abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220361555
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 22:49 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Zouden ze dat willen denk je? Ze doen zoveel samen, volgens mij vinden ze het wel gezellig om een kamer te delen?
Het kon toen Sam uit huis ging maar toen wilden ze niet. Daarom heeft J. nu een eigen kamertje (die sliep voorheen bij de tweeling op de kamer).

Ik hoop echt dat Annemarie niet door gaat drammen en dat ze J. haar eigen kamertje laat houden.
pi_220361562
Annemarie drijft toch haar zin door. Maar waarom zou Jet bij Lot moeten?
Wil ze een directiekamer maken op zolder?
pi_220361572
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 23:45 schreef Snaky het volgende:
Annemarie drijft toch haar zin door. Maar waarom zou Jet bij Lot moeten?
Wil ze een directiekamer maken op zolder?
Maar al zou ze dat willen, van L.'s kamer een werkkamer maken. Dan nog hoeft J. niet met L. op de kamer als Julia het huis uitgaat en de tweeling samen wil blijven. Ik heb ergens de indruk dat ze J. en L. weer dwangmatig samen wil voegen, net zoals ze van al haar kinderen setjes maakt. Tegen wil en dank.

(En nu moet ik naar bed, want ik moet tig schrijffouten wijzigen, zo moe ben ik 😜)
pi_220361576
Johan Jelies overtreft zich weer in de uitzending van vanavond.
Aida wordt 18 en wordt door va gedwongen om wijn te drinken. Zogenaamd om onder begeleiding van hem voor het eerst te drinken. Vervolgens noemt Aida alle sterke dranken op die ze wel gaat drinken. Ongetwijfeld heeft ze al het nodige op. Va is zelf ook op zijn 15e gaan drinken onder begeleiding van zijn va.
Vervolgens geeft va rijles aan Aida waarbij hij verkondigt dat een rijbewijs veel belangrijker is dan een diploma.
Ondertussen stimuleert moe de dochters van 18 en 19 om op korte termijn zwanger te raken.
pi_220361611
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 23:32 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Die dingen staan er al jaren op. Ze wast niet veel, maar heeft het toch voor elkaar gekregen om ze te verwassen. 😂
Hoe dan 😂
pi_220361638
De Jelies openen een kibbelingzaak zegt Janneke in een interview in de Libelle.
Voor de oudste meiden.
Ze noemt zichzelf een ondernemer en gezondheidscoach.
Past goed bij elkaar die kibbelingzaak en gezondheidscoach. Maar dat zien zij waarschijnlijk helemaal niet.
  dinsdag 17 maart 2026 @ 06:09:57 #207
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_220361894
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 19:30 schreef Hope88 het volgende:
Zei Sanneke nou dat ze Scones mee had genomen om te geven als eten als iemand straks bevallen is?
Heel lief bedoeld hoor, maar ik had toch liever een ovenschotel met groenten ofzo ipv scones..
Dat meen je? Zij was destijds toch boos dat de kraamvisite geen maaltijden had meegenomen? |:)
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_220361942
Tim Wolf met een Louis Vuitton sjaal. Die man verliest steeds meer zn eigen identiteit. Straks gaan we ook de enkelbroekjes en instappertjes bij hem zien.
pi_220361965
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 22:17 schreef Hyacinth het volgende:
Mies doet net of die periode dat ze veel in t clubhuis was jaren geleden is . Maar voor mijn gevoel is t een paar mnd geleden? Ach, alles bij die meid gaat snel.
En voor mijn gevoel was Tim daar al bij maar werd hij nog buiten beeld gehouden.
pi_220361979
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 06:39 schreef QuintyQ het volgende:
Tim Wolf met een Louis Vuitton sjaal. Die man verliest steeds meer zn eigen identiteit. Straks gaan we ook de enkelbroekjes en instappertjes bij hem zien.
Ik heb juist het idee dat MCW aan de LV sjaal is gegaan door hem. Net als die vreselijke Dior sneakers en Balenciaga sweaters. Een ANWB stel kan er nog wat van leren.
  Moderator / Colorchick dinsdag 17 maart 2026 @ 07:00:14 #211
382129 crew  Donna
pi_220361996
Nou goedemorgen allemaal.
Er is geveegd. :)
pi_220362007
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 23:34 schreef Snaky het volgende:

[..]
Haha wat een idioot! Zou hij dronken geweest zijn toen hij deze onzin uitbraakte?
Was dat maar zo ;(
pi_220362012
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 07:00 schreef Donna het volgende:
Nou goedemorgen allemaal.
Er is geveegd. :)

Uiteraard.

Maar niet goed, dan mag je bij pagina 6 ook wel even vegen is het niet dat was juist waar ik op reageerde en dat laat je staan.
  Moderator / Colorchick dinsdag 17 maart 2026 @ 07:16:00 #214
382129 crew  Donna
pi_220362022
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 07:09 schreef Seriously123 het volgende:

[..]
Uiteraard.

Maar niet goed, dan mag je bij pagina 6 ook wel even vegen is het niet dat was juist waar ik op reageerde en dat laat je staan.
Ik ben begonnen bij de reports en ben niet verder terug gegaan. Ik zal eens even kijken.
Vroeg me al af waar de reacties vandaan kwamen, maar kon het zo 123 niet vinden.

Algemeen; als het lange haar van de Geertsen meiden hier niet besproken wordt, geldt dat ook voor de haardracht van jongetjes. Het uiterlijk van de kinderen is echt off limits. Zet ook a.u.b. een TR als het daar over gaat.
En een discussie over moeders die haar kinderen scheert mag ergens anders..

[ Bericht 11% gewijzigd door Donna op 17-03-2026 07:24:43 ]
pi_220362034
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 21:04 schreef Johanna38 het volgende:
BonJoeri is op schrijfcursus geweesr bij Lotte denk ik. Of bij Blof. 😎

“ Er zit huil in me vast. Flinke tranen die branden achter m’n ogen. Ze willen er wel uit, maar ik kan het niet. Ik wil wel, maar waarom ook alweer precies. Wat is dit gevoel. Waarom voel ik me zo zwaar. Ik kan niet meer helder uit m’n ogen kijken. M’n blik is blur. Op de wereld. Op mezelf. Op de liefde. Voor de ander. Voor mezelf. Oef. Laat me huilen. En schoon m’n hoofd. m’n buik en m’n hart. Ik wil wel, maar het lukt niet.”
Als je GrOte Liefde even op vakantie is... die mensen zitten zo aan elkaar vast geplakt dat ze hun eigen emoties niet meer kunnen reguleren blijkbaar.
pi_220362084
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 07:22 schreef meesterinbreekster het volgende:

[..]
Als je GrOte Liefde even op vakantie is... die mensen zitten zo aan elkaar vast geplakt dat ze hun eigen emoties niet meer kunnen reguleren blijkbaar.
Emotieregulatie lijkt bij veel fluflu’s een probleem te zijn. De meesten hebben vooral een talent ontwikkeld om overal in te blijven hangen en alles tot in den treure te herkauwen en te delen met volslagen vreemden.
En als hun eigen emoties even wat rustiger zijn gooien ze vrolijk die van hun kinderen online. Want ook die mogen er natuurlijk zijn. Klopt helemaal, maar bovenal hebben kinderen de bescherming nodig en zouden hun emoties veilig moeten zijn bij hun ouders. Maar helaas voor de kinderen van fluflu’s: er wordt gescoord over jullie ruggen. De oh’s, ah’s en ❤ moeten hoe dan ook komen.
pi_220362256
Schoot even hardop in de lach bij hvk...
Soms zie ik bedrijven spullen naar bepaalde flu's toesturen en denk dan echt... heeft echt niemand eerst gekeken wie of wat deze persoon is??
"Educatief speelgoed voor jonge kinderen , motorische ontwikkeling en schermvrij spelen"
🤣😂🤣👍 ja daarvoor... voor dit soort content moet je echt bij hvk zijn!! 5 jonge kinderen die met 6-0 achterstand staan in hun ontwikkeling omdat moeder filmpjes moet maken... kinderen die zelfs met tablet eten..
Dit speelgoed word binnen een week uit elkaar getrokken (want alleen de broertjes hebben het dus het moet stuk van de terror twins)
Echt weer een perfect voorbeeld van anti reclame
pi_220362272
Uitdragerij.... dat woord kan AM nooit zelf bedacht hebben. Valt ze wederom door de AI-mand.

En die dwingende optie om L bij J op haar kamer te laten slapen, kan idd goed voortkomen uit haar dwangmatige setjes-idee. Of omdat de drammende kleuter dat wil. Kan ook.
Iig hoop ik ook voor J. dat ze haar eigen kamertje mag blijven behouden. Ze heeft 'em net een jaar.
pi_220362273
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 21:19 schreef Beertjeteddy het volgende:
Soort van halve influencer. Wie volgt toevallig ook Romy Seep?

Ik vind het ook heel erg heftig dat zij haar gehandicapte zoon altijd zo kwetsbaar op het internet zet. En nu dat haar andere zoon bij haar komt huilen en dan een foto van jezelf erbij maken... ik weet niet maar ik snap niet waarom mensen het nodig vinden om bij dit soort momenten te denken: Ik pak mijn camera erbij zodat al mijn volgers dit zien.
En als je er wat van vindt, dan vindt ze dat je jaloers bent :? Zij heeft echt een heel rare gedachtekronkel. Maar ik vind beide jongens enorm kwetsbaar, het tweelingbroertje ook (want hoe heftig is dat, dat jij het gezonde kind bent) en ik zou het beide jongens gunnen als dat gewoon achter gesloten deuren bleef.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220362277
Sofie Nagelkerke wil nog maar eens even laten zien hoe goed ze het hebben met al hun reizen. Misschien moet ze zich afvragen waarom ze met villa in Essen en huis in Spanje nog steeds de behoefte voelt altijd op pad te zijn. Wat is het een rare compleet buiten de realiteit levende vrouw.
En ze zijn nu zo flexibel maar moeten nu wel weg terwijl de kinderen op school horen te zitten. Want een week studiedagen trapt natuurlijk niemand in.
pi_220362280
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 21:20 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Dit vind ik echt cringe.

Er zit huil in me vast? :')
Dat is een zin die ik voor een peuter reuze koddig en knap zou vinden. Voor een volwassenen, not so much :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220362386
Sanneke kan niet wachten om het huis leuk aan te kleden voor Pasen 🤔😂 daarvoor moet je van de bank...
Ze bedoeld "kan niet wachten tot dion alles opgeruimd heeft. Zodat ik paasmeuk kan bestellen en hem kan vertellen waar hij wat neer moet zetten"
pi_220362423
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 08:18 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Schoot even hardop in de lach bij hvk...
Soms zie ik bedrijven spullen naar bepaalde flu's toesturen en denk dan echt... heeft echt niemand eerst gekeken wie of wat deze persoon is??
"Educatief speelgoed voor jonge kinderen , motorische ontwikkeling en schermvrij spelen"
🤣😂🤣👍 ja daarvoor... voor dit soort content moet je echt bij hvk zijn!! 5 jonge kinderen die met 6-0 achterstand staan in hun ontwikkeling omdat moeder filmpjes moet maken... kinderen die zelfs met tablet eten..
Dit speelgoed word binnen een week uit elkaar getrokken (want alleen de broertjes hebben het dus het moet stuk van de terror twins)
Echt weer een perfect voorbeeld van anti reclame
Nou dat. Ik vraag me ook af hoe lang ze dat leuk blijven vinden. Het is iets voor L en Z hun leeftijden? Maar zo veel zooi daar dat het al snel ergens (inderdaad kapotgemaakt) beland. Zie moeders er niet voor aan dat ze samen met de 2 jongsten op de bank een boekje leest en
dingen benoemd/uitlegt.
pi_220362451
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 08:48 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Nou dat. Ik vraag me ook af hoe lang ze dat leuk blijven vinden. Het is iets voor L en Z hun leeftijden? Maar zo veel zooi daar dat het al snel ergens (inderdaad kapotgemaakt) beland. Zie moeders er niet voor aan dat ze samen met de 2 jongsten op de bank een boekje leest en
dingen benoemd/uitlegt.
Echt ja, zulke busy books zijn leuk, als je interactie hebt met je kind. Dan leren ze er namelijk wat van. Zie ik bij HVK toch echt niet gebeuren. Misschien kan ze het meenemen naar de bieb…
pi_220362456
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 08:45 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke kan niet wachten om het huis leuk aan te kleden voor Pasen 🤔😂 daarvoor moet je van de bank...
Ze bedoeld "kan niet wachten tot dion alles opgeruimd heeft. Zodat ik paasmeuk kan bestellen en hem kan vertellen waar hij wat neer moet zetten"
Eerste wat ik dacht, ga eerst opruimen! Ga je de paastakken op dozen zetten?

Echt haar prioriteiten liggen echt verkeerd..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')