abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220352837
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 22:52 schreef MissBaksel het volgende:
Wat is de Instagram naam van Sanneke?
Sanneke89
pi_220352856
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 22:53 schreef Earring het volgende:

[..]
Sanneke89
Dank je wel
pi_220352868
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 17:09 schreef Donna het volgende:

[..]
Waarom quote je mij? Ik vraag toch hetzelfde? :)
Foutje excuses
pi_220352877
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 20:20 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Nou precies dit! Waar is die vent van haar in dit verhaal?? Dat is toch ook een halfbakken soepstengel als ie dit allemaal maar normaal vindt 🙄
Want op dat feestje waren geen bacteriën ? Er zaten vast meer mensen dan afgelopen week in de wachtkamer van de huisarts.
Daarbij vind ik dat als je kind niet fit is, en je bang bent voor een opname of prednison, dat je beter een dagje uit kunt rusten .
Dan kan ze maandag misschien fit naar school.
Lukt dat niet dan is dat jammer maar naar een feestje gaan en hele dag volop spelen zal zeker geen goede invloed hebben.
pi_220352896
Wat een treurig bestaan hebben Dion & Sanneke.

Als Thuisbezorgd een van je hoogtepunten is. Zij zijn beide zwakbegaafd en ik heb niet de indruk dat de familie nu zoveel slimmer zijn zodat ze hen ondersteuning kunnen aanbieden.

Ik gun Mijan meer dan dit!
pi_220352984
DBM schrijft op 5 maart bij Jessica Huttinga,iemand met een TOS (taalontwikkelingsstoornis) dat Flip verbale dyspraxie heeft. Best bijzonder dat ze het altijd wel over laxeren en darmproblemen heeft maar nergens benoemt dat er nog meer problemen met haar vriendje zijn (buiten de autisme- en hoogbegaafdheidsonderzoeken).
Natuurlijk vind ik het goed dat ze dit niet op haar eigen insta benoemt maar waarom dan wel op de insta van iemand anders? En waarom wel zijn poepproblemen?
Waarom wel zijn privacy respecteren bij zijn ene diagnose en niet bij een andere (misschien nog wel gevoeliger liggend) probleem?
pi_220353329
Ik schrik wel hoor. Wat ik hier las: vrijdag patat, zaterdag kapsalon en zondag pizza ( zag ik).
En M dan? Potjes? Triest.
Zal dit nu elk weekend zo zijn? Ik denk niet dat het weekmenu nog wordt getoond op deze manier.
pi_220353404
Sanneke doet alsof ze de afgelopen tijd onder een brug hebben geleefd en nu voor het eerst weer in een warm kamer met bed slaapt.

Ze hebben er zelf voor gekozen Mijan in een stacaravan geboren te laten worden terwijl ze op zoek waren naar een nieuw huis.

En nee Sanneke, wat jij nu hebt (een relatief goedkope sociale huurwoning met waarschijnlijk huurtoeslag) is echt lang niet voor iedereen vanzelfsprekend.

Edit: ze lijkt wel positief, ik hoop dat het zich doorzet en dat ze lekker vaak naar buiten gaat
pi_220353418
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 21:38 schreef Lalaland79 het volgende:
Veraurru maakt voor dr zelf een snackbox voor de vlucht naar Bonaire. Echt hoezo oud ben je? Je hoeft je toch niet vol te proppen? Je krijgt eten aan boord en kunt altijd nog iets extra's kopen.
Ik snap dat je iets meeneemt, doe ik ook, maar zo'n box vol???
is niet alleen voor haar zelf
pi_220353420
Maar waarom het hier dan noemen @Latteanais dbm heeft op iemand gereageerd erover en niet op haar eigen gezet vast met een reden.
pi_220353425
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 05:35 schreef brilduiker1973 het volgende:
Ik schrik wel hoor. Wat ik hier las: vrijdag patat, zaterdag kapsalon en zondag pizza ( zag ik).
En M dan? Potjes? Triest.
Zal dit nu elk weekend zo zijn? Ik denk niet dat het weekmenu nog wordt getoond op deze manier.
Ik denk niet alleen in het weekend!
pi_220353428
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 06:38 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Sanneke doet alsof ze de afgelopen tijd onder een brug hebben geleefd en nu voor het eerst weer in een warm kamer met bed slaapt.

Ze hebben er zelf voor gekozen Mijan in een stacaravan geboren te laten worden terwijl ze op zoek waren naar een nieuw huis.

En nee Sanneke, wat jij nu hebt (een relatief goedkope sociale huurwoning met waarschijnlijk huurtoeslag) is echt lang niet voor iedereen vanzelfsprekend.

Edit: ze lijkt wel positief, ik hoop dat het zich doorzet en dat ze lekker vaak naar buiten gaat

Hopen wordt in dit geval het uitstellen van een teleurstelling.
En als ze naar buiten gaat zal het zijn om haar geschooide appie-kraskaarten te innen en de Action leeg te kopen want nog niet genoeg speelgoed en meuk.
pi_220353430
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 00:18 schreef Latteanais het volgende:
DBM schrijft op 5 maart bij Jessica Huttinga,iemand met een TOS (taalontwikkelingsstoornis) dat Flip verbale dyspraxie heeft. Best bijzonder dat ze het altijd wel over laxeren en darmproblemen heeft maar nergens benoemt dat er nog meer problemen met haar vriendje zijn (buiten de autisme- en hoogbegaafdheidsonderzoeken).
Natuurlijk vind ik het goed dat ze dit niet op haar eigen insta benoemt maar waarom dan wel op de insta van iemand anders? En waarom wel zijn poepproblemen?
Waarom wel zijn privacy respecteren bij zijn ene diagnose en niet bij een andere (misschien nog wel gevoeliger liggend) probleem?
Huh? Ze steekt ook niet onder stoelen of banken dat de kinderen vloeiend Engels spreken oa door het gamen...begin te vermoeden dat die vrouw echt serieuze mentale issues heeft..
pi_220353457
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 06:46 schreef Loveischocolala het volgende:
Maar waarom het hier dan noemen @:latteanais dbm heeft op iemand gereageerd erover en niet op haar eigen gezet vast met een reden.
Omdat ze het gepost heeft mag het hier besproken worden... enige wat niet mag is als je deze info via via gehoord heb
pi_220353472
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 06:51 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En als ze naar buiten gaat zal het zijn om haar geschooide appie-kraskaarten te innen en de Action leeg te kopen want nog niet genoeg speelgoed en meuk.
Ik weet het… maar ik wilde nog iets positiefs zeggen want anders is het allemaal zo negatief
pi_220353490
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 07:08 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Ik weet het… maar ik wilde nog iets positiefs zeggen want anders is het allemaal zo negatief
Oké. Iets posities dan: ze zegt dat ze de afgelopen weken vaak gekookt heeft. Misschien gaat ze dat hier ook weer oppakken.
pi_220353582
Sanneke lacht Dion uit omdat hij gaat sporten. Er blijft niks van hem over, hij heeft meer calorieën verbrand dan dat hij nam. Hoe zou dat nou komen?
En daarbij, sporten is ook goed voor je mentale welzijn. En dat lijkt mij hard nodig met iemand als Sanneke om je heen. Lekker gaan sporten Dion!
pi_220353592
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 06:51 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
De Kwantum heeft deze week spullen met kroozants in de folder. Vindt ze toch ook zo leuk? Er is vast wel een Kwantum op fietsafstand.
pi_220353621
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 07:38 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
De Kwantum heeft deze week spullen met kroozants in de folder. Vindt ze toch ook zo leuk? Er is vast wel een Kwantum op fietsafstand.
😂
pi_220353622
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 06:38 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

Maar goed om te weten dat ze een uur naar haar kind heeft gestaard. Betekent dat hij een uur niet aan haar vastgeplakt zat. Hij geniet natuurlijk van een relatief opgeruimde ruimte waar hij kan spelen (tip voor Sanneke: haal wat speelgoed weg want er staat echt heel veel en dat maakt spelen alleen maar lastiger, want teveel keuzes). Betekent ook dat zij hem niet meer als excuus kan gebruiken om niks te doen. Het huis kan dus opgeruimd en schoon blijven.
pi_220353628
En zou sanneke lekker vandaag boodschapjes gaan doen? Of zitten zeuren
Hadden ze al internet?
pi_220353657
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 07:46 schreef Moppie1982 het volgende:
Hadden ze al internet?
Ik ben heel benieuwd naar Sanneke vandaag inderdaad, zouden we iets anders zien dan de bank?
pi_220353703
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 07:51 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Ik ben heel benieuwd naar Sanneke vandaag inderdaad, zouden we iets anders zien dan de bank?
Maar echt! Lekker koken in haar nieuwe keuken
pi_220353717
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 00:18 schreef Latteanais het volgende:
Maar Flip gaat ook niet naar logopedie. Dat is ook wel een hele belangrijke met verbale dyspraxie...
pi_220353732
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 07:46 schreef Moppie1982 het volgende:
Hadden ze al internet?
Ik denk dat ze de kasten in elkaar gaat zetten en dan kan ze daarna door met kasten inruimen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')