Maar papa komt niet meer in beeld en al helemaal niet meer samen met Miesquote:Op maandag 16 maart 2026 22:13 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Tijdens voetbal waren de kleintjes bij papa en mama❤
Lekker weer hoe jeugdzorg/gezinshuizen weer lekker worden uitgelicht. Zo schadelijk dit soort kul.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 10:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Bij deze (heel verhaal)
"Bij mijn ouders in de straat (koophuis hebben ze dus dan verhuis je niet zomaar) zit een begeleid wonen project gebeuren. Hardstikke leuk, nooit last gehad van die mensen toen ik daar opgroeide.
Maar nu wordt die stichting elke keer verplicht om ggz patienten op te nemen. Geeft alleen maar problemen en er is veel politie bij telkens. Kunnen die mensen ook niks aan doen maar is gewoon niet geschikt in een woonwijk waar vooral veel kinderen wonen.
Nou was de rust eindelijk wedergekeert toen de stichting huisvesting MOEST bieden aan een jeugd gedetineerde. Verplicht door de rechtbank. We wisten niet waarom alleen dat hij ten alle tijden 3 'bewakers' bij zich had. Ik zei gelijk al dat mijn kinderen niet meer alleen in de speeltuin mochten spelen. Speeltuin grenst aan de tuin van mn ouders, soort pleintje omringt door de huizen. Deze jongen woond 3 huizen naast mn ouders..
Anyway. 3 bewakers dus.
Mijn moeder vond het wat onzinnig want zoveel kon die jongen niet mankeren. Maar ik was standvast GEEN speeltuin zonder toezicht.
Het afgelopen jaar heeft hij het hele huis incl meubilair kort en klein geslagen in extreem agressive buien. Werd hij keer op keer opgepakt omdat hij 'ontsnapt' was. En heeft hij de hele buurt op stelten gezet.
Mijn moeder snapte steeds meer waarom ik mijn kids hier tegen wilde beschermen. Ik was vooral bang dat t een viezerik was.. maar dat was niet.
Wat hij precies gedaan had weten we niet maar wel dat het flink fout was.
Mn moeder belt net:
Ze had de begeleiding gesproken. Die had tussen neus en lippen door laten vallen dat hij daar niet langer mag wonen en ze het goed vond dat ik mijn kinderen daar niet meer alleen liet. Hij bleek telkens jonge diertjes te vermoorden op gruwelijke wijze. Het excaleerde steeds meer en het risico dat hij over zou gaan op een mens of kind was niet ondenkbaar. WATDEFUCK"
Dus in de basis is dit gewoon weer een gejat verhaal
Ik denk dat dat schrikbarend veel is, zij heeft zelfs iemand in dienst die haar Vinted beheert. En dan dat huis, niet goedkoop en ook nog eens flink verbouwd. Onze authentieke Lotje, oh zo duurzaam en oh zo in de wolletjes maar nu in de sneeuw op de ski’s draagt ze Björn Borg en is er geen wol te bekennen. Al gaat ze nu vast en zeker zeggen dat dat de onderlaag was, ergens tussen de BB sportbh, de c-fab body en de skikleding van Björn.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 11:07 schreef meesterinbreekster het volgende:
Heb de post van bonjoeri gelezen. Hij is natuurlijk in een zwart gat gevallen nu lotte op vakantie is en zijn invulling niet meer haar filmen is. Sneu.
Ben bij haar ook wel benieuwd wat ze binnenharkt als influencer.
Nee precies, heb jouw bericht denk ik niet gelezen sorry 🫣.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 12:16 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Maar dat is wat ik bedoelde, als je echt een trauma hebt loop je er niet mee te koop, en helemaal niet voor onbekende mensen
Ze beleeft idd weinig buiten huishouden en sporten. Ze is 30!! Dat is toch een houding voor iemand van 80+quote:Op dinsdag 17 maart 2026 11:40 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ze heeft ook niets anders om handen, zie haar nooit lekker op de fiets naar de markt gaan
Of lekker lunchen of koffiedrinken met vriendinnen.
Haar dag bestaat uit ontbijtjes, kinderen brengen en halen, boodschappen, Action want hoofd is vol, sporten en wasjes draaien en dan heeft ze nog tig onderzoeken die ze elke keer wel weer verzint voor onderzoeken.
En verhaaltjes schrijven op treads
En die zijn soms nog actiever! Ik ken heel kwieke tachtigers.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 12:46 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ze beleeft idd weinig buiten huishouden en sporten. Ze is 30!! Dat is toch een houding voor iemand van 80+
Ja! Echt schadelijk, en ook voor de GGZ.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 12:37 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Lekker weer hoe jeugdzorg/gezinshuizen weer lekker worden uitgelicht. Zo schadelijk dit soort kul.
😂quote:Op dinsdag 17 maart 2026 12:54 schreef poohenzo het volgende:
de bedrijfsreis van de Jelies en de rest van die spaanse sekte komen met een pillenlijn voor dieren uit. Wel gezellig, kun je samen met je kat of hond aan de pillen. En dan niet verwisselen anders valt je hond af en krijg jij een glanzende vacht of zo.
Ja het huis, een grote auto, nieuw lichaam. En bonjoeri is ook in dienst bij haar. Dus het kan niet op denk ik.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 12:40 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ik denk dat dat schrikbarend veel is, zij heeft zelfs iemand in dienst die haar Vinted beheert. En dan dat huis, niet goedkoop en ook nog eens flink verbouwd. Onze authentieke Lotje, oh zo duurzaam en oh zo in de wolletjes maar nu in de sneeuw op de ski’s draagt ze Björn Borg en is er geen wol te bekennen. Al gaat ze nu vast en zeker zeggen dat dat de onderlaag was, ergens tussen de BB sportbh, de c-fab body en de skikleding van Björn.
Hoef je geen sorry voor te zeggen! Ik lees ook wel eens overheen!quote:Op dinsdag 17 maart 2026 12:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Nee precies, heb jouw bericht denk ik niet gelezen sorry 🫣.
Mijn directe omgeving weet er best van, maar het gaat er echt niet constant over.
Denk dat mijn oma van 85 meer beleefd dan zij, wat de suf bestaanquote:Op dinsdag 17 maart 2026 12:46 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ze beleeft idd weinig buiten huishouden en sporten. Ze is 30!! Dat is toch een houding voor iemand van 80+
Het klinkt in die post of dat niet echt bonjoeri zijn roeping is 😅quote:Op dinsdag 17 maart 2026 12:57 schreef Lostit het volgende:
[..]
Ja het huis, een grote auto, nieuw lichaam. En bonjoeri is ook in dienst bij haar. Dus het kan niet op denk ik.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 12:24 schreef lila01 het volgende:
[..]
Maar papa komt niet meer in beeld en al helemaal niet meer samen met Mies
Maar Bonjoeri zegt ook dat hij zoekende is qua werk en daarom huilt...quote:Op dinsdag 17 maart 2026 12:57 schreef Lostit het volgende:
[..]
Ja het huis, een grote auto, nieuw lichaam. En bonjoeri is ook in dienst bij haar. Dus het kan niet op denk ik.
ik denk dat 50% van de werkende mensen soms wil huilen als het maandagochtend is, neemt niet weg dat je dan zonder te zaniken gewoon naar je werk gaat. Ik kan niks met zo'n aansteller als Bon Joeri.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:21 schreef popje het volgende:
[..]
Maar Bonjoeri zegt ook dat hij zoekende is qua werk en daarom huilt...
Nee ik bedoel juist dat Bonjoeri niet gelukkig is in zijn werk bij Lottequote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:26 schreef poohenzo het volgende:
[..]
ik denk dat 50% van de werkende mensen soms wil huilen als het maandagochtend is, neemt niet weg dat je dan zonder te zaniken gewoon naar je werk gaat. Ik kan niks met zo'n aansteller als Bon Joeri.
Omg dit kan niet echt zijn toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 12:54 schreef poohenzo het volgende:
de bedrijfsreis van de Jelies en de rest van die spaanse sekte komen met een pillenlijn voor dieren uit. Wel gezellig, kun je samen met je kat of hond aan de pillen. En dan niet verwisselen anders valt je hond af en krijg jij een glanzende vacht of zo.
Scheelt wassen, dan kan de trui gelijk in de containerquote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Judith zit op dag 11 met haar trui?? 🤯
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |