Excuus het woord binnenkort ontbreekt inderdaad.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:20 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Die hardloopwedstrijd is haar doel.
Ze wilt daar niet binnenkort aan meedoen, dat houdt ze voor ogen om daarnaar toe te werken.
Ik begrijp wel vaker niet waarom sommigen door een agency ingezet worden voor dingen die totaal niet bij de influencers passen. De Nagelkerkjes inzetten om verspilling tegen te gaan of om duurzaamheid te promoten: familie vliegt elk jaar paar keer de wereldbol rond. Dat is toch niet geloofwaardig?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 11:13 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Daaruit blijkt wel weer dat zo’n bedrijf totaal niet kijkt naar de fluffy, of het past bij de doelgroep.
Maar waarschijnlijk hebben ze het ook uitbesteed aan een agency waar HVK bij zit, en willen die alleen maar kunnen zeggen ‘het staat er op bij 23 fluflus hoor, kunnen we even cashen’?
Ja maar dit is ook totaal niet haar verhaal dat ze aandikt.. ze leest ergens een verhaal.. gooit er een eigen sausje over en het is spontaan haar waarheid 😂 net als toen haar zoon gestikt was..quote:Op dinsdag 17 maart 2026 11:06 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Oh wat erg! Zonder diagnose te plakken maar volgens ChatGPT kan dat passen bij:
Histrionische persoonlijkheidsstoornis
Mensen met deze stoornis:
• zoeken vaak constant aandacht
• gedragen zich dramatisch of overdreven emotioneel
• kunnen verhalen aandikken om interessanter over te komen
👉 Het draait vaak om de behoefte om gezien en gewaardeerd te worden.
Dat vroeg ik me ook gelijk af. Lijken me mensen van eerst doen en niet nadenkenquote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:35 schreef Harper het volgende:
[..]
Voor de oudste meiden die slecht Spaans spreken? Vrij bijzonder.
Zouden ze weten dat je daarvoor een vergunning en certificaten/diploma´s nodig hebt?
Echt die prik 🤦♂️ ik moet morgen 👍 (met kind he... niet zelf 😂🤣) enige reden waarom ik nu al weet dat we na afloop een ijsje gaan doen is omdat het super lekker weer is en we er langs gaan fietsen 😂 komen ook langs de action maar zou niet weten waarom we extra meuk moeten binnen slepenquote:Op dinsdag 17 maart 2026 11:06 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
🤣🤣🤣🤣🤣 sorry deze vrouw moet boeken gaan schrijven! Jeetjeeeee
Grappige is je hoorde haar er nooit over en nu opeens dit!
Pff wat een drama maakt zij om een prik! Alle kinderen moeten die prik, mijn kids hebben nooit na een prik een kado gehad! Het hoort erbij, juist als je ze afzondert worden ze banger en ja andere kinderen uit de klas zien hem zitten met zijn knuffel en historische moeder en een extra pleister! Arm kind
Die van mij gingen altijd buiten spelen met klasgenootjes tot wij ze riepen haha geen stress iedereen kreeg die prik!quote:Op dinsdag 17 maart 2026 11:32 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Echt die prik 🤦♂️ ik moet morgen 👍 (met kind he... niet zelf 😂🤣) enige reden waarom ik nu al weet dat we na afloop een ijsje gaan doen is omdat het super lekker weer is en we er langs gaan fietsen 😂 komen ook langs de action maar zou niet weten waarom we extra meuk moeten binnen slepen
Het gaat altijd super relaxed... lopen naar binnen in de rij kind gaat zitten geeft geen krimp en we lopen naar buiten 👍
Volgens mij heeft DBM elke dag wel iets medisch te doen, ik heb het idee dat dat haar levensinvulling is, dat onderzoeken aflopen, naar de HAP, bezig met communiceren over diagnoses, heraanvragen van onderzoeken van mensen die haar niet serieus zouden hebben genomen...quote:Op dinsdag 17 maart 2026 11:36 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Die van mij gingen altijd buiten spelen met klasgenootjes tot wij ze riepen haha geen stress iedereen kreeg die prik!
Ja idd heerlijk even een ijsje eten, genieten zijn ze het zo vergeten.. vaak na de prik al.
Maar lekker weer een reden om een knuffel te halen, en voor vriendinnie ook denk ik, benieuwd of ze weer in de auto wacht?? Want bacillen.. deze vrouw verdient een Oscar met haar drama
Zij praat ze alles aan, je kan als ouder er ook gewoon niet over praten en zeggen kom we gaan naar de ggd met al je klasgenoten, je krijgt een prik. Punt hoef je geen drama van te maken, als haar kind met spoed moet worden geprikt zeg je toch ook niet kan het in een hokje?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 11:35 schreef opwegnaar het volgende:
Volgens mij praat DBM vriendje ook voor een groot deel die prikangst aan. Want vriendje weet dat ie daarna altijd weer een of ander prul mag uitzoeken, dus die denkt ook, als ik niet meer bang ben dan krijg ik niks..
En DBM is zo'n ongelooflijke leugenaar. Als ze zegt dat haar zoon vloeiend Engels spreekt, hoe kan hij dan verbale dyspraxie hebben? En echt, hoeveel veren zij zichzelf in dr kont steekt, echt niet normaal..
Ze heeft ook niets anders om handen, zie haar nooit lekker op de fiets naar de markt gaanquote:Op dinsdag 17 maart 2026 11:38 schreef popje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft DBM elke dag wel iets medisch te doen, ik heb het idee dat dat haar levensinvulling is, dat onderzoeken aflopen, naar de HAP, bezig met communiceren over diagnoses, heraanvragen van onderzoeken van mensen die haar niet serieus zouden hebben genomen...
Maar bij jouw gebeurde het op het moment.. je was niet al dagen aan het bedenken dat het mis zou gaan toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 11:38 schreef Spezi het volgende:
Tja mijn zoon was ook heel relaxed tot hij aan de beurt was en er geen land mee te bezeilen was. Moesten wij later apart op andere locatie weer komen. Was ook nog een heel gedoe maar uiteindelijk gelukt.
En ja hem wel wat speciaals beloofd na de tijd, een suikerspin, in zo’n bak. Tja dat vond ik wel verdiend eigenlijk.
Dus ik vind er niet zoveel van dat ze haar zoon daarna een cadeautje laat uitzoeken als ze al weet dat de kans op drama groot is
Das waar. We zagen het echt niet aankomen omdat eerdere prikken prima gingen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 11:41 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Maar bij jouw gebeurde het op het moment.. je was niet al dagen aan het bedenken dat het mis zou gaan toch?
Dat is gewoon moeder zijn, kan ieder overkomen. Maar je al dagen druk maken en je zorgen op je kind gooien nee fout
Ja ik snap dat je het spannend vind na je ervaring, maar ik neem aan dat je je eigen spanning niet op je kind overbrengt? Dat doet DBM duidelijk wel, en zo krijgt je kind vaak een trauma want het wordt aangepraat.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 11:46 schreef Spezi het volgende:
[..]
Das waar. We zagen het echt niet aankomen omdat eerdere prikken prima gingen.
Maar eerlijk is eerlijk mocht kind nog een keer een prik moeten dan kan het maar zo zijn dat ik me door deze ervaring wel druk om maak.
Anyway hier begrijp ik dbm dus wel in.
Mijn middelste was ook altijd gedoe hoor.. maar dbm maakt het zo groot... kind krijgt vooraf al te horen dat het drama is! Moet verdoving pleisters plakken enzovoort..quote:Op dinsdag 17 maart 2026 11:38 schreef Spezi het volgende:
Tja mijn zoon was ook heel relaxed tot hij aan de beurt was en er geen land mee te bezeilen was. Moesten wij later apart op andere locatie weer komen. Was ook nog een heel gedoe maar uiteindelijk gelukt.
En ja hem wel wat speciaals beloofd na de tijd, een suikerspin, in zo’n bak. Tja dat vond ik wel verdiend eigenlijk.
Dus ik vind er niet zoveel van dat ze haar zoon daarna een cadeautje laat uitzoeken als ze al weet dat de kans op drama groot is
Ja dat is waar dat is niet gezond inderdaad. We hebben het er gewoon terloops over dat het moet gebeuren niet meer niet minder. Niet groter, spannender etc maken dan het is. Sommige dingen moeten gewoon.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 11:51 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ja ik snap dat je het spannend vind na je ervaring, maar ik neem aan dat je je eigen spanning niet op je kind overbrengt? Dat doet DBM duidelijk wel, en zo krijgt je kind vaak een trauma want het wordt aangepraat.
Ik snap jouw helemaal, maar ik denk dat je twee soorten moeders hierin hebt, de één die weet dat het spannend kan zijn, maar haar eigen spanning niet op het kind overbrengt.
Of de moeder die al weken loopt te zeggen, oh je krijgt een prikkie flippie! Je bent altijd zo bang, gelukkig mag je in een hokje en daarna een kadootje..
Daar zit het verschil in, maar dat is mijn mening.
Maar dat is wat ik bedoelde, als je echt een trauma hebt loop je er niet mee te koop, en helemaal niet voor onbekende mensenquote:Op dinsdag 17 maart 2026 12:00 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Zonder dat ik iemand wil beledigen, want ik heb zelf trauma's genoeg, misschien wel voor 6 levens 😉
Maar trauma's worden tegenwoordig gebruikt alsof het mode accessoires zijn.
Als je geen trauma hebt hoor je er niet bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |