abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220347295
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:35 schreef Deisyy het volgende: @:Nooomi Sanneke is inderdaad verhuisd op 14 maart, je kan een maand gaan genieten van je abo *O*
Dankjewel!!! Moet ik hier nog iets voor doen, of gaat dit automatisch ? 😂
pi_220347340
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 08:43 schreef Jenn1806 het volgende:
Dat gehint van AM over de spannende dag voor Julia 🙄🙄 Ze zal wel haar eerste motorrijles hebben want dat is weer een verplichte hobby voor de Geertsen. Dat worden familie motorritjes met Pasen en de paardenritjes met kerst!
Een huis ?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220347343
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 08:12 schreef ikmoetdrieten het volgende:
De eerste keer dat we verhuisde , ik weet wel dat we toen een aantal aanhangwagens vol naar de stort hebben gebracht , en bij Sanneke is dat allemaal weer mee gegaan naar het nieuwe huis . 😂
Ik bedoel, ik heb ook last van verzamelen , bij alles denk ik leg maar op zolder dit kan nog van pas komen / jammer om weg te gooien .
Maar met het verhuizen kom je er achter wat je allemaal bewaard .
Nu na 4 keer verhuizen heb ik gelukkig niet zoveel spullen meer( al blijft het bewaren van dingen mijn valkuil)
Haha, ik herken dit.
Wij zijn 2,5 jaar geleden ook weer verhuisd, net een newborn van 3+ maanden en een dochter van bijna 2. Avond van te voren de kinderen naar opa/oma gebracht.
Busje gehuurd, alle kasten in elkaar naar beneden gebracht en in 1 dag verhuisd. Toen 3 maanden met de kinderen in de garage gewoond omdat er verbouwd moest worden.
Volgende avond toen de kinderen er kwamen, was de garage " woonklaar " en stond er een container voor de deur om de zooi weg te gooien die weg kan. Ze heeft gewoon niet goed nagedacht.....
pi_220347367
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 08:54 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik heb de live van Sanneke gezien. Het is voor mij duidelijk dat ze deels last heeft van haar autisme. Zodra iemand iets post wat ze anders bedoelde of niet zag aankomen (bijv #teamDion of over het kinderen krijgen), dan voelt ze zich aangevallen. Bijna tot aan tranen aan toe. Ze mist hier echt een filter.

Dat iedereen hier anders verhuist, dat kan. Wij zijn ook van het ordenen, dozen en labelen, maar zoals Sanneke verhuisd is, zo gaan er veel meer. Wij helpen wel eens vrienden en familie bij een verhuizing. De dozenordenaars zijn echt in de minderheid! Ik begrijp dat niet, want ik zou het niet kunnen zo. En als ik wel zo zou verhuizen, zou ik misschien ook net als Sanneke gewoon niet weten waar te beginnen. Al helemaal niet als je geen plek hebt om al die zooi in op te ruimen.

Dion kwam een stuk realistischer over (verhuizing, een tweede kind), maar tegelijkertijd is hij ook degene die tegen haar heeft gezegd dat ze live moest gaan.
Sanneke zal inderdaad deels last hebben van haar autisme. Maar net als dat het bij MCW de grote MCW show is, is het bij Sanneke de grote Sanneke show en weet ze heel goed hoe ze aandacht moet genereren door zielig te doen.

Als zij wil dat haar kind een fatsoenlijke opvoeding krijgt, normen en waarden aanleert, mag ze wel heel hard met zichzelf aan de slag gaan.
Dat kan niet alleen vanuit Dion komen. Bij hem heb ik trouwens ook grote twijfels maar dat is gebaseerd op wat Sanneke van hem laat zien en hoe hij maar als een sloof achter Sanneke aan huppelt en haar blijft pamperen.
pi_220347414
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 09:08 schreef Nooomi het volgende:

[..]
Haha, ik herken dit.
Wij zijn 2,5 jaar geleden ook weer verhuisd, net een newborn van 3+ maanden en een dochter van bijna 2. Avond van te voren de kinderen naar opa/oma gebracht.
Busje gehuurd, alle kasten in elkaar naar beneden gebracht en in 1 dag verhuisd. Toen 3 maanden met de kinderen in de garage gewoond omdat er verbouwd moest worden.
Volgende avond toen de kinderen er kwamen, was de garage " woonklaar " en stond er een container voor de deur om de zooi weg te gooien die weg kan. Ze heeft gewoon niet goed nagedacht.....
Nee ind
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220347532
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 09:03 schreef Hyacinth het volgende:
Dat filmpje van O en MCW in de auto waarin ze kinderen voor kinderen luisteren. mCW komt zo dwingend over met die hand en dat heen en weer slingeren. Het lijkt alsof O daar helemaal niet op zit te wachten.
Veel filmpjes met de kinderen zijn dwingend. Dansen voor de camera laatst met O, dan zie je haar ook kijken zo van moet dit mam. Was ze ook nog half naakt ook. Echt waarom?!
pi_220347661
Jan en Sofie zijn 1.5 week op vakantie in Oeganda geweest en denken nu alles te weten over dat land. In de vlog kraakt Jan Nederland af met al zijn regeltjes. Die hebben ze in Oeganda niet volgens hem. Misschien even nieuws van gisteren lezen dat de oppositieleider die heeft "verloren" van de president die er al 40 jaar zit het land is uitgevlucht. Dat er doden tijdens de verkiezingen zijn gevallen, internet door huidige president lam is gelegd tijdens
de verkiezingen. Homo en lesbienne zijn is er strafbaar. Maar volgens Jan zijn er geen regels en iedereen is gelukkig. Wat een domme vent is dat toch. Maar ze passen uitstekend in Oeganda want iedereen met kritiek op de Nagelkerkjes wordt door Sofie geblokkeerd en dus monddood gemakt. Niets is goed aan Nederland, ze verhuizen naar België maar als hun jongste zoon hulp/zorg nodig heeft voor school wordt wel verwacht dat Nederland dit regelt. En als dat niet gebeurt even weer sneren naar Nederland. Wat zijn dit voor egoïstische en wereldvreemde mensen?
  Moderator zondag 15 maart 2026 @ 09:36:06 #58
184769 crew  Deisyy
pi_220347715
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 09:05 schreef Nooomi het volgende:

[..]
Dankjewel!!! Moet ik hier nog iets voor doen, of gaat dit automatisch ? 😂
Je abo werkt al, je hebt een sterretje bij je naam.
Waarschijnlijk moet je bij de instellingen nog we de advertenties uitschakelen, tenzij je die leuk vind ;)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_220347772
quote:
Dat filmpje van O en MCW in de auto waarin ze kinderen voor kinderen luisteren. mCW komt zo dwingend over met die hand en dat heen en weer slingeren. Het lijkt alsof O daar helemaal niet op zit te wachten.
Ik had precies hetzelfde gevoel. Ik kijk bijna altijd zonder geluid dus nog even met geluid gekeken om te horen of O ook niet zei dat ze niet wilde. Maar het was vooral muziek.
pi_220347811
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 09:36 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Je abo werkt al, je hebt een sterretje bij je naam.
Waarschijnlijk moet je bij de instellingen nog we de advertenties uitschakelen, tenzij je die leuk vind ;)
Thanks, ga ik doen!
pi_220347812
Nou Sanneke is aan het " knallen ". 😂
pi_220347814
quote:
Ja dat vond ik ook. Op een gegeven moment was ze ook klaar met zingen. Komt moeders weer verplicht haar hand vasthouden. Ik vond het zo ongemakkelijk om naar te kijken.
pi_220347876
quote:
17s.gif Op zondag 15 maart 2026 09:44 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ja dat vond ik ook. Op een gegeven moment was ze ook klaar met zingen. Komt moeders weer verplicht haar hand vasthouden. Ik vond het zo ongemakkelijk om naar te kijken.
Ook als ze niet in beeld is is het de grote MCW show
  zondag 15 maart 2026 @ 09:50:06 #64
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_220347885
quote:
17s.gif Op zondag 15 maart 2026 09:44 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Als ik het goed zie, schudt ze nog een keer kort haar hoofd en probeert, of beter gezegd dwingt, MCW het gewoon opnieuw.
pi_220347948
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 02:50 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik hoop dat hij zijn voorzorgsmaatregelen neemt..
Ik ook... anders is het bij Sanneke straks oepsie ik ben zwanger geworden hihihihahaha.
Ik vind dat om zwanger te worden je het beide moet willen. Leuk voor Dion als zij straks weer zwanger zou zijn. Daar gaat hij aan kapot en dat begrijp ik wel met Sanneke. Ze doet al niks tijdens die verhuizing laat staan als ze weer zwanger is.
pi_220348016
Sofie en Jan hebben nooit gekeken wat de behoeften van hun kinderen zijn, behalve als het ging om geld en spullen. Junior is veel tekort gekomen qua ontwikkelkansen. Aangezien ze toch genoeg geld hebben kunnen ze nu ook zelf hulp voor hem inkopen vind ik.
pi_220348060
Dat Sanneke het misschien niet overziet kwa autisme dat kan natuurlijk, maar ze is toch niet alleen? Dion kan haar helpen (desnoods iets van een stappenplan op een briefje) en haar moeder kan toch ook helpen? Als Dion haar opgehaald had dan hadden ze samen spullen kunnen inpakken of haar schoonmoeder/ouders (al waren die druk in net huis). Dat haar autisme “in de weg zit” kan ik best snappen maar vraag dan om assistentie van je familie en de familie had zelf ook kunnen zeggen goh Sanne zal ik je even helpen? (Maar dat moet ze wel willen natuurlijk) Maar aan de andere kant het is niet de eerste keer dat ze verhuist, dus je zou denken dat ze weet hoe verhuizen werk.
pi_220348070
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 10:11 schreef Snaky het volgende:
Sofie en Jan hebben nooit gekeken wat de behoeften van hun kinderen zijn, behalve als het ging om geld en spullen. Junior is veel tekort gekomen qua ontwikkelkansen. Aangezien ze toch genoeg geld hebben kunnen ze nu ook zelf hulp voor hem inkopen vind ik.
Eens. Ze geven veel geld uit maar dan wel aan dingen die anderen kunnen zien. De villa in Essen, de Porsche, merkkleding en designertassen voor de honden. Geld voor bijles uitgeven ziet niemand dus daar zijn ze dan weer te gierig voor. En zelf gaan ze ook niet met hem oefenen. Dat noemen ze apenkunstjes en dat doen ze niet. Wat er in zit komt er volgens Sofie wel uit. Of niet en dat zal haar ook een rotzorg zijn denk ik.
pi_220348116
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 08:43 schreef Jenn1806 het volgende:
Dat gehint van AM over de spannende dag voor Julia 🙄🙄 Ze zal wel haar eerste motorrijles hebben want dat is weer een verplichte hobby voor de Geertsen. Dat worden familie motorritjes met Pasen en de paardenritjes met kerst!
AM moet gewoon weer interessant doen. Julia doet mee met een hardloopwedstrijd dacht ik. Heel spannend allemaal.. 🙄
pi_220348133
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 09:44 schreef Nooomi het volgende:
Nou Sanneke is aan het " knallen ". 😂
Alweer, of nog steeds? Ze knalt wat af deze dagen.
pi_220348148
Heeft iemand Sanneke verteld dat met een kruipend kind een traphekje wel zo veilig is?

Verder zie ik nu dat ze in haar story schrijft “ik heb de hele woonkamer en keuken opgeruimd” nou je hebt zitten kijken hoe iemand anders dat deed en dat hebben we allemaal gezien.
Ik zie alleen maar een open kast en losse troep, als ze zo hun Mijan weer thuis willen ontvangen hou ik m’n hart vast
pi_220348218
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 10:30 schreef Weerikier het volgende:

[..]
AM moet gewoon weer interessant doen. Julia doet mee met een hardloopwedstrijd dacht ik. Heel spannend allemaal.. 🙄
Apenkunstjes, zeggen ze dat echt?
pi_220348270
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 09:31 schreef FluVo67 het volgende:
Jan en Sofie zijn 1.5 week op vakantie in Oeganda geweest en denken nu alles te weten over dat land. In de vlog kraakt Jan Nederland af met al zijn regeltjes. Die hebben ze in Oeganda niet volgens hem. Misschien even nieuws van gisteren lezen dat de oppositieleider die heeft "verloren" van de president die er al 40 jaar zit het land is uitgevlucht. Dat er doden tijdens de verkiezingen zijn gevallen, internet door huidige president lam is gelegd tijdens
de verkiezingen. Homo en lesbienne zijn is er strafbaar. Maar volgens Jan zijn er geen regels en iedereen is gelukkig. Wat een domme vent is dat toch. Maar ze passen uitstekend in Oeganda want iedereen met kritiek op de Nagelkerkjes wordt door Sofie geblokkeerd en dus monddood gemakt. Niets is goed aan Nederland, ze verhuizen naar België maar als hun jongste zoon hulp/zorg nodig heeft voor school wordt wel verwacht dat Nederland dit regelt. En als dat niet gebeurt even weer sneren naar Nederland. Wat zijn dit voor egoïstische en wereldvreemde mensen?
Hij is echt de snuggerste niet
pi_220348284
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 10:54 schreef Snaky het volgende:

[..]
Apenkunstjes, zeggen ze dat echt?
Ja dat zegt ze echt op FB. Nu gaat de school er prat op dat ze geen socials van ouders volgen dus die zullen dit niet hebben gezien. Maar als je dit als juffrouw leest terwijl je je stinkende best doet dat kind wat te leren kan ik me voorstellen dat je je ook wel even achter je oren kabt.
pi_220348298
foute quote
pi_220348307
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 11:03 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Hij is echt de snuggerste niet
Klopt. En kan hij ook niet helpen. Maar of je dan jezelf als het alwetend orakel van Essen op YT moet etaleren? Denk beter van niet.
pi_220348377
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 10:20 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
Eens. Ze geven veel geld uit maar dan wel aan dingen die anderen kunnen zien. De villa in Essen, de Porsche, merkkleding en designertassen voor de honden. Geld voor bijles uitgeven ziet niemand dus daar zijn ze dan weer te gierig voor. En zelf gaan ze ook niet met hem oefenen. Dat noemen ze apenkunstjes en dat doen ze niet. Wat er in zit komt er volgens Sofie wel uit. Of niet en dat zal haar ook een rotzorg zijn denk ik.
Waar staat dat over Junior? Kan het niet vinden op FB?

Ik vind die jongen er altijd zo vermoeid uit zien, zielig hoe er met hem en overige kinderen wordt omgegaan!
pi_220348414
De podcast van MCW en Iris in vier zinnen:
MCW kwam iemand tegen van vroeger en wilde in gesprek maar diegene was met z’n vrienden en had geen tijd voor haar. Iris zou haar ex graag weer eens willen zien.
MCW heeft haar huis thuis gemaakt door foto’s op te hangen. De kinderen van Iris zagen verhuizen naar Spanje niet zitten.

Scheelt jullie luisteren.
pi_220348423
quote:

[..]
Oh serieus 😆 Tja alles moet daar breed uitgemeten worden want als de Geertsen iets doen is het heul speciaal! Zou AM wel rekening houden met haar nieuwe tijden om de was om te draaien zodat ze bij Julia kan kijken?
pi_220348497
Sanneke heeft geslapen van half 12 tot half 7 en is kapot. Hoe.dan?!

Ik lach(of huil) in newborn nachten🙈
pi_220348523
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 11:26 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Waar staat dat over Junior? Kan het niet vinden op FB?

Ik vind die jongen er altijd zo vermoeid uit zien, zielig hoe er met hem en overige kinderen wordt omgegaan!
l
Dat van de apenkunstjes stond/staat op FB. Al poosje geleden, nog voor hun Oegandatrip. En ze vroeg hulp in de stories, iets van zorg/leerhulp noemde ze het voor als je in België woont en in Nederland naar school gaat. Want ze werd van het kastje naar de muur gestuurd zei ze. Ze zijn naar België vertrokken zonder zich ook maar ergens in te verdiepen welke gevolgen dat zou hebben. En daar komen ze dan nu pas achter. Beetje laat.
pi_220348555
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 11:33 schreef JaNeeDan het volgende:
De podcast van MCW en Iris in vier zinnen:
MCW kwam iemand tegen van vroeger en wilde in gesprek maar diegene was met z’n vrienden en had geen tijd voor haar. Iris zou haar ex graag weer eens willen zien.
MCW heeft haar huis thuis gemaakt door foto’s op te hangen. De kinderen van Iris zagen verhuizen naar Spanje niet zitten.

Scheelt jullie luisteren.
En het huis van MCW is eigenlijk te duur. Tim wilde er niet wonen en Mies wilde er niet blijven.
En Mies smeert voor het eerst iets op dr gezicht en slikt nu eindelijk supplementen, allemaal dankzij Iris.
Ze vergeet even aaaaal die samenwerkingen die e in het verleden had
pi_220348569
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 11:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Sanneke heeft geslapen van half 12 tot half 7 en is kapot. Hoe.dan?!

Ik lach(of huil) in newborn nachten🙈
Eerlijk, dat zou mij ook opbreken en dat is voor mij een reden waarom ik op dit moment niet aan mijn kinderwens denk. Dat is absoluut niet uitvoerbaar.

Ik snap dan ook niet waarom zij vind dat ze wel aan een 2e toe is en Dion dus aangeeft dat ze dit niet aankan en dan boos wordt. Soms moet je de realiteit onder ogen zien en gaan dingen eenmaal niet.

Ik zie het wel bij haar helemaal zo gaan dat ze alsnog haar zin gaat doordrijven, het niet aankan en dat Dion dan thuis komt te zitten en ze uiteindelijk samen in de bijstand komen te zitten. Ongelukkig en wel.

Sanneke kan beter waarderen wat ze heeft ipv wat ze niet heeft. En dankbaar zijn en voor M. een goede moeder te zijn.

Er is echt werkelijk helemaal niks mis met 1 kind te hebben. En helemaal niet als je dat al eigenlijk niet aan kunt. Dan ben je juist egoïstisch om aan een 2e te denken of te beginnen.
pi_220348600
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 12:01 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Eerlijk, dat zou mij ook opbreken en dat is voor mij een reden waarom ik op dit moment niet aan mijn kinderwens denk. Dat is absoluut niet uitvoerbaar.

Ik snap dan ook niet waarom zij vind dat ze wel aan een 2e toe is en Dion dus aangeeft dat ze dit niet aankan en dan boos wordt. Soms moet je de realiteit onder ogen zien en gaan dingen eenmaal niet.

Ik zie het wel bij haar helemaal zo gaan dat ze alsnog haar zin gaat doordrijven, het niet aankan en dat Dion dan thuis komt te zitten en ze uiteindelijk samen in de bijstand komen te zitten. Ongelukkig en wel.

Sanneke kan beter waarderen wat ze heeft ipv wat ze niet heeft. En dankbaar zijn en voor M. een goede moeder te zijn.

Er is echt werkelijk helemaal niks mis met 1 kind te hebben. En helemaal niet als je dat al eigenlijk niet aan kunt. Dan ben je juist egoïstisch om aan een 2e te denken of te beginnen.
Maar opbreken na 1 zo'n nacht?
Gebroken nachten zijn ook mijn achilleshiel en ook wel de reden dat ik niet meer onregelmatig werk (/kan werken).
Ik snap wel dat er mensen zijn die slecht tegen weinig slaap kunnen, helemaal als je nog fatsoenlijk moet functioneren, maar Sanneke doet de hele dag niks anders dan op de bank zitten.

En ik snap ook niet hoe zij dan aan nog een kind zou denken.
pi_220348655
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 11:59 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
En het huis van MCW is eigenlijk te duur. Tim wilde er niet wonen en Mies wilde er niet blijven.
En Mies smeert voor het eerst iets op dr gezicht en slikt nu eindelijk supplementen, allemaal dankzij Iris.
En ze hadden serieuze plannen om naar Mallorca te emigreren maar toen kwamen ze Jacqueline tegen. Nu zou ze wel de ene week in Spanje willen wonen (als de kinderen de hele week bij Koen zouden zijn) en de andere week in Nederland.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220348663
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 12:18 schreef Cyan het volgende:

[..]
En ze hadden serieuze plannen om naar Mallorca te emigreren maar toen kwamen ze Jacqueline tegen. Nu zou ze wel de ene week in Spanje willen wonen (als de kinderen de hele week bij Koen zouden zijn) en de andere week in Nederland.
Ze moet iedere zaterdag de klaver zien, ook als het niet 'haar' zaterdag is, dus iedere zaterdag naar de voetbal.
Maar ze wil ook wel week op, week af in Spanje gaan wonen.

Make it make sense🤷‍♀️.
pi_220348667
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 12:18 schreef Cyan het volgende:

[..]
Maar de kinderen zijn nooit een hele week bij Koen…
pi_220348687
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 12:06 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Gebroken nachten zijn ook mijn achilleshiel en ook wel de reden dat ik niet meer onregelmatig werk (/kan werken).
Ik snap wel dat er mensen zijn die slecht tegen weinig slaap kunnen, helemaal als je nog fatsoenlijk moet functioneren, maar Sanneke doet de hele dag niks anders dan op de bank zitten.

Mijan was er niet eens vannacht. Het probleem is dat opstaan in 6.30 uur voor haar als midden in de nacht voelt. Ze is moe van excuses bedenken om niks te doen en te klagen en zeiken. En op haar zuignap zitten en in die telefoon te loeren en lullen.

Ja het zit hoog |:( hele tijd autisme als excuus gebruiken of Mijan die plakt of whatever. Mens je bent gewoon aartslui! Ik geloof heus wel dat ze eea mankeert maar zoek hulp. Maar goed, zij zelf ziet het probleem niet en juist dat ís het probleem.
pi_220348688
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 12:06 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

Bij mij kan het dus daadwerkelijk opbreken, als ik mezelf al slecht voel. Maar ik heb longcovid plus nog chronische ziektes er bovenop dus ik denk dat dit wel anders is... al ben ik bang dat Sanneke door haar gewicht ook niet meer gezond is. Triest dat ze dit zelf niet in wilt zien.

Maar ik snap gewoon niet dat je dan in zo'n situatie een 2e kind überhaupt overweegt. Ik snap niet dat ze gewoon niet dankbaar kan zijn voor M. en voor hem de beste moeder kan zijn die in haar macht ligt.
pi_220348700
De nieuwste post van Jade 🥺 (ze is er nog hoor). Wat een kracht en positiviteit laat dat meisje zien. En wat heeft ze veel bereikt. Megaveel geld ingezameld, een stichting begonnen, mensen geïnspireerd.

De sporen die zij nalaat staan zo schril in contrast met die nutteloze influencers. AM die haar kinderen geen privacy gunt. Sanneke met haar eindeloze geklaag en gebedel. DBM met haar superlatieven en kinderen die elke dag naar de HAP moeten om niks. Minibelle die haar kinderen dwingt tot dingen die ze niet kunnen. MCW die doet alsof ze één of andere jetsetter is maar ondertussen zo afhankelijk en sneu is als wat. Lotte Ballijns en Junoordzij die zogenaamd van de zen en natuur zijn, maar ondertussen elke dag 10 ads laten zien om hun volgers zoveel mogelijk meuk aan te smeren.

Ik voel echt walging van die influencers na het zien van Jade haar post.
pi_220348706
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 11:59 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Die vrouw plamuurt haar poriën al jaren dicht. En idd al die samenwerkingen smeerde ze op film op haar gezicht.

En eerlijk gezegd snap ik Tim wel. Ik zou ook niet in een huis willen wonen waar exen hebben gewoond. In hetzelfde bed slapen ook niet.
pi_220348743
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 12:21 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
Maar de kinderen zijn nooit een hele week bij Koen…
Dan heeft ze geen content
pi_220348753
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 12:29 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Die vrouw plamuurt haar poriën al jaren dicht. En idd al die samenwerkingen smeerde ze op film op haar gezicht.

En eerlijk gezegd snap ik Tim wel. Ik zou ook niet in een huis willen wonen waar exen hebben gewoond. In hetzelfde bed slapen ook niet.
Sowieso snap ik dat meteen samenwonen niet
pi_220348756
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 12:27 schreef Hannah12345 het volgende:
De nieuwste post van Jade 🥺 (ze is er nog hoor). Wat een kracht en positiviteit laat dat meisje zien. En wat heeft ze veel bereikt. Megaveel geld ingezameld, een stichting begonnen, mensen geïnspireerd.

De sporen die zij nalaat staan zo schril in contrast met die nutteloze influencers. AM die haar kinderen geen privacy gunt. Sanneke met haar eindeloze geklaag en gebedel. DBM met haar superlatieven en kinderen die elke dag naar de HAP moeten om niks. Minibelle die haar kinderen dwingt tot dingen die ze niet kunnen. MCW die doet alsof ze één of andere jetsetter is maar ondertussen zo afhankelijk en sneu is als wat. Lotte Ballijns en Junoordzij die zogenaamd van de zen en natuur zijn, maar ondertussen elke dag 10 ads laten zien om hun volgers zoveel mogelijk meuk aan te smeren.

Ik voel echt walging van die influencers na het zien van Jade haar post.
Helemaal mee eens! Jade is zo enorm sterk geweest, echt vreselijk voor haar en haar naasten. Nooit klagen maar schouders eronder, kan menig flu nog wat van leren
pi_220348779
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 12:29 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]

Als dat je standpunten zijn is daten op een bepaalde leeftijd wel heel lastig ;) En samenwonen in een nieuw huis is niet altijd direct verstandig.
pi_220348824
quote:

[..]
De CPC in Den Haag neem ik aan. Net als 40.000 andere mensen. Maximale afstand: halve marathon (dus zo'n 21 km). Dat is wel te doen als je traint en ook nog jong en fit bent. Wat ze is neem ik aan als ze bij de politie solliciteert.
Dus ... spannend... dat is wel wat overdreven.
pi_220348878
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 12:58 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
De CPC in Den Haag neem ik aan. Net als 40.000 andere mensen. Maximale afstand: halve marathon (dus zo'n 21 km). Dat is wel te doen als je traint en ook nog jong en fit bent. Wat ze is neem ik aan als ze bij de politie solliciteert.
Je ziet Jul regelmatig gaan/terugkomen van hardlopen. Dit in tegenstelling tot haar moeder, die dat een tijdje in haar planner had staan, maar wat ook weer is uitgedoofd als een nachtkaars.
pi_220348907
Maar als MW aangeeft dat het huis eigenlijk te duur is, waarom niet verkopen? Waarom dan gele besteden aan reisjes/vakanties/hotel/uit eten
pi_220348983
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 12:58 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Kan Julia het toch nog wel spannend vinden? Toen ik nog hardloopwedstrijden deed was ik ook altijd wel nerveus.
Niet zo zeer dat ik het dan zo'n spannende dag vond, maar AM kan weer lekker overdrijven.
pi_220349002
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 12:42 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Helemaal mee eens! Jade is zo enorm sterk geweest, echt vreselijk voor haar en haar naasten. Nooit klagen maar schouders eronder, kan menig flu nog wat van leren
Nou echt. Het is altijd maximaal janken om niks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')