abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220344839
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220344975
Onderhand heb ik met MCW te doen. De story met de Rice bakjes ziet ze er in en in moe uit. En straalt ze zoveel verdriet uit.
pi_220344984
Hoe AM daar staat te zwaaien, alsof ze de koningin is 🫣 Jammer voor haar zat er geen publiek meer..
pi_220345003
M mag nog een nachtje bij de schoonouders van Sanneke slapen, want ze wil hem zo niet ontvangen in herbouwd wat nog vol met zooi staat. En ze hebben geen kasten waar ze een deel in weg kan stoppen.

Denkt ze/denken ze nou echt dat het morgen veel beter is? Wel alles opgeruimd?
Het had al zo veel gescheeld als ze niet alles los had verhuisd, maar het gewoon in dozen had gedaan en op had geschreven wat er in zat.

Maar het was nog licht toen ze het filmpje af nam, dus ze kon nog een paar uur knallen.
Maar nee, ze moest live. Prioriteiten.
pi_220345014
Over het live gaan van Sanneke: waar kreeg ze kritiek op en hoe ging ze uit haar bol?

Maar hoe haal je het in je harses om live te gaan. Dat mokkel is zooooo lui. Ga Dion helpen! En alvast voorsorteren dat je morgen ook niks kan doen want Mijan. Ik zou echt helemaal krankjorum worden als ik Dion was. En woest 😡! Wel goed dat hij zegt dat ze een tweede kind helemaal niet aan kan. Niet dat ze zich daardoor laat weerhouden wat het is altijd ‘ik wil dit, ik wil dat’. Pffff moet even mijn bloeddruk laten zakken geloof ik |:( 8)7 ~O> o|O
pi_220345016
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:17 schreef Applepony het volgende:
Onderhand heb ik met MCW te doen. De story met de Rice bakjes ziet ze er in en in moe uit. En straalt ze zoveel verdriet uit.
Ze hoéft de opdracht niet te accepteren, ze hoéft niet tig stories van haar picture perfect life in scène te zetten en te filmen. Ze hoéft niet iedere dag stories te plaatsen.

Ze doet het allemaal zelf.
pi_220345062
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:22 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ze hoéft de opdracht niet te accepteren, ze hoéft niet tig stories van haar picture perfect life in scène te zetten en te filmen. Ze hoéft niet iedere dag stories te plaatsen.

Ze doet het allemaal zelf.
Zij is de enige die uit haar eigen ratrace kan stappen. Maar alles is content voor haar.

Ik zag net een story van Marlieke Koks dat ze haar aflevering ' Spieken met Marlieke' met Michelle door omstandigheden buiten haar macht niet live kan zetten.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220345085
quote:
Ze had om die tijd ook gewoon kunnen slapen. Maar blijkbaar filmt zij ‘s nachts om 1.30 uur liever bakjes.
pi_220345088
Sanneke vertelde ook geld te hebben gekregen van haar moeder en volgers, nieuwe koelkast van Dion zijn ouders en ze hebben "hulp van boven" gehad maar dat wilde ze niet uitleggen.
pi_220345114
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:21 schreef proud_mami het volgende:
Over het live gaan van Sanneke: waar kreeg ze kritiek op en hoe ging ze uit haar bol?

Maar hoe haal je het in je harses om live te gaan. Dat mokkel is zooooo lui. Ga Dion helpen! En alvast voorsorteren dat je morgen ook niks kan doen want Mijan. Ik zou echt helemaal krankjorum worden als ik Dion was. En woest 😡! Wel goed dat hij zegt dat ze een tweede kind helemaal niet aan kan. Niet dat ze zich daardoor laat weerhouden wat het is altijd ‘ik wil dit, ik wil dat’. Pffff moet even mijn bloeddruk laten zakken geloof ik |:( 8)7 ~O> o|O
Als Dion verstandig is houdt ie z’n leuter voor zichzelf. Dan heeft ze weinig te willen.
pi_220345133
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:30 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze had om die tijd ook gewoon kunnen slapen. Maar blijkbaar filmt zij ‘s nachts om 1.30 uur liever bakjes.
En eigenlijk gaat het niet om die bakjes maar om toch even te laten weten dat de spullen verdeeld zijn. Ik zie al voor me dat Koen aangeeft 4 Rice bakjes en bordjes te willen. Of zou Jacqueline ook mee mogen doen in deze verdeling want alles was van samen 🤪
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220345178
Sofie slaapt zo goed in Spanje. Omdat ze veel wandelt. Blijkbaar kan ze met haar schoenen alleen in Spanje wandelen en blokkeren ze als ze er in België mee wil wandelen.
pi_220345206
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:34 schreef Cyan het volgende:

[..]
En eigenlijk gaat het niet om die bakjes maar om toch even te laten weten dat de spullen verdeeld zijn. Ik zie al voor me dat Koen aangeeft 4 Rice bakjes en bordjes te willen. Of zou Jacqueline ook mee mogen doen in deze verdeling want alles was van samen 🤪
En om subtiel te laten weten dat de kinderen van Timmie er ook zijn. Want: bakjes voor de meisjes.
pi_220345229
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:21 schreef proud_mami het volgende:

Een volger zei dat zonder Dion ze het huis niet zou hebben en dat hij 99% van het werk had gedaan..

Ja - vond ze niet leuk.. Zonder haar had Dion ook niets bladiebla.. Daarvoor kreeg ze alleen maar complimenten van mensen die haar enablen dus vond ze de sfeer 'veel fijner'.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220345270
quote:
Dat doet ze zelf. Eerst in de hoogste versnelling de zaak doen (haar moeder werd zelfs ingeschakeld), dan 's nachts die bakjes en daarna weer met Timmie een weekendje weg. Dat kun je volgens mij ook heel anders plannen. Het is allemaal heel onlogisch.
pi_220345283
Was dat uitje naar Antwerpen bij AM nou eigenlijk voor Jim maar die moest dus werken ? Dat vind ik dan wel slechte planning
pi_220345297
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:30 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Precies. En ze hoeft niet glamoureus uit eten met Timmie en Iris in Amsterdam. Roomservice en vroeg slapen was ook een optie. Maar alles moet maximaal.
pi_220345332
Iemand de live van Sanneke gezien die een kleine samenvatting heeft? 🫣🤫
pi_220345466
Wel goed dat Dion inziet dat Sanneke nog een kind niet aan kan, hopelijk geeft hij niet toe aan haar
pi_220345467
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:47 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Precies. En ze hoeft niet glamoureus uit eten met Timmie en Iris in Amsterdam. Roomservice en vroeg slapen was ook een optie. Maar alles moet maximaal.
Doel van de story is laten weten dat Tim z’n kids ook op de boerderie zijn. Mies deer tegenwoordig ook niet meer dagelijks stories lijkt het
pi_220345515
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:46 schreef poohenzo het volgende:
Was dat uitje naar Antwerpen bij AM nou eigenlijk voor Jim maar die moest dus werken ? Dat vind ik dan wel slechte planning
Dat zal AM niet leuk hebben gevonden...hoe kan werken nu voor haar planning gaan.
pi_220345529
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:38 schreef Missinglink24 het volgende:
Dion zegt dat Sanneke een tweede kind niet aankan. Sanneke vindt dat heel stom dat hij dat zegt.
Ja hoor, +1 voor Dion dat hij dit inziet. Hoop dat Sanneke dit uiteindelijk ook in gaat zien.
pi_220345539
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:31 schreef Dekentje2402 het volgende:
Sanneke vertelde ook geld te hebben gekregen van haar moeder en volgers, nieuwe koelkast van Dion zijn ouders en ze hebben "hulp van boven" gehad maar dat wilde ze niet uitleggen.
Hulp van boven... buiten de dode kan ik niks bedenken?
pi_220345581
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:52 schreef Bubu2012 het volgende:
Iemand de live van Sanneke gezien die een kleine samenvatting heeft? 🫣🤫
Niet alles gezien, maar ze zat op de bank een soort van gekke gezichten te trekken, Dion liep continu spullen op te ruimen en zij kon dat nu niet want schijnbaar is ze bang voor trappen en kan ze niet met een doos de trap op of af lopen… er werden verschillende vragen gesteld, oa of ze een tweede kind wilde. En toen zei ze zoiets van kind nemen en daar werd wat op gereageerd van je neemt geen kind maar die krijg je, ze zou er bijna van gaan huilen. Dion vind in ieder geval dat zij geen tweede kind aan kan (verstandige man)
Verder waren er wat vragen over de verhuizing en waar het schilderij kwam te hangen 😂

Om het kort te houden, je hebt er niets aan gemist
pi_220345591
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 23:09 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Dat zal AM niet leuk hebben gevonden...hoe kan werken nu voor haar planning gaan.
Jim is ook aan het daten (volgens AM) dus wie weet wat zijn date vanavond leuker dan een avondje met de hele familie op een gesponsord uitje .. Bijzonder dat ook Guus niet mee was maar verder niet genoemd werd.
pi_220345610
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 23:17 schreef Maanstteen55 het volgende:

[..]
Niet alles gezien, maar ze zat op de bank een soort van gekke gezichten te trekken, Dion liep continu spullen op te ruimen en zij kon dat nu niet want schijnbaar is ze bang voor trappen en kan ze niet met een doos de trap op of af lopen… er werden verschillende vragen gesteld, oa of ze een tweede kind wilde. En toen zei ze zoiets van kind nemen en daar werd wat op gereageerd van je neemt geen kind maar die krijg je, ze zou er bijna van gaan huilen. Dion vind in ieder geval dat zij geen tweede kind aan kan (verstandige man)
Verder waren er wat vragen over de verhuizing en waar het schilderij kwam te hangen 😂

Dankjewel voor je moeite!
pi_220345673
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 23:17 schreef Maanstteen55 het volgende:

[..]

Hoe wil ze het dadelijk doen met M als ze bang is voor trappen?
pi_220345741
quote:
Het filmpje heeft ze opgenomen om half twee ' s nachts!
pi_220345864
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 23:33 schreef Lonneke1983 het volgende:

[..]
Hoe wil ze het dadelijk doen met M als ze bang is voor trappen?
Op die specifieke vraag heeft ze geen antwoord gegeven tijdens de live. Werd wel gevraagd door een volger.
pi_220345871
Sanneke kan geen trap lopen en dozen tillen tegelijk. Gister frikandel speciaal op en vandaag een kapsalon. Het leek voor mij wel duidelijk dat Dion degene is die een tweede kind vooralsnog niet ziet zitten. Ik kreeg het idee dat zij het wel zou willen.
pi_220345876
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:40 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En om subtiel te laten weten dat de kinderen van Timmie er ook zijn. Want: bakjes voor de meisjes.
Nou dan kunnen ze in ieder geval het commentaar op Tim dat hij zijn kinderen niet ziet achterwege laten.... scheelt ook weer toch
pi_220345919
Sanneke : ‘ik snap niet dat er zo veel spullen staan’
Ook Sanneke : -sleept 20 dozen met onverkoopbare Vinted ‘handel’ mee en alles van Mijan wat niet meer wordt gebruikt-

Dat snap ik niet, dat ze dat niet snapt.
Donder het gewoon weg.
pi_220345942
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 00:13 schreef Henrike het volgende:

[..]
Nou dan kunnen ze in ieder geval het commentaar op Tim dat hij zijn kinderen niet ziet achterwege laten.... scheelt ook weer toch
👏🏻👏🏻👏🏻
pi_220346065
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 00:11 schreef Clavis het volgende:
Sanneke kan geen trap lopen en dozen tillen tegelijk. Gister frikandel speciaal op en vandaag een kapsalon. Het leek voor mij wel duidelijk dat Dion degene is die een tweede kind vooralsnog niet ziet zitten. Ik kreeg het idee dat zij het wel zou willen.
Ik hoop dat hij zijn voorzorgsmaatregelen neemt..
pi_220346186
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 00:11 schreef Clavis het volgende:
Hoe gaat ze dat doen met haar kind? Die zie ik voorlopig nog niet zelf de trap op en af gaan.
pi_220346188
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 00:13 schreef Henrike het volgende:

[..]
Van mij uit is dat nooit gezegd. Ik ben eerder de andere kant: houd je kinderen langere tijd buiten je nieuwe relatie.
pi_220346264
De rommel is van de woonkamer verplaatst naar de bijkamer. Voorlopig dus geen mooie content. En iedereen zei al dat ze de bijkamer vol moesten zetten. Hoezo heeft niemand gezegd dat ze beter spullen weg kunnen geven of gooien?

En Sanneke die aan Dion vraagt of ze dingen moeten doen. Wat denkt ze zelf?
pi_220346335
quote:
Dat meen je toch niet echt he? Ze verdienen er vreselijk veel geld mee, ze hoeft het niet te doen .
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220346348
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:31 schreef Dekentje2402 het volgende:
Haar moeder heeft haar alvast geld gegeven van haar vader zijn erfenis?
Maar dan kan Sanneke wel zeggen dat ze gespaard hadden , maar dat was dan maar heel weinig , het duurste was dubbele huur, laminaat en verf, voor de rest hebben ze niet veel gekocht voor een verhuizing. De tafel was van een volger hoorde ik haar zeggen .

[ Bericht 13% gewijzigd door ikmoetdrieten op 15-03-2026 08:04:25 ]
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220346487
En als ze niet met een doos de trap op of af kan, dan neemt ze toch een los item mee naar boven? Of je stopt wat losse dingen in een tas en hangt die om en dan loop je naar boven.
Maar ik denk dat ‘naar boven lopen’ voor haar te zwaar is. Fysiek én mentaal.
pi_220346579
De eerste keer dat we verhuisde , ik weet wel dat we toen een aantal aanhangwagens vol naar de stort hebben gebracht , en bij Sanneke is dat allemaal weer mee gegaan naar het nieuwe huis . 😂
Ik bedoel, ik heb ook last van verzamelen , bij alles denk ik leg maar op zolder dit kan nog van pas komen / jammer om weg te gooien .
Maar met het verhuizen kom je er achter wat je allemaal bewaard .
Nu na 4 keer verhuizen heb ik gelukkig niet zoveel spullen meer( al blijft het bewaren van dingen mijn valkuil)
pi_220346620
Als je je kan ergeren aan de dikte van het steeltje van een wijnglas heb verder een gezegend leven, of niet?

En Sanneke heeft gewoon steeds een nieuw excuus om niks te doen en verbergt dit achter een stel ongepaste grappen richting Dion. Maar als een ander wat tegen/over haar zegt is het haat.

AM: die tanden!🤢 Zag het op de foto met kluun en bij hot wheels weer
pi_220346835
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 08:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Als je je kan ergeren aan de dikte van het steeltje van een wijnglas heb verder een gezegend leven, of niet?

En Sanneke heeft gewoon steeds een nieuw excuus om niks te doen en verbergt dit achter een stel ongepaste grappen richting Dion. Maar als een ander wat tegen/over haar zegt is het haat.

AM: die tanden!🤢 Zag het op de foto met kluun en bij hot wheels weer
Tja, die ene keer in de week, of zelfs maand dat ik een wijnglas beet heb kan ik me daar niet om druk om maken 😂. Maar misschien is dat anders als je zo’n glas dagelijks gebruikt?
Ik verbaas me ook over die vele beelden van zichzelf filmend in de spiegel.
Sanneke en AM: 🤮.
pi_220346964
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 02:50 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik hoop dat hij zijn voorzorgsmaatregelen neemt..
Sanneke ziet alles "zitten" wij zien Sanneke ook "zitten"😉
pi_220346968
Dat gehint van AM over de spannende dag voor Julia 🙄🙄 Ze zal wel haar eerste motorrijles hebben want dat is weer een verplichte hobby voor de Geertsen. Dat worden familie motorritjes met Pasen en de paardenritjes met kerst!
pi_220346980
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 07:10 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Van mij uit is dat nooit gezegd. Ik ben eerder de andere kant: houd je kinderen langere tijd buiten je nieuwe relatie.
Zeg ik ook niet, staat 'ze" niet je. Ik bedoel het niet persoonlijk maar in het algemeen 😉
pi_220347062
ik dacht; ik ga toch even anoniem kijken bij Sanneke. Maar echt ik blijf me verbazen. Ze snapt niet waar al die spullen vandaan komen? En dat het zo vol staat komt omdat ze geen kasten hebben. Nou Sanneke het verbaasd me niks als jij pas afgelopen 2 dagen wat bent gaan 'inpakken'
Voor mij was mijn verhuizing, 2,5 jaar gelezen, het moment om ook uit te zoeken. en te ontspullen. Maar goed, misschien geen goed vergelijk want ik ben alleen, en ben goed in opruimen en weggeven. Verkopen ben ik een stuk minder goed in, waardoor ik alles gewoon via FB of de kringloop weg doe. Met de verhuizing werd dat kringloop.
Daarnaast heb ik ALLES in dozen gepakt wat in dozen kon, en had ik dus alleen maar dozen staan, ipv losse zooi.

Op de dozen stond wat er in zat, en waar die dozen moesten waardoor ik de dozen gelijk in de juiste ruimte kon zetten, en tis echt niet te geloven, maar de dag dat ik verhuisde, was de dag dat ze dozen leeg waren.
En nee, ik had daar geen hulp bij, want mijn zus was net bevallen en daar waren vooral zorgen, mijn moeder was daar dus vooral nodig ivm een 2 jarige die ook zorg en aandacht nodig had. Vrienden hebben geholpen met het verhuizen met een kar, en verder heb ik alles zelf gedaan want inruimen is gewoon lastig door iemand die niet heel dichtbij staat vond ik.

Vrijdag avond had ik een vriend die met zn kar kon rijden voor mn bed, eethoek etc.de dozen had ik al zelf heen en weer gereden en om 21u zat ik op de bank, dozen leeg, bed opgemaakt.
Zaterdag werden de laatste lege dozen opgehaald die ik via FB maar weer mooi kwijt was =)
pi_220347135
Ik heb de live van Sanneke gezien. Het is voor mij duidelijk dat ze deels last heeft van haar autisme. Zodra iemand iets post wat ze anders bedoelde of niet zag aankomen (bijv #teamDion of over het kinderen krijgen), dan voelt ze zich aangevallen. Bijna tot aan tranen aan toe. Ze mist hier echt een filter.

Dat iedereen hier anders verhuist, dat kan. Wij zijn ook van het ordenen, dozen en labelen, maar zoals Sanneke verhuisd is, zo gaan er veel meer. Wij helpen wel eens vrienden en familie bij een verhuizing. De dozenordenaars zijn echt in de minderheid! Ik begrijp dat niet, want ik zou het niet kunnen zo. En als ik wel zo zou verhuizen, zou ik misschien ook net als Sanneke gewoon niet weten waar te beginnen. Al helemaal niet als je geen plek hebt om al die zooi in op te ruimen.

Dion kwam een stuk realistischer over (verhuizing, een tweede kind), maar tegelijkertijd is hij ook degene die tegen haar heeft gezegd dat ze live moest gaan.
pi_220347235
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 08:54 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik heb de live van Sanneke gezien. Het is voor mij duidelijk dat ze deels last heeft van haar autisme. Zodra iemand iets post wat ze anders bedoelde of niet zag aankomen (bijv #teamDion of over het kinderen krijgen), dan voelt ze zich aangevallen. Bijna tot aan tranen aan toe. Ze mist hier echt een filter.

Dat iedereen hier anders verhuist, dat kan. Wij zijn ook van het ordenen, dozen en labelen, maar zoals Sanneke verhuisd is, zo gaan er veel meer. Wij helpen wel eens vrienden en familie bij een verhuizing. De dozenordenaars zijn echt in de minderheid! Ik begrijp dat niet, want ik zou het niet kunnen zo. En als ik wel zo zou verhuizen, zou ik misschien ook net als Sanneke gewoon niet weten waar te beginnen. Al helemaal niet als je geen plek hebt om al die zooi in op te ruimen.

Dion kwam een stuk realistischer over (verhuizing, een tweede kind), maar tegelijkertijd is hij ook degene die tegen haar heeft gezegd dat ze live moest gaan.
Een van mijn broers heeft een verhuisbedrijf en die geeft idd aan dat de meerderheid van de mensen totaal geen systeem heeft als ze gaan verhuizen (men kan kiezen tussen zelf inpakken of de verhuizers dit laten doen).
pi_220347265
Dat filmpje van O en MCW in de auto waarin ze kinderen voor kinderen luisteren. mCW komt zo dwingend over met die hand en dat heen en weer slingeren. Het lijkt alsof O daar helemaal niet op zit te wachten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')