Ah die staan eropquote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Als er geen pepernoten en chocoladeletters op de kaart staan kan het nooit ècht Spaans zijn
Dat eerste uiteraard eens. Maar dat tweede (over het nieuws) dat moeten we als users toch lekker zelf weten.quote:SC topics: daar moeten ook gewoon de regels gelden. geroddel, achterklap, gebash etc over users mogen ook daar niet. SC topics zijn een plek om over alledaagse dingen te kletsen, niet om al het nieuws dat er is te bespreken. Daar zijn topics voor.
Eens. Als men daadwerkelijk gaat controleren wat in een SC zoal besproken wordt, dan zijn we snel weg natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:40 schreef Redefine het volgende:
Overigens nog over de (mogelijk) nieuwe regels op het forum.
[..]
Dat eerste uiteraard eens. Maar dat tweede (over het nieuws) dat moeten we als users toch lekker zelf weten.
Zeker. Vooral ook omdat er in het relevante topic waar dat nieuws of wat anders dan over gaat, een hele andere dynamiek kan hangen of het bijvoorbeeld zo snel gaat dat je voor die drie opmerkingen die je wilt maken geen zin hebt om in dat topic mee te doen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Eens. Als men daadwerkelijk gaat controleren wat in een SC zoal besproken wordt, dan zijn we snel weg natuurlijk.
Ik snap die gedachte ook wel ja en voor algemeen nieuws werkt dat wel. Maar voor wat net daarbuiten valt zie je dat veel topic amper van de grond komen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:44 schreef Strani het volgende:
Ik snap de gedachte erachter trouwens wel. Dat men wil dat meer topics actief blijven. Maar zo werkt het niet als je tegelijkertijd juist niet zorgt dat die topics een beetje een normale toon behouden. En het lijkt erop dat dat erger zal gaan worden.
Dat gecombineerd metquote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat eerste uiteraard eens. Maar dat tweede (over het nieuws) dat moeten we als users toch lekker zelf weten.
enquote:> centrale topics op de schop. [...] Sluiten
Straks 42 landen zonder centrale topics, maar met een eigen topic voor elk nieuwtje voor elk land.quote:Elk nieuwsbericht moet eigenlijk een forumtopic zijn
Dat kan nog beter Roger. Elke deelnemer aan de nationale voorrondes een eigen topicquote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat gecombineerd met
[..]
en
[..]
Straks 42 landen zonder centrale topics, maar met een eigen topic voor elk nieuwtje voor elk land.
Misschien ook een topic voor elk commentaar van elk jurylid over elke deelnemer in elke ronde van elk nationaal festival.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat kan nog beter Roger. Elke deelnemer aan de nationale voorrondes een eigen topic
Zonder racistische randjes krijg je een theekransje en dat moeten we natuurlijk met zijn allen niet willen he.quote:Scherpe stellingen die juist veel discussie uitlokken.
Gevaar: racistisch taalgebruik en persoonlijke aanvallen liggen op de loer, maar zonder scherpe randjes krijg je dus wat FOK! nu min of meer aan het worden is: theekransjes van SC's waarbij in die SC's vrijwel alles gezegd kan en mag worden, maar alles daarbuiten moet bestaan uit mensen die hun eigen mening willen zien rondzingen en verder niets.
Telt alleen als je daarna wordt afgeranseld met een roequote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En wat als je in een jutezak naar binnen gesleept wordt terwijl er iemand 'welkom in Spanje' roept?
En daarna in een zak op de stoomboot wordt gesmeten op weg terug naar Spanje.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Telt alleen als je daarna wordt afgeranseld met een roe
Ik heb het vermoeden dat Ons Dan het niet so heeft op SC's.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:01 schreef Redefine het volgende:
Ik ben even die hele post aan het lezen.
[..]
Zonder racistische randjes krijg je een theekransje en dat moeten we natuurlijk met zijn allen niet willen he.
Nou ja die laatste gaat niet over SC's maar over discussies in het algemeen. Waarbij die opmerking ook wel een stukje dubieuzer is dan SC's anders willen aanpakken.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat Ons Dan het niet so heeft op SC's.
We klikken natuurlijk ook niet genoeg op andere topics dus we leveren te weinig op
Ja nee ik bedoel dat theekransje-gedoe.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja die laatste gaat niet over SC's maar over discussies in het algemeen. Waarbij die opmerking ook wel een stukje dubieuzer is dan SC's anders willen aanpakken.
Maar bijna alles is toch ook gewoon racistisch in de kern?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:01 schreef Redefine het volgende:
Ik ben even die hele post aan het lezen.
[..]
Zonder racistische randjes krijg je een theekransje en dat moeten we natuurlijk met zijn allen niet willen he.
Nee ok, dan is het goed. Ik twijfelde omdat het er vrij donker was en er werd weinig gegeten, maar zo te horen was ik dan toch op de juiste plek.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Telt alleen als je daarna wordt afgeranseld met een roe
Nou ja het gaat hier al vaak fout als jij weer het Leidse ras wil afzetten tegen het Valenciaanse ras. Dan hebben de mods vervolgens weer hun handen vol en moet de SC weer tijdelijk op slot.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar bijna alles is toch ook gewoon racistisch in de kern?![]()
WK voetbal is gewoon 'welk ras kan het beste voetballen', OS is min of meer hetzelfde verdeeld over meer sporten.
Om nog maar te zwijgen over onze grote geliefde wedstrijd 'welk land produceert het beste liedje waar alleen europese landen aan mee mogen doen met uitzondering van een paar daarbuiten mits ze wit genoeg zijn'.
Ik wilde een vergelijking maken over alle mooie dingen die de regio Valencia te bieden heeft en dan wat Leiden zoal kan bieden, maar voor Leiden kan ik behalve een niet onverdienstelijke DJ weinig bedenken.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja het gaat hier al vaak fout als jij weer het Leidse ras wil afzetten tegen het Valenciaanse ras. Dan hebben de mods vervolgens weer hun handen vol en moet de SC weer tijdelijk op slot.
En dan heb ik de Catalanen er nog niet eens bijgehaald.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja het gaat hier al vaak fout als jij weer het Leidse ras wil afzetten tegen het Valenciaanse ras. Dan hebben de mods vervolgens weer hun handen vol en moet de SC weer tijdelijk op slot.
En voor Valencia kon je zelfs dat niet vinden.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wilde een vergelijking maken over alle mooie dingen die de regio Valencia te bieden heeft en dan wat Leiden zoal kan bieden, maar voor Leiden kan ik behalve een niet onverdienstelijke DJ weinig bedenken.
Nou ja Leiden heeft een mooi oud centrum en een oude universiteit. Maar in de regio Valecnia kun je inderdaad wel alicante op.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wilde een vergelijking maken over alle mooie dingen die de regio Valencia te bieden heeft en dan wat Leiden zoal kan bieden, maar voor Leiden kan ik behalve een niet onverdienstelijke DJ weinig bedenken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Een DJ wordt lastig ja, dat geef ik toe. Nou is het ook niet eerlijk om een stad als Leiden te vergelijken met een hele regio. Misschien moeten we het houden op... eens kijken... de plaats Benilloba? Dan heb je denk ik wel een mooie vergelijkingquote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En voor Valencia kon je zelfs dat niet vinden.
Beni Loba? Waar heeft die verdedigende middenvelder gespeeld?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Een DJ wordt lastig ja, dat geef ik toe. Nou is het ook niet eerlijk om een stad als Leiden te vergelijken met een hele regio. Misschien moeten we het houden op... eens kijken... de plaats Benilloba? Dan heb je denk ik wel een mooie vergelijking
Een ruïnedorp met minder inwoners dan een flinke flat een goede vergelijking met een studentenstad met 130.000 mensen?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Een DJ wordt lastig ja, dat geef ik toe. Nou is het ook niet eerlijk om een stad als Leiden te vergelijken met een hele regio. Misschien moeten we het houden op... eens kijken... de plaats Benilloba? Dan heb je denk ik wel een mooie vergelijking
Deze gaat overigens wel weer over SC's.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja nee ik bedoel dat theekransje-gedoe.
Uiteraard is het goed als er ook meer reuring buiten een SC is. Maar als je SC's gaat schrappen omdat het niet binnen het thema van het forum valt, dan houdt je denk ik heel weinig SC"s meer over. Waardoor users ook weer afhaken. Nou verwacht ik niet het zo'n vaart zal lopen met het 'schrappen' van SC's. Maar FOK! zou voor mij alleen maar tijdens evenementen de moeite waard zijn als deze SC er niet zou zijn.quote:Dan op z'n minst hopen dat SC'ers ook hun spuisels eens gewoon in een ander topic willen zetten, buiten hun vaste groepje.
SC's buiten het forum halen waar ze in staan en in een algemeen SC forum zetten is ook een optie. Als het namelijk over ALLES gaat zie ik niet in waarom de SC specifiek in een themaforum moet staan als dat thema toch niet gevolgd wordt
Ik zie echt totaal geen verschil?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Een ruïnedorp met minder inwoners dan een flinke flat een goede vergelijking met een studentenstad met 130.000 mensen?
Ik geloof dat ze een raar soort kaas hebben waar ze trots op zijnquote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Helemaal eens, ik zie dat niet als haalbare stap als men er meer interactie aan over wil houden. Je stoot er juist alleen maar mensen mee af.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Deze gaat overigens wel weer over SC's.
[..]
Uiteraard is het goed als er ook meer reuring buiten een SC is. Maar als je SC's gaat schrappen omdat het niet binnen het thema van het forum valt, dan houdt je denk ik heel weinig SC"s meer over. Waardoor users ook weer afhaken. Nou verwacht ik niet het zo'n vaart zal lopen met het 'schrappen' van SC's. Maar FOK! zou voor mij alleen maar tijdens evenementen de moeite waard zijn als deze SC er niet zou zijn.
Ja oké eerlijk is eerlijk, die is best lekker.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze een raar soort kaas hebben waar ze trots op zijn
Nog nooit gehad geloof ikquote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja oké eerlijk is eerlijk, die is best lekker.
Ik bel je opticien wel, ik neem aan dat je de cijfers op je telefoon ook niet meer kunt zien.quote:
Dat zeg je nou wel, maar ik heb jou gewoon in de Epstein files zien staan met een jonge Queso.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Jonge Leidse niet?
Edit: Sorry, ik bedoel Jonge Leidse van boven de 18.
Geen zorgen, beetje goede Leidse is toch vaak wel 30+quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Jonge Leidse niet?
Dat is veel te oud voor Straniardo DiCaprio.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen zorgen, beetje goede Leidse is toch vaak wel 30+
Niet dat ik weet!quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Jonge Leidse niet?
Jonge Leidse is ook gewoon komijnekaasquote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:41 schreef H_T het volgende:
Oh wacht, ik heb wel komijnekaas gegeten. Dat schijnt in de buurt te liggen
Goudse met komijn is 'gewoon komijnekaas', Leidse kaas is een klasse apart.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Jonge Leidse is ook gewoon komijnekaas
Ja, vooruit dan maar weer.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goudse met komijn is 'gewoon komijnekaas', Leidse kaas is een klasse apart.
Goudse lijkt lekkerder omdat er meer vet in zit.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:52 schreef Strani het volgende:
Ik had hier kunnen zeggen dat Goudse met komijn lekkerder is, maar dan zou de strijd met Roger voor altijd een grimmiger stadium ingaan en dat is het me niet waard.
Zit daar ook onnodige curry bij?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goudse lijkt lekkerder omdat er meer vet in zit.
Wij hebben dat soort trucjes niet nodig, Leidse kaas is lekker ook met minder vet.
Curry is zelden onnodig.quote:
Nou ja, bij bijvoorbeeld het plakken van een lekke fietsband heb je het ook weer niet per se nodigquote:
Daarom zelden en niet nooit.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 00:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ja, bij bijvoorbeeld het plakken van een lekke fietsband heb je het ook weer niet per se nodig
Misschien wel, maar denk het nietquote:Op zaterdag 7 maart 2026 00:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daarom zelden en niet nooit.![]()
Daarbij hecht de lijm misschien wel beter met een beetje curry erdoor.
Heb je het ooit geprobeerd?quote:
Niet geprobeerd, maar ik heb ook al jaren geen band meer geplakt. Misschien zijn de solutie en de curry wel heel anders nuquote:Op zaterdag 7 maart 2026 00:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb je het ooit geprobeerd?
De paar keer dat ik curry aan mijn vingers had werd het toch behoorlijk plakkerig.
Dat zou heel goed kunnen, ik heb ook al een tijdje geen band hoeven plakken.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 00:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet geprobeerd, maar ik heb ook al jaren geen band meer geplakt. Misschien zijn de solutie en de curry wel heel anders nu
En andersom wel solutie door je eten gedaanquote:Op zaterdag 7 maart 2026 00:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen, ik heb ook al een tijdje geen band hoeven plakken.
Als mensen echt structureel nieuwsartikelen gaan posten en bediscussiëren in SC’s, dan heeft dat wel negatieve invloed op de levendigheid van de rest van het forum.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ESF goed genoeg loopt om los te blijven staan.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
ESF samenvoegen met een ander forum zou niet logisch zijn. Daarvoor lopen er toch (bijna) altijd wel teveel actuele topics. Idem voor nog een paar fora. Bij minder actieve fora kan het geen kwaad om ze samen te voegen. KAA en TRV bijvoorbeeld.
Het punt over de moderatie lees ik zelf ook vooral als iets wat ik verwacht dat negatief uit gaat pakken ja. Ik vermoed nog meer ruimte voor idioten met debiele meningen etc. En daarbij voor de mods dat er nog meer inmenging gaat zijn in hoe ze hun werk doen.
Sowieso vond ik het stuk over de moderatie heel erg lezen als 'De mods doen allemaal hun werk niet goed en het is vooral de schuld van de mods die te snel bannen en daardoor van FOK! vertrekken.'
En ook al meerdere keren dat de leegloop van FOK! grotendeels komt doordat er users geband worden om niets i.p.v. dat vaste users vertrekken...
Met centrale topics bedoelen ze (wat ESF betreft) puur deze:quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat gecombineerd met
[..]
en
[..]
Straks 42 landen zonder centrale topics, maar met een eigen topic voor elk nieuwtje voor elk land.
Ja, maar alleen daarmee had de grap niet gewerkt.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Met centrale topics bedoelen ze (wat ESF betreft) puur deze:
[ afbeelding ]
Dystopischquote:Op zaterdag 7 maart 2026 12:18 schreef Arizona het volgende:
[Centraal] Pakjesleedtopic. Dat zou wel een apart topic kunnen worden![]()
Ari in de SC van ESF: "Onee, bekende van mij zit vast in Dubai"
MODBREAK: Post dat maar lekker in het Israël-topic
Ari: jaaa we hebben een tripje naar Londen geboekt!
MODBREAK: Ga eens gauw naar het Londen-topic in TRV![]()
Ari: Wat eten jullie vanavond? Wij hebben lekker patat met een kroket gehaald.
MODBREAK: Verplaats je post naar Wat eten we vandaag in CUL
Ja niet ideaal maar zo werken die dingen wel hè Rog, af en toe laat je ze een lading pakken zodat ze diezelfde dag 50 andere ladingen met rust laten.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 12:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
@:Strani: Het ging een tijdje goed, maar je moet toch je mensen maar weer even zeggen dat ze wat beter hun best gaan doen. Kijk die foto, die zakken vallen zo toch veel te veel op tussen bananen?
https://nos.nl/artikel/26(...)haven-van-vlissingen
Ja ok, maar je weet hoe Hollands ik ben. Elke verloren euro doet me pijn in het hart.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 12:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja niet ideaal maar zo werken die dingen wel hè Rog, af en toe laat je ze een lading pakken zodat ze diezelfde dag 50 andere ladingen met rust laten.
Ik zie mijzelf dit zo doen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 12:18 schreef Arizona het volgende:
Dat lijkt mij ook ja. Dus verwacht daar ook geen samenvoeging.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ESF goed genoeg loopt om los te blijven staan.
Waar zouden alle Posts van Luctor dan onder vallen vraag ik me af.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 12:18 schreef Arizona het volgende:
Eigen topic.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Waar zouden alle Posts van Luctor dan onder vallen vraag ik me af.
Als iemand ziek is moet diegene naar GENeeskunde.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 12:18 schreef Arizona het volgende:
Kibbeling gegeten, haar geknipt, vlees gehaald, gamen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:53 schreef NailQueen het volgende:
Wat doen jullie deze zaterdagmiddag? Ik heb een beetje een saaie zaterdag. Ik wilde iets plannen met een vriendin maar dat ging niet door. Toen dacht ik om een lenteschoonmaak te houden maar alles is nog spic en span. Dan maar naar het winkelcentrum maar daar is het op de zaterdag altijd erg druk en wat ik moet hebben hadden ze niet. Dus dan maar online bestellen.
Wij hebben net een stuk gewandeldquote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:53 schreef NailQueen het volgende:
Wat doen jullie deze zaterdagmiddag? Ik heb een beetje een saaie zaterdag. Ik wilde iets plannen met een vriendin maar dat ging niet door. Toen dacht ik om een lenteschoonmaak te houden maar alles is nog spic en span. Dan maar naar het winkelcentrum maar daar is het op de zaterdag altijd erg druk en wat ik moet hebben hadden ze niet. Dus dan maar online bestellen.
Ik had vanmorgen wedstrijd. Nu aan het gamen, terwijl ik het WK allround schaatsen op tv aan het kijken ben.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:53 schreef NailQueen het volgende:
Je eigen haar ?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kibbeling gegeten, haar geknipt, vlees gehaald, gamen.
Een sportsgame zou het wel compleet maken. Zelf doen, kijken en spelenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen wedstrijd. Nu aan het gamen, terwijl ik het WK allround schaatsen op tv aan het kijken ben.
Wat meubels uit elkaar gehaald en mijn fietszadel vervangen. En daarnaast WK allround kijken.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:53 schreef NailQueen het volgende:
Vriendin met de tondeuse.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:54 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je eigen haar ?
[ afbeelding ]
Hier ook een rustige zaterdag. WK Schaatsen kijken, krant lezen en gewoon lekker relaxen.
Yakuzaquote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:17 schreef Meke het volgende:
Voor alle gamers, wij hebben sinds vandaag een PS5, wat zijn leuke spellen/aanraders?![]()
Ik vind vooral exploration games met een doel leukEn niet te moeilijk haha, vechten en tegelijk om me heen kijken of racen waarbij je niet van een weg mag vallen snap ik nog niet zo goed
![]()
![]()
Ik vind Lego City Undercover bijv leuk op de Switch
Horizon Zero dawn/Forbidden West, Stray (als je van katten houdt). Astro Boy.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:17 schreef Meke het volgende:
Voor alle gamers, wij hebben sinds vandaag een PS5, wat zijn leuke spellen/aanraders?![]()
Ik vind vooral exploration games met een doel leukEn niet te moeilijk haha, vechten en tegelijk om me heen kijken of racen waarbij je niet van een weg mag vallen snap ik nog niet zo goed
![]()
![]()
#Kale Stigs zijn neefquote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vriendin met de tondeuse.
[..]
Yakuza
Je zou een maand PlayStation Plus Premium kunnen nemen daar zitten veel goede games tussen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:17 schreef Meke het volgende:
![]()
![]()
Dit soort posts moeten straks naar B&H gaan.quote:
En al een hele rits aan posts naar GAM.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:34 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dit soort posts moeten straks naar B&H gaan.
Wordt die niet opgeheven?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:34 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dit soort posts moeten straks naar B&H gaan.
Je bent in de war met de plaatjes op de FP.quote:
Sport posts straks naar SPT, F1 en VBL.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
En al een hele rits aan posts naar GAM.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sport posts straks naar SPT, F1 en VBL.
Kunnen we straks deze SC opheffen.quote:
Samenvoegen met alle andere SC's en dan één grote SC voor het hele forum.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kunnen we straks deze SC opheffen.
Het is wel een vrij dood gedeelte van het forum.quote:
Samenvoegen met SHO en/of meer in die hoek.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:41 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het is wel een vrij dood gedeelte van het forum.
quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kunnen we straks deze SC opheffen.
Of SEXquote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Samenvoegen met SHO en/of meer in die hoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |