quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kunnen we straks deze SC opheffen.
Of SEXquote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Samenvoegen met SHO en/of meer in die hoek.
Bijvoorbeeld.quote:
Oeh.quote:
Een impressie van het eindresultaat:quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat meubels uit elkaar gehaald en mijn fietszadel vervangen. En daarnaast WK allround kijken.
Ja, net als recruiting bureau @ESF1Gamer goed begint te lopen.quote:
Toch maar solliciteren danquote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:50 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ja, net als recruiting bureau @:ESF1Gamer goed begint te lopen.
Voor deze SC was je al aangenomen en je bent ook al door je proeftijd door.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toch maar solliciteren dan
quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:54 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Voor deze SC was je al aangenomen en je bent ook al door je proeftijd door.
@:Nattekat moet nog even beter zijn best doen.
Ja wat is dit nou weer, ik zit hier al veel langer en heb zelfs al drie ESFs in dit topic meegedaanquote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:54 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Alleen nog een controller en een schermpje op het stuur.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een impressie van het eindresultaat:
[ afbeelding ]
Het is mijn charme.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja wat is dit nou weer, ik zit hier al veel langer en heb zelfs al drie ESFs in dit topic meegedaan
Nou ja, 2,5 omdat ik 2024 deels heb geboycot.
Morgen mag @TheStigsDutchCousin zonder zijwieltjes rijden in F1.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:54 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Rookie numbers.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja wat is dit nou weer, ik zit hier al veel langer en heb zelfs al drie ESFs in dit topic meegedaan
Dat werkt elke keer bij yvonne.quote:
Daarvoor postte ik in de livetopics, en dat doe ik al langer dan jouw account oud isquote:
Nee, het is mijn charme.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of gewoon een dubieuze selectieprocedure.
Geen probleem.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Morgen mag @:Thestigsdutchcousin zonder zijwieltjes rijden in F1.
@:Nattekat vindt dat eng.
Ik zat eerst te rellen op het viva forumquote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarvoor postte ik in de livetopics, en dat doe ik al langer dan jouw account oud is
Soms.quote:
Ja, klopt, maar ik was TCG shop simulator aan het spelen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een sportsgame zou het wel compleet maken. Zelf doen, kijken en spelen
Jouw aanwezigheid wordt ook erg op prijs gesteld. Maar de Stig is een vaste user geworden en jij komt en gaat zoals het je uitkomt.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |