopt ze zo hard te roepen dat ze het beu is. Het lijkt echt wel een kleuter die iets moet opruimen en haar zin niet krijgt. :'(

Ik bedoel, anders film je toch niet elke keer dat je op je zuignap zit en eigenlijk geen flikker uitvoert en 500 stappen al teveel voor je zijn. Dan heb je echt wel een groter probleem dan je autisme.

Ik zou mezelf de ogen uit mijn kop schamen en het zeker niet delen.
Ze is gewoon ontzettend lui! En maakt misbruik van haar autisme
pi_220335862
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 22:26 schreef Earring het volgende:

[..]
Hier geldt een minimaal bestel bedrag. Maar ze hebben geld zat en anders zijn er tikkies.
pi_220335865
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 22:26 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Tamara heeft volgens mij wel echt de liefste buren
Ja! Daar heeft ze het ontzettend mee getroffen. Ook een paar kinderen dus ze zullen niet snel klagen over lawaai, en een of meerdere kinderen kunnen daar altijd even terecht als het nodig is.
pi_220335923
Ik ben dezelfde generatie als AM, net ff ouder, door deze omschrijving snap ik dat ik geen herkenning heb.

Pragmatische generatie (geboren tussen 1971 en 1985)

De Pragmaten betreffen veelal de kinderen van de Protestgeneratie. Deze generatie wordt met enig dedain ook wel de Patatgeneratie genoemd. Opgevoed door de Babyboomers in een relatief vrije ‘laissez faire’ opvoeding. De maatschappij kenmerkte zich door hoge welvaart. Het kapitalisme en de consumptiemaatschappij ontwikkelden zich. Deze generatie is hoger opgeleid dan vorige generaties en kreeg veel kansen. Zelfontplooiing kwam centraal te staan. Groei en resultaat behalen werden belangrijke waarden. Door het gebrek aan dwang en verplichtingen én de vele maatschappelijke en economische kansen die ze kregen, was deze groep wat minder uitgesproken en zichtbaar.

De kracht van deze generatie zit veelal op hun snelheid, no-nonsense houding, daadkracht, praktische instelling, zelfredzaamheid en zelfstandigheid. De valkuilen zijn het opportunistische en korte termijn denken, de materialistische inslag, oppervlakkigheid en de ‘dikke IK’.

Hun huidige levensfase wordt gekenmerkt door ‘het spitsuur van het leven’; thuiswonende kinderen en werk. Pragmaten krijgen energie van resultaten boeken, winnen, scoren en doorpakken. Hun visie op werk wordt gekenmerkt door het ‘omhoogklimmen’: verticale doorgroei, promotie maken, manager worden, meer geld verdienen. Deze generatie heeft de sleutel in handen voor vernieuwing en het doorbreken van ouderwets gedachtegoed. Mits zij inspraak wensen van de generaties na hen. Nadelig is dat deze generatie, tegen beter weten in, de neiging heeft om vast te houden aan bestaande patronen.

AM heeft vooral de nadelige aspecten van deze generatie opgepakt 🙈
pi_220335954
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 22:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM gaat naar het boekenbal.
Ook AM: kijk nou! Er leest een auteur voor uit zijn eigen boek!

Je.verwacht.het.niet.

En die look, ik weet niet wat ik zie. Het is het niet net niet, het is het volledig niet.
Het past totaal niet bij haar, het zou zogenaamd helemaal AM zijn vanwege de stippen die overeenkomen met se stippen op de anticonceptie stampers?
Het past niet bij haar generatie.
Het past niet op het boekenbal.

Ook grappig, de winkel waar ze het gekocht heeft, heeft fifties in de naam. Al een behoorlijke hint naar de verkeerde generatie zou je denken...
Hoho, gekocht? We hebben het wel over AM. (En ik zag een link in haar story 😬)
pi_220335966
Ik denk dat Sanneke morgen kapot is aan het eind van de ochtend. Dat ze overprikkeld is en alleen maar kan huilen en het allemaal niet mert ziet zitten. Die moet de komende weken bijkomen.
pi_220335986
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 22:55 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik denk dat Sanneke morgen kapot is aan het eind van de ochtend. Dat ze overprikkeld is en alleen maar kan huilen en het allemaal niet mert ziet zitten. Die moet de komende weken bijkomen.
Een nachtje Efteling hotel gaat haar redden. Let maar op, die zitten daar binnenkort. Want verdiend enzo.
pi_220336005
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 22:57 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Een nachtje Efteling hotel gaat haar redden. Let maar op, die zitten daar binnenkort. Want verdiend enzo.
Ja want ze heeft ook haar verjaardag niet kunnen vieren he
pi_220336009
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 22:53 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Hoho, gekocht? We hebben het wel over AM. (En ik zag een link in haar story 😬)
Ik versprak me 😂 excuus
De winkel waar ze de jurk gratis heeft opgehaald.
pi_220336029
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 23:01 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja want ze heeft ook haar verjaardag niet kunnen vieren he
En de nieuwe koelkast hebben ze gekregen dus er is geld over wat uitgegeven moet worden.
pi_220336061
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 22:37 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Volgens mij ziet iedereen er uitgeblust uit na 5 minuten in de buurt van Sanneke te zijn geweest. Deze man zit er elke vrije minuut mee opgescheept.
Hij is waarschijnlijk ook al lang blij dat die iemand heeft
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220336081
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 22:38 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ze is gewoon ontzettend lui! En maakt misbruik van haar autisme
Ik weet het niet. Hoe langer ik er naar kijk, hoe meer ik denk dat Sanneke een mentale achterstand heeft. Sorry, ik kan het gewoon niet anders verwoorden. Hoe kan je dit soort dingen anders totaal zonder schaamte doen?

Je kunt werkelijk toch niet zo lui zijn?
pi_220336093
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 23:11 schreef RipCity het volgende:

[..]
Hij is waarschijnlijk ook al lang blij dat die iemand heeft
Triest als dat zo is. Ik denk dat ik liever levenslang alleen zou zijn dan 1 dag met Sanneke samen. Daar zou ik binnen het eerste uur slaande ruzie mee hebben.
pi_220336108
Nou of Dion is sarcastisch, maar hij zegt wel omdat jij zo weinig gedaan hebt
pi_220336207
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 21:26 schreef Beertjeteddy het volgende:

Het is nog veel erger dan dat ik dacht. Ik hoop werkelijk waar niet dat zij ooit aan een 2e beginnen. Ze heeft niet eens de capaciteiten om in te kunnen pakken...

Ik maak mezelf werkelijk zorgen voor hun zoontje in de toekomst. Sanneke heeft misschien net de capaciteiten om alleen begeleid te wonen. :'( Triest... en dan ben je bijna 40 en moeder. Alleen maar verliezers in dat gezin. Hoe vaker ik hier na kijk, hoe meer medelijden ik eigenlijk heb met vooral M. en Dion.

En Dion is werkelijk uitgecheckt. Het boeit hem allemaal niet meer... mag niet eens van haar zijn schilderij neer hangen.
Exact dit had ik ook!!! Ik weet gewoon niet wat te zeggen/denken over haar, maar wat jij zegt klopt gewoon precies!!! Dit is echt niet oké, hoe lui zij is 😭 Ik krijg er een error van, en plaatsvervangende woede bijna 🙈 Dion is afgevallen zegt hij, hoe kan zij nou zeggen ja ik ook!!! Mijn hemel 😵💫
pi_220336291
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 22:32 schreef Applepony het volgende:
En in zijn onderbroek op de gram 🫣
pi_220336314
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 23:32 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Exact dit had ik ook!!! Ik weet gewoon niet wat te zeggen/denken over haar, maar wat jij zegt klopt gewoon precies!!! Dit is echt niet oké, hoe lui zij is 😭 Ik krijg er een error van, en plaatsvervangende woede bijna 🙈 Dion is afgevallen zegt hij, hoe kan zij nou zeggen ja ik ook!!! Mijn hemel 😵💫
Ik heb de laatste stories niet geluisterd maar ik geloof er alles van dat Dion is afgevallen maar eh Sanneke? Volgens mij komt zij alleen maar aan. 🫣 Je kunt niet afvallen van op de bank te blijven zitten, maximaal 500 stappen te doen en troep te eten.

Sanneke heeft een dokter Now nodig. Gewoon iemand die haar zo uitlegd dat wat ze zogenaamd doet bullshit is.

[ Bericht 5% gewijzigd door Beertjeteddy op 14-03-2026 00:09:01 ]
pi_220336322
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 00:03 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik heb de laatste stories niet geluisterd maar ik geloof er alles van dat Dion is afgevallen maar eh Sanneke? Volgens mij komt zij alleen maar aan. 🫣 Je kunt niet afvallen van op de bank te blijven zitten, maximaal 500 stappen te doen en troep te eten. Ze zegt hier inderdaad ik ben ook afgevallen door al dat slechte eten 🤔 En Dion zegt later ergens nog iets als ‘ja omdat jij zo weinig hebt gedaan’ 😱

Sanneke heeft een dokter Now nodig. Gewoon iemand die haar zo uitlegd dat wat ze zogenaamd doet bullshit is.
pi_220336330
De laatste stories van Sanneke, ik weet echt niet wat ik zie en tegelijkertijd verbaast het mij niet. Foto’s kijken op de avond voor de verhuizing, Dion belachelijk maken omdat hij de wekker zo vroeg heeft gezet, blazen omdat Dion gisteren pas laat thuis was en vanochtend vroeg de deur weer uit ging, Dion heeft alleen spullen naar de bus gesjouwd, morgen komt er een vriend helpen. En Sanneke? Die heeft geen enkel plan. Die lacht wat, doet zichzelf nog dommer voor dan ze is en heeft werkelijk geen idee hoe het leven werkt.
En dit, een leven met Sanneke, is Dion zijn eigen keuze. Maar mijn hart huilt voor hun kind.

[ Bericht 0% gewijzigd door JaNeeDan op 14-03-2026 07:47:29 ]
pi_220336332
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 21:26 schreef Beertjeteddy het volgende:

Wonderbaarlijk genoeg kan ze wel inpakken als ze op (een gesponsorde) vakantie gaan.
pi_220336339
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 00:08 schreef JaNeeDan het volgende:
De laatste stories van Sanneke, ik weet echt niet wat ik zie en tegelijkertijd verbaasd het mij niet. Foto’s kijken op de avond voor de verhuizing, Dion belachelijk maken omdat hij de wekker zo vroeg heeft gezet, blazen omdat Dion gisteren pas laat thuis was en vanochtend vroeg de deur weer uit ging, Dion heeft alleen spullen naar de bus gesjouwd, morgen komt er een vriend helpen. En Sanneke? Die heeft geen enkel plan. Die lacht wat, doet zichzelf nog dommer voor dan ze is en heeft werkelijk geen idee hoe het leven werkt.
En dit, een leven met Sanneke, is Dion zijn eigen keuze. Maar mijn hart huilt voor hun kind.
Precies dat laatste. Ik hoop zo, zo dat zij geen ander kind hierbij betrekken. :'(
pi_220336373
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 00:03 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik heb de laatste stories niet geluisterd maar ik geloof er alles van dat Dion is afgevallen maar eh Sanneke? Volgens mij komt zij alleen maar aan. 🫣 Je kunt niet afvallen van op de bank te blijven zitten, maximaal 500 stappen te doen en troep te eten.

[ afbeelding ]
Maar ze is gewoon dik maar wel gezond hoor roept ze altijd 🤡
Ik denk dat Dion het heerlijk vind om zich nuttig te maken en dat graag zonder haar doet.
pi_220336392
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 00:10 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Precies dat laatste. Ik hoop zo, zo dat zij geen ander kind hierbij betrekken. :'(
Ik houd mijn hart vast... Het valt mij op dat ze de laatste tijd vrijwel alleen haar gezicht laat zien/filmt.
pi_220336404
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 00:08 schreef JaNeeDan het volgende:
De laatste stories van Sanneke, ik weet echt niet wat ik zie en tegelijkertijd verbaasd het mij niet. Foto’s kijken op de avond voor de verhuizing, Dion belachelijk maken omdat hij de wekker zo vroeg heeft gezet, blazen omdat Dion gisteren pas laat thuis was en vanochtend vroeg de deur weer uit ging, Dion heeft alleen spullen naar de bus gesjouwd, morgen komt er een vriend helpen. En Sanneke? Die heeft geen enkel plan. Die lacht wat, doet zichzelf nog dommer voor dan ze is en heeft werkelijk geen idee hoe het leven werkt.
Dit!
pi_220336440
Ik zit inderdaad die laatste stories toch nog eens even te luisteren.

Sanneke zou zichzelf kapot moeten schamen. Echt. Dion doet zoveel en zij doet werkelijk niks. Echt niks. Ze zou trots op hem moeten zijn. En zeiken als werkloze omdat je een keer voor een verhuizing als je partner de wekker zet om 06:00... wat wilt zij? Uitslapen tot 11 ofzo? 🫣
pi_220336490
Aan haar reactie te zien is het al duidelijk dat zij om 06:15 nog even op haar andere zij gaat liggen.
Hoe bedoel je ook Dion gaat alles alleen doen? Echt waarom zou je niet zelf je spulletjes in en uit de bus sjouwen? Achterlijk hoor. En ja helemaal eens dat ze meer heeft dan autisme alleen.
Volgens mij had ze zelfs vorige zich een beetje versproken daarover.
pi_220336827
Aan de filmpjes van AM te zien viel ze behoorlijk uit de toon behoorlijk op tussen alle mensen in feestkleding. En ze is niet van de zijde van die Neeltje afgeweken, afgaand op de foto’s.

Ik hoop dat ze een leuke avond heeft gehad, en veel nieuwe literaire medeschrijvers heeft ontmoet. Misschien kan ze er wel een keer een podcast mee maken. Exclusief voor een doos.
pi_220336833
Ik vind het oprecht sneu voor Dion. Ja hij heeft zelf voor deze relatie gekozen, maar hij verdiend het niet om zo behandeld te worden.

Mijn man en ik spreken vloeiend sarcasme, maar als ik (of hij) een hele dag bezig ben geweest met een verhuizing is er gewoon dankbaarheid i.p.v. sneren over en weer.
Mijan moest gaan logeren, zodat zij 'weer' kon knallen en dan zaniken dat je vroeg op moet?
pi_220336845
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 06:07 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vind het oprecht sneu voor Dion. Ja hij heeft zelf voor deze relatie gekozen, maar hij verdiend het niet om zo behandeld te worden.

Mijn man en ik spreken vloeiend sarcasme, maar als ik (of hij) een hele dag bezig ben geweest met een verhuizing is er gewoon dankbaarheid i.p.v. sneren over en weer.
Mijan moest gaan logeren, zodat zij 'weer' kon knallen en dan zaniken dat je vroeg op moet?
En juist in zulke stressvolle momenten als een verhuizing komt je ware aard naar boven. Ze is gewoon een gemeen en naar persoon.
pi_220336869
Filmpjes vanuit bed van Sanneke om 23.00 uur:
‘het viel ons tegen hoe veel we (..) nog moesten inpakken vandaag’
Nou, als ik alle losse troep zie die er nog ligt en staat, dan gaat het ze nog veel meer tegenvallen hoeveel ze vandaag, de dag van de verhuizing, nog moeten doen.

Dion zet te wekker om 6.15 want die gaat wel knallen. S zegt ‘dat ze nooit zo laat naar bed gaan’ dus die zal het vroege opstaan niet trekken want autisme en wind en emo. En als ze dan (uren) later wel in staat is om wat te doen, zal ze in plaats van nou écht in te gaan pakken wel weer van alles gaan oppakken, bekijken, wegleggen want pakt ze later nog wel in, op de bank zitten en uitpuffen daarvan.

Maar hé, zij gaat de dozen uitpakken in het nieuwe huis. Dat is haar taak. Als het niet waait. Maar dat moet wel wachten want zodra ze voet over de drempel zet in dat huis moet gaat ze binkie halen want die heeft ze zo gemist. En dan zijn nieuwe kamer laten zien. En de nieuwe prullenbak. En giraffenlamp.
Maar zijn kleding is nog niet uitgepakt, dus dan daar weer stress en emo over.

Luiaard.
pi_220336880
Dion is niet te stoppen..
Maar Sanneke is wel te stoppen 4 weken geleden al bij de eerste beste verhuisdoos die ze heeft aangeraakt.
pi_220336883
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 06:56 schreef Jippiejappie het volgende:
Dion is niet te stoppen..
Maar Sanneke is wel te stoppen 4 weken geleden al bij de eerste beste verhuisdoos die ze heeft aangeraakt.
En ze wisten al heel lang dat ze de hut uit moesten, waren aan het reageren op woningen.
Dan ga je toch alvast dingen uitzoeken/opruimen/inpakken wat je toch niet nodig hebt maar wel wil bewaren?

Maar dat kan niet vanaf de bank en door autisme kan je natuurlijk geen doos inpakken of een kastje schoonmaken. 🙄
pi_220336953
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 23:57 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
En in zijn onderbroek op de gram 🫣
Ja die had ik niet per se hoeven zien als ik m'n ogen net 15 minuten open heb.
pi_220336991
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 07:45 schreef Applepony het volgende:

[..]
Ja die had ik niet per se hoeven zien als ik m'n ogen net 15 minuten open heb.
Of heb je de voorkeur voor neusgaten en kruis?
pi_220337011
Sanneke zal denk ik de eerste ritje maken naar het huis en daar dan ook blijven, om van daaruit de bepalen hoe alles ingedeeld en ingeruimd zal moeten worden. Voor diegene die meehelpen zal niet veel eten klaargelegd worden, omdat ze geen koelkast hebben. Aan het einde van de dag of morgen zal Dion en misschien nog andere terug gaan naar het vakantiehuisje om deze schoon te maken. Want zij moet bij Milan blijven, en Sanneke kan door haar autisme het niet handelen om nog 1 stap in het vakantiehuisje te zetten.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lonneke1983 op 14-03-2026 08:11:08 ]
pi_220337044
Sanneke heeft haar wekker niet om 6.15 uur gezet anders was daar zeker een story van
Waarschijnlijk staat zij op de planning van 11u want daarvoor staat de bank er al en kan zij verhuisd worden in de 2e of 3e rit naar het nieuwe huis

Dit heeft niks met autisme te maken maar dit is chronische luiheid
pi_220337053
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 07:58 schreef Lonneke1983 het volgende:
Sanneke zal denk ik de eerste ritje maken naar het huis en daar dan ook blijven, om van daaruit de bepalen hoe alles ingedeeld en ingeruimd zal moeten worden. Voor diegene die meehelpen zal niet veel eten klaargelegd worden , want geen koelkast en aan het einde van de dag of morgen zal Dion en misschien nog andere terug gaan naar het vakantiehuisje om deze schoon te maken, want zij moet bij Milan blijven, en ze gaan door haar autisme het niet handelen om nog 1 stap in het vakantiehuisje te zetten.
Nou de eerste rit moet Dion denk ik alleen doen. Want geloof niet dat ze ook om 6.15 op staat.
Echt lui en asociaal vind ik haar. Ze leek gewoon geïrriteerd te raken door de opmerking van Dion dat ze nog zoveel in moesten pakken omdat zij bijna niks had gedaan. (Video werd snel afgekapt)
Ik hoop dat Dion het lef heeft gehad om vanochtend het matras waar ze op slapen op te rollen en in de bus te schuiven voor de 1e rit, zodat ze wel uit bed moet. (Alhoewel de bank er nog staat)

[ Bericht 0% gewijzigd door Post-its op 14-03-2026 08:41:24 (Zei = zij) ]
pi_220337097
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 07:58 schreef Lonneke1983 het volgende:
Sanneke zal denk ik de eerste ritje maken naar het huis en daar dan ook blijven, om van daaruit de bepalen hoe alles ingedeeld en ingeruimd zal moeten worden. Voor diegene die meehelpen zal niet veel eten klaargelegd worden, omdat ze geen koelkast hebben. Aan het einde van de dag of morgen zal Dion en misschien nog andere terug gaan naar het vakantiehuisje om deze schoon te maken. Want zij moet bij Milan blijven, en Sanneke kan door haar autisme het niet handelen om nog 1 stap in het vakantiehuisje te zetten.
En ze kan natuurlijk ook niet te met te veel dingen slepen vanuit het busje Want als ze te lang in de regen blijft smelt ze.
pi_220337209
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 08:06 schreef Maanstteen55 het volgende:
Sanneke heeft haar wekker niet om 6.15 uur gezet anders was daar zeker een story van
Waarschijnlijk staat zij op de planning van 11u want daarvoor staat de bank er al en kan zij verhuisd worden in de 2e of 3e rit naar het nieuwe huis

Dit heeft niks met autisme te maken maar dit is chronische luiheid
Eerst nog douchen en ontbijten, anders kan ze niet functioneren.
pi_220337213
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 08:16 schreef Lonneke1983 het volgende:

[..]
En ze kan natuurlijk ook niet te met te veel dingen slepen vanuit het busje Want als ze te lang in de regen blijft smelt ze.
Zwaarbewolkt, waarschijnlijk rond 17.00 regen in Hellevoetsluis.
Maar ze moet zich natuurlijk daarop voorbereiden, dus ze kan echt niks doen..
pi_220337246
Ik heb eigenlijk gewoon geen woorden voor Sanneke, aartslui die meid.
Sanneke maakt gewoon misbruik van Dion’s goedheid, en helaas laat hij dat toe
pi_220337262
Vraag me af wanneer de zonnepanelen geplaatst gaan worden bij de Nagelkerkjes in Spanje. Ze hebben een mooie vakantie zo en Sofie slaapt er heerlijk. Ik denk dat ze misschien nog wel de hele week daar blijven. Vragen over wanneer ze terug gaan worden genegeerd. Net als vragen over de zonnepanelen. Wat zal de school er van vinden dat Sofie op FB beweert dat de school de studiedagen zo inplant dat de ouders dan een lang weekend weg kunnen? Het ging hier maar om 1 studiedag namelijk donderdag, ze liegt dus gewoon. Vraag me sowieso af hoe scholen omgaan met mensen die van alles op hun socials plaatsen over de scholen van hun kinderen. En helemaal als het foute informatie is of een school te kakken zetten.
  zaterdag 14 maart 2026 @ 09:00:57 #86
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220337440
Maike doet alsof haar zoontje zelf bepaalde wat hij voor kleding aan wilde en dat ze blij was dat ze niet naar buiten hoefden daarna. Ten eerste geloof ik er geen bal van hij dat zelf wil bepalen, ten tweede is haar kledingkeuze voor hem (en voor haarzelf) echt verschrikkelijk.
pi_220337527
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 08:36 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Eerst nog douchen en ontbijten, anders kan ze niet functioneren.
Na het douchen en ontbijten functioneert zij ook niet. Hoe zij ook denken dat ze vanmiddag hun kind weer kunnen halen. Denken zij echt dat er dan, zoals zij het aanpakken, ook maar iets is uitgepakt? Gaat niet gebeuren Sanneke en Dion.
Zoals Dion ook zei: eerst zet hij alles beneden. Dus alles later nogmaals verplaatsen naar de juiste ruimte. Geloof me, hun benedenverdieping zal nog heel lang een opslag zijn. En ik ben echt in shock over de hoeveelheid spullen die zij hebben. Zo onnodig.
pi_220337567
Ik zie S niet met een doos of zelfs maar enkele spullen de trap op gaan. Dus ook dat zal dan op anderen aankomen.
pi_220337580
Boeiende stories weer van AM. Het schrijven in het gastenboek door … had ik niet willen missen! En hoezo filmt zij weer iedereen daar? Irritant gedoe
pi_220337608
Ik zag wel dat Dion afgevallen was. Hij zei 6 kilo in 3 weken tijd. Geloof ik best want hij werkt zich rot. Als hij nog een stuk van baard afhaalt, die steeds langer wordt, scheelt dat ook weer een paar ons. Zijn verdere beharing laat ik maar achterwege, waarom Sanneke dat moet laten zien snap ik niet
pi_220337622
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 08:40 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik heb eigenlijk gewoon geen woorden voor Sanneke, aartslui die meid.
Sanneke maakt gewoon misbruik van Dion’s goedheid, en helaas laat hij dat toe
Ik weet ook echt niet wat ik zie... zelfs de slingers moest hij afhalen.. het roze ladekastje wat ze 2 weken geleden aan het uitzoeken was stond nog op tafel en niet in een doos
En alles is de schuld van autisme en haar kleine ventje 😵‍💫 ik ben gewoon in shock dat iemand knalt en nog geen 500 stappen zet daarbij
pi_220337653
Sanneke, echt geen woorden meer voor. Dion zet de wekker, zodat er in ieder geval iemand iets doet, want uit haar komt echt niks. Dan komt ze weer foto's tegen, of cadeaubonnen, meteen weer afgeleid en op film zetten. Het is de laatste week van februari en eerste week van maart prachtig weer geweest, zij had elke dag die bakfiets vol kunnen laden en naar het huis kunnen gaan om daar vast spullen neer te zetten, maar nee de prinses heeft het zwaar. En dan nog belachelijk gaan lopen doen dat je vriend tot zo laat bezig is en nu vroeg een wekker zet, echt onbeschoft en respectloos. Iemand moet het doen Sanneke. Ik ga me ook niet verbazen als ze eerdaags aankondigt dat ze zwanger is.
pi_220337654
Nou de bank is naar het nieuwe huis in de 2e rit dus Sanneke gaat met de 3e rit mee 👍 wat een puinzooi
pi_220337668
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 09:19 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Nou de bank is naar het nieuwe huis in de 2e rit dus Sanneke gaat met de 3e rit mee 👍 wat een puinzooi
Ik hoor wat mompelen 'ik ga zo naar m'n moeder'.

Is er überhaupt wel wat ingepakt?
Wat een enorme bende, nog nooit mensen zo zien verhuizen!
pi_220337672
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 09:15 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik weet ook echt niet wat ik zie... zelfs de slingers moest hij afhalen.. het roze ladekastje wat ze 2 weken geleden aan het uitzoeken was stond nog op tafel en niet in een doos
En alles is de schuld van autisme en haar kleine ventje 😵‍💫 ik ben gewoon in shock dat iemand knalt en nog geen 500 stappen zet daarbij
Ze knalt vanaf de bank. Ze zit op de bank op haar dooie gemakje dingen uit te zoeken. Zelden zo’n passief iemand gezien (op Debbie na dan, maar die rent voor leuke dingen voor haarzelf dan tenminste nog wel)
pi_220337682
Ze lacht ook nog dat dion het plan had nu al het huis leeg te hebben...
Komt echt niet bij haar op dat als alles al klaar had gestaan hij gisteren 2 ritjes had kunnen doen ipv alles in te moeten pakken... dan was het vandaag bank en matrassen en nog laatste dingen... doek door de toko en klaar

Maar nee Hahaha dion denkt zo dom... wat een domme ideeën hahaha hihi
(Ik doe Sanneke na... hoewel ik het vooral dom vind dat dion zijn goedheid aan haar verspilt)
pi_220337693
Dion is aan het verhuizen, en Sanneke zit op de bank te zeiken over marktplaats 🤦♀
pi_220337697
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 08:08 schreef Post-its het volgende:

[..]
Nou de eerste rit moet Dion denk ik alleen doen. Want geloof niet dat ze ook om 6.15 op staat.
Echt lui en asociaal vind ik haar. Ze leek gewoon geïrriteerd te raken door de opmerking van Dion dat ze nog zoveel in moesten pakken omdat zij bijna niks had gedaan. (Video werd snel afgekapt)

Waarom plaatst ze dat dan? Dat snap ik nooit zo goed
pi_220337698
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 09:25 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dion is aan het verhuizen, en Sanneke zit op de bank te zeiken over marktplaats 🤦♀
Hier kwam ik ook voor.
Niet te geloven toch. En wat een bende nog wat er mee moet!
pi_220337710
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 09:22 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Ik hoor wat mompelen 'ik ga zo naar m'n moeder'.

Is er überhaupt wel wat ingepakt?
Wat een enorme bende, nog nooit mensen zo zien verhuizen!
Hoe krijg je het uberhaupt voorelkaar om zoveel spullen in zo'n caravan te slepen. Mijn hemel. En alles verhuizen ze nu gewoon, niks gaat naar de vuilstort. In het nieuwe huis zitten ze nog jaren met ingepakte dozen.
En dan zegt ze al lachende, Dion dacht al klaar te zijn, maar ik denk dat ik hier niet meer terugkom, want ik ga naar mijn moeder, met haar wat dingen doen. Echt, what the F. Van mij mocht ze bij haar moeder blijven. Echt wauw.
pi_220337719
Sanneke gaat even vertellen hoe alles werkt rondom bieden op marktplaats en de frustraties daarbij. Mens ga inpakken!
pi_220337722
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 09:26 schreef Earring het volgende:

[..]
Hier kwam ik ook voor.
Niet te geloven toch. En wat een bende nog wat er mee moet!
Die keet en tuin zien er ook afgeleefd uit.
pi_220337726
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 09:29 schreef Missinglink24 het volgende:
Sanneke gaat even vertellen hoe alles werkt rondom bieden op marktplaats en de frustraties daarbij. Mens ga inpakken!
Echt, ik zit bijna tegen het scherm te roepen 🫣
pi_220337732
Sanneke lacht altijd alles weg; Dion wilde het huis al leeghebben haha, hij gaat zijn wekker om 6.15 zetten haha, hij gaat straks alles alleen doen haha, etc.
En zei ze nou dat ze zo naar haar moeder gaat?
pi_220337734
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 09:28 schreef papierentas het volgende:

[..]
Hoe krijg je het uberhaupt voorelkaar om zoveel spullen in zo'n caravan te slepen. Mijn hemel. En alles verhuizen ze nu gewoon, niks gaat naar de vuilstort. In het nieuwe huis zitten ze nog jaren met ingepakte dozen.
En dan zegt ze al lachende, Dion dacht al klaar te zijn, maar ik denk dat ik hier niet meer terugkom, want ik ga naar mijn moeder, met haar wat dingen doen. Echt, what the F. Van mij mocht ze bij haar moeder blijven. Echt wauw.
Ik zou als ik Dion was die verloving toch nog eens heroverwegen 🫣
pi_220337762
Ow Sanneke heeft nog een vriezer die ze wel weg wil geven, maar ze hadden geen tijd om hem te ontdooien en schoon te maken, dus nu gaat hij naar de stort, vol ijs. Ze hadden geen tijd... meid je zit dagelijks de hele dag op de bank, het had allang gedaan kunnen zijn, je hebt tijd zat. Zij schaamt zich echt niet.
pi_220337767
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 09:25 schreef Muisjeruisje het volgende:
De bank had Dion al heel slim mee genomen 😂. Maar Sanneke is heel inventief, heeft vast wat anders gevonden om op te zitten.
Onvoorstelbaar dat iemand zo kan zijn. En dat iemand niet gillend bij je weg rent. Is er dan niemand die er iets van zegt?!
pi_220337770
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 09:31 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik zou als ik Dion was die verloving toch nog eens heroverwegen 🫣
Ik zou me ook schamen naar degene die vandaag komt helpen. Je schaamt je toch kapot.
pi_220337774
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 09:36 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
De bank had Dion al heel slim mee genomen 😂. Maar Sanneke is heel inventief, heeft vast wat anders gevonden om op te zitten.
Onvoorstelbaar dat iemand zo kan zijn. En dat iemand niet gillend bij je weg rent. Is er dan niemand die er iets van zegt?!
Er staat nog een bed.
pi_220337808
Nou sanneke is inmiddels buiten.. staat te wachten op een lift naar haar moeder?
Misschien maar beter voor Dion, zij staat alleen maar in de weg. Zoals ik.de hele tijd alnzeg; Dion gaat die shit gewoon fixen..
pi_220337814
Ohh wat erg die verhuizing! Wie heeft er in godesnaam tijd om op de dag van je verhuizing uitgebreid te gaan klagen over Marktplaats. GA WAT DOEN! Echt nog nooit zoiets gezien.
pi_220337820
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 09:36 schreef papierentas het volgende:
Ow Sanneke heeft nog een vriezer die ze wel weg wil geven, maar ze hadden geen tijd om hem te ontdooien en schoon te maken, dus nu gaat hij naar de stort, vol ijs. Ze hadden geen tijd... meid je zit dagelijks de hele dag op de bank, het had allang gedaan kunnen zijn, je hebt tijd zat. Zij schaamt zich echt niet.
Geen woorden voor
pi_220337827
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 09:36 schreef papierentas het volgende:
Niemand begrijpt Sanneke. Iedereen is gek behalve zij.
pi_220337851
Ze moet een schop onder haar kont hebben en we dusdanig dat ze de komende 3 weken niet op de bank kan zitten. Dan kan ze dozen uitpakken, kasten inruimen, met kind de buurt verkennen, boodschappen doen en de tuin wat gaan opruimen zodat binkie daar wat kan spelen.
pi_220337866
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 09:49 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Niemand begrijpt Sanneke. Iedereen is gek behalve zij.
We hebben pas van de boze mama geleerd dat wij het allemaal verkeerd doen 👍
En we zijn natuurlijk knetter jaloers.. heb alleen nog niets gezien wat ik graag zou willen.. dus vraag me niet waarop ik precies jaloers ben
pi_220337888
En ze heeft nu verteld op welke camping ze zit. Heerlijk aan het strand en in de natuur. Ik snap dat het je ding moet zijn maar waarom niet iedere dag even een uurtje wandelen bij het strand of in de natuur? Het lijkt mij een mooie omgeving.

Of fietsen? Met zes minuten fietsen zit ze in een prachtig natuurgebied lijkt het.
pi_220338006
Zou ze ooit met Mijan op het strand zijn geweest?..

Ik zie dat Hellevoetsluis pakweg een kwartier fietsen is, zo afgesloten van de wereld is het echt niet en er is gewoon een geasfalteerd fietspad 🥲 Echt ongelooflijk hoe zij alles in het negatieve kan draaien zodat ze maar niks hoeft/kan. Ik gun die bakfiets van haar iemand die er wél mee gaat fietsen.
pi_220338073
En de Albert Heijn is 15 minuten met de bus, en de bus is 7 minuten lopen (vooruit misschien zit ze achter in het park maar alsnog). En maar 10 minuten fietsen. Ik snap haar geklaag nu nog minder
pi_220338076
Ik ben bijna in staat om naar Hellevoetsluis te rijden en even aan te pakken daar. Vooral veel naar de stort. Wij hebben een kennis die ook allerlei nutteloze troep bewaart en geld uitgeeft aan de (in mijn ogen) verkeerde dingen ten koste van de kinderen. Heel irritant maar uiteraard zijn dit volwassen mensen die het blijkbaar samen met elkaar eens zijn dat ze het zo doen. Ze staan niet onder toezicht dus dit is hoe zij hun leven blijkbaar kunnen leiden.

Ik kan heel slecht tegen de slachtofferrol en het verbergen achter diagnoses. Maar zolang Dion hun geld verdient en zij naar beider tevredenheid kan vegeteren op de bank kost het de maatschappij niet al te veel geld. Al hebben ze het zo berekend dat ze maximale toeslagen krijgen. Ik maak me wel zorgen over de ontwikkeling van het kind. Hopelijk laat ze hem wel naar het peuterwerk gaan.
pi_220338084
Ik denk dat ze de mevrouw op mp heeft overspoeld met berichtjes en gezeur en dat die daarom de advertentie eraf heeft gehaald.
pi_220338085
Ik keek even bij Sanne, geen woorden voor. Nog steeds heel veel dingen niet ingepakt.
Was de eerste ronde met Dion mee naar het huis gegaan, haal dozen leeg met keuken spullen en neem de tweede ronde de lege dozen weer mee terug om spullen in te pakken.
En dan als Dion de derde ronde wegbrengt zorg je dat je je bakfiets vol hebt en fiets je naar je nieuwe huis.

Nav van haar storie gekeken op welke camping ze zit, ik was daar dus de hele dag lekker buiten met kind. Boten kijken, wandelen, fietsen.

Wat is zij aartslui.
pi_220338089
Trouwens, ik had gegokt op verhuizen op 1 april, daar gaat mijn prijs! :)
pi_220338092
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 10:10 schreef Maretakje het volgende:
Ik keek even bij Sanne, geen woorden voor. Nog steeds heel veel dingen niet ingepakt.
Was de eerste ronde met Dion mee naar het huis gegaan, haal dozen leeg met keuken spullen en neem de tweede ronde de lege dozen weer mee terug om spullen in te pakken.
En dan als Dion de derde ronde wegbrengt zorg je dat je je bakfiets vol hebt en fiets je naar je nieuwe huis.

Nav van haar storie gekeken op welke camping ze zit, ik was daar dus de hele dag lekker buiten met kind. Boten kijken, wandelen, fietsen.

Wat is zij aartslui.
En al is het niet de hele dag, zij zeurde dat ze zich zo opgesloten voelde, ga in ieder geval een uurtje even lekker naar buiten (eventueel verspreid over de dag).
pi_220338107
quote:

[..]
quote:

[..]
Afgelopen december hebben wij nieuwe buren gekregen, maar nu staat hun tuin vol met troep, lege dozen en spullen die ze schijnbaar niet meer gebruiken. Een paar weken terug hebben ze een kar vol geladen en naar de stort gebracht nu ligt de tuin weer vol. (en afgelopen week met die wind en regen werd het er niet beter op) Deze mensen ruimen schijnbaar ook pas op nu ze er wonen.
pi_220338114
Er is een bushalte op loopafstand!! Echt schiet mij maar lek hoor.. Hoe vaak heeft zij geklaagd over dat ze geen mogelijkheid had om met OV te gaan want de bushalte was te ver lopen? Hoe kun je in hemelsnaam zo enorm passief zijn 🤯 Op het park is een buitenspeeltuin én binnenspeeltuin, beide lijken me vrij toegankelijk. Sanneke heeft echt heel snel goede professionele hulp nodig voordat de nadelige effecten van haar gedrag overgaan op haar kind.
pi_220338117
Zou je a.u.b. even normale woorden willen gebruiken? Thanks...

[ Bericht 35% gewijzigd door Donna op 14-03-2026 11:14:10 ]
pi_220338123
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 10:18 schreef Jenn1806 het volgende:
Er is een bushalte op loopafstand!! Echt schiet mij maar lek hoor.. Hoe vaak heeft zij geklaagd over dat ze geen mogelijkheid had om met OV te gaan want de bushalte was te ver lopen? Hoe kun je in hemelsnaam zo enorm passief zijn 🤯 Op het park is een buitenspeeltuin én binnenspeeltuin, beide lijken me vrij toegankelijk. Sanneke heeft echt heel snel goede professionele hulp nodig voordat de nadelige effecten van haar gedrag overgaan op haar kind.
10 minuten lopen naar de bushalte is voor haar al teveel. En een mooi excuus om dus nergens in Hellevoetsluis of omstreken heen te gaan. En dan kan je je alleen nog maar vastzuigen op de bank. Niks anders. Vindt zij.
pi_220338145
Na de stories van Sanneke van gisteravond dacht ik het dieptepunt wel te hebben gezien. Blijkt het toch nog erger te kunnen.
Lang verhaal kort: Dion is inmiddels bijna vier weken aan het werk + in zijn vrije tijd het huis opknappen + de puinhoop van hun leven bij elkaar te rapen. En Sanneke heeft alleen maar zitten klagen en zeuren en gaat vandaag met haar moeder op pad!

Ik ga het nu toch echt zeggen, mensen met LVB hebben meer kennis van hoe het leven werkt. En ik zal nooit zeggen dat ik vind dat iemand geen kind mag krijgen maar laten we in hemelsnaam hopen dat het bij dit stel bij één blijft.

En 60 euro bieden op tweedehands nachtkastjes is prima. Maar niet wanneer je je volgers zo voor de gek hebt gehouden dat zij geld hebben overgemaakt want jank, jank verhuizing en te weinig geld.

Er is in Sanneke haar opvoeding heel veel niet goed gegaan, anders kan je echt niet zo zijn. Autisme of niet.

En hoe ze ook steeds lacht met dat zelfingenomen gezicht. Zij denkt echt dat ze het heeft gemaakt in het leven. Sneu mens.

Ren Dion, ren!
pi_220338156
Ik hoop echt dat deze hele situatie Sanneke (en ook Dion) laten inzien dat zij hulp nodig heeft. Moet ze die ook wel willen accepteren en aannemen maar dit is toch geen manier om je leven te leven?
pi_220338164
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 10:21 schreef Beertjeteddy het volgende:
Wat een lui varken is het toch ook... echt geen woorden. Lekker bij je moeder gaan zitten. Klap van de molen heeft deze meid gehad.

Ik denk dan Dion blij is dat ze even opgedonderd is.

Vraag mezelf af hoe degene nu hier tegenaan kijkt die haar tikkie heeft betaald. Jij houd dit soort gedrag bij haar ook werkelijk in stand. Zij heeft iemand nodig die haar niet zielig vind maar moet gewoon gedrild worden.
Diegene van hier die een tikkie heeft betaald heeft uitgelegd wat de gedachte daarachter was. Laten we vooral niet wijzen naar iemand die dat heeft gedaan en zeggen dat dit gedrag daarmee in stand wordt gehouden. De enigen die dit gedrag in stand houden zijn Sanneke, Dion en hun familie/vrienden.
pi_220338241
Ik vind het dus grappig... ik wist allang waar Sanneke zat 😂 en dat alles te doen is op de fiets...
Ze snapt niet waarom het de poort van Zeeland heet want het is zuid Holland 🤦‍♂️ maar dat je van daar zo naar Zeeland kan fietsen snapt ze niet. 😂 ik heb ook nooit begrepen waarom ze niet lekker met die kleine door de duinen heeft gelopen
Er zijn op dat park meerdere prima speeltuinen... 3x struikelen en je zit op het strand
Heeft iemand ooit zomerse strand filmpjes gezien??
Supermarkt is aan te fietsen... eigenlijk alles wel 👌 en de fietspaden zijn helemaal top want er word in die regio geleefd op de fietsende tourist!
Ze is gewoon lui ..
pi_220338317
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 10:21 schreef Beertjeteddy het volgende:
Wat een lui varken is het toch ook... echt geen woorden. Lekker bij je moeder gaan zitten. Klap van de molen heeft deze meid gehad.

Ik denk dan Dion blij is dat ze even opgedonderd is.

Vraag mezelf af hoe degene nu hier tegenaan kijkt die haar tikkie heeft betaald. Jij houd dit soort gedrag bij haar ook werkelijk in stand. Zij heeft iemand nodig die haar niet zielig vind maar moet gewoon gedrild worden.
Ik begrijp niet dat mensen dit soort dingen blijven roepen als 'Ik denk dat Dion blij is dat ze even opgedonderd is.' Die twee hebben een relatie met elkaar. Ze zullen hier ongetwijfeld anders over denken.

Ik heb haar een duwtje in de rug gegeven, zoals anderen wellicht meedoen aan een tikkie van een andere actie. Achter zo'n tikkie zit wat mij betreft nooit de boodschap: en nu moet je je gedrag veranderen. Of: nu moet je je leven anders inrichten. Achter zo'n tikkie zit de boodschap: hier heb je een klein steuntje in de rug. Daarmee hou ik geen gedrag in stand, wat in jouw ogen oh zo slecht is.

Het gedrag wat ze laat zien, komt niet door betaalde tikkies. Dat komt door andere dingen. Of ik vind dat ze begeleiding nodig heeft, jazeker. Maar die hulp of begeleiding kan alleen als zij zelf merkt dat ze vastloopt en in de toekomst de dingen anders wil aanpakken.
pi_220338346
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 10:32 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Diegene van hier die een tikkie heeft betaald heeft uitgelegd wat de gedachte daarachter was. Laten we vooral niet wijzen naar iemand die dat heeft gedaan en zeggen dat dit gedrag daarmee in stand wordt gehouden. De enigen die dit gedrag in stand houden zijn Sanneke, Dion en hun familie/vrienden.
Indirect houd je er toch echt iemand levenstijl mee in stand. En het: ah, mensen betalen mij toch wel.
Ik zou spijt hebben als haren op mijn hoofd. Ik zou het mensen gunnen zoals bijvoorbeeld iemand die een go fund me start voor een ziek kind, of een zieke partner. Maar niet voor iemand die haar fouten niet in gaat zien. Al moet iedereen vooral zelf weten wat hij of zij met zijn geld doet. Er zijn alleen zoveel goede doelen... ik zou niet voor een Sanneke kunnen kiezen. Denk dat ik liever mijn geld in de fik steek. 😅
pi_220338390
Ik ben al een tijdje op reis en heb nogal wat tijdsverschil (non-spon!). Daarom lees ik nu eigenlijk voornamelijk met jullie mee. Maar door jullie berichten ben ik toch maar gaan kijken.

Ik ben nu t/m de levering van de koelkast.. en ik weet ik niet waar ik moet beginnen.
pi_220338436
Wie zou Sanneke haar bakfiets naar het nieuwe huis gaan rijden?
pi_220338457
Het eerste wat ik zie als ik het park google is een ballenbak/binnenspeeltuin. Is Sanne daar wel eens geweest met M? Ik denk het niet.
pi_220338475
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 10:58 schreef Manuela007 het volgende:
Dion zal door de schoonouders afgezet worden en hij kan dan met de laatste spulletjes naar de nieuwe woning fietsen
pi_220338489
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 10:47 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Ik begrijp niet dat mensen dit soort dingen blijven roepen als 'Ik denk dat Dion blij is dat ze even opgedonderd is.' Die twee hebben een relatie met elkaar. Ze zullen hier ongetwijfeld anders over denken.

Ik heb haar een duwtje in de rug gegeven, zoals anderen wellicht meedoen aan een tikkie van een andere actie. Achter zo'n tikkie zit wat mij betreft nooit de boodschap: en nu moet je je gedrag veranderen. Of: nu moet je je leven anders inrichten. Achter zo'n tikkie zit de boodschap: hier heb je een klein steuntje in de rug. Daarmee hou ik geen gedrag in stand, wat in jouw ogen oh zo slecht is.

Het gedrag wat ze laat zien, komt niet door betaalde tikkies. Dat komt door andere dingen. Of ik vind dat ze begeleiding nodig heeft, jazeker. Maar die hulp of begeleiding kan alleen als zij zelf merkt dat ze vastloopt en in de toekomst de dingen anders wil aanpakken.
Zelfs als je in een relatie met elkaar kun je wel eens ruzie of irritaties hebben. En dan kan je wel eens blij zijn dat de ander ff weg is. Waarom zou Dion nu niet even kunnen denken: Blij dat ze weg is, kan ik mijn gang gaan. Ze loopt alleen maar in de weg.

Ik snap persoonlijk echt niet dat jij een tikkie van haar hebt betaald. Echt niet. Maar weet je. Jouw geld. Maar er zijn zoveel goede begrijpelijke go fund me's en goede doelen.

Ik vind dat je door een tikkie te betalen ( en iedereen die dit doet ) dit soort gedrag indirect wel in stand houd. Dat is mijn mening.

Dat gedrag komt zeker niet door betaalde tikkies, maar als mensen je levenstijl bekostigen is het natuurlijk lekker makkelijk om een goede vriezer maar gewoon weg te pleuren omdat je geen zin had om deze te ontdooien. Dion en iedereen om haar heen houden haar zeker in stand maar de mensen die goedpraten wat ze doet en haar wat toeschuiven en vooral zeggen: Wat doe je het goed Sanneke en oh je hebt zo'n gelijk meid in haar berichten zijn ook echt mensen die haar niet helpen. Dat is gewoon niet helpend.

Wat eigenlijk zou helpen is als mensen eens zouden zeggen: Sanneke, denk eens na, dit is niet normaal.
Of Sanneke, zoek eens hulp. In het echt. Want mensen in het echt kun je niet blokken als het je niet aanstaat. Maar ik denk dat Sanneke helemaal loco gaat als iemand tegen haar in gaat.
pi_220338505
Wat me mateloos irriteert dat Sanneke zichzelf een soort boegbeeld voor mensen met autisme lijkt te vinden. Haar volgers met ASS (en nog erger, degene die vermoeden dat ze ASS zouden kunnen hebben) gaan zich zo identificeren met iets dat niet klopt, en niet-neurodivergenten gaan denken dat dit ASS is. Dat ze het niet overziet en daardoor in standje diepvries valt en overprikkeld raakt, dat zou nog kunnen. Maar dan kan je niet je stories volgooien, op MP zitten, of andere nutteloze dingen doen. Dan kan je namelijk helemaal niks. Zij heeft naast ASS een hele andere persoonlijkheidsdynamiek, maar gooit alles onder de noemer ASS. Heel kwalijk!

Dat zie ik ook bij een aantal accounts die roepen dat ze ADHD (of ASS) hebben, en dan precies 'kenmerken' opnoemen (en daar in hangen) die helemaal niet bij ADHD (of ASS) horen. Maar levert content, likes en dus omzet op. Maar je zou maar Dion zijn, of één van de hulptroepen. En dan maar flink op je tong bijten, en je maar voorhouden dat je dit voor Mijam doet, want dat ventje kan er niets aan doen. En Sanneke scrollend en commentaar leverend vanaf de bank of vanuit bed proberen te negeren. Ga er maar aan staan....
pi_220338509
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 10:55 schreef Utopica het volgende:
Ik ben al een tijdje op reis en heb nogal wat tijdsverschil (non-spon!). Daarom lees ik nu eigenlijk voornamelijk met jullie mee. Maar door jullie berichten ben ik toch maar gaan kijken.

Ik ben nu t/m de levering van de koelkast.. en ik weet ik niet waar ik moet beginnen.
Geniet van je reis!
pi_220338530
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 10:50 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Indirect houd je er toch echt iemand levenstijl mee in stand. En het: ah, mensen betalen mij toch wel.
Ik zou spijt hebben als haren op mijn hoofd. Ik zou het mensen gunnen zoals bijvoorbeeld iemand die een go fund me start voor een ziek kind, of een zieke partner. Maar niet voor iemand die haar fouten niet in gaat zien. Al moet iedereen vooral zelf weten wat hij of zij met zijn geld doet. Er zijn alleen zoveel goede doelen... ik zou niet voor een Sanneke kunnen kiezen. Denk dat ik liever mijn geld in de fik steek. 😅
Het gedrag van Sanneke beslaat zoveel meer dan bedelen om geld. Ik geef geld aan dakloze mensen. Ja, de kans bestaat dat zij daar alcohol of drugs voor kopen. Als ik de keuze maak om geld aan iemand te geven maak ik niet de keuze om te bepalen wat iemand met dat geld mag doen. Bij Sanneke heb ik wel heel sterk het gevoel dat ze niet eerlijk is. Ze hadden zogenaamd te weinig geld kunnen sparen. Daar heb ik echt mijn twijfels bij.

[ Bericht 5% gewijzigd door JaNeeDan op 14-03-2026 11:19:12 ]
pi_220338541
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 10:58 schreef Manuela007 het volgende:
Met een beetje geluk past die bakfiets in de bus. En anders zal Dion moeten trappen.
pi_220338552
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 11:05 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Zelfs als je in een relatie met elkaar kun je wel eens ruzie of irritaties hebben. En dan kan je wel eens blij zijn dat de ander ff weg is. Waarom zou Dion nu niet even kunnen denken: Blij dat ze weg is, kan ik mijn gang gaan. Ze loopt alleen maar in de weg.

Ik snap persoonlijk echt niet dat jij een tikkie van haar hebt betaald. Echt niet. Maar weet je. Jouw geld. Maar er zijn zoveel goede begrijpelijke go fund me's en goede doelen.

Ik vind dat je door een tikkie te betalen ( en iedereen die dit doet ) dit soort gedrag indirect wel in stand houd. Dat is mijn mening.

Dat gedrag komt zeker niet door betaalde tikkies, maar als mensen je levenstijl bekostigen is het natuurlijk lekker makkelijk om een goede vriezer maar gewoon weg te pleuren omdat je geen zin had om deze te ontdooien. Dion en iedereen om haar heen houden haar zeker in stand maar de mensen die goedpraten wat ze doet en haar wat toeschuiven en vooral zeggen: Wat doe je het goed Sanneke en oh je hebt zo'n gelijk meid in haar berichten zijn ook echt mensen die haar niet helpen. Dat is gewoon niet helpend.

Wat eigenlijk zou helpen is als mensen eens zouden zeggen: Sanneke, denk eens na, dit is niet normaal.
Of Sanneke, zoek eens hulp. In het echt. Want mensen in het echt kun je niet blokken als het je niet aanstaat. Maar ik denk dat Sanneke helemaal loco gaat als iemand tegen haar in gaat.
Zolang Dion dat niet plaatst op zijn Instagram, weet je dat toch helemaal niet. Dat is hoe jij er naar kijkt.
pi_220338561
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 11:07 schreef Lynnyl het volgende:
Wat me mateloos irriteert dat Sanneke zichzelf een soort boegbeeld voor mensen met autisme lijkt te vinden. Haar volgers met ASS (en nog erger, degene die vermoeden dat ze ASS zouden kunnen hebben) gaan zich zo identificeren met iets dat niet klopt, en niet-neurodivergenten gaan denken dat dit ASS is. Dat ze het niet overziet en daardoor in standje diepvries valt en overprikkeld raakt, dat zou nog kunnen. Maar dan kan je niet je stories volgooien, op MP zitten, of andere nutteloze dingen doen. Dan kan je namelijk helemaal niks. Zij heeft naast ASS een hele andere persoonlijkheidsdynamiek, maar gooit alles onder de noemer ASS. Heel kwalijk!

Dat zie ik ook bij een aantal accounts die roepen dat ze ADHD (of ASS) hebben, en dan precies 'kenmerken' opnoemen (en daar in hangen) die helemaal niet bij ADHD (of ASS) horen. Maar levert content, likes en dus omzet op. Maar je zou maar Dion zijn, of één van de hulptroepen. En dan maar flink op je tong bijten, en je maar voorhouden dat je dit voor Mijam doet, want dat ventje kan er niets aan doen. En Sanneke scrollend en commentaar leverend vanaf de bank of vanuit bed proberen te negeren. Ga er maar aan staan....
Ik zou het niet kunnen. Ik was al 100x uit mijn slof geschoten. Ik hoop toch dat Dion of haar moeder haar toch eens op haar nummer gaan zetten. Ik vind dit niet oké en ik word er plaatsvervangend geïrriteerd van. Ik snap gewoon niet dat je zo kunt zijn. Echt niet... ik liet het aan mijn man zien en die zei ook: Daar was ik niet mee verder gegaan. Onuitstaanbaar gedrag. Ondankbaar.
  Moderator / Colorchick zaterdag 14 maart 2026 @ 11:16:40 #145
382129 crew  Donna
pi_220338562
Kan het weer even een beetje normaal? Dankje...
Kan het weer even een beetje normaal? Dankje...
pi_220338585
Laatst in mijn dorp een actie voor een gezin dat in de ellende zit vanwege een vuurwerkincident.

Is dat dan wel een goed doel? Want hadden die mensen hun kinderen niet beter op kunnen voeden? Of hadden ze niet een betere verzekering kunnen nemen? Of moeten ze maar een extra schoonmaakbaan nemen, want eigenlijk is het eigen schuld, dikke bult? En mogen ze nu ineens niet meer een eten afhalen bij de Chinees, want oh oh oh, daar was het geld niet voor bedoeld?

En ook: stoppen ze nu met dit gedrag omdat ik heb gedoneerd? En krijg ik garantie dat het niet weer gebeurt?

Geld geven is geen voorwaarde.
pi_220338639
Sanneke vindt dat haar moeder mee kan doen aan ‘Een huis vol.’
Nou is dat een heel ander programma maar ik denk dat we allemaal begrijpen wat Sanneke bedoelt. Toch bijzonder hoe zij van zich afkijkt.
pi_220338653
En dan kun je daarbij altijd nog de vraag stellen of ik echt heb gedoneerd of dat ik dat heb gezegd, omdat ik zo'n lekkere relnicht ben.
pi_220338726
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 10:12 schreef Snaky het volgende:
Trouwens, ik had gegokt op verhuizen op 1 april, daar gaat mijn prijs! :)
Haha ik op 14 maart... Maar of het echt lukt 😂 en als het lukt is het door Dion!!!!
pi_220338741
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 11:13 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Met een beetje geluk past die bakfiets in de bus. En anders zal Dion moeten trappen.
Als die bank erin past gaat niemand die fiets fietsend weg brengen hoor... die past prima in de bus
pi_220338748
Ik zou stuk gaan als Sanneke nu bij haar moeder zou zijn om haar te helpen met inpakken van al die boeken _O-
pi_220338766
Ze zit gewoon echt op haar gat bij haar moeder thuis 🤯🤯🤯
pi_220338773
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 11:39 schreef Lynnyl het volgende:
Ik zou stuk gaan als Sanneke nu bij haar moeder zou zijn om haar te helpen met inpakken van al die boeken _O-
Wat doet ze daar in godsnaam op de dag dat ze zelf aan het verhuizen is? Als ze echt haar moeder gaat helpen opruimen nu dan is dat echt een hele dikke middelvinger naar Dion. Ook van zijn schoonmoeder. Weten we meteen van wie ze het heeft.
pi_220338778
Maar Sanneke heeft het bewaren van dingen dan niet van een vreemde.
pi_220338783
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 11:37 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Als die bank erin past gaat niemand die fiets fietsend weg brengen hoor... die past prima in de bus
Ik heb geen idee wat de afmeting is van die bakfiets. Die bank is niet zo groot.
pi_220338794
Waarom moest het kind eigenlijk bij opa en oma slapen? Dat was toch zodat Sanneke en Dion konden knallen en verhuizen?
pi_220338806
Nou madam, zit nu bij haar moeder op de bank? Why??? |:( o|O ~O>
pi_220338831
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 11:43 schreef Clavis het volgende:
Dus moeder moedigd dit gedrag ook aan dus. Zou me echt kapot schamen
pi_220338859
Zouden de ouders en broers/zussen van Dion Sanneke volgen op insta? Als dat zo is moeten die toch echt met open mond naar haar stories kijken?
pi_220338870
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 11:43 schreef Clavis het volgende:
Ik ben na alle beelden van de verhuizing eigenlijk meer verbaasd dat mensen hier verbaasd over zijn 😂🤣
Gelukkig is een vriend van dion hem aan het helpen... is toch bizar deze mensen
pi_220338902
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 11:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik ben na alle beelden van de verhuizing eigenlijk meer verbaasd dat mensen hier verbaasd over zijn 😂🤣
Gelukkig is een vriend van dion hem aan het helpen... is toch bizar deze mensen
Ja ik ben denk ik nog steeds zo naïef dat ik denk ‘maar de dag van de verhuizing zal ze toch wel íets doen?’. Het zit er gewoon echt niet in.
pi_220338990
Dat ik het oude huis van haar moeder toch? Genoeg spullen die ze over kan nemen daar maar dat zal madam’s smaak wel niet zijn 🤦🏼♀ ben benieuwd waar dat schilderij van Dion komt hangen. Hopelijk houdt hij zijn poot stijf! Maar ik vrees met grote vrees met zo’n dictator in huis ^p^
pi_220339074
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 11:15 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Zolang Dion dat niet plaatst op zijn Instagram, weet je dat toch helemaal niet. Dat is hoe jij er naar kijkt.
Ik denk dat hij niet durft te plaatsen, net als niet durven om tegen Sanneke in te gaan. Aanname uiteraard, maar als men dat niet ziet, dan blijkbaar vindt men dat ook normaal gedrag.
Rode vlaggen en alarmbellen liggen voor het oprapen
pi_220339126
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 11:27 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke vindt dat haar moeder mee kan doen aan ‘Een huis vol.’
Nou is dat een heel ander programma maar ik denk dat we allemaal begrijpen wat Sanneke bedoelt. Toch bijzonder hoe zij van zich afkijkt.
Die moeder heeft ook een huis vol zooi zo te zien
pi_220339142
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 10:55 schreef Utopica het volgende:

Geniet van je reis!
pi_220339180
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 11:48 schreef proud_mami het volgende:
Echt ongelooflijk
pi_220339189
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 11:57 schreef Clavis het volgende:

[..]
Ja ik ben denk ik nog steeds zo naïef dat ik denk ‘maar de dag van de verhuizing zal ze toch wel íets doen?’. Het zit er gewoon echt niet in.
Die hoop had ik ook. Ook omdat hun kind naar opa en oma moest.
pi_220339270
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:08 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Die moeder heeft ook een huis vol zooi zo te zien
Dat kan allemaal in dozen en naar het huis van Sanneke (aangezien Dion niet eens zijn schilderij in de kamer mag ophangen noem ik het niet zijn huis) zodat zij het ooit op Vinted kan zetten.
pi_220339395
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 21:31 schreef Jenn1806 het volgende:
Oei dat filmpje van Minibelle die een spelletje met Maen doet 🫣 Zodra kind begint te gillen zegt moeders "oke" en krijgt haar zin, dat gedrag wordt daar enorm in stand gehouden. Of ben ik zo'n vreselijke moeder die het spel opruimt als er vals gespeeld wordt 😂 Sorry maar wij spelen hier gewoon volgens de spelregels en anders is het klaar. Ik doe heus wel eens alsof ik iets niet zie hoor en af en toe laat ik ze ongemerkt winnen 😉
Ik zeg het niet snel. Maar minibelle, dat vind ik nou echt een slechte moeder. Heeft 3 leuke dochters die op school alle 3 gewoon gemiddeld tot ietsje onder gemiddeld presteren en deze vrouw kan dat niet handelen. Er is volgens haar van alles met die meiden aan de hand en het ligt aan alles en iedereen dat haar dochters niet als super speciale wonder kinderen worden behandeld.
En dan thuis volledig vastlopen in de opvoeding en zelf die meiden totaal geen richting en ondersteuning kunnen geven en dat proberen te maskeren door maar met de meisjes rond te rennen van tennis naar hockey naar koninklijke kunst academie, privé tekenles en plus klasjes.
En dan een boterletter van een vader erbij die van voor niet weet wat er achter gebeurd. Heel zielig.
pi_220339664
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 11:48 schreef proud_mami het volgende:
Is haar eigen bank al verhuisd misschien? 🙈
pi_220339763
Gisteren poste Sanneke dat zoonlief ging logeren, want ze gingen vandaag knallen met de verhuizing. Begrijp ik nu goed dat Sanneke geen actieve bijdrage levert aan de verhuizing en bij haar moeder is gaan zitten?
Geen woorden voor. Autisme of niet, er is vast iemand die kan vertellen wat je moet doen. Spullen sjouwen is geen hogere wiskunde.

Ik heb het oprecht te doen met Dion die alles maar in zijn eentje moet uitzoeken terwijl mw nog te lui is om een koelkast te ontdooien en wat dozen in te pakken.
Ik zou echt mateloos geïrriteerd en pissig zijn als mijn partner zich zo zou gedragen.
En was er nou geen tijd geweest omdat ze beide een fulltime baan hebben had ik het anders gevonden. Maar zij is de hele dag thuis. Misschien duurt t langer met een eenjarige in huis, maar geef hem een paar opdrachtjes, geef hem een doos en zeg dat al zijn keukenspulletjes erin moeten ofzo. Is hij lekker bezig,met jou, en jij kan de echte dingen inpakken.
pi_220339784
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 11:35 schreef Nooomi het volgende:

[..]
Haha ik op 14 maart... Maar of het echt lukt 😂 en als het lukt is het door Dion!!!!
Als ik zie hoeveel er nog moet worden verhuist dan lukt dat niet, ik dacht dat sanneke mee zou helpen maar die gaat ook nog weg ( belachelijk)Dat Dion dat goed vind, hij zal het wel niet erg vinden dt de huur langer door loopt
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220339828
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 11:47 schreef JaNeeDan het volgende:
Waarom moest het kind eigenlijk bij opa en oma slapen? Dat was toch zodat Sanneke en Dion konden knallen en verhuizen?
Voor de flauwekul want ze heeft niets gedaan
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220339846
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:24 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Ik zeg het niet snel. Maar minibelle, dat vind ik nou echt een slechte moeder. Heeft 3 leuke dochters die op school alle 3 gewoon gemiddeld tot ietsje onder gemiddeld presteren en deze vrouw kan dat niet handelen. Er is volgens haar van alles met die meiden aan de hand en het ligt aan alles en iedereen dat haar dochters niet als super speciale wonder kinderen worden behandeld.
En dan thuis volledig vastlopen in de opvoeding en zelf die meiden totaal geen richting en ondersteuning kunnen geven en dat proberen te maskeren door maar met de meisjes rond te rennen van tennis naar hockey naar koninklijke kunst academie, privé tekenles en plus klasjes.
En dan een boterletter van een vader erbij die van voor niet weet wat er achter gebeurd. Heel zielig.
Ze hebben ook een keer meegedaan met een tv programma jaren terug. Was de kritiek ook niet mals. Het is wel echt iets Russisch volgens mij ook, om de kinderen zo enorm te pushen.
pi_220339864
AM is een beetje brak met de make-up van gister nog op haar ogen. Heeft ze gisteravond of vanmorgen niet gedoucht?
pi_220339893
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:49 schreef Missinglink24 het volgende:
AM is een beetje brak met de make-up van gister nog op haar ogen. Heeft ze gisteravond of vanmorgen niet gedoucht?
Dat appelsap wat ze zei was nep ? ( wat kinderachtig op die leeftijd
  zaterdag 14 maart 2026 @ 12:57:21 #177
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_220340034
Eerder werd hier geopperd dat Sanneke zwanger is, en het zou voor mij de enige verklaring zijn waarom ze nu helemaal niks doet en haar omgeving dat accepteert.
pi_220340100
Nou ze laat zich toch in het huis zien.
Hup met die handjes wapperen en nu "knallen"
pi_220340146
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:57 schreef LALAA het volgende:
Eerder werd hier geopperd dat Sanneke zwanger is, en het zou voor mij de enige verklaring zijn waarom ze nu helemaal niks doet en haar omgeving dat accepteert.
Weet nog dat ik zwanger was van de oudste en mensen deden alsof ik spontaan niets meer zou kunnen 🤔 waarom zou ze geen dozen kunnen inpakken als ze zwanger is? Kan ze niet poetsen? Zou alleen snappen dat ze geen zware dozen gaat tillen en meubels schuiven..
pi_220340151
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Is haar eigen bank al verhuisd misschien? 🙈
Ja volgens is ie idd verhuist al. Maar ze kan toch dingen uitpakken inboet nieuwe huis? WTF doe je bij je moeder?
pi_220340173
Ze is in het huis!!!!! Aan het filmen uiteraard 8)7

[ Bericht 3% gewijzigd door proud_mami op 14-03-2026 13:50:50 ]
pi_220340187
Fijn dat Jet ook iets mag zeggen tegen AM als ze thuis komt en Lot niet alle aandacht opeist.

Oh nee wacht…
  zaterdag 14 maart 2026 @ 13:12:50 #183
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_220340197
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 13:05 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Weet nog dat ik zwanger was van de oudste en mensen deden alsof ik spontaan niets meer zou kunnen 🤔 waarom zou ze geen dozen kunnen inpakken als ze zwanger is? Kan ze niet poetsen? Zou alleen snappen dat ze geen zware dozen gaat tillen en meubels schuiven..
Dat snappen wij, maar het lijkt mij iets waar zij ultiem van zou profiteren.
pi_220340241
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:06 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Ik denk dat hij niet durft te plaatsen, net als niet durven om tegen Sanneke in te gaan. Aanname uiteraard, maar als men dat niet ziet, dan blijkbaar vindt men dat ook normaal gedrag.
Rode vlaggen en alarmbellen liggen voor het oprapen
Wil net zeggen. Als een man zichzelf zo zou gedragen zouden we het toxic vinden maar als een vrouw een man zo behandeld is het blijkbaar in sommige mensen hun ogen heel normaal.
pi_220340242
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:57 schreef LALAA het volgende:
Want een zwangere kan niks? Mag hopen dat haar omgeving niet zo achterlijk is.
pi_220340269
Och hemel, de bank blijkt een slaapbank te zijn. Ik heb het idee dat die, nu ze de ruimte hebben, vaak uitgeklapt zal zijn.
Maar even, wie heeft er nou een slaapbank in een gewoon huis? Mis ik een trend o.i.d.?
pi_220340273
En nog even over het feit dat mensen haar tikkie betalen.
Dat zal dan allemaal wel goed bedoelt zijn, maar het gaat er in dit geval bij Sanneke er vooral om dat ze eerst een zielig verhaal vertelt over geen geld hebben voor bakfiets, of weinig geld hebben voor verhuizing en dan een tikkie open gooit. Om vervolgens allemaal onzin te kopen ipv de basis benodigdheden.

Dat er dan geen voorwaarde aan zit oke, maar eigenlijk ben je wel opgelicht door haar, want je geeft geld op basis van wat zij je vertelt. En vervolgens doet ze precies het tegenovergestelde ermee.
pi_220340310
quote:
Stond denk ik niet in de planner.
pi_220340368
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 13:05 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ja toen ik zwanger was , moest ik ook gewoon nog in de horeca werken , dus waarom zij geen dozen in zou kunnen pakken snap ik dan niet, maar nu heeft ze helemaal niets gedaan ( en als ze dan niet zwanger is? Dan is het een erg lui wijf
pi_220340402
quote:
0s.gif [
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 13:25 schreef Jippiejappie het volgende:
En nog even over het feit dat mensen haar tikkie betalen.
Dat zal dan allemaal wel goed bedoelt zijn, maar het gaat er in dit geval bij Sanneke er vooral om dat ze eerst een zielig verhaal vertelt over geen geld hebben voor bakfiets, of weinig geld hebben voor verhuizing en dan een tikkie open gooit. Om vervolgens allemaal onzin te kopen ipv de basis benodigdheden.

Dat er dan geen voorwaarde aan zit oke, maar eigenlijk ben je wel opgelicht door haar, want je geeft geld op basis van wat zij je vertelt. En vervolgens doet ze precies het tegenovergestelde ermee.
maar dat is hetzelfde als met Judith die loopt te schooieren om geld en geld extra belegt en een spaarrekening heeft.
Er zijn mensen die daar intrappen , dat zijn domme mensen (of goedzakken), maar helaas kun je dus niet meer in de intenties van sommige mensen geloven .
pi_220340422
De kast met lades staat in M zijn kamer, de lades in de andere kamer. Hup meid, leg die telefoon weg, haal de spullen uit de la als het te zwaar is, hang de lades er in en leg de spullen er weer in.

Enzovoort.
pi_220340441
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 13:23 schreef JaNeeDan het volgende:
Och hemel, de bank blijkt een slaapbank te zijn. Ik heb het idee dat die, nu ze de ruimte hebben, vaak uitgeklapt zal zijn.
Maar even, wie heeft er nou een slaapbank in een gewoon huis? Mis ik een trend o.i.d.?
Het was de bank die is meegekomen uit Dion zijn huis. Misschien was hij kleinbehuisd/wilde hij het hebben als logeerbank ofzo.
pi_220340445
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 13:48 schreef Huisopdehoek het volgende:
De kast met lades staat in M zijn kamer, de lades in de andere kamer. Hup meid, leg die telefoon weg, haal de spullen uit de la als het te zwaar is, hang de lades er in en leg de spullen er weer in.

Enzovoort.
Neenee, filmen en straks zitten.
pi_220340448
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 13:48 schreef Huisopdehoek het volgende:

Enzovoort.
Maar dan ziet ze de inhoud van de lades en wil ze alles bekijken en op istagram laten zien🤪
Hoe gaat ze dat oplossen. Zal ze dat kunnen weerstaan? Zijn toch weer geluks momentje die ze dan mist...

[ Bericht 6% gewijzigd door Lalaland79 op 14-03-2026 13:53:28 (Toevoeging ) ]
pi_220340519
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:24 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Ik ben een tijd geleden door haar geblokkeerd omdat ik zei dat ik het sneu vond dat er zoveel druk op de kinderen werd gelegd, ik vroeg waarom ze dat presteren zo belangrijk vond.
Omdat ze hoogbegaafd waren hadden ze dat nodig zei ze, ze heeft toen mijn vraag nog online gegooid en me echt te kakken gezet, terwijl ik echt een nette vraag stelde.
Ik begreep het niet en zij wist wel hoe het moest en wat ze nodig hadden.
Ik heb nog gezegd dat ze daar spijt van ging krijgen, dat de kinderen haar daar in de toekomst op afrekenen dat ze nooit eens niks mogen doen, in de weekenden werden ze bijgespijkerd voor school, sport enz.
Zo zielig voor de meiden, die worden een leuke jeugd ontnomen door de druk van moeder
pi_220340532
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 13:50 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Het was de bank die is meegekomen uit Dion zijn huis. Misschien was hij kleinbehuisd/wilde hij het hebben als logeerbank ofzo.
Snap ik hoor. Maar dan zou ik hem nu niet meer in de woonkamer zetten.
pi_220340541
Ik liep achter maar keek even bij am
Ze lijkt op Cruella Devil of hoe heet die dame uit die dalmatiër film
pi_220340571
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 13:09 schreef proud_mami het volgende:
Ze is in het huis!!!!! Aan het filmen uiteraard 8)7
En ze zit weer op de bank 🫣
pi_220340572
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 14:03 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Snap ik hoor. Maar dan zou ik hem nu niet meer in de woonkamer zetten.
For the time being voldoet hij goed denk ik. En is al naar S kont gevormd, dus zit prima voor haar.
pi_220340589
Waaaaarom heeft Judith in hemelsnaam nog steeds die witte trui aan?
pi_220340622
Sanneke en haar moeder…. Een appel valt niet uit een perenboom zullen we maar zeggen
pi_220340625
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:48 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ze hebben ook een keer meegedaan met een tv programma jaren terug. Was de kritiek ook niet mals. Het is wel echt iets Russisch volgens mij ook, om de kinderen zo enorm te pushen.
Ook weer eerst dus een tv programma waar aan mee gedaan is. Dat lijkt wel een beetje een rode draad van een aantal influencers die hier besproken wordt. Gezin doet mee aan tv programma. Tv programma stopt maar die aandacht vonden de moeder/vader/persoon in kwestie toch wel heel erg prachtig dus wat doe je dan? Insta accountje de wereld inslingeren waarop je je gezin kan blijven tentoonstellen. En die likes en hartjes die komen wel en papa en mama krijgen zo hun dopamine shotjes met ieder hartje dat ze krijgen op die foto van een kindje dat zo schattig in bed ligt of zielig verhaal van een ziek kindje of verslag van het getalenteerde kind z'n sportwedstrijd. En als er niets interessants gebeurd, dan verzint je het gewoon en je deelt weer filmpje van je half ontblote kind of een enge ziekte die opduikt in je gezin en hoppa, daar zijn de hartjes weer!
Ze zijn echt in principe allemaal hetzelfde. Aandachts geil en simpel.
pi_220340632
En ja hoor Sanneke zit. :')
pi_220340647
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 14:20 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ze klinkt uitgeblust. Hoe dan?
pi_220340680
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 14:23 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ze heeft boven gefilmd... een hele trap op is heftig
pi_220340720
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 14:29 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze heeft boven gefilmd... een hele trap op is heftig
Zou ze de traplift al aangevraagd hebben?
pi_220340728
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 14:23 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Omdat ze werkelijk helemaal niks gewend is.
pi_220340808
Ik heb wat gemist denk ik, wat gaan de Geertsen doen in Antwerpen?
pi_220340839
De Nagelkerkjes hebben al weer een ontbijtje gescoord in de sjieke Rosas tent. En de markt over en dan tijd voor een drankje. Ik zou knettergek worden van elke dag de hele dag de hort op te gaan. Zou lekker bij het huis op het terras uitgebreid en op mijn gemak ontbijten. Beetje lezen, beetje luieren etc. Deze mensen lijken van de duvel bezeten te zijn. Ze MOETEN weg.
Over de zonnepanelen geen woord. Die worden denk ik ergens halverwege de week geplaatst. Komen denk ik volgend weekend pas terug. Schandalig. Hoop dat ouders op die school ook van zich laten horen.
pi_220340853
quote:
Touchdown!
pi_220340863
Zo sneu dat Jet niet eens erkent word door AM als ze thuis komt, meteen Lot weer
pi_220340866
quote:
De bank heeft haar ook gemist.
pi_220340930
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 14:48 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik heb wat gemist denk ik, wat gaan de Geertsen doen in Antwerpen?
Geen idee. Maar wie heeft de tassen ingepakt waar AM meestal dagen vooraf mee bezig is
pi_220341089
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 14:53 schreef FluVo67 het volgende:
De Nagelkerkjes hebben al weer een ontbijtje gescoord in de sjieke Rosas tent. En de markt over en dan tijd voor een drankje. Ik zou knettergek worden van elke dag de hele dag de hort op te gaan. Zou lekker bij het huis op het terras uitgebreid en op mijn gemak ontbijten. Beetje lezen, beetje luieren etc. Deze mensen lijken van de duvel bezeten te zijn. Ze MOETEN weg.
Over de zonnepanelen geen woord. Die worden denk ik ergens halverwege de week geplaatst. Komen denk ik volgend weekend pas terug. Schandalig. Hoop dat ouders op die school ook van zich laten horen.
Een kast van een huis en er dan alleen slapen. Volgens mij is een hotel dan goedkoper.
pi_220341221
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 14:12 schreef Muisjeruisje het volgende:
Waaaaarom heeft Judith in hemelsnaam nog steeds die witte trui aan?
Vlek op haar buik, model er alweer helemaal uit en in het algemeen helemaal grauw. Bah!
pi_220341255
Ik zet voor dat behang van Sanneke in op die photowall from sweden ofzo. Die doet ook echt alle fluflu’s met dat stickerbehang, Deviervankim, Debbie en dan nu zeker Sanneke. Geen haar op m’n hoofd dat ik daar dus ooit behang bestel, want Sanneke verdient niks aan haar kind hoor! Maar z’n behang bietst en krijgt ze wel gratiesz.
pi_220341262
Oke ik moest stiekem lachen. Blijkt Sanneke een spiegel op te hangen, valt deze 😂
pi_220341316
Zijn er opnamen bekend waarop Sanneke niet aan haar gezicht zit?
pi_220341324
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 15:47 schreef AnnArt het volgende:
Nee.
pi_220341335
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 15:22 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Een kast van een huis en er dan alleen slapen. Volgens mij is een hotel dan goedkoper.
Ja maar dan kun je niet opscheppen dat je behalve een villa in België ook nog een huis in Spanje hebt. En ik denk dat Sofie vies is van een bed waar meer mensen in hebben geslapen.
pi_220341352
Janneke met nepwimpers! Wat lelijk
Bij haar zus ook zo zonde die nepdingen maar dit staat echt afschuwelijk
pi_220341356
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 13:23 schreef JaNeeDan het volgende:
Het is/was Dion zijn bank zei Sanneke. Misschien woonde hij kleiner en heeft hij toen deze keuze gemaakt?
pi_220341480
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 15:40 schreef Danielle_ het volgende:
Ik zet voor dat behang van Sanneke in op die photowall from sweden ofzo. Die doet ook echt alle fluflu’s met dat stickerbehang, Deviervankim, Debbie en dan nu zeker Sanneke. Geen haar op m’n hoofd dat ik daar dus ooit behang bestel, want Sanneke verdient niks aan haar kind hoor! Maar z’n behang bietst en krijgt ze wel gratiesz.
Maar ook iedere flu ondervind problemen met het sticker behang 🤣 bij Kim kwam het los, bij Debbie was er ook van alles en nu bij sanne ligt het ook echt aan de muren 🤦‍♂️
Ik sla ook over
pi_220341512
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 15:47 schreef AnnArt het volgende:
Echt he... Moet zeggen ze influenced me wel want als ik maar seconde aan mn neus of gezicht zit denk ik al van: NIET DOEN dadelijk krijg je net zo'n rode vlekken gezicht als haar.
pi_220341600
Sanneke was net lekker bezig en toen ineens stonden er nog meer spullen.... op de beelden zie je idd steeds meer spullen... maar op 1 spiegel na dan zie je niets weg gaan

En hoe bedoelt ze dat ze zoveel ontspult had? Afgelopen weken zagen we geen doos gevuld worden maar vele bestelde dozen geleegd
pi_220341615
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 15:50 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
Ja maar dan kun je niet opscheppen dat je behalve een villa in België ook nog een huis in Spanje hebt. En ik denk dat Sofie vies is van een bed waar meer mensen in hebben geslapen.
En Dubai in aanbouw! Maar als we nog even de beelden terughalen van de verhuizing van Oudenbosch naar België, dan denk ik dat beddengoed in hotels vaker in de was gaan dan in huize Nagelkerke.
pi_220341669
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 16:24 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke was net lekker bezig en toen ineens stonden er nog meer spullen.... op de beelden zie je idd steeds meer spullen... maar op 1 spiegel na dan zie je niets weg gaan

En hoe bedoelt ze dat ze zoveel ontspult had? Afgelopen weken zagen we geen doos gevuld worden maar vele bestelde dozen geleegd
Ach je stopt nog wat spullen in een kast en je ziet het niet meer, dan is het er ook niet toch ofzo. Als je nu nog alles uit moet gaan zoeken, ben je wel wat laat, een hele hoop van die zooi hadden ze gewoon naar de kringloop en vuilstort moeten brengen vandaag. Wat een verzamelaars samen.
pi_220341690
Dbm heeft ook weer iets gekocht om haar huis meer vol te stouwen 🙃 Vriendinnie bijna aan de prednison, ze hadden toch twee verjaardagen dit weekend? Zie alleen haar vriendje nog maar die een feestje heeft gehad, dus morgen waarschijnlijk lekker drukke dag en maandag weer thuis 🫠
pi_220341754
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 15:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Het is/was Dion zijn bank zei Sanneke. Misschien woonde hij kleiner en heeft hij toen deze keuze gemaakt?
Dat kan ik me helemaal voorstellen hoor, dat je in bijv. een studio kiest voor een slaapbank. Persoonlijk zou ik zo’n bank vervangen zodra ik meer ruimte zou hebben. Maar ik vind het ook wel weer echt iets voor Sanneke. Die bank kan gewoon uitgeklapt blijven staan.
pi_220341779
Ook al heeft Sanneke nog geen kasten zet wel alles in de ruimte waar het moet gaan komen. Ze hebben geen zolder of vliering volgens mij. Dus de maxi cosi en de rest van de babyspullen van Mijan moet denk op de content maak kamer komen.
En heeft ze nu 2 of 20 kratten met Vinted spul staan?
pi_220341793
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 16:48 schreef Lalaland79 het volgende:
Ook al heeft Sanneke nog geen kasten zet wel alles in de ruimte waar het moet gaan komen. Ze hebben geen zolder of vliering volgens mij. Dus de maxi cosi en de rest van de babyspullen van Mijan moet denk op de content maak kamer komen.
En heeft ze nu 2 of 20 kratten met Vinted spul staan?
Ik verstond ook 20... maar kan niet toch?
pi_220341806
Sanneke gaat van de ene puinhoop naar de andere. Niets opgeruimd, alles is gewoon naar binnen geschoven. Benieuwd hoe lang het duurt voordat het in huis leefbaar is.
pi_220341830
Wat een afschuwelijke manier van verhuizen 🥲 Alles lijkt gewoon door elkaar in dozen en tassen te zijn gepleurd.. Zouden ze nou echt niet het verstand hebben om alles te sorteren, in dozen doen die vervolgens wel nog dícht kunnen en er dan opschrijven naar welke ruimte het moet/wat erin zit? Niet gek dat je zo het overzicht verliest 🫠
pi_220341837
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 16:27 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
En Dubai in aanbouw! Maar als we nog even de beelden terughalen van de verhuizing van Oudenbosch naar België, dan denk ik dat beddengoed in hotels vaker in de was gaan dan in huize Nagelkerke.
Die bovenverdieping was zo erg dat een zwijnenstal er nog netjes bij was. Ze heeft nu huishoudelijk hulp die dat moet voorkomen. Wasjes doet Sofie zelf. Zegt ze.
pi_220341860
Ja hoor Sanneke zegt het echt, 20 dozen. 20!!! En dat kan ook wel, want er stond echt heel veel op vinted, sommige dingen al meer dan een halfjaar, daar had je nu gewoon afscheid van moeten nemen. En ze snappen beiden echt niet hoe dit kan en waar alles vandaan komt. Hou toch op.
pi_220341887
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 16:56 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
Die bovenverdieping was zo erg dat een zwijnenstal er nog netjes bij was. Ze heeft nu huishoudelijk hulp die dat moet voorkomen. Wasjes doet Sofie zelf. Zegt ze.
Het was er net als bij Sanneke nu.
pi_220341906
En o o o wat vind ze het erg dat mijan logeert... vanmorgen heel pleidooi hoe weinig last van prikkels ze had en nu geen poot uitsteken zodat kind niet terug kan.. ja echt duidelijk dat ze hem mist 🤦‍♂️ ze kan hem nu alleen niet de schuld geven van haar luiheid
pi_220341916
Sanneke en Dion snappen het niet. Ik wel. Twee kratten Vinted zooi zijn echt niet het probleem.

Hebben, hebben, hebben. Dat is het probleem.

In die kamer die gebruikt moet worden voor het maken van content staan weet ik hoeveel vuilniszakken. Vuilniszakken gaan hier in de grijze bak maar ik ben bang dat zij er kleding of ander textiel in heeft zitten. Dan hoop ik voor ze dat ze die heel rap gaan uitpakken want anders ruikt straks alles naar vuilniszakken.

[ Bericht 1% gewijzigd door JaNeeDan op 14-03-2026 17:11:49 ]
pi_220341925
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 16:59 schreef papierentas het volgende:
Ja hoor Sanneke zegt het echt, 20 dozen. 20!!! En dat kan ook wel, want er stond echt heel veel op vinted, sommige dingen al meer dan een halfjaar, daar had je nu gewoon afscheid van moeten nemen. En ze snappen beiden echt niet hoe dit kan en waar alles vandaan komt. Hou toch op.
20? Wauw, ik verstond 2😬. Dus 20 dozen die naar de kringloop kunnen. Dat ruimt lekker op. En door.
pi_220341934
AM nog met de make up van gisteren op door naar Antwerpen. En weer die Teletubbie knot.
pi_220341940
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 16:59 schreef papierentas het volgende:
😱 serieus zooi mee slepen waar je eigenlijk vanaf wilt? En niet 1 of 2 bakken maar 20??
Even serieus... wij hadden 40 dozen totaal toen we gingen verhuizen met 2 personen 😱
pi_220341969
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 17:09 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
😱 serieus zooi mee slepen waar je eigenlijk vanaf wilt? En niet 1 of 2 bakken maar 20??
Even serieus... wij hadden 40 dozen totaal toen we gingen verhuizen met 2 personen 😱
Ik heb nog een keer geluisterd, ik versta '20 grote kratten'. Of 'tig' kan ook nog, maar 2 zegt ze zeker niet. Dit zijn verzamelaars, ze weten niet wat ze kopen, ze weten niet wat ze hebben, ze weet niet waar ze het hebben gelaten etc.. en kopen dan dus maar weer nieuw, of voor de leuk of wat dan ook. Net als de keukenspullen, ze dacht dat ze alles ingeruimd had, je weet toch wat je aan keukenspullen hebt en je schrijft toch op dozen wat er in zit. Ze snappen het inderdaad niet.
pi_220341972
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 17:08 schreef Lostit het volgende:
AM nog met de make up van gisteren op door naar Antwerpen. En weer die Teletubbie knot.
Ze zal wel niet helemaal okselfris meer zijn

Of wel, door die geweldige deo natuurlijk!
pi_220341978
Die foto van AM en Kluun 🫣
pi_220341987
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 17:15 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die foto van AM en Kluun 🫣
Cringe
pi_220341990
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 16:55 schreef Jenn1806 het volgende:
Wat een afschuwelijke manier van verhuizen 🥲 Alles lijkt gewoon door elkaar in dozen en tassen te zijn gepleurd.. Zouden ze nou echt niet het verstand hebben om alles te sorteren, in dozen doen die vervolgens wel nog dícht kunnen en er dan opschrijven naar welke ruimte het moet/wat erin zit? Niet gek dat je zo het overzicht verliest 🫠
Ik krijg echt error van deze verhuizing
pi_220341997
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 17:17 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik krijg echt error van deze verhuizing
Haha ik ook, ben gewoon gaan rage cleanen in mijn eigen huis. Hele bovenverdieping is weer fris, bedankt Sanneke! 😁
pi_220342038
Aargh de Geertsen zijn naar de Hot wheels stuntshow. Echt enorm spijt dat ik kaartjes heb gekocht voor de ahoy show voor een behoorlijk bedrag 😭 Er is werkelijk niemand in dat gezin die wat met hot wheels heeft dus waarom ze deze samenwerking aangaat is mij een raadsel 🙄 Of ja, gratis en hebben hebben hebben dát is de enige reden. En je mag ook de coureurs ontmoeten volgens AM, zou ze er nog bij vermelden dat dit ¤14,50 pp extra kosten boven de ticketprijs? Daar is ze zichzelf natuurlijk niet van bewust 😤
pi_220342045
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 17:04 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
En o o o wat vind ze het erg dat mijan logeert... vanmorgen heel pleidooi hoe weinig last van prikkels ze had en nu geen poot uitsteken zodat kind niet terug kan.. ja echt duidelijk dat ze hem mist 🤦‍♂️ ze kan hem nu alleen niet de schuld geven van haar luiheid
Ja idd, nu komt het goed uit hè? Zij lekker op de bank met besteld eten en maar in d’r foon lullen en Dion gaat wss dingen aansluiten, en alles neer zitten. Mevrouw geeft commentaar. Net goed van die spiegel 🤭 valt me nog mee dat ze niet jankt. Voel weer een tikkie aankomen voor een nieuwe ….
pi_220342075
Vind de woonkamer kleuren wel mooi, dat mint groene kastje bij de vloer en muur is wel nice. Benieuwd waar Dion’s schilderij komt. Wss niet in de woonkamer 8)7
pi_220342086
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 17:30 schreef proud_mami het volgende:
Vind de woonkamer kleuren wel mooi, dat mint groene kastje bij de vloer en muur is wel nice. Benieuwd waar Dion’s schilderij komt. Wss niet in de woonkamer 8)7
Ik denk in de hal
pi_220342098
quote:
Ze ziet er niet uit. Hoe dan?
pi_220342111
Waarom hebben ze eigenlijk geen kasten? Die zijn toch vorige week bij Ikea gehaald? Een vriendin heeft toen gereden. Dat was zondag, het is nu zaterdag. Die kasten hadden al in elkaar gezet kunnen zijn als Sanneke de keet had ingepakt. Maar helaas moest Dion dat gisteren doen. Een verloren dag. Vind het wel mooi dat Dion z’n ouders het kind bij zich houden en niet zijn gaan helpen.
pi_220342115
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 17:32 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ik denk in de hal
Of in zo’n stelling in de schuur.
pi_220342134
Ik wil een ijsjes spiegel, ik wil een elektrische dweil, ik wil ah kraskaartjes, ik wil tikkies, ik wil een huis, ik wil ik wil ik wil. En anders ga ik janken en pulken aan mn gezicht en ga ik zeggen dat ik het zwaar heb, en iedereen is gemeen.
pi_220342140
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 09:57 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
En ze heeft nu verteld op welke camping ze zit. Heerlijk aan het strand en in de natuur. Ik snap dat het je ding moet zijn maar waarom niet iedere dag even een uurtje wandelen bij het strand of in de natuur? Het lijkt mij een mooie omgeving.

Of fietsen? Met zes minuten fietsen zit ze in een prachtig natuurgebied lijkt het.
Ik weet precies waar dit is. Dacht ook al dat ze daar zou zitten. En ja dat is echt een hele mooie omgeving en je zit zo aan het strand of bij het Quakjeswater. Zeker met die bakfiets.
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_220342203
Sanneke moet chillen van Dion. Ik denk dat opa en oma nog maanden hun kleinzoon te logeren hebben.
pi_220342231
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 16:55 schreef Jenn1806 het volgende:
Verschrikkelijke manier inderdaad maar ik denk dat Dion heeft gedacht alles moet hier weg dus inpakken wat er ingepakt kan worden, madam heeft echt tijd zat gehad om overzicht te krijgen terwijl hij alles in het nieuwe huis had geregeld.

Ik ben ooit in een soort paniek situatie vertrokken bij m’n ex en toen is familie komen helpen en in 2 uurtjes tijd hadden we al mijn spullen uit het huis daar weg gehaald, zag er ook ongeveer zo uit. Krijg bijna een beetje flashbacks naar dat als ik dit zo zie
pi_220342239
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 17:15 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ze zal wel niet helemaal okselfris meer zijn

Of wel, door die geweldige deo natuurlijk!
Dan logeer je in een hotel, hoef je zelf de douche niet te schrobben of droog te maken. Dan ga je toch even genieten van je badderbeurtje. En verwijder je die zwarte zones onder je ogen. Je gaat naar een Hot Wheels show, je staat niet op een baseball veld.
pi_220342253
AM: betaald partnerschap voor een show in Antwerpen die ook naar Rotterdam komt. Moet het dan zorgen dat haar 'sfeerbeelden' zorgen dat er extra publiek naar Antwerpen en Rotterdam komt? Dit lijkt me meer iets voor de mannen Geerts dan voor Lot.
  zaterdag 14 maart 2026 @ 18:13:55 #261
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220342299
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 17:35 schreef Harper het volgende:

[..]
Ze ziet er niet uit. Hoe dan?
Ranzig type en die foto met haar samenwerking is ook niet om aan te gluren met die bruine tanden.
pi_220342345
Applaus voor DBM ze stond in de sportschool ondanks dat ALLES tegenzit, haar dochter is ziek (wanneer niet) dat is sneu maar zit dan alles tegen? Het meisje moet opknappen, waarschijnlijk met super zware medicijnen 😉, maar zo ernstig is dat toch niet?
pi_220342653
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 07:55 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Of heb je de voorkeur voor neusgaten en kruis?
Haha nee ook niet🤣
pi_220342713
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 17:27 schreef Jenn1806 het volgende:
Aargh de Geertsen zijn naar de Hot wheels stuntshow. Echt enorm spijt dat ik kaartjes heb gekocht voor de ahoy show voor een behoorlijk bedrag 😭 Er is werkelijk niemand in dat gezin die wat met hot wheels heeft dus waarom ze deze samenwerking aangaat is mij een raadsel 🙄 Of ja, gratis en hebben hebben hebben dát is de enige reden. En je mag ook de coureurs ontmoeten volgens AM, zou ze er nog bij vermelden dat dit ¤14,50 pp extra kosten boven de ticketprijs? Daar is ze zichzelf natuurlijk niet van bewust 😤
Alsof zij maar énig benul hebben wie die coureurs zijn..
pi_220342998
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 16:44 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat kan ik me helemaal voorstellen hoor, dat je in bijv. een studio kiest voor een slaapbank. Persoonlijk zou ik zo’n bank vervangen zodra ik meer ruimte zou hebben. Maar ik vind het ook wel weer echt iets voor Sanneke. Die bank kan gewoon uitgeklapt blijven staan.
Dat zie ik ook wel gebeuren, anders zijn de doorligplekken teveel gecentreerd op de zuignap. Kan je beter verdelen over hakken en rug ook nog, lekker liggen 🙈
pi_220343122
Wat doet AM daar, nog brak van het bal ongewassen met alle kinderen naar een uitje waar ze niks mee hebben
pi_220343237
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 19:39 schreef Missinglink24 het volgende:
Wat doet AM daar, nog brak van het bal ongewassen met alle kinderen naar een uitje waar ze niks mee hebben
De enige waarvan ik zou denken dat hij het leuk vind is Jim en die is er niet eens bij
pi_220343256
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 19:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dat zie ik ook wel gebeuren, anders zijn de doorligplekken teveel gecentreerd op de zuignap. Kan je beter verdelen over hakken en rug ook nog, lekker liggen 🙈
En… ze hoeft de trap niet op om te gaan slapen.
pi_220343673
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 19:47 schreef Earring het volgende:

[..]
De enige waarvan ik zou denken dat hij het leuk vind is Jim en die is er niet eens bij
Sam is er ook bij, volgens mij vind hij dergelijke dingen ook leuk. En Maarten.
pi_220343740
Ik kwam er net achter dat Sanneke en Dion elkaar hebben ontmoet in Lang Leve de Liefde, en ging daar wat fragmenten van terugkijken.

Wat een verschil met nu. Ik heb niet de hele aflevering terug kunnen vinden, maar in de fragmenten leek Sanne relaxed, positiever, ik zag humor, haar huid zag er veel rustiger uit.

Ik vraag me af of ze zich daar heel goed en leuk voor deed, of is er iets gebeurd waardoor ze nu zo passief en negatief is? Was ze voor de geboorte van M ook al zo? Ik kijk pas sinds een paar maanden af en toe haar stories.
pi_220343827
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 20:21 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Sam is er ook bij, volgens mij vind hij dergelijke dingen ook leuk. En Maarten.
En Guus is die ook mee ? Wel een ander gezin Mirjam ?
pi_220343939
AM deelt ironisch genoeg beelden van de schrijver Haroon die voorleest uit zijn boek over gezinsbreuken.

Samenvatting: kinderen zijn geen bezit. Het enige wat je voor je kinderen kan wensen is dat ze zichzelf kunnen zijn, en gelukkig worden.

AM kan dat waarschijnlijk alleen maar zien in de dynamiek met haar eigen ouders. Maar de ondergesneeuwde J, de tweeling en G die zelden relaxed op beeld staan, en Sam zijn afstandelijke houding tijdens hun Noorwegen tripje, ziet ze voor het gemak over het hoofd.
pi_220344118
Sanneke is Live. Net waar je je energie in wil steken. Alles is leuker dan in en uitpakken.
pi_220344120
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 20:32 schreef Pumba2024 het volgende:

[..]
En Guus is die ook mee ? Wel een ander gezin Mirjam ?
Dat jochie wat hand in hand loopt met Jet is het zoontje van Mirjam(van IJsland) volgens mij.
Guus zie ik (nog) niet
pi_220344131
Sanneke is live en wordt gewaarschuwd niet op forums te kijken 🤣
pi_220344206
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 20:52 schreef Missinglink24 het volgende:
Als ze dat al niet deed, dan wordt zij te nieuwsgierig nu. Another mental breakdown in 3,2,1
pi_220344210
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 20:51 schreef Lalaland79 het volgende:
Sanneke is Live. Net waar je je energie in wil steken. Alles is leuker dan in en uitpakken.
En Dion mompelend op de achtergrond
pi_220344211
quote:
Ze krijgt veel hartjes en oh oh wat zijn de volgers trots op haar.
Die zien toch echt wat anders?
En Sanneke ziet er wel fris en vrolijk uit
pi_220344233
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 20:26 schreef Hannah12345 het volgende:
Ik kwam er net achter dat Sanneke en Dion elkaar hebben ontmoet in Lang Leve de Liefde, en ging daar wat fragmenten van terugkijken.

Wat een verschil met nu. Ik heb niet de hele aflevering terug kunnen vinden, maar in de fragmenten leek Sanne relaxed, positiever, ik zag humor, haar huid zag er veel rustiger uit.

Ik vraag me af of ze zich daar heel goed en leuk voor deed, of is er iets gebeurd waardoor ze nu zo passief en negatief is? Was ze voor de geboorte van M ook al zo? Ik kijk pas sinds een paar maanden af en toe haar stories.
Ze zit ook in First dates.
pi_220344247
quote:
Prio’s weer op orde! Of is ze live aan het uitpakken?
pi_220344270
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:00 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Prio’s weer op orde! Of is ze live aan het uitpakken?
Wat zeg jij nou voor gekke dingen 🫣 die zit lekker op de bank te niksen
pi_220344338
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 20:58 schreef Earring het volgende:

[..]
Ze krijgt veel hartjes en oh oh wat zijn de volgers trots op haar.
Die zien toch echt wat anders?
En Sanneke ziet er wel fris en vrolijk uit
Waarom moeten mensen zo liegen tegen haar. Dat zijn exact ook dezelfde mensen die zeggen dat iemand niet dik is, maar vervolgens weegt degene 120kg met een lengte van 1.50m.
Dan heb je het ook niet goed met iemand voor hoor. Soort zoekt dan toch soort
pi_220344406
Ik hoor het al: sanneke is over een jaar 10kg dikker.

De 500lbs show kan straks casten in Nederland
pi_220344441
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:12 schreef RipCity het volgende:
Ik hoor het al: sanneke is over een jaar 10kg dikker.

De 500lbs show kan straks casten in Nederland
Waarom? Wat zegt ze in de live? Dat ze alleen thuisbezorgd gaat doen zeker
pi_220344453
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:15 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Waarom? Wat zegt ze in de live? Dat ze alleen thuisbezorgd gaat doen zeker
ja ze loopt alle restaurants af te gaan waar ze kan bestellen. Smashburger, Sushi, turk, burger, burger, friet, frikandel etc.
pi_220344503
Ze zegt in de live bijna niks. Behalve dat ze moe is en een zere rug heeft. O ja, ze hebben in Hellevoet helaas maar weinig restaurants die meedoen met thuisbezorgd. Al noemt ze een flinke rij op. In Rotterdam was dat veel beter geregeld. Daar bestelden ze bijna nooit 2x bij dezelfde. Ook denken ze dat ze ongeveer ¤3500-¤4000 kwijt waren voor verhuizing. Dion denkt eerst ¤10.000, maar Sanne zegt dat ze niet zoveel hebben. Ze zijn wel teleurgesteld dat ze weinig hulp hadden met verhuizen. Maar Sanne weet hoe het komt; ze verhuizen binnen dezelfde plaats. Mensen denken dat ze dan minder hulp nodig hebben. Sanne vergeet ze vertellen dat ze zelf amper iets gedaan heeft. Ze hoort van anderen dat er lelijk gepraat wordt op fora, maar die leest ze niet meer. Want daar werd ze in het verleden depressief van. Ze geeft aan dat ze nog weken bezig is met inpakken. Want ja, met Mijan erbij kan ze niet uitpakken.

Nou ja, toen was ik wel uitgetuned. En alle tijd dat Sanne op de bank zit te praten tegen haar telefoon, is Dion druk bezig spullen naar boven aan het sjouwen. O ja, de keuken is ook al te klein en staat al helemaal vol.

Jeetje, wat heeft Sanne een geluk met zo'n hardwerkende Dion. Respect wat deze man allemaal gedaan heeft afgelopen weken. Hij weet al wel dat hij zich maandag ziek gaat melden, migraine is onderweg!
pi_220344529
Mn man zou me echt niet leuk vinden (zacht uitgedrukt) als ik live op istagram zou gaan en hij is nog druk met alle spullen naar een betere plek te verplaatsen. En ze heeft dus al helemaal uitgeplozen wie er mee doet met thuisbezorgd. Prioriteiten 👍
pi_220344554
Hahah iemand gaf kritiek op sanneke en ze wordt meteen woest en geirriteerd. Zie je waar dion mee moet dealen elke keer. NUL kritiek kan ze dulden.

en ze kan nu niets doen want ze moet morgen full-time voor haar kind zorgen :') :') En dion zeker niet? En die moet maandag zeker niet naar werk....
  Moderator zaterdag 14 maart 2026 @ 21:35:21 #289
184769 crew  Deisyy
pi_220344598
@Nooomi Sanneke is inderdaad verhuisd op 14 maart, je kan een maand gaan genieten van je abo *O*
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_220344618
Mooie caravan heeft Milou gekocht. Groot ding.
pi_220344627
Dion zegt dat Sanneke een tweede kind niet aankan. Sanneke vindt dat heel stom dat hij dat zegt.
pi_220344634
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:24 schreef Marielle8585 het volgende:
Ze zegt in de live bijna niks. Behalve dat ze moe is en een zere rug heeft. O ja, ze hebben in Hellevoet helaas maar weinig restaurants die meedoen met thuisbezorgd. Al noemt ze een flinke rij op. In Rotterdam was dat veel beter geregeld. Daar bestelden ze bijna nooit 2x bij dezelfde. Ook denken ze dat ze ongeveer ¤3500-¤4000 kwijt waren voor verhuizing. Dion denkt eerst ¤10.000, maar Sanne zegt dat ze niet zoveel hebben. Ze zijn wel teleurgesteld dat ze weinig hulp hadden met verhuizen. Maar Sanne weet hoe het komt; ze verhuizen binnen dezelfde plaats. Mensen denken dat ze dan minder hulp nodig hebben. Sanne vergeet ze vertellen dat ze zelf amper iets gedaan heeft. Ze hoort van anderen dat er lelijk gepraat wordt op fora, maar die leest ze niet meer. Want daar werd ze in het verleden depressief van. Ze geeft aan dat ze nog weken bezig is met inpakken. Want ja, met Mijan erbij kan ze niet uitpakken.

Nou ja, toen was ik wel uitgetuned. En alle tijd dat Sanne op de bank zit te praten tegen haar telefoon, is Dion druk bezig spullen naar boven aan het sjouwen. O ja, de keuken is ook al te klein en staat al helemaal vol.

Jeetje, wat heeft Sanne een geluk met zo'n hardwerkende Dion. Respect wat deze man allemaal gedaan heeft afgelopen weken. Hij weet al wel dat hij zich maandag ziek gaat melden, migraine is onderweg!
Verschrikkelijk. Bestel dan op zijn minst dan gelijk een maaltijd voor je vent.
Het weinige hulp, wat verwacht ze? Als mensen al niet op kraamvisite komen, denk je echt dat ze je helpen verhuizen? Straks ook weer huilie, omdat niemand op haar bruiloft komt.
Je oogst wat je zaait Sanneke.
pi_220344649
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:38 schreef Missinglink24 het volgende:
Dion zegt dat Sanneke een tweede kind niet aankan. Sanneke vindt dat heel stom dat hij dat zegt.
Dat wordt beneden op de slaapbank slapen voor Dion
pi_220344709
Sanneke die serieus al bijna een uur live is met vreemden in plaats van haar eigen vent te helpen?
pi_220344719
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:45 schreef Applepony het volgende:
Sanneke die serieus al bijna een uur live is met vreemden in plaats van haar eigen vent te helpen?
Ja en af en toe roept ze tegen Dion dat iets moet blijven staan of juist niet
pi_220344761
De motivatie van Sanneke om wat meer te gaan doen is ook wel heel erg laag. De enige reden om ooit te verhuizen is als ze een prijs wint waarmee ze een huis kan kopen.

Er zijn ook mensen die daar voor werken…
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220344773
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:46 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja en af en toe roept ze tegen Dion dat iets moet blijven staan of juist niet
😱😱
pi_220344778
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:17 schreef RipCity het volgende:

[..]
ja ze loopt alle restaurants af te gaan waar ze kan bestellen. Smashburger, Sushi, turk, burger, burger, friet, frikandel etc.
Geen grap?
pi_220344779
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:37 schreef Lalaland79 het volgende:
Mooie caravan heeft Milou gekocht. Groot ding.
Eerlijk, best een tikkeltje jaloers op. Mooie caravan hoor! De onze is 27 jaar oud, dus zo’n nieuwe is voor mij echt een droom _O-
Vind het bij hen ook leuk, omdat hij er volgens mij gewoon eerlijk en hard voor werkt.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220344782
quote:
100 punten voor Dion.
pi_220344818
quote:
Gelukkig zegt hij het wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')