Kinderen worden bij haar ook vast aan het werk gezet. Zodat ze nog langer kan bankhangenquote:Op maandag 16 maart 2026 18:52 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ach, wat kan er in een huis gebeuren? Zo’n ouder hoeft in elk geval niet bang te zijn dat de kinderen naar buiten gaan.
Thanx, wil jij hem dan ook uit je quote?quote:Op maandag 16 maart 2026 18:56 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik zou even je link weghalen, ik zie je naam als ik de link aanklik.
Ik had hem express zonder het laatste stukje. 😄 Geen zorgen!quote:Op maandag 16 maart 2026 19:13 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Thanx, wil jij hem dan ook uit je quote?
👍🏼🙏🏼quote:Op maandag 16 maart 2026 19:22 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik had hem express zonder het laatste stukje. 😄 Geen zorgen!
Ik snapte de logica ook niet zo. Scones als in ‘afbakscones’ waar je dan zelf nog dingen bij moet kopen/doen.quote:Op maandag 16 maart 2026 19:30 schreef Hope88 het volgende:
Zei Sanneke nou dat ze Scones mee had genomen om te geven als eten als iemand straks bevallen is?
Heel lief bedoeld hoor, maar ik had toch liever een ovenschotel met groenten ofzo ipv scones..
Dat is het hele probleem. Mensen blijven maar kijken om welke reden dan ook en dragen op die manier bij.quote:Op maandag 16 maart 2026 19:44 schreef Overrozen14 het volgende:
Gisteren maakte ze in shownieuws echt gehakt van de Bellinga's. Ook dat niemand meer moet kijken en moet ontvolgen.
Als ik hem was zou ik rennenquote:Op maandag 16 maart 2026 15:02 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dion heeft dus inderdaad de hele keet gisteren schoongemaakt
Wat toevallig. Je keek wel even vreemd op dan zekerquote:Op maandag 16 maart 2026 19:56 schreef brilduiker1973 het volgende:
Haha Jim woont in hetzelfde studentenhuis als waar ik heb gewoond heeeeel lang geleden.
Ja ik dacht huh dit komt mij bekend voor toen die meiden naar buiten liepen.quote:Op maandag 16 maart 2026 20:04 schreef Earring het volgende:
[..]
Wat toevallig. Je keek wel even vreemd op dan zeker
precies , te klein.quote:Op maandag 16 maart 2026 20:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Waar zouden Jet en Lot ook moeten delen? De kamers zijn al zo klein daar
Ik hoop echt dat mijn zoon later niet met een type zoals Sanneke thuiskomt. Je kan niks sturen daarin, dat weet ik. Maar mijn hemel zeg, lijkt me geen fijn idee dat je als ouders moet toekijken hoe er misbruik wordt gemaakt van de goedheid van je zoon.quote:Op maandag 16 maart 2026 20:06 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Hoe zou zijn familie naar Sanneke en deze relatie kijken?
Dit dus. Als ouder wil je het beste voor je kind. Waarschijnlijk zal Dion het wel voor Sanneke opnemen. Maar het is triest. Hopelijk gaat hij het ooit inzien dat het ook anders kan. En helemaal mee eens met degene die zeiden, als het andersom was dan hadden we de vrouw moeten redden. In dit geval moet Dion gered worden.quote:Op maandag 16 maart 2026 20:13 schreef Maremare het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat mijn zoon later niet met een type zoals Sanneke thuiskomt. Je kan niks sturen daarin, dat weet ik. Maar mijn hemel zeg, lijkt me geen fijn idee dat je als ouders moet toekijken hoe er misbruik wordt gemaakt van de goedheid van je zoon.
En als je dan zijn account bekijkt en ziet hoe hij bezig was met zelfontwikkeling vraag je je af waar het mis is gegaan. Hij is er met open ogen ingestonken. Hoewel ik vind dat hij ook niet al te snugger overkomt. Maar dat kan ook zo lijken doordat hij uitgecheckt lijkt.quote:Op maandag 16 maart 2026 20:25 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Dit dus. Als ouder wil je het beste voor je kind. Waarschijnlijk zal Dion het wel voor Sanneke opnemen. Maar het is triest. Hopelijk gaat hij het ooit inzien dat het ook anders kan. En helemaal mee eens met degene die zeiden, als het andersom was dan hadden we de vrouw moeten redden. In dit geval moet Dion gered worden.
Volgens mij is dit ook zijn eerste relatie, dacht ik. Dus vergelijkingsmateriaal heeft hij niet.
Wat betreft financien. Ik hoop voor hem dat hij voor zichzelf ook spaart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |