Dit klinkt meer alsof hij ook geen zin meer heeft in z’n relatie, of lees ik dit verkeerd?quote:Op maandag 16 maart 2026 21:04 schreef Johanna38 het volgende:
BonJoeri is op schrijfcursus geweesr bij Lotte denk ik. Of bij Blof. 😎
“ Er zit huil in me vast. Flinke tranen die branden achter m’n ogen. Ze willen er wel uit, maar ik kan het niet. Ik wil wel, maar waarom ook alweer precies. Wat is dit gevoel. Waarom voel ik me zo zwaar. Ik kan niet meer helder uit m’n ogen kijken. M’n blik is blur. Op de wereld. Op mezelf. Op de liefde. Voor de ander. Voor mezelf. Oef. Laat me huilen. En schoon m’n hoofd. m’n buik en m’n hart. Ik wil wel, maar het lukt niet.”
Ik heb ook even gekeken want dacht: dat kan geen recente vlog zijn want dit speelde een tijd geleden.quote:Op maandag 16 maart 2026 20:54 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik heb die vlog van NK eens bekeken, ik weet het heel slecht! Maar mijn oren klapperen ervan joh! Stan moet verplicht weer thuis komen wonen want op zichzelf gaat het niet goed. No shit Sherlock! Dat arme kind is gewoon gedwongen op zichzelf gaan wonen op 16 jarige leeftijd en ook nog eens helemaal alleen, zoek het maar uit.. Jan en Sofie lijken totaal geen besef te hebben dat zij deze problemen veroorzaakt hebben, of op z'n minst niks gedaan om hem te ondersteunen in het proces van op jezelf wonen. En dan woont ie zometeen in België, wat heeft ie daar aan als pa en ma constant van huis zijn? Ze doen alsof ze hem in de gaten willen houden maar ze zijn nooit thuis! Mag Eline hem het ondernemersschap gaan uitleggen tijdens de door haar gekookte maaltijd?
Als Juul het huis uit gaat, zouden Saar en Suus dan een eigen kamer krijgen?quote:Op maandag 16 maart 2026 21:39 schreef Lynnyl het volgende:
AM: ze is verbaasd over de lege studentenkoelkast bij Jim. Hoe dan? Hij schuift elke dag bij haar aan. Dan zou het toch vreemd zijn als zijn koelkast vol zou liggen. En ik hoop maar dat Jet volhoudt en ze geen kamer met Lot hoeft te delen als de grote zus uit huis gaat en AM het in haar bol krijgt om te gaan schuiven.
Ze is precies nog zo. Laatste foto die ze heeft gepost in haar stories.quote:Op maandag 16 maart 2026 21:24 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Aantal jaren terug volgde ik haar een tijd. Aandachtsorgel, tegen alles en iedereen aanschoppen en vooral heel zielig zijn en hun meervoudig gehandicapte zoon inzetten.
Ik heb net gekeken maar die foto zie ik niet (meer).
Twitter heb ik haar nooit gevolgd, maar het verbaast me niks als ze daar ook zit.quote:Op maandag 16 maart 2026 21:29 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Ja zag ik weleens voorbij komen, denk Twitter? Vreselijk hoe zij etaleert.
Noud en Eline gaan niet mee.quote:Op maandag 16 maart 2026 21:32 schreef Lynnyl het volgende:
De Nagelkerkjes: ze gaan dus niet met alle kinderen naar de VS, er blijven er twee achter die waarschijnlijk aan het werk moeten blijven. Benieuwd wie niet mee mogen. En als social media zorgt voor je inkomen, maak dan fatsoenlijke content. Geen temperatuurborden, altijd dezelfde oranje teringkoffie, of dat geklef met Jan.
Ik had het Merel gegund dat ze lekker in de VS was gebleven of richting haar Canadese vriend (heeft ze die nog?) was gegaan ipv weer mee te moeten draaien bij de Nagelkerkjes. Zij gaat toch de taken van Sofie overnemen? Dan hoeft die helemaal niets meer te doen. En zal ze nog meer aan Jan gaan hangen. Positief: misschien is het Nederlands van Merel beter dan van Pabo-Soof.
"Mijn blik is blur"quote:Op maandag 16 maart 2026 21:20 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Dit vind ik echt cringe.
Er zit huil in me vast?
Dat mag ik hopen.quote:Op maandag 16 maart 2026 21:49 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Als Juul het huis uit gaat, zouden Saar en Suus dan een eigen kamer krijgen?
Nu wel gezien. Ik keek op insta bij haar posts. Ik wil haar stories niet aanklikken op insta, dus even anoniem gekeken. Ja, dit is hoe ze altijd al was. Over de rug van haar kind. En ook zij deed altijd maar zielig over geld, kosten etc.quote:Op maandag 16 maart 2026 21:50 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ze is precies nog zo. Laatste foto die ze heeft gepost in haar stories.
[..]
Twitter heb ik haar nooit gevolgd, maar het verbaast me niks als ze daar ook zit.
Ik vind die vent zo'n droeftoeter, hij kijkt altijd alsof ie moet poepen. Sneuneus!quote:Op maandag 16 maart 2026 21:04 schreef Johanna38 het volgende:
“ Er zit huil in me vast. Flinke tranen die branden achter m’n ogen. Ze willen er wel uit, maar ik kan het niet. Ik wil wel, maar waarom ook alweer precies. Wat is dit gevoel. Waarom voel ik me zo zwaar. Ik kan niet meer helder uit m’n ogen kijken. M’n blik is blur. Op de wereld. Op mezelf. Op de liefde. Voor de ander. Voor mezelf. Oef. Laat me huilen. En schoon m’n hoofd. m’n buik en m’n hart. Ik wil wel, maar het lukt niet.”
Tijdens voetbal waren de kleintjes bij papa en mama❤quote:Op maandag 16 maart 2026 22:11 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MCW
Nog meer mensen die het opvalt dat de godfather niet meer genoemd (of gezien) wordt?
(Alleen laatst heel even aan de overkant van het voetbalveld bij de kinderen).
Klopt. Vreselijk mens. Ze kwam weer eens voorbij.quote:Op maandag 16 maart 2026 22:03 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Nu wel gezien. Ik keek op insta bij haar posts. Ik wil haar stories niet aanklikken op insta, dus even anoniem gekeken. Ja, dit is hoe ze altijd al was. Over de rug van haar kind. En ook zij deed altijd maar zielig over geld, kosten etc.
Ik vind het juist sneu voor ze. Omdat er geld is hoeven ze niet veel moeite te doen in het leven? Je kan zeggen wat je wil, maar bij Eline werkt hartstikke hard, kookt vaak, past op de kleintjes. Ik vind niet dat hun kinderen weinig moeite hoeven te doen, sterker nog ik vind dat ze verwaarloosd worden en dat maakt merkkleding, auto's en rijbewijzen niet goed.quote:Op maandag 16 maart 2026 20:45 schreef Geertje_G het volgende:
Het is niet alleen dat die knd in de zaken werken, maar ook nog eens voor de kleintjes zorgen als de ouders weer eens weg zijn. Maar ze krijgen wel veel duur merkspul dus ze zullen het wel best vinden? Erg veel moeite hoeven ze niet te doen in het leven.
Tsja je kan er vanalles in lezen, tis net een horoscoop.quote:Op maandag 16 maart 2026 21:41 schreef LeSage het volgende:
[..]
Dit klinkt meer alsof hij ook geen zin meer heeft in z’n relatie, of lees ik dit verkeerd?
Ik ben helemaal geen machomannen-fan, maar dit vind ik echt verschrikkelijk.
Overigens ook bij vrouwen
Ze hoeven zich niet druk te maken om werkgelegenheid, woonruimte, geld. Of ze hard werken kan ik niet beoordelen. Ze werken. Maar om het feit dat ze bv geen startkwalificatie hebben hoeven ze zich niet druk te maken. Nogal een luxe uitgangspositie in mijn ogen.quote:Op maandag 16 maart 2026 22:27 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Ik vind het juist sneu voor ze. Omdat er geld is hoeven ze niet veel moeite te doen in het leven? Je kan zeggen wat je wil, maar bij Eline werkt hartstikke hard, kookt vaak, past op de kleintjes. Ik vind niet dat hun kinderen weinig moeite hoeven te doen, sterker nog ik vind dat ze verwaarloosd worden en dat maakt merkkleding, auto's en rijbewijzen niet goed.
Je kunt je als (wannabe) fluflu aanmelden bij de HEMA en Bol (onder andere) om linkjes te kunnen plaatsen waarbij je een paar cent krijgt als mensen daar op klikken.quote:Op maandag 16 maart 2026 22:13 schreef Druivensapje het volgende:
Haai,
Even uit meeleesstand.
Ik durf niet op de linkjes van Sanneke te klikken, maar wie weet dit: zijn het random samenwerkingen? Of is het allemaal op bol te vinden?
Hoe werkt zo iets?
Wat bij AM wel duidelijk is in haar reclame waar je op uitkomt via de link is dat bij Sanneke onduidelijk en zo random.
Zou ze al een samenwerking hebben met thuisbezorgd?
Thnx voor deze titel 😅 *ik zeg hem met het reclame stemmetje in m’n hoofd als ik m lees*
Zouden ze dat willen denk je? Ze doen zoveel samen, volgens mij vinden ze het wel gezellig om een kamer te delen?quote:Op maandag 16 maart 2026 21:49 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Als Juul het huis uit gaat, zouden Saar en Suus dan een eigen kamer krijgen?
Ik zeg niet dat Eline lui is. Maar ze gaat geregeld met vakantie en de hort op voor een paar dagen. En om klussen voor een agency te doen. Dat zou ze in loondienst met een x aantal vakantiedagen wel laten. Ik vraag me af of zij wel haar toekomst in de bakkerij ziet. Ik denk eerder dat ze het ook wil gaan verdienen met TikTok en andere social media. Wat ik van haar op TikTok vind zal ik maar niet zeggen. Maar zou niet blij zijn als het mijn dochter was.quote:Op maandag 16 maart 2026 22:27 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Ik vind het juist sneu voor ze. Omdat er geld is hoeven ze niet veel moeite te doen in het leven? Je kan zeggen wat je wil, maar bij Eline werkt hartstikke hard, kookt vaak, past op de kleintjes. Ik vind niet dat hun kinderen weinig moeite hoeven te doen, sterker nog ik vind dat ze verwaarloosd worden en dat maakt merkkleding, auto's en rijbewijzen niet goed.
quote:Op maandag 16 maart 2026 21:02 schreef Maremare het volgende:
[..]
Bikini's en ondergoed gedragen door anderen, ook al zijn die mensen erg schoon op zichzelf, nee bedankt. En dan een door Juud gedragen bikini, met haar blote foef en met wat we weten over haar hygiëne-standaard 🤢
Die dingen staan er al jaren op. Ze wast niet veel, maar heeft het toch voor elkaar gekregen om ze te verwassen. 😂quote:Op maandag 16 maart 2026 21:02 schreef Maremare het volgende:
[..]
Bikini's en ondergoed gedragen door anderen, ook al zijn die mensen erg schoon op zichzelf, nee bedankt. En dan een door Juud gedragen bikini, met haar blote foef en met wat we weten over haar hygiëne-standaard 🤢
Haha wat een idioot! Zou hij dronken geweest zijn toen hij deze onzin uitbraakte?quote:Op maandag 16 maart 2026 21:04 schreef Johanna38 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |