Nou inderdaad maar ook zij heeft veel volgers die het allemaal voor zoete koek slakken aan de comments te zienquote:Op dinsdag 17 maart 2026 08:18 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Schoot even hardop in de lach bij hvk...
Soms zie ik bedrijven spullen naar bepaalde flu's toesturen en denk dan echt... heeft echt niemand eerst gekeken wie of wat deze persoon is??
"Educatief speelgoed voor jonge kinderen , motorische ontwikkeling en schermvrij spelen"
🤣😂🤣👍 ja daarvoor... voor dit soort content moet je echt bij hvk zijn!! 5 jonge kinderen die met 6-0 achterstand staan in hun ontwikkeling omdat moeder filmpjes moet maken... kinderen die zelfs met tablet eten..
Dit speelgoed word binnen een week uit elkaar getrokken (want alleen de broertjes hebben het dus het moet stuk van de terror twins)
Echt weer een perfect voorbeeld van anti reclame
Ordinair stel.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 06:53 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat MCW aan de LV sjaal is gegaan door hem. Net als die vreselijke Dior sneakers en Balenciaga sweaters. Een ANWB stel kan er nog wat van leren.
Die hardloopwedstrijd is haar doel.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:11 schreef Missinglink24 het volgende:
Die update van Pascal.. eerst dacht ik, ik heb dit al gelezen want er staat precies hetzelfde als in de vorige update, infuus gehad etc.
Maar ze eindigt met dat ze als doel heeft om binnenkort mee te doen met ee hardloopwedstrijd? Een halve marathon?? Ik snap hier helemaal niks van en in de comments mag je alleen maar jubelend reageren.
Mooie reactie ook van iemand: Afhankelijk van wat je precies wilt zeggen, zijn dit betere opties:quote:Op dinsdag 17 maart 2026 08:26 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat is een zin die ik voor een peuter reuze koddig en knap zou vinden. Voor een volwassenen, not so much
Je kunt je kont niet keren op hun slaapkamer. Ik gun ze dus meer ruimte (en privacy). Twee slaapkamers of een kamer met bedden en de andere kamer met bureau´s.quote:Op maandag 16 maart 2026 22:49 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Zouden ze dat willen denk je? Ze doen zoveel samen, volgens mij vinden ze het wel gezellig om een kamer te delen?
Voor de oudste meiden die slecht Spaans spreken? Vrij bijzonder.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 00:49 schreef Latteanais het volgende:
De Jelies openen een kibbelingzaak zegt Janneke in een interview in de Libelle.
Voor de oudste meiden.
Ze noemt zichzelf een ondernemer en gezondheidscoach.
Past goed bij elkaar die kibbelingzaak en gezondheidscoach. Maar dat zien zij waarschijnlijk helemaal niet.
Volgens Johan is een rijbewijs al genoeg en meer waard dan diploma’s.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:35 schreef Harper het volgende:
[..]
Voor de oudste meiden die slecht Spaans spreken? Vrij bijzonder.
Zouden ze weten dat je daarvoor een vergunning en certificaten/diploma´s nodig hebt?
Mensen met trauma praten er eigenlijk vaak niet eens open over, ik schaam me als ik schrik van een dichtslaande deur, of een flesje dat omvalt, en ga dan niet heel hard roepen maar ik heb PTTS..en helemaal niet online roepen.. mijn omgeving weet dat ik trauma heb, dat ik herbelevingen heb en alleen slaap met Oxozopam.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 10:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Jeetje... dbm krijgt niet genoeg complimenten dus geeft ze zichzelf maar flink wat veren in den a-hol
Jammer dat zelf inzicht ontbreekt.. of iig geen idee heeft hoe ze overkomt.. altijd eerlijk.. 😂🤣 als we de leugens zouden opschrijven zouden we ook een bestseller kunnen schrijven...
Altijd blij 🤣😂🤣 ja joh de boze mama is heel raar bedacht
Och die meid is echt de weg kwijt..
Bovendien krijg ik altijd kriebels van mensen die het over enorm veel trauma hebben en als ze dan vertellen waarvan is in haar geval dat haar vader heel streng was en ze haar bord leeg moest eten 🤔 zoals eigenlijk ieder kind... behalve haar kinderen... die geeft ze gratis en voor niets heel veel ander trauma 👌👍
Ben op haar treads geblokt, deel je even haar mooie quotes?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 10:34 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Keek even bij de boze eerlijke mama op threads en moest voor 2e keer lachen deze ochtend
Gisteren kreeg ik op Facebook zo een "clickbait" pagina bericht (heb even geprobeerd het te zoeken als bewijs maar niet te vinden) met van die kul verhalen.. dat ging over een gezin dat in hun straat een opvang had voor jongeren en dat daar sinds kort een jongen was gekomen waar die moeder een naar gevoel van kreeg maar de begeleiding van de opvang vertelde dat er niets was maar ze merkte ook dat die jongen extra in de gaten werd gehouden door het personeel. Na een opstootje in de speeltuin liet die moeder haar kind niet meer alleen buiten spelen. Toen op een dag ineens veel politie en had die jongen de woning kort en klein geslagen en bleek dat hij eerder veroordeeld was voor het mishandelen van dieren...
Lang verhaal... maar dbm heeft weer een verhaaltje gejat en vervormd alsof het haar zelf is overkomen 🤣😂👍
De eierschaal sowieso! En verder denk ik aan paashazen, paas vlaggetjes en vooral heel veel paaseitjes en paaskoeken en andere vreetzooi.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:20 schreef Lalaland79 het volgende:
Wat verstaat Sanneke allemaal onder jehuis aankleden voor Pasen? Dat us toch een paartjes in een vaas met hangertjes en een schaal met chocolade eitjes? Of mis ik iets?
Bij deze (heel verhaal)quote:Op dinsdag 17 maart 2026 10:38 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ben op haar treads geblokt, deel je even haar mooie quotes?
.quote:Nou was de rust eindelijk wedergekeert toen de stichting huisvesting MOEST bieden aan een jeugd gedetineerde. Verplicht door de rechtbank. We wisten niet waarom alleen dat hij ten alle tijden 3 'bewakers' bij zich had.
Oh wat erg! Zonder diagnose te plakken maar volgens ChatGPT kan dat passen bij:quote:Op dinsdag 17 maart 2026 10:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Bij deze (heel verhaal)
"Bij mijn ouders in de straat (koophuis hebben ze dus dan verhuis je niet zomaar) zit een begeleid wonen project gebeuren. Hardstikke leuk, nooit last gehad van die mensen toen ik daar opgroeide.
Maar nu wordt die stichting elke keer verplicht om ggz patienten op te nemen. Geeft alleen maar problemen en er is veel politie bij telkens. Kunnen die mensen ook niks aan doen maar is gewoon niet geschikt in een woonwijk waar vooral veel kinderen wonen.
Nou was de rust eindelijk wedergekeert toen de stichting huisvesting MOEST bieden aan een jeugd gedetineerde. Verplicht door de rechtbank. We wisten niet waarom alleen dat hij ten alle tijden 3 'bewakers' bij zich had. Ik zei gelijk al dat mijn kinderen niet meer alleen in de speeltuin mochten spelen. Speeltuin grenst aan de tuin van mn ouders, soort pleintje omringt door de huizen. Deze jongen woond 3 huizen naast mn ouders..
Anyway. 3 bewakers dus.
Mijn moeder vond het wat onzinnig want zoveel kon die jongen niet mankeren. Maar ik was standvast GEEN speeltuin zonder toezicht.
Het afgelopen jaar heeft hij het hele huis incl meubilair kort en klein geslagen in extreem agressive buien. Werd hij keer op keer opgepakt omdat hij 'ontsnapt' was. En heeft hij de hele buurt op stelten gezet.
Mijn moeder snapte steeds meer waarom ik mijn kids hier tegen wilde beschermen. Ik was vooral bang dat t een viezerik was.. maar dat was niet.
Wat hij precies gedaan had weten we niet maar wel dat het flink fout was.
Mn moeder belt net:
Ze had de begeleiding gesproken. Die had tussen neus en lippen door laten vallen dat hij daar niet langer mag wonen en ze het goed vond dat ik mijn kinderen daar niet meer alleen liet. Hij bleek telkens jonge diertjes te vermoorden op gruwelijke wijze. Het excaleerde steeds meer en het risico dat hij over zou gaan op een mens of kind was niet ondenkbaar. WATDEFUCK"
Dus in de basis is dit gewoon weer een gejat verhaal
🤣🤣🤣🤣🤣 sorry deze vrouw moet boeken gaan schrijven! Jeetjeeeeequote:Op dinsdag 17 maart 2026 10:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Bij deze (heel verhaal)
"Bij mijn ouders in de straat (koophuis hebben ze dus dan verhuis je niet zomaar) zit een begeleid wonen project gebeuren. Hardstikke leuk, nooit last gehad van die mensen toen ik daar opgroeide.
Maar nu wordt die stichting elke keer verplicht om ggz patienten op te nemen. Geeft alleen maar problemen en er is veel politie bij telkens. Kunnen die mensen ook niks aan doen maar is gewoon niet geschikt in een woonwijk waar vooral veel kinderen wonen.
Nou was de rust eindelijk wedergekeert toen de stichting huisvesting MOEST bieden aan een jeugd gedetineerde. Verplicht door de rechtbank. We wisten niet waarom alleen dat hij ten alle tijden 3 'bewakers' bij zich had. Ik zei gelijk al dat mijn kinderen niet meer alleen in de speeltuin mochten spelen. Speeltuin grenst aan de tuin van mn ouders, soort pleintje omringt door de huizen. Deze jongen woond 3 huizen naast mn ouders..
Anyway. 3 bewakers dus.
Mijn moeder vond het wat onzinnig want zoveel kon die jongen niet mankeren. Maar ik was standvast GEEN speeltuin zonder toezicht.
Het afgelopen jaar heeft hij het hele huis incl meubilair kort en klein geslagen in extreem agressive buien. Werd hij keer op keer opgepakt omdat hij 'ontsnapt' was. En heeft hij de hele buurt op stelten gezet.
Mijn moeder snapte steeds meer waarom ik mijn kids hier tegen wilde beschermen. Ik was vooral bang dat t een viezerik was.. maar dat was niet.
Wat hij precies gedaan had weten we niet maar wel dat het flink fout was.
Mn moeder belt net:
Ze had de begeleiding gesproken. Die had tussen neus en lippen door laten vallen dat hij daar niet langer mag wonen en ze het goed vond dat ik mijn kinderen daar niet meer alleen liet. Hij bleek telkens jonge diertjes te vermoorden op gruwelijke wijze. Het excaleerde steeds meer en het risico dat hij over zou gaan op een mens of kind was niet ondenkbaar. WATDEFUCK"
Dus in de basis is dit gewoon weer een gejat verhaal
Daaruit blijkt wel weer dat zo’n bedrijf totaal niet kijkt naar de fluffy, of het past bij de doelgroep.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 11:08 schreef Clavis het volgende:
HvK met de hashtag #schermvrij 😂😂 echt wie hou je voor de gek? Die kinderen zijn vergroeid met een scherm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |