SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
En dan helemaal lósgaan in de stadquote:Op vrijdag 6 maart 2026 10:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Overleg accountant gehad. Geen nieuwe acties voor mij. Nog even wat andere dingetjes afronden vandaag en dan de deur openen.
Minstensquote:Op vrijdag 6 maart 2026 10:48 schreef Strani het volgende:
[..]
En dan helemaal lósgaan in de stad![]()
![]()
Ladingen alcohol, cocaine, strippers!!
Het is Middelburg hè. Laten we beginnen met een extra schepje kaneel op de pannenkoek.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 10:48 schreef Strani het volgende:
[..]
En dan helemaal lósgaan in de stad![]()
![]()
Ladingen alcohol, cocaine, strippers!!
Vooruit, dat is inderdaad eigenlijk al gek genoeg.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 10:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is Middelburg hè. Laten we beginnen met een extra schepje kaneel op de pannenkoek.
Oei, hopen dat Nattekat en ESF1Gamer nog wat van je over laten danquote:Op vrijdag 6 maart 2026 07:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb straks mijn beoordelingsgesprek.
Daar ben ik niet bang voorquote:Op vrijdag 6 maart 2026 11:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Oei, hopen dat Nattekat en ESF1Gamer nog wat van je over laten dan
Zeg het maar jongens, wie moet ons gaan sponsoren?quote:Verdienmodel:
- donaties (hebben we al)
- abo's (hebben we al)
- betaalde items (hebben we al)
- sponsoring van forums, topicreeksen of nieuwsitems?
Moroccan Oil natuurlijkquote:Op vrijdag 6 maart 2026 11:57 schreef Fred_B het volgende:
FB / FOK! plan de campagne
[..]
Zeg het maar jongens, wie moet ons gaan sponsoren?
“De De Ruyter Hagelslag ESF SC”
“Het Hans Grohe Kranen Nieuwtjes en Geruchten Topic”
“De Slagerij Gerrit Kreukniet Wie gaat er voor Nederland reeks”
“Het EaSytoys Forum - ESF”
Ik heb nog niet de hele post van Danny gelezen. Maar ben wel benieuwd of ESF ergens mee samengevoegd gaat worden.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 11:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zou wel terecht zijnquote:Op vrijdag 6 maart 2026 12:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb nog niet de hele post van Danny gelezen. Maar ben wel benieuwd of ESF ergens mee samengevoegd gaat worden.
Ik denk ONZ
Flower Market Nederland sponsorde de Roemeense voorronde. Ik stel voor dat we die even gaan bellen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 11:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ESF lijkt me niet echt handig samen te voegen met MUZ of SHO ofzo, dus ik hoop dat dit gewoon los blijft.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 12:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb nog niet de hele post van Danny gelezen. Maar ben wel benieuwd of ESF ergens mee samengevoegd gaat worden.
Ik denk ONZ
Gaat stig zijn neef op de pijnbank leggen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 11:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar ben ik niet bang voor
Mag blijven en loonsverhoging
Het ene stukje spreekt de andere tegen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 12:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ESF lijkt me niet echt handig samen te voegen met MUZ of SHO ofzo, dus ik hoop dat dit gewoon los blijft.
En hoewel er best een aantal goede ideeën in dat plan worden genoemd, lijkt “lossere moderatie” (om scherpere discussies te stimuleren) me er daar niet één van
Ed Sheeran natuurlijkquote:Op vrijdag 6 maart 2026 11:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ben je al begonnen?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 12:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gaat stig zijn neef op de pijnbank leggen.
Arme @NailQueenquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2026 14:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het was leuk jullie gekend te hebben
Je meot je bek houwe fred ga lekker thuis de gestapo uithangequote:Op vrijdag 6 maart 2026 12:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ESF lijkt me niet echt handig samen te voegen met MUZ of SHO ofzo, dus ik hoop dat dit gewoon los blijft.
En hoewel er best een aantal goede ideeën in dat plan worden genoemd, lijkt “lossere moderatie” (om scherpere discussies te stimuleren) me er daar niet één van
Hou gewoon je muil dicht antisemitische boomer! Jij bent zeker erelid van de AVRO die ons het Songfestival door de neus boren met hun woke boomknuffelidealenquote:Op vrijdag 6 maart 2026 15:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Je meot je bek houwe fred ga lekker thuis de gestapo uithange
Nou, ik ben benieuwd!
We willen scherpe discussies. Dus Fred moet zijn bek meer opentrekken.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 15:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Je meot je bek houwe fred ga lekker thuis de gestapo uithange
Nou, ik ben benieuwd!
Ahh heerlijk dit. Nu wordt het eindelijk óns forum Fredquote:Op vrijdag 6 maart 2026 15:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hou gewoon je muil dicht antisemitische boomer! Jij bent zeker erelid van de AVRO die ons het Songfestival door de neus boren met hun woke boomknuffelidealen![]()
Wel lekker dat Cyan en H_T nu niets hoeven doen. Het mag immers schuren.
Ik denk dat deze stijl inderdaad wel meer adverteerders gaat trekken.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 15:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh heerlijk dit. Nu wordt het eindelijk óns forum Fred
Amai, Belgische adverteerdersquote:Op vrijdag 6 maart 2026 15:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat deze stijl inderdaad wel meer adverteerders gaat trekken.
quote:
Nou @Strani, daar gaan onze gezappige onderonsjes.quote:regels vastleggen voor hoe we dingen zeggen. minder grof. minder denigrerende termen.
en moetquote:crew behoort zich volledig aan de policy te houden
quote:minder strikt modereren
We gaan er gewoon wat ongezelligs van maken met z'n allenquote:Op vrijdag 6 maart 2026 16:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Nou @:Strani, daar gaan onze gezappige onderonsjes.
Goed idee, ik begin alvast.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 16:38 schreef Strani het volgende:
[..]
We gaan er gewoon wat ongezelligs van maken met z'n allen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Een tripje boeken, wat een luiheid.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 16:39 schreef Strani het volgende:
Zojuist een tripje geboekt voor het midden van mei om naar Sevilla te gaanMet een dagtrip naar Córdoba en misschien ook nog één naar Cádiz.
Klinkt goedquote:Op vrijdag 6 maart 2026 16:39 schreef Strani het volgende:
Zojuist een tripje geboekt voor het midden van mei om naar Sevilla te gaanMet een dagtrip naar Córdoba en misschien ook nog één naar Cádiz.
Het wordt voor hem tijd voor een pelgrimstocht naar Santiago de Compostela.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 16:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Een tripje boeken, wat een luiheid.
Vroeger ging men gewoon lopen, het is niet dat je helemaal naar het buitenland gaat ofzo.
Sevilla is altijd leukquote:Op vrijdag 6 maart 2026 16:39 schreef Strani het volgende:
Precies, daar kan hij na Sevilla naartoe lopen en dan in een driehoekje terug naar huis.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 16:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het wordt voor hem tijd voor een pelgrimstocht naar Santiago de Compostela.
In zijn geval eerder een Fredgrimstocht naar Torremolinos denk ik.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 16:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het wordt voor hem tijd voor een pelgrimstocht naar Santiago de Compostela.
Je bent er lekker vroeg bij om het te vieren.quote:
AVROTROSquote:Op vrijdag 6 maart 2026 11:57 schreef Fred_B het volgende:
FB / FOK! plan de campagne #1
[..]
Ze komt toch standaard.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 18:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Om dat te vieren is ze vandaag aangekondigd voor het grote songfestivalfeest (uiteraard)
Dat is misschien meer iets voor de serverruimte. Dat als FOK! down is wij met een woedende menigte het Cornald Maasgebouw bestormen.quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2026 16:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goed idee, ik begin alvast.https://www.entreemagazin(...)leiden-opent-in-juniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dit, Roger? Ik dacht dat Leiden de Spanjaarden had weggejaagd?
Vriendin van me had me een paar maanden terug uitgenodigd om mee te gaan naar Torremolinos, op haar kosten. In één kamer met een tweepersoonsbed.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 16:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In zijn geval eerder een Fredgrimstocht naar Torremolinos denk ik.
Jammer, Torremolinos is goed voor je taalontwikkeling. In dit geval het Amsterdams.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Vriendin van me had me een paar maanden terug uitgenodigd om mee te gaan naar Torremolinos, op haar kosten. In één kamer met een tweepersoonsbed.
Ik heb nee gezegd.
Dat kan ik hier waar ik woon ook wel leren. En het Haags er gratis bij.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jammer, Torremolinos is goed voor je taalontwikkeling. In dit geval het Amsterdams.
Ze zoeken nog werknemers voor in de keuken.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:13 schreef Strani het volgende:
[..]
https://www.entreemagazin(...)leiden-opent-in-juni
Roger kan vast vroeg genoeg opstaan om een mooi Spaans ontbijtje te maken daarquote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:23 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ze zoeken nog werknemers voor in keuken.
ESF samenvoegen met een ander forum zou niet logisch zijn. Daarvoor lopen er toch (bijna) altijd wel teveel actuele topics. Idem voor nog een paar fora. Bij minder actieve fora kan het geen kwaad om ze samen te voegen. KAA en TRV bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 12:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, of ze kunnen niet genoeg mods meer vinden.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:42 schreef Redefine het volgende:
Sowieso vond ik het stuk over de moderatie heel erg lezen als 'De mods doen allemaal hun werk niet goed en het is vooral de schuld van de mods die te snel bannen en daardoor van FOK! vertrekken.'
Daar dacht ik ook al aan ja. Het is al moeilijk om iemand daarvoor te vinden. Ga dan vooral meer regels en sturing opleggen. Of nou ja de voorwaarden om mod te worden gaan omlaag en dubieuze users worden opeens mod.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, of ze kunnen niet genoeg mods meer vinden.
ESF loopt zéker in het voorjaar toch gewoon superlekker, dat zit wel veilig lijkt mequote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
ESF samenvoegen met een ander forum zou niet logisch zijn. Daarvoor lopen er toch (bijna) altijd wel teveel actuele topics. Idem voor nog een paar fora. Bij minder actieve fora kan het geen kwaad om ze samen te voegen. KAA en TRV bijvoorbeeld.
Het punt over de moderatie lees ik zelf ook vooral als iets wat ik verwacht dat negatief uit gaat pakken ja. Ik vermoed nog meer ruimte voor idioten met debiele meningen etc. En daarbij voor de mods dat er nog meer inmenging gaat zijn in hoe ze hun werk doen.
Sowieso vond ik het stuk over de moderatie heel erg lezen als 'De mods doen allemaal hun werk niet goed en het is vooral de schuld van de mods die te snel bannen en daardoor van FOK! vertrekken.'
En ook al meerdere keren dat de leegloop van FOK! grotendeels komt doordat er users geband worden om niets i.p.v. dat vaste users vertrekken...
Dat ESF veilig zit leek mij ook wel jaquote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
ESF loopt zéker in het voorjaar toch gewoon superlekker, dat zit wel veilig lijkt me
Mja @Meke was een bijzondere keuze inderdaad.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook al aan ja. Het is al moeilijk om iemand daarvoor te vinden. Ga dan vooral meer regels en sturing opleggen. Of nou ja de voorwaarden om mod te worden gaan omlaag en dubieuze users worden opeens mod.
Dat was wel het moment dat ik dacht 'Ze moeten toch wel heel erg omhoog zitten he'quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja @:meke was een bijzondere keuze inderdaad.
Nou kunnen we inderdaad nooit meer wat tegen elkaar zeggenquote:Op vrijdag 6 maart 2026 16:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Nou @:Strani, daar gaan onze gezappige onderonsjes.
Doe je aan crew bashenquote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja @:meke was een bijzondere keuze inderdaad.
De Spanjaarden wel, het eten hebben we gehouden.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:13 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:13 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Het nieuwe Spaanse restaurant Los Cosmos
Een Spaans restaurant waar Spaanse invloeden een belangrijk rol spelen. Mind is blown.quote:Bij Los Cosmos spelen Spaanse invloeden een belangrijke rol. Zo bereidt de keuken Spaanse tapasgerechten.
Het menu is aardig onleesbaar, dus het zal wel echt Spaans zijn lijkt me.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:08 schreef Redefine het volgende:
Bij zo'n Spaans restaurant vraag ik mij wel af hoe Spaans het echt is. Als het een echte Spanjaard is dan zou ik zeker weleens een keer moeten gaan etenMaar meestal zijn dit soort restaurants een veredelde vreetschuur waar je 'Spaans' kunt eten...
Nee alsof het normale namen zijn. Het zijn duidelijk gewoon vertaalde namen voor Alejandro de Nimega en Roberto de los Vinos.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
De Spanjaarden wel, het eten hebben we gehouden.![]()
Of vond jij Alexander van Nimwegen en Rob van Wijnen wel lekker Spaans klinken?
Menu even bekeken. De Spaanse namen klinken een beetje als interessant doenerij als je ziet wat het betekend. Zit weinig echt Spaans bij.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het menu is aardig onleesbaar, dus het zal wel echt Spaans zijn lijkt me.
De menukaarten die ik nog wel eens heb gezien van zogenaamde tapasrestaurants in Nederland hebben inderdaad weinig met Spanje te maken.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:08 schreef Redefine het volgende:
Bij zo'n Spaans restaurant vraag ik mij wel af hoe Spaans het echt is. Als het een echte Spanjaard is dan zou ik zeker weleens een keer moeten gaan etenMaar meestal zijn dit soort restaurants een veredelde vreetschuur waar je 'Spaans' kunt eten...
Nou, ik heb nu ook even gekeken en ik moet zeggen dat het bij deze heel erg meevaltquote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Menu even bekeken. De Spaanse namen klinken een beetje als interessant doenerij als je ziet wat het betekend. Zit weinig echt Spaans bij.
Klopt. Het kan altijd nog erger, La Cubanita, maar meestal is het dit wel. In Den Haag zat wel een echt (goed) Spaans restaurant. Die hadden bijvoorbeeld zarzuela op de kaart staan. Dat zegt wel veel. Maar die zit er helaas al een aantal jaar niet meer.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:16 schreef Strani het volgende:
[..]
De menukaarten die ik nog wel eens heb gezien van zogenaamde tapasrestaurants in Nederland hebben inderdaad weinig met Spanje te maken.
Eerlijk is eerlijk, het is inderdaad geen niveau vreetschuur. Maar wel sterk gericht op vreten met grote groepen en vooral wat simpele dingen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, ik heb nu ook even gekeken en ik moet zeggen dat het bij deze heel erg meevaltDe meeste dingen zijn inderdaad dingen die je in Spanje ook makkelijk kunt krijgen.
Alleen dan wel met Nederlandse prijzen.
Dat is eigenlijk ook de essentie van een goede Spaanse tent waar je tapas kunt eten voor weinig. Die zijn meestal verschrikkelijk ingericht met TL-licht waar de gemiddelde huisvlieg nog angstig van wordt.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Het kan altijd nog erger, La Cubanita, maar meestal is het dit wel. In Den Haag zat wel een echt (goed) Spaans restaurant. Die hadden bijvoorbeeld zarzuela op de kaart staan. Dat zegt wel veel. Maar die zit er helaas al een aantal jaar niet meer.
In Amsterdam had je ook wel een echt goed tapas restaurant, dat zag er van binnen heel simpel uit, maar was wel erg lekker eten.
Wat op zich niet erg is. Het probleem is juist dat veel Spaanse restaurants buiten Spanje het allemaal veel te moeilijk willen maken.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, het is inderdaad geen niveau vreetschuur. Maar wel sterk gericht op vreten met grote groepen en vooral wat simpele dingen.
Zeker. En natuurlijk de plastic tafelkleedjes die aan je armen blijven plakken.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk ook de essentie van een goede Spaanse tent waar je tapas kunt eten voor weinig. Die zijn meestal verschrikkelijk ingericht met TL-licht waar de gemiddelde huisvlieg nog angstig van wordt.
Je weet hetquote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker. En natuurlijk de plastic tafelkleedjes die aan je armen blijven plakken.
Gelukkig zien ze er ook nog eens heel erg niet Spaans uit.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee alsof het normale namen zijn. Het zijn duidelijk gewoon vertaalde namen voor Alejandro de Nimega en Roberto de los Vinos.
Nee dat is waar. Ik heb ook iets teveel de dertien in een dozijn smaak van La Cubanita in mijn hoofd. Typisch een plek waar je met een grote groep mensen gaat eten die weinig smaak heeft en denkt dat ze geweldig Spaans eten. Oftewel amper knoflook of andere sterke smaken ergens in.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat op zich niet erg is. Het probleem is juist dat veel Spaanse restaurants buiten Spanje het allemaal veel te moeilijk willen maken.
Jij verwacht natuurlijk weer kleine mannetjes met dikke zwarte snorren en een sombreroquote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gelukkig zien ze er ook nog eens heel erg niet Spaans uit.
Ik geloof dat ik daar wel eens een menukaart van heb gezien. Ze noemden zichzelf Spaans maar hadden ook Mexicaans eten en zo, dacht ik?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee dat is waar. Ik heb ook iets teveel de dertien in een dozijn smaak van La Cubanita in mijn hoofd. Typisch een plek waar je met een grote groep mensen gaat eten die weinig smaak heeft en denkt dat ze geweldig Spaans eten. Oftewel amper knoflook of andere sterke smaken ergens in.
En vrouwen met castagnetten.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij verwacht natuurlijk weer kleine mannetjes met dikke zwarte snorren en een sombrero
Op zijn minst iemand die er uitziet of hij in de afgelopen 25 jaar meer dan vijf minuten de zon gezien heeft.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij verwacht natuurlijk weer kleine mannetjes met dikke zwarte snorren en een sombrero
Spaans-Cubaans.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik daar wel eens een menukaart van heb gezien. Ze noemden zichzelf Spaans maar hadden ook Mexicaans eten en zo, dacht ik?
In een rode jurkquote:
En de man van de bazin die zit te knikkebollen op een stoel bij de ingang terwijl zijn vrouw hard aan het werk is.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Op zijn minst iemand die er uitziet of hij in de afgelopen 25 jaar meer dan vijf minuten de zon gezien heeft.![]()
Die sombrero zou wel een bonus zijn ja.
quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
En de man van de bazin die zit te knikkebollen op een stoel bij de ingang terwijl zijn vrouw hard aan het werk is.
JA, al zou het dan ook nog een Griek of een Italiaan kunnen zijn.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
En de man van de bazin die zit te knikkebollen op een stoel bij de ingang terwijl zijn vrouw hard aan het werk is.
Nee, die Italiaan zou heel druk aan praten en gebaren zijn met zijn vrienden, terwijl zijn vrouw hard aan het werk is.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
JA, al zou het dan ook nog een Griek of een Italiaan kunnen zijn.
Niet altijd. Soms zitten ze rustig aan een tafeltje bij de keuken een krant te lezen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, die Italiaan zou heel druk aan praten en gebaren zijn met zijn vrienden, terwijl zijn vrouw hard aan het werk is.
Dat is geen echte Italiaanquote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet altijd. Soms zitten ze rustig aan een tafeltje bij de keuken een krant te lezen.
Jawel hoor. En af en toe staat hij dan op om mensen die net binnen komen wandelen te vertellen dat alle tafels vol zijn. Tot er een kennis en een vriend binnenkomen, dan gaat hij meteen zelf aan de bar zitten en geeft hij ze zijn tafel (soms gewoon nog met de mensen in de zaak die hij net heeft verteld dat er geen tafel meer vrij isquote:
Hm ja dat klinkt dan wel weer heel erg Italiaans.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jawel hoor. En af en toe staat hij dan op om mensen die net binnen komen wandelen te vertellen dat alle tafels vol zijn. Tot er een kennis en een vriend binnenkomen, dan gaat hij meteen zelf aan de bar zitten en geeft hij ze zijn tafel (soms gewoon nog met de mensen in de zaak die hij net heeft verteld dat er geen tafel meer vrij is)
EINDELIJK kan ik de note-knop wat rust geven. Drúk was het. drúk!quote:Op vrijdag 6 maart 2026 15:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hou gewoon je muil dicht antisemitische boomer! Jij bent zeker erelid van de AVRO die ons het Songfestival door de neus boren met hun woke boomknuffelidealen![]()
Wel lekker dat Cyan en H_T nu niets hoeven doen. Het mag immers schuren.
Als er geen pepernoten en chocoladeletters op de kaart staan kan het nooit ècht Spaans zijnquote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:08 schreef Redefine het volgende:
Da's nog eens hart voor de zaak! Zoveel werken dat je van vermoeidheid in slaap valt en zelfs dán nog niet je post verlaten!quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:28 schreef Strani het volgende:
[..]In een tropisch stadje in Colombia heb ik wel meegemaakt dat de man van de klantenservice in het kantoortje van het busstation gewoon lag te slapen onder de balie. Hij was natuurlijk ook familie van de familie waar ik bij verbleef.
En wat als je in een jutezak naar binnen gesleept wordt terwijl er iemand 'welkom in Spanje' roept?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Als er geen pepernoten en chocoladeletters op de kaart staan kan het nooit ècht Spaans zijn
Ah die staan eropquote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Als er geen pepernoten en chocoladeletters op de kaart staan kan het nooit ècht Spaans zijn
Dat eerste uiteraard eens. Maar dat tweede (over het nieuws) dat moeten we als users toch lekker zelf weten.quote:SC topics: daar moeten ook gewoon de regels gelden. geroddel, achterklap, gebash etc over users mogen ook daar niet. SC topics zijn een plek om over alledaagse dingen te kletsen, niet om al het nieuws dat er is te bespreken. Daar zijn topics voor.
Eens. Als men daadwerkelijk gaat controleren wat in een SC zoal besproken wordt, dan zijn we snel weg natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:40 schreef Redefine het volgende:
Overigens nog over de (mogelijk) nieuwe regels op het forum.
[..]
Dat eerste uiteraard eens. Maar dat tweede (over het nieuws) dat moeten we als users toch lekker zelf weten.
Zeker. Vooral ook omdat er in het relevante topic waar dat nieuws of wat anders dan over gaat, een hele andere dynamiek kan hangen of het bijvoorbeeld zo snel gaat dat je voor die drie opmerkingen die je wilt maken geen zin hebt om in dat topic mee te doen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Eens. Als men daadwerkelijk gaat controleren wat in een SC zoal besproken wordt, dan zijn we snel weg natuurlijk.
Ik snap die gedachte ook wel ja en voor algemeen nieuws werkt dat wel. Maar voor wat net daarbuiten valt zie je dat veel topic amper van de grond komen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:44 schreef Strani het volgende:
Ik snap de gedachte erachter trouwens wel. Dat men wil dat meer topics actief blijven. Maar zo werkt het niet als je tegelijkertijd juist niet zorgt dat die topics een beetje een normale toon behouden. En het lijkt erop dat dat erger zal gaan worden.
Dat gecombineerd metquote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat eerste uiteraard eens. Maar dat tweede (over het nieuws) dat moeten we als users toch lekker zelf weten.
enquote:> centrale topics op de schop. [...] Sluiten
Straks 42 landen zonder centrale topics, maar met een eigen topic voor elk nieuwtje voor elk land.quote:Elk nieuwsbericht moet eigenlijk een forumtopic zijn
Dat kan nog beter Roger. Elke deelnemer aan de nationale voorrondes een eigen topicquote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat gecombineerd met
[..]
en
[..]
Straks 42 landen zonder centrale topics, maar met een eigen topic voor elk nieuwtje voor elk land.
Misschien ook een topic voor elk commentaar van elk jurylid over elke deelnemer in elke ronde van elk nationaal festival.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat kan nog beter Roger. Elke deelnemer aan de nationale voorrondes een eigen topic
Zonder racistische randjes krijg je een theekransje en dat moeten we natuurlijk met zijn allen niet willen he.quote:Scherpe stellingen die juist veel discussie uitlokken.
Gevaar: racistisch taalgebruik en persoonlijke aanvallen liggen op de loer, maar zonder scherpe randjes krijg je dus wat FOK! nu min of meer aan het worden is: theekransjes van SC's waarbij in die SC's vrijwel alles gezegd kan en mag worden, maar alles daarbuiten moet bestaan uit mensen die hun eigen mening willen zien rondzingen en verder niets.
Telt alleen als je daarna wordt afgeranseld met een roequote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En wat als je in een jutezak naar binnen gesleept wordt terwijl er iemand 'welkom in Spanje' roept?
En daarna in een zak op de stoomboot wordt gesmeten op weg terug naar Spanje.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Telt alleen als je daarna wordt afgeranseld met een roe
Ik heb het vermoeden dat Ons Dan het niet so heeft op SC's.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:01 schreef Redefine het volgende:
Ik ben even die hele post aan het lezen.
[..]
Zonder racistische randjes krijg je een theekransje en dat moeten we natuurlijk met zijn allen niet willen he.
Nou ja die laatste gaat niet over SC's maar over discussies in het algemeen. Waarbij die opmerking ook wel een stukje dubieuzer is dan SC's anders willen aanpakken.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat Ons Dan het niet so heeft op SC's.
We klikken natuurlijk ook niet genoeg op andere topics dus we leveren te weinig op
Ja nee ik bedoel dat theekransje-gedoe.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja die laatste gaat niet over SC's maar over discussies in het algemeen. Waarbij die opmerking ook wel een stukje dubieuzer is dan SC's anders willen aanpakken.
Maar bijna alles is toch ook gewoon racistisch in de kern?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:01 schreef Redefine het volgende:
Ik ben even die hele post aan het lezen.
[..]
Zonder racistische randjes krijg je een theekransje en dat moeten we natuurlijk met zijn allen niet willen he.
Nee ok, dan is het goed. Ik twijfelde omdat het er vrij donker was en er werd weinig gegeten, maar zo te horen was ik dan toch op de juiste plek.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Telt alleen als je daarna wordt afgeranseld met een roe
Nou ja het gaat hier al vaak fout als jij weer het Leidse ras wil afzetten tegen het Valenciaanse ras. Dan hebben de mods vervolgens weer hun handen vol en moet de SC weer tijdelijk op slot.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar bijna alles is toch ook gewoon racistisch in de kern?![]()
WK voetbal is gewoon 'welk ras kan het beste voetballen', OS is min of meer hetzelfde verdeeld over meer sporten.
Om nog maar te zwijgen over onze grote geliefde wedstrijd 'welk land produceert het beste liedje waar alleen europese landen aan mee mogen doen met uitzondering van een paar daarbuiten mits ze wit genoeg zijn'.
Ik wilde een vergelijking maken over alle mooie dingen die de regio Valencia te bieden heeft en dan wat Leiden zoal kan bieden, maar voor Leiden kan ik behalve een niet onverdienstelijke DJ weinig bedenken.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja het gaat hier al vaak fout als jij weer het Leidse ras wil afzetten tegen het Valenciaanse ras. Dan hebben de mods vervolgens weer hun handen vol en moet de SC weer tijdelijk op slot.
En dan heb ik de Catalanen er nog niet eens bijgehaald.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja het gaat hier al vaak fout als jij weer het Leidse ras wil afzetten tegen het Valenciaanse ras. Dan hebben de mods vervolgens weer hun handen vol en moet de SC weer tijdelijk op slot.
En voor Valencia kon je zelfs dat niet vinden.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wilde een vergelijking maken over alle mooie dingen die de regio Valencia te bieden heeft en dan wat Leiden zoal kan bieden, maar voor Leiden kan ik behalve een niet onverdienstelijke DJ weinig bedenken.
Nou ja Leiden heeft een mooi oud centrum en een oude universiteit. Maar in de regio Valecnia kun je inderdaad wel alicante op.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wilde een vergelijking maken over alle mooie dingen die de regio Valencia te bieden heeft en dan wat Leiden zoal kan bieden, maar voor Leiden kan ik behalve een niet onverdienstelijke DJ weinig bedenken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Een DJ wordt lastig ja, dat geef ik toe. Nou is het ook niet eerlijk om een stad als Leiden te vergelijken met een hele regio. Misschien moeten we het houden op... eens kijken... de plaats Benilloba? Dan heb je denk ik wel een mooie vergelijkingquote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En voor Valencia kon je zelfs dat niet vinden.
Beni Loba? Waar heeft die verdedigende middenvelder gespeeld?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Een DJ wordt lastig ja, dat geef ik toe. Nou is het ook niet eerlijk om een stad als Leiden te vergelijken met een hele regio. Misschien moeten we het houden op... eens kijken... de plaats Benilloba? Dan heb je denk ik wel een mooie vergelijking
Een ruïnedorp met minder inwoners dan een flinke flat een goede vergelijking met een studentenstad met 130.000 mensen?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Een DJ wordt lastig ja, dat geef ik toe. Nou is het ook niet eerlijk om een stad als Leiden te vergelijken met een hele regio. Misschien moeten we het houden op... eens kijken... de plaats Benilloba? Dan heb je denk ik wel een mooie vergelijking
Deze gaat overigens wel weer over SC's.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja nee ik bedoel dat theekransje-gedoe.
Uiteraard is het goed als er ook meer reuring buiten een SC is. Maar als je SC's gaat schrappen omdat het niet binnen het thema van het forum valt, dan houdt je denk ik heel weinig SC"s meer over. Waardoor users ook weer afhaken. Nou verwacht ik niet het zo'n vaart zal lopen met het 'schrappen' van SC's. Maar FOK! zou voor mij alleen maar tijdens evenementen de moeite waard zijn als deze SC er niet zou zijn.quote:Dan op z'n minst hopen dat SC'ers ook hun spuisels eens gewoon in een ander topic willen zetten, buiten hun vaste groepje.
SC's buiten het forum halen waar ze in staan en in een algemeen SC forum zetten is ook een optie. Als het namelijk over ALLES gaat zie ik niet in waarom de SC specifiek in een themaforum moet staan als dat thema toch niet gevolgd wordt
Ik zie echt totaal geen verschil?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Een ruïnedorp met minder inwoners dan een flinke flat een goede vergelijking met een studentenstad met 130.000 mensen?
Ik geloof dat ze een raar soort kaas hebben waar ze trots op zijnquote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Helemaal eens, ik zie dat niet als haalbare stap als men er meer interactie aan over wil houden. Je stoot er juist alleen maar mensen mee af.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Deze gaat overigens wel weer over SC's.
[..]
Uiteraard is het goed als er ook meer reuring buiten een SC is. Maar als je SC's gaat schrappen omdat het niet binnen het thema van het forum valt, dan houdt je denk ik heel weinig SC"s meer over. Waardoor users ook weer afhaken. Nou verwacht ik niet het zo'n vaart zal lopen met het 'schrappen' van SC's. Maar FOK! zou voor mij alleen maar tijdens evenementen de moeite waard zijn als deze SC er niet zou zijn.
Ja oké eerlijk is eerlijk, die is best lekker.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze een raar soort kaas hebben waar ze trots op zijn
Nog nooit gehad geloof ikquote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja oké eerlijk is eerlijk, die is best lekker.
Ik bel je opticien wel, ik neem aan dat je de cijfers op je telefoon ook niet meer kunt zien.quote:
Dat zeg je nou wel, maar ik heb jou gewoon in de Epstein files zien staan met een jonge Queso.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Jonge Leidse niet?
Edit: Sorry, ik bedoel Jonge Leidse van boven de 18.
Geen zorgen, beetje goede Leidse is toch vaak wel 30+quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Jonge Leidse niet?
Dat is veel te oud voor Straniardo DiCaprio.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen zorgen, beetje goede Leidse is toch vaak wel 30+
Niet dat ik weet!quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Jonge Leidse niet?
Jonge Leidse is ook gewoon komijnekaasquote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:41 schreef H_T het volgende:
Oh wacht, ik heb wel komijnekaas gegeten. Dat schijnt in de buurt te liggen
Goudse met komijn is 'gewoon komijnekaas', Leidse kaas is een klasse apart.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Jonge Leidse is ook gewoon komijnekaas
Ja, vooruit dan maar weer.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goudse met komijn is 'gewoon komijnekaas', Leidse kaas is een klasse apart.
Goudse lijkt lekkerder omdat er meer vet in zit.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:52 schreef Strani het volgende:
Ik had hier kunnen zeggen dat Goudse met komijn lekkerder is, maar dan zou de strijd met Roger voor altijd een grimmiger stadium ingaan en dat is het me niet waard.
Zit daar ook onnodige curry bij?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goudse lijkt lekkerder omdat er meer vet in zit.
Wij hebben dat soort trucjes niet nodig, Leidse kaas is lekker ook met minder vet.
Curry is zelden onnodig.quote:
Nou ja, bij bijvoorbeeld het plakken van een lekke fietsband heb je het ook weer niet per se nodigquote:
Daarom zelden en niet nooit.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 00:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ja, bij bijvoorbeeld het plakken van een lekke fietsband heb je het ook weer niet per se nodig
Misschien wel, maar denk het nietquote:Op zaterdag 7 maart 2026 00:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daarom zelden en niet nooit.![]()
Daarbij hecht de lijm misschien wel beter met een beetje curry erdoor.
Heb je het ooit geprobeerd?quote:
Niet geprobeerd, maar ik heb ook al jaren geen band meer geplakt. Misschien zijn de solutie en de curry wel heel anders nuquote:Op zaterdag 7 maart 2026 00:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb je het ooit geprobeerd?
De paar keer dat ik curry aan mijn vingers had werd het toch behoorlijk plakkerig.
Dat zou heel goed kunnen, ik heb ook al een tijdje geen band hoeven plakken.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 00:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet geprobeerd, maar ik heb ook al jaren geen band meer geplakt. Misschien zijn de solutie en de curry wel heel anders nu
En andersom wel solutie door je eten gedaanquote:Op zaterdag 7 maart 2026 00:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen, ik heb ook al een tijdje geen band hoeven plakken.
Als mensen echt structureel nieuwsartikelen gaan posten en bediscussiëren in SC’s, dan heeft dat wel negatieve invloed op de levendigheid van de rest van het forum.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ESF goed genoeg loopt om los te blijven staan.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
ESF samenvoegen met een ander forum zou niet logisch zijn. Daarvoor lopen er toch (bijna) altijd wel teveel actuele topics. Idem voor nog een paar fora. Bij minder actieve fora kan het geen kwaad om ze samen te voegen. KAA en TRV bijvoorbeeld.
Het punt over de moderatie lees ik zelf ook vooral als iets wat ik verwacht dat negatief uit gaat pakken ja. Ik vermoed nog meer ruimte voor idioten met debiele meningen etc. En daarbij voor de mods dat er nog meer inmenging gaat zijn in hoe ze hun werk doen.
En ook al meerdere keren dat de leegloop van FOK! grotendeels komt doordat er users geband worden om niets i.p.v. dat vaste users vertrekken...
Met centrale topics bedoelen ze (wat ESF betreft) puur deze:quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat gecombineerd met
[..]
en
[..]
Straks 42 landen zonder centrale topics, maar met een eigen topic voor elk nieuwtje voor elk land.
Ja, maar alleen daarmee had de grap niet gewerkt.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Met centrale topics bedoelen ze (wat ESF betreft) puur deze:
[ afbeelding ]
Dystopischquote:Op zaterdag 7 maart 2026 12:18 schreef Arizona het volgende:
[Centraal] Pakjesleedtopic. Dat zou wel een apart topic kunnen worden![]()
Ari in de SC van ESF: "Onee, bekende van mij zit vast in Dubai"
MODBREAK: Post dat maar lekker in het Israël-topic
Ari: jaaa we hebben een tripje naar Londen geboekt!
MODBREAK: Ga eens gauw naar het Londen-topic in TRV![]()
Ari: Wat eten jullie vanavond? Wij hebben lekker patat met een kroket gehaald.
MODBREAK: Verplaats je post naar Wat eten we vandaag in CUL
Ja niet ideaal maar zo werken die dingen wel hè Rog, af en toe laat je ze een lading pakken zodat ze diezelfde dag 50 andere ladingen met rust laten.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 12:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
@:Strani: Het ging een tijdje goed, maar je moet toch je mensen maar weer even zeggen dat ze wat beter hun best gaan doen. Kijk die foto, die zakken vallen zo toch veel te veel op tussen bananen?
https://nos.nl/artikel/26(...)haven-van-vlissingen
Ja ok, maar je weet hoe Hollands ik ben. Elke verloren euro doet me pijn in het hart.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 12:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja niet ideaal maar zo werken die dingen wel hè Rog, af en toe laat je ze een lading pakken zodat ze diezelfde dag 50 andere ladingen met rust laten.
Ik zie mijzelf dit zo doen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 12:18 schreef Arizona het volgende:
Dat lijkt mij ook ja. Dus verwacht daar ook geen samenvoeging.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ESF goed genoeg loopt om los te blijven staan.
Waar zouden alle Posts van Luctor dan onder vallen vraag ik me af.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 12:18 schreef Arizona het volgende:
Eigen topic.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Waar zouden alle Posts van Luctor dan onder vallen vraag ik me af.
Als iemand ziek is moet diegene naar GENeeskunde.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 12:18 schreef Arizona het volgende:
Kibbeling gegeten, haar geknipt, vlees gehaald, gamen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:53 schreef NailQueen het volgende:
Wat doen jullie deze zaterdagmiddag? Ik heb een beetje een saaie zaterdag. Ik wilde iets plannen met een vriendin maar dat ging niet door. Toen dacht ik om een lenteschoonmaak te houden maar alles is nog spic en span. Dan maar naar het winkelcentrum maar daar is het op de zaterdag altijd erg druk en wat ik moet hebben hadden ze niet. Dus dan maar online bestellen.
Wij hebben net een stuk gewandeldquote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:53 schreef NailQueen het volgende:
Wat doen jullie deze zaterdagmiddag? Ik heb een beetje een saaie zaterdag. Ik wilde iets plannen met een vriendin maar dat ging niet door. Toen dacht ik om een lenteschoonmaak te houden maar alles is nog spic en span. Dan maar naar het winkelcentrum maar daar is het op de zaterdag altijd erg druk en wat ik moet hebben hadden ze niet. Dus dan maar online bestellen.
Ik had vanmorgen wedstrijd. Nu aan het gamen, terwijl ik het WK allround schaatsen op tv aan het kijken ben.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:53 schreef NailQueen het volgende:
Je eigen haar ?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kibbeling gegeten, haar geknipt, vlees gehaald, gamen.
Een sportsgame zou het wel compleet maken. Zelf doen, kijken en spelenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen wedstrijd. Nu aan het gamen, terwijl ik het WK allround schaatsen op tv aan het kijken ben.
Wat meubels uit elkaar gehaald en mijn fietszadel vervangen. En daarnaast WK allround kijken.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:53 schreef NailQueen het volgende:
Vriendin met de tondeuse.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:54 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je eigen haar ?
[ afbeelding ]
Hier ook een rustige zaterdag. WK Schaatsen kijken, krant lezen en gewoon lekker relaxen.
Yakuzaquote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:17 schreef Meke het volgende:
Voor alle gamers, wij hebben sinds vandaag een PS5, wat zijn leuke spellen/aanraders?![]()
Ik vind vooral exploration games met een doel leukEn niet te moeilijk haha, vechten en tegelijk om me heen kijken of racen waarbij je niet van een weg mag vallen snap ik nog niet zo goed
![]()
![]()
Ik vind Lego City Undercover bijv leuk op de Switch
Horizon Zero dawn/Forbidden West, Stray (als je van katten houdt). Astro Boy.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:17 schreef Meke het volgende:
Voor alle gamers, wij hebben sinds vandaag een PS5, wat zijn leuke spellen/aanraders?![]()
Ik vind vooral exploration games met een doel leukEn niet te moeilijk haha, vechten en tegelijk om me heen kijken of racen waarbij je niet van een weg mag vallen snap ik nog niet zo goed
![]()
![]()
#Kale Stigs zijn neefquote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vriendin met de tondeuse.
[..]
Yakuza
Je zou een maand PlayStation Plus Premium kunnen nemen daar zitten veel goede games tussen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:17 schreef Meke het volgende:
![]()
![]()
Dit soort posts moeten straks naar B&H gaan.quote:
En al een hele rits aan posts naar GAM.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:34 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dit soort posts moeten straks naar B&H gaan.
Wordt die niet opgeheven?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:34 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dit soort posts moeten straks naar B&H gaan.
Je bent in de war met de plaatjes op de FP.quote:
Sport posts straks naar SPT, F1 en VBL.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
En al een hele rits aan posts naar GAM.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sport posts straks naar SPT, F1 en VBL.
Kunnen we straks deze SC opheffen.quote:
Samenvoegen met alle andere SC's en dan één grote SC voor het hele forum.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kunnen we straks deze SC opheffen.
Het is wel een vrij dood gedeelte van het forum.quote:
Samenvoegen met SHO en/of meer in die hoek.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:41 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het is wel een vrij dood gedeelte van het forum.
quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kunnen we straks deze SC opheffen.
Of SEXquote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Samenvoegen met SHO en/of meer in die hoek.
Bijvoorbeeld.quote:
Oeh.quote:
Een impressie van het eindresultaat:quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat meubels uit elkaar gehaald en mijn fietszadel vervangen. En daarnaast WK allround kijken.
Ja, net als recruiting bureau @ESF1Gamer goed begint te lopen.quote:
Toch maar solliciteren danquote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:50 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ja, net als recruiting bureau @:ESF1Gamer goed begint te lopen.
Voor deze SC was je al aangenomen en je bent ook al door je proeftijd door.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toch maar solliciteren dan
quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:54 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Voor deze SC was je al aangenomen en je bent ook al door je proeftijd door.
@:Nattekat moet nog even beter zijn best doen.
Ja wat is dit nou weer, ik zit hier al veel langer en heb zelfs al drie ESFs in dit topic meegedaanquote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:54 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Alleen nog een controller en een schermpje op het stuur.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een impressie van het eindresultaat:
[ afbeelding ]
Het is mijn charme.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja wat is dit nou weer, ik zit hier al veel langer en heb zelfs al drie ESFs in dit topic meegedaan
Nou ja, 2,5 omdat ik 2024 deels heb geboycot.
Morgen mag @TheStigsDutchCousin zonder zijwieltjes rijden in F1.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:54 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Rookie numbers.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja wat is dit nou weer, ik zit hier al veel langer en heb zelfs al drie ESFs in dit topic meegedaan
Dat werkt elke keer bij yvonne.quote:
Daarvoor postte ik in de livetopics, en dat doe ik al langer dan jouw account oud isquote:
Nee, het is mijn charme.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of gewoon een dubieuze selectieprocedure.
Geen probleem.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Morgen mag @:Thestigsdutchcousin zonder zijwieltjes rijden in F1.
@:Nattekat vindt dat eng.
Ik zat eerst te rellen op het viva forumquote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarvoor postte ik in de livetopics, en dat doe ik al langer dan jouw account oud is
Soms.quote:
Ja, klopt, maar ik was TCG shop simulator aan het spelen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een sportsgame zou het wel compleet maken. Zelf doen, kijken en spelen
Jouw aanwezigheid wordt ook erg op prijs gesteld. Maar de Stig is een vaste user geworden en jij komt en gaat zoals het je uitkomt.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vergeleken met de Q kan het alleen nog maar mee gaan vallen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
De F1 race morgenochtend wordt 1 grote teleurstelling.
Ik vrees het ook. Minstens 2 rode vlaggen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Daar hebben ze bij het ESF wel ervaring meequote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of gewoon een dubieuze selectieprocedure.
quote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Daarom heb ik zoveel overtuigingskrachtquote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar hebben ze bij het ESF wel ervaring mee
Die drie kunnen ook wel samen, is allemaal sport.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sport posts straks naar SPT, F1 en VBL.
Onderscheid moet er zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die drie kunnen ook wel samen, is allemaal sport.
Eens.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Onderscheid moet er zijn.
Zo kan je het zien jaquote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Eens.
Schaatsen en F1 is allebei rondjes rijden. De één op eigen kracht en de ander met een auto,
Ojaa die hebben we straks in drievoudquote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Meke Hogwarts Legacy als je van Harry Potter houdt.
Voetbal is ook gewoon rondjes rennenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Eens.
Schaatsen en F1 is allebei rondjes rijden. De één op eigen kracht en de ander met een auto,
Ik heb hem 4x (Switch, PC, PS5 en xbox)quote:Op zaterdag 7 maart 2026 19:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Ojaa die hebben we straks in drievoud(Switch, PC, PS5
). Daar heb ik hem op de Switch al in simpel omdat het vechten anders niet lukt
Ik dacht ze naar Links naar Rechts gingenquote:
Ninja Gaiden!quote:Op zaterdag 7 maart 2026 19:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Ojaa die hebben we straks in drievoud(Switch, PC, PS5
). Daar heb ik hem op de Switch al in simpel omdat het vechten anders niet lukt
Ze lopen rondjes om de bal heen.quote:
Vast een uitstekende keuze voor als je niet zo goed bent in vechtenquote:
GIT GUD.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Vast een uitstekende keuze voor als je niet zo goed bent in vechten
Meke he, niet ik! Ik heb Cuphead een paar keer uitgespeeldquote:
Noice. Ninja Gaiden Black op Very Hard is mijn proudest achievement.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Meke he, niet ik! Ik heb Cuphead een paar keer uitgespeeld
Dat ga ik niet proberenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Noice. Ninja Gaiden Black op Very Hard is mijn proudest achievement.
Senhit wil nog steeds SerhatGod verslaanquote:Op zondag 8 maart 2026 00:49 schreef BillDauterive het volgende:
OkIk lees net dat Boy George naar het songfestival gaat met Senhit. Ik heb met beiden niets. Het liedje is ook niet veel.
Is het ookquote:Op zaterdag 7 maart 2026 22:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat ga ik niet proberenHet moet wel een beetje leuk blijven
Ik wil gewoon ontspannen, maar dat mag wel met een beetje uitdaging.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is het ook
Mag van mij best wat uitdaging in een game zitten
Ninja Dog mode voor jou dus.quote:Op zondag 8 maart 2026 09:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wil gewoon ontspannen, maar dat mag wel met een beetje uitdaging.
Roger, dit was je laatste werkdag van de week! De week is nog niet nieuw namelijkquote:Op zondag 8 maart 2026 16:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, eerste werkdag van de nieuwe week zit er weer op.
Was maar een paar uurtjes en geen volledige werkdag, maar ik tel hem toch lekker mee.
Als het anders was kan Luctor op zaterdag al beginnen met het weekend afsluitenquote:Op zondag 8 maart 2026 16:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Roger, dit was je laatste werkdag van de week! De week is nog niet nieuw namelijk
De mindere van de twee. De muziek wedstrijd.quote:
Het WK is net een paar minuten afgelopen, eerst daar even van bijkomen.quote:Op zondag 8 maart 2026 17:14 schreef Strani het volgende:
Over ruim drie maanden begint alweer het WK. Met vooralsnog ook Iran als deelnemer.
Man man wat gaat het een gezellig toernooi worden.
Explosief.quote:Op zondag 8 maart 2026 17:14 schreef Strani het volgende:
Over ruim drie maanden begint alweer het WK. Met vooralsnog ook Iran als deelnemer.
In Texas.quote:Op zondag 8 maart 2026 19:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waar staan de wedstrijden van Iran gepland?
Twee keer in Inglewood en de derde in Seattle. Dat is die pride match tegen Egypte.quote:Op zondag 8 maart 2026 19:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waar staan de wedstrijden van Iran gepland?
Die wordt hilarisch om de verkeerde redenen.quote:Op zondag 8 maart 2026 19:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Twee keer in Inglewood en de derde in Seattle. Dat is die pride match tegen Egypte.
quote:Op zondag 8 maart 2026 19:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik neem dat de VS wordt uitgesloten door de FIFA voor het aanvallen van een soeverein land.
Boem op Texas.quote:
Grote boem.quote:
Jawel, maar ik wil wel het idee hebben dat ik een eerlijke kans krijg en niet te gefrustreerd raken door technische issues. Ik heb recent Lion King voor de SNES gespeeld op de Xbox en daar is het veel te makkelijk om een sprong net te missen zonder dat je echt een idee hebt wat er nou aan de hand isquote:Op zondag 8 maart 2026 09:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is het ook
Mag van mij best wat uitdaging in een game zitten
Nee joh, dat doet de winnaar van de FIFA Peace Prize vast niet en ik zie geen reden om dat te checkenquote:Op zondag 8 maart 2026 19:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik neem dat de VS wordt uitgesloten door de FIFA voor het aanvallen van een soeverein land.
Ik zie ze Iran nog wel uitsluiten. Trump en Infantino kunnen dat samen wel bepalen en dan gebeurd het ook gewoon.quote:Op zondag 8 maart 2026 17:14 schreef Strani het volgende:
Van het vorige toernooi in Qatar heb ik (bewust) amper wat gezien: gaat nu weer gebeuren. Lekker rustig.quote:Op zondag 8 maart 2026 17:14 schreef Strani het volgende:
Nouke nouke.quote:
Zulke games waren sowieso al moeilijk om de verkeerde redenenquote:Op zondag 8 maart 2026 19:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Jawel, maar ik wil wel het idee hebben dat ik een eerlijke kans krijg en niet te gefrustreerd raken door technische issues. Ik heb recent Lion King voor de SNES gespeeld op de Xbox en daar is het veel te makkelijk om een sprong net te missen zonder dat je echt een idee hebt wat er nou aan de hand is
Aaneengesloten werkdagen tellen als een week wmb, met daartussen vrij wat het weekeind is.quote:Op zondag 8 maart 2026 16:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Roger, dit was je laatste werkdag van de week! De week is nog niet nieuw namelijk
It's the Stig's Luctor cousin!quote:
Bij Cuphead heb ik ook eigenlijk nooit het idee gehad dat er iets oneerlijk is. Als er een nieuwe aanvalscyclus komt is er vaak wel een animatie als indicatie wat er daarna gaat gebeuren, alleen aan het begin weet je al die animaties niet of de aanvallen die erbij horen en wat je dan moet doenquote:Op zondag 8 maart 2026 21:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nouke nouke.
[..]
Zulke games waren sowieso al moeilijk om de verkeerde redenen
Ninja Gaiden is moeilijk maar niet oneerlijk. Het heeft een stevige leercurve maar zodra je de moves onder de knie hebt gaat het een stuk makkelijker.
Ah eindelijk eens iets waar iedereen wakker van wordtquote:Op maandag 9 maart 2026 04:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wakker worden mensen!
[ afbeelding ]
Te laat Luctorquote:
Dan gaan we dat regelen.quote:Op maandag 9 maart 2026 06:36 schreef Redefine het volgende:
Die vuurwerk post mag voortaan naar FEE.
Welke mist?quote:Op maandag 9 maart 2026 09:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was behoorlijk mistig op de weg.
Maar licht voeren, is natuurlijk niet nodig.
Waar was jij gisteren?quote:
Die boven Zuid-Holland, Zeeland en Noord-Brabant hangt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |