Hoe krijgt ie het geschreven 🤣quote:Op maandag 16 maart 2026 21:04 schreef Johanna38 het volgende:
BonJoeri is op schrijfcursus geweesr bij Lotte denk ik. Of bij Blof. 😎
“ Er zit huil in me vast. Flinke tranen die branden achter m’n ogen. Ze willen er wel uit, maar ik kan het niet. Ik wil wel, maar waarom ook alweer precies. Wat is dit gevoel. Waarom voel ik me zo zwaar. Ik kan niet meer helder uit m’n ogen kijken. M’n blik is blur. Op de wereld. Op mezelf. Op de liefde. Voor de ander. Voor mezelf. Oef. Laat me huilen. En schoon m’n hoofd. m’n buik en m’n hart. Ik wil wel, maar het lukt niet.”
En zijn mensen die daar op opgewonden van raken. Dus wie weet wat het oplevert🤢🤢quote:Op maandag 16 maart 2026 21:02 schreef Maremare het volgende:
[..]
Bikini's en ondergoed gedragen door anderen, ook al zijn die mensen erg schoon op zichzelf, nee bedankt. En dan een door Juud gedragen bikini, met haar blote foef en met wat we weten over haar hygiëne-standaard 🤢
Merel (heet ze geloof ik) moet straks ook ergens wonen toch als ze terug is uit Amerika. Zij zal wel in dat appartement gaan dan ga ik nu vanuit, er zal ergens plek gemaakt moeten worden. En maar pronken met de dure spulletjes en reizen naar de buitenwereld. Kijk ons eens met al onze lieve vrienden en huizen ,appartement in Dubai etc.. Zorg eerst eens voor de basis thuis, voor je kinderen, dit is gewoon pure armoe.quote:Op maandag 16 maart 2026 21:00 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
Hij is al eerder paar weken weer thuis geweest. En nu dus weer. Hij en Noud gaan nog naar de bakkersopleiding. Eline heeft die opleiding niet afgemaakt al beweren ze anders. Ze vinden school niet belangrijk...
Dus Eline heeft geen startkwalificatie? Nou ja, er is geld zat blijkbaar dus geen zaken waar ze zich druk om hoeven te maken.quote:Op maandag 16 maart 2026 21:00 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
Hij is al eerder paar weken weer thuis geweest. En nu dus weer. Hij en Noud gaan nog naar de bakkersopleiding. Eline heeft die opleiding niet afgemaakt al beweren ze anders. Ze vinden school niet belangrijk...
Hun standaard antwoord is: je kan altijd nog bakker wordenquote:Op maandag 16 maart 2026 21:07 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Dus Eline heeft geen startkwalificatie? Nou ja, er is geld zat blijkbaar dus geen zaken waar ze zich druk om hoeven te maken.
Ik dacht ergens dat Merel in Amerika zou blijven ze had of heeft al een tijd verkering. En na 4 jaar kan het okk zo zijn dat ze zelf niet meer terug wil naar NLquote:Op maandag 16 maart 2026 21:07 schreef papierentas het volgende:
[..]
Merel (heet ze geloof ik) moet straks ook ergens wonen toch als ze terug is uit Amerika. Zij zal wel in dat appartement gaan dan ga ik nu vanuit, er zal ergens plek gemaakt moeten worden. En maar pronken met de dure spulletjes en reizen naar de buitenwereld. Kijk ons eens met al onze lieve vrienden en huizen ,apparement in Dubai etc.. Zorg eerst eens voor de basis thuis, voor je kinderen, dit is gewoon pure armoe.
En Madelief heeft een kamer zonder raamquote:Op maandag 16 maart 2026 20:58 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
En er is geen plaats in de herberg/villa voor iedereen, En dus slaapt Junior in het kantoor van Sofie op een matras/soort bed tegen een radiator en met een Ikea kast als afscheiding muurtje. En dan geef je bakken met geld uit aan reizen en dure merkkleding. En slapen je kinderen in een garage en in hokken en bezemkasten Het is niet te bevatten.
🤢quote:Op maandag 16 maart 2026 21:02 schreef Maremare het volgende:
[..]
Bikini's en ondergoed gedragen door anderen, ook al zijn die mensen erg schoon op zichzelf, nee bedankt. En dan een door Juud gedragen bikini, met haar blote foef en met wat we weten over haar hygiëne-standaard 🤢
Ik vind hem er vooral uitzien alsof er een last van hem afgevallen is. Stuk aantrekkelijker ook.quote:Op maandag 16 maart 2026 21:02 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Hij zag er de laatste tijd juist veel beter uit. Maar hij is aan het verhuizen en er moesten spullen verdeeld worden bij MCW. Dat is vast vermoeiend.
Daar droog je toch van op, van een vent die zo praat 🫣quote:Op maandag 16 maart 2026 21:04 schreef Johanna38 het volgende:
“ Er zit huil in me vast. Flinke tranen die branden achter m’n ogen. Ze willen er wel uit, maar ik kan het niet. Ik wil wel, maar waarom ook alweer precies. Wat is dit gevoel. Waarom voel ik me zo zwaar. Ik kan niet meer helder uit m’n ogen kijken. M’n blik is blur. Op de wereld. Op mezelf. Op de liefde. Voor de ander. Voor mezelf. Oef. Laat me huilen. En schoon m’n hoofd. m’n buik en m’n hart. Ik wil wel, maar het lukt niet.”
Ik ben in alles ontzettend schoon en geef regelmatig kleding weg.quote:Op maandag 16 maart 2026 21:02 schreef Maremare het volgende:
[..]
Gewoon laten gaan Joer! Het mag er allemaal zijn zou Lotte zeggen. Maar omdat zij even aan het skiën is zeg ik het. Doe maar, huil maar. En dan weer normaal doen.quote:Op maandag 16 maart 2026 21:04 schreef Johanna38 het volgende:
Dit vind ik echt cringe.quote:Op maandag 16 maart 2026 21:04 schreef Johanna38 het volgende:
Aantal jaren terug volgde ik haar een tijd. Aandachtsorgel, tegen alles en iedereen aanschoppen en vooral heel zielig zijn en hun meervoudig gehandicapte zoon inzetten.quote:Op maandag 16 maart 2026 21:19 schreef Beertjeteddy het volgende:
Soort van halve influencer. Wie volgt toevallig ook Romy Seep?
Ik vind het ook heel erg heftig dat zij haar gehandicapte zoon altijd zo kwetsbaar op het internet zet. En nu dat haar andere zoon bij haar komt huilen en dan een foto van jezelf erbij maken... ik weet niet maar ik snap niet waarom mensen het nodig vinden om bij dit soort momenten te denken: Ik pak mijn camera erbij zodat al mijn volgers dit zien.
Snij een verse ui. Komen ook de tranen van los.🙃 En doorrrrr.quote:Op maandag 16 maart 2026 21:20 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Dit vind ik echt cringe.
Er zit huil in me vast?
Ja zag ik weleens voorbij komen, denk Twitter? Vreselijk hoe zij etaleert.quote:Op maandag 16 maart 2026 21:19 schreef Beertjeteddy het volgende:
Soort van halve influencer. Wie volgt toevallig ook Romy Seep?
Ik vind het ook heel erg heftig dat zij haar gehandicapte zoon altijd zo kwetsbaar op het internet zet. En nu dat haar andere zoon bij haar komt huilen en dan een foto van jezelf erbij maken... ik weet niet maar ik snap niet waarom mensen het nodig vinden om bij dit soort momenten te denken: Ik pak mijn camera erbij zodat al mijn volgers dit zien.
Merel komt deze zomer terug en heeft al een appartement boven de zaak in Oudenbosch.quote:Op maandag 16 maart 2026 21:07 schreef papierentas het volgende:
[..]
Merel (heet ze geloof ik) moet straks ook ergens wonen toch als ze terug is uit Amerika. Zij zal wel in dat appartement gaan dan ga ik nu vanuit, er zal ergens plek gemaakt moeten worden. En maar pronken met de dure spulletjes en reizen naar de buitenwereld. Kijk ons eens met al onze lieve vrienden en huizen ,appartement in Dubai etc.. Zorg eerst eens voor de basis thuis, voor je kinderen, dit is gewoon pure armoe.
Ik snap weinig van het zonnepanelen verhaal.quote:Op maandag 16 maart 2026 20:32 schreef Geertje_G het volgende:
Die Sofie N toch.
Social media is echt werk.
Het zal allemaal wel, maar die scheve, halve foto's met daarbij teksten bomvol taalfouten, is dus het resultaat van je werk??
Het is toch om je dood te schamen?
Ben wel benieuwd of de knd vandaag weer gewoon op school waren (na ongetwijfeld een late vlucht gisteravond), of dat ze vandaag pas vliegen en dus nog een dag vrij nemen.
Rond kerst was ze met haar moeder aan het meelopen, om te kijken of ze werk van moeders over kan nemen als ze in mei klaar is. Ook schreven ze daar weer een dag later, dat ze de marketing gaat doen, een deel van moeder haar werk gaat overnemen en misschien een eigen ijssalon wil runnen. Kan natuurlijk ook allemaal in Amerika.quote:Op maandag 16 maart 2026 21:09 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ik dacht ergens dat Merel in Amerika zou blijven ze had of heeft al een tijd verkering. En na 4 jaar kan het okk zo zijn dat ze zelf niet meer terug wil naar NL
Zou er niet gewoon een scheet dwars zitten?quote:Op maandag 16 maart 2026 21:20 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Dit vind ik echt cringe.
Er zit huil in me vast?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |