Dankjewel voor je moeite!quote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:17 schreef Maanstteen55 het volgende:
[..]
Niet alles gezien, maar ze zat op de bank een soort van gekke gezichten te trekken, Dion liep continu spullen op te ruimen en zij kon dat nu niet want schijnbaar is ze bang voor trappen en kan ze niet met een doos de trap op of af lopen… er werden verschillende vragen gesteld, oa of ze een tweede kind wilde. En toen zei ze zoiets van kind nemen en daar werd wat op gereageerd van je neemt geen kind maar die krijg je, ze zou er bijna van gaan huilen. Dion vind in ieder geval dat zij geen tweede kind aan kan (verstandige man)
Verder waren er wat vragen over de verhuizing en waar het schilderij kwam te hangen 😂
Om het kort te houden, je hebt er niets aan gemist
Hoe wil ze het dadelijk doen met M als ze bang is voor trappen?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:17 schreef Maanstteen55 het volgende:
[..]
Niet alles gezien, maar ze zat op de bank een soort van gekke gezichten te trekken, Dion liep continu spullen op te ruimen en zij kon dat nu niet want schijnbaar is ze bang voor trappen en kan ze niet met een doos de trap op of af lopen… er werden verschillende vragen gesteld, oa of ze een tweede kind wilde. En toen zei ze zoiets van kind nemen en daar werd wat op gereageerd van je neemt geen kind maar die krijg je, ze zou er bijna van gaan huilen. Dion vind in ieder geval dat zij geen tweede kind aan kan (verstandige man)
Verder waren er wat vragen over de verhuizing en waar het schilderij kwam te hangen 😂
Om het kort te houden, je hebt er niets aan gemist
Het filmpje heeft ze opgenomen om half twee ' s nachts!quote:Op zaterdag 14 maart 2026 22:17 schreef Applepony het volgende:
Onderhand heb ik met MCW te doen. De story met de Rice bakjes ziet ze er in en in moe uit. En straalt ze zoveel verdriet uit.
Op die specifieke vraag heeft ze geen antwoord gegeven tijdens de live. Werd wel gevraagd door een volger.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:33 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Hoe wil ze het dadelijk doen met M als ze bang is voor trappen?
Nou dan kunnen ze in ieder geval het commentaar op Tim dat hij zijn kinderen niet ziet achterwege laten.... scheelt ook weer tochquote:Op zaterdag 14 maart 2026 22:40 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En om subtiel te laten weten dat de kinderen van Timmie er ook zijn. Want: bakjes voor de meisjes.
👏🏻👏🏻👏🏻quote:Op zondag 15 maart 2026 00:13 schreef Henrike het volgende:
[..]
Nou dan kunnen ze in ieder geval het commentaar op Tim dat hij zijn kinderen niet ziet achterwege laten.... scheelt ook weer toch
Ik hoop dat hij zijn voorzorgsmaatregelen neemt..quote:Op zondag 15 maart 2026 00:11 schreef Clavis het volgende:
Sanneke kan geen trap lopen en dozen tillen tegelijk. Gister frikandel speciaal op en vandaag een kapsalon. Het leek voor mij wel duidelijk dat Dion degene is die een tweede kind vooralsnog niet ziet zitten. Ik kreeg het idee dat zij het wel zou willen.
Hoe gaat ze dat doen met haar kind? Die zie ik voorlopig nog niet zelf de trap op en af gaan.quote:Op zondag 15 maart 2026 00:11 schreef Clavis het volgende:
Sanneke kan geen trap lopen en dozen tillen tegelijk. Gister frikandel speciaal op en vandaag een kapsalon. Het leek voor mij wel duidelijk dat Dion degene is die een tweede kind vooralsnog niet ziet zitten. Ik kreeg het idee dat zij het wel zou willen.
Van mij uit is dat nooit gezegd. Ik ben eerder de andere kant: houd je kinderen langere tijd buiten je nieuwe relatie.quote:Op zondag 15 maart 2026 00:13 schreef Henrike het volgende:
[..]
Nou dan kunnen ze in ieder geval het commentaar op Tim dat hij zijn kinderen niet ziet achterwege laten.... scheelt ook weer toch
Dat meen je toch niet echt he? Ze verdienen er vreselijk veel geld mee, ze hoeft het niet te doen .quote:Op zaterdag 14 maart 2026 22:17 schreef Applepony het volgende:
Onderhand heb ik met MCW te doen. De story met de Rice bakjes ziet ze er in en in moe uit. En straalt ze zoveel verdriet uit.
Haar moeder heeft haar alvast geld gegeven van haar vader zijn erfenis?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 22:31 schreef Dekentje2402 het volgende:
Sanneke vertelde ook geld te hebben gekregen van haar moeder en volgers, nieuwe koelkast van Dion zijn ouders en ze hebben "hulp van boven" gehad maar dat wilde ze niet uitleggen.
Tja, die ene keer in de week, of zelfs maand dat ik een wijnglas beet heb kan ik me daar niet om druk om maken 😂. Maar misschien is dat anders als je zo’n glas dagelijks gebruikt?quote:Op zondag 15 maart 2026 08:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Als je je kan ergeren aan de dikte van het steeltje van een wijnglas heb verder een gezegend leven, of niet?
En Sanneke heeft gewoon steeds een nieuw excuus om niks te doen en verbergt dit achter een stel ongepaste grappen richting Dion. Maar als een ander wat tegen/over haar zegt is het haat.
AM: die tanden!🤢 Zag het op de foto met kluun en bij hot wheels weer
Sanneke ziet alles "zitten" wij zien Sanneke ook "zitten"😉quote:Op zondag 15 maart 2026 02:50 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij zijn voorzorgsmaatregelen neemt..
Zeg ik ook niet, staat 'ze" niet je. Ik bedoel het niet persoonlijk maar in het algemeen 😉quote:Op zondag 15 maart 2026 07:10 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Van mij uit is dat nooit gezegd. Ik ben eerder de andere kant: houd je kinderen langere tijd buiten je nieuwe relatie.
Een van mijn broers heeft een verhuisbedrijf en die geeft idd aan dat de meerderheid van de mensen totaal geen systeem heeft als ze gaan verhuizen (men kan kiezen tussen zelf inpakken of de verhuizers dit laten doen).quote:Op zondag 15 maart 2026 08:54 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik heb de live van Sanneke gezien. Het is voor mij duidelijk dat ze deels last heeft van haar autisme. Zodra iemand iets post wat ze anders bedoelde of niet zag aankomen (bijv #teamDion of over het kinderen krijgen), dan voelt ze zich aangevallen. Bijna tot aan tranen aan toe. Ze mist hier echt een filter.
Dat iedereen hier anders verhuist, dat kan. Wij zijn ook van het ordenen, dozen en labelen, maar zoals Sanneke verhuisd is, zo gaan er veel meer. Wij helpen wel eens vrienden en familie bij een verhuizing. De dozenordenaars zijn echt in de minderheid! Ik begrijp dat niet, want ik zou het niet kunnen zo. En als ik wel zo zou verhuizen, zou ik misschien ook net als Sanneke gewoon niet weten waar te beginnen. Al helemaal niet als je geen plek hebt om al die zooi in op te ruimen.
Dion kwam een stuk realistischer over (verhuizing, een tweede kind), maar tegelijkertijd is hij ook degene die tegen haar heeft gezegd dat ze live moest gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |