abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220362668
Die update van Pascal.. eerst dacht ik, ik heb dit al gelezen want er staat precies hetzelfde als in de vorige update, infuus gehad etc.
Maar ze eindigt met dat ze als doel heeft om binnenkort mee te doen met ee hardloopwedstrijd? Een halve marathon?? Ik snap hier helemaal niks van en in de comments mag je alleen maar jubelend reageren.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220362688
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 08:18 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Schoot even hardop in de lach bij hvk...
Soms zie ik bedrijven spullen naar bepaalde flu's toesturen en denk dan echt... heeft echt niemand eerst gekeken wie of wat deze persoon is??
"Educatief speelgoed voor jonge kinderen , motorische ontwikkeling en schermvrij spelen"
🤣😂🤣👍 ja daarvoor... voor dit soort content moet je echt bij hvk zijn!! 5 jonge kinderen die met 6-0 achterstand staan in hun ontwikkeling omdat moeder filmpjes moet maken... kinderen die zelfs met tablet eten..
Dit speelgoed word binnen een week uit elkaar getrokken (want alleen de broertjes hebben het dus het moet stuk van de terror twins)
Echt weer een perfect voorbeeld van anti reclame
Nou inderdaad maar ook zij heeft veel volgers die het allemaal voor zoete koek slakken aan de comments te zien
I can't help it, if I'm lucky
pi_220362696
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 06:53 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik heb juist het idee dat MCW aan de LV sjaal is gegaan door hem. Net als die vreselijke Dior sneakers en Balenciaga sweaters. Een ANWB stel kan er nog wat van leren.
Ordinair stel.
pi_220362757
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 09:11 schreef Missinglink24 het volgende:
Die update van Pascal.. eerst dacht ik, ik heb dit al gelezen want er staat precies hetzelfde als in de vorige update, infuus gehad etc.
Maar ze eindigt met dat ze als doel heeft om binnenkort mee te doen met ee hardloopwedstrijd? Een halve marathon?? Ik snap hier helemaal niks van en in de comments mag je alleen maar jubelend reageren.
Die hardloopwedstrijd is haar doel.

Ze wilt daar niet binnenkort aan meedoen, dat houdt ze voor ogen om daarnaar toe te werken.
pi_220362760
Wat verstaat Sanneke allemaal onder jehuis aankleden voor Pasen? Dat us toch een paartjes in een vaas met hangertjes en een schaal met chocolade eitjes? Of mis ik iets?
  dinsdag 17 maart 2026 @ 09:28:58 #231
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_220362869
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 08:26 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Dat is een zin die ik voor een peuter reuze koddig en knap zou vinden. Voor een volwassenen, not so much :+
Mooie reactie ook van iemand: Afhankelijk van wat je precies wilt zeggen, zijn dit betere opties:
"Ik heb een brok in mijn keel." (Als je het gevoel hebt dat je moet huilen, maar het er niet uitkomt).
"Mijn tranen zitten hoog." (Als je heel emotioneel bent en bijna moet huilen).
"De huil zit vast." (Iets minder gebruikelijk, maar grammaticaal beter).

Nee, Bon Joeri zijn blik is blur, snap dat dan!

Zum kotsen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_220362897
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 09:14 schreef QuintyQ het volgende:

[..]
Ordinair stel.
Wat is er precies ordinair aan design kleding?
pi_220362912
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 22:49 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Zouden ze dat willen denk je? Ze doen zoveel samen, volgens mij vinden ze het wel gezellig om een kamer te delen?
Je kunt je kont niet keren op hun slaapkamer. Ik gun ze dus meer ruimte (en privacy). Twee slaapkamers of een kamer met bedden en de andere kamer met bureau´s.
pi_220362941
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 00:49 schreef Latteanais het volgende:
De Jelies openen een kibbelingzaak zegt Janneke in een interview in de Libelle.
Voor de oudste meiden.
Ze noemt zichzelf een ondernemer en gezondheidscoach.
Past goed bij elkaar die kibbelingzaak en gezondheidscoach. Maar dat zien zij waarschijnlijk helemaal niet.
Voor de oudste meiden die slecht Spaans spreken? Vrij bijzonder.
Zouden ze weten dat je daarvoor een vergunning en certificaten/diploma´s nodig hebt?
pi_220363210
DBM haar nieuwe post, eigenlijk zijn zij en Sanneke nog gewoon meisjes in hun hoofd ipv volwassen vrouwen
pi_220363219
Jeetje... dbm krijgt niet genoeg complimenten dus geeft ze zichzelf maar flink wat veren in den a-hol
Jammer dat zelf inzicht ontbreekt.. of iig geen idee heeft hoe ze overkomt.. altijd eerlijk.. 😂🤣 als we de leugens zouden opschrijven zouden we ook een bestseller kunnen schrijven...
Altijd blij 🤣😂🤣 ja joh de boze mama is heel raar bedacht
Och die meid is echt de weg kwijt..

Bovendien krijg ik altijd kriebels van mensen die het over enorm veel trauma hebben en als ze dan vertellen waarvan is in haar geval dat haar vader heel streng was en ze haar bord leeg moest eten 🤔 zoals eigenlijk ieder kind... behalve haar kinderen... die geeft ze gratis en voor niets heel veel ander trauma 👌👍
pi_220363239
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 09:35 schreef Harper het volgende:

[..]
Voor de oudste meiden die slecht Spaans spreken? Vrij bijzonder.
Zouden ze weten dat je daarvoor een vergunning en certificaten/diploma´s nodig hebt?
Volgens Johan is een rijbewijs al genoeg en meer waard dan diploma’s.
Wat een ontzettende eikel is die man!
pi_220363273
DBM
Ik ben allergisch voor mensen die zo schermen met trauma's alsof dat een eigenschap is of een kwaliteit.

En niet gewoon een trauma, nee nee genoeg trauma's voor vijf levens nog wel.

De tijd die ze aan insta besteedt kan ze beter traumatherapie gaan volgen dan.
pi_220363334
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 10:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Jeetje... dbm krijgt niet genoeg complimenten dus geeft ze zichzelf maar flink wat veren in den a-hol
Jammer dat zelf inzicht ontbreekt.. of iig geen idee heeft hoe ze overkomt.. altijd eerlijk.. 😂🤣 als we de leugens zouden opschrijven zouden we ook een bestseller kunnen schrijven...
Altijd blij 🤣😂🤣 ja joh de boze mama is heel raar bedacht
Och die meid is echt de weg kwijt..

Bovendien krijg ik altijd kriebels van mensen die het over enorm veel trauma hebben en als ze dan vertellen waarvan is in haar geval dat haar vader heel streng was en ze haar bord leeg moest eten 🤔 zoals eigenlijk ieder kind... behalve haar kinderen... die geeft ze gratis en voor niets heel veel ander trauma 👌👍
Mensen met trauma praten er eigenlijk vaak niet eens open over, ik schaam me als ik schrik van een dichtslaande deur, of een flesje dat omvalt, en ga dan niet heel hard roepen maar ik heb PTTS..en helemaal niet online roepen.. mijn omgeving weet dat ik trauma heb, dat ik herbelevingen heb en alleen slaap met Oxozopam.

Maar waarom zou ik het uitmelken? Ik wou juist dat ik het niet had, net als ik wou dat ik geen adhd had.. maar DBM gaat er mee om alsof ze de eerste prijs op het WK heeft gewonnen.. uitmelken noem ik dat, aandacht vragen en haar kinderen misbruiken met hun kwalen, want oh wat zijn ze zielig
pi_220363336
Keek even bij de boze eerlijke mama op threads en moest voor 2e keer lachen deze ochtend

Gisteren kreeg ik op Facebook zo een "clickbait" pagina bericht (heb even geprobeerd het te zoeken als bewijs maar niet te vinden) met van die kul verhalen.. dat ging over een gezin dat in hun straat een opvang had voor jongeren en dat daar sinds kort een jongen was gekomen waar die moeder een naar gevoel van kreeg maar de begeleiding van de opvang vertelde dat er niets was maar ze merkte ook dat die jongen extra in de gaten werd gehouden door het personeel. Na een opstootje in de speeltuin liet die moeder haar kind niet meer alleen buiten spelen. Toen op een dag ineens veel politie en had die jongen de woning kort en klein geslagen en bleek dat hij eerder veroordeeld was voor het mishandelen van dieren...

Lang verhaal... maar dbm heeft weer een verhaaltje gejat en vervormd alsof het haar zelf is overkomen 🤣😂👍
pi_220363350
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 10:34 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Keek even bij de boze eerlijke mama op threads en moest voor 2e keer lachen deze ochtend

Gisteren kreeg ik op Facebook zo een "clickbait" pagina bericht (heb even geprobeerd het te zoeken als bewijs maar niet te vinden) met van die kul verhalen.. dat ging over een gezin dat in hun straat een opvang had voor jongeren en dat daar sinds kort een jongen was gekomen waar die moeder een naar gevoel van kreeg maar de begeleiding van de opvang vertelde dat er niets was maar ze merkte ook dat die jongen extra in de gaten werd gehouden door het personeel. Na een opstootje in de speeltuin liet die moeder haar kind niet meer alleen buiten spelen. Toen op een dag ineens veel politie en had die jongen de woning kort en klein geslagen en bleek dat hij eerder veroordeeld was voor het mishandelen van dieren...

Lang verhaal... maar dbm heeft weer een verhaaltje gejat en vervormd alsof het haar zelf is overkomen 🤣😂👍
Ben op haar treads geblokt, deel je even haar mooie quotes?
pi_220363394
Niet perse een influencer verhaal maar BN-er maar te leuk om niet te delen:

Mijn man had een mooi verhaal. Hij was aan het werk in een groot grachtenpand, echt zo’n luxe huis met meerdere technische installaties. Tijdens zijn werk viel hem bij één van de ruimtes een barst op in een luikje.

Omdat de eigenaar niet thuis was, haalde hij iemand van het personeel erbij om het te laten zien. Die belde vervolgens de eigenaar om het door te geven.

Nou… die reageerde dus totaal niet relaxed 😅
Aan de telefoon werd meteen gesuggereerd dat mijn man het zelf veroorzaakt had.

Moet je net bij hem zijn. Hij bleef nog netjes en gaf aan dat hij het gewoon gemeld had en dat hij het echt wel gezegd zou hebben als hij iets stuk had gemaakt.

Maar toen het bleef doorgaan, was hij er klaar mee en zei iets in de trant van:
“Prima, dan stop ik er nu mee en zoek je het verder zelf maar uit.”

Toen draaide de sfeer ineens om en werd er wat gas teruggenomen. Later bood iemand van het personeel zelfs excuses aan en je merkte ook dat die zich er een beetje voor schaamde.

Grappige detail: eerder die dag had hij de eigenaar nog even gezien en toen was die juist heel vriendelijk.

En het huis zelf was ook wel next level — hij zag haar later letterlijk met haar hondje staan wachten op de lift om van de eerste naar de begane grond te gaan… terwijl ze met de trap allang beneden had kunnen zijn in die tijd 🤷🏼♀😂
pi_220363407
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 09:20 schreef Lalaland79 het volgende:
Wat verstaat Sanneke allemaal onder jehuis aankleden voor Pasen? Dat us toch een paartjes in een vaas met hangertjes en een schaal met chocolade eitjes? Of mis ik iets?
De eierschaal sowieso! En verder denk ik aan paashazen, paas vlaggetjes en vooral heel veel paaseitjes en paaskoeken en andere vreetzooi.
pi_220363421
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 10:38 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ben op haar treads geblokt, deel je even haar mooie quotes?
Bij deze (heel verhaal)

"Bij mijn ouders in de straat (koophuis hebben ze dus dan verhuis je niet zomaar) zit een begeleid wonen project gebeuren. Hardstikke leuk, nooit last gehad van die mensen toen ik daar opgroeide.

Maar nu wordt die stichting elke keer verplicht om ggz patienten op te nemen. Geeft alleen maar problemen en er is veel politie bij telkens. Kunnen die mensen ook niks aan doen maar is gewoon niet geschikt in een woonwijk waar vooral veel kinderen wonen.

Nou was de rust eindelijk wedergekeert toen de stichting huisvesting MOEST bieden aan een jeugd gedetineerde. Verplicht door de rechtbank. We wisten niet waarom alleen dat hij ten alle tijden 3 'bewakers' bij zich had. Ik zei gelijk al dat mijn kinderen niet meer alleen in de speeltuin mochten spelen. Speeltuin grenst aan de tuin van mn ouders, soort pleintje omringt door de huizen. Deze jongen woond 3 huizen naast mn ouders..

Anyway. 3 bewakers dus.
Mijn moeder vond het wat onzinnig want zoveel kon die jongen niet mankeren. Maar ik was standvast GEEN speeltuin zonder toezicht.

Het afgelopen jaar heeft hij het hele huis incl meubilair kort en klein geslagen in extreem agressive buien. Werd hij keer op keer opgepakt omdat hij 'ontsnapt' was. En heeft hij de hele buurt op stelten gezet.

Mijn moeder snapte steeds meer waarom ik mijn kids hier tegen wilde beschermen. Ik was vooral bang dat t een viezerik was.. maar dat was niet.
Wat hij precies gedaan had weten we niet maar wel dat het flink fout was.

Mn moeder belt net:
Ze had de begeleiding gesproken. Die had tussen neus en lippen door laten vallen dat hij daar niet langer mag wonen en ze het goed vond dat ik mijn kinderen daar niet meer alleen liet. Hij bleek telkens jonge diertjes te vermoorden op gruwelijke wijze. Het excaleerde steeds meer en het risico dat hij over zou gaan op een mens of kind was niet ondenkbaar. WATDEFUCK"

Dus in de basis is dit gewoon weer een gejat verhaal
pi_220363486
quote:
Nou was de rust eindelijk wedergekeert toen de stichting huisvesting MOEST bieden aan een jeugd gedetineerde. Verplicht door de rechtbank. We wisten niet waarom alleen dat hij ten alle tijden 3 'bewakers' bij zich had.
.

Het mag allemaal wat kosten hè? 🙄
pi_220363505
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 10:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Bij deze (heel verhaal)

"Bij mijn ouders in de straat (koophuis hebben ze dus dan verhuis je niet zomaar) zit een begeleid wonen project gebeuren. Hardstikke leuk, nooit last gehad van die mensen toen ik daar opgroeide.

Maar nu wordt die stichting elke keer verplicht om ggz patienten op te nemen. Geeft alleen maar problemen en er is veel politie bij telkens. Kunnen die mensen ook niks aan doen maar is gewoon niet geschikt in een woonwijk waar vooral veel kinderen wonen.

Nou was de rust eindelijk wedergekeert toen de stichting huisvesting MOEST bieden aan een jeugd gedetineerde. Verplicht door de rechtbank. We wisten niet waarom alleen dat hij ten alle tijden 3 'bewakers' bij zich had. Ik zei gelijk al dat mijn kinderen niet meer alleen in de speeltuin mochten spelen. Speeltuin grenst aan de tuin van mn ouders, soort pleintje omringt door de huizen. Deze jongen woond 3 huizen naast mn ouders..

Anyway. 3 bewakers dus.
Mijn moeder vond het wat onzinnig want zoveel kon die jongen niet mankeren. Maar ik was standvast GEEN speeltuin zonder toezicht.

Het afgelopen jaar heeft hij het hele huis incl meubilair kort en klein geslagen in extreem agressive buien. Werd hij keer op keer opgepakt omdat hij 'ontsnapt' was. En heeft hij de hele buurt op stelten gezet.

Mijn moeder snapte steeds meer waarom ik mijn kids hier tegen wilde beschermen. Ik was vooral bang dat t een viezerik was.. maar dat was niet.

Mn moeder belt net:
Ze had de begeleiding gesproken. Die had tussen neus en lippen door laten vallen dat hij daar niet langer mag wonen en ze het goed vond dat ik mijn kinderen daar niet meer alleen liet. Hij bleek telkens jonge diertjes te vermoorden op gruwelijke wijze. Het excaleerde steeds meer en het risico dat hij over zou gaan op een mens of kind was niet ondenkbaar. WATDEFUCK"

Oh wat erg! Zonder diagnose te plakken maar volgens ChatGPT kan dat passen bij:

Histrionische persoonlijkheidsstoornis

Mensen met deze stoornis:
• zoeken vaak constant aandacht
• gedragen zich dramatisch of overdreven emotioneel
• kunnen verhalen aandikken om interessanter over te komen

👉 Het draait vaak om de behoefte om gezien en gewaardeerd te worden.
pi_220363507
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 10:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Bij deze (heel verhaal)

Anyway. 3 bewakers dus.

Mn moeder belt net:

🤣🤣🤣🤣🤣 sorry deze vrouw moet boeken gaan schrijven! Jeetjeeeee
Grappige is je hoorde haar er nooit over en nu opeens dit!

Pff wat een drama maakt zij om een prik! Alle kinderen moeten die prik, mijn kids hebben nooit na een prik een kado gehad! Het hoort erbij, juist als je ze afzondert worden ze banger en ja andere kinderen uit de klas zien hem zitten met zijn knuffel en historische moeder en een extra pleister! Arm kind
pi_220363511
Heb de post van bonjoeri gelezen. Hij is natuurlijk in een zwart gat gevallen nu lotte op vakantie is en zijn invulling niet meer haar filmen is. Sneu.
Ben bij haar ook wel benieuwd wat ze binnenharkt als influencer.
pi_220363522
HvK met de hashtag #schermvrij 😂😂 echt wie hou je voor de gek? Die kinderen zijn vergroeid met een scherm.
pi_220363543
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 11:08 schreef Clavis het volgende:
HvK met de hashtag #schermvrij 😂😂 echt wie hou je voor de gek? Die kinderen zijn vergroeid met een scherm.
Daaruit blijkt wel weer dat zo’n bedrijf totaal niet kijkt naar de fluffy, of het past bij de doelgroep.
Maar waarschijnlijk hebben ze het ook uitbesteed aan een agency waar HVK bij zit, en willen die alleen maar kunnen zeggen ‘het staat er op bij 23 fluflus hoor, kunnen we even cashen’?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')